Connect with us

Μόδα

The Fashion Gate

Είσαι Σχεδιαστής, Βιοτέχνης ή έχεις μία νέα τεχνολογική ιδέα που μπορεί να βρει εφαρμογή στον χώρο της Μόδας;

Δήλωσε συμμετοχή στην  1η και μοναδική στην Ελλάδα Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και δημιούργησε τo δικό σου Fashion Brand ή Tech Startup!

Κατέθεσε την πρότασή σου μέχρι τις 28.01.2019!

Σχεδιαστική κι επιχειρηματική ανάπτυξη, συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις στο εξωτερικό και σε international fashion shows,  εξωστρέφεια και όραμα για τη δημιουργία μίας διεθνούς επιχείρησης μόδας. Με αυτή την αποστολή συνεχίζει για ακόμη μία χρονιά η 1η και μοναδική Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate”, που φέτος έρχεται ανανεωμένη, «αγκαλιάζοντας» πλέον όχι μόνο Σχεδιαστές και Βιοτέχνες, αλλά και φιλόδοξους tech stratuppers , που διαθέτουν πολύτιμες για το χώρο της Μόδας ιδέες για πρωτοπόρες εφαρμογές και πλατφόρμες.

Ο  3Ος κύκλος του προγράμματος μόλις άνοιξε και φέτος φιλοδοξεί να συγκεντρώσει φρέσκιες ιδέες για καινοτόμα επιχειρηματικά σχήματα που θα κάνουν την αλλαγή στο τοπίο της ελληνικής επιχειρηματικότητας Μόδας.

Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub πάντα πρωτοπόρος στην Εκπαίδευση, συνδέοντας την Μόδα με την Επιχειρηματικότητα και την Καινοτομία, δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδα   Σχεδιαστών και Επιχειρηματιών Μόδας “The Fashion Gate”, δίνοντας τη δυνατότητα στους Νέους Σχεδιαστές, αλλά και ευρύτερα σε όσους έχουν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες γύρω από τον χώρο της Μόδας να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση άμεσα με σωστή καθοδήγηση και επαγγελματισμό.

Η κ. Μαρία Βυτινίδου, Σχεδιάστρια και Ιδρύτρια της Θερμοκοιτίδας Μόδας αναφέρει χαρακτηριστικά: «Διαπιστώνοντας ότι οι απόφοιτοι των Σχολών Μόδας, παρ’  ότι είναι έτοιμοι σχεδιαστικά να  δημιουργήσουν collections, δεν έχουν καμία εκπαίδευση στο πώς να επιχειρήσουν, η Σχολή Μόδας “AthensFashionClub” έχτισε ένα εξειδικευμένο  πρόγραμμα καθοδήγησης βήμα βήμα για να τους βοηθήσει να ενταχθούν στην αγορά εργασίας αυτόνομα ως επιχειρηματίες-σχεδιαστές και μάλιστα με πνεύμα εξωστρέφειας. Η δημιουργία ενός fashion brand στην σύγχρονη εποχή απαιτεί σοβαρή μελέτη με Business Model Canvas, τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση, ανάδειξη της αξίας του brand, marketing, κοστολόγηση και πολλά άλλα στοιχεία που θα αποδείξουν αν η επιχείρηση είναι βιώσιμη ή όχι.

Επίσης, μία μεγάλη ανάγκη των νέων σχεδιαστών είναι η εύρεση αρχικού κεφαλαίου κίνησης, η στέγαση της επιχείρησής τους σε επαγγελματικό χώρο, ο δειγματισμός των συλλογών τους σε buyers και η προώθηση των προϊόντων τους σε εύρωστες αγορές του εξωτερικού.

Σε ό,τι αφορά τους Βιοτέχνες, εκείνοι από την πλευρά τους ήταν ήδη επιχειρηματίες αλλά με διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας, που δεν μπορούσε να υποστηρίξει καινοτομία στον σχεδιασμό μίας συλλογής.

Παράλληλα, ακούμε καθημερινώς φρέσκιες τεχνολογικές ιδέες, που υλοποιούνται σε μορφή εφαρμογών για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και διαδικτυακών πλατφορμών που κινούνται γύρω από τον χώρο της Μόδας κι έρχονται να διευκολύνουν κατά πολύ είτε τον επαγγελματία σχεδιαστή ή στυλίστα, είτε και τον απλό fashion lover που ακολουθεί τις τάσεις της μόδας κι ενημερώνεται για όλα τα μεγάλα fashion events.

Όλες τις παραπάνω ανάγκες έρχεται να καλύψει η δομή της Θερμοκοιτίδας Μόδας  «The Fashion Gate», η οποία εκπαιδεύει σχεδιαστές, βιοτέχνες και tech talents να γίνουν οι Fashion Startuppers του μέλλοντος, ο καθένας από τον δικό του τομέα.

Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα, οι Σχεδιαστές θα έχουν φτάσει στη δημιουργία μίας άρτιας συλλογής με προδιαγραφές εξωτερικού, την οποία θα μπορούν να προωθήσουν σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις. Οι Σχεδιαστές που συμμετείχαν τις δύο τελευταίες χρονιές στην εμπορική έκθεση Styl Kabo, στο Brnο της Τσεχίας, κατάφεραν να προωθήσουν τις συλλογές τους με επιτυχία στο εξωτερικό και να αντιπροσωπεύονται πλέον από ένα διεθνές Showroom στην Πράγα. Παράλληλα, από το 2019 η Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” τους παρέχει υποστηρικτικά χώρο δειγματισμού των συλλογών τους σε Co-working space ή Virtual Office για φορολογική έδρα της επιχείρησης με πολύ χαμηλά κόστη.

Οι Βιοτέχνες από πλευράς τους θα είναι σε θέση να εξελίξουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο και να το εντάξουν σε ένα πιο σύγχρονο και καινοτόμο πλαίσιο σχεδιαστικής δημιουργίας.

Τέλος, τα tech talents που υπάρχουν εκεί έξω και θέλουν να συνεισφέρουν με τις δικές τους γνώσεις και με το δικό τους τεχνολογικό  υπόβαθρο στο χώρο της μόδας, θα μπορούν να αναπτύξουν μέσα στη Θερμοκοιτίδα Μόδας την τεχνολογία τους δίπλα σε καταξιωμένα στελέχη επιχειρήσεων, έτσι  ώστε να κάνουν την ιδέα τους επιχείρηση».

Η πιο μεγάλη επιτυχία της δράσης της «The Fashion Gate», είναι η συνεργασία με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης Fashion Startups «WORTH PROJECT» , στο οποίο η Σχεδιάστρια Μόδας Μαρία Βυτινίδου είναι αποκλειστική Ambassador στην Ελλάδα. Το πρόγραμμα μπορεί να ενισχύσει οικονομικά νέους δημιουργούς μέχρι 10.000 ευρώ.

Όραμα

Οι Fashion Incubators σε Ευρώπη και Αμερική λειτουργούν ήδη 30 χρόνια. Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδας Μόδας, ως συνέχεια του έργου  της Σχολής για την υποστήριξη των σπουδαστών της, αλλά και για την ανάπτυξη του Fashion Community.

Επιπλέον, αξιοποιεί την τεχνογνωσία που διαθέτει για την δημιουργία ενός Μητροπολιτικού Κέντρου Μόδας, το οποίο θα προωθήσει την Ελληνική Μόδα έξω από τα σύνορα της χώρας, δίνοντας βήμα στην καινοτομία, στις συνεργασίες, στον υγιή ανταγωνισμό και στην εξωστρέφεια.

Τα success stories των «αποφοίτων» της Θερμοκοιτίδας

Έλπιδα Όμρι και Ειρήνη Ταμάεβα είναι δύο φωτεινά παραδείγματα «απόφοιτων» της Θερμοκοιτίδας Μόδας “The Fashion Gate” που αγαπούν την μόδα και τόλμησαν να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.

H Ελπίδα Όμρι μεγάλωσε και ζει σε  μια επαρχιακή πόλη, την Αντίκυρα και έχει καταγωγή από την Τυνησία. Διαθέτει σπουδές στην Γαλλική φιλολογία και πολυετή εμπειρία εργασίας στην οργάνωση επιχειρήσεων μέχρι που κάποια στιγμή αποφάσισε να ακολουθήσει το δρόμο γι’ αυτό που πραγματικά αγαπούσε, την μόδα. Σήμερα έχει δημιουργήσει το δικό της brand “El Omri”, ενώ η συλλογή της έχει φτάσει να έχει δικό της αφιέρωμα στις σελίδες της VOGUE ITALIA. Η ένταξή της στην 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας Τhe Fashion Gate, της έδωσε την ώθηση να προωθήσει τις συλλογές της στο εξωτερικό και να κατορθώσει να κλείσει συμφωνία εκπροσώπησης από διεθνές Showroom στην Πράγα. Στα άμεσα σχέδιά της είναι και η δημιουργία ενός e-shop (www.elomri.com) προκειμένου να κάνει ένα άνοιγμα προς τη διεθνή αγορά και οι δημιουργίες της να φτάσουν έως την άλλη άκρη της γης. Από φέτος η Ελπίδα λειτουργεί ένα ακόμα Showroom στην Αθήνα, στο CO-WORKING SPACE for Designers, που έχει δημιουργήσει η Σχολή AthensFashionClub και η Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, ως συνεργατικό χώρο για Νέους Σχεδιαστές.

Αντίστοιχα και η Ειρήνη Ταμάεβα, μία δυναμική γυναίκα και ταλαντούχα σχεδιάστρια, που βρήκε το δρόμο της στο χώρο της μόδας μετά τη δημιουργία της οικογένειάς της. Δεν τα παράτησε, αφού το ταλέντο της ήταν τόσο ισχυρό που δεν της το επέτρεψε. Στην Σχολή Μόδας AthensFashionClub εκπαιδεύτηκε ως Πατρονίστ/Μοντελίστ. Παράλληλα και με αρκετές ώρες προσωπικής εξάσκησης, άνοιξε το δικό της ατελιέ νυφικών και βραδινών δημιουργιών και ολοκληρώθηκε ως δημιουργός όταν εντάχθηκε στην Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, όπου έμαθε τη διαχείριση όλων των κομματιών της επιχείρησής της. Η συμμετοχή της στη Διεθνή Εμπορική Έκθεση StylKabo στην Τσεχία αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία προβολής της δουλειάς της στο εξωτερικό. Και οι δικές της συλλογές εκπροσωπούνται πλέον από Διεθνές Showroom στην Πράγα.

Η 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας στην Ελλάδα “The Fashion Gate” παρέχει τις εξής υπηρεσίες:

  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Σχεδιαστικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
  • Tεχνική Υποστήριξη στην Δημιουργία Συλλογής
  • Συνεργασίες με Βιοτεχνίες, Προμηθευτές Χονδρικής
  • Μentoring
  • Special Workshops
  • Φιλοξενία των Συλλογών σε Private Showroom
  • Eργασία σε CO-WORKING SPACE for New Designers
  • Νομική και Λογιστική Υποστήριξη
  • Συμμετοχή στην Εμπορική Έκθεση Styl Kabo στην Τσεχία
  • Αντιπροσώπευση από International Showroom στην Πράγα
  • Ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης για Λιανική και Χονδρική στους συμμετέχοντες
  • Υποστήριξη τεχνολογικών startups στην ανάπτυξη της τεχνολογίας
  • Εξέλιξη της επιχειρηματικής ιδέας και της υλοποίησής της, με βάση διεθνείς πρακτικές
  • Παροχή ολοκληρωμένων φυσικών και άυλων υποδομών στις εγκαταστάσεις μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό
  • Ενημέρωση για τις επιχειρηματικές ευκαιρίες, που δημιουργούνται στο ραγδαία αναπτυσσόμενο οικοσύστημα καινοτομίας

Οι εκπαιδευτικές, υποστηρικτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες επιχειρηματικότητας παρέχονται από έμπειρα στελέχη της αγοράς και του ακαδημαϊκού χώρου, που θα βοηθήσουν με πρακτικό τρόπο στην ωρίμανση της επιχειρηματικής ιδέας με στόχο την ανάπτυξη και δημιουργία μίας βιώσιμης επιχείρησης.

Δέχεται μόνο 10 Σχεδιαστές ετησίως στο πρόγραμμα κατόπιν Συνέντευξης και οι αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι  28 Ιανουαρίου 2019.

Next Move

Έναρξη 3ου Κύκλου του προγράμματος: 1 Φεβρουαρίου 2019

Αιτήσεις συμμετοχής για ένταξη στην Θερμοκοιτίδα, κατόπιν προσωπικής συνέντευξης  μέχρι τις 28 Ιανουαρίου 2019.

Καλέστε στα τηλέφωνα  2103300008, 6983415251 για ενημέρωση και επίσκεψη στην Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και τους χώρους της.

“The Fashion Gate”

 

Μόδα

Με κλασική μουσική και όπερα ολοκληρώθηκε η 25η Athens Xclusive Designers Week!

Η 25η Athens Xclusive Designers Week έριξε την αυλαία της καθώς ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία την Τρίτη 2 Απριλίου με ένα ξεχωριστό  fashion show!

Το ξενοδοχείο Divani Caravel το απόγευμα της Τρίτης μεταμορφώθηκε σε ένα  ξεχωριστό σκηνικό εμπνευσμένο από όπερα για την επίδειξη της Όλγας Καραβερβέρη και τη νέα της συλλογή με τίτλο «Opera Divas». Μια συλλογή με μια λυρική νότα που μάγεψε τους παρευρισκόμενους υπό τους ήχους της εντυπωσιακής υψιφώνου και διεθνούς φήμης Βασιλικής Καραγιάννη αλλά και του Γιώργου Ντάβλα που εξέπληξε το κοινό σε ρόλο τενόρου. Μοναδικές βραδινές δημιουργίες σε σκούρες αλλά και ανοιχτές αποχρώσεις με έντονα prints, φλοράλ φορέματα αλλά και νυφικά που κέρδισαν τις εντυπώσεις.

Στην επίδειξη Olga Karaververis και την τελευταία μέρα της AXDW εκτός των άλλων παρευρέθηκαν: Ράνια Θρασκιά, Ευγενία Μανωλίδου, Κατερίνα Γκαγκάκη, Γιώργος Αμανατίδης, Κώστας Κοκκινάκης, Έμυ Λιβανίου, Χάλα Χούρι, Μάκης Δάναλης, Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Ρίτα Πικρού Μωραϊτάκη, Μέρω Κεσεσίογλου   κ.α

Οι καλεσμένοι της επίδειξης είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την νέα φρουτώδη γαλλική μπύρα 1664 Blanc της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. Τα  υπέροχα χτενίσματα της επίδειξης δημιουργήθηκαν με τα καινοτόμα προϊόντα hairstyling Rene Furterer υπό την καθοδήγηση του Βασίλη Διαμαντόπουλου και της σχολής Diamantopoulos Academy και το μακιγιάζ από τη σχολή του Φρέντυ Καλομπράτσο Freddy Make up Stage.

Έξι ημέρες, 27 fashions shows, καταξιωμένοι σχεδιαστές και πλήθος επισκεπτών που παρευρέθηκαν στις επιδείξεις και παρακολούθησαν τις τάσεις της μόδας για την νέα σεζόν. Με κεντρικό χώρο διεξαγωγής το Ζάππειο Μέγαρο αλλά και άλλες τοποθεσίες, η Athens Xclusive Designers Week ήταν γεμάτη στυλ, εντυπωσιακές δημιουργίες, καταπληκτικές κολεξιόν, ενθουσιώδη παλμό  και λαμπερές εμφανίσεις.

Το διεθνές ενδιαφέρον για τη διοργάνωση και για αυτή τη σεζόν ήταν ιδιαίτερα αυξημένο, καθώς εκπρόσωποι από διεθνή μέσα ενημέρωσης όπως το Glamour Ιταλίας, η Conde Nast Αμερικής, το Madame Figaro Γαλλίας, GQ Κίνας, GXTV Κίνας αλλά και buyers από το Ντουμπάι, το Μιλάνο, την Ολλανδια και το Ισραήλ επισκέφθηκαν την Athens Xclusive Designers Week για να γνωρίσουν από κοντά τις ελληνικές δημιουργίες.

Πηγή

 

Continue Reading

Μόδα

Fashion Matters!

 

Η 25η Athens Xclusive Designers Week συμβάλλει  στην προώθηση της βιώσιμης μόδας

 

Η 25η Athens Xclusive Designers Week που πραγματοποιείται 27 Μαρτίου-2 Απριλίου με κεντρικό χώρο διεξαγωγής το Ζάππειο Μέγαρο, θέτει ως στόχο την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και την προώθηση της βιώσιμης μόδας, προσκαλώντας τους επισκέπτες της να συμμετέχουν σε μία γιορτή μόδας και ανακύκλωσης ρούχων!

Εκτός από την παρουσίαση των νέων συλλογών των σχεδιαστών και την προώθηση της εξωστρέφειας της Ελληνικής μόδας, βασικός πυλώνας της AXDW είναι πάντα και η ουσιαστική υποστήριξη κάποιου σημαντικού σκοπού, αξιοποιώντας όλες τις πλατφόρμες και τα κανάλια επικοινωνίας της διοργάνωσης.

Αυτή τη σεζόν, με κεντρικό μήνυμα “Fashion Matters”, η  Athens Xclusive Designers Week αγκαλιάζει το διεθνές πρόγραμμα Garment Collecting της H&M και φιλοξενεί μία εντυπωσιακή κατασκευή ανακύκλωσης ρούχων καθ’ όλη τη διάρκεια του τετραημέρου στο Ζάππειο Μέγαρο 28-31 Μαρτίου. Εκτός από τους καλεσμένους και του συντελεστές της διοργάνωσης που θα συμμετέχουν στην ενέργεια, η Athens Xclusive Designers Week προσκαλεί όλους όσους αγαπούν τη μόδα και θέλουν να συμβάλλουν στο κλείσιμο του κύκλου ζωής των ρούχων, να φέρουν ανεπιθύμητα ρούχα και υφάσματα οποιασδήποτε μάρκας και σε οποιαδήποτε κατάσταση  και να τα τοποθετήσουν στον πιο stylish κάδο ανακύκλωσης, που θα βρίσκεται στο χώρο του Ζαππείου.

Οι επισκέπτες που θα συμμετέχουν, θα κερδίσουν αυτόματα 15% έκπτωση σε δύο τεμάχια για την επόμενη αγορά τους στα καταστήματα Η&Μ και μία ατομική πρόσκληση για να παρακολουθήσουν τα shows της AXDW! Η συμμετοχή όλων έχει πραγματική αξία!

 

25η AXDW

Fashion Matters!

28 -31 Μαρτίου, Ζάππειο Μέγαρο

#AXDWfashionmatters #hmconscious

Continue Reading

Μόδα

Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά

Η κάθε γυναίκα δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην εμφάνισή της. Ακολουθεί τις ενδυματολογικές τάσεις, ενημερώνεται από περιοδικά κι έχει τη δική της άποψη για τις διαγωνιζόμενες των εκπομπών μόδας.

Ακόμη κι αν δεν έχει τη δυνατότητα συχνής αγοράς ρούχων, μπορεί να δώσει έναν άλλον αέρα στην εμφάνισή της προσθέτοντας απλώς ένα αξεσουάρ. Η ηλικία και ο σωματότυπος δείχνουν το δρόμο της επιλογής του κατάλληλου κομματιού.

SHEILA – Silk Scarf

Αγαπημένο αξεσουάρ το φουλάρι, ιδανικό για τα ¾ του χρόνου. Φθινοπωρινές, χειμωνιάτικες και ανοιξιάτικες αποχρώσεις τονίζουν το ρούχο ή τραβάνε το βλέμμα όταν θέλουμε να «κρύψουμε» κάτι που δεν μας αρέσει στο υπόλοιπο σύνολο. Οι fashion experts προτείνουν από 5 έως 25 τρόπους δεσίματος, ενώ οι bloggers θεωρούν πως ένα φουλάρι φορεμένο ως crop top ή μπαντάνα θα τραβήξει τα βλέμματα πάνω σας! Θυμηθείτε πως ένα μεταξωτό φουλάρι είναι πάντα καλοδεχούμενο δώρο άρα σας βγάζει από τη δύσκολη θέση όταν δεν ξέρετε τι να αγοράσετε!

Η εικόνα μιας γυναίκας με καρφίτσα σε παλτό ή ταγιέρ ίσως μας παραπέμπει σε λίγο παλιότερες εποχές ή μεγαλύτερες ηλικίες. Πλέον αυτό δεν ισχύει! Καρφίτσες για όλες τις ηλικίες, με παιχνιδιάρικα ή πιο κλασικά σχέδια στολίζουν φορέματα και πέτα. Σε περίπτωση που έχετε το ταλέντο να δημιουργείτε τις δικές σας ιδιαίτερες καρφίτσες από τσόχα ή ύφασμα ξέρετε ότι φοράτε ένα εντελώς μοναδικό αξεσουάρ! Καρφιτσωμένη πάνω σε μια πάνινη τσάντα κάνει την «ειδοποιό διαφορά»!

Bison Ζώνη

Προχωρώντας στα υπόλοιπα αξεσουάρ που χρησιμοποιεί μια γυναίκα σε καθημερινή βάση, το μάτι μας πέφτει στα κοσμήματα. Είτε σκουλαρίκια είτε κολιέ είτε βραχιόλια φωτίζουν και ολοκληρώνουν τη γυναικεία ομορφιά! Μαργαριταρένια και μακριά σκουλαρίκια γίνονται σύμμαχοι όταν το υπόλοιπο ντύσιμο είναι ήπιο, τα βραχιόλια στολίζουν θαυμάσια τα γυναικεία χέρια ειδικά τις ανοιξιάτικες-καλοκαιρινές ημέρες και τα κολιέ έχουν τη δύναμη με μεταμορφώνουν ένα πρωινό look σε απογευματινό/βραδινό!

Paul Smith Δερμάτινη Τσάντα

Δύο αξεσουάρ που συνδέονται άμεσα με τον εκάστοτε σωματότυπο είναι η ζώνη και η τσάντα. Λαμβάνοντας ως κανόνα πως οι ζώνες μεταμορφώνουν

ολοκληρωτικά ένα μονόχρωμο φόρεμα ή μακρύ πουλόβερ, βρείτε το σχέδιο και το χρώμα που θα δώσει άλλη λάμψη στο πολυφορεμένο σας ρούχο! Προσοχή στο μέγεθος! Πειραματιστείτε στον καθρέφτη και μην αγοράσετε μια φαρδιά ή λεπτή ζώνη που δε σας πηγαίνει

απλώς και μόνο επειδή είναι ωραία! Οι τσάντες επίσης έχουν τις δικές τους αρχές: Το κατάλληλο μήκος φτάνει ως τη μέση. Ο μεσογειακός σωματότυπος καλό είναι να διαλέξει την τσάντα που φτάνει πάνω από τους γοφούς ώστε να μην τονίσει κι άλλο αυτό το σημείο.

Εσείς σε ποιο αξεσουάρ ποντάρετε την επιτυχία της εμφάνισής σας;

 

By: Elli Zografou

Continue Reading

Trending