Lifestyle
Lucky Snake 2019: Βρήκαμε το πιο rock γούρι της χρονιάς

Γίνεται να ξεκινήσεις την νέα χρονιά, χωρίς τύχη; Μια περίοδος σκέψης, ανασυγκρότητησης και νέων ξεκινημάτων είναι μπροστά μας και όλοι θέλουμε να πάρουμε την τύχη με το μέρος μας και ένα lucky charm που θα μας διασφαλίσει ότι θα την έχουμε, και το βρήκαμε! Διαφορετικό, με rock διάθεση και μίνιμαλ σχεδιασμό, θα γίνει το αγαπημένο σου κόσμημα για όλο το χρόνο!
Οι δημιουργοί της G & P Jewellery Designers, George Prokopidis και Renee Gero, εμπνευσμένοι από τη νέα χρονιά δημιούργησαν ένα μοναδικό διαχρονικό κόσμημα-γούρι που μας καλεί να θέσουμε νέους στόχους και να τους κατακτήσουμε.
Για το 2019, επέλεξαν το φίδι ως σύμβολο της αναγέννησης, της αρχέγονης ζωοδότειρας ορμής και της ατέρμονης αλυσίδας της ζωής για να δημιουργήσουν το Lucky Snake, ένα unisex κόσμημα για τον λαιμό που σχηματίζει το «9», ένας αριθμός με ιδιαίτερη δύναμη και σημασία. Αντιπροσωπεύει την ολοκλήρωση, την συμπόνια αλλά και την προσφορά. Το αποτέλεσμα; Τo πιο όμορφo και stylish Lucky Charm. Σε ασήμι, χρυσό και μαύρο, με δερμάτινο κορδόνι ή αλυσίδα, όποια και αν είναι η επιλογή σου θα είναι υπέροχη.
Το Lucky Snake δεν είναι απλά ένα γούρι! Έχει ως στόχο να σου φέρει τύχη, επιτυχία και αγάπη για τη νέα χρονιά και υπόσχεται να αναδείξει ακόμη και τις πιο casual εμφανίσεις σου! Είναι ένα κόσμημα που μπορείς να φοράς όλο το χρόνο και που θα προσδώσει ανατρεπτική διάθεση στο στυλ και την καθημερινότητα σου.
Lucky Charm Silver Snake 9 Unisex
Βρες το ΕΔΩ
Lucky Charm Black Snake 9 Unisex
Βρες το ΕΔΩ
Lucky Charm Gold Snake 9 Unisex
Βρες το ΕΔΩ
Ανακάλυψε όλη τη συλλογή ΕΔΩ
Eshop: gpjewellery.gr
Facebook: @GPjewellerydesigner
Instagram: @gpjewellerydesigners
Εκδηλώσεις
Η Hatzi Filax Group βραβεύτηκε στη “Βραδιά του Ευχαριστώ” του Make-A-Wish Ελλάδος

Η Hatzi Filax Group είχε τη χαρά και την τιμή να συμμετάσχει και να βραβευτεί στη
συγκινητική “Βραδιά του Ευχαριστώ”, που διοργάνωσε το Make-A-Wish Ελλάδος
την Τετάρτη στην αίθουσα εκδηλώσεων «Μέγαρο Μουσικής
Αθηνών»
Η εκδήλωση αυτή αποτελεί έναν θεσμό που τιμά εταιρείες, οργανισμούς και
πρόσωπα που στηρίζουν ενεργά το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος, συμβάλλοντας
στην εκπλήρωση ευχών παιδιών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες. Ο σκοπός
της είναι η δημόσια έκφραση ευγνωμοσύνης προς τους χορηγούς και εθελοντές που
προσφέρουν ουσιαστική στήριξη στο πολύτιμο έργο του οργανισμού.
Η Hatzi Filax Group, πιστή στο όραμά της για εταιρική κοινωνική ευθύνη, έχει
υποστηρίξει ενεργά και διαχρονικά το Make-A-Wish Ελλάδος, προσφέροντας
πολύτιμες υπηρεσίες εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης. Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά
σε δράσεις που στοχεύουν να φέρουν το χαμόγελο στα πρόσωπα των παιδιών που το
έχουν ανάγκη.
Ως Χορηγός σε Παροχές, η Hatzi Filax Group στήριξε έμπρακτα την
εκδήλωση, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος.
Στη σκηνή ανέβηκαν η κα. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO & Co-Founder της Hatzi
Filax Group, καθώς και η κα. Σοφία Σκευοφύλακα, CCO & Founder της Hatzi
Filax Group, οι οποίες δήλωσαν:
«Είναι πραγματική τιμή και χαρά για εμάς να στηρίζουμε το Make-A-Wish
Ελλάδος και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε αυτό το σπουδαίο έργο.»
Η Hatzi Filax Group έχει υλοποιήσει το Leadership Accelerator Program, ένα
πρόγραμμα που ενισχύει τις δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού του Make-A-
Wish Ελλάδος, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός ισχυρού πυρήνα υποστήριξης για
τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Με έμφαση στη συνεχή ανάπτυξη και την
ενδυνάμωση του κοινωνικού έργου του οργανισμού, η συνεργασία αυτή αποτελεί
απόδειξη της δέσμευσης της Hatzi Filax Group στην προσφορά και την
κοινωνική ευθύνη.
Η εκδήλωση φέτος είχε ως κεντρικό μήνυμα: “Θα γίνουμε όλοι ξανά παιδιά”,
αναδεικνύοντας τη σημασία της εκπλήρωσης των παιδικών ευχών ως πηγή δύναμης
και ελπίδας για τα παιδιά που μάχονται για τη ζωή τους.
Η Hatzi Filax Group συνεχίζει τη δέσμευσή της στη στήριξη δράσεων που προάγουν
την κοινωνική αλληλεγγύη.
Μόδα
Γλυπτική & Μόδα

Η γλυπτική και η μόδα έχουν πολλά κοινά σημεία! Και οι δύο
χρησιμοποιούν τη διαμόρφωση σχεδίων, μοντέλων, κοπή αλλά και ντραπάρισμα.
Η Rei Kawakubo, είναι Ιαπωνέζα σχεδιάστρια γλυπτικής
και μόδας γνωστή για τον οίκο Comme des
Garçons (CDG) που ξεκίνησε στο Τόκιο το 1969.
Αγαπά το φουτουρισμό και το αυστηρό ύφος με τις δημιουργίες της
να θυμίζουν περισσότερο κατασκευές-γλυπτά, ενώ το στυλ των
ρούχων της έχει ασύμμετρο ύφος σε oversized μεγέθη και συνήθως
σε σκούρα χρώματα.
Τα ρούχα της συχνά περιγράφονται ως πρωτοποριακά και
αντισυμβατικά γιατί δεν ταιριάζουν με την κλασσική αντίληψη της
μόδας. Η Kawakubo στην προσπάθειά της να φτιάξει τα ρούχα που
«δεν υπήρχαν πριν», αποδόμησε το λεξικό της μόδας δημιουργώντας
νέους ανατρεπτικούς όρους. Οι συλλογές πασαρέλας Holes και
Patchworks and X – 1982 και 1983 – είναι ακόμα πιο επαναστατικές.
Οι δύο συλλογές περιέχουν ημιτελή ενδύματα κυρίως σε μαύρες
αποχρώσεις.
Τα πουλόβερ με τρύπιες βελονιές σε διάφορα σημεία, ενώ τα
μοντέλα Patchworks and X παρουσιάζουν διάφορα μπαλώματα σε
αποχρώσεις μαύρου εμπνευσμένα από τα μελάνια της ιαπωνικής
γραφής. Κάποιοι κριτικοί όρισαν αυτή τη μορφή ντυσίματος
αποκαλυπτική, πολλοί θαύμασαν την εφευρετικότητα και την
καινοτομία της σχεδιάστριας, ενώ η Kawakubo δήλωνε ότι τα ρούχα
της «Είναι για σύγχρονες, εργαζόμενες γυναίκες. Γυναίκες που
δεν χρειάζεται να διασφαλίζουν την ευτυχία τους δείχνοντας
σέξι στους άντρες δίνοντας έμφαση στη σιλουέτα τους, αλλά
που τους ελκύουν με το μυαλό τους».
Η πρωτοποριακή Rei Kawakubo αμφισβήτησε τους βασικούς
ορισμούς της ομορφιάς αποδομώντας τις αντιλήψεις για το φύλο και
τους παραδοσιακούς κοινωνικούς ρόλους των γυναικών. Το 1994-95
παρουσίασε μάλλινα φαρδιά πουλόβερ και υπέροχα παλτά
εμπνευσμένα από το στρατό. To φθινόπωρο–χειμώνα 1995–96 η
Kawakubo λανσάρει στο εμπόριο το γιακά του Peter Pan, και
αξεσουάρ όπως λουλούδια και τούλια σε παστέλ χρώματα. Την ίδια
περίοδο η Kawakubo εισάγει και punk στοιχεία στη δουλειά της, ενώ
μελλοντικές συλλογές της όπως Chic Punk, Transformed Glamour
καθώς και Hard and Forceful, είναι ένα εκρηκτικό μείγμα
ενδυματολογικών προκλήσεων. Χρησιμοποιώντας υλικά όπως
ταρτάν, δίχτυα, φερμουάρ, δέρμα και λουριά, αλλά και PVC(!), η
Kawakubo αναδιαμόρφωσε τη θηλυκότητα σε κάτι πολύ πιο
παραβατικό.
Σε πολλές από τις συλλογές της η Kawakubo αποδομεί και το φύλο
σε σχέση με τα πρότυπα της κοινωνίας. Στη συλλογή
της Transcending Gender, άνοιξη-καλοκαίρι 1995, η Kawakubo
συνδυάζει τη γυναικεία διακόσμηση με το ανδρικό κοστούμι
δημιουργώντας νέες υβριδικές τάσεις.
Το 2017 η έκθεση «Art of the in-between» στο Μητροπολιτικό
Μουσείο Τέχνης (MET) στη Νέα Υόρκη τίμησε τα πρωτοποριακά
σχέδια της Rei Kawakubo, προβάλλοντας την ικανότητά της να
αμφισβητεί τις συμβατικές έννοιες ομορφιάς και μόδας. Το
επαναστατικό της πνεύμα θαυμάστηκε από πολλούς εκπροσώπους
της σύγχρονης μόδας.
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
Αυτοκίνητο
MAZDA 3 SKYACTIVE

20/11/2024
MAZDA 3 SKYACTIVE
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 με τα 186 άλογα, ένα από τα λίγα πλέον αυτοκίνητα που κατασκευάζεται εξολοκλήρου στην Ιαπωνία και ένα από τα πιο όμορφα σε εμφάνιση και ευχάριστο σε οδήγηση αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Η αλήθεια είναι ότι αδικείται από τα φορολογία εδώ στην Ελλάδα που του βάζει ο 2λιτρος κινητήρας, όμως και πάλι τα πλεονεκτήματά του είναι πολλά για να ξεχάσεις τις όποιες μικρές αδυναμίες.
Στην τελευταία του εκδοχή που δοκιμάσαμε έχουμε να πούμε πως έρχεται με μικρές αναβαθμίσεις στο τεχνολογικό του υπόβαθρο καθώς και με τον e-Skyactive X κινητήρα των 186 ίππων. Με το συγκεκριμένο σύνολο το 3άρι κοστολογείται λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που δεν είναι άσχημο για την εμπορική του πορεία αν αναλογιστείς την ποιότητά του, τα 186 άλογα και τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων είσοδο χωρίς κλειδί, Head up display, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, σχεδόν όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, καθώς και την 10,25 ιντσών οθόνη του infotainment.
Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η καμπίνα του ιαπωνικού μοντέλου. Η εικόνα καθαρά οδηγοκεντρική με μινιμαλιστικά στοιχεία, ενώ όλες οι επιφάνειες ντύνονται με πολύ καλά υλικά κατασκευής, έχουν πολύ καλό φινίρισμα και αντίστοιχη συναρμολόγηση. Ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας Exclusive, με τις μπορντό δερμάτινες σε ταμπλό και πόρτες και τα δερμάτινα, επίσης μπορντό, καθίσματα. Νέα προσθήκη η στάνταρ οθόνη 10,25 ιντσών (από 8,8 που είχε πριν), η οποία μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά με το περιστροφικό μπουτόν που υπάρχει στην κεντρική κονσόλα ή μέσω φωνητικών εντολών.
Το Mazda3 είναι εστιασμένο τόσο στη σπορ αίσθηση, όσο και στη συνολική οδηγική του συμπεριφορά. Χαμηλή θέση οδήγησης, πολύ καλά καθίσματα που συνδυάζουν στήριξη και άνεση και περιβάλλον όλα γύρω από τον οδηγό, στην καμπίνα σε προϊδεάζουν θετικά με το καλημέρα. Από εκεί και πέρα ο δυναμισμός στον δρόμο αναδεικνύεται από το εξαιρετικό σε βάρος, αμεσότητα και ακρίβεια μπροστινό σύστημα. Η αρκετά σφιχτή ανάρτηση προσφέρει συγκρατημένη κλίση και άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού και έτσι το Mazda3 καταφέρνει να στρίβει σχεδόν ουδέτερα, χωρίς υποψία υποστροφής και διατηρώντας μάλιστα υψηλή ταχύτητα. Στην έκδοση που το δοκιμάσαμε με τον κινητήρα των 186 ίππων έχεις τη δύναμη να κινηθείς σε πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς από τους ανταγωνιστές του και να ξεδιπλώσει όλες τις αρετές του.
Σχετικά με την άνεση, η ποιότητα κύλισης είναι απόλυτα εναρμονισμένη με την premium φιλοσοφία του ιαπωνικού μικρομεσαίου, με καλή ηχομόνωση της καμπίνας και αποτελεσματική λείανση των ανωμαλιών, αν και με τους τροχούς των 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ θα γίνουν αισθητές οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Το δε πλαίσιο δείχνει στιβαρό, χωρίς κραδασμούς και παραμορφώσεις.
Στο διαταύτα το Mazda 3 είναι μια ξεχωριστή από κάθε άποψη πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία με premium χαρακτηριστικά ποιότητας, ευχάριστο οδηγικό προφίλ και έναν κινητήρα εξαιρετικό, ο οποίος δυστυχώς αδικείται από το ισχύον φορολογικό καθεστώς της Ελλάδας, που επιβάλλει φόρο πολυτελείας. Η τιμή του από την άλλη κρίνεται ανταγωνιστική για το Made in Japan προφίλ και τα όσα το συνοδεύουν όπως η υψηλή μεταπωλητική αξία. Η κατανάλωση για το εβδομαδιαίο τέστ και τα 845 χιλιόμετρα που κάναμε ήταν 7.4 λίτρα στα 100. Οπότε αναλογιστείτε τι ακριβώς θα αγοράσετε. Είναι από τα αυτοκίνητα που θα ήθελα να το έχω στο γκαράζ μου.
Μελίνα – Ναταλία κ
Κώστας Νικολακόπουλος
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Συνεντεύξεις
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσκεκλημένος του Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)
-
Τουρισμός
Οι καλύτερες πόλεις για ήσυχη διαβίωση