Connect with us

Εκδηλώσεις

“The Hotel Design Workshop”

Περισσότεροι από 1000 επαγγελματίες παρακολούθησαν το “The Hotel Design Workshop” του 100% Hotel Show

 

Το 100% Hotel Workshops Tour ταξίδεψε σε Αθήνα, Σαντορίνη, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Ηράκλειο, Χανιά και Μύκονο, συναντώντας πάνω από 1000 επαγγελματίες τουρισμού που παρακολούθησαν το «The Hotel Design Workshop»

Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε το «The Hotel Design Workshop», μια πρωτοβουλία του 100% Hotel Show, που ταξίδεψε στους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση του κοινού στα επίσημα Workshops της έκθεσης του Νοεμβρίου -και με σαφή την ανάγκη της διαρκούς επιμόρφωσης της τουριστικής αγοράς- το “The Hotel Design Workshop” σηματοδότησε τη γέννηση ενός νέου, φιλόδοξου project του 100% Hotel Show.

Η μεγάλη αποδοχή του κοινού, αλλά και τα διθυραμβικά σχόλια που ακολούθησαν το κάθε workshop, απέδειξαν τόσο τη σημασία της θεματολογίας σχετικά με το στήσιμο ενός επιτυχημένου hotel concept & hotel design, όσο και τη σωστή επιλογή της ομάδας των ομιλητών που, με απόλυτη χημεία και επικοινωνία, παρουσίασαν ένα υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.

Το ιδιαίτερο concept των workshops, που με παρεμβάσεις και διάλογο με τους ομιλητές υπογράμμιζε τα σημαντικότερα σημεία συζήτησης κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο, στο μεγαλύτερο ποσοστό του, παρακολούθησε όλα τα sessions των workshops.

Την παρουσίαση συμπλήρωνε η φυσική παρουσία εταιρειών που έδινε μια «micro» εκθεσιακή εμπειρία στους επισκέπτες, αλλά και των διοικητικών στελεχών του 100% Hotel Show, γεγονός που έκανε το θεσμό ακόμα πιο ενεργό σε κάθε προορισμό.

 

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ

Κύριο χαρακτηριστικό όλων των σταθμών του «The Hotel Design Workshop» αποτέλεσε η υψηλή ποιότητα του κοινού, που απαρτιζόταν κυρίως από Ξενοδόχους και Αρχιτέκτονες, καθώς και η έντονη διάθεση για νέες επενδύσεις αλλά και βελτιώσεις των υπαρχόντων ξενοδοχείων.

Η Αθήνα άνοιξε την αυλαία με τον καλύτερο τρόπο, αφού πάνω από 500 άτομα παρακολούθησαν το 1ο The Hotel Design Workshop, με τα σχόλια των επισκεπτών να έχουν ως κύριο θέμα το υψηλό επίπεδο του περιεχομένου αλλά και το φρέσκο χαρακτήρα των παρουσιάσεων.

Η Θεσσαλονίκη, απέδειξε το δυναμικό της ενδιαφέρον για την εξέλιξη των τοπικών ξενοδοχείων, με συμμετοχή που άγγιξε τα 250 άτομα, τα οποία παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τις θεματολογίες που ανέπτυξαν οι ομιλητές του workshop.

Στη Σαντορίνη το «The Hotel Design Workshop” ακολούθησε το χαρακτήρα της περιοχής, και με μια ιδιαίτερη διοργάνωση σε μια από τις πλέον γνωστές gallery του νησιού, ολοκλήρωσε μια υψηλής ποιότητας συνάντηση με τους boutique ξενοδόχους της περιοχής.

Η Ρόδος ανέδειξε τον ιδιαίτερα μεγάλο προβληματισμό σε σχέση με την αναβάθμιση των υπαρχόντων ξενοδοχείων, ενώ το κοινό υπογράμμιζε το σημείο επανεκκίνησης στο οποίο βρίσκεται ο προορισμός, σε μια προσπάθεια να ενταχθεί ξανά στην τουριστική αγορά.

Το Ηράκλειο δημιούργησε αίσθηση στην ομάδα του «The Hotel Design Workshop», τόσο λόγω της υψηλής συμμετοχής, όσο και λόγω της έντονης συζήτησης που αναπτύχθηκε, δίνοντας έναν πραγματικά ενδιαφέροντα τόνο στη διοργάνωση.

Τα Χανιά απέδειξαν, μέσω της υψηλής συμμετοχής από νέους επενδυτές, την έντονη τάση για ανάπτυξη της περιοχής, ενώ οι άμεσες συζητήσεις με τους ομιλητές μετά το τέλος του κάθε session, υπογράμμισαν το σημαντικό ενδιαφέρον των παρισταμένων.

Η Μύκονος για άλλη μια φορά έκανε τη διαφορά, κυρίως λόγω της υψηλής ποιότητας των συζητήσεων που προέκυψαν μεταξύ ομιλητών και συμμετεχόντων, κάνοντας σαφές ότι πρόκειται για τον πλέον εξελιγμένο τουριστικό προορισμό της χώρας.

 

Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ 

Η επιλογή των ομιλητών αποτέλεσε ένα σημαντικό σημείο κατά το στήσιμο του “The Hotel Design Workshop” αφού βασικό ζητούμενο ήταν μια φρέσκια αλλά υψηλού επιπέδου παρουσίαση. Αφού ορίστηκε η θεματολογία, επιλέχθηκαν νέα πρόσωπα, τα οποία, με την υποστήριξη τόσο της διοργάνωσης όσο και της Hotelier Academy που ανέλαβε το curating, είχαν ως στόχο να δώσουν νέες λύσεις στην ξενοδοχειακή αγορά σε σχέση με την ανάπτυξη ενός πετυχημένου ξενοδοχειακού Concept, από την προδιαγραφή μέχρι και την πώληση.

Πιο συγκεκριμένα:

Ο Ζένιος Ζένιου του Upselling Hotel, παρουσίασε το ρόλο και τη μεθοδολογία του Project Management της διαδικασίας ανάπτυξης ενός στρατηγικά προδιαγεγραμμένου ξενοδοχειακού concept. Έμφαση δόθηκε στο business plan που πρέπει να προηγείται της κατασκευής ενός ξενοδοχείου, αλλά και της σημασίας του Concept Manual και των Operation Guidelines που πρέπει να υπάρχουν, πριν ο Αρχιτέκτονας αρχίσει να σχεδιάζει το νέο κατάλυμα.

Η Μαρία Σφυράκη των ATN Constructions, έκανε μια ιδιαίτερη προσέγγιση  στο Design, με επίκεντρο την ικανοποίηση του επισκέπτη αλλά και τη διασύνδεση με το Concept του ξενοδοχείου, που δημιουργεί μια μοναδική εμπειρία. Σημείο-κλειδί της παρουσίασης αποτέλεσε η μετάφραση του Design σε Πωλησιακό πλεονέκτημα, που επιταχύνει την απόσβεση της επένδυσης.

Η Ελισάβετ Κούτα των Butterfly Stories, εστίασε στην ξεχωριστή στρατηγική που πρέπει να έχουν τα εστιατόρια των ξενοδοχείων, αλλά και στο ρόλο της γαστρονομίας στη συνολική εμπειρία. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις τεχνικές marketing που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο ξενοδόχος, αλλά και στο περιεχόμενο που χρειάζεται για την αποτελεσματική προώθηση.

Ο Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος της Hotelgenius έκανε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο digital marketing και πιο συγκεκριμένα στο πώς μεταφράζουμε τις online επενδύσεις σε πωλήσεις. Στην παρουσίασή του έγιναν σαφείς αναφορές της διασύνδεσης του Concept με τις πωλήσεις, ενώ παρουσιάστηκε αναλυτικά η μεθοδολογία ανάπτυξης ενός επιτυχημένου καναλιού πωλήσεων ενός ξενοδοχείου.

Guest Speakers

Οι παρουσιάσεις απέκτησαν έναν ακόμα πιο έντονο τοπικό χαρακτήρα, με τη συμμετοχή διακεκριμένων επαγγελματιών από το χώρο της Αρχιτεκτονικής, με μεγάλη εμπειρία στα καταλύματα της κάθε περιοχής.

Στην Αθήνα, η Ρία Βογιατζή προσέγγισε τη δημιουργία ενός εστιατορίου ξενοδοχείου, παρουσιάζοντας τα στάδια μελέτης και κατασκευής του σε σχέση με τη συνολική λειτουργία του Ξενοδοχείου.

Στη Θεσσαλονίκη, η Ασπασία Τάκα παρουσίασε πραγματικά case studies από υλοποιημένα έργα, προβάλλοντας τη διαδικασία που ακολουθείται αλλά και την πορεία επαφής με τον ξενοδόχο.

Στο Ηράκλειο και τα Χανιά, ο Νίκος Πέππας παρουσίασε τον τρόπο κατασκευής ενός ξενοδοχείου στην Κρήτη, αλλά και τις συνήθεις προκλήσεις που προκύπτουν κατά την αρχιτεκτονική μελέτη.

Στη Μύκονο, η Aude Mazelin μίλησε για την εμπλοκή που έχει ο αρχιτέκτονας στη διαδικασία ανάπτυξης του Design Concept, αλλά και στο πώς αυτό υλοποιείται στα διάφορα στάδια.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Το κοινό είχε έναν ιδιαίτερα ενεργό ρόλο στο “The Hotel Design Workshop”, αφού η φύση του τρόπου παρουσίασης ήταν τέτοια, ώστε να προωθείται ο διάλογος μεταξύ κοινού και ομιλητών.

Κάθε παρουσίαση είχε το χαρακτήρα εξατομίκευσης του προορισμού, ενώ στο τέλος του κάθε workshop ο διοργανωτής του 100% Hotel Show, κος Δημήτρης Αντωνάκος συνόψιζε τα δεδομένα που προέκυπταν.

Παράλληλα, στο κάθε workshop τέθηκαν (και συζητήθηκαν) εξειδικευμένοι προβληματισμοί που αφορούσαν τον κάθε προορισμό ή συγκεκριμένες θεματικές, ενώ η ομάδα του 100% Hotel Show ανέλαβε την ευθύνη να επεξεργαστεί ακόμη περισσότερο αυτούς τους προβληματισμούς, προκειμένου να καταθέσει εμπεριστατωμένες προτάσεις.

Στο workshop της Αθήνας τονίστηκε η ανάγκη για αντιμετώπιση της ανακαίνισης μιας ξενοδοχειακής μονάδας ως μια κομβικής σημασίας επένδυση με στόχο την απόσβεση, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιλογές των εξειδικευμένων συνεργατών (αρχιτέκτονας, interior designer, μελετητής φωτισμού κ.ο.κ.) αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την απόδοση της επένδυσης αυτής.

Στη Θεσσαλονίκη συζητήθηκε έντονα η παρέμβαση των καταλυμάτων στο φυσικό τοπίο, αλλά και το πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να αναπτύσσονται με γνώμονα τη βιωσιμότητα.

Στη Σαντορίνη έγινε λόγος για ξενοδοχεία 2 ταχυτήτων, αυτά της καλντέρας και αυτά εκτός καλντέρας, με στόχο την αναζήτηση των νέων προοπτικών (και προκλήσεων) που δημιουργεί η συνθήκη αυτή, τόσο στα μεν όσο και στα δε.

Στη Ρόδο τέθηκε το ζήτημα της μαζικότητας των καταλυμάτων, αλλά και το πώς αυτή μπορεί να μετριαστεί με στόχο να αναβαθμιστούν τα υπάρχοντα ξενοδοχεία.

Στο Ηράκλειο αλλά και στα Χανιά, αναδείχθηκε ο προβληματισμός για το πώς μπορεί να συνυπάρξει η πραγματικότητα των μεγάλων μονάδων (άρα ο κίνδυνος της μαζικοποίησης), με το στόχο της δημιουργίας μιας μοναδικής εμπειρίας για τον επισκέπτη. Παράλληλα, τέθηκε το ζήτημα της διαχείρισης με δημιουργικό τρόπο των όποιων ιδιαιτεροτήτων δημιουργεί η πλούσια σε αρχαιολογικά ευρήματα περιοχή της Κρήτης, στις περιπτώσεις κατασκευής ή ανακαίνισης τουριστικών μονάδων.

Στη Μύκονο, οι εργασίες του workshop κατέδειξαν την έντονη ανάγκη των ξενοδοχείων της περιοχής να αναπτύξουν την ιδιαιτερότητά τους, αξιοποιώντας τον -έτσι κι αλλιώς έντονο- χαρακτήρα του νησιού ως τουριστικό προορισμό, ώστε να μην είναι «ένα ακόμη ξενοδοχείο στη Μύκονο».

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του πρώτου κύκλου του «The Hotel Design Workshop», η ομάδα της διοργάνωσης μιλάει πλέον για ένα νέο θεσμό που δημιουργείται από το 100% Hotel Show, ο οποίος και θα αποτελεί το σημείο αναφοράς της έκθεσης στους ίδιους τους προορισμούς.

Στόχος είναι, κάθε χρόνο να συγκεντρώνονται τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν την ξενοδοχειακή αγορά και να δημιουργούνται υψηλής ποιότητας workshops, στη διάθεση τόσο των ξενοδόχων όσο και των υπολοίπων επαγγελματιών τουρισμού.

Σημαντικό κομμάτι, όμως, του workshop tour, θα αποτελεί και η ενεργή παρουσία εταιρειών που θα δημιουργούν ένα micro εκθεσιακό event, δίνοντας άμεσες λύσεις αλλά και ευκαιρίες για networking.

Από Νίκος Σ. Μοράντης

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

Βραβεία & Τιμητικές Διακρίσεις στο Φεστιβάλ Εθελοντισμού 2018 «Voluntary Action»

Η προσφορά και το ενδιαφέρον προς τον συνάνθρωπο αναδείχθηκαν στην απονομή των Βραβείων & Τιμητικών Διακρίσεων «Voluntary Action» σε μια τελετή γεμάτη χαμόγελα και συναίσθημα, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Ιουλίου στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Εθελοντισμού 2018 «Voluntary Action».

 

Σκοπός των Βραβείων & Τιμητικών Διακρίσεων «Voluntary Action», που διοργανώθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά από το Skywalker.gr, είναι να τιμηθούν όλοι εκείνοι οι άνθρωποι που καθημερινά δίνουν αυθόρμητα ένα κομμάτι του εαυτού τους στην κοινωνία ώστε να φτιάξουν ένα ομορφότερο μέλλον για εκείνους που το έχουν ανάγκη.

Τιμητικές διακρίσεις

  1. Skywalker – Προσφορά στον Εθελοντισμό

Ελένη Γλύκατζη – Αρβελέρ

  1. Ευαισθητοποίηση για τον Εθελοντισμό

Νοιάζομαι & Δρω

  1. Διαχείριση Εθελοντών

Let’s do it, Greece

  1. Καινοτόμο Πρόγραμμα

Το στεγαστικό πρόγραμμα της ΧΕΝ Ελλάδος

Βραβεία

  1. Κατηγορία «ΑΜΕΑ»

Επιβραβεύεται ο οργανισμός που ενεργεί για την προάσπιση των δικαιωμάτων των ατόμων με ειδικές ανάγκες, αναδεικνύοντας και αναπτύσσοντας τις δεξιότητές τους και διασφαλίζοντας την ισότιμη μεταχείρισή τους εντός του κοινωνικού συνόλου.

Αργυρό βραβείο: Inner Wheel Greece

Αργυρό βραβείο: Δώσε Ζωή

 

  1. Κατηγορία «Εκπαίδευση»

Αναγνωρίζεται το έργο των οργανισμών που παρέχουν εκπαιδευτικές υπηρεσίες για τον προσδιορισμό, τη διάγνωση και την αντιμετώπιση μαθησιακών κενών και προβλημάτων ανηλίκων και ενηλίκων ανεξάρτητα από ηλικία, φύλο, εθνικότητα, αναδεικνύοντας την αξία της μάθησης υπεράνω εκχρηματισμένων σχέσεων.

Αργυρό βραβείο: Ελληνική Ένωση Έρευνας & Διάσωσης Εθελοντών Αττικής

Αργυρό βραβείο: Ανοικτή Βιβλιοθήκη Openbook

Αργυρό βραβείο: Equal Society

Αργυρό βραβείο: Social Dynamo

Χάλκινο βραβείο: QLS – Quality in Language Services

Χάλκινο βραβείο: Hellenic Youth Participation

Χάλκινο βραβείο: ΠΕΣΕΙΨΥ «Θεραπεύω»

ΧΑΛΚΙΝΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: Επανεκκίνησις

Χάλκινο βραβείο: RSF Hellas – Εθελοντική Ομάδα Επικοινωνιών & Διάσωσης

Χάλκινο βραβείο: Ζω.Ε.Σ. – Ζωοφιλικές Ενημερώσεις Σχολείων, Ιδρυμάτων & Οργανισμών

Χάλκινο βραβείο: Citycampus.gr

  1. Κατηγορία «Ψυχοκοινωνικές Υπηρεσίες»

Απονέμεται στον οργανισμό που παρέχει υπηρεσίες ψυχικής υγείας σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και άτομα με ψυχοκοινωνικές δυσκολίες, στοχεύοντας στην ισότιμη αντιμετώπισή τους εντός της κοινωνίας και στην ομαλή κοινωνική ενσωμάτωση και επανένταξή τους.

Χρυσό βραβείο: Πύλη Ελευθερίας – Freedom Gate Greece

  1. Κατηγορία «Παιδί & Οικογένεια»

Αξιολογείται η αποτελεσματική δράση των οργανισμών που προάγουν την αξία της οικογένειας, προστατεύουν ευάλωτες οικογένειες, αγέννητα παιδιά, παιδιά, γονείς, μονογονεϊκές και πολύτεκνες οικογένειες και υποστηρίζουν την  υιοθεσία, εξασφαλίζοντας ίσες ευκαιρίες για όλα τα παιδιά.

Αργυρό βραβείο: Γέφυρα Ζωής

Χάλκινο βραβείο: Άρτος & Αγάπη

Χάλκινο βραβείο: Asxolisou.gr

  1. Κατηγορία «Οικονομία – Κοινωνία»

Προαγωγή και ενίσχυση της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας, της κοινοτικής ανάπτυξης, της ήπιας και ηθικής επιχειρηματικότητας, της εθελοντικής παραγωγής κοινωνικών αγαθών.

Αργυρό βραβείο: Ομάδα εθελοντών «Alex»

Χάλκινο βραβείο: Mindspace

  1. Κατηγορία «Υγεία & Πρόνοια»

Αναγνωρίζεται η συνεισφορά στην προάσπιση της υγείας ατόμων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες μέσω της πρόληψης και της περίθαλψης.

Αργυρό βραβείο: Κέντρο Ζωής

Αργυρό βραβείο: Σύλλογος «Νοσηλεία»

Αργυρό βραβείο: Άγγιγμα Ζωής

Αργυρό βραβείο: Αλυσίδα Ελπίδας ΑΜΚΕ

  1. Κατηγορία «Πρόσφυγες – Μετανάστες»

Απονέμεται σε οργανισμούς που προσέφεραν υπηρεσίες υποδοχής, προώθησης, πρόνοιας και περίθαλψης σε πρόσφυγες και μετανάστες υπό το πρίσμα του ανθρωπισμού.

Αργυρό βραβείο: «Έλιξ» Προγράμματα Εθελοντικής Εργασίας

Χάλκινο βραβείο: Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες (ΕΣΠ)

  1. Κατηγορία «Τέχνες – Πολιτισμός – Αθλητισμός»

Επιβραβεύονται οι οργανισμοί των οποίων οι δράσεις προάγουν τον πολιτισμό και συμβάλλουν στην ανάδειξη των τεχνών και του αθλητισμού.

Αργυρό βραβείο: Hellenic Media Group

  1. Κατηγορία «Προστασία Zώων»

Απονέμεται στον οργανισμό που μεριμνά για την προστασία των ειδών προς εξαφάνιση, για τη φροντίδα και την περίθαλψη των αδέσποτων ζώων, καθώς και για την εξάλειψη της κακοποίησης των ζώων.

Αργυρό βραβείο: Ζωοφιλική Ένωση Ηλιούπολης

Τα βραβεία απένειμαν οι κ.κ.:

  • Σωτήρης Χατζηιωαννίδης, Εμπορικός Διευθυντής, Skywalker.gr
  • Ιωάννα Μίχου, Διευθύντρια Ανθρώπινων Πόρων, Skywalker.gr
  • Μαίρη Κατσαπρίνη, Events Marketing Director, Skywalker.gr
  • Καλλιόπη Παναγιωτοπούλου, Διδάκτωρ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών,

Visiting Lecturer στο Neapolis University of Pafos, Πρόεδρος του τομέα Διοίκησης Νοσηλευτικών Υπηρεσιών του ΕΣΝΕ

  • Θεοδώρα Φούντα, Κοινωνιολόγος, Coach & Mentor, Συνεργάτης Πανεπιστημίου Αιγαίου
  • Δημήτριος Μιχαηλίδης, Δημοσιογράφος, «ΑγροΝέα»
  • Ελισάβετ Καλαρούτη, Διευθύντρια Δράσεων, Skywalker.gr
  • Τάνια Καρατζή, Διευθύντρια Προγραμμάτων Απασχολησιμότητας, Skywalker.gr
  • Ιωάννα Παπαγγελή, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων, Skywalker.gr

 

Οι νικητές των βραβείων παρουσιάστηκαν από την κα Σοφία Γκοτσοπούλου, Sales Director, Skywalker.gr, οι οποίοι δεν θα μπορούσαν να αναδειχθούν χωρίς την πολύτιμη συμβολή των μελών της επιτροπής αξιολόγησης, η οποία απαρτιζόταν από τους:

 

  • Γιάννης Καπάκης, Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας
  • Δημήτριος Μιχαηλίδης, Δημοσιογράφος, «ΑγροΝέα»
  • Καλλιόπη Παναγιωτοπούλου, Διδάκτωρ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Visiting Lecturer στο Neapolis University of Pafos, Πρόεδρος του τομέα Διοίκησης Νοσηλευτικών Υπηρεσιών του ΕΣΝΕ
  • Άρης Σούρας, Project Manager, HIGGS
  • Θεοδώρα Φούντα, Κοινωνιολόγος, Coach & Mentor, Συνεργάτης Πανεπιστημίου Αιγαίου

 

Η διοργάνωση του φεστιβάλ δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την πολύτιμη συμβολή των:

Υπό την αιγίδα: Δήμος Αθηναίων

Με την υποστήριξη: Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

Προϊοντικοί χορηγοί: Πιέτρης, Brinks, Yamas, Διώνη, Rainbow Waters, Κρασιά Καραβάνα

Υποστηρικτές: Oxyzed, TÜV Austria Hellas, Shirtaki.com, Oceancube

Χορηγοί επικοινωνίας: Επιχειρώ, ΕΜΕΑ.GR, Enallaktikos.gr, Αθήνα 984, Κανάλι Ένα 90,4, That’s Life, Offradio.gr, Light-radio.net, Όμορφη Ζωή, Ecozen.gr, Getbusy, Business Woman, Άποψη Δυτικής Αττικής, Στέντορας, Μηλεϊκά Νέα, Rejoin.gr

Continue Reading

Lifestyle

2ο Παιδικό Φεστιβάλ Υγείας, Διατροφής και Αθλητισμού

Το 2ο Παιδικό Φεστιβάλ Υγείας, Διατροφής και Αθλητισμού μεγαλώνει, αναπτύσσεται, προσελκύει μεγάλους χορηγούς και κορυφαίες ψυχαγωγικές εκδηλώσεις και μεταφέρεται σε νέες πολύ μεγαλύτερες εγκαταστάσεις, στο περίπτερο 12 της ΔΕΘ!

Στις 29 Σεπτεμβρίου 2018 το 2ο Παιδικό Φεστιβάλ Υγείας, Διατροφής και Αθλητισμού, προσκαλεί με δωρεάν είσοδο και δωρεάν πάρκινγκ όλους τους μικρούς και μεγάλους φίλους του στο περίπτερο 12 της ΔΕΘ!

Η μεγάλη γιορτή του 2ου Παιδικού Φεστιβάλ πλαισιώνεται φέτος με την διοργάνωση της παράστασης “XANA ZOO 10 Χρόνια μαζί!”, στην οποία παρουσιάζονται όλες οι μεγάλες επιτυχίες, που λάτρεψαν τα παιδιά μέσα από το “Mazoo and the Zoo” και το “XANA ZOO”.

Το 2ο Παιδικό Φεστιβάλ Υγείας, Διατροφής και Αθλητισμού http://www.paidiko-festival.gr

αποτελεί τον μοναδικό θεσμό, που συνδυάζει θεατρικές παραστάσεις, δημιουργικά εργαστήρια, εκπαιδευτικές δράσεις, ρομποτική, αθλητισμό, ακροβατικά, παιχνίδια στο νερό, baby corner και πολλά άλλα γεγονότα, που εξελίσσονται ταυτόχρονα στον ίδιο χώρο και με δωρεάν είσοδο.

Μεγάλος Χορηγός του μη κερδοσκοπικού 2ου Παιδικού Φεστιβάλ Υγείας, Διατροφής και Αθλητισμού είναι η φαρμακοβιομηχανία Intermed.

Χορηγός Επικοινωνίας είναι το Ράδιο-Θεσσαλονίκη.

Στο Φεστιβάλ συμμετέχουν μεγάλες επιχειρήσεις και βιομηχανίες από τον κλάδο του φαρμάκου, των καλλυντικών, των παιδικών προϊόντων, των τροφίμων, του λιανεμπορίου κα, οι οποίες θα ανακοινώνονται σταδιακά και μέχρι την έναρξη του Φεστιβάλ.

Φέτος η φιλανθρωπική στόχευση του Φεστιβάλ (στην περσινή 1η διοργάνωση του συγκεντρώθηκαν φάρμακα και είδη πρώτης ανάγκης για τα παιδιά, που στηρίζει Το Χαμόγελο του Παιδιού) αφορά στην υποστήριξη της προσπάθειας του φορέα Ηλιτόμηνον για την αγορά παστεριωτή μητρικού γάλακτος για την Α’ Νεογνολογική Κλινική και την μονάδα Εντατικής Νοσηλείας νεογνών του Α.Π.Θ. στο Ιπποκράτειο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.

Να σημειωθεί ότι στην περσινή 1η διοργάνωση το Παιδικό Φεστιβάλ Υγείας, Διατροφής και Αθλητισμού κατέγραψε πολύ μεγάλη προσέλευση κόσμου, που ξεπέρασε τα 3.000 άτομα.

Το Φεστιβάλ πραγματοποιείται με πρωτοβουλία του Andrianoupoleos Pharmacy.

Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.paidiko-festival.gr

Continue Reading

Lifestyle

Summer Thessaloniki Food Festival by Dina Nikolaou

H βραβευμένη chef Ντίνα Νικολάου μαγείρεψε και μάγεψε τους καλεσμένους του Συνδέσμου φίλων του ιδρύματος Αγ. Παντελεήμων, “Είμαι εδώ” και του Thessaloniki Food Festival, με τις γαστρονομικές της δημιουργίες.
Η βραδιά στο Allegro είχε ως στόχο την ενίσχυση του Συνδέσμου και υποστηρίχθηκε από τον Δήμο Θεσσαλονίκης.
Το μενού περιλάμβανε:
Κριθαρότο με μύδια Ολυμπιάδας και βιολογικά λαχανικά
Σαλάτα με ντοματίνια καρπούζι και φέτα
Κοτόπουλο με λαχανικά στη λαδόκολλα με μουστάρδα και φέτα
Στραγγιστό κατσικίσιο γιαούρτη με μελωμένα φρούτα και σταγόνες σοκολάτας

Continue Reading

Trending