Connect with us

Εκδηλώσεις

“The Hotel Design Workshop”

Περισσότεροι από 1000 επαγγελματίες παρακολούθησαν το “The Hotel Design Workshop” του 100% Hotel Show

 

Το 100% Hotel Workshops Tour ταξίδεψε σε Αθήνα, Σαντορίνη, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Ηράκλειο, Χανιά και Μύκονο, συναντώντας πάνω από 1000 επαγγελματίες τουρισμού που παρακολούθησαν το «The Hotel Design Workshop»

Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε το «The Hotel Design Workshop», μια πρωτοβουλία του 100% Hotel Show, που ταξίδεψε στους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση του κοινού στα επίσημα Workshops της έκθεσης του Νοεμβρίου -και με σαφή την ανάγκη της διαρκούς επιμόρφωσης της τουριστικής αγοράς- το “The Hotel Design Workshop” σηματοδότησε τη γέννηση ενός νέου, φιλόδοξου project του 100% Hotel Show.

Η μεγάλη αποδοχή του κοινού, αλλά και τα διθυραμβικά σχόλια που ακολούθησαν το κάθε workshop, απέδειξαν τόσο τη σημασία της θεματολογίας σχετικά με το στήσιμο ενός επιτυχημένου hotel concept & hotel design, όσο και τη σωστή επιλογή της ομάδας των ομιλητών που, με απόλυτη χημεία και επικοινωνία, παρουσίασαν ένα υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.

Το ιδιαίτερο concept των workshops, που με παρεμβάσεις και διάλογο με τους ομιλητές υπογράμμιζε τα σημαντικότερα σημεία συζήτησης κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο, στο μεγαλύτερο ποσοστό του, παρακολούθησε όλα τα sessions των workshops.

Την παρουσίαση συμπλήρωνε η φυσική παρουσία εταιρειών που έδινε μια «micro» εκθεσιακή εμπειρία στους επισκέπτες, αλλά και των διοικητικών στελεχών του 100% Hotel Show, γεγονός που έκανε το θεσμό ακόμα πιο ενεργό σε κάθε προορισμό.

 

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ

Κύριο χαρακτηριστικό όλων των σταθμών του «The Hotel Design Workshop» αποτέλεσε η υψηλή ποιότητα του κοινού, που απαρτιζόταν κυρίως από Ξενοδόχους και Αρχιτέκτονες, καθώς και η έντονη διάθεση για νέες επενδύσεις αλλά και βελτιώσεις των υπαρχόντων ξενοδοχείων.

Η Αθήνα άνοιξε την αυλαία με τον καλύτερο τρόπο, αφού πάνω από 500 άτομα παρακολούθησαν το 1ο The Hotel Design Workshop, με τα σχόλια των επισκεπτών να έχουν ως κύριο θέμα το υψηλό επίπεδο του περιεχομένου αλλά και το φρέσκο χαρακτήρα των παρουσιάσεων.

Η Θεσσαλονίκη, απέδειξε το δυναμικό της ενδιαφέρον για την εξέλιξη των τοπικών ξενοδοχείων, με συμμετοχή που άγγιξε τα 250 άτομα, τα οποία παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τις θεματολογίες που ανέπτυξαν οι ομιλητές του workshop.

Στη Σαντορίνη το “The Hotel Design Workshop” ακολούθησε το χαρακτήρα της περιοχής, και με μια ιδιαίτερη διοργάνωση σε μια από τις πλέον γνωστές gallery του νησιού, ολοκλήρωσε μια υψηλής ποιότητας συνάντηση με τους boutique ξενοδόχους της περιοχής.

Η Ρόδος ανέδειξε τον ιδιαίτερα μεγάλο προβληματισμό σε σχέση με την αναβάθμιση των υπαρχόντων ξενοδοχείων, ενώ το κοινό υπογράμμιζε το σημείο επανεκκίνησης στο οποίο βρίσκεται ο προορισμός, σε μια προσπάθεια να ενταχθεί ξανά στην τουριστική αγορά.

Το Ηράκλειο δημιούργησε αίσθηση στην ομάδα του «The Hotel Design Workshop», τόσο λόγω της υψηλής συμμετοχής, όσο και λόγω της έντονης συζήτησης που αναπτύχθηκε, δίνοντας έναν πραγματικά ενδιαφέροντα τόνο στη διοργάνωση.

Τα Χανιά απέδειξαν, μέσω της υψηλής συμμετοχής από νέους επενδυτές, την έντονη τάση για ανάπτυξη της περιοχής, ενώ οι άμεσες συζητήσεις με τους ομιλητές μετά το τέλος του κάθε session, υπογράμμισαν το σημαντικό ενδιαφέρον των παρισταμένων.

Η Μύκονος για άλλη μια φορά έκανε τη διαφορά, κυρίως λόγω της υψηλής ποιότητας των συζητήσεων που προέκυψαν μεταξύ ομιλητών και συμμετεχόντων, κάνοντας σαφές ότι πρόκειται για τον πλέον εξελιγμένο τουριστικό προορισμό της χώρας.

 

Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ 

Η επιλογή των ομιλητών αποτέλεσε ένα σημαντικό σημείο κατά το στήσιμο του “The Hotel Design Workshop” αφού βασικό ζητούμενο ήταν μια φρέσκια αλλά υψηλού επιπέδου παρουσίαση. Αφού ορίστηκε η θεματολογία, επιλέχθηκαν νέα πρόσωπα, τα οποία, με την υποστήριξη τόσο της διοργάνωσης όσο και της Hotelier Academy που ανέλαβε το curating, είχαν ως στόχο να δώσουν νέες λύσεις στην ξενοδοχειακή αγορά σε σχέση με την ανάπτυξη ενός πετυχημένου ξενοδοχειακού Concept, από την προδιαγραφή μέχρι και την πώληση.

Πιο συγκεκριμένα:

Ο Ζένιος Ζένιου του Upselling Hotel, παρουσίασε το ρόλο και τη μεθοδολογία του Project Management της διαδικασίας ανάπτυξης ενός στρατηγικά προδιαγεγραμμένου ξενοδοχειακού concept. Έμφαση δόθηκε στο business plan που πρέπει να προηγείται της κατασκευής ενός ξενοδοχείου, αλλά και της σημασίας του Concept Manual και των Operation Guidelines που πρέπει να υπάρχουν, πριν ο Αρχιτέκτονας αρχίσει να σχεδιάζει το νέο κατάλυμα.

Η Μαρία Σφυράκη των ATN Constructions, έκανε μια ιδιαίτερη προσέγγιση  στο Design, με επίκεντρο την ικανοποίηση του επισκέπτη αλλά και τη διασύνδεση με το Concept του ξενοδοχείου, που δημιουργεί μια μοναδική εμπειρία. Σημείο-κλειδί της παρουσίασης αποτέλεσε η μετάφραση του Design σε Πωλησιακό πλεονέκτημα, που επιταχύνει την απόσβεση της επένδυσης.

Η Ελισάβετ Κούτα των Butterfly Stories, εστίασε στην ξεχωριστή στρατηγική που πρέπει να έχουν τα εστιατόρια των ξενοδοχείων, αλλά και στο ρόλο της γαστρονομίας στη συνολική εμπειρία. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις τεχνικές marketing που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο ξενοδόχος, αλλά και στο περιεχόμενο που χρειάζεται για την αποτελεσματική προώθηση.

Ο Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος της Hotelgenius έκανε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο digital marketing και πιο συγκεκριμένα στο πώς μεταφράζουμε τις online επενδύσεις σε πωλήσεις. Στην παρουσίασή του έγιναν σαφείς αναφορές της διασύνδεσης του Concept με τις πωλήσεις, ενώ παρουσιάστηκε αναλυτικά η μεθοδολογία ανάπτυξης ενός επιτυχημένου καναλιού πωλήσεων ενός ξενοδοχείου.

Guest Speakers

Οι παρουσιάσεις απέκτησαν έναν ακόμα πιο έντονο τοπικό χαρακτήρα, με τη συμμετοχή διακεκριμένων επαγγελματιών από το χώρο της Αρχιτεκτονικής, με μεγάλη εμπειρία στα καταλύματα της κάθε περιοχής.

Στην Αθήνα, η Ρία Βογιατζή προσέγγισε τη δημιουργία ενός εστιατορίου ξενοδοχείου, παρουσιάζοντας τα στάδια μελέτης και κατασκευής του σε σχέση με τη συνολική λειτουργία του Ξενοδοχείου.

Στη Θεσσαλονίκη, η Ασπασία Τάκα παρουσίασε πραγματικά case studies από υλοποιημένα έργα, προβάλλοντας τη διαδικασία που ακολουθείται αλλά και την πορεία επαφής με τον ξενοδόχο.

Στο Ηράκλειο και τα Χανιά, ο Νίκος Πέππας παρουσίασε τον τρόπο κατασκευής ενός ξενοδοχείου στην Κρήτη, αλλά και τις συνήθεις προκλήσεις που προκύπτουν κατά την αρχιτεκτονική μελέτη.

Στη Μύκονο, η Aude Mazelin μίλησε για την εμπλοκή που έχει ο αρχιτέκτονας στη διαδικασία ανάπτυξης του Design Concept, αλλά και στο πώς αυτό υλοποιείται στα διάφορα στάδια.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Το κοινό είχε έναν ιδιαίτερα ενεργό ρόλο στο “The Hotel Design Workshop”, αφού η φύση του τρόπου παρουσίασης ήταν τέτοια, ώστε να προωθείται ο διάλογος μεταξύ κοινού και ομιλητών.

Κάθε παρουσίαση είχε το χαρακτήρα εξατομίκευσης του προορισμού, ενώ στο τέλος του κάθε workshop ο διοργανωτής του 100% Hotel Show, κος Δημήτρης Αντωνάκος συνόψιζε τα δεδομένα που προέκυπταν.

Παράλληλα, στο κάθε workshop τέθηκαν (και συζητήθηκαν) εξειδικευμένοι προβληματισμοί που αφορούσαν τον κάθε προορισμό ή συγκεκριμένες θεματικές, ενώ η ομάδα του 100% Hotel Show ανέλαβε την ευθύνη να επεξεργαστεί ακόμη περισσότερο αυτούς τους προβληματισμούς, προκειμένου να καταθέσει εμπεριστατωμένες προτάσεις.

Στο workshop της Αθήνας τονίστηκε η ανάγκη για αντιμετώπιση της ανακαίνισης μιας ξενοδοχειακής μονάδας ως μια κομβικής σημασίας επένδυση με στόχο την απόσβεση, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιλογές των εξειδικευμένων συνεργατών (αρχιτέκτονας, interior designer, μελετητής φωτισμού κ.ο.κ.) αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την απόδοση της επένδυσης αυτής.

Στη Θεσσαλονίκη συζητήθηκε έντονα η παρέμβαση των καταλυμάτων στο φυσικό τοπίο, αλλά και το πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να αναπτύσσονται με γνώμονα τη βιωσιμότητα.

Στη Σαντορίνη έγινε λόγος για ξενοδοχεία 2 ταχυτήτων, αυτά της καλντέρας και αυτά εκτός καλντέρας, με στόχο την αναζήτηση των νέων προοπτικών (και προκλήσεων) που δημιουργεί η συνθήκη αυτή, τόσο στα μεν όσο και στα δε.

Στη Ρόδο τέθηκε το ζήτημα της μαζικότητας των καταλυμάτων, αλλά και το πώς αυτή μπορεί να μετριαστεί με στόχο να αναβαθμιστούν τα υπάρχοντα ξενοδοχεία.

Στο Ηράκλειο αλλά και στα Χανιά, αναδείχθηκε ο προβληματισμός για το πώς μπορεί να συνυπάρξει η πραγματικότητα των μεγάλων μονάδων (άρα ο κίνδυνος της μαζικοποίησης), με το στόχο της δημιουργίας μιας μοναδικής εμπειρίας για τον επισκέπτη. Παράλληλα, τέθηκε το ζήτημα της διαχείρισης με δημιουργικό τρόπο των όποιων ιδιαιτεροτήτων δημιουργεί η πλούσια σε αρχαιολογικά ευρήματα περιοχή της Κρήτης, στις περιπτώσεις κατασκευής ή ανακαίνισης τουριστικών μονάδων.

Στη Μύκονο, οι εργασίες του workshop κατέδειξαν την έντονη ανάγκη των ξενοδοχείων της περιοχής να αναπτύξουν την ιδιαιτερότητά τους, αξιοποιώντας τον -έτσι κι αλλιώς έντονο- χαρακτήρα του νησιού ως τουριστικό προορισμό, ώστε να μην είναι «ένα ακόμη ξενοδοχείο στη Μύκονο».

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του πρώτου κύκλου του «The Hotel Design Workshop», η ομάδα της διοργάνωσης μιλάει πλέον για ένα νέο θεσμό που δημιουργείται από το 100% Hotel Show, ο οποίος και θα αποτελεί το σημείο αναφοράς της έκθεσης στους ίδιους τους προορισμούς.

Στόχος είναι, κάθε χρόνο να συγκεντρώνονται τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν την ξενοδοχειακή αγορά και να δημιουργούνται υψηλής ποιότητας workshops, στη διάθεση τόσο των ξενοδόχων όσο και των υπολοίπων επαγγελματιών τουρισμού.

Σημαντικό κομμάτι, όμως, του workshop tour, θα αποτελεί και η ενεργή παρουσία εταιρειών που θα δημιουργούν ένα micro εκθεσιακό event, δίνοντας άμεσες λύσεις αλλά και ευκαιρίες για networking.

Από Νίκος Σ. Μοράντης

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Εκδηλώσεις

Πειραιάς: Κέντρο Γαστρονομίας και Οινολογίας στο 21ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο CEUCO

Ο Πειραιάς θα φιλοξενήσει το 21ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας και Οινολογίας CEUCO, με συμμετοχή 500 συνέδρων από όλη την Ευρώπη.

Στον Πειραιά θα «χτυπήσει» η καρδιά της γαστρονομίας, με γεύσεις και εκλεκτά κρασιά, στο 21ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας και Οινολογίας της CEUCO (Conseil Européen des Confréries Enogastronomiques), οι εργασίες του οποίου θα πραγματοποιηθούν στο Δημοτικό Θέατρο. Περισσότεροι από 500 σύνεδροι – επιχειρηματίες και επαγγελματίες από τον χώρο της υψηλής γαστρονομίας, οινολογίας και εστίασης, αναμένεται να φιλοξενηθούν και να περιηγηθούν στην πόλη.

Οι στόχοι και οι προοπτικές του Συνεδρίου, παρουσιάστηκαν στη Συνέντευξη Τύπου, που πραγματοποιήθηκε στο φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, στην οποία απηύθυναν χαιρετισμό ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, η Αντιδήμαρχος Εξωστρέφειας, Τουρισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Ανδριάνα Ζαρακέλη, ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Αδελφοτήτων Γαστρονομίας και Οινολογίας (CEUCO) Carlos Martín Cosme, ο Γενικός Γραμματέας Απόδημου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας του Υπουργείου Εξωτερικών Γιάννης Χρυσουλάκης, ο Πρόεδρος της Λέσχης Αρχιμαγείρων Αττικής «Ακρόπολις» και Αντιπρόεδρος της CEUCO Κωνσταντίνος Μουζάκης και ο Αρχιμάγειρας της Προεδρίας της Δημοκρατίας Βασίλης Μπέκας.

Εκτός από την ελληνική συμμετοχή, στο συνέδριο θα συμμετάσχουν 120 σύλλογοι, από διάφορες χώρες της Ευρώπης, ακόμα και από Μακάο της Κίνας, όπου ο καθένας θα παρουσιάσει τη γαστρονομία της περιοχής τους, ενώ σε ένα κεντρικό σημείο θα βρίσκονται προϊόντα και πιάτα της πειραιώτικης γαστρονομίας, αλλά και της ελληνικής κουζίνας εν γένει.

Επισημαίνεται ότι, ο Δήμος Πειραιά επελέγη κατά τη διάρκεια του 20ου συνεδρίου της CEUCO που έλαβε χώρα στην πόλη Castellon της Ισπανίας, για την φιλοξενία του 21ου Συνεδρίου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Αδελφοτήτων Γαστρονομίας και Οινολογίας, μεταξύ έξι χωρών, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ουγγαρίας, της Πορτογαλίας και του Βελγίου.

Θέλουμε να δώσουμε και μια επιπλέον αναφορά για την μεγάλη στήριξη της Περιφέρειας Αττικής και ιδιαίτερα του Προέδρου της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Π.Α. κ. Σταύρο Βοιδονικόλα που έδωσε μεγάλο αγώνα για να γίνει το συνέδριο στον Πειραιά.

«Σας καλωσορίζω στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, εδώ που θα πραγματοποιηθεί το 21ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας και Οινολογίας. Η πόλη μας επελέγη, μεταξύ 6 χωρών και η φιλοξενία του Συνεδρίου στο Πειραιά αναμένεται να προσελκύσει πάνω από 500 συνέδρους και εκπροσώπους από όλη την Ευρώπη. Είναι μια μεγάλη επιτυχία και μάς ικανοποιεί ότι η προσπάθεια που ξεκινήσαμε πριν από περίπου 3 χρόνια, ώστε να αναδείξουμε τον Πειραιά, μεταξύ άλλων και ως γαστρονομικό προορισμό, φαίνεται ότι αποδίδει καρπούς. Η γαστρονομία είναι μια σημαντική πτυχή της πολιτιστικής ταυτότητας και της κουλτούρας του Πειραιά. Δεν μιλάμε μόνο για το φαγητό αυτό καθεαυτό, αλλά για τον συνδυασμό του με τη μοναδικότητα του Πειραϊκού τοπίου, τη θάλασσα του Πειραιά, την ιστορία, την κουλτούρα την αυθεντικότητα και τον χαρακτήρα της πόλης μας. Είμαι βέβαιος ότι με τη διοργάνωση του Ευρωπαϊκού αυτού Συνεδρίου, η πόλη μας θα αποκομίσει πολλαπλά οφέλη σε τουριστικό επίπεδο, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη δυναμική και την εξωστρέφειά της».

Η Αντιδήμαρχος Εξωστρέφειας, Τουρισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Ανδριάνα Ζαρακέλη, στον χαιρετισμό της, μεταξύ άλλων, σημείωσε:

«Αποτελεί μεγάλη τιμή και επιβράβευση της δουλειάς μας στον Δήμο Πειραιά, που πετύχαμε να φέρουμε το 21ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας και Οινολογίας στην πόλη μας, αφού η πρότασή μας επελέγη ομόφωνα ως η καλύτερη μεταξύ της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ουγγαρίας, της Πορτογαλίας και του Βελγίου. Οι 500 σύνεδροι θα έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν στα αξιοθέατα της πόλης μας, να γευτούν τον γαστρονομικό της πλούτο, να γνωρίσουν την ελληνική φιλοξενία, την ιστορία και τον πολιτισμό. Θα εργαστούμε για ένα επιτυχημένο συνέδριο, στην κατεύθυνση της περαιτέρω προβολής του Πειραιά και της ελληνικής γαστρονομίας».

Ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Αδελφοτήτων Γαστρονομίας και Οινολογίας (CEUCO) Carlos Martín Cosme, στον χαιρετισμό του, σημείωσε:

«Αποτελεί μεγάλη τιμή και επιβράβευση της δουλειάς μας στον Δήμο Πειραιά, που πετύχαμε να φέρουμε το 21ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας και Οινολογίας στην πόλη μας, αφού η πρότασή μας επελέγη ομόφωνα ως η καλύτερη μεταξύ της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ουγγαρίας, της Πορτογαλίας και του Βελγίου. Οι 500 σύνεδροι θα έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν στα αξιοθέατα της πόλης μας, να γευτούν τον γαστρονομικό της πλούτο, να γνωρίσουν την ελληνική φιλοξενία, την ιστορία και τον πολιτισμό. Θα εργαστούμε για ένα επιτυχημένο συνέδριο, στην κατεύθυνση της περαιτέρω προβολής του Πειραιά και της ελληνικής γαστρονομίας».

Ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Αδελφοτήτων Γαστρονομίας και Οινολογίας (CEUCO) Carlos Martín Cosme, στον χαιρετισμό του, σημείωσε: «Η διοργάνωση του 21ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου της CEUCO είναι ένας σταθμός για τον Πειραιά. Ο συνδυασμός της διεξαγωγής του συνεδρίου και αντίστοιχα της φιλοξενίας των συνέδρων θα αποτελέσει ένα ισχυρό μέσο τουριστικής και όχι μόνο, προβολής της πόλης στην Ευρώπη. Η Ιστορία της πόλης και η πολιτιστική της κληρονομιά, η οποία είναι διαμορφωμένη και από τις γαστρονομικές της προτάσεις είναι μία προστιθέμενη αξία για το τουριστικό προϊόν και το μέλλον του δήμου. Αντίστοιχα, η προθυμία και ικανότητα του Πειραιά να μπορεί να φιλοξενεί τόσο μεγάλα συνέδρια δείχνει και το πόσο τουριστικά «ώριμος» γίνεται».

Ο Γενικός Γραμματέας Απόδημου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας του Υπουργείου Εξωτερικών Γιάννης Χρυσουλάκης, στον χαιρετισμό του, επεσήμανε μεταξύ άλλων:

«Θα ήθελα να εκφράσω την ιδιαίτερη χαρά μου για την επιλογή της χώρας μας και του Δήμου Πειραιά ως τόπου διεξαγωγής του 21ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Γαστρονομίας και Οινολογίας της Ceuco. Ενός συνεδρίου, το οποίο έχουμε θέσει υπό την αιγίδα μας. Θα ήθελα να συγχαρώ τον Δήμαρχο Πειραιά, Γιάννη Μώραλη και τους συνεργάτες του για την πρωτοβουλία φιλοξενίας του 21ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου στην πόλη τους. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον αγαπητό φίλο και Πρόεδρο της Λέσχης Αρχιμαγείρων Αττικής «Ακρόπολις» Κώστα Μουζάκη για τις αδιάλειπτες πρωτοβουλίες και προσπάθειες ανάδειξης της ελληνικής γαστρονομίας και οινολογίας στο εξωτερικό. Η Γενική Γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας του Υπουργείου Εξωτερικών στηρίζει πάντα τις δράσεις γαστρονομικού τουρισμού και προωθεί την ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας σ’ όλο τον κόσμο. Θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία στη διοργάνωση».

Ο Πρόεδρος της Λέσχης Αρχιμαγείρων Αττικής «Ακρόπολις» και Αντιπρόεδρος της CEUCO Κωνσταντίνος Μουζάκης, στον χαιρετισμό του, υπογράμμισε:

«Το συνέδριο αυτό, στην ουσία, αποδεικνύει ότι πλέον ο Δήμος Πειραιά δεν είναι μόνο τουριστικός προορισμός, αλλά με αξιώσεις είναι ένας σημαντικός γαστρονομικός προορισμός. Η πόλη του Πειραιά θα φιλοξενήσει επαγγελματίες της Γαστρονομίας και Οινολογίας, οι οποίοι θα γνωρίσουν τον πολιτισμό της μέσα από τις γεύσεις της, την ιστορία της και την κουλτούρα της. Οι σύνεδροι θα περιηγηθούν στον Πειραιά, θα επισκεφθούν τα Μουσεία και τις γωνιές της πόλης, θα γνωρίσουν την τοπική κουζίνα και τον Αττικό Αμπελώνα και θα γίνουν «πρεσβευτές» του γαστρονομικού πλούτου του Πειραιά όταν επιστρέψουν και πάλι στην πατρίδα τους».

Ο Αρχιμάγειρας της Προεδρίας της Δημοκρατίας Βασίλης Μπέκας, στον χαιρετισμό του, τόνισε:

«Στόχος μας, ως Λέσχη Αρχιμαγείρων, είναι να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά και να «χωρέσει» σε ένα πιάτο όλη η γαστρονομική ιδεολογία και ο πολιτισμός της χώρας μας. Αυτό θα το καταφέρουμε στο τελείωμα της Γαστρονομικής μας εκδήλωσης, στο Gala που θα διοργανώσουμε. Εκεί θα έχω την ευκαιρία να μαγειρέψω για τους συνέδρους, ώστε να δοκιμάσουν και να γνωρίσουν τις ελληνικές γεύσεις, κάτι που αναμφισβήτητα θα είναι και μία ξεχωριστή τιμή για τον Δήμο του Πειραιά που θα φιλοξενήσει τόσους πολλούς επισκέπτες συνέδρους, από την Ευρώπη και όχι μόνο».

Το 21ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας και Οινολογίας της CEUCO, διοργανώνουν ο Δήμος Πειραιά, το Destination Piraeus, η Λέσχη Αρχιμαγείρων Αττικής Ακρόπολις και το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Αδελφοτήτων Γαστρονομίας και Οινολογίας (CEUCO). Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας του Υπουργείου Εξωτερικών, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού ΕΟΤ και της Περιφέρειας Αττικής, και ανάδοχος του συνεδρίου είναι η Signature Travel.

Στη Συνέντευξη Τύπου παρευρέθηκαν επίσης, ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Τουρισμού Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος, οι Αντιδήμαρχοι Δημήτρης Καρύδης και Γρηγόρης Καψοκόλης, Κοινοτικοί Σύμβουλοι, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά Θοδωρής Καπράλος, ο Πρόεδρος της Αδελφότητας Κρητών Πειραιά «Η Ομόνοια» Θεόδωρος Τσόντος, και τα μέλη της Λέσχης Αρχιμαγείρων Αττικής Ακρόπολις κα Εύα Βοναζούντα και Θανάσης Καραίνδρος μέλος του Δ.Σ. της ΛΑΕΑ Ακρόπολις κ.ά.

Continue Reading

Trending