Connect with us

Μόδα

The Fashion Gate

Είσαι Σχεδιαστής, Βιοτέχνης ή έχεις μία νέα τεχνολογική ιδέα που μπορεί να βρει εφαρμογή στον χώρο της Μόδας;

Δήλωσε συμμετοχή στην  1η και μοναδική στην Ελλάδα Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και δημιούργησε τo δικό σου Fashion Brand ή Tech Startup!

Κατέθεσε την πρότασή σου μέχρι τις 28.01.2019!

Σχεδιαστική κι επιχειρηματική ανάπτυξη, συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις στο εξωτερικό και σε international fashion shows,  εξωστρέφεια και όραμα για τη δημιουργία μίας διεθνούς επιχείρησης μόδας. Με αυτή την αποστολή συνεχίζει για ακόμη μία χρονιά η 1η και μοναδική Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate”, που φέτος έρχεται ανανεωμένη, «αγκαλιάζοντας» πλέον όχι μόνο Σχεδιαστές και Βιοτέχνες, αλλά και φιλόδοξους tech stratuppers , που διαθέτουν πολύτιμες για το χώρο της Μόδας ιδέες για πρωτοπόρες εφαρμογές και πλατφόρμες.

Ο  3Ος κύκλος του προγράμματος μόλις άνοιξε και φέτος φιλοδοξεί να συγκεντρώσει φρέσκιες ιδέες για καινοτόμα επιχειρηματικά σχήματα που θα κάνουν την αλλαγή στο τοπίο της ελληνικής επιχειρηματικότητας Μόδας.

Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub πάντα πρωτοπόρος στην Εκπαίδευση, συνδέοντας την Μόδα με την Επιχειρηματικότητα και την Καινοτομία, δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδα   Σχεδιαστών και Επιχειρηματιών Μόδας “The Fashion Gate”, δίνοντας τη δυνατότητα στους Νέους Σχεδιαστές, αλλά και ευρύτερα σε όσους έχουν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες γύρω από τον χώρο της Μόδας να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση άμεσα με σωστή καθοδήγηση και επαγγελματισμό.

Η κ. Μαρία Βυτινίδου, Σχεδιάστρια και Ιδρύτρια της Θερμοκοιτίδας Μόδας αναφέρει χαρακτηριστικά: «Διαπιστώνοντας ότι οι απόφοιτοι των Σχολών Μόδας, παρ’  ότι είναι έτοιμοι σχεδιαστικά να  δημιουργήσουν collections, δεν έχουν καμία εκπαίδευση στο πώς να επιχειρήσουν, η Σχολή Μόδας “AthensFashionClub” έχτισε ένα εξειδικευμένο  πρόγραμμα καθοδήγησης βήμα βήμα για να τους βοηθήσει να ενταχθούν στην αγορά εργασίας αυτόνομα ως επιχειρηματίες-σχεδιαστές και μάλιστα με πνεύμα εξωστρέφειας. Η δημιουργία ενός fashion brand στην σύγχρονη εποχή απαιτεί σοβαρή μελέτη με Business Model Canvas, τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση, ανάδειξη της αξίας του brand, marketing, κοστολόγηση και πολλά άλλα στοιχεία που θα αποδείξουν αν η επιχείρηση είναι βιώσιμη ή όχι.

Επίσης, μία μεγάλη ανάγκη των νέων σχεδιαστών είναι η εύρεση αρχικού κεφαλαίου κίνησης, η στέγαση της επιχείρησής τους σε επαγγελματικό χώρο, ο δειγματισμός των συλλογών τους σε buyers και η προώθηση των προϊόντων τους σε εύρωστες αγορές του εξωτερικού.

Σε ό,τι αφορά τους Βιοτέχνες, εκείνοι από την πλευρά τους ήταν ήδη επιχειρηματίες αλλά με διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας, που δεν μπορούσε να υποστηρίξει καινοτομία στον σχεδιασμό μίας συλλογής.

Παράλληλα, ακούμε καθημερινώς φρέσκιες τεχνολογικές ιδέες, που υλοποιούνται σε μορφή εφαρμογών για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και διαδικτυακών πλατφορμών που κινούνται γύρω από τον χώρο της Μόδας κι έρχονται να διευκολύνουν κατά πολύ είτε τον επαγγελματία σχεδιαστή ή στυλίστα, είτε και τον απλό fashion lover που ακολουθεί τις τάσεις της μόδας κι ενημερώνεται για όλα τα μεγάλα fashion events.

Όλες τις παραπάνω ανάγκες έρχεται να καλύψει η δομή της Θερμοκοιτίδας Μόδας  «The Fashion Gate», η οποία εκπαιδεύει σχεδιαστές, βιοτέχνες και tech talents να γίνουν οι Fashion Startuppers του μέλλοντος, ο καθένας από τον δικό του τομέα.

Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα, οι Σχεδιαστές θα έχουν φτάσει στη δημιουργία μίας άρτιας συλλογής με προδιαγραφές εξωτερικού, την οποία θα μπορούν να προωθήσουν σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις. Οι Σχεδιαστές που συμμετείχαν τις δύο τελευταίες χρονιές στην εμπορική έκθεση Styl Kabo, στο Brnο της Τσεχίας, κατάφεραν να προωθήσουν τις συλλογές τους με επιτυχία στο εξωτερικό και να αντιπροσωπεύονται πλέον από ένα διεθνές Showroom στην Πράγα. Παράλληλα, από το 2019 η Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” τους παρέχει υποστηρικτικά χώρο δειγματισμού των συλλογών τους σε Co-working space ή Virtual Office για φορολογική έδρα της επιχείρησης με πολύ χαμηλά κόστη.

Οι Βιοτέχνες από πλευράς τους θα είναι σε θέση να εξελίξουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο και να το εντάξουν σε ένα πιο σύγχρονο και καινοτόμο πλαίσιο σχεδιαστικής δημιουργίας.

Τέλος, τα tech talents που υπάρχουν εκεί έξω και θέλουν να συνεισφέρουν με τις δικές τους γνώσεις και με το δικό τους τεχνολογικό  υπόβαθρο στο χώρο της μόδας, θα μπορούν να αναπτύξουν μέσα στη Θερμοκοιτίδα Μόδας την τεχνολογία τους δίπλα σε καταξιωμένα στελέχη επιχειρήσεων, έτσι  ώστε να κάνουν την ιδέα τους επιχείρηση».

Η πιο μεγάλη επιτυχία της δράσης της «The Fashion Gate», είναι η συνεργασία με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης Fashion Startups «WORTH PROJECT» , στο οποίο η Σχεδιάστρια Μόδας Μαρία Βυτινίδου είναι αποκλειστική Ambassador στην Ελλάδα. Το πρόγραμμα μπορεί να ενισχύσει οικονομικά νέους δημιουργούς μέχρι 10.000 ευρώ.

Όραμα

Οι Fashion Incubators σε Ευρώπη και Αμερική λειτουργούν ήδη 30 χρόνια. Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδας Μόδας, ως συνέχεια του έργου  της Σχολής για την υποστήριξη των σπουδαστών της, αλλά και για την ανάπτυξη του Fashion Community.

Επιπλέον, αξιοποιεί την τεχνογνωσία που διαθέτει για την δημιουργία ενός Μητροπολιτικού Κέντρου Μόδας, το οποίο θα προωθήσει την Ελληνική Μόδα έξω από τα σύνορα της χώρας, δίνοντας βήμα στην καινοτομία, στις συνεργασίες, στον υγιή ανταγωνισμό και στην εξωστρέφεια.

Τα success stories των «αποφοίτων» της Θερμοκοιτίδας

Έλπιδα Όμρι και Ειρήνη Ταμάεβα είναι δύο φωτεινά παραδείγματα «απόφοιτων» της Θερμοκοιτίδας Μόδας “The Fashion Gate” που αγαπούν την μόδα και τόλμησαν να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.

H Ελπίδα Όμρι μεγάλωσε και ζει σε  μια επαρχιακή πόλη, την Αντίκυρα και έχει καταγωγή από την Τυνησία. Διαθέτει σπουδές στην Γαλλική φιλολογία και πολυετή εμπειρία εργασίας στην οργάνωση επιχειρήσεων μέχρι που κάποια στιγμή αποφάσισε να ακολουθήσει το δρόμο γι’ αυτό που πραγματικά αγαπούσε, την μόδα. Σήμερα έχει δημιουργήσει το δικό της brand “El Omri”, ενώ η συλλογή της έχει φτάσει να έχει δικό της αφιέρωμα στις σελίδες της VOGUE ITALIA. Η ένταξή της στην 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας Τhe Fashion Gate, της έδωσε την ώθηση να προωθήσει τις συλλογές της στο εξωτερικό και να κατορθώσει να κλείσει συμφωνία εκπροσώπησης από διεθνές Showroom στην Πράγα. Στα άμεσα σχέδιά της είναι και η δημιουργία ενός e-shop (www.elomri.com) προκειμένου να κάνει ένα άνοιγμα προς τη διεθνή αγορά και οι δημιουργίες της να φτάσουν έως την άλλη άκρη της γης. Από φέτος η Ελπίδα λειτουργεί ένα ακόμα Showroom στην Αθήνα, στο CO-WORKING SPACE for Designers, που έχει δημιουργήσει η Σχολή AthensFashionClub και η Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, ως συνεργατικό χώρο για Νέους Σχεδιαστές.

Αντίστοιχα και η Ειρήνη Ταμάεβα, μία δυναμική γυναίκα και ταλαντούχα σχεδιάστρια, που βρήκε το δρόμο της στο χώρο της μόδας μετά τη δημιουργία της οικογένειάς της. Δεν τα παράτησε, αφού το ταλέντο της ήταν τόσο ισχυρό που δεν της το επέτρεψε. Στην Σχολή Μόδας AthensFashionClub εκπαιδεύτηκε ως Πατρονίστ/Μοντελίστ. Παράλληλα και με αρκετές ώρες προσωπικής εξάσκησης, άνοιξε το δικό της ατελιέ νυφικών και βραδινών δημιουργιών και ολοκληρώθηκε ως δημιουργός όταν εντάχθηκε στην Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, όπου έμαθε τη διαχείριση όλων των κομματιών της επιχείρησής της. Η συμμετοχή της στη Διεθνή Εμπορική Έκθεση StylKabo στην Τσεχία αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία προβολής της δουλειάς της στο εξωτερικό. Και οι δικές της συλλογές εκπροσωπούνται πλέον από Διεθνές Showroom στην Πράγα.

Η 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας στην Ελλάδα “The Fashion Gate” παρέχει τις εξής υπηρεσίες:

  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Σχεδιαστικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
  • Tεχνική Υποστήριξη στην Δημιουργία Συλλογής
  • Συνεργασίες με Βιοτεχνίες, Προμηθευτές Χονδρικής
  • Μentoring
  • Special Workshops
  • Φιλοξενία των Συλλογών σε Private Showroom
  • Eργασία σε CO-WORKING SPACE for New Designers
  • Νομική και Λογιστική Υποστήριξη
  • Συμμετοχή στην Εμπορική Έκθεση Styl Kabo στην Τσεχία
  • Αντιπροσώπευση από International Showroom στην Πράγα
  • Ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης για Λιανική και Χονδρική στους συμμετέχοντες
  • Υποστήριξη τεχνολογικών startups στην ανάπτυξη της τεχνολογίας
  • Εξέλιξη της επιχειρηματικής ιδέας και της υλοποίησής της, με βάση διεθνείς πρακτικές
  • Παροχή ολοκληρωμένων φυσικών και άυλων υποδομών στις εγκαταστάσεις μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό
  • Ενημέρωση για τις επιχειρηματικές ευκαιρίες, που δημιουργούνται στο ραγδαία αναπτυσσόμενο οικοσύστημα καινοτομίας

Οι εκπαιδευτικές, υποστηρικτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες επιχειρηματικότητας παρέχονται από έμπειρα στελέχη της αγοράς και του ακαδημαϊκού χώρου, που θα βοηθήσουν με πρακτικό τρόπο στην ωρίμανση της επιχειρηματικής ιδέας με στόχο την ανάπτυξη και δημιουργία μίας βιώσιμης επιχείρησης.

Δέχεται μόνο 10 Σχεδιαστές ετησίως στο πρόγραμμα κατόπιν Συνέντευξης και οι αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι  28 Ιανουαρίου 2019.

Next Move

Έναρξη 3ου Κύκλου του προγράμματος: 1 Φεβρουαρίου 2019

Αιτήσεις συμμετοχής για ένταξη στην Θερμοκοιτίδα, κατόπιν προσωπικής συνέντευξης  μέχρι τις 28 Ιανουαρίου 2019.

Καλέστε στα τηλέφωνα  2103300008, 6983415251 για ενημέρωση και επίσκεψη στην Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και τους χώρους της.

“The Fashion Gate”

 

Lifestyle

Η MISS POLYPLEXI συνεχίζει την υποστήριξη της στο «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» με μια πανέμορφη συλλεκτική ροζ δημιουργία

Το brand με τις πιο μοναδικές και πρωτότυπες χειροποίητες τσάντες, MISS POLYPLEXI, συνεχίζει για 3η χρονιά φέτος να υποστηρίζει τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνου Μαστού, «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ», και σχεδιάζει μια συλλεκτική πλεκτή ροζ τσάντα για να συνδράμει στο πολύτιμο έργο του Συλλόγου.

Με το σύνθημα, #STRONGERTOGETHER, η MISS POLYPLEXI καλεί όλες τις γυναίκες να προσφέρουν απλόχερα τη δύναμη τους και να ενωθούν σε μια γροθιά που θα νικήσει τη μάχη που δίνουν σήμερα όσες γυναίκες παλεύουν με τη συγκεκριμένη νόσο.

Ένωσε κι εσύ τη δύναμη σου μαζί μας και με κάθε αγορά της συλλεκτικής τσάντας MISS POLYPLEXI «Alma Rose Pink» που θα πραγματοποιείς, 50% της αξίας της θα δωρίζεται στο «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ». Στόχος του Συλλόγου είναι η ενημέρωση για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση της νόσου, η οργανωμένη αλληλοβοήθεια και η ψυχοκοινωνική στήριξη των γυναικών με καρκίνο του μαστού.

Η χειροποίητη τσάντα «Alma Rose Pink» έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά από τη δημιουργό του brand, Βασιλική Θεοδώρου, μια γυναίκα πολύ ευαισθητοποιημένη σε θέματα υγείας που αφορούν τις γυναίκες. Διατίθεται σε ένα υπέροχο ροζ τριανταφυλλένιο χρώμα και πλαισιώνεται από χρυσή μεταλλική διπλή αλυσίδα για να μπορεί να φορεθεί τόσο στον ώμο, όσο και χιαστί. Το συγκεκριμένο design της τσάντας είναι το πιο αντιπροσωπευτικό και παράλληλα best-selling του brand, «ντυμένο» στα ροζ για το συγκεκριμένο σκοπό. 

Βρείτε τη συλλεκτική τσάντα MISS POLYPLEXI «Alma Rose Pink» αποκλειστικά στο e-shop: https://www.misspolyplexi.com/product/alma-rose-pink-shoulder-cross-body-bag/. Καθώς και την καμπάνια για την ενίσχυση του Συλλόγου στο youtube: https://www.youtube.com/watch?v=_PVjyrctSAo. Η Έλλη Τσιτσιπά, μια εξαιρετικά δημιουργική κοπέλα, πρωταγωνιστεί ως «Pink Ambassador», εμπνέεται από την «Alma» τσάντα, αφήνει ροζ πινελιές σε καμβά και κάνει πιρουέτες στο άκουσμα κλασικής μουσικής όντας μια μπαλαρίνα στην κεντρική αίθουσα ενός παλιού επιβλητικού Αθηναϊκού ξενοδοχείου.

Continue Reading

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Lifestyle

Νεανική ενέργεια, “ορμή” και 70s αισθητική στο 4ο επεισόδιο της 28ης Athens Xclusive Designers Week

Το δημοφιλές σχεδιαστικό δίδυμο Deux Hommes μονοπωλεί το ενδιαφέρον στο τέταρτο επεισόδιο της Athens Xclusive Designers Week με ένα πρωτοποριακό fashion film που εντυπωσιάζει.

Στην καινούργια συλλογή των Deux Hommes οι “fêtes galantes”, οι πολυπρόσωπες ζωγραφικές συνθέσεις του Γαλλικού rococo με τους κομψά ντυμένους νέους και νέες της εποχής σε στιγμές μέθεξης, χαράς και υπαίθριων απολαύσεων συναντούν τα “all tomorrow’s parties” της “βελούδινης” underground σκηνής των αρχών του ’70.

Στο επίκεντρο της collection η εκκεντρικότητα, η τόλμη και η ελευθέρια των glam-rockers, η καλόγουστα επιδεικτική ομορφιά του Ευρωπαϊκού rococo, oι χρυσορόδινες αποχρώσεις στα πορτραίτα της Madame Le Brun και οι δραματικοί παστέλ ουρανοί στους πίνακες του Tiepolo. 

Όλα αυτά ενσωματώνονται σε ένα σύγχρονο remix τέχνης και τεχνολογίας  με νεανική ενέργεια και “ορμή”!

Σκοπός του οίκου Deux Hommes είναι  να αντικαταστήσει το “βάρος” της ιστορίας πάνω στα ρούχα με την ελαφρύτητα μιας σημερινής, εύχρηστης και κατανοητής ομορφιάς και να αναβιώσει το ξεχασμένο -εδώ και πολύ καιρό- πνεύμα της γιορτής! 

Στο fashion film των Deux Hommes συμμετέχει και ο κορυφαίος χορευτής Στέλιος Κατωπόδης.

Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση του fashion film την επιμελήθηκε ο Κώστας Δημάς.

Χορηγοί της διοργάνωσης είναι: η COLGATE MAX WHITE ULTIMATE, η πρώτη λευκαντική οδοντόκρεμα με καινοτόμα σύσταση με ένζυμα που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι.

Η LA BIORED της HEREMCO, μια σειρά καινοτόμων καλλυντικών επιστημονικής έρευνας, που αναγεννούν την επιδερμίδα!

Tα ροφήματα Starbucks RTD Coffee.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της διοργάνωσης είναι το Fashion Design Project by Bombay Sapphire, όπου δίνεται η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας να δημιουργήσουν ένα look εμπνευσμένο από τα χρώματα της Bombay, να διακριθούν και να κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας και στο θεσμό των Νέων Σχεδιαστών.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection.

Η Athens six star tours ανέλαβε την μεταφορά όλων των προσκεκλημένων με πολυτελή Vans στους χώρους διεξαγωγής των επιδείξεων καθώς και των μοντέλων στα γυρίσματα.

Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν, το νερό Minoa Water, το πρακτορείο μοντέλων Happy Models, ο Dj Nikos Alatas, το Athens six star tours, ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το 7th Heaven Salon που ανέλαβε την περιποίηση των άκρων των μοντέλων καθώς και η εταιρία Printop που προμήθευσε στη διοργάνωση τα ευφάνταστα T-Shirts και καπέλα.

Μένοντας πιστή στις αξίες της και κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας η μακροβιότερη ελληνική διοργάνωση μόδας, η Athens Xclusive Designers Week συνεχίζει ακάθεκτη με μοναδικό της στόχο την στήριξη της εγχωρίας βιομηχανίας μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει ελληνικά.

Χορηγοί επικοινωνίας: Cosmote Tv, Music 89,2, Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily, WomanToc, MissBloom

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων,  Δήμου Αλίμου, Δήμου Παλαιού Φαλήρου , Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Marketing Greece,

Με την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ)

Continue Reading

Trending