Connect with us

Μόδα

The Fashion Gate

Είσαι Σχεδιαστής, Βιοτέχνης ή έχεις μία νέα τεχνολογική ιδέα που μπορεί να βρει εφαρμογή στον χώρο της Μόδας;

Δήλωσε συμμετοχή στην  1η και μοναδική στην Ελλάδα Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και δημιούργησε τo δικό σου Fashion Brand ή Tech Startup!

Κατέθεσε την πρότασή σου μέχρι τις 28.01.2019!

Σχεδιαστική κι επιχειρηματική ανάπτυξη, συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις στο εξωτερικό και σε international fashion shows,  εξωστρέφεια και όραμα για τη δημιουργία μίας διεθνούς επιχείρησης μόδας. Με αυτή την αποστολή συνεχίζει για ακόμη μία χρονιά η 1η και μοναδική Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate”, που φέτος έρχεται ανανεωμένη, «αγκαλιάζοντας» πλέον όχι μόνο Σχεδιαστές και Βιοτέχνες, αλλά και φιλόδοξους tech stratuppers , που διαθέτουν πολύτιμες για το χώρο της Μόδας ιδέες για πρωτοπόρες εφαρμογές και πλατφόρμες.

Ο  3Ος κύκλος του προγράμματος μόλις άνοιξε και φέτος φιλοδοξεί να συγκεντρώσει φρέσκιες ιδέες για καινοτόμα επιχειρηματικά σχήματα που θα κάνουν την αλλαγή στο τοπίο της ελληνικής επιχειρηματικότητας Μόδας.

Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub πάντα πρωτοπόρος στην Εκπαίδευση, συνδέοντας την Μόδα με την Επιχειρηματικότητα και την Καινοτομία, δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδα   Σχεδιαστών και Επιχειρηματιών Μόδας “The Fashion Gate”, δίνοντας τη δυνατότητα στους Νέους Σχεδιαστές, αλλά και ευρύτερα σε όσους έχουν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες γύρω από τον χώρο της Μόδας να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση άμεσα με σωστή καθοδήγηση και επαγγελματισμό.

Η κ. Μαρία Βυτινίδου, Σχεδιάστρια και Ιδρύτρια της Θερμοκοιτίδας Μόδας αναφέρει χαρακτηριστικά: «Διαπιστώνοντας ότι οι απόφοιτοι των Σχολών Μόδας, παρ’  ότι είναι έτοιμοι σχεδιαστικά να  δημιουργήσουν collections, δεν έχουν καμία εκπαίδευση στο πώς να επιχειρήσουν, η Σχολή Μόδας “AthensFashionClub” έχτισε ένα εξειδικευμένο  πρόγραμμα καθοδήγησης βήμα βήμα για να τους βοηθήσει να ενταχθούν στην αγορά εργασίας αυτόνομα ως επιχειρηματίες-σχεδιαστές και μάλιστα με πνεύμα εξωστρέφειας. Η δημιουργία ενός fashion brand στην σύγχρονη εποχή απαιτεί σοβαρή μελέτη με Business Model Canvas, τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση, ανάδειξη της αξίας του brand, marketing, κοστολόγηση και πολλά άλλα στοιχεία που θα αποδείξουν αν η επιχείρηση είναι βιώσιμη ή όχι.

Επίσης, μία μεγάλη ανάγκη των νέων σχεδιαστών είναι η εύρεση αρχικού κεφαλαίου κίνησης, η στέγαση της επιχείρησής τους σε επαγγελματικό χώρο, ο δειγματισμός των συλλογών τους σε buyers και η προώθηση των προϊόντων τους σε εύρωστες αγορές του εξωτερικού.

Σε ό,τι αφορά τους Βιοτέχνες, εκείνοι από την πλευρά τους ήταν ήδη επιχειρηματίες αλλά με διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας, που δεν μπορούσε να υποστηρίξει καινοτομία στον σχεδιασμό μίας συλλογής.

Παράλληλα, ακούμε καθημερινώς φρέσκιες τεχνολογικές ιδέες, που υλοποιούνται σε μορφή εφαρμογών για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και διαδικτυακών πλατφορμών που κινούνται γύρω από τον χώρο της Μόδας κι έρχονται να διευκολύνουν κατά πολύ είτε τον επαγγελματία σχεδιαστή ή στυλίστα, είτε και τον απλό fashion lover που ακολουθεί τις τάσεις της μόδας κι ενημερώνεται για όλα τα μεγάλα fashion events.

Όλες τις παραπάνω ανάγκες έρχεται να καλύψει η δομή της Θερμοκοιτίδας Μόδας  «The Fashion Gate», η οποία εκπαιδεύει σχεδιαστές, βιοτέχνες και tech talents να γίνουν οι Fashion Startuppers του μέλλοντος, ο καθένας από τον δικό του τομέα.

Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα, οι Σχεδιαστές θα έχουν φτάσει στη δημιουργία μίας άρτιας συλλογής με προδιαγραφές εξωτερικού, την οποία θα μπορούν να προωθήσουν σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις. Οι Σχεδιαστές που συμμετείχαν τις δύο τελευταίες χρονιές στην εμπορική έκθεση Styl Kabo, στο Brnο της Τσεχίας, κατάφεραν να προωθήσουν τις συλλογές τους με επιτυχία στο εξωτερικό και να αντιπροσωπεύονται πλέον από ένα διεθνές Showroom στην Πράγα. Παράλληλα, από το 2019 η Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” τους παρέχει υποστηρικτικά χώρο δειγματισμού των συλλογών τους σε Co-working space ή Virtual Office για φορολογική έδρα της επιχείρησης με πολύ χαμηλά κόστη.

Οι Βιοτέχνες από πλευράς τους θα είναι σε θέση να εξελίξουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο και να το εντάξουν σε ένα πιο σύγχρονο και καινοτόμο πλαίσιο σχεδιαστικής δημιουργίας.

Τέλος, τα tech talents που υπάρχουν εκεί έξω και θέλουν να συνεισφέρουν με τις δικές τους γνώσεις και με το δικό τους τεχνολογικό  υπόβαθρο στο χώρο της μόδας, θα μπορούν να αναπτύξουν μέσα στη Θερμοκοιτίδα Μόδας την τεχνολογία τους δίπλα σε καταξιωμένα στελέχη επιχειρήσεων, έτσι  ώστε να κάνουν την ιδέα τους επιχείρηση».

Η πιο μεγάλη επιτυχία της δράσης της «The Fashion Gate», είναι η συνεργασία με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης Fashion Startups «WORTH PROJECT» , στο οποίο η Σχεδιάστρια Μόδας Μαρία Βυτινίδου είναι αποκλειστική Ambassador στην Ελλάδα. Το πρόγραμμα μπορεί να ενισχύσει οικονομικά νέους δημιουργούς μέχρι 10.000 ευρώ.

Όραμα

Οι Fashion Incubators σε Ευρώπη και Αμερική λειτουργούν ήδη 30 χρόνια. Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδας Μόδας, ως συνέχεια του έργου  της Σχολής για την υποστήριξη των σπουδαστών της, αλλά και για την ανάπτυξη του Fashion Community.

Επιπλέον, αξιοποιεί την τεχνογνωσία που διαθέτει για την δημιουργία ενός Μητροπολιτικού Κέντρου Μόδας, το οποίο θα προωθήσει την Ελληνική Μόδα έξω από τα σύνορα της χώρας, δίνοντας βήμα στην καινοτομία, στις συνεργασίες, στον υγιή ανταγωνισμό και στην εξωστρέφεια.

Τα success stories των «αποφοίτων» της Θερμοκοιτίδας

Έλπιδα Όμρι και Ειρήνη Ταμάεβα είναι δύο φωτεινά παραδείγματα «απόφοιτων» της Θερμοκοιτίδας Μόδας “The Fashion Gate” που αγαπούν την μόδα και τόλμησαν να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.

H Ελπίδα Όμρι μεγάλωσε και ζει σε  μια επαρχιακή πόλη, την Αντίκυρα και έχει καταγωγή από την Τυνησία. Διαθέτει σπουδές στην Γαλλική φιλολογία και πολυετή εμπειρία εργασίας στην οργάνωση επιχειρήσεων μέχρι που κάποια στιγμή αποφάσισε να ακολουθήσει το δρόμο γι’ αυτό που πραγματικά αγαπούσε, την μόδα. Σήμερα έχει δημιουργήσει το δικό της brand “El Omri”, ενώ η συλλογή της έχει φτάσει να έχει δικό της αφιέρωμα στις σελίδες της VOGUE ITALIA. Η ένταξή της στην 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας Τhe Fashion Gate, της έδωσε την ώθηση να προωθήσει τις συλλογές της στο εξωτερικό και να κατορθώσει να κλείσει συμφωνία εκπροσώπησης από διεθνές Showroom στην Πράγα. Στα άμεσα σχέδιά της είναι και η δημιουργία ενός e-shop (www.elomri.com) προκειμένου να κάνει ένα άνοιγμα προς τη διεθνή αγορά και οι δημιουργίες της να φτάσουν έως την άλλη άκρη της γης. Από φέτος η Ελπίδα λειτουργεί ένα ακόμα Showroom στην Αθήνα, στο CO-WORKING SPACE for Designers, που έχει δημιουργήσει η Σχολή AthensFashionClub και η Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, ως συνεργατικό χώρο για Νέους Σχεδιαστές.

Αντίστοιχα και η Ειρήνη Ταμάεβα, μία δυναμική γυναίκα και ταλαντούχα σχεδιάστρια, που βρήκε το δρόμο της στο χώρο της μόδας μετά τη δημιουργία της οικογένειάς της. Δεν τα παράτησε, αφού το ταλέντο της ήταν τόσο ισχυρό που δεν της το επέτρεψε. Στην Σχολή Μόδας AthensFashionClub εκπαιδεύτηκε ως Πατρονίστ/Μοντελίστ. Παράλληλα και με αρκετές ώρες προσωπικής εξάσκησης, άνοιξε το δικό της ατελιέ νυφικών και βραδινών δημιουργιών και ολοκληρώθηκε ως δημιουργός όταν εντάχθηκε στην Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, όπου έμαθε τη διαχείριση όλων των κομματιών της επιχείρησής της. Η συμμετοχή της στη Διεθνή Εμπορική Έκθεση StylKabo στην Τσεχία αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία προβολής της δουλειάς της στο εξωτερικό. Και οι δικές της συλλογές εκπροσωπούνται πλέον από Διεθνές Showroom στην Πράγα.

Η 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας στην Ελλάδα “The Fashion Gate” παρέχει τις εξής υπηρεσίες:

  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Σχεδιαστικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
  • Tεχνική Υποστήριξη στην Δημιουργία Συλλογής
  • Συνεργασίες με Βιοτεχνίες, Προμηθευτές Χονδρικής
  • Μentoring
  • Special Workshops
  • Φιλοξενία των Συλλογών σε Private Showroom
  • Eργασία σε CO-WORKING SPACE for New Designers
  • Νομική και Λογιστική Υποστήριξη
  • Συμμετοχή στην Εμπορική Έκθεση Styl Kabo στην Τσεχία
  • Αντιπροσώπευση από International Showroom στην Πράγα
  • Ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης για Λιανική και Χονδρική στους συμμετέχοντες
  • Υποστήριξη τεχνολογικών startups στην ανάπτυξη της τεχνολογίας
  • Εξέλιξη της επιχειρηματικής ιδέας και της υλοποίησής της, με βάση διεθνείς πρακτικές
  • Παροχή ολοκληρωμένων φυσικών και άυλων υποδομών στις εγκαταστάσεις μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό
  • Ενημέρωση για τις επιχειρηματικές ευκαιρίες, που δημιουργούνται στο ραγδαία αναπτυσσόμενο οικοσύστημα καινοτομίας

Οι εκπαιδευτικές, υποστηρικτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες επιχειρηματικότητας παρέχονται από έμπειρα στελέχη της αγοράς και του ακαδημαϊκού χώρου, που θα βοηθήσουν με πρακτικό τρόπο στην ωρίμανση της επιχειρηματικής ιδέας με στόχο την ανάπτυξη και δημιουργία μίας βιώσιμης επιχείρησης.

Δέχεται μόνο 10 Σχεδιαστές ετησίως στο πρόγραμμα κατόπιν Συνέντευξης και οι αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι  28 Ιανουαρίου 2019.

Next Move

Έναρξη 3ου Κύκλου του προγράμματος: 1 Φεβρουαρίου 2019

Αιτήσεις συμμετοχής για ένταξη στην Θερμοκοιτίδα, κατόπιν προσωπικής συνέντευξης  μέχρι τις 28 Ιανουαρίου 2019.

Καλέστε στα τηλέφωνα  2103300008, 6983415251 για ενημέρωση και επίσκεψη στην Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και τους χώρους της.

“The Fashion Gate”

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

Η MISS POLYPLEXI παρουσιάζει τη νέα της συλλογή επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά την υψηλή αισθητική του brand

Έχοντας πλέον συμπληρώσει σχεδόν 4 χρόνια παρουσίας στον ελληνικό και διεθνή χώρο της μόδας, η MISS POLYPLEXI διανύει την πιο ώριμη δημιουργικά περίοδο και για τη νέα της συλλογή, Φθινόπωρο-Χειμώνας 20/21, εμπνέεται από τη Νεοκλασική αρχιτεκτονική των διατηρητέων κτιρίων που συναντά κάποιος κάνοντας μια βόλτα στο όμορφο κέντρο της Αθήνας. Έτσι, πολλά από τα νέα σχέδια ενσωματώνουν για πρώτη φορά πλεκτά νεοκλασικά μοτίβα που γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα μέσα από τη χρωματική παλέτα που έχει επιλεγεί για τη νέα κολεξιόν.

Μαλακά νήματα από virgin merino, και lana αγκαλιάζουν τους χρωματικούς τόνους του μπλε, του καφέ του ξύλου, του γλυκού μπεζ, αλλά και του ζεστού κίτρινου, χρώματα εμπνευσμένα από το φθινοπωρινό τοπίο του κέντρου της πρωτεύουσας. Από τη χρωματική παλέτα, δεν λείπουν φυσικά το μαύρο και το γκρι που αποτελούν πλέον πυλώνες κάθε συλλογής και τα βλέπουμε σε κλασικά και νέα σχέδια, όπως οι τσάντες Monaco και Ophelia.

https://www.misspolyplexi.com/product/monaco-black-bubble-shoulder-cross-body-bag-with-gold-accessories/

https://www.misspolyplexi.com/product/ophelia-black-tote-bag/

 

Από τη νέα συλλογή, ξεχωρίζει η Antiquaria Tote Bag, πλεγμένη στο χέρι, με περίσσεια δεξιοτεχνία και φτιαγμένη από μαλακό νήμα η οποία θα γίνει η αγαπημένη σύντροφος των ζεστών χειμωνιάτικων παλτό. Τα πλεκτά μοτίβα στο μπροστινό και πίσω μέρος της τσάντας κλείνουν το μάτι στην παράδοση και την ξεχωρίζουν από όποιο άλλο σχέδιο μας έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα η MISS POLYPLEXI. Βρείτε την εδώ: https://www.misspolyplexi.com/product/antiquaria-multicolour-brown-tote-bag/

 

Στη νέα αυτή εντυπωσιακή συλλογή θα βρούμε μικρά και μεγάλα μεγέθη σε αρχετυπικά σχέδια που επιβεβαιώνουν τόσο την κομψότητα, αλλά και τη διαχρονικότητα του brand, που φέτος τον χειμώνα επισφραγίζει την αυθεντικότητα του πιο δυναμικά από ποτέ.

Δείτε το πρώτο μέρος της καμπάνιας της νέας κολεξιόν εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=qSAGb-Ptqpo καθώς και το εντυπωσιακό catwalk με τα νέα σχέδια: https://www.youtube.com/watch?v=v0lC20hAI7Q τα οποία θα τα βρείτε τόσο στο e-shop της MISS POLYPLEXI https://www.misspolyplexi.com/shop/ όσο και στα social media:

https://www.instagram.com/miss_polyplexi/?hl=en

https://www.facebook.com/misspolyplexi/

Continue Reading

Lifestyle

Η MISS POLYPLEXI παρουσιάζει τη νέα της συλλογή στο πρώτο phygital fashion event της πόλης!

Φέτος, το Fashion Room Service επέστρεψε πιο ανανεωμένο από ποτέ, προσαρμόζοντας τα εδραιωμένα πλέον συστατικά επιτυχίας του θεσμού στις νέες συνθήκες, αφού συνδύασε πολύ επιτυχημένα τη digital με τη φυσική παρουσίαση.

Έτσι, στις 5 Νοεμβρίου μεταδόθηκε ένα πρωτοποριακό fashion show όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή του brand MISS POLYPLEXI με live streaming στο YouTube και σε social media channels. Στη φιλοσοφία του “See Now – Buy Now”, οι fashionistas έχουν πλέον τη δυνατότητα να αγοράσουν τη συλλογή, μέσω του dedicated e-shop https://fashionroomservice.gr/miss-polyplexi/ και για 29 ημέρες ακόμα από την ημέρα του fashion show. Ενώ στις αρχές Δεκεμβρίου όλη η συλλογή θα φιλοξενηθεί στο νέο creative hub της πόλης, “Metaphor”, στην πλατεία Μαβίλη, Δορυλαίου 10. Την επιμέλεια του design του pop-up store έχει αναλάβει το αρχιτεκτονικό γραφείο PILA Studio, το οποίο έχει σχεδιάσει πρόσφατα και το showroom του οίκου Versace στη Νέα Υόρκη.

 

Η νέα συλλογή της MISS POLYPLEXI είναι εμπνευσμένη από τη Νεοκλασική αρχιτεκτονική των διατηρητέων κτιρίων που συναντά κάποιος κάνοντας μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Έτσι, τα νέα σχέδια ενσωματώνουν πλεκτά νεοκλασικά μοτίβα που γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα μέσα από τη χρωματική παλέτα που έχει επιλεγεί για τη νέα κολεξιόν. Κυριαρχούν οι χρωματικοί τόνοι του μπλε, καφέ, μπεζ και γκρι που είναι must για το φετινό χειμώνα και επιπλέον συνδυάζονται εύκολα με όλα τα outfits.

Δείτε το εντυπωσιακό catwalk της νέας κολεξιόν εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=v0lC20hAI7Q&t=28s&ab_channel=MissPolyplexi

 

Και βρείτε τα νέα σχέδια, είτε στο e-shop της MISS POLYPLEXI https://www.misspolyplexi.com/shop/, είτε στο

https://fashionroomservice.gr/miss-polyplexi/ όπου φιλοξενούνται αποκλειστικά ορισμένα από τα νέα σχέδια για τις επόμενες 29 μέρες από την ημέρα του fashion show.

Continue Reading

Lifestyle

Utopia at Golden Hall! “Fashion Matters”

Το Utopia, το φουτουριστικό concept showroom του Golden Hall, επέστρεψε από την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου, με curator για το 2020 το διεθνές περιοδικό μόδας Marie Claire και την Editor-in-chief του για την Ελλάδα, Γαλάτεια Λασκαράκη. Η νέα θεματική Utopia “Fashion Matters” παρουσιάζει τους πιο εμβληματικούς σταθμούς στην ιστορία της μόδας και τα σημεία όπου η μόδα έγινε εργαλείο επικοινωνίας στον αγώνα για τα δικαιώματα της γυναίκας.

 

Το Marie Claire, εδώ και 70 χρόνια, στηρίζοντας τη μόδα που δεν επιβάλει αλλά προτείνει, απελευθερώνει και ενισχύει τη θέση της γυναίκας, έρχεται μέσα από το Utopia “Fashion Matters” να εξερευνήσει την άρρηκτη σχέση μεταξύ μόδας και γυναικείας ενδυνάμωσης. Με ιδιαίτερες επιλογές από τα καταστήματα του Golden Hall, οι επισκέπτες του Utopia “Fashion Matters” θα ανακαλύψουν τους πιο επαναστατικούς σταθμούς στην ιστορία του στυλ. 

 

Από το κίνημα των σουφραζετών ως την εποχή του #metoo, την καθιέρωση του άνετου στυλ από την Coco Chanel ως τις μίνι φούστες και τα γυναικεία σμόκιν, και φτάνοντας σήμερα στη διαμαρτυρία κατά της σεξουαλικής βίας με τα μαύρα φορέματα στο κόκκινο χαλί, η μόδα και οι κοινωνικές αλλαγές φαίνεται να κινούνται παράλληλα. 

 

Σε έναν χώρο υψηλής αισθητικής και design με επιλεγμένα αντικείμενα και ρούχα από τα καταστήματα του Golden Hall, η Γαλάτεια Λασκαράκη θα υποδέχεται κάθε εβδομάδα από έναν εκλεκτό καλεσμένο (Ορσαλία Παρθένη, Δάφνη Ζουμπουλάκη, Παναγιώτη Μένεγο, Χρήστο Χωμενίδη, Γιώργο Παπαγεωργίου κ.α.) για μια κουβέντα για τη στενή σχέση μόδας και γυναικείας ενδυνάμωσης. 

 

Ταυτόχρονα, οι επισκέπτες του Utopia “Fashion Matters” θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν από κοντά τις καλύτερες στιγμές της φωτογραφίας μόδας των διεθνών εκδόσεων του περιοδικού Marie Claire

 

Το Utopia “Fashion Matters” θα διαρκέσει μέχρι και τον Δεκέμβριο 2020. 

 

Για περισσότερες πληροφορίες, καθώς και για όλα τα τελευταία νέα του 

Utopia “Fashion Matters” @ Golden Hall, επισκεφτείτε το www.goldenutopia.gr 

Continue Reading

Trending