Connect with us

Μόδα

The Fashion Gate

Είσαι Σχεδιαστής, Βιοτέχνης ή έχεις μία νέα τεχνολογική ιδέα που μπορεί να βρει εφαρμογή στον χώρο της Μόδας;

Δήλωσε συμμετοχή στην  1η και μοναδική στην Ελλάδα Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και δημιούργησε τo δικό σου Fashion Brand ή Tech Startup!

Κατέθεσε την πρότασή σου μέχρι τις 28.01.2019!

Σχεδιαστική κι επιχειρηματική ανάπτυξη, συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις στο εξωτερικό και σε international fashion shows,  εξωστρέφεια και όραμα για τη δημιουργία μίας διεθνούς επιχείρησης μόδας. Με αυτή την αποστολή συνεχίζει για ακόμη μία χρονιά η 1η και μοναδική Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate”, που φέτος έρχεται ανανεωμένη, «αγκαλιάζοντας» πλέον όχι μόνο Σχεδιαστές και Βιοτέχνες, αλλά και φιλόδοξους tech stratuppers , που διαθέτουν πολύτιμες για το χώρο της Μόδας ιδέες για πρωτοπόρες εφαρμογές και πλατφόρμες.

Ο  3Ος κύκλος του προγράμματος μόλις άνοιξε και φέτος φιλοδοξεί να συγκεντρώσει φρέσκιες ιδέες για καινοτόμα επιχειρηματικά σχήματα που θα κάνουν την αλλαγή στο τοπίο της ελληνικής επιχειρηματικότητας Μόδας.

Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub πάντα πρωτοπόρος στην Εκπαίδευση, συνδέοντας την Μόδα με την Επιχειρηματικότητα και την Καινοτομία, δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδα   Σχεδιαστών και Επιχειρηματιών Μόδας “The Fashion Gate”, δίνοντας τη δυνατότητα στους Νέους Σχεδιαστές, αλλά και ευρύτερα σε όσους έχουν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες γύρω από τον χώρο της Μόδας να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση άμεσα με σωστή καθοδήγηση και επαγγελματισμό.

Η κ. Μαρία Βυτινίδου, Σχεδιάστρια και Ιδρύτρια της Θερμοκοιτίδας Μόδας αναφέρει χαρακτηριστικά: «Διαπιστώνοντας ότι οι απόφοιτοι των Σχολών Μόδας, παρ’  ότι είναι έτοιμοι σχεδιαστικά να  δημιουργήσουν collections, δεν έχουν καμία εκπαίδευση στο πώς να επιχειρήσουν, η Σχολή Μόδας “AthensFashionClub” έχτισε ένα εξειδικευμένο  πρόγραμμα καθοδήγησης βήμα βήμα για να τους βοηθήσει να ενταχθούν στην αγορά εργασίας αυτόνομα ως επιχειρηματίες-σχεδιαστές και μάλιστα με πνεύμα εξωστρέφειας. Η δημιουργία ενός fashion brand στην σύγχρονη εποχή απαιτεί σοβαρή μελέτη με Business Model Canvas, τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση, ανάδειξη της αξίας του brand, marketing, κοστολόγηση και πολλά άλλα στοιχεία που θα αποδείξουν αν η επιχείρηση είναι βιώσιμη ή όχι.

Επίσης, μία μεγάλη ανάγκη των νέων σχεδιαστών είναι η εύρεση αρχικού κεφαλαίου κίνησης, η στέγαση της επιχείρησής τους σε επαγγελματικό χώρο, ο δειγματισμός των συλλογών τους σε buyers και η προώθηση των προϊόντων τους σε εύρωστες αγορές του εξωτερικού.

Σε ό,τι αφορά τους Βιοτέχνες, εκείνοι από την πλευρά τους ήταν ήδη επιχειρηματίες αλλά με διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας, που δεν μπορούσε να υποστηρίξει καινοτομία στον σχεδιασμό μίας συλλογής.

Παράλληλα, ακούμε καθημερινώς φρέσκιες τεχνολογικές ιδέες, που υλοποιούνται σε μορφή εφαρμογών για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και διαδικτυακών πλατφορμών που κινούνται γύρω από τον χώρο της Μόδας κι έρχονται να διευκολύνουν κατά πολύ είτε τον επαγγελματία σχεδιαστή ή στυλίστα, είτε και τον απλό fashion lover που ακολουθεί τις τάσεις της μόδας κι ενημερώνεται για όλα τα μεγάλα fashion events.

Όλες τις παραπάνω ανάγκες έρχεται να καλύψει η δομή της Θερμοκοιτίδας Μόδας  «The Fashion Gate», η οποία εκπαιδεύει σχεδιαστές, βιοτέχνες και tech talents να γίνουν οι Fashion Startuppers του μέλλοντος, ο καθένας από τον δικό του τομέα.

Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα, οι Σχεδιαστές θα έχουν φτάσει στη δημιουργία μίας άρτιας συλλογής με προδιαγραφές εξωτερικού, την οποία θα μπορούν να προωθήσουν σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις. Οι Σχεδιαστές που συμμετείχαν τις δύο τελευταίες χρονιές στην εμπορική έκθεση Styl Kabo, στο Brnο της Τσεχίας, κατάφεραν να προωθήσουν τις συλλογές τους με επιτυχία στο εξωτερικό και να αντιπροσωπεύονται πλέον από ένα διεθνές Showroom στην Πράγα. Παράλληλα, από το 2019 η Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” τους παρέχει υποστηρικτικά χώρο δειγματισμού των συλλογών τους σε Co-working space ή Virtual Office για φορολογική έδρα της επιχείρησης με πολύ χαμηλά κόστη.

Οι Βιοτέχνες από πλευράς τους θα είναι σε θέση να εξελίξουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο και να το εντάξουν σε ένα πιο σύγχρονο και καινοτόμο πλαίσιο σχεδιαστικής δημιουργίας.

Τέλος, τα tech talents που υπάρχουν εκεί έξω και θέλουν να συνεισφέρουν με τις δικές τους γνώσεις και με το δικό τους τεχνολογικό  υπόβαθρο στο χώρο της μόδας, θα μπορούν να αναπτύξουν μέσα στη Θερμοκοιτίδα Μόδας την τεχνολογία τους δίπλα σε καταξιωμένα στελέχη επιχειρήσεων, έτσι  ώστε να κάνουν την ιδέα τους επιχείρηση».

Η πιο μεγάλη επιτυχία της δράσης της «The Fashion Gate», είναι η συνεργασία με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης Fashion Startups «WORTH PROJECT» , στο οποίο η Σχεδιάστρια Μόδας Μαρία Βυτινίδου είναι αποκλειστική Ambassador στην Ελλάδα. Το πρόγραμμα μπορεί να ενισχύσει οικονομικά νέους δημιουργούς μέχρι 10.000 ευρώ.

Όραμα

Οι Fashion Incubators σε Ευρώπη και Αμερική λειτουργούν ήδη 30 χρόνια. Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδας Μόδας, ως συνέχεια του έργου  της Σχολής για την υποστήριξη των σπουδαστών της, αλλά και για την ανάπτυξη του Fashion Community.

Επιπλέον, αξιοποιεί την τεχνογνωσία που διαθέτει για την δημιουργία ενός Μητροπολιτικού Κέντρου Μόδας, το οποίο θα προωθήσει την Ελληνική Μόδα έξω από τα σύνορα της χώρας, δίνοντας βήμα στην καινοτομία, στις συνεργασίες, στον υγιή ανταγωνισμό και στην εξωστρέφεια.

Τα success stories των «αποφοίτων» της Θερμοκοιτίδας

Έλπιδα Όμρι και Ειρήνη Ταμάεβα είναι δύο φωτεινά παραδείγματα «απόφοιτων» της Θερμοκοιτίδας Μόδας “The Fashion Gate” που αγαπούν την μόδα και τόλμησαν να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.

H Ελπίδα Όμρι μεγάλωσε και ζει σε  μια επαρχιακή πόλη, την Αντίκυρα και έχει καταγωγή από την Τυνησία. Διαθέτει σπουδές στην Γαλλική φιλολογία και πολυετή εμπειρία εργασίας στην οργάνωση επιχειρήσεων μέχρι που κάποια στιγμή αποφάσισε να ακολουθήσει το δρόμο γι’ αυτό που πραγματικά αγαπούσε, την μόδα. Σήμερα έχει δημιουργήσει το δικό της brand “El Omri”, ενώ η συλλογή της έχει φτάσει να έχει δικό της αφιέρωμα στις σελίδες της VOGUE ITALIA. Η ένταξή της στην 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας Τhe Fashion Gate, της έδωσε την ώθηση να προωθήσει τις συλλογές της στο εξωτερικό και να κατορθώσει να κλείσει συμφωνία εκπροσώπησης από διεθνές Showroom στην Πράγα. Στα άμεσα σχέδιά της είναι και η δημιουργία ενός e-shop (www.elomri.com) προκειμένου να κάνει ένα άνοιγμα προς τη διεθνή αγορά και οι δημιουργίες της να φτάσουν έως την άλλη άκρη της γης. Από φέτος η Ελπίδα λειτουργεί ένα ακόμα Showroom στην Αθήνα, στο CO-WORKING SPACE for Designers, που έχει δημιουργήσει η Σχολή AthensFashionClub και η Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, ως συνεργατικό χώρο για Νέους Σχεδιαστές.

Αντίστοιχα και η Ειρήνη Ταμάεβα, μία δυναμική γυναίκα και ταλαντούχα σχεδιάστρια, που βρήκε το δρόμο της στο χώρο της μόδας μετά τη δημιουργία της οικογένειάς της. Δεν τα παράτησε, αφού το ταλέντο της ήταν τόσο ισχυρό που δεν της το επέτρεψε. Στην Σχολή Μόδας AthensFashionClub εκπαιδεύτηκε ως Πατρονίστ/Μοντελίστ. Παράλληλα και με αρκετές ώρες προσωπικής εξάσκησης, άνοιξε το δικό της ατελιέ νυφικών και βραδινών δημιουργιών και ολοκληρώθηκε ως δημιουργός όταν εντάχθηκε στην Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, όπου έμαθε τη διαχείριση όλων των κομματιών της επιχείρησής της. Η συμμετοχή της στη Διεθνή Εμπορική Έκθεση StylKabo στην Τσεχία αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία προβολής της δουλειάς της στο εξωτερικό. Και οι δικές της συλλογές εκπροσωπούνται πλέον από Διεθνές Showroom στην Πράγα.

Η 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας στην Ελλάδα “The Fashion Gate” παρέχει τις εξής υπηρεσίες:

  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Σχεδιαστικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
  • Tεχνική Υποστήριξη στην Δημιουργία Συλλογής
  • Συνεργασίες με Βιοτεχνίες, Προμηθευτές Χονδρικής
  • Μentoring
  • Special Workshops
  • Φιλοξενία των Συλλογών σε Private Showroom
  • Eργασία σε CO-WORKING SPACE for New Designers
  • Νομική και Λογιστική Υποστήριξη
  • Συμμετοχή στην Εμπορική Έκθεση Styl Kabo στην Τσεχία
  • Αντιπροσώπευση από International Showroom στην Πράγα
  • Ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης για Λιανική και Χονδρική στους συμμετέχοντες
  • Υποστήριξη τεχνολογικών startups στην ανάπτυξη της τεχνολογίας
  • Εξέλιξη της επιχειρηματικής ιδέας και της υλοποίησής της, με βάση διεθνείς πρακτικές
  • Παροχή ολοκληρωμένων φυσικών και άυλων υποδομών στις εγκαταστάσεις μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό
  • Ενημέρωση για τις επιχειρηματικές ευκαιρίες, που δημιουργούνται στο ραγδαία αναπτυσσόμενο οικοσύστημα καινοτομίας

Οι εκπαιδευτικές, υποστηρικτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες επιχειρηματικότητας παρέχονται από έμπειρα στελέχη της αγοράς και του ακαδημαϊκού χώρου, που θα βοηθήσουν με πρακτικό τρόπο στην ωρίμανση της επιχειρηματικής ιδέας με στόχο την ανάπτυξη και δημιουργία μίας βιώσιμης επιχείρησης.

Δέχεται μόνο 10 Σχεδιαστές ετησίως στο πρόγραμμα κατόπιν Συνέντευξης και οι αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι  28 Ιανουαρίου 2019.

Next Move

Έναρξη 3ου Κύκλου του προγράμματος: 1 Φεβρουαρίου 2019

Αιτήσεις συμμετοχής για ένταξη στην Θερμοκοιτίδα, κατόπιν προσωπικής συνέντευξης  μέχρι τις 28 Ιανουαρίου 2019.

Καλέστε στα τηλέφωνα  2103300008, 6983415251 για ενημέρωση και επίσκεψη στην Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και τους χώρους της.

“The Fashion Gate”

 

Lifestyle

Tο ιδανικό δώρο για εκείνη στη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι η μέρα που οι περισσότεροι άνδρες ιδανικά θα ήθελαν να διαγράψουν από το ημερολόγιο τους.

Από τη φύση τους (ας το αποδώσουμε εκεί) προτιμούν να μιλούν με πράξεις παρά με λόγια.  Ίσως γιατί είναι πιο εύκολο, λιγότερο ανώδυνο και μετρήσιμο από πλευράς αντιδράσεων, αλλά όταν πρόκειται για την γιορτή των ερωτευμένων τα πράγματα δυσκολεύουν. Κάθε χρόνο σχεδόν βρισκόνται στην όχι και τόσο ευχάριστη θέση να πρέπει να ψάξουν – στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή –  για να βρουν το ιδανικό δώρο για την εκλεκτή της καρδιάς τους. Αν ανήκεις και εσύ σε αυτή την κατηγορία τότε καλό είναι να διαβάσεις παρακάτω!

Σκέφτεσαι “Να της πάρεις λουλούδια, να της πάρεις σοκολατάκια, να της αγοράσεις ένα τεράστιο αρκούδο ή να την βγάλεις για ρομαντικό δείπνο;”. Δε θα σου απαριθμήσουμε τους λόγους που δε πρέπει να κάνεις τίποτε από τα παραπάνω. Θα σου πούμε μόνο ότι αν ήσουν 18 ετών μπορεί και να είχαν νόημα, αλλά από  ένα σημείο και ύστερα στη ζωή σου, οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες.

Τι είναι αυτό λοιπόν που θα την κάνει να καρδιοχτυπήσει και θα σου δώσει extra bonus, γιατί εδώ που τα λέμε όλοι μας θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι σε όλα. Οι άντρες με εμπειρία θα σου πουν ότι ο πιο γρήγορος δρόμος για να κατακτήσεις την καρδιά μιας γυναίκας είναι αυτός της καρδιάς σου. Και τι πιο ξεχωριστό από ένα κόσμημα που θα αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό; Μια καρδιά τόσο ξεχωριστή όσο η δική σου, που θα την κρατήσει στα χέρια της σαν ότι πιο πολύτιμο έχει! Για να μην ψάχνεις, βρήκαμε αυτήν που κάνει τη διαφορά, από το ελληνικό brand G&P Jewellery. Το κορίτσι σου θα εκτιμήσει ιδιαιτέρως τον ξεχωριστό σχεδιασμό του και την ιδιαίτερη αισθητική αυτού του δαχτυλιδιού. Όσο για το μέγεθος δε χρειάζεται να έχεις καμία ανησυχία. Το δαχτυλίδι αυξομειώνεται για να ταιριάζει σε όλα τα δάχτυλα.

Δες ΕΔΩ το Δαχτυλίδι Silver Wavy Heart

 

Δες ΕΔΩ το δαχτυλίδι Gold Wavy Heart

Θα το παραλάβεις σε πολυτελή κασετίνα!

 Eshop: gpjewellery.gr

FB: G&P Jewellery Designer 

Instagram: gpjewellerydesigners 

Continue Reading

Μόδα

WHO’S NEXT – BIJORHCA Δυναμική ελληνική παρουσία στις εκθέσεις ενδύματος

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι, το διάστημα από 18 ως 22 Ιανουαρίου.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Continue Reading

Μόδα

Fashion show | Maison Margiela x Jonh Galliano

Το fashion week της haute couture δεν θα μπορούσε να κλείσει καλύτερα με ενα fashion show που αγγίζει τα όρια της τέχνης, η μαλλόν είναι η απόλυτη τέχνη. Ήταν μια απάντηση σε όλους αυτούς που πάντα περιμένουν κάτι καινούργιο , κάτι δυναμικό και μοναδικό.   


Η συγκεκριμένη επίδειξη του οίκου Margiela ήταν ένα μεγάλο θεατρικό δρώμενο. Ένα δρώμενο που εξελίσσονταν μπροστά στα μάτια των θεατών που ήταν τυχεροί να παραβρίσκονται εκεί και όλους εμάς που βλέπαμε όλο αυτό το θέαμα σε Live streaming.  Για το ξεκίνημα της παράστασης, ο σκηνοθέτης Baz Luhrmann δημιούργησε ένα φιλμ νουάρ με ένα inspo των πραγμάτων που θα ακολουθήσουν. Οι πρωταγωνιστές μας βγαλμένοι από μια άλλη πιο σκοτεινή εποχή , μέσα από τον υπόκοσμο και τα σκοτάδια του άλλοτε φωτεινού Παρισιού. Η εποχή αυτή δεν είναι άλλη από την Belle Epoque. 


Ο,τι περπάτησε σε αυτή την πασαρέλα θα μπορούσε να είναι κομμάτι αυτού του freak show, με φιγούρες που σίγουρα τραβούσαν την προσοχή ακόμα και από τις φανταστικές δημιουργίες. Όλοι οι χαρακτήρες-μοντέλα είχαν διαφορετικό περπάτημα , σταματούσαν σε διάφορα σημεία και έπαιρναν διάφορες πόζες κάνοντας ακόμα πιο ατμοσφαιρικό το show.  


Μερικά από τα υλικά που κυριάρχησαν στις μοναδικές του δημιουργίες ήταν η οργάντζα, το μαλλί, το τούλι και το μετάξι . Το make up που χρησιμοποιήθηκε ήταν και αυτό talk of the town , ήθελαν να δώσουν μια όψη μαριονέτας-πορσελάνινης κούκλας και κατά την γνώμη μου πιο εύστοχο make up δεν θα μπορούσε να ήταν.  

Είναι ένα show που πρέπει να δείτε. Είναι ένα show που ξεπερνάει κατά πολύ τα όρια της μόδας και αγγίζει και άλλες μορφές τέχνης. Είναι ένα που θα το θυμόμαστε όλοι οι λάτρεις και μη της συγκεκριμένης βιομηχανίας. Its a show to remember. 

Συνάκτης : Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Trending