Εκδηλώσεις
“The Hotel Design Workshop”

Περισσότεροι από 1000 επαγγελματίες παρακολούθησαν το “The Hotel Design Workshop” του 100% Hotel Show
Το 100% Hotel Workshops Tour ταξίδεψε σε Αθήνα, Σαντορίνη, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Ηράκλειο, Χανιά και Μύκονο, συναντώντας πάνω από 1000 επαγγελματίες τουρισμού που παρακολούθησαν το «The Hotel Design Workshop»
Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε το «The Hotel Design Workshop», μια πρωτοβουλία του 100% Hotel Show, που ταξίδεψε στους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση του κοινού στα επίσημα Workshops της έκθεσης του Νοεμβρίου -και με σαφή την ανάγκη της διαρκούς επιμόρφωσης της τουριστικής αγοράς- το “The Hotel Design Workshop” σηματοδότησε τη γέννηση ενός νέου, φιλόδοξου project του 100% Hotel Show.
Η μεγάλη αποδοχή του κοινού, αλλά και τα διθυραμβικά σχόλια που ακολούθησαν το κάθε workshop, απέδειξαν τόσο τη σημασία της θεματολογίας σχετικά με το στήσιμο ενός επιτυχημένου hotel concept & hotel design, όσο και τη σωστή επιλογή της ομάδας των ομιλητών που, με απόλυτη χημεία και επικοινωνία, παρουσίασαν ένα υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.
Το ιδιαίτερο concept των workshops, που με παρεμβάσεις και διάλογο με τους ομιλητές υπογράμμιζε τα σημαντικότερα σημεία συζήτησης κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο, στο μεγαλύτερο ποσοστό του, παρακολούθησε όλα τα sessions των workshops.
Την παρουσίαση συμπλήρωνε η φυσική παρουσία εταιρειών που έδινε μια «micro» εκθεσιακή εμπειρία στους επισκέπτες, αλλά και των διοικητικών στελεχών του 100% Hotel Show, γεγονός που έκανε το θεσμό ακόμα πιο ενεργό σε κάθε προορισμό.
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ
Κύριο χαρακτηριστικό όλων των σταθμών του «The Hotel Design Workshop» αποτέλεσε η υψηλή ποιότητα του κοινού, που απαρτιζόταν κυρίως από Ξενοδόχους και Αρχιτέκτονες, καθώς και η έντονη διάθεση για νέες επενδύσεις αλλά και βελτιώσεις των υπαρχόντων ξενοδοχείων.
Η Αθήνα άνοιξε την αυλαία με τον καλύτερο τρόπο, αφού πάνω από 500 άτομα παρακολούθησαν το 1ο The Hotel Design Workshop, με τα σχόλια των επισκεπτών να έχουν ως κύριο θέμα το υψηλό επίπεδο του περιεχομένου αλλά και το φρέσκο χαρακτήρα των παρουσιάσεων.
Η Θεσσαλονίκη, απέδειξε το δυναμικό της ενδιαφέρον για την εξέλιξη των τοπικών ξενοδοχείων, με συμμετοχή που άγγιξε τα 250 άτομα, τα οποία παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τις θεματολογίες που ανέπτυξαν οι ομιλητές του workshop.
Στη Σαντορίνη το “The Hotel Design Workshop” ακολούθησε το χαρακτήρα της περιοχής, και με μια ιδιαίτερη διοργάνωση σε μια από τις πλέον γνωστές gallery του νησιού, ολοκλήρωσε μια υψηλής ποιότητας συνάντηση με τους boutique ξενοδόχους της περιοχής.
Η Ρόδος ανέδειξε τον ιδιαίτερα μεγάλο προβληματισμό σε σχέση με την αναβάθμιση των υπαρχόντων ξενοδοχείων, ενώ το κοινό υπογράμμιζε το σημείο επανεκκίνησης στο οποίο βρίσκεται ο προορισμός, σε μια προσπάθεια να ενταχθεί ξανά στην τουριστική αγορά.
Το Ηράκλειο δημιούργησε αίσθηση στην ομάδα του «The Hotel Design Workshop», τόσο λόγω της υψηλής συμμετοχής, όσο και λόγω της έντονης συζήτησης που αναπτύχθηκε, δίνοντας έναν πραγματικά ενδιαφέροντα τόνο στη διοργάνωση.
Τα Χανιά απέδειξαν, μέσω της υψηλής συμμετοχής από νέους επενδυτές, την έντονη τάση για ανάπτυξη της περιοχής, ενώ οι άμεσες συζητήσεις με τους ομιλητές μετά το τέλος του κάθε session, υπογράμμισαν το σημαντικό ενδιαφέρον των παρισταμένων.
Η Μύκονος για άλλη μια φορά έκανε τη διαφορά, κυρίως λόγω της υψηλής ποιότητας των συζητήσεων που προέκυψαν μεταξύ ομιλητών και συμμετεχόντων, κάνοντας σαφές ότι πρόκειται για τον πλέον εξελιγμένο τουριστικό προορισμό της χώρας.
Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ
Η επιλογή των ομιλητών αποτέλεσε ένα σημαντικό σημείο κατά το στήσιμο του “The Hotel Design Workshop” αφού βασικό ζητούμενο ήταν μια φρέσκια αλλά υψηλού επιπέδου παρουσίαση. Αφού ορίστηκε η θεματολογία, επιλέχθηκαν νέα πρόσωπα, τα οποία, με την υποστήριξη τόσο της διοργάνωσης όσο και της Hotelier Academy που ανέλαβε το curating, είχαν ως στόχο να δώσουν νέες λύσεις στην ξενοδοχειακή αγορά σε σχέση με την ανάπτυξη ενός πετυχημένου ξενοδοχειακού Concept, από την προδιαγραφή μέχρι και την πώληση.
Πιο συγκεκριμένα:
Ο Ζένιος Ζένιου του Upselling Hotel, παρουσίασε το ρόλο και τη μεθοδολογία του Project Management της διαδικασίας ανάπτυξης ενός στρατηγικά προδιαγεγραμμένου ξενοδοχειακού concept. Έμφαση δόθηκε στο business plan που πρέπει να προηγείται της κατασκευής ενός ξενοδοχείου, αλλά και της σημασίας του Concept Manual και των Operation Guidelines που πρέπει να υπάρχουν, πριν ο Αρχιτέκτονας αρχίσει να σχεδιάζει το νέο κατάλυμα.
Η Μαρία Σφυράκη των ATN Constructions, έκανε μια ιδιαίτερη προσέγγιση στο Design, με επίκεντρο την ικανοποίηση του επισκέπτη αλλά και τη διασύνδεση με το Concept του ξενοδοχείου, που δημιουργεί μια μοναδική εμπειρία. Σημείο-κλειδί της παρουσίασης αποτέλεσε η μετάφραση του Design σε Πωλησιακό πλεονέκτημα, που επιταχύνει την απόσβεση της επένδυσης.
Η Ελισάβετ Κούτα των Butterfly Stories, εστίασε στην ξεχωριστή στρατηγική που πρέπει να έχουν τα εστιατόρια των ξενοδοχείων, αλλά και στο ρόλο της γαστρονομίας στη συνολική εμπειρία. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις τεχνικές marketing που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο ξενοδόχος, αλλά και στο περιεχόμενο που χρειάζεται για την αποτελεσματική προώθηση.
Ο Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος της Hotelgenius έκανε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο digital marketing και πιο συγκεκριμένα στο πώς μεταφράζουμε τις online επενδύσεις σε πωλήσεις. Στην παρουσίασή του έγιναν σαφείς αναφορές της διασύνδεσης του Concept με τις πωλήσεις, ενώ παρουσιάστηκε αναλυτικά η μεθοδολογία ανάπτυξης ενός επιτυχημένου καναλιού πωλήσεων ενός ξενοδοχείου.
Guest Speakers
Οι παρουσιάσεις απέκτησαν έναν ακόμα πιο έντονο τοπικό χαρακτήρα, με τη συμμετοχή διακεκριμένων επαγγελματιών από το χώρο της Αρχιτεκτονικής, με μεγάλη εμπειρία στα καταλύματα της κάθε περιοχής.
Στην Αθήνα, η Ρία Βογιατζή προσέγγισε τη δημιουργία ενός εστιατορίου ξενοδοχείου, παρουσιάζοντας τα στάδια μελέτης και κατασκευής του σε σχέση με τη συνολική λειτουργία του Ξενοδοχείου.
Στη Θεσσαλονίκη, η Ασπασία Τάκα παρουσίασε πραγματικά case studies από υλοποιημένα έργα, προβάλλοντας τη διαδικασία που ακολουθείται αλλά και την πορεία επαφής με τον ξενοδόχο.
Στο Ηράκλειο και τα Χανιά, ο Νίκος Πέππας παρουσίασε τον τρόπο κατασκευής ενός ξενοδοχείου στην Κρήτη, αλλά και τις συνήθεις προκλήσεις που προκύπτουν κατά την αρχιτεκτονική μελέτη.
Στη Μύκονο, η Aude Mazelin μίλησε για την εμπλοκή που έχει ο αρχιτέκτονας στη διαδικασία ανάπτυξης του Design Concept, αλλά και στο πώς αυτό υλοποιείται στα διάφορα στάδια.
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
Το κοινό είχε έναν ιδιαίτερα ενεργό ρόλο στο “The Hotel Design Workshop”, αφού η φύση του τρόπου παρουσίασης ήταν τέτοια, ώστε να προωθείται ο διάλογος μεταξύ κοινού και ομιλητών.
Κάθε παρουσίαση είχε το χαρακτήρα εξατομίκευσης του προορισμού, ενώ στο τέλος του κάθε workshop ο διοργανωτής του 100% Hotel Show, κος Δημήτρης Αντωνάκος συνόψιζε τα δεδομένα που προέκυπταν.
Παράλληλα, στο κάθε workshop τέθηκαν (και συζητήθηκαν) εξειδικευμένοι προβληματισμοί που αφορούσαν τον κάθε προορισμό ή συγκεκριμένες θεματικές, ενώ η ομάδα του 100% Hotel Show ανέλαβε την ευθύνη να επεξεργαστεί ακόμη περισσότερο αυτούς τους προβληματισμούς, προκειμένου να καταθέσει εμπεριστατωμένες προτάσεις.
Στο workshop της Αθήνας τονίστηκε η ανάγκη για αντιμετώπιση της ανακαίνισης μιας ξενοδοχειακής μονάδας ως μια κομβικής σημασίας επένδυση με στόχο την απόσβεση, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιλογές των εξειδικευμένων συνεργατών (αρχιτέκτονας, interior designer, μελετητής φωτισμού κ.ο.κ.) αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την απόδοση της επένδυσης αυτής.
Στη Θεσσαλονίκη συζητήθηκε έντονα η παρέμβαση των καταλυμάτων στο φυσικό τοπίο, αλλά και το πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να αναπτύσσονται με γνώμονα τη βιωσιμότητα.
Στη Σαντορίνη έγινε λόγος για ξενοδοχεία 2 ταχυτήτων, αυτά της καλντέρας και αυτά εκτός καλντέρας, με στόχο την αναζήτηση των νέων προοπτικών (και προκλήσεων) που δημιουργεί η συνθήκη αυτή, τόσο στα μεν όσο και στα δε.
Στη Ρόδο τέθηκε το ζήτημα της μαζικότητας των καταλυμάτων, αλλά και το πώς αυτή μπορεί να μετριαστεί με στόχο να αναβαθμιστούν τα υπάρχοντα ξενοδοχεία.
Στο Ηράκλειο αλλά και στα Χανιά, αναδείχθηκε ο προβληματισμός για το πώς μπορεί να συνυπάρξει η πραγματικότητα των μεγάλων μονάδων (άρα ο κίνδυνος της μαζικοποίησης), με το στόχο της δημιουργίας μιας μοναδικής εμπειρίας για τον επισκέπτη. Παράλληλα, τέθηκε το ζήτημα της διαχείρισης με δημιουργικό τρόπο των όποιων ιδιαιτεροτήτων δημιουργεί η πλούσια σε αρχαιολογικά ευρήματα περιοχή της Κρήτης, στις περιπτώσεις κατασκευής ή ανακαίνισης τουριστικών μονάδων.
Στη Μύκονο, οι εργασίες του workshop κατέδειξαν την έντονη ανάγκη των ξενοδοχείων της περιοχής να αναπτύξουν την ιδιαιτερότητά τους, αξιοποιώντας τον -έτσι κι αλλιώς έντονο- χαρακτήρα του νησιού ως τουριστικό προορισμό, ώστε να μην είναι «ένα ακόμη ξενοδοχείο στη Μύκονο».
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Μετά τη μεγάλη επιτυχία του πρώτου κύκλου του «The Hotel Design Workshop», η ομάδα της διοργάνωσης μιλάει πλέον για ένα νέο θεσμό που δημιουργείται από το 100% Hotel Show, ο οποίος και θα αποτελεί το σημείο αναφοράς της έκθεσης στους ίδιους τους προορισμούς.
Στόχος είναι, κάθε χρόνο να συγκεντρώνονται τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν την ξενοδοχειακή αγορά και να δημιουργούνται υψηλής ποιότητας workshops, στη διάθεση τόσο των ξενοδόχων όσο και των υπολοίπων επαγγελματιών τουρισμού.
Σημαντικό κομμάτι, όμως, του workshop tour, θα αποτελεί και η ενεργή παρουσία εταιρειών που θα δημιουργούν ένα micro εκθεσιακό event, δίνοντας άμεσες λύσεις αλλά και ευκαιρίες για networking.
Εκδηλώσεις
Παρουσία της ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. στην Canton Fair Global Share

Η εταιρεία ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ Ο.Ε., σταθερά προσανατολισμένη στην ανάπτυξη, την καινοτομία και την εξωστρέφεια, συμμετείχε ως επισκέπτης στην κορυφαία διεθνή εμπορική έκθεση Canton Fair Global Share, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα. Η εν λόγω έκθεση αποτελεί μία από τις σημαντικότερες διοργανώσεις παγκοσμίως για το διεθνές εμπόριο, με χιλιάδες συμμετοχές από επιχειρήσεις, οργανισμούς και επαγγελματίες του κλάδου από όλο τον κόσμο.
Η παρουσία μας εκεί είχε στρατηγικό χαρακτήρα, καθώς στόχος μας ήταν η άμεση επαφή με τις παγκόσμιες εξελίξεις, η κατανόηση των αναδυόμενων τάσεων στην αγορά, και η διερεύνηση μελλοντικών ευκαιριών συνεργασίας. Η έκθεση αποτέλεσε ένα μοναδικό περιβάλλον για να γνωρίσουμε από κοντά καινοτόμα προϊόντα, προηγμένες τεχνολογίες και νέες προσεγγίσεις σε θέματα παραγωγής, προμηθειών και επιχειρηματικής ανάπτυξης.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας, παρακολουθήσαμε εξελίξεις στον τομέα των βιομηχανικών προϊόντων, των εργαλείων και των τεχνολογικών λύσεων, οι οποίες σχετίζονται άμεσα με τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται η εταιρεία μας, με αποτέλεσμα να εμπλουτίσουμε, τις εσωτερικές μας γνώσεις με καλές πρακτικές διεθνούς εμπορίου, τις οποίες αξιολογούμε για ενσωμάτωση στη λειτουργία μας.
Η επιτόπια ενημέρωση και η άμεση επαφή με τα στελέχη της διεθνούς αγοράς αποτέλεσαν σημαντική επένδυση γνώσης, η οποία θα μεταφραστεί σε πρακτικές βελτιώσεις στην εμπορική και στρατηγική προσέγγιση της ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
Η συμμετοχή μας στην Canton Fair Global Share δεν ήταν απλώς μία επίσκεψη, αλλά μια στοχευμένη αποστολή παρακολούθησης, απορρόφησης και αξιολόγησης των δεδομένων που επηρεάζουν το παρόν και το μέλλον του επιχειρείν σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. παραμένει προσηλωμένη στον στόχο της για συνεχή εξέλιξη και ανάπτυξη, διατηρώντας παρουσία τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά.
Εκδηλώσεις
Επιμελητήριο Αρκαδίας: Στρατηγικός Συνεργάτης ανάπτυξης ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου με σημείο αναφοράς τη Μεγαλόπολη

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας, επιβεβαιώνοντας το έμπρακτο ενδιαφέρον του για τη μετάβαση της Μεγαλόπολης στη μεταλιγνιτική εποχή, συμμετείχε ενεργά στην Ευρωπαϊκή Συνδιάσκεψη: «Οι Προτεραιότητες της Πολωνικής Προεδρίας στο Συμβουλίο της ΕΕ το Πρώτο Εξάμηνο του 2025» που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο και την Κυριακή στο Δημαρχείο Μεγαλόπολης.
Την Παρασκευή, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, κ. Γιάννης Τρουπής, και τα μέλη της Διοίκησης του Επιμελητηρίου, κ.κ. Βασίλης Αθανασιάδης (Α΄ Αντιπρόεδρος), Νίκος Τότσης (Β΄ Αντιπρόεδρος), Παναγιώτη Μαντάς (Γενικός Γραμματέας) και Σωτήρης Μπαλίκος (Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Εμπορίου), υποδέχτηκαν στα γραφεία του Επιμελητηρίου την Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, κα. Ελβίρα Φόρτε. Στη συνάντηση συζητήθηκαν τρόποι συνεργασίας εν όψει της έναρξης των διαβουλεύσεων για τη νέα προγραμματική περίοδο της Ευρωπαϊκής Ένωσης 2028-2034. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην εμπειρία που διαθέτει πλέον το Επιμελητήριο Αρκαδίας από την εφαρμογή του Προγράμματος Δίκαιης Μετάβασης στη Μεγαλόπολη και ειδικά σε ότι αφορά τον τομέα της επιχειρηματικότητας.
Την πρώτη ημέρα της συνδιάσκεψης, ο Β΄ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου, κ. Νίκος Τότσης, στην ομιλία του, τόνισε το ισχυρό ενδιαφέρον του Επιμελητηρίου για την ανάπτυξη της περιοχής και τη σημασία της δίκαιης αναπτυξιακής μετάβασης. Υπογράμμισε τις πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου, όπως το έργο κατάρτισης που υλοποιείται σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Μεσσηνίας και τις στρατηγικές συνεργασίες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.
Τη δεύτερη ημέρα των εργασιών, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, κ. Γιάννης Τρουπής, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η γεωργία, όπως η αύξηση του κόστους ενέργειας, η κλιματική αλλαγή, η έλλειψη εργατικού δυναμικού και νέων τεχνολογιών άρδευσης. Υπογράμμισε την ανάγκη για παραγωγή περισσότερων προϊόντων ανά στρέμμα και την εφαρμογή νέων τεχνολογιών για την ενίσχυση της παραγωγικότητας, ενώ επισήμανε την ανάγκη για μεγαλύτερο κλήρο με την ταυτόχρονη επίτευξη οικονομιών κλίμακας, ώστε οι αγρότες να μπορούν να ανταγωνίζονται με τους ευρωπαίους συναδέλφους τους.
Ο κ. Τρουπής, κλείνοντας, πρότεινε την εφαρμογή οικονομικών κινήτρων, τα οποία θα έχουν ως αποτέλεσμα την αξιοποίηση ανεκμετάλλευτων εκτάσεων γης υψηλής παραγωγικότητας στον πρωτογενή τομέα, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων αγροτών.
Εκδηλώσεις
“Ο Αθέατος Ρόλος της Γυναίκας Μέσα στον Χρόνο” Μια Βραδιά Πολιτισμού και Ιστορίας στα Εγκαίνια της Έκθεσης Φωτογραφίας

Μια Βραδιά Πολιτισμού και Ιστορίας στα Εγκαίνια της Έκθεσης Φωτογραφίας
“Ο Αθέατος Ρόλος της Γυναίκας Μέσα στον Χρόνο”
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή τα εγκαίνια της Έκθεσης
Φωτογραφίας “Ο Αθέατος Ρόλος της Γυναίκας Μέσα στον Χρόνο” στο Φουαγιέ του Βασιλικού Θεάτρου
Θεσσαλονίκης. Η έκθεση αποτελεί μια ξεχωριστή πολιτιστική πρωτοβουλία του Δήμου Θέρμης, στο
πλαίσιο του προγράμματος για την «Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά του Δήμου Θέρμης».
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Θέρμης, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, ο
Βουλευτής Κιλκίς Πέτρος Παππάς, ο Χρήστος Μήττας, Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού & Αθλητισμού, η
Δήμητρα Αγκαθίδου, Αντιδήμαρχος Αστικής Ανάπτυξης & Πολεοδομίας Δήμου Θεσσαλονίκης, ο Ευθύμιος Χατζηθεόκλητος, Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Αλληλεγγύης & Πρόνοιας Δήμου Θεσσαλονίκης, η Γενική Γραμματέας του Δήμου Θέρμης κα Εύη Λάππα, ο Στυλιανός Αποστόλου, Αντιδήμαρχος Παιδείας, Νεολαίας, Δια Βίου Μάθησης και Απασχόλησης του Δήμου Θέρμης, ο Γιώργος Αγγέλου, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, η Ελισάβετ Βελονά, Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος σε θέματα Νεολαίας, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Δήμου Θέρμης Στέφανος Πάνος και Στέλλα Καρατσόρη, οι Πρόεδροι Τοπικών Κοινοτήτων Όλγα Γιαννιού και Δημήτρης Γουδήρας, οι Τοπικοί Σύμβουλοι Αναστασία Βογιατζή και Γιώργος Τσανίδης, ο Αθανάσιος Γλαβίνας ως εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, ο Ειδικός Σύμβουλος Δημάρχου σε θέματα Παιδείας Αχιλλέας Μεταλούλης κ.ά.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην έκθεση και να
παρακολουθήσουν το θεατρικό δρώμενο “Σαν έρθω στο φως”, μια παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου
Βορείου Ελλάδος, βασισμένη στην παράσταση «Θελεστίνα», σε σκηνοθεσία του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του ΚΘΒΕ, Αστέριου Πελτέκη. Το ομώνυμο φωτογραφικό λεύκωμα εκδίδεται από τον Δήμο Θέρμης σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων και διατέθηκε δωρεάν στους επισκέπτες κατά τη διάρκεια των εγκαινίων.
Η έκθεση και το ομώνυμο φωτογραφικό λεύκωμα που την συνοδεύει, είναι αποτέλεσμα της
πρωτοβουλίας που υλοποιήθηκε μέσα από εργαστήρια δια βίου μάθησης και συλλογικές δράσεις, στις
κοινότητες του Δήμου Θέρμης. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, “ζωντάνεψαν” και αποτυπώθηκαν
φωτογραφικά εκφράσεις και παραδόσεις, ήθη, έθιμα, μουσικές, χοροί και στιγμιότυπα της
καθημερινότητας, πολύτιμα στοιχεία που μεταδίδονται από γενιά σε γενιά, αλλά συχνά δεν
καταγράφονται. Οι αφηγήσεις των γυναικών ανέδειξαν πτυχές της ζωής τους που παραμένουν αθέατες,
από τις καθημερινές τους δραστηριότητες μέχρι τους ρόλους τους σε σημαντικά τοπικά έθιμα και
κοινωνικές δομές. Μέσα από τη δράση αυτή, δημιουργήθηκε ένα περιβάλλον αλληλεπίδρασης και
ενδυνάμωσης, όπου οι γυναίκες όλων των ηλικιών μοιράστηκαν βιώματα και ιστορίες, συμβάλλοντας στη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς. Οι αφηγήσεις τους αποτυπώθηκαν σε φωτογραφικά
ντοκουμέντα, αποδίδοντας το συναίσθημα, τη ζωντάνια και την ατμόσφαιρα μιας διαχρονικής
πραγματικότητας, μέσα από τον φακό της Αθηνάς Ακώνη, του Παναγιώτη Μπατατόλη και του Θανάση
Ράπτη.
Ιδιαίτερη αναγνώριση αποδίδεται στα Τοπικά Συμβούλια, τους πολιτιστικούς συλλόγους, τα Κ.Α.Π.Η.,
τη Δημοτική Επιτροπή Ισότητας (ΔΕΠΙΣ) και όλους τους τοπικούς φορείς που συνέβαλαν στην
υλοποίηση της έκθεσης, σε όλες τις γυναίκες που μοιράστηκαν τις ιστορίες τους, καθώς και στα μέλη
του Συμβουλίου Νέων του Δήμου Θέρμης για τη βοήθειά τους.
Ιδιαίτερη αναγνώριση αποδίδεται στα Τοπικά Συμβούλια, τους πολιτιστικούς συλλόγους, τα Κ.Α.Π.Η., τη
Δημοτική Επιτροπή Ισότητας (ΔΕΠΙΣ) και όλους τους τοπικούς φορείς που συνέβαλαν στην υλοποίηση της έκθεσης, σε όλες τις γυναίκες που μοιράστηκαν τις ιστορίες τους, καθώς και στα μέλη του Συμβουλίου Νέων του Δήμου Θέρμης για τη βοήθειά τους. Η δράση αυτή αποτελεί μέρος των συνεχών πρωτοβουλιών του Δήμου Θέρμης για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και την ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας. Συντονίστριες των Βιωματικών Εργαστηρίων: Σοφία Κυπριανίδου, Εκπαιδεύτρια, Σκηνοθέτιδα και Δρ. Νάγια Τσελέπη, Ανθρωπογεωγράφος.
Η καλλιτεχνική επιμέλεια της έκθεσης και του λευκώματος έγινε από την Έλλη
Αγιαννίδη και τον Γιώργο Βέργαδο (ιδρυτές της φωτογραφικής και social media κοινότητας Greek
Instagramers Events).
-
Επιχειρηματικότητα
Golden Rule vs Platinum Rule
-
Lifestyle
Πέγκυ Μουζάκη | Δεν έχω αυτοπεποίθηση!
-
Ψυχολογία
Συναισθηματική Νοημοσύνη ή Νοημοσύνη Της Καρδιάς :
-
Ψυχολογία
Αντιμετωπίστε την κρίση με… αισιοδοξία
-
Τουρισμός
Ιατρικός Τουρισμός στην Ελλάδα: Η Αναδυόμενη Προοπτική
-
Οικογένεια
Πώς να αναπτύξετε τη συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών σας
-
Οικογένεια
Τα Ψυχολογικά Χαρακτηριστικά Της Εφηβικής Ηλικίας
-
Υγεία
Οδηγός Ευεξίας για το Καλοκαίρι από την Affidea