Connect with us

Εκδηλώσεις

“The Hotel Design Workshop”

Περισσότεροι από 1000 επαγγελματίες παρακολούθησαν το “The Hotel Design Workshop” του 100% Hotel Show

 

Το 100% Hotel Workshops Tour ταξίδεψε σε Αθήνα, Σαντορίνη, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Ηράκλειο, Χανιά και Μύκονο, συναντώντας πάνω από 1000 επαγγελματίες τουρισμού που παρακολούθησαν το «The Hotel Design Workshop»

Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε το «The Hotel Design Workshop», μια πρωτοβουλία του 100% Hotel Show, που ταξίδεψε στους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση του κοινού στα επίσημα Workshops της έκθεσης του Νοεμβρίου -και με σαφή την ανάγκη της διαρκούς επιμόρφωσης της τουριστικής αγοράς- το “The Hotel Design Workshop” σηματοδότησε τη γέννηση ενός νέου, φιλόδοξου project του 100% Hotel Show.

Η μεγάλη αποδοχή του κοινού, αλλά και τα διθυραμβικά σχόλια που ακολούθησαν το κάθε workshop, απέδειξαν τόσο τη σημασία της θεματολογίας σχετικά με το στήσιμο ενός επιτυχημένου hotel concept & hotel design, όσο και τη σωστή επιλογή της ομάδας των ομιλητών που, με απόλυτη χημεία και επικοινωνία, παρουσίασαν ένα υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.

Το ιδιαίτερο concept των workshops, που με παρεμβάσεις και διάλογο με τους ομιλητές υπογράμμιζε τα σημαντικότερα σημεία συζήτησης κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο, στο μεγαλύτερο ποσοστό του, παρακολούθησε όλα τα sessions των workshops.

Την παρουσίαση συμπλήρωνε η φυσική παρουσία εταιρειών που έδινε μια «micro» εκθεσιακή εμπειρία στους επισκέπτες, αλλά και των διοικητικών στελεχών του 100% Hotel Show, γεγονός που έκανε το θεσμό ακόμα πιο ενεργό σε κάθε προορισμό.

 

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ

Κύριο χαρακτηριστικό όλων των σταθμών του «The Hotel Design Workshop» αποτέλεσε η υψηλή ποιότητα του κοινού, που απαρτιζόταν κυρίως από Ξενοδόχους και Αρχιτέκτονες, καθώς και η έντονη διάθεση για νέες επενδύσεις αλλά και βελτιώσεις των υπαρχόντων ξενοδοχείων.

Η Αθήνα άνοιξε την αυλαία με τον καλύτερο τρόπο, αφού πάνω από 500 άτομα παρακολούθησαν το 1ο The Hotel Design Workshop, με τα σχόλια των επισκεπτών να έχουν ως κύριο θέμα το υψηλό επίπεδο του περιεχομένου αλλά και το φρέσκο χαρακτήρα των παρουσιάσεων.

Η Θεσσαλονίκη, απέδειξε το δυναμικό της ενδιαφέρον για την εξέλιξη των τοπικών ξενοδοχείων, με συμμετοχή που άγγιξε τα 250 άτομα, τα οποία παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τις θεματολογίες που ανέπτυξαν οι ομιλητές του workshop.

Στη Σαντορίνη το «The Hotel Design Workshop» ακολούθησε το χαρακτήρα της περιοχής, και με μια ιδιαίτερη διοργάνωση σε μια από τις πλέον γνωστές gallery του νησιού, ολοκλήρωσε μια υψηλής ποιότητας συνάντηση με τους boutique ξενοδόχους της περιοχής.

Η Ρόδος ανέδειξε τον ιδιαίτερα μεγάλο προβληματισμό σε σχέση με την αναβάθμιση των υπαρχόντων ξενοδοχείων, ενώ το κοινό υπογράμμιζε το σημείο επανεκκίνησης στο οποίο βρίσκεται ο προορισμός, σε μια προσπάθεια να ενταχθεί ξανά στην τουριστική αγορά.

Το Ηράκλειο δημιούργησε αίσθηση στην ομάδα του «The Hotel Design Workshop», τόσο λόγω της υψηλής συμμετοχής, όσο και λόγω της έντονης συζήτησης που αναπτύχθηκε, δίνοντας έναν πραγματικά ενδιαφέροντα τόνο στη διοργάνωση.

Τα Χανιά απέδειξαν, μέσω της υψηλής συμμετοχής από νέους επενδυτές, την έντονη τάση για ανάπτυξη της περιοχής, ενώ οι άμεσες συζητήσεις με τους ομιλητές μετά το τέλος του κάθε session, υπογράμμισαν το σημαντικό ενδιαφέρον των παρισταμένων.

Η Μύκονος για άλλη μια φορά έκανε τη διαφορά, κυρίως λόγω της υψηλής ποιότητας των συζητήσεων που προέκυψαν μεταξύ ομιλητών και συμμετεχόντων, κάνοντας σαφές ότι πρόκειται για τον πλέον εξελιγμένο τουριστικό προορισμό της χώρας.

 

Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ 

Η επιλογή των ομιλητών αποτέλεσε ένα σημαντικό σημείο κατά το στήσιμο του “The Hotel Design Workshop” αφού βασικό ζητούμενο ήταν μια φρέσκια αλλά υψηλού επιπέδου παρουσίαση. Αφού ορίστηκε η θεματολογία, επιλέχθηκαν νέα πρόσωπα, τα οποία, με την υποστήριξη τόσο της διοργάνωσης όσο και της Hotelier Academy που ανέλαβε το curating, είχαν ως στόχο να δώσουν νέες λύσεις στην ξενοδοχειακή αγορά σε σχέση με την ανάπτυξη ενός πετυχημένου ξενοδοχειακού Concept, από την προδιαγραφή μέχρι και την πώληση.

Πιο συγκεκριμένα:

Ο Ζένιος Ζένιου του Upselling Hotel, παρουσίασε το ρόλο και τη μεθοδολογία του Project Management της διαδικασίας ανάπτυξης ενός στρατηγικά προδιαγεγραμμένου ξενοδοχειακού concept. Έμφαση δόθηκε στο business plan που πρέπει να προηγείται της κατασκευής ενός ξενοδοχείου, αλλά και της σημασίας του Concept Manual και των Operation Guidelines που πρέπει να υπάρχουν, πριν ο Αρχιτέκτονας αρχίσει να σχεδιάζει το νέο κατάλυμα.

Η Μαρία Σφυράκη των ATN Constructions, έκανε μια ιδιαίτερη προσέγγιση  στο Design, με επίκεντρο την ικανοποίηση του επισκέπτη αλλά και τη διασύνδεση με το Concept του ξενοδοχείου, που δημιουργεί μια μοναδική εμπειρία. Σημείο-κλειδί της παρουσίασης αποτέλεσε η μετάφραση του Design σε Πωλησιακό πλεονέκτημα, που επιταχύνει την απόσβεση της επένδυσης.

Η Ελισάβετ Κούτα των Butterfly Stories, εστίασε στην ξεχωριστή στρατηγική που πρέπει να έχουν τα εστιατόρια των ξενοδοχείων, αλλά και στο ρόλο της γαστρονομίας στη συνολική εμπειρία. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις τεχνικές marketing που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο ξενοδόχος, αλλά και στο περιεχόμενο που χρειάζεται για την αποτελεσματική προώθηση.

Ο Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος της Hotelgenius έκανε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο digital marketing και πιο συγκεκριμένα στο πώς μεταφράζουμε τις online επενδύσεις σε πωλήσεις. Στην παρουσίασή του έγιναν σαφείς αναφορές της διασύνδεσης του Concept με τις πωλήσεις, ενώ παρουσιάστηκε αναλυτικά η μεθοδολογία ανάπτυξης ενός επιτυχημένου καναλιού πωλήσεων ενός ξενοδοχείου.

Guest Speakers

Οι παρουσιάσεις απέκτησαν έναν ακόμα πιο έντονο τοπικό χαρακτήρα, με τη συμμετοχή διακεκριμένων επαγγελματιών από το χώρο της Αρχιτεκτονικής, με μεγάλη εμπειρία στα καταλύματα της κάθε περιοχής.

Στην Αθήνα, η Ρία Βογιατζή προσέγγισε τη δημιουργία ενός εστιατορίου ξενοδοχείου, παρουσιάζοντας τα στάδια μελέτης και κατασκευής του σε σχέση με τη συνολική λειτουργία του Ξενοδοχείου.

Στη Θεσσαλονίκη, η Ασπασία Τάκα παρουσίασε πραγματικά case studies από υλοποιημένα έργα, προβάλλοντας τη διαδικασία που ακολουθείται αλλά και την πορεία επαφής με τον ξενοδόχο.

Στο Ηράκλειο και τα Χανιά, ο Νίκος Πέππας παρουσίασε τον τρόπο κατασκευής ενός ξενοδοχείου στην Κρήτη, αλλά και τις συνήθεις προκλήσεις που προκύπτουν κατά την αρχιτεκτονική μελέτη.

Στη Μύκονο, η Aude Mazelin μίλησε για την εμπλοκή που έχει ο αρχιτέκτονας στη διαδικασία ανάπτυξης του Design Concept, αλλά και στο πώς αυτό υλοποιείται στα διάφορα στάδια.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Το κοινό είχε έναν ιδιαίτερα ενεργό ρόλο στο “The Hotel Design Workshop”, αφού η φύση του τρόπου παρουσίασης ήταν τέτοια, ώστε να προωθείται ο διάλογος μεταξύ κοινού και ομιλητών.

Κάθε παρουσίαση είχε το χαρακτήρα εξατομίκευσης του προορισμού, ενώ στο τέλος του κάθε workshop ο διοργανωτής του 100% Hotel Show, κος Δημήτρης Αντωνάκος συνόψιζε τα δεδομένα που προέκυπταν.

Παράλληλα, στο κάθε workshop τέθηκαν (και συζητήθηκαν) εξειδικευμένοι προβληματισμοί που αφορούσαν τον κάθε προορισμό ή συγκεκριμένες θεματικές, ενώ η ομάδα του 100% Hotel Show ανέλαβε την ευθύνη να επεξεργαστεί ακόμη περισσότερο αυτούς τους προβληματισμούς, προκειμένου να καταθέσει εμπεριστατωμένες προτάσεις.

Στο workshop της Αθήνας τονίστηκε η ανάγκη για αντιμετώπιση της ανακαίνισης μιας ξενοδοχειακής μονάδας ως μια κομβικής σημασίας επένδυση με στόχο την απόσβεση, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιλογές των εξειδικευμένων συνεργατών (αρχιτέκτονας, interior designer, μελετητής φωτισμού κ.ο.κ.) αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την απόδοση της επένδυσης αυτής.

Στη Θεσσαλονίκη συζητήθηκε έντονα η παρέμβαση των καταλυμάτων στο φυσικό τοπίο, αλλά και το πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να αναπτύσσονται με γνώμονα τη βιωσιμότητα.

Στη Σαντορίνη έγινε λόγος για ξενοδοχεία 2 ταχυτήτων, αυτά της καλντέρας και αυτά εκτός καλντέρας, με στόχο την αναζήτηση των νέων προοπτικών (και προκλήσεων) που δημιουργεί η συνθήκη αυτή, τόσο στα μεν όσο και στα δε.

Στη Ρόδο τέθηκε το ζήτημα της μαζικότητας των καταλυμάτων, αλλά και το πώς αυτή μπορεί να μετριαστεί με στόχο να αναβαθμιστούν τα υπάρχοντα ξενοδοχεία.

Στο Ηράκλειο αλλά και στα Χανιά, αναδείχθηκε ο προβληματισμός για το πώς μπορεί να συνυπάρξει η πραγματικότητα των μεγάλων μονάδων (άρα ο κίνδυνος της μαζικοποίησης), με το στόχο της δημιουργίας μιας μοναδικής εμπειρίας για τον επισκέπτη. Παράλληλα, τέθηκε το ζήτημα της διαχείρισης με δημιουργικό τρόπο των όποιων ιδιαιτεροτήτων δημιουργεί η πλούσια σε αρχαιολογικά ευρήματα περιοχή της Κρήτης, στις περιπτώσεις κατασκευής ή ανακαίνισης τουριστικών μονάδων.

Στη Μύκονο, οι εργασίες του workshop κατέδειξαν την έντονη ανάγκη των ξενοδοχείων της περιοχής να αναπτύξουν την ιδιαιτερότητά τους, αξιοποιώντας τον -έτσι κι αλλιώς έντονο- χαρακτήρα του νησιού ως τουριστικό προορισμό, ώστε να μην είναι «ένα ακόμη ξενοδοχείο στη Μύκονο».

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του πρώτου κύκλου του «The Hotel Design Workshop», η ομάδα της διοργάνωσης μιλάει πλέον για ένα νέο θεσμό που δημιουργείται από το 100% Hotel Show, ο οποίος και θα αποτελεί το σημείο αναφοράς της έκθεσης στους ίδιους τους προορισμούς.

Στόχος είναι, κάθε χρόνο να συγκεντρώνονται τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν την ξενοδοχειακή αγορά και να δημιουργούνται υψηλής ποιότητας workshops, στη διάθεση τόσο των ξενοδόχων όσο και των υπολοίπων επαγγελματιών τουρισμού.

Σημαντικό κομμάτι, όμως, του workshop tour, θα αποτελεί και η ενεργή παρουσία εταιρειών που θα δημιουργούν ένα micro εκθεσιακό event, δίνοντας άμεσες λύσεις αλλά και ευκαιρίες για networking.

Από Νίκος Σ. Μοράντης

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

Thessaloniki Street Food Festival 2019

Η δημιουργική ομάδα του SoulFood Thessaloniki (Upnloud & Black Radio Berlin)  επιστρέφει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με το Thessaloniki Street Food Festival 2019! Τη μεγαλύτερη γιορτή Street Food και μουσικής στη Θεσσαλονίκη!

Για πρώτη φορά το Thessaloniki Street Food Festival μεγαλώνει, για 3 μέρες, την Παρασκεύη 17, το Σάββατο 18 & την Κυριακή Μαΐου, ο προαύλιος χώρος της Δ.Ε.Θ. μετατρέπεται σ’ ένα τεράστιο γευστικό πάρκο με επιλογές φαγητού απ’ όλο τον κόσμο, δύο μουσικά stages, τρία rest areas, kitchen lab και πολλές ακόμα εκπλήξεις!

Την Παρασκευή ανοίγουμε από τις 6 το απόγευμα μέχρι και τις 12 το βράδυ, ενώ, το Σαββατοκύριακο από τις  12 το μεσημέρι μέχρι και τις 12 το βράδυ, η Θεσσαλονίκη γεύεται και διασκεδάζει με το Thessaloniki Street Food Festival 2019!

Δημιουργούμε μια Τριήμερη γιορτή, ανοιχτή σε όλους!

Για 3 μέρες θα ζωντανέψει  ένα «γευστικό» χωριό με διαφορετικές κουζίνες και γεύσεις απ’ όλο τον κόσμο, θα δοκιμάσουμε για πρώτη φορά την εκλεκτή μπύρα ΝΥΜΦΗ με προέλευση από τη Θεσσαλονίκη και σήμα φυσικά τη Γοργόνα, masterclasses & workshops μαγειρικής με καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου, food market, kids’ corner από την πιο δραστήρια ομάδα της πόλης, το KIDOT, και μουσική με συγκροτήματα και DJs στο live stage και ένα τριήμερο party με την πιο ανήσυχη μουσική ομάδα, τους Street Outdoors!

Έλα στο μεγαλύτερο Street Food Festival της χώρας και ανακάλυψε  νέες γεύσεις και κέρδισε την ευκαιρία να κερδίσεις φαγητό απο τα booths του Street Food Festival…μέχρι την ευκαιρία να βρεθείς στη Νάπολη!

Όλα αυτα θα τα πετύχεις δοκιμάζοντας τη τύχη σου μέσα απο παιχνίδια, workshops, διαγωνισμούς και πολλές ακόμα εκπλήξεις!

H κυριότερη από τις εκπλήξεις μας, μία καινούργια μπύρα από τη Θεσσαλονίκη, η ΝΥΜΦΗ, συστήνεται για  πρώτη φορά στο κοινό της. Οι λάτρεις του φαγητού θα έχουν την ευκαιρία να συνοδεύσουν τις street food επιλογές τους με ιδιαίτερη μπύρα Lager με 5 λυκίσκους, ανθώδη αρώματα και φρουτώδη γεύση. H NΥΜΦΗ αποτελεί μια μπύρα που συν-δημιουργήθηκε με ανθρώπους της Θεσσαλονίκης, έχει σχεδιαστεί στη Θεσσαλονίκη και παράγεται στη Θεσσαλονίκη! Σε περιμένει να την ανακαλύψεις σε κάθε μπαρ του φεστιβάλ…

Φέτος, υποδεχόμαστε την «Κουζίνα» της Κωτσόβολος εξοπλισμένη με τις τελευταίας τεχνολογίας οικιακές συσκευές της HOOVER. Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια μαγειρικής με οικοδέσποινα την Ελένη Ψυχούλη. Η «Κουζίνα» της Κωτσόβολος θα φιλοξενήσει γνωστούς σεφ, προκαλώντας τους να ετοιμάσουν τις πιο απολαυστικές street γεύσεις.

Αναλυτικά το πρόγραμμα:

HOST by ΕΛΕΝΗ ΨΥΧΟΥΛΗ

Παρασκευή
18.00-18:15 Θοδωρής Γκανάτσιος (Brand Manager της Νύμφης)
η ΝΥΜΦΗ, συστήνεται για  πρώτη φορά στο κοινό της
18.15-19.15 Συμεωνίδης Λουίζος (Vanila Gelato)
21.00-22.00 Νίκος Λιόγγαρης (Chef Consultant)

Σάββατο
12.00-14.00 Μανώλης Παπουτσάκης(Χαρούπι) x Ύπατη Αρμοστεία
15.00-16.00 Βασίλης Χατζόπουλος (Masterchef 2018)
16.00-17.00 Aliraj Anestis (Mongo Sushi)
17.00-18.00 Λευτέρης Αθανασόπουλος (Έργον chef)
18.00-19.00 Ανδρέας Λαγός (Nomad Chef)
20.00-21.00 Κωνσταντίνος Παππαδόπουλος (Εβόρα Eatery)

Κυριακή
12.00-14.00 Μανώλης Παπουτσάκης (Χαρούπι) x Ύπατη Αρμοστεία
14.00-15.00 Φίλιππος Μπαντής (Μπουγάτσα Μπαντής)
15.00-16.00 Φώτης Πλατέλας (Provil Ambassador Chef)
16.00-17.00 Αχιλλέας Πλακίδας (World Class 2018)
17.00-19.00 Θανάσης Κιοσσές (Pizza Please Pizaiolo)
20.00-21.00 Παναγιώτης ξανθής (Έργον chef)

Ώρες λειτουργίας της «Κουζίνας» Κωτσόβολος για τα σεμινάρια μαγειρικής:

Παρασκευή à 17/5 19.00 – 22.00
Σάββατο 18/5 & Κυριακή 19/5 à 12.00 – 22.00

Η Κωτσόβολος βρίσκεται στο Street Food Festival της Θεσσαλονίκης για να προσφέρει μία ξεχωριστή εμπειρία στους επισκέπτες παρέχοντας του δώρα και εκπλήξεις.

Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, με μεμονωμένα αλλά και συνδυαστικά προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, συμμετέχει στην κορυφαία γιορτή γεύσης προσφέροντας κορυφαία ενέργεια και κορυφαίο … “κέρασμα” για όσους ΠΕΙΝΟΥΝ για δώρα! Το κοινό καλείται να συμμετάσχει σε μια διασκεδαστική ενέργεια για να λάβει μέρος σε έναν μεγάλο διαγωνισμό. Οι νικητές θα παρακολουθήσουν από κοντά το μεγαλύτερο φεστιβάλ πίτσας στην Ιταλία, Pizza Fest, στη Νάπολη τον Σεπτέμβριο, ενώ κάποιοι τυχεροί θα κερδίζουν άμεσα δωρεάν κουπόνια για γεύμα, ή free drinks ή 1+1 γεύμα δώρο, κερασμένα από τη ZeniΘ.

Για πρώτη φορά η Pepsi & το Street Food Festival πάνε παρέα! Η πιο γευστική πρόκληση της χρονιάς είναι γεγονός! H Pepsi σας προσκαλεί να δροσιστείτε με την απολαυστική γεύση της , λαμβάνοντας μέρος στο Pepsi Taste Challenge του Street Food Festival στη Θεσσαλονίκη από τις 17 έως και τις 19 Μαΐου. Ελάτε στο stage της Pepsi στη ΔΕΘ και πείτε μας ποια είναι η αγαπημένη σας γεύση κερδίζοντας μοναδικά δώρα!

Φέτος, για 1η φορά τα  Doritos έρχονται να δώσουν extra γεύση στο Street Food Festival! Οι λάτρεις των tortilla chips, θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις εκρηκτικές γεύσεις των Doritos τις οποίες θα εκτοξεύσουν τα υπέροχα dips που τις συνοδεύουν! Τα Doritos σας περιμένουν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο υποσχόμενα μια αξέχαστη εμπειρία γεύσης και παιχνιδιού για όλους!

Και να μη ξεχνάμε ότι η Hellmann’s θα είναι μάχιμη σ’ αυτό το Thesaloniki Street Food Festival ! Καθ’ όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ, βρες τα stands της, επίλεξε εντελώς δωρεάν την αγαπημένη σου sauce (mayo, ketchup & mustard) και απόλαυσε το φαγητό σου όπως ένας αληθινός street φάϊ..eater !

Μεγαλύτερος στόχος μας είναι να αναδειχθεί η Θεσσαλονίκη σε γαστρονομική πρωτεύουσα της Ευρώπης, μέσω της τέχνης του φαγητού δρόμου!

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Παρασκευή: 18.00 – 00.00
Σάββατο & Κυριακή: 12.00 – 00.00

Continue Reading

Εκδηλώσεις

6o ARTVENTURE CAMP Για το Καλοκαιρινό Art Community

6o ARTVENTURE CAMP

25-31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2019 ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ

Gold Tourism Awards 2019 

ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ART COMMUNITY 

Βιωματικό, ανοιχτό σε ιδέες, φυλές και γλώσσες, γεμάτο ρυθμό, ήχους
και θαλασσινές περιπέτειες, μια βουτιά στη χαρά της μουσικής, αυτό είναι το Artventure Camp του Πέτρου Κούρτη, που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα και φέρνει κοντά ανθρώπους
που θέλουν να μοιραστούν τις ιστορίες τους και να φτιάξουν μαζί καινούριες.

Το Artventure Camp είναι ένα επταήμερο ιστιοπλοϊκό ταξίδι, μια εναλλακτική, καλλιτεχνική Οδύσσεια, με μαθήματα και δράσεις που πραγματοποιούνται καθημερινά πάνω στα σκάφη, σε παραλίες, προαύλια σχολείων και γραφικά χωριά. Εκπαιδευτές από την Ελλάδα και το εξωτερικό οδηγούν τους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τον εαυτό τους μέσα από καλλιτεχνικές, επιμορφωτικές και περιβαλλοντικές δραστηριότητες, να εξελιχθούν, να φτιάξουν μουσική με φυσικά υλικά και με το ίδιο τους το σώμα. Πρόκειται για ένα καλλιτεχνικό, συμμετοχικό, ομαδικό και απόλυτα διαδραστικό εκπαιδευτικό camp που δεν βασίζεται στην ξενάγηση αλλά στην ανθρώπινη επαφή για να γιορτάσει την ελληνική φύση, τις γεύσεις αυτής της γης, το μεγαλείο του Ιονίου, το ελληνικό φως και  πνεύμα.

Το Artventure Camp και ο Πέτρος Κούρτης κατέκτησαν
το Χρυσό Βραβείο στα Ελληνικά Βραβεία Τουρισμού 2019 για «την ακατάπαυστη ορμή, δημιουργική πνοή, έμπνευση και ενέργειά του, την αγάπη του για τη Λευκάδα, τη θάλασσα, τη φύση, τη μουσική και την τέχνη, την πίστη του στην ανθρώπινη επαφή, την ασίγαστη δίψα του για μάθηση, ανάπτυξη, πρόοδο και εξέλιξη, το όραμά του για την ανάδειξη της Ελλάδας».

Στα 5 χρόνια λειτουργίας του είναι η 2η φορά που το Artventure Camp βραβεύεται στα Ελληνικά Βραβεία Τουρισμού –πέρσι τιμήθηκε με το Silver Award.

Φέτος στο πρόγραμμα του Artventure Camp εντάχθηκε το Give Back Day, μία καινούρια δράση που οι καθηγητές προσφέρουν μαζί με τους συμμετέχοντες στα μέρη που επισκέπτονται, μία εκπαιδευτική – καλλιτεχνική δράση για τους ενήλικες αλλά και τα παιδιά του νησιού (από μαθήματα χορού, κρουστών, φωνητικής, art therapy, body music μέχρι καλλιτεχνικά παιχνίδια για παιδιά.

Το 6ο Artventure Camp θα πραγματοποιηθεί φέτος 25-31 Αυγούστου
με απόπλου από Λευκάδα και προορισμό τα νησιά του Ιονίου.

Περισσότερα στην ιστοσελίδα artventurecamp.com

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το πρώτο YOUTH FESTIVAL έρχεται στην πόλη σου!

ACT FESTIVAL

Το πρώτο YOUTH FESTIVAL του Connect your City είναι γεγονός και έρχεται στην πόλη σου με τίτλο ACT σε καλεί να συμμετάσχεις, να δράσεις, να αλλάζεις όσα σε χαλάνε και να δημιουργείς από την αρχή! Πάρε μέρος σε live acts, street art happenings, debates, workshops και γιόρτασε μαζί μας στο μεγαλύτερο Youth Party!

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί Σάββατο 4 Μαΐου 2019 από τις 14:00 έως τις 11:30 στο ΠΠΙΕΔ – Μουσείο Μικρασιατικού Ελληνισμού «Φιλιώ Χαϊδεμένου», Νέα Φιλαδέλφεια . Το φεστιβάλ αποτελεί μια πρωτοβουλία του CONNECT YOUR CITY και διεξάγεται υπό την αιγίδα του ΙΝΕΔΙΒΙΜ .

Όπως εξηγεί ο Σάββας Χρυσαφίνης, υπεύθυνος του Κέντρου Νέων: ‘Το Σάββατο 4  Μαΐου είναι μία μέρα γιορτή για όλους τους νέους. Είναι μία θερμή προσπάθεια να δημιουργηθεί ένας θεσμός και ένα φεστιβάλ που θα αποτελεί σημείο συνάντησης για όσους θέλουν να παρουσιάσουν την καλλιτεχνική τους προσπάθεια, την επαγγελματική τους ιδιότητα και να αναδειχθούν μέσα από την κοινωνία αποκτώντας ουσιαστικό και ενεργό ρόλο.’’

Κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ θα συμβαίνουν παράλληλες δράσεις όπως  εργαστήρια D.I.Y, ζωγραφική (face painting), θεατρική παράσταση, graffiti artists σε live act, break dance & hip hop ομάδες, animateur ,εργαστήρια μη τυπικής μάθησης, debate με την συμμετοχή οκτώ ευρωβουλευτών κ.α.. Ενώ, το φεστιβάλ θα κλείσει μια μεγάλη μουσική συναυλία.

Το CONNECT YOUR CITY αποτελεί μέρος της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας ΙΑΣΙΣ. Βασικοί στόχοι του φορέα αποτελούν η παροχή ψυχοκοινωνικής στήριξης,  η καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού, η δημιουργία ίσων ευκαιριών και νέων προοπτικών.

 

Πηγή

Continue Reading

Trending