Connect with us

Μόδα

The Fashion Gate

Είσαι Σχεδιαστής, Βιοτέχνης ή έχεις μία νέα τεχνολογική ιδέα που μπορεί να βρει εφαρμογή στον χώρο της Μόδας;

Δήλωσε συμμετοχή στην  1η και μοναδική στην Ελλάδα Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και δημιούργησε τo δικό σου Fashion Brand ή Tech Startup!

Κατέθεσε την πρότασή σου μέχρι τις 28.01.2019!

Σχεδιαστική κι επιχειρηματική ανάπτυξη, συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις στο εξωτερικό και σε international fashion shows,  εξωστρέφεια και όραμα για τη δημιουργία μίας διεθνούς επιχείρησης μόδας. Με αυτή την αποστολή συνεχίζει για ακόμη μία χρονιά η 1η και μοναδική Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate”, που φέτος έρχεται ανανεωμένη, «αγκαλιάζοντας» πλέον όχι μόνο Σχεδιαστές και Βιοτέχνες, αλλά και φιλόδοξους tech stratuppers , που διαθέτουν πολύτιμες για το χώρο της Μόδας ιδέες για πρωτοπόρες εφαρμογές και πλατφόρμες.

Ο  3Ος κύκλος του προγράμματος μόλις άνοιξε και φέτος φιλοδοξεί να συγκεντρώσει φρέσκιες ιδέες για καινοτόμα επιχειρηματικά σχήματα που θα κάνουν την αλλαγή στο τοπίο της ελληνικής επιχειρηματικότητας Μόδας.

Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub πάντα πρωτοπόρος στην Εκπαίδευση, συνδέοντας την Μόδα με την Επιχειρηματικότητα και την Καινοτομία, δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδα   Σχεδιαστών και Επιχειρηματιών Μόδας “The Fashion Gate”, δίνοντας τη δυνατότητα στους Νέους Σχεδιαστές, αλλά και ευρύτερα σε όσους έχουν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες γύρω από τον χώρο της Μόδας να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση άμεσα με σωστή καθοδήγηση και επαγγελματισμό.

Η κ. Μαρία Βυτινίδου, Σχεδιάστρια και Ιδρύτρια της Θερμοκοιτίδας Μόδας αναφέρει χαρακτηριστικά: «Διαπιστώνοντας ότι οι απόφοιτοι των Σχολών Μόδας, παρ’  ότι είναι έτοιμοι σχεδιαστικά να  δημιουργήσουν collections, δεν έχουν καμία εκπαίδευση στο πώς να επιχειρήσουν, η Σχολή Μόδας “AthensFashionClub” έχτισε ένα εξειδικευμένο  πρόγραμμα καθοδήγησης βήμα βήμα για να τους βοηθήσει να ενταχθούν στην αγορά εργασίας αυτόνομα ως επιχειρηματίες-σχεδιαστές και μάλιστα με πνεύμα εξωστρέφειας. Η δημιουργία ενός fashion brand στην σύγχρονη εποχή απαιτεί σοβαρή μελέτη με Business Model Canvas, τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση, ανάδειξη της αξίας του brand, marketing, κοστολόγηση και πολλά άλλα στοιχεία που θα αποδείξουν αν η επιχείρηση είναι βιώσιμη ή όχι.

Επίσης, μία μεγάλη ανάγκη των νέων σχεδιαστών είναι η εύρεση αρχικού κεφαλαίου κίνησης, η στέγαση της επιχείρησής τους σε επαγγελματικό χώρο, ο δειγματισμός των συλλογών τους σε buyers και η προώθηση των προϊόντων τους σε εύρωστες αγορές του εξωτερικού.

Σε ό,τι αφορά τους Βιοτέχνες, εκείνοι από την πλευρά τους ήταν ήδη επιχειρηματίες αλλά με διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας, που δεν μπορούσε να υποστηρίξει καινοτομία στον σχεδιασμό μίας συλλογής.

Παράλληλα, ακούμε καθημερινώς φρέσκιες τεχνολογικές ιδέες, που υλοποιούνται σε μορφή εφαρμογών για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και διαδικτυακών πλατφορμών που κινούνται γύρω από τον χώρο της Μόδας κι έρχονται να διευκολύνουν κατά πολύ είτε τον επαγγελματία σχεδιαστή ή στυλίστα, είτε και τον απλό fashion lover που ακολουθεί τις τάσεις της μόδας κι ενημερώνεται για όλα τα μεγάλα fashion events.

Όλες τις παραπάνω ανάγκες έρχεται να καλύψει η δομή της Θερμοκοιτίδας Μόδας  «The Fashion Gate», η οποία εκπαιδεύει σχεδιαστές, βιοτέχνες και tech talents να γίνουν οι Fashion Startuppers του μέλλοντος, ο καθένας από τον δικό του τομέα.

Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα, οι Σχεδιαστές θα έχουν φτάσει στη δημιουργία μίας άρτιας συλλογής με προδιαγραφές εξωτερικού, την οποία θα μπορούν να προωθήσουν σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις. Οι Σχεδιαστές που συμμετείχαν τις δύο τελευταίες χρονιές στην εμπορική έκθεση Styl Kabo, στο Brnο της Τσεχίας, κατάφεραν να προωθήσουν τις συλλογές τους με επιτυχία στο εξωτερικό και να αντιπροσωπεύονται πλέον από ένα διεθνές Showroom στην Πράγα. Παράλληλα, από το 2019 η Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” τους παρέχει υποστηρικτικά χώρο δειγματισμού των συλλογών τους σε Co-working space ή Virtual Office για φορολογική έδρα της επιχείρησης με πολύ χαμηλά κόστη.

Οι Βιοτέχνες από πλευράς τους θα είναι σε θέση να εξελίξουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο και να το εντάξουν σε ένα πιο σύγχρονο και καινοτόμο πλαίσιο σχεδιαστικής δημιουργίας.

Τέλος, τα tech talents που υπάρχουν εκεί έξω και θέλουν να συνεισφέρουν με τις δικές τους γνώσεις και με το δικό τους τεχνολογικό  υπόβαθρο στο χώρο της μόδας, θα μπορούν να αναπτύξουν μέσα στη Θερμοκοιτίδα Μόδας την τεχνολογία τους δίπλα σε καταξιωμένα στελέχη επιχειρήσεων, έτσι  ώστε να κάνουν την ιδέα τους επιχείρηση».

Η πιο μεγάλη επιτυχία της δράσης της «The Fashion Gate», είναι η συνεργασία με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης Fashion Startups «WORTH PROJECT» , στο οποίο η Σχεδιάστρια Μόδας Μαρία Βυτινίδου είναι αποκλειστική Ambassador στην Ελλάδα. Το πρόγραμμα μπορεί να ενισχύσει οικονομικά νέους δημιουργούς μέχρι 10.000 ευρώ.

Όραμα

Οι Fashion Incubators σε Ευρώπη και Αμερική λειτουργούν ήδη 30 χρόνια. Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδας Μόδας, ως συνέχεια του έργου  της Σχολής για την υποστήριξη των σπουδαστών της, αλλά και για την ανάπτυξη του Fashion Community.

Επιπλέον, αξιοποιεί την τεχνογνωσία που διαθέτει για την δημιουργία ενός Μητροπολιτικού Κέντρου Μόδας, το οποίο θα προωθήσει την Ελληνική Μόδα έξω από τα σύνορα της χώρας, δίνοντας βήμα στην καινοτομία, στις συνεργασίες, στον υγιή ανταγωνισμό και στην εξωστρέφεια.

Τα success stories των «αποφοίτων» της Θερμοκοιτίδας

Έλπιδα Όμρι και Ειρήνη Ταμάεβα είναι δύο φωτεινά παραδείγματα «απόφοιτων» της Θερμοκοιτίδας Μόδας “The Fashion Gate” που αγαπούν την μόδα και τόλμησαν να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.

H Ελπίδα Όμρι μεγάλωσε και ζει σε  μια επαρχιακή πόλη, την Αντίκυρα και έχει καταγωγή από την Τυνησία. Διαθέτει σπουδές στην Γαλλική φιλολογία και πολυετή εμπειρία εργασίας στην οργάνωση επιχειρήσεων μέχρι που κάποια στιγμή αποφάσισε να ακολουθήσει το δρόμο γι’ αυτό που πραγματικά αγαπούσε, την μόδα. Σήμερα έχει δημιουργήσει το δικό της brand “El Omri”, ενώ η συλλογή της έχει φτάσει να έχει δικό της αφιέρωμα στις σελίδες της VOGUE ITALIA. Η ένταξή της στην 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας Τhe Fashion Gate, της έδωσε την ώθηση να προωθήσει τις συλλογές της στο εξωτερικό και να κατορθώσει να κλείσει συμφωνία εκπροσώπησης από διεθνές Showroom στην Πράγα. Στα άμεσα σχέδιά της είναι και η δημιουργία ενός e-shop (www.elomri.com) προκειμένου να κάνει ένα άνοιγμα προς τη διεθνή αγορά και οι δημιουργίες της να φτάσουν έως την άλλη άκρη της γης. Από φέτος η Ελπίδα λειτουργεί ένα ακόμα Showroom στην Αθήνα, στο CO-WORKING SPACE for Designers, που έχει δημιουργήσει η Σχολή AthensFashionClub και η Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, ως συνεργατικό χώρο για Νέους Σχεδιαστές.

Αντίστοιχα και η Ειρήνη Ταμάεβα, μία δυναμική γυναίκα και ταλαντούχα σχεδιάστρια, που βρήκε το δρόμο της στο χώρο της μόδας μετά τη δημιουργία της οικογένειάς της. Δεν τα παράτησε, αφού το ταλέντο της ήταν τόσο ισχυρό που δεν της το επέτρεψε. Στην Σχολή Μόδας AthensFashionClub εκπαιδεύτηκε ως Πατρονίστ/Μοντελίστ. Παράλληλα και με αρκετές ώρες προσωπικής εξάσκησης, άνοιξε το δικό της ατελιέ νυφικών και βραδινών δημιουργιών και ολοκληρώθηκε ως δημιουργός όταν εντάχθηκε στην Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, όπου έμαθε τη διαχείριση όλων των κομματιών της επιχείρησής της. Η συμμετοχή της στη Διεθνή Εμπορική Έκθεση StylKabo στην Τσεχία αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία προβολής της δουλειάς της στο εξωτερικό. Και οι δικές της συλλογές εκπροσωπούνται πλέον από Διεθνές Showroom στην Πράγα.

Η 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας στην Ελλάδα “The Fashion Gate” παρέχει τις εξής υπηρεσίες:

  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Σχεδιαστικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
  • Tεχνική Υποστήριξη στην Δημιουργία Συλλογής
  • Συνεργασίες με Βιοτεχνίες, Προμηθευτές Χονδρικής
  • Μentoring
  • Special Workshops
  • Φιλοξενία των Συλλογών σε Private Showroom
  • Eργασία σε CO-WORKING SPACE for New Designers
  • Νομική και Λογιστική Υποστήριξη
  • Συμμετοχή στην Εμπορική Έκθεση Styl Kabo στην Τσεχία
  • Αντιπροσώπευση από International Showroom στην Πράγα
  • Ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης για Λιανική και Χονδρική στους συμμετέχοντες
  • Υποστήριξη τεχνολογικών startups στην ανάπτυξη της τεχνολογίας
  • Εξέλιξη της επιχειρηματικής ιδέας και της υλοποίησής της, με βάση διεθνείς πρακτικές
  • Παροχή ολοκληρωμένων φυσικών και άυλων υποδομών στις εγκαταστάσεις μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό
  • Ενημέρωση για τις επιχειρηματικές ευκαιρίες, που δημιουργούνται στο ραγδαία αναπτυσσόμενο οικοσύστημα καινοτομίας

Οι εκπαιδευτικές, υποστηρικτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες επιχειρηματικότητας παρέχονται από έμπειρα στελέχη της αγοράς και του ακαδημαϊκού χώρου, που θα βοηθήσουν με πρακτικό τρόπο στην ωρίμανση της επιχειρηματικής ιδέας με στόχο την ανάπτυξη και δημιουργία μίας βιώσιμης επιχείρησης.

Δέχεται μόνο 10 Σχεδιαστές ετησίως στο πρόγραμμα κατόπιν Συνέντευξης και οι αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι  28 Ιανουαρίου 2019.

Next Move

Έναρξη 3ου Κύκλου του προγράμματος: 1 Φεβρουαρίου 2019

Αιτήσεις συμμετοχής για ένταξη στην Θερμοκοιτίδα, κατόπιν προσωπικής συνέντευξης  μέχρι τις 28 Ιανουαρίου 2019.

Καλέστε στα τηλέφωνα  2103300008, 6983415251 για ενημέρωση και επίσκεψη στην Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και τους χώρους της.

“The Fashion Gate”

 

Μόδα

Fashion Matters!

 

Η 25η Athens Xclusive Designers Week συμβάλλει  στην προώθηση της βιώσιμης μόδας

 

Η 25η Athens Xclusive Designers Week που πραγματοποιείται 27 Μαρτίου-2 Απριλίου με κεντρικό χώρο διεξαγωγής το Ζάππειο Μέγαρο, θέτει ως στόχο την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και την προώθηση της βιώσιμης μόδας, προσκαλώντας τους επισκέπτες της να συμμετέχουν σε μία γιορτή μόδας και ανακύκλωσης ρούχων!

Εκτός από την παρουσίαση των νέων συλλογών των σχεδιαστών και την προώθηση της εξωστρέφειας της Ελληνικής μόδας, βασικός πυλώνας της AXDW είναι πάντα και η ουσιαστική υποστήριξη κάποιου σημαντικού σκοπού, αξιοποιώντας όλες τις πλατφόρμες και τα κανάλια επικοινωνίας της διοργάνωσης.

Αυτή τη σεζόν, με κεντρικό μήνυμα “Fashion Matters”, η  Athens Xclusive Designers Week αγκαλιάζει το διεθνές πρόγραμμα Garment Collecting της H&M και φιλοξενεί μία εντυπωσιακή κατασκευή ανακύκλωσης ρούχων καθ’ όλη τη διάρκεια του τετραημέρου στο Ζάππειο Μέγαρο 28-31 Μαρτίου. Εκτός από τους καλεσμένους και του συντελεστές της διοργάνωσης που θα συμμετέχουν στην ενέργεια, η Athens Xclusive Designers Week προσκαλεί όλους όσους αγαπούν τη μόδα και θέλουν να συμβάλλουν στο κλείσιμο του κύκλου ζωής των ρούχων, να φέρουν ανεπιθύμητα ρούχα και υφάσματα οποιασδήποτε μάρκας και σε οποιαδήποτε κατάσταση  και να τα τοποθετήσουν στον πιο stylish κάδο ανακύκλωσης, που θα βρίσκεται στο χώρο του Ζαππείου.

Οι επισκέπτες που θα συμμετέχουν, θα κερδίσουν αυτόματα 15% έκπτωση σε δύο τεμάχια για την επόμενη αγορά τους στα καταστήματα Η&Μ και μία ατομική πρόσκληση για να παρακολουθήσουν τα shows της AXDW! Η συμμετοχή όλων έχει πραγματική αξία!

 

25η AXDW

Fashion Matters!

28 -31 Μαρτίου, Ζάππειο Μέγαρο

#AXDWfashionmatters #hmconscious

Continue Reading

Μόδα

Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά

Η κάθε γυναίκα δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην εμφάνισή της. Ακολουθεί τις ενδυματολογικές τάσεις, ενημερώνεται από περιοδικά κι έχει τη δική της άποψη για τις διαγωνιζόμενες των εκπομπών μόδας.

Ακόμη κι αν δεν έχει τη δυνατότητα συχνής αγοράς ρούχων, μπορεί να δώσει έναν άλλον αέρα στην εμφάνισή της προσθέτοντας απλώς ένα αξεσουάρ. Η ηλικία και ο σωματότυπος δείχνουν το δρόμο της επιλογής του κατάλληλου κομματιού.

SHEILA – Silk Scarf

Αγαπημένο αξεσουάρ το φουλάρι, ιδανικό για τα ¾ του χρόνου. Φθινοπωρινές, χειμωνιάτικες και ανοιξιάτικες αποχρώσεις τονίζουν το ρούχο ή τραβάνε το βλέμμα όταν θέλουμε να «κρύψουμε» κάτι που δεν μας αρέσει στο υπόλοιπο σύνολο. Οι fashion experts προτείνουν από 5 έως 25 τρόπους δεσίματος, ενώ οι bloggers θεωρούν πως ένα φουλάρι φορεμένο ως crop top ή μπαντάνα θα τραβήξει τα βλέμματα πάνω σας! Θυμηθείτε πως ένα μεταξωτό φουλάρι είναι πάντα καλοδεχούμενο δώρο άρα σας βγάζει από τη δύσκολη θέση όταν δεν ξέρετε τι να αγοράσετε!

Η εικόνα μιας γυναίκας με καρφίτσα σε παλτό ή ταγιέρ ίσως μας παραπέμπει σε λίγο παλιότερες εποχές ή μεγαλύτερες ηλικίες. Πλέον αυτό δεν ισχύει! Καρφίτσες για όλες τις ηλικίες, με παιχνιδιάρικα ή πιο κλασικά σχέδια στολίζουν φορέματα και πέτα. Σε περίπτωση που έχετε το ταλέντο να δημιουργείτε τις δικές σας ιδιαίτερες καρφίτσες από τσόχα ή ύφασμα ξέρετε ότι φοράτε ένα εντελώς μοναδικό αξεσουάρ! Καρφιτσωμένη πάνω σε μια πάνινη τσάντα κάνει την «ειδοποιό διαφορά»!

Bison Ζώνη

Προχωρώντας στα υπόλοιπα αξεσουάρ που χρησιμοποιεί μια γυναίκα σε καθημερινή βάση, το μάτι μας πέφτει στα κοσμήματα. Είτε σκουλαρίκια είτε κολιέ είτε βραχιόλια φωτίζουν και ολοκληρώνουν τη γυναικεία ομορφιά! Μαργαριταρένια και μακριά σκουλαρίκια γίνονται σύμμαχοι όταν το υπόλοιπο ντύσιμο είναι ήπιο, τα βραχιόλια στολίζουν θαυμάσια τα γυναικεία χέρια ειδικά τις ανοιξιάτικες-καλοκαιρινές ημέρες και τα κολιέ έχουν τη δύναμη με μεταμορφώνουν ένα πρωινό look σε απογευματινό/βραδινό!

Paul Smith Δερμάτινη Τσάντα

Δύο αξεσουάρ που συνδέονται άμεσα με τον εκάστοτε σωματότυπο είναι η ζώνη και η τσάντα. Λαμβάνοντας ως κανόνα πως οι ζώνες μεταμορφώνουν

ολοκληρωτικά ένα μονόχρωμο φόρεμα ή μακρύ πουλόβερ, βρείτε το σχέδιο και το χρώμα που θα δώσει άλλη λάμψη στο πολυφορεμένο σας ρούχο! Προσοχή στο μέγεθος! Πειραματιστείτε στον καθρέφτη και μην αγοράσετε μια φαρδιά ή λεπτή ζώνη που δε σας πηγαίνει

απλώς και μόνο επειδή είναι ωραία! Οι τσάντες επίσης έχουν τις δικές τους αρχές: Το κατάλληλο μήκος φτάνει ως τη μέση. Ο μεσογειακός σωματότυπος καλό είναι να διαλέξει την τσάντα που φτάνει πάνω από τους γοφούς ώστε να μην τονίσει κι άλλο αυτό το σημείο.

Εσείς σε ποιο αξεσουάρ ποντάρετε την επιτυχία της εμφάνισής σας;

 

By: Elli Zografou

Continue Reading

Lifestyle

2ο Φεστιβάλ Σοκολάτας


Ποιος είπε ότι η μόδα μπορεί να μπει σε καλούπια; Η δημιουργικότητα των Σπουδαστών της Σχολής Μόδας “
AthensFashionClub” δεν έχει όρια, τόσο που σχεδίασαν μέχρι και νυφικό από σοκολάτα!

Mε ένα εντυπωσιακό Chocolate Fashion Show και δύο Styling Workshops συμμετείχε η Σχολή Μόδας AthensFashionClub στο 2ο Φεστιβάλ Σοκολάτας, που πραγματοποιήθηκε 1,2 και 3 Φεβρουαρίου 2019 στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.

Οι σπουδαστές της Σχολής, σχεδιαστές και στυλίστες, πάντρεψαν την αγάπη τους για τη μόδα και τη λατρεία τους για την σοκολάτα και ανέλαβαν να δημιουργήσουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ από όλα τα είδη της σοκολάτας τα οποία παρουσίασαν στο περίπτερο της Σχολής καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου.

Τις εντυπώσεις έκλεψε το νυφικό από λευκή σοκολάτα, που άφησε έκπληκτους τους επισκέπτες του Φεστιβάλ. Το εντυπωσιακό αυτό φόρεμα, αποτέλεσε πρόκληση για τους σπουδαστές της Σχολής, οι οποίοι ανέλαβαν τον σχεδιασμό και τη δημιουργία του σε ένα project διάρκειας τριών μηνών.

Αποκορύφωμα της συμμετοχής της Σχολής Μόδας AthensFashionClub στο Φεστιβάλ ήταν το Chocolate Fashion Show, το 1ο στην Ελλάδα, στο οποίο παρουσιάστηκε το νυφικό φορεμένο από μοντέλο σε μία πασαρέλα με κόκκινο χαλί και παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη. Η διαφορετική αυτή προσέγγιση για την πιο όμορφη ημέρα κάθε γυναίκας ήρθε από την Σχολή Μόδας “AthensFashionClub” ως μία πρωτοποριακή στυλιστική πρόταση άνευ προηγουμένου.

Μεγάλο ενδιαφέρον είχαν και τα Styling Workshops που προετοίμασαν και παρουσίασαν οι στυλίστες της Σχολής με θέμα την ιστορία των Chocolate Fashion Shows στις διεθνείς πασαρέλες, αλλά και στυλιστικές προτάσεις για τους επισκέπτες του Φεστιβάλ. Με έμπνευση από τα χρώματα της σοκολάτας έβαλαν στόχο να ταξιδέψουν τους συμμετέχοντες στον κόσμο της μόδας, παραδίδοντας «μαθήματα» styling με τον πιο γλυκό κι ευφάνταστο τρόπο!

H πορεία προς την ολοκλήρωση του «Σοκολατο – νυφικού»

Oι σπουδαστές της σχολής περιγράφουν με μεγάλο ενθουσιασμό την εμπειρία τους από την ενασχόλησή τους με το project.

«Όταν μας ανέθεσαν το project για το φεστιβάλ σοκολάτας, ενθουσιάστηκα και συνάμα σάστισα. Νόμιζα πως βρέθηκα σε σχολή ζαχαραπλαστικής. Δεν ξέρω πώς ήρθε αυτή η ιδέα στην αγαπημένη κ. Βυτινίδου και απόρησα πώς θα εμπιστευτεί τους νέους σπουδαστές της σε δημιουργία fashion show, workshops και όλων όσων είδατε. Σκέφτηκα: αποτυχία. Κι όμως, πίστεψε σε εμάς και μας εμπιστεύθηκε με κλειστά μάτια. Είδε κάτι που εμείς αδυνατούσαμε να διακρίνουμε. Άφησε τη φαντασία και τη δημιουργικότητα όλων μας να ανθίσει και παράλληλα ήταν εκεί να μας καθοδηγεί και να μας στηρίζει. Τελειώνοντας με αυτό το project, είμαι πλέον σίγουρη ότι διάλεξα τη σωστή σχολή μόδας για τις σπουδές μου. Αποκόμισα βέβαια λίγα κιλάκια παραπάνω τρώγοντας τη μισή σοκολάτα του project, όμως θα το ξαναέκανα, παρά τις πρακτικές δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε . Η σοκολάτα δεν είναι τόσο εύκολο υλικό όσο όλοι νομίζουν, όμως έτσι όπως πλαθόταν, έπλασε και μια καταπληκτική ομάδα που σίγουρα θα ήθελα να ξανασυνεργαστώ και να συμμετάσχω μαζί της σε πολλές ακόμα εκδηλώσεις», δήλωσε η 1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών Κωνσταντίνα Μπένου.

«Ήταν μία πρωτόγνωρη εμπειρία για εμένα και χάρηκα πολύ διότι μέσα από αυτό το project μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω κι άλλες σπουδάστριες της σχολής που δεν τις γνώριζα, αλλά και ανθρώπους από τον χώρο της ζαχαροπλαστικής, ακόμα και τους διοργανωτές του Φεστιβάλ. Για μένα ήταν μοναδική εμπειρία να δουλεύεις σε ένα κλίμα άκρως δημιουργικό, όπου εμείς, οι σπουδάστριες, ήμασταν σε διαρκή επικοινωνία και μαζί και με την κ. Μαρία Βυτινίδου συζητούσαμε ιδέες και το πώς μπορούν αυτές να υλοποιηθούν. Επίσης για μένα ήταν μεγάλη πρόκληση η ιδέα και μόνο του να δουλέψουμε με φαινομενικά άσχετα υλικά μεταξύ τους, όπως το ύφασμα και η σοκολάτα, να τα συνδυάσουμε και από αυτά να δημιουργήσουμε μόδα, να φτιάξουμε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, μία εμπειρία που  δεν περίμενα ποτέ ότι θα ζούσαμε στη σχολή μόδας που σπουδάζω», είπε η Κωνσταντίνα Κοζακίδη, σπουδάστρια στο Foundation Fashion Design and Production.

«Ενθουσιάστηκα πάρα πολύ με το Styling Workshop που έκανα γιατί με έκανε να νιώσω πιο άνετα να εκτίθεμαι μπροστά σε κοινό και να κάνω παρουσιάσεις για τη μόδα. Τα πήγαμε πάρα πολύ καλά δεδομένου ότι δεν έχουμε ξαναδουλέψει με υλικά που ήταν δύσκολο να συνδυαστούν, όπως το ύφασμα και η σοκολάτα και θεωρώ ότι του χρόνου αν το ξανακάνουμε θα έχουμε διορθώσει ακόμα και τις πιο μικρές ατέλειές μας. Η σχολή μου μου προσέφερε μία εμπειρία που δεν είχα ξαναζήσει και ούτε πιστεύω ότι θα ζούσα με αυτόν τον τρόπο. Εγώ πιστεύω ότι η μόδα δεν αποτελείται μόνο από το ύφασμα και πλέον στο 2019 καλό θα είναι η μόδα να έχει πιο διευρυμένες διαστάσεις. Η ομαδικότητα και η δημιουργικότητα που γεννήθηκε μέσα από αυτό το project και το ότι δημιουργήσαμε υψηλή ραπτική από μη συνηθισμένα υλικά, όπως η σοκολάτα, είναι αυτά που θα μείνουν από την όλη εμπειρία», δήλωσε η Nεφέλη Κλαπή, 1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών.

«Όταν μας ανακοίνωσε η κ. Βυτινίδου ότι θα συμμετάσχουμε στο Φεστιβάλ Σοκολάτας δημιουργώντας ρούχα από σοκολάτα έμεινα έκπληκτη γιατί δεν περίμενα ότι θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε ένα τέτοιο υλικό με αυτό τον τρόπο. Η πρωτοποριακή αυτή πρόταση με εντυπωσίασε πολύ γιατί ήταν μία τελείως καινούρια εμπειρία για μένα και κάτι ασυνήθιστο σε ό,τι έχει να κάνει με τη μόδα. Εγώ πήρα την πρωτοβουλία να κάνω μία έρευνα για τα υπόλοιπα Φεστιβάλ Σοκολάτας στην Ευρώπη για να συγκρίνω και να δω πόσο μακριά έχει φτάσει αυτή η ιδέα στο εξωτερικό. Έτσι έκανα μία παρουσίαση για τα 10 πιο δημοφιλή Φεστιβάλ Σοκολάτας στην Ευρώπη. Μέσα από αυτή τη διαδικασία πήρα θάρρος κι έμαθα να εκτίθεμαι στο κοινό. Το fashion show και τα workshops με βοήθησαν να διευρύνω τους ορίζοντές μου και να δω με άλλο μάτι τη μόδα. Παράλληλα, με έκαναν να σκεφτώ ότι κι εγώ θα μπορούσα με το πέρας των σπουδών μου να δημιουργήσω πιο avant garde ή πιο καλλιτεχνικά ενδύματα», σημείωσε η Χρύσα Γιαννακουλοπούλου,  1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών .

«Είμαι πολύ χαρούμενη που πήρα μέρος  με την Σχολή Μόδας AthensFashionClub σε ένα project που δεν έχει γίνει ξανά στην Ελλάδα! Η εμπειρία ήταν μοναδική.  Πέρασα υπέροχα με τις υπόλοιπες συμφοιτήτριές μου κι εύχομαι όλες οι συνεργασίες που θα κάνω στο μέλλον να είναι σαν και αυτή.  Είμαι πολύ περήφανη για τον εαυτό μου, γιατί είχαμε να δουλέψουμε με ένα πολύ δύσκολο υλικό, αλλά τα καταφέραμε άψογα και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Θέλω να ευχαριστήσω την διευθύντρια της σχολής, κ. Μαρία Βυτινίδου, για την ευκαιρία να δείξουμε την δημιουργικότητα και τις γνώσεις που μας έχει δώσει μέχρι στιγμής. Σε όλη την προετοιμασία των ρούχων ήταν συνέχεια δίπλα μας. Το project αυτό ήταν εξαιρετικό μάθημα για όλες εμάς γιατί μάθαμε τεχνικές που δεν έχουμε διδαχτεί ακόμα, και σίγουρα ακονίσαμε την φαντασία μας»,  είπε η Αντιγόνη Βολιτάκη, 1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών.

«Ήταν πολύ ενδιαφέρουσα η συμμετοχή μας στο Φεστιβάλ. Προσωπικά η σχολή μου έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθώ με ένα υλικό που δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι θα μπορούσα να δουλέψω, όπως η σοκολάτα. Από την αρχή η όλη διαδικασία της επεξεργασίας της για να γίνει φορέσιμο υλικό ήταν μία πρόκληση για εμάς τους σπουδαστές και δεν φανταζόμασταν ότι θα είχαμε αυτό το αποτέλεσμα και ότι θα καταφέρναμε να βγάλουμε όντως ρούχα και αξεσουάρ από σοκολάτα. Αυτό που συνειδητοποίησα είναι ότι στη μόδα δεν υπάρχουν όρια κι ότι μπορείς να δουλέψεις με ότι υλικό θέλεις αρκεί να έχεις φαντασία, μεράκι και δυνατή ομάδα», δήλωσε η  Ίλια Καραγιάννη, 1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών .

«Ήταν η πρώτη φορά για μένα που συμμετείχα σε ένα τέτοιο project και ήταν μεγάλη πρόκληση, καθώς δεν ήξερα πώς θα ήταν το αποτέλεσμα των δημιουργιών μας, αλλά ήταν απίθανο. Η όλη εμπειρία ήταν μοναδική και  τα θετικά σχόλια των επισκεπτών του Φεστιβάλ για τις δημιουργίες μας μου έδωσαν μεγάλη ευχαρίστηση. Ήταν ένα άκρως πρωτοποριακό project που έτρεξε η σχολή μου για τους σπουδαστές της, από αυτά που αναπτύσσουν τη δημιουργικότητά μας και βγάζουν τη φαντασία μας από τα στενά όρια», είπε η Ευδοκία Δαμουλιάνου, σπουδάστρια στο Foundation Fashion Design and Production.

Η Σχεδιάστρια και Ιδιοκτήτρια της σχολής Μαρία Βυτινίδου αναφέρει από την δική της πλευρά πόσο ικανοποιημένη έμεινε από το τελικό αποτέλεσμα του project της σοκολάτας:

«Eίμαι πάρα πολύ περήφανη για την προσπάθεια των σπουδαστών που συμμετείχαν σε ένα project 3 μηνών και την επιτυχία τους. Ο δικός μας ρόλος ως εκπαιδευτές είναι να δίνουμε τις ευκαιρίες να αναπτυχθεί η δημιουργικότητά τους σε όλα τα επίπεδα, για αυτόν τον λόγο εντάξαμε και τις 2 παρουσιάσεις των σπουδαστριών μας Χρύσα Γιαννακουλοπούλου και Νεφέλη Κλαπή στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ.

Εχει μεγάλη σημασία για την μετέπειτα πορεία τους στον χώρο της μόδας, να μπορούν να λειτουργούν ως “Φάροι της γνώσης” και “δημιουργοί τάσεων μόδας”. Aρχικά εκπαιδευτήκαμε στην χρήση του υλικού της σοκολάτας και στην συνέχεια σκεφτήκαμε πως μπορούμε με αυτό το υλικό και τις ιδιότητές του να δημιουργήσουμε από ένα μικρό αξεσουάρ μέχρι ένα “Σοκολατο-νυφικό”!

Οι σπουδάστριες ερχόντουσαν κάθε μέρα από το πρωί στο προσωπικό μου Ατελιέ και δουλεύαμε μαζί τις ιδέες τους, αλλά και την κατασκευή των ρούχων. Είμαι μαζί με τους σπουδαστές για να τους κατευθύνω, να τους εκπαιδεύσω αλλά και να θαυμάσω από κοντά την εργατικότητα και την συνέπειά τους.

Πολλές από τις σχεδιάστριες, για  να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τον ελέυθερό τους χρόνο, έπαιρναν το υλικό της σοκολάτας στο σπίτι και την επόμενη ημέρα έφερναν μία ολόκληρη κούτα από σοκολατένια διακοσμητικά, λουλούδια και στέκες για το κεφάλι!

H Ευδοκία Δαμουλιάνου από το τμήμα των σχεδιαστών μόδας, ασχολήθηκε 2 εβδομάδες κάνοντας γλυπτική πανω στην κούκλα το κορσάζ του νυφικού και την διακόσμησή του.Η Κωνσταντίνα Μπένου με την Αντιγόνη  Βολιτάκη ανέλαβαν να κατασκευάσουν τις στέκες και τα υποδήματα, ενώ η Ίλια δημιούργησε εκείνο το καταπληκτικό τσανάκι της Νύφης από σοκολάτα που όλοι μας ρωτούσαν αν το πουλάμε!

Τέλος η Κωνσταντίνα Κοζακίδη, έφτιαξε μόνη της όλο το φόρεμα από την σοκολάτα ruby και είχε αναλάβει καθόλη την διάρκεια της έκθεσης να ενημερώνει τους επισκέπτες για την διαδικασία κατασκευής των ενδυμάτων και αξεσουάρ με τον καλύτερο τρόπο, δηλαδή να τους καλεί να τα φορέσουν!

Με αφορμή το project αυτό και την δυναμική των σπουδαστών μας αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μίαDream Team’ , με στόχο το επόμενό μας project να πραγματοποιθεί στο εξωτερικό!».

Για ακόμη μία φορά η Σχολή Μόδας “AthensFashionClub” και η Ιδρύτρια της Σχολής και Σχεδιάστρια Μόδας, Μαρία Βυτινίδου, έβαλαν την υπογραφή τους στον χώρο, αποδεικνύοντας ότι σε ένα Kαινοτόμο περιβάλλον όλοι μπορούν να δημιουργήσουν  από μικρά μέχρι μεγάλα έργα τέχνης.

Πηγή

Continue Reading

Trending