Connect with us

Εκδηλώσεις

“The Hotel Design Workshop”

Περισσότεροι από 1000 επαγγελματίες παρακολούθησαν το “The Hotel Design Workshop” του 100% Hotel Show

 

Το 100% Hotel Workshops Tour ταξίδεψε σε Αθήνα, Σαντορίνη, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Ηράκλειο, Χανιά και Μύκονο, συναντώντας πάνω από 1000 επαγγελματίες τουρισμού που παρακολούθησαν το «The Hotel Design Workshop»

Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε το «The Hotel Design Workshop», μια πρωτοβουλία του 100% Hotel Show, που ταξίδεψε στους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση του κοινού στα επίσημα Workshops της έκθεσης του Νοεμβρίου -και με σαφή την ανάγκη της διαρκούς επιμόρφωσης της τουριστικής αγοράς- το “The Hotel Design Workshop” σηματοδότησε τη γέννηση ενός νέου, φιλόδοξου project του 100% Hotel Show.

Η μεγάλη αποδοχή του κοινού, αλλά και τα διθυραμβικά σχόλια που ακολούθησαν το κάθε workshop, απέδειξαν τόσο τη σημασία της θεματολογίας σχετικά με το στήσιμο ενός επιτυχημένου hotel concept & hotel design, όσο και τη σωστή επιλογή της ομάδας των ομιλητών που, με απόλυτη χημεία και επικοινωνία, παρουσίασαν ένα υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.

Το ιδιαίτερο concept των workshops, που με παρεμβάσεις και διάλογο με τους ομιλητές υπογράμμιζε τα σημαντικότερα σημεία συζήτησης κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο, στο μεγαλύτερο ποσοστό του, παρακολούθησε όλα τα sessions των workshops.

Την παρουσίαση συμπλήρωνε η φυσική παρουσία εταιρειών που έδινε μια «micro» εκθεσιακή εμπειρία στους επισκέπτες, αλλά και των διοικητικών στελεχών του 100% Hotel Show, γεγονός που έκανε το θεσμό ακόμα πιο ενεργό σε κάθε προορισμό.

 

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ

Κύριο χαρακτηριστικό όλων των σταθμών του «The Hotel Design Workshop» αποτέλεσε η υψηλή ποιότητα του κοινού, που απαρτιζόταν κυρίως από Ξενοδόχους και Αρχιτέκτονες, καθώς και η έντονη διάθεση για νέες επενδύσεις αλλά και βελτιώσεις των υπαρχόντων ξενοδοχείων.

Η Αθήνα άνοιξε την αυλαία με τον καλύτερο τρόπο, αφού πάνω από 500 άτομα παρακολούθησαν το 1ο The Hotel Design Workshop, με τα σχόλια των επισκεπτών να έχουν ως κύριο θέμα το υψηλό επίπεδο του περιεχομένου αλλά και το φρέσκο χαρακτήρα των παρουσιάσεων.

Η Θεσσαλονίκη, απέδειξε το δυναμικό της ενδιαφέρον για την εξέλιξη των τοπικών ξενοδοχείων, με συμμετοχή που άγγιξε τα 250 άτομα, τα οποία παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τις θεματολογίες που ανέπτυξαν οι ομιλητές του workshop.

Στη Σαντορίνη το “The Hotel Design Workshop” ακολούθησε το χαρακτήρα της περιοχής, και με μια ιδιαίτερη διοργάνωση σε μια από τις πλέον γνωστές gallery του νησιού, ολοκλήρωσε μια υψηλής ποιότητας συνάντηση με τους boutique ξενοδόχους της περιοχής.

Η Ρόδος ανέδειξε τον ιδιαίτερα μεγάλο προβληματισμό σε σχέση με την αναβάθμιση των υπαρχόντων ξενοδοχείων, ενώ το κοινό υπογράμμιζε το σημείο επανεκκίνησης στο οποίο βρίσκεται ο προορισμός, σε μια προσπάθεια να ενταχθεί ξανά στην τουριστική αγορά.

Το Ηράκλειο δημιούργησε αίσθηση στην ομάδα του «The Hotel Design Workshop», τόσο λόγω της υψηλής συμμετοχής, όσο και λόγω της έντονης συζήτησης που αναπτύχθηκε, δίνοντας έναν πραγματικά ενδιαφέροντα τόνο στη διοργάνωση.

Τα Χανιά απέδειξαν, μέσω της υψηλής συμμετοχής από νέους επενδυτές, την έντονη τάση για ανάπτυξη της περιοχής, ενώ οι άμεσες συζητήσεις με τους ομιλητές μετά το τέλος του κάθε session, υπογράμμισαν το σημαντικό ενδιαφέρον των παρισταμένων.

Η Μύκονος για άλλη μια φορά έκανε τη διαφορά, κυρίως λόγω της υψηλής ποιότητας των συζητήσεων που προέκυψαν μεταξύ ομιλητών και συμμετεχόντων, κάνοντας σαφές ότι πρόκειται για τον πλέον εξελιγμένο τουριστικό προορισμό της χώρας.

 

Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ 

Η επιλογή των ομιλητών αποτέλεσε ένα σημαντικό σημείο κατά το στήσιμο του “The Hotel Design Workshop” αφού βασικό ζητούμενο ήταν μια φρέσκια αλλά υψηλού επιπέδου παρουσίαση. Αφού ορίστηκε η θεματολογία, επιλέχθηκαν νέα πρόσωπα, τα οποία, με την υποστήριξη τόσο της διοργάνωσης όσο και της Hotelier Academy που ανέλαβε το curating, είχαν ως στόχο να δώσουν νέες λύσεις στην ξενοδοχειακή αγορά σε σχέση με την ανάπτυξη ενός πετυχημένου ξενοδοχειακού Concept, από την προδιαγραφή μέχρι και την πώληση.

Πιο συγκεκριμένα:

Ο Ζένιος Ζένιου του Upselling Hotel, παρουσίασε το ρόλο και τη μεθοδολογία του Project Management της διαδικασίας ανάπτυξης ενός στρατηγικά προδιαγεγραμμένου ξενοδοχειακού concept. Έμφαση δόθηκε στο business plan που πρέπει να προηγείται της κατασκευής ενός ξενοδοχείου, αλλά και της σημασίας του Concept Manual και των Operation Guidelines που πρέπει να υπάρχουν, πριν ο Αρχιτέκτονας αρχίσει να σχεδιάζει το νέο κατάλυμα.

Η Μαρία Σφυράκη των ATN Constructions, έκανε μια ιδιαίτερη προσέγγιση  στο Design, με επίκεντρο την ικανοποίηση του επισκέπτη αλλά και τη διασύνδεση με το Concept του ξενοδοχείου, που δημιουργεί μια μοναδική εμπειρία. Σημείο-κλειδί της παρουσίασης αποτέλεσε η μετάφραση του Design σε Πωλησιακό πλεονέκτημα, που επιταχύνει την απόσβεση της επένδυσης.

Η Ελισάβετ Κούτα των Butterfly Stories, εστίασε στην ξεχωριστή στρατηγική που πρέπει να έχουν τα εστιατόρια των ξενοδοχείων, αλλά και στο ρόλο της γαστρονομίας στη συνολική εμπειρία. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις τεχνικές marketing που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο ξενοδόχος, αλλά και στο περιεχόμενο που χρειάζεται για την αποτελεσματική προώθηση.

Ο Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος της Hotelgenius έκανε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο digital marketing και πιο συγκεκριμένα στο πώς μεταφράζουμε τις online επενδύσεις σε πωλήσεις. Στην παρουσίασή του έγιναν σαφείς αναφορές της διασύνδεσης του Concept με τις πωλήσεις, ενώ παρουσιάστηκε αναλυτικά η μεθοδολογία ανάπτυξης ενός επιτυχημένου καναλιού πωλήσεων ενός ξενοδοχείου.

Guest Speakers

Οι παρουσιάσεις απέκτησαν έναν ακόμα πιο έντονο τοπικό χαρακτήρα, με τη συμμετοχή διακεκριμένων επαγγελματιών από το χώρο της Αρχιτεκτονικής, με μεγάλη εμπειρία στα καταλύματα της κάθε περιοχής.

Στην Αθήνα, η Ρία Βογιατζή προσέγγισε τη δημιουργία ενός εστιατορίου ξενοδοχείου, παρουσιάζοντας τα στάδια μελέτης και κατασκευής του σε σχέση με τη συνολική λειτουργία του Ξενοδοχείου.

Στη Θεσσαλονίκη, η Ασπασία Τάκα παρουσίασε πραγματικά case studies από υλοποιημένα έργα, προβάλλοντας τη διαδικασία που ακολουθείται αλλά και την πορεία επαφής με τον ξενοδόχο.

Στο Ηράκλειο και τα Χανιά, ο Νίκος Πέππας παρουσίασε τον τρόπο κατασκευής ενός ξενοδοχείου στην Κρήτη, αλλά και τις συνήθεις προκλήσεις που προκύπτουν κατά την αρχιτεκτονική μελέτη.

Στη Μύκονο, η Aude Mazelin μίλησε για την εμπλοκή που έχει ο αρχιτέκτονας στη διαδικασία ανάπτυξης του Design Concept, αλλά και στο πώς αυτό υλοποιείται στα διάφορα στάδια.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Το κοινό είχε έναν ιδιαίτερα ενεργό ρόλο στο “The Hotel Design Workshop”, αφού η φύση του τρόπου παρουσίασης ήταν τέτοια, ώστε να προωθείται ο διάλογος μεταξύ κοινού και ομιλητών.

Κάθε παρουσίαση είχε το χαρακτήρα εξατομίκευσης του προορισμού, ενώ στο τέλος του κάθε workshop ο διοργανωτής του 100% Hotel Show, κος Δημήτρης Αντωνάκος συνόψιζε τα δεδομένα που προέκυπταν.

Παράλληλα, στο κάθε workshop τέθηκαν (και συζητήθηκαν) εξειδικευμένοι προβληματισμοί που αφορούσαν τον κάθε προορισμό ή συγκεκριμένες θεματικές, ενώ η ομάδα του 100% Hotel Show ανέλαβε την ευθύνη να επεξεργαστεί ακόμη περισσότερο αυτούς τους προβληματισμούς, προκειμένου να καταθέσει εμπεριστατωμένες προτάσεις.

Στο workshop της Αθήνας τονίστηκε η ανάγκη για αντιμετώπιση της ανακαίνισης μιας ξενοδοχειακής μονάδας ως μια κομβικής σημασίας επένδυση με στόχο την απόσβεση, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιλογές των εξειδικευμένων συνεργατών (αρχιτέκτονας, interior designer, μελετητής φωτισμού κ.ο.κ.) αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την απόδοση της επένδυσης αυτής.

Στη Θεσσαλονίκη συζητήθηκε έντονα η παρέμβαση των καταλυμάτων στο φυσικό τοπίο, αλλά και το πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να αναπτύσσονται με γνώμονα τη βιωσιμότητα.

Στη Σαντορίνη έγινε λόγος για ξενοδοχεία 2 ταχυτήτων, αυτά της καλντέρας και αυτά εκτός καλντέρας, με στόχο την αναζήτηση των νέων προοπτικών (και προκλήσεων) που δημιουργεί η συνθήκη αυτή, τόσο στα μεν όσο και στα δε.

Στη Ρόδο τέθηκε το ζήτημα της μαζικότητας των καταλυμάτων, αλλά και το πώς αυτή μπορεί να μετριαστεί με στόχο να αναβαθμιστούν τα υπάρχοντα ξενοδοχεία.

Στο Ηράκλειο αλλά και στα Χανιά, αναδείχθηκε ο προβληματισμός για το πώς μπορεί να συνυπάρξει η πραγματικότητα των μεγάλων μονάδων (άρα ο κίνδυνος της μαζικοποίησης), με το στόχο της δημιουργίας μιας μοναδικής εμπειρίας για τον επισκέπτη. Παράλληλα, τέθηκε το ζήτημα της διαχείρισης με δημιουργικό τρόπο των όποιων ιδιαιτεροτήτων δημιουργεί η πλούσια σε αρχαιολογικά ευρήματα περιοχή της Κρήτης, στις περιπτώσεις κατασκευής ή ανακαίνισης τουριστικών μονάδων.

Στη Μύκονο, οι εργασίες του workshop κατέδειξαν την έντονη ανάγκη των ξενοδοχείων της περιοχής να αναπτύξουν την ιδιαιτερότητά τους, αξιοποιώντας τον -έτσι κι αλλιώς έντονο- χαρακτήρα του νησιού ως τουριστικό προορισμό, ώστε να μην είναι «ένα ακόμη ξενοδοχείο στη Μύκονο».

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του πρώτου κύκλου του «The Hotel Design Workshop», η ομάδα της διοργάνωσης μιλάει πλέον για ένα νέο θεσμό που δημιουργείται από το 100% Hotel Show, ο οποίος και θα αποτελεί το σημείο αναφοράς της έκθεσης στους ίδιους τους προορισμούς.

Στόχος είναι, κάθε χρόνο να συγκεντρώνονται τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν την ξενοδοχειακή αγορά και να δημιουργούνται υψηλής ποιότητας workshops, στη διάθεση τόσο των ξενοδόχων όσο και των υπολοίπων επαγγελματιών τουρισμού.

Σημαντικό κομμάτι, όμως, του workshop tour, θα αποτελεί και η ενεργή παρουσία εταιρειών που θα δημιουργούν ένα micro εκθεσιακό event, δίνοντας άμεσες λύσεις αλλά και ευκαιρίες για networking.

Από Νίκος Σ. Μοράντης

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Ανοιχτή Διαδικτυακη εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Το τμήμα Παιδιού του Όμιλου για την Unesco Πειραιώς και Νήσων γιορτάζει το παιδικό βιβλίο με μια διαδικτυακή ανοιχτή εκδήλωση.

Η συγγραφέας και παιδαγωγός  Λητώ Τσακίρη – Παπαθανασίου μελος του Ομίλου,  της Ibby, της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς και της International Action Art Ελλάδος, θα είναι αφηγήτρια παραμυθιών στη διαδρομή  ανοιχτής  εκδήλωσης  προς τιμή της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου από το Όμιλο για την UNESCO CLUB PIRAEUS & ISLANDS  και την International Action  Art  Ελλάδος Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού

Βιβλίου Παρασκευή  2 Απριλίου 2021 ώρα 06:00μμ Athens

Join Zoom Meetinghttps://us02web.zoom.us/j/88411751426?pwd=aXBiLzFKN3cybThYY1ordTdRRGswQT09
Meeting ID: 884 1175 1426Passcode: 2TALxK

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Youthnest:5 χρόνια δραστηριότητας στην Ελλάδα

Τα 5 χρόνια δραστηριότητας στην Ελλάδα κλείνει ο οργανισμός καινοτομίας Youthnest, ο οποίος προσφέρει τις υπηρεσίες του πάνω στη διαχείριση έργων(project management)  ,στο σχεδιασμό υπηρεσιών (service design ),καθώς και στη διεξαγωγή εκπαιδεύσεων (workshop & facilitation)  σε περισσότερους από 31.122 ανθρώπους, 82+ συνεργάτες, 10+ χώρες και με 96% θετικά σχόλια στο σύνολο.

Ο λόγος που δημιουργήθηκε οργανισμός ήταν να μελετήσουμε πιο συστημικά τις ρίζες των κοινωνικών προβλημάτων στην Ελλάδα, να αναζητήσουμε ουσιαστικές λύσεις εκσυγχρονίζοντας τον τρόπο που στήνουμε projects και ανθρωποκεντρικές υπηρεσίες, εκπαιδεύοντας παράλληλα πάνω από 2.000 ανθρώπους σε μεθοδολογίες που μπορούν να κάνουν την δουλειά τους και την ζωή τους καλύτερη. Από περιβαλλοντικές δράσεις μέχρι υπηρεσίες υγείας, αλλάζουμε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις κοινωνικές προκλήσεις, μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας τον αντίκτυπο κάθε κοινωνικής δράσης που οργανώνει ένας Δήμος, μια Περιφέρεια, ένα τμήμα CSR, ένα ερευνητικό κέντρο, ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα ή μια οργάνωση.

Για να γιορτάσουμε τα δικά μας γενέθλια, σχεδιάσαμε μια σειρά δράσεων, προωθώντας ανοιχτά όσα μάθαμε τόσα χρόνια σε όλους και όλες ανεξαιρέτως: Τον Μάρτιο εστιάζουμε στο ουσιαστικό Project management, τον Απρίλιο στο ανθρωποκεντρικό Service Design και τον Μάιο σε αποτελεσματικά Workshop & Facilitating. Σας προσκαλούμε την Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021 (18.00-19.30), στο κεντρικό μας event “10 πράγματα που μάθαμε για την συστημική προσέγγιση κοινωνικών projects & υπηρεσιών στην Ελλάδα” για να μας γνωρίσετε και να εκμαιεύσετε χρήσιμες πληροφορίες και για το δικό σας καθημερινό έργο. Εγγραφείτε σήμερα εδώ δωρεάν.

Ακόμη, σας προσκαλούμε σε μια σειρά δράσεων που θα πραγματοποιηθούν τους επόμενους μήνες για να ενημερωθείτε, να εκσυγχρονίσετε τον τρόπο  που εργάζεστε και να δικτυωθείτε:

Μάρτιος – Project Management

  1. Δωρεάν εργαστήριο: Ψηφιακά εργαλεία project management που θα ανανεώσουν την δουλειά σου (Τετάρτη 22 Μαρτίου 2021, 18.00-19.00) Εγγραφείτε σήμερα δωρεάν.
  1. 2ήμερο εργαστήριο: Η μεθοδολογία του project management στην Ελλάδα του 2021 (29 & 31 Μαρτίου, 18.00-21.00) Διαβάστε περισσότερα και εγγραφείτε στο link

Απρίλιος-Service Design

  1. Event: Ο (ανα)σχεδιασμός κοινωνικών υπηρεσιών στην Ελλάδα (Service Design) (Δευτέρα 12 Απριλίου 2021, 18.00-20.00) Εγγραφείτε σήμερα δωρεάν.
  1. 2ήμερο εργαστήριο: Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design) 

(26 & 28 Απριλίου, 18.00-21.00) Διαβάστε περισσότερα και εγγραφείτε στο link

Μάιος-Workshop & Facilitation

  1. Event: Η ψηφιακή εκπαίδευση στην μετά COVID-19 εποχή (Δευτέρα 10 Μαΐου 2021, 18.00-19.30) Εγγραφείτε σήμερα δωρεάν.
  1. 2ήμερο εργαστήριο: Πώς συντονίζεις ψηφιακά εκπαιδεύσεις & μαθήματα (24 & 26 Μαΐου 2021, 18.00-21.00) Διαβάστε περισσότερα και εγγραφείτε στο link

Έχετε ερωτήσεις; 

Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]

Continue Reading

Lifestyle

Νέες προοπτικές δημιουργεί το “Film O’Clock International Festival”

Το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασε τις νέες τάσεις για την δημιουργία και προώθηση της διακριτικής κινηματογραφικής ταυτότητας της Περιφέρειας, καθώς και την ανάδειξή της, σε τόπο προσέλκυσης οπτικοακουστικών παραγωγών ,μέσα από την συμμετοχή του στο διεθνές κινηματογραφικό φεστιβάλ , Film O’Clock International Festival (Ρουμανία) ,το οποίο διεξάγεται μέσω του διαδικτύου και ολοκληρώνεται σήμερα.

Στο Film O’Clock International Festival συμμετείχαν επαγγελματίες του οπτικοακουστικού χώρου και εκπρόσωποι από κινηματογραφικούς οργανισμούς. Σε αυτό το Festival, το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας προσκλήθηκε και έλαβε μέρος σε δύο συναντήσεις επαγγελματιών, -industry talks-, μαζί με άλλους επαγγελματίες και εκπροσώπους. Οι επαγγελματίες και οι εκπρόσωποι προέρχονταν από τις πέντε χώρες, τις οποίες ενώνει ο 25ος ανατολικός μεσημβρινός, Λιθουανία, Ρουμανία, Ελλάδα, Αίγυπτος και Νότια Αφρική.

«Αξιοποιούμε τα εργαλεία που μας δίνει το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικότητας της περιοχής μας στον τομέα των οπτικοακουστικών παραγωγών, προβάλλοντας τις υπηρεσίες του, αλλά και αναδεικνύοντας τις δράσεις του για την προώθηση της διακριτής κινηματογραφικής ταυτότητας της περιοχής μας το 2021. Η συμμετοχή μας σε κινηματογραφικά φεστιβάλ και η αλληλεπίδρασή με εκπροσώπους όλων των πεδίων της οπτικοακουστικής παραγωγής μάς προσφέρει νέες προοπτικές δικτύωσης και συνεργασίας, ιδιαίτερα χρήσιμες στη δύσκολη συγκυρία της πανδημίας. Παράλληλα, μας επιτρέπει να συντονιστούμε με τις ανάγκες των επαγγελματιών του χώρου, ώστε να συνεισφέρουμε, με κάθε διαθέσιμο μέσο, στην ανάκαμψη του κλάδου και την προσέλκυση παραγωγών στην Κεντρική Μακεδονία, στην ενίσχυση του κινηματογραφικού τουρισμού και στην προαγωγή της πλούσιας κινηματογραφικής κληρονομιάς της περιοχής μας», δήλωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος.

Κατά τη διάρκεια των επαγγελματικών συναντήσεων του Film O’Clock International Festival, παρουσιάστηκαν οι προοπτικές του Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να συνεισφέρει στη διάδοση της πλούσιας κινηματογραφικής ιστορίας και την ενδυνάμωση της διακριτής πολιτιστικής ταυτότητας της περιοχής, όπως αποτυπώνεται στον κινηματογράφο. Στην πρώτη επαγγελματική συνάντηση, με θέμα «Ανακαλύπτοντας την κινηματογραφική κληρονομιά», η αν. προϊσταμένη του Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Λίνα Μυλωνάκη αναφέρθηκε στις νέες προοπτικές που διανοίγει το Film Office για την προώθηση του κινηματογραφικού πολιτισμού στην Κεντρική Μακεδονία. Επίσης, έκανε λόγο για τις επικείμενες δράσεις του Film Office για το 2021, που αφορούν σε ζητήματα εκπαίδευσης και κατάρτισης, όχι μόνο των επαγγελματιών του οπτικοακουστικού τομέα, αλλά και του ευρύτερου κοινού, με απώτερο στόχο την προαγωγή της κινηματογραφικής κληρονομιάς στην περιοχή.

Στη δεύτερη συνάντηση επαγγελματιών του Film O’Clock International Festival, που ήταν αφιερωμένη στις «ευκαιρίες για υλοποίηση κινηματογραφικών παραγωγών στον 25ο ανατολικό μεσημβρινό»,  παρουσιάστηκαν οι υπηρεσίες του Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την υποστήριξη και τη διευκόλυνση οπτικοακουστικών παραγωγών που υλοποιούνται στην περιοχή, όπως διαμορφώνονται στις ιδιαίτερες υγειονομικές συνθήκες που δημιουργεί η πανδημία. 

Continue Reading

Trending