Connect with us

Εκδηλώσεις

“The Hotel Design Workshop”

Περισσότεροι από 1000 επαγγελματίες παρακολούθησαν το “The Hotel Design Workshop” του 100% Hotel Show

 

Το 100% Hotel Workshops Tour ταξίδεψε σε Αθήνα, Σαντορίνη, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Ηράκλειο, Χανιά και Μύκονο, συναντώντας πάνω από 1000 επαγγελματίες τουρισμού που παρακολούθησαν το «The Hotel Design Workshop»

Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε το «The Hotel Design Workshop», μια πρωτοβουλία του 100% Hotel Show, που ταξίδεψε στους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση του κοινού στα επίσημα Workshops της έκθεσης του Νοεμβρίου -και με σαφή την ανάγκη της διαρκούς επιμόρφωσης της τουριστικής αγοράς- το “The Hotel Design Workshop” σηματοδότησε τη γέννηση ενός νέου, φιλόδοξου project του 100% Hotel Show.

Η μεγάλη αποδοχή του κοινού, αλλά και τα διθυραμβικά σχόλια που ακολούθησαν το κάθε workshop, απέδειξαν τόσο τη σημασία της θεματολογίας σχετικά με το στήσιμο ενός επιτυχημένου hotel concept & hotel design, όσο και τη σωστή επιλογή της ομάδας των ομιλητών που, με απόλυτη χημεία και επικοινωνία, παρουσίασαν ένα υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.

Το ιδιαίτερο concept των workshops, που με παρεμβάσεις και διάλογο με τους ομιλητές υπογράμμιζε τα σημαντικότερα σημεία συζήτησης κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο, στο μεγαλύτερο ποσοστό του, παρακολούθησε όλα τα sessions των workshops.

Την παρουσίαση συμπλήρωνε η φυσική παρουσία εταιρειών που έδινε μια «micro» εκθεσιακή εμπειρία στους επισκέπτες, αλλά και των διοικητικών στελεχών του 100% Hotel Show, γεγονός που έκανε το θεσμό ακόμα πιο ενεργό σε κάθε προορισμό.

 

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ

Κύριο χαρακτηριστικό όλων των σταθμών του «The Hotel Design Workshop» αποτέλεσε η υψηλή ποιότητα του κοινού, που απαρτιζόταν κυρίως από Ξενοδόχους και Αρχιτέκτονες, καθώς και η έντονη διάθεση για νέες επενδύσεις αλλά και βελτιώσεις των υπαρχόντων ξενοδοχείων.

Η Αθήνα άνοιξε την αυλαία με τον καλύτερο τρόπο, αφού πάνω από 500 άτομα παρακολούθησαν το 1ο The Hotel Design Workshop, με τα σχόλια των επισκεπτών να έχουν ως κύριο θέμα το υψηλό επίπεδο του περιεχομένου αλλά και το φρέσκο χαρακτήρα των παρουσιάσεων.

Η Θεσσαλονίκη, απέδειξε το δυναμικό της ενδιαφέρον για την εξέλιξη των τοπικών ξενοδοχείων, με συμμετοχή που άγγιξε τα 250 άτομα, τα οποία παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τις θεματολογίες που ανέπτυξαν οι ομιλητές του workshop.

Στη Σαντορίνη το “The Hotel Design Workshop” ακολούθησε το χαρακτήρα της περιοχής, και με μια ιδιαίτερη διοργάνωση σε μια από τις πλέον γνωστές gallery του νησιού, ολοκλήρωσε μια υψηλής ποιότητας συνάντηση με τους boutique ξενοδόχους της περιοχής.

Η Ρόδος ανέδειξε τον ιδιαίτερα μεγάλο προβληματισμό σε σχέση με την αναβάθμιση των υπαρχόντων ξενοδοχείων, ενώ το κοινό υπογράμμιζε το σημείο επανεκκίνησης στο οποίο βρίσκεται ο προορισμός, σε μια προσπάθεια να ενταχθεί ξανά στην τουριστική αγορά.

Το Ηράκλειο δημιούργησε αίσθηση στην ομάδα του «The Hotel Design Workshop», τόσο λόγω της υψηλής συμμετοχής, όσο και λόγω της έντονης συζήτησης που αναπτύχθηκε, δίνοντας έναν πραγματικά ενδιαφέροντα τόνο στη διοργάνωση.

Τα Χανιά απέδειξαν, μέσω της υψηλής συμμετοχής από νέους επενδυτές, την έντονη τάση για ανάπτυξη της περιοχής, ενώ οι άμεσες συζητήσεις με τους ομιλητές μετά το τέλος του κάθε session, υπογράμμισαν το σημαντικό ενδιαφέρον των παρισταμένων.

Η Μύκονος για άλλη μια φορά έκανε τη διαφορά, κυρίως λόγω της υψηλής ποιότητας των συζητήσεων που προέκυψαν μεταξύ ομιλητών και συμμετεχόντων, κάνοντας σαφές ότι πρόκειται για τον πλέον εξελιγμένο τουριστικό προορισμό της χώρας.

 

Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ 

Η επιλογή των ομιλητών αποτέλεσε ένα σημαντικό σημείο κατά το στήσιμο του “The Hotel Design Workshop” αφού βασικό ζητούμενο ήταν μια φρέσκια αλλά υψηλού επιπέδου παρουσίαση. Αφού ορίστηκε η θεματολογία, επιλέχθηκαν νέα πρόσωπα, τα οποία, με την υποστήριξη τόσο της διοργάνωσης όσο και της Hotelier Academy που ανέλαβε το curating, είχαν ως στόχο να δώσουν νέες λύσεις στην ξενοδοχειακή αγορά σε σχέση με την ανάπτυξη ενός πετυχημένου ξενοδοχειακού Concept, από την προδιαγραφή μέχρι και την πώληση.

Πιο συγκεκριμένα:

Ο Ζένιος Ζένιου του Upselling Hotel, παρουσίασε το ρόλο και τη μεθοδολογία του Project Management της διαδικασίας ανάπτυξης ενός στρατηγικά προδιαγεγραμμένου ξενοδοχειακού concept. Έμφαση δόθηκε στο business plan που πρέπει να προηγείται της κατασκευής ενός ξενοδοχείου, αλλά και της σημασίας του Concept Manual και των Operation Guidelines που πρέπει να υπάρχουν, πριν ο Αρχιτέκτονας αρχίσει να σχεδιάζει το νέο κατάλυμα.

Η Μαρία Σφυράκη των ATN Constructions, έκανε μια ιδιαίτερη προσέγγιση  στο Design, με επίκεντρο την ικανοποίηση του επισκέπτη αλλά και τη διασύνδεση με το Concept του ξενοδοχείου, που δημιουργεί μια μοναδική εμπειρία. Σημείο-κλειδί της παρουσίασης αποτέλεσε η μετάφραση του Design σε Πωλησιακό πλεονέκτημα, που επιταχύνει την απόσβεση της επένδυσης.

Η Ελισάβετ Κούτα των Butterfly Stories, εστίασε στην ξεχωριστή στρατηγική που πρέπει να έχουν τα εστιατόρια των ξενοδοχείων, αλλά και στο ρόλο της γαστρονομίας στη συνολική εμπειρία. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις τεχνικές marketing που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο ξενοδόχος, αλλά και στο περιεχόμενο που χρειάζεται για την αποτελεσματική προώθηση.

Ο Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος της Hotelgenius έκανε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο digital marketing και πιο συγκεκριμένα στο πώς μεταφράζουμε τις online επενδύσεις σε πωλήσεις. Στην παρουσίασή του έγιναν σαφείς αναφορές της διασύνδεσης του Concept με τις πωλήσεις, ενώ παρουσιάστηκε αναλυτικά η μεθοδολογία ανάπτυξης ενός επιτυχημένου καναλιού πωλήσεων ενός ξενοδοχείου.

Guest Speakers

Οι παρουσιάσεις απέκτησαν έναν ακόμα πιο έντονο τοπικό χαρακτήρα, με τη συμμετοχή διακεκριμένων επαγγελματιών από το χώρο της Αρχιτεκτονικής, με μεγάλη εμπειρία στα καταλύματα της κάθε περιοχής.

Στην Αθήνα, η Ρία Βογιατζή προσέγγισε τη δημιουργία ενός εστιατορίου ξενοδοχείου, παρουσιάζοντας τα στάδια μελέτης και κατασκευής του σε σχέση με τη συνολική λειτουργία του Ξενοδοχείου.

Στη Θεσσαλονίκη, η Ασπασία Τάκα παρουσίασε πραγματικά case studies από υλοποιημένα έργα, προβάλλοντας τη διαδικασία που ακολουθείται αλλά και την πορεία επαφής με τον ξενοδόχο.

Στο Ηράκλειο και τα Χανιά, ο Νίκος Πέππας παρουσίασε τον τρόπο κατασκευής ενός ξενοδοχείου στην Κρήτη, αλλά και τις συνήθεις προκλήσεις που προκύπτουν κατά την αρχιτεκτονική μελέτη.

Στη Μύκονο, η Aude Mazelin μίλησε για την εμπλοκή που έχει ο αρχιτέκτονας στη διαδικασία ανάπτυξης του Design Concept, αλλά και στο πώς αυτό υλοποιείται στα διάφορα στάδια.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Το κοινό είχε έναν ιδιαίτερα ενεργό ρόλο στο “The Hotel Design Workshop”, αφού η φύση του τρόπου παρουσίασης ήταν τέτοια, ώστε να προωθείται ο διάλογος μεταξύ κοινού και ομιλητών.

Κάθε παρουσίαση είχε το χαρακτήρα εξατομίκευσης του προορισμού, ενώ στο τέλος του κάθε workshop ο διοργανωτής του 100% Hotel Show, κος Δημήτρης Αντωνάκος συνόψιζε τα δεδομένα που προέκυπταν.

Παράλληλα, στο κάθε workshop τέθηκαν (και συζητήθηκαν) εξειδικευμένοι προβληματισμοί που αφορούσαν τον κάθε προορισμό ή συγκεκριμένες θεματικές, ενώ η ομάδα του 100% Hotel Show ανέλαβε την ευθύνη να επεξεργαστεί ακόμη περισσότερο αυτούς τους προβληματισμούς, προκειμένου να καταθέσει εμπεριστατωμένες προτάσεις.

Στο workshop της Αθήνας τονίστηκε η ανάγκη για αντιμετώπιση της ανακαίνισης μιας ξενοδοχειακής μονάδας ως μια κομβικής σημασίας επένδυση με στόχο την απόσβεση, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιλογές των εξειδικευμένων συνεργατών (αρχιτέκτονας, interior designer, μελετητής φωτισμού κ.ο.κ.) αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την απόδοση της επένδυσης αυτής.

Στη Θεσσαλονίκη συζητήθηκε έντονα η παρέμβαση των καταλυμάτων στο φυσικό τοπίο, αλλά και το πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να αναπτύσσονται με γνώμονα τη βιωσιμότητα.

Στη Σαντορίνη έγινε λόγος για ξενοδοχεία 2 ταχυτήτων, αυτά της καλντέρας και αυτά εκτός καλντέρας, με στόχο την αναζήτηση των νέων προοπτικών (και προκλήσεων) που δημιουργεί η συνθήκη αυτή, τόσο στα μεν όσο και στα δε.

Στη Ρόδο τέθηκε το ζήτημα της μαζικότητας των καταλυμάτων, αλλά και το πώς αυτή μπορεί να μετριαστεί με στόχο να αναβαθμιστούν τα υπάρχοντα ξενοδοχεία.

Στο Ηράκλειο αλλά και στα Χανιά, αναδείχθηκε ο προβληματισμός για το πώς μπορεί να συνυπάρξει η πραγματικότητα των μεγάλων μονάδων (άρα ο κίνδυνος της μαζικοποίησης), με το στόχο της δημιουργίας μιας μοναδικής εμπειρίας για τον επισκέπτη. Παράλληλα, τέθηκε το ζήτημα της διαχείρισης με δημιουργικό τρόπο των όποιων ιδιαιτεροτήτων δημιουργεί η πλούσια σε αρχαιολογικά ευρήματα περιοχή της Κρήτης, στις περιπτώσεις κατασκευής ή ανακαίνισης τουριστικών μονάδων.

Στη Μύκονο, οι εργασίες του workshop κατέδειξαν την έντονη ανάγκη των ξενοδοχείων της περιοχής να αναπτύξουν την ιδιαιτερότητά τους, αξιοποιώντας τον -έτσι κι αλλιώς έντονο- χαρακτήρα του νησιού ως τουριστικό προορισμό, ώστε να μην είναι «ένα ακόμη ξενοδοχείο στη Μύκονο».

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του πρώτου κύκλου του «The Hotel Design Workshop», η ομάδα της διοργάνωσης μιλάει πλέον για ένα νέο θεσμό που δημιουργείται από το 100% Hotel Show, ο οποίος και θα αποτελεί το σημείο αναφοράς της έκθεσης στους ίδιους τους προορισμούς.

Στόχος είναι, κάθε χρόνο να συγκεντρώνονται τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν την ξενοδοχειακή αγορά και να δημιουργούνται υψηλής ποιότητας workshops, στη διάθεση τόσο των ξενοδόχων όσο και των υπολοίπων επαγγελματιών τουρισμού.

Σημαντικό κομμάτι, όμως, του workshop tour, θα αποτελεί και η ενεργή παρουσία εταιρειών που θα δημιουργούν ένα micro εκθεσιακό event, δίνοντας άμεσες λύσεις αλλά και ευκαιρίες για networking.

Από Νίκος Σ. Μοράντης

Continue Reading

Lifestyle

Βραβεία ανάδειξης έργου και προσωπικότητας  Who is Who International Awards 

Έτοιμο το Black Tie ένδυμα σας;  Την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου, 2022, στην Λίμνη Βουλιαγμένης θα χειροκροτήσουμε ανθρώπους που σέβονται τον άνθρωπο και εργάζονται σκληρά για να έχουμε όλοι οι άνθρωποι ανά τον κόσμο ένα καλύτερο μέλλον. Το Gala Dinner και η Τελετή Διεθνών Βραβείων Who is Who International Awards είναι εδώ!

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Τουρισμού και της Περιφέρειας Αττικής με στρατηγικό συνεργάτη την Britishpedia και με μοναδικά δώρα από την εταιρεία Zartaux Skin Novelties την Μέγα Δωρήτρια μας θα απολαύσουμε μια βραδιά επιβράβευσης κάτω από την λάμψη του φεγγαριού. Την κεντρική κάλυψη των Who is Who International Awards  θα την έχει το Ευρωπαϊκής εμβέλειας Γερμανικό Πρακτορείο Τύπου DPA, ενώ οι συνεντεύξεις θα γίνουν από την Ambassador μας κυρία Έμυ Λιβανίου και την HuffPost.

Η Μαρία Νικόλτσιου και ο Σωτήρης Πολύζος θα ντύσουν με την παρουσία τους τις βραβεύσεις. Τα βραβεία την Νίκη και τον Θρίαμβο τα έχει φιλοτεχνήσει ο γνωστός γλύπτης Οδυσσέας Τοσουνίδης. Είναι μοναδικά, αριθμημένα και με τον αποκλειστικό τίτλο βράβευσης τιμώντας και την ιδιαιτερότητα της κάθε προσωπικότητας. 

Ο διακεκριμένος σεφ Σωτήρης Ευαγγέλου θα μας προκαλέσει γαστρονομικά εφόσον έχει επιμεληθεί το μενού, ενώ θα συνεχίσει η γευστική πανδαισία με την αποκλειστικά για τα Who is Who International Awards Chocolate Moments δημιουργία του haut patissier Ευάγγελου Χασιώτη. 

Το ταξίδι σε μελωδικούς κόσμους θα γίνει από την υπέροχη Φωτεινή Δάρρα.

Η βραδιά αυτή είχε μια ομάδα ανθρώπων που μπόρεσαν να ενστερνιστούν την αξία της γενναιοδωρίας που διέπει τα Who is Who International Awards. 

Ευχαριστούμε όλους τους χορηγούς και δωρητές. 

ΜΕΓΑΣ ΔΩΡΗΤΗΣ: SANDINE ZARTAUX ΧΡΥΣΟΣ ΔΩΡΗΤΗΣ: ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ

ΑΡΓΥΡΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ: HARLAS 


ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ: BEYOND FRONTIERS, NOS INSURANCE SERVICES , VGROUP

ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΔΩΡΗΤΕΣ: BOMBAY GIN, ARCADIA SHIPMANAMGEMENT, ΓΡΑΜΜΑΤΙΔΗΣ ΜΠΑΧΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ, DEDDIE, VALIDUS, LIONS CLUB,  ΜΠΑΡΑΦΑΚΑΣ ΚΡΑΣΙΑ, GIANNETOS, ART THESSALONIKI

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ: NAFTOMAR, McDONALDS , ERGOTEM, SOFTEX, VLASSI HOLEVA, IRENE DOURA ACADEMY, ANGELIS FILM, KITRINAKIS Studio, ALICE DIKAIOU, FREDDY MAKE UP, ILIAS & STAFF

ΔΩΡΗΤΕΣ: ΜΑΜΟΣ

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: DPA, HUFFPOST, BUSINESSWOMAN, NEWGREEK TV, HELLENIC MEDIA GROUP, MORAL MODA, LOIPON  & EGW, INDICATOR

Φέτος, τα Βραβεία Who is Who υποστηρίζουν το σημαντικό έργο της βραβευμένης από τα Ηνωμένα Έθνη και την Παγκόσμια Τράπεζα μη κερδοσκοπικής Wise Greece. Ποσοστό από κάθε πρόσκληση θα διατεθεί στη Wise Greece, για να αγοραστούν Hope Boxes με τρόφιμα πρώτης ανάγκης, τα οποία θα φτάσουν σε οικογένειες και παιδιά που δοκιμάζονται από τις συνεχόμενες κρίσεις στη χώρα μας. 

Παρά το διεθνή χαρακτήρα των βραβείων τα Who is Who International Awards θα κλείσουν με ένα πάρτυ σε ελληνικό χρώμα μέχρι το πρωί. 

Continue Reading

Lifestyle

Who is Who International Awards : Βραβεία ανάδειξης έργου και προσωπικότητας

Η απονομή των Who is Who International Awards βρίσκεται προ των πυλών. Την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου, 2022, στην Λίμνη Βουλιαγμένης θα ζήσουμε μια μαγευτική βραδιά χειροκροτώντας ανθρώπους που βρίσκονται στις επάλξεις και δημιουργούν τις συνθήκες για ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας φορώντας το black tie ενδυμά μας όπως αρμόζει σε ένα εξαιρετικό Gala Dinner και απονομή βραβείων!

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Τουρισμού και της Περιφέρειας Αττικής κάποια από τα ονόματα που θα συμπεριληφθούν στη λίστα των νικητριών και νικητών είναι: 

Ο Πρίγκιπας HRH Prince Nereides D’Aragon et De Bourbon, Ιδρυτή του Οίκου ραπτικής Νereides and και financial strategist.

Η Πριγκίπισσα Maja Prinzessin von Hohenzollern, Σύγχρονη Σχεδιάστρια για εναλλακτικούς εσωτερικούς χώρους, lifestyle προϊόντα και Ακτιβίστρια -products & Animal Welfare Activist.

Ο Sir Dr. Ian Peter Anderson, Πρόεδρος & CEO – Crown Imperial Group, International Court of Justice, International Human Rights Community. 

O Dr. Milan Krajnc, υποψήφιος για Νόμπελ Οικονομίας, καθηγητής Πανεπιστημίου, Σύμβουλος Κυβερνήσεων και Υψηλού Επιπέδου για διαχείριση κρίσεων, Συγγραφέας και εμπνευστής του Dynamic Leadership Model.

Η κυρία Katerina Panagopoulos, Πρέσβειρα της Ελλάδας στο Συμβούλιο της Ευρώπης για τον Αθλητισμό, την Ανοχή και το Ευ Αγωνίζεσθαι και Πρόεδρος του Πανελληνίου Αθλητικού Σωματείου Γυναικών «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ».

Η κυρία Mimi Denissi, ηθοποιός, θεατρική συγγραφέας, σκηνοθέτης και θεατρική επιχειρηματίας.

Ο κύριος Νίκος Χατζηνικολάου, Έλληνας δημοσιογράφος, εκδότης και παρουσιαστής ειδήσεων.

Η κυρία Penny Grivea Διευθύνουσα Σύμβουλος στην εταιρεία Managing Director at Rituals Cosmetics UK & IE.

Φέτος, τα Βραβεία Who is Who υποστηρίζουν το σημαντικό έργο της βραβευμένης από τα Ηνωμένα Έθνη και την Παγκόσμια Τράπεζα μη κερδοσκοπικής Wise Greece. Ποσοστό από κάθε πρόσκληση θα διατεθεί στη Wise Greece, για να αγοραστούν Hope Boxes με τρόφιμα πρώτης ανάγκης, τα οποία θα φτάσουν σε οικογένειες και παιδιά που δοκιμάζονται από τις συνεχόμενες κρίσεις στη χώρα μας. 

Ο γνωστός ζαχαροπλάστης και ambassador των Who is Who International Awards Evaggelos Chasiotis Haute Patisserie θα επιμεληθεί τα γλυκά και θα μας παρουσιάσει την μοναδικής έμπνευσης σοκολατένια δημιουργία του “Who is Who Chocolate Moments” αποκλειστικά φτιαγμένη και πρώτη φορά παρουσιαζόμενη για τα Who is Who International Awards. 

Το μενού επιμελείται ο γνωστός βραβευθής σεφ κύριος Sotiris Evaggelou 

Την βραδιά θα πλαισιώσουν η κυρία Maria Nikoltsiou B και ο κύριος Σωτήρης Πολύζος με την παρουσιαστική τους δεινότητα. 

Θα ακολουθήσει μουσικό δρώμενο και γιορτή (after party) μέχρι το πρωί

Continue Reading

Lifestyle

Greece Race for the Cure® 2022: Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2022

ΜΑΖΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ από τον καρκίνο του μαστού

Το Greece Race for the Cure® είναι και πάλι εδώ!

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» σας προσκαλεί την Κυριακή 2 Οκτωβρίου στο Greece Race for the Cure®  2022, συμβολικό αγώνα δρόμου και περίπατο ενάντια στον καρκίνο του μαστού, που θα πραγματοποιηθεί για 14η χρονιά σε συνδιοργάνωση με τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ). 

Φέτος, περπατάμε 2χλμ ή τρέχουμε 5χλμ με αφετηρία το Ζάππειο αλλά και διαδικτυακά από κάθε σημείο της Ελλάδας, και μεταδίδουμε δυνατά το μήνυμα πως μαζί είμαστε πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού.

Δήλωσε συμμετοχή

Οι εγγραφές για το Greece Race for the Cure® 2022 έχουν ξεκινήσει και πραγματοποιούνται αποκλειστικά διαδικτυακά εδώ: https://greecerace.gr/greece-race-for-the-cure-registrations/    

Σε κάθε εγγραφή περιλαμβάνεται το συλλεκτικό t-shirt* της διοργάνωσης και chip χρονομέτρησης για τους δρομείς.

Πληροφορίες:

  • Έναρξη Διοργάνωσης: 9:30 ΠΜ
  • 5Κ Αγώνας Δρόμου: 10:00 ΠΜ / Αντίτιμο Συμμετοχής: 10€  
  • 2Κ Περίπατος: 11:00 ΠΜ /Αντίτιμο Συμμετοχής: 8€  
  • DIGITAL: Όπου και αν είσαι / Αντίτιμο Συμμετοχής: 8€

*(έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων)

Παραλαβή υλικού

Μπορείτε να παραλάβετε το υλικό για τη συμμετοχή σας από το σημείο παραλαβών (Ηπείρου 11, Αθήνα, 2ος όροφος) από 26/9/2022 έως 30/9/2022, Δευτέρα – Παρασκευή, 10πμ-10μμ.

Υπάρχει, επίσης, δυνατότητα για αποστολή του υλικού του αγώνα, αποκλειστικά εντός Ελλάδος με χρέωση παραλήπτη.

Σάββατο 1 Οκτωβρίου: Ημέρα Προαγωγής Υγείας

Και  το  Σάββατο, 1 Οκτωβρίου, θα βρισκόμαστε 12μμ-6μμ στον προαύλιο χώρο του Ζαππείου με παράλληλες δωρεάν δράσεις για την πρόληψη και την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού (κλινική εξέταση μαστού σε γυναίκες 20 ετών και άνω & ενημέρωση-εξέταση για λεμφοίδημα σε γυναίκες με εμπειρία καρκίνου μαστού) και την προαγωγή της υγείας (yoga, pilates, mindfulness, zumba & hoop dance).

Περισσότερες πληροφορίες: https://greecerace.gr/savvato-proagwgi-prolipsis-ygeias-mastou/ 

#GRFC2022

Μεταφέρουμε τη γιορτή και στο διαδίκτυο! Χρησιμοποιώντας το επίσημο hashtag της διοργάνωσης #GRFC2022 και tag @almazois, μοιραζόμαστε στιγμιότυπα από τη συμμετοχή μας στα κοινωνικά δίκτυα και δίνουμε το δικό μας ηχηρό μήνυμα για την πρόληψη, τη θεραπεία, τη στήριξη και την επιβίωση σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και της Ευρώπης. 

Γιατί πραγματοποιείται το Greece Race for the Cure®

Στο Greece Race for the Cure® τρέχουμε, περπατάμε, αγωνιζόμαστε για να ακούσουν όλοι τη φωνή μας, για τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, για τη στήριξη των γυναικών με εμπειρία καρκίνου μαστού και των οικογενειών τους, για να τιμήσουμε τις γυναίκες που δεν είναι πια κοντά μας.

Εκτός από τον συμβολικό χαρακτήρα της διοργάνωσης, το Greece Race for the Cure® έχει ουσιαστικό και έμπρακτο αντίκτυπο, καθώς τα καθαρά του έσοδα χρηματοδοτούν κάθε χρόνο προγράμματα του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».

Η Παρασκευή Μιχαλοπούλου, Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» – Greece Race for the Cure® δηλώνει: 

«Με πολλή χαρά σας προσκαλούμε στο Greece Race for the Cure® 2022 στις 1 & 2 Οκτωβρίου, το οποίο, μετά από δύο χρόνια αποκλειστικά διαδικτυακής διεξαγωγής, επιστρέφει στο Ζάππειο αλλά και σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. 

Φέτος, τα μηνύματα και οι συμβολισμοί της συμμετοχής μας στον αγώνα δρόμου και στον περίπατο είναι περισσότερο επίκαιρα από ποτέ. Η πανδημία ανέδειξε την αναγκαιότητα της συνεχούς στήριξης των ασθενών, της ενδυνάμωσής τους και της αλληλοβοήθειας, καθώς και τη σημασία της συμπερίληψης και της αλληλεπίδρασης. 

Η συμμετοχή μας συμβάλλει, επίσης, στην ανάδειξη των κοινωνικών αξιών και στην ακόμα πιο δυνατή μετάδοση των μηνυμάτων της σημασίας της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού, της υιοθέτησης ενός υγιεινού τρόπου ζωής, της απαίτησης για ασθενοκεντρική προσέγγιση από το σύστημα υγείας.

Και φυσικά, το Greece Race for the Cure® είναι ο βασικός μας πυλώνας για τη συνεχή υποστήριξη των γυναικών με καρκίνο μαστού και των μελών των οικογενειών τους, καθώς μέσα από  τα καθαρά του έσοδα μπορούμε και πραγματοποιούμε προγράμματα βασισμένα στις ανάγκες τους αλλά και την εμπειρία και τις γνώσεις μας.

ΜΑΖΙ είμαστε πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού, ΜΑΖΙ είμαστε πιο δυνατοί».

Η Νίκη Αραμπατζή, Πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ) δηλώνει:

«Για 14η χρονιά στεκόμαστε στο πλευρό του Greece Race for the Cure® και τόσο ο Δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης όσο κι εγώ, ως Πρόεδρος του ΟΠΑΝΔΑ, εκφράζουμε τη χαρά μας για το γεγονός ότι αυτή η σημαντική πρωτοβουλία ενημέρωσης και στήριξης των γυναικών έγινε πλέον θεσμός. 

Ο καρκίνος του μαστού είναι, δυστυχώς, μια εξαιρετικά διαδομένη ασθένεια, που γεννά ανησυχία και φόβο, δεν είναι όμως ανίκητος. Η ζωή είναι πιο δυνατή. 

Το μήνυμα της διοργάνωσης «Μαζί είμαστε πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού» μας ενώνει όλους και με αυτό ως οδηγό μας είμαστε εδώ για να στηρίξουμε όσες γυναίκες το χρειάζονται, να τιμήσουμε όλες εκείνες που κατάφεραν να νικήσουν την ασθένεια και όλοι μαζί να γιορτάσουμε τη ζωή!»

Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα δήλωσε σχετικά:

«Φέτος είναι μια ξεχωριστή χρονιά, καθώς, μετά από δύο χρόνια αποκλειστικής διαδικτυακής παρουσίας, ο θεσμός του Greece Race for the Cure® επιστρέφει ξανά και στη φυσική του μορφή. Μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια που για έβδομη συνεχόμενη χρονιά αναλαμβάνουμε τη μεγάλη χορηγία του αγώνα, ενισχύοντας έτσι, το ιδιαίτερα σημαντικό έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».

Περισσότερες πληροφορίες για τη διοργάνωση: www.greecerace.gr

Continue Reading

Trending