Connect with us

Υγεία

#Merckathlon

Η αθλητική δραστηριότητα της Merck που έγινε θεσμός για το Μήνα Ενημέρωσης του καρκίνου παχέος εντέρου

 Στο πλαίσιο της Εταιρικής Υπευθυνότητας και με αφορμή το Μήνα Μάρτιο, Μήνα Ενημέρωσης και Πρόληψης του καρκίνου παχέος εντέρου, η Merck Ελλάδος οργάνωσε και υλοποίησε για δεύτερη συνεχή χρονιά το Merckathlon, την αθλητική δράση που έγινε και επίσημα θεσμός.

 

Ο Μάρτιος έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως μήνας ενημέρωσης για τον καρκίνο παχέος εντέρου (CRC). Για τους ανθρώπους της Merck Ελλάδος, ο προηγούμενος μήνας γέμισε με ενέργειες και δράσεις που σκοπό είχαν την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση γύρω από τη σοβαρή αυτή νόσο, με βασικό άξονατο «Κυνήγι των Χιλιομέτρων».

 

Ο μήνας χωρίστηκε από την αρχή σε θεματικές εβδομάδες. Την 1η εβδομάδα του Μαρτίου, όλοι οι εργαζόμενοι της Merck είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μία εκπαίδευση ενημερωτικού χαρακτήρα που πραγματοποιήθηκε από τον ειδικό Ογκολόγο, κ. Ιωάννη Γκιουλμπασάνη, σχετικά με τη σωστή διατροφή και τη σημασία της στην πρόληψη του καρκίνου.

 

Τη 2η και 3η εβδομάδα του Μαρτίου (12-23/3), μερικές υγιεινές διατροφικές «εκπλήξεις» περίμεναν όλους τους εργαζόμενους στα γραφεία της Merck με στόχο να αναδειχθεί η σημασία της υγιεινής διατροφής.

 

Παράλληλα, όλο το μήνα Μάρτιο, οι εργαζόμενοι συμμετείχαν στο «Κυνήγι των Χιλιομέτρων» συλλέγοντας χιλιόμετρα από διάφορες αθλητικές δραστηριότητες (περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμβηση) και καταγράφοντας τις αποστάσεις σε μία ειδική εφαρμογή (application) στην Ομάδα NonOfficialMERCKCyclingandRunningClub (Νο MCRC–ΟΧΙ στο Μεταστατικό Καρκίνο Παχέος Εντέρου), η οποία δημιουργήθηκε ειδικά γι’ αυτόν το σκοπό. Οι αθλητικές δραστηριότητες κορυφώθηκαν με την πραγματοποίηση ομαδικών αθλητικών δραστηριοτήτων στο #Merckathlon στις 29 Μαρτίου στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών «Σπύρος Λούης» (Ο.Α.Κ.Α.).

 

Συνολικά συγκεντρώθηκαν 1.500 χιλιόμετρα, τα οποία εξαργυρώθηκανσε 1.500 ευρώ και θα προσφερθούν ως δωρεά για τις ανάγκες του Συλλόγου ασθενών με σύνδρομο V.H.L. (Von Hippel-Lindau). Το σύνδρομο V.H.L είναι μια από τις 7.000 γνωστές κληρονομικές ασθένειες που προκαλεί την ανάπτυξη όγκων σε ένα ή και περισσότερα όργανα του σώματος. H Οικογένεια του V.H.L., είναι ο κύριος φορέας υποστήριξης και το κέντρο ανταλλαγής πληροφοριών για το V.H.L., προς όφελος των ασθενών, καθώς και το κέντρο αναφοράς φροντιστών, ερευνητών, κλινικών γιατρών και του ευρύτερου κοινού.

 

Η Μαρία Σπανοπούλου, Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας της Merck, δήλωσε: «Στο πλαίσιο του μήνα ενημέρωσης για τον καρκίνο του παχέος εντέρου και της εταιρικής υπευθυνότητας, οι εργαζόμενοι της Merck συμμετείχαν και φέτος όλο το Μάρτιο σε αθλητικές και μη δραστηριότητες, πάντα με στόχο την πρόληψη και την ενημέρωση γύρω από τον καρκίνο. Παράλληλα, εναρμονισμένοι με το παγκόσμιο εταιρικό μας σύνθημα «As One For Patients» είμαστε και έμπρακτα δίπλα στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη».

 

Σχετικά με τον καρκίνο παχέος εντέρου

Ο καρκίνος παχέος εντέρου-ορθού (Colorectal cancer – CRC) είναι ο τρίτος πιο συχνός καρκίνος παγκοσμίως, με εκτιμώμενα περισσότερα από 1,36 εκατομμύρια νέα περιστατικά ετησίως1. Εκτιμώνται επίσης 694.000 θάνατοι από καρκίνο παχέος εντέρου παγκοσμίως κάθε χρόνο, δηλαδή ποσοστό 8,5% όλων των θανάτων από καρκίνο, γεγονός που τον κάνει να είναι η τέταρτη πιο συνηθισμένη αιτία θανάτου από καρκίνο1. Το 55% σχεδόν των περιστατικών διαγιγνώσκονται στις αναπτυγμένες περιοχές του κόσμου και τα περιστατικά καθώς και τα ποσοστά θνησιμότητας είναι σημαντικά υψηλότερα στους άνδρες παρά στις γυναίκες1.

Παραπομπή

  1. Ferlay J, Soerjomataram I, Ervik M, Dikshit R, Eser S, Mathers C, Rebelo M, Parkin DM, Forman D, Bray F. GLOBOCAN 2012 v1.0, Cancer Incidence and Mortality Worldwide: IARC CancerBase No. 11 [Internet]. Lyon, France: International Agency for Research on Cancer. 2013. Available from: http://globocan.iarc.fr. Accessed April 2016

 

Σχετικά με τη Merck

 

Η Merck είναι μία κορυφαία εταιρεία επιστημών και τεχνολογίας στην υγεία, τις βιοεπιστήμες και τα υλικά υψηλής απόδοσης. Περίπου 52.000 άνθρωποι εργάζονται με στόχο να εξελίξουν περαιτέρω τεχνολογίες που βελτιώνουν και αναβαθμίζουν τη ζωή – από βιοφαρμακευτικές θεραπείες για την αντιμετώπιση του καρκίνου ή της πολλαπλής σκλήρυνσης και τεχνολογίες αιχμής για την επιστημονική έρευνα και την παραγωγή, μέχρι υγρούς κρυστάλλους για smartphones και τηλεοράσεις LCD. Το 2017, η Merck σημείωσε πωλήσεις ύψους € 15,3 δισ. σε 66 χώρες.

Έχοντας ιδρυθεί το 1668, η Merck είναι η παλαιότερη φαρμακευτική και χημική εταιρεία στον κόσμο. Η οικογένεια των ιδρυτών παραμένει ο πλειοψηφικός μέτοχος του εισηγμένου στο χρηματιστήριο εταιρικού ομίλου. Η Merck, Darmstadt, Γερμανία, διατηρεί τα παγκόσμια δικαιώματα για την επωνυμία και το εμπορικό σήμα της Merck. Μοναδικές εξαιρέσεις αποτελούν οι Ηνωμένες Πολιτείες και ο Καναδάς, όπου η εταιρεία δραστηριοποιείται ως EMD Serono, EMD Millipore και EMD Performance Materials.

Διατροφή

Γιατί ξαναπήρα τα κιλά που έχασα;

Σχεδόν κάθε φορά που μπαίνει ένας καινούριος πελάτης στο γραφείο μου η ερώτηση είναι δεδομένη. Γιατί χάνω κιλά και τα ξαναπαίρνω; Δυστυχώς η επαναπρόσληψη βάρους απασχολεί μεγάλο μέρος του πληθυσμού και οι λόγοι που συμβαίνει είναι πολλοί.  Ας αναφέρουμε μερικούς.. 

  1. Στερητικές δίαιτες. Ο πρώτος και σημαντικότερος λόγος είναι οι «δίαιτες express». 
    • Οι συγκεκριμένες δίαιτες υπόσχονται γρήγορη απώλεια βάρους μειώνοντας πολύ τις προσλαμβανόμενες θερμίδες ή αποκλείοντας κάποια μακροθρεπτικά συστατικά όπως είναι οι υδατάνθρακες. Κάτι τέτοιο έχει ως αποτέλεσμα να χάνονται υγρά και μυϊκή μάζα αντί για λίπος. Η απώλεια λοιπόν μυϊκής μάζας συνοδεύεται από μείωση του μεταβολισμού με αποτέλεσμα να «καίμε» λιγότερες θερμίδες από αυτές που λαμβάνουμε μετά τη δίαιτα. 
    • Ακόμη, οι δίαιτες αυτές είναι ιδιαίτερα αυστηρές με αποτέλεσμα ο διαιτώμενος να στερείται αγαπημένες του, ίσως, τροφές και να απέχει από κοινωνικές εκδηλώσεις. Η στέρηση αυτή οδηγεί τον άνθρωπο στην υπερβολική κατανάλωση όλων των τροφών που θεωρούνταν απαγορευμένες μετά τη δίαιτα, ενώ ταυτόχρονα πυροδοτεί την διατροφική συμπεριφορά του «όλα ή τίποτα». Θα κάνω δίαιτα και θα πεινάω ή δεν θα κάνω δίαιτα και θα τρώω όλα τα «απαγορευμένα» χωρίς μέτρο..
  2. Το στρατιωτάκι: Όταν ακούω αυτή τη λέξη με πιάνει άγχος και ο λόγος είναι συγκεκριμένος. Το ταξίδι της διατροφής είναι μεγάλο και όμορφο. Χρειάζεται να είμαστε οπλισμένοι με μπόλικη υπομονή και να μας αρέσει αυτό που κάνουμε. Η υπερβολική αυστηρότητα σε ένα πρόγραμμα διατροφής συνήθως οδηγεί σε πρόωρη εγκατάλειψη της προσπάθειας με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνουν να εγκατασταθούν σωστές διατροφικές συνήθειες και να μην γίνεται συντήρηση του βάρους με την επίβλεψη του ειδικού.  
  3. Η άνοστη δίαιτα: Παραλίγο να ξεχάσω το πιο σημαντικό. Για να μπορέσει η ισορροπημένη διατροφή να γίνει τρόπος ζωής πρέπει να είναι νόστιμη και να μας ταιριάζει. Εάν τηρούμε ένα πρόγραμμα που δεν μας αρέσει και δεν ταιριάζει στην καθημερινότητα μας η επαναπρόσληψη βάρους είναι σχεδόν δεδομένη.  

Επομένως το κλειδί για να μην ξαναπάρουμε το βάρος που χάσαμε είναι να κάνουμε αυτή την προσπάθεια με την επίβλεψη ειδικού, να ταιριάζει στον τρόπο ζωής μας, να μην στερούμαστε και να τρώμε νόστιμα. 

Βιογραφικό: 

Η Βάσια Καραμπάση είναι πιστοποιημένη Διαιτολόγος – Διατροφολόγος (BSc) σε Ελλάδα και Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ έχει μετεκπαιδευτεί στις Ψυχογενείς Διατροφικές Διαταραχές και την Παχυσαρκία. 

Continue Reading

Υγεία

Εκστρατεία Πρόληψης & Ευαισθητοποίησης για την Προαγωγή της Υγείας από Affidea & Peanuts

Ένα θετικό μήνυμα για την φροντίδα της υγείας μας

Τα τελευταία 2,5 χρόνια λόγω της πανδημίας μάθαμε να μην θέτουμε την υγεία μας σε δεύτερη μοίρα. Aναγνωρίζοντας σταθερά την αξία του προσυμπτωματικού ελέγχου, η Affidea παρέχει ειδικά προγράμματα εξετάσεων και εξατομικευμένη φροντίδα για όλη την οικογένεια. 

Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, με στόχο να επισημάνει ότι η πρόληψη αποτελεί ένα θετικό μήνυμα, η Affidea συμπράττει με τα Peanuts σε μια συνεργασία με θέμα την παγκόσμια πρωτοβουλία «Take Care with Peanuts», εστιάζοντας στα θέματα «Φροντίζουμε τον εαυτό μας» και «Φροντίζουμε ο ένας τον άλλο». Τα Peanuts, κόμικς που δημιουργήθηκαν από τον Charles M. Schulz το 1950 και περιλαμβάνουν ένα αγαπημένο καστ χαρακτήρων, όπως ο Snoopy και ο Charlie Brown, αποτελούν ένα παγκόσμιο διαχρονικό φαινόμενο που θαυμάζουν μικροί και μεγάλοι όλων των ηλικιών εδώ και 72 χρόνια.

Η εκστρατεία «Take Care with Peanuts», που ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2019, εμπνέει και παρακινεί για δράση υπέρ της υγείας μας, υπενθυμίζοντάς μας να κάνουμε μικρή «παύση» για να εκτιμήσουμε και να φροντίσουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας.  Μέσω της εκστρατείας «Take Care with Peanuts», η Affidea ενθαρρύνει όλους να φροντίσουν τον εαυτό τους, θέλοντας να ευαισθητοποιήσει σχετικά με την σημασία της πρόληψης και του προληπτικού ελέγχου, καθώς και για την διαχείριση των ήπιων συμπτωμάτων, μέσω ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Στο πλαίσιο αυτό, τα διαγνωστικά Κέντρα Affidea, η ενημερωτική ιστοσελίδα affidea.gr αλλά και οι λογαριασμοί social media της εταιρείας @AffideaGreece, μάς βοηθούν να μάθουμε να αναγνωρίζουμε τις πολύπλευρες ανάγκες του οργανισμού μας και να τον φροντίζουμε, πάντα σε συνεννόηση με τον γιατρό μας. Όλες οι εξετάσεις διενεργούνται στα Κέντρα Affidea από εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό, με τεχνολογία αιχμής και εγγύηση για την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων. Τα check-up προσφέρονται σε προνομιακές τιμές και πραγματοποιούνται χωρίς να απαιτείται παραπεμπτικό ιατρού ή ραντεβού.

Η καλή υγεία ξεκινάει από εμάς!

Φροντίζουμε τον εαυτό μας, Φροντίζουμε ο ένας τον άλλο.

Σχετικά με τον Όμιλο Affidea 

Ο Όμιλος Affidea σήμερα αποτελεί τον κορυφαίο ιδιωτικό φορέα παροχής ιατρικών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας περίθαλψης στην Ευρώπη. Δραστηριοποιείται σε 15 χώρες μέσα από ένα δίκτυο 312 ιατρικών κέντρων & 11 χιλ. επαγγελματιών υγείας.

Στην Ελλάδα λειτουργεί από το 2005 με στόχο την παροχή ολοκληρωμένων πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας για όλους. Σήμερα λειτουργεί μέσω ενός Πανελλαδικού Δικτύου Διαγνωστικών Κέντρων σε πρότυπους ιατρικούς χώρους, με έμπειρο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, εξασφαλίζοντας τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας. 

Όραμα της Affidea είναι η ανάπτυξη και η προώθηση της Πρόληψης ως βασικό μοχλό της Πρωτοβάθμιας Υγείας μέσω της παροχής ασφαλών, ολοκληρωμένων και καινοτόμων προγραμμάτων που συμβάλλουν στην υγεία και την ευημερία των συνανθρώπων μας. 

Η αρτιότητα του σύγχρονου εξοπλισμού, η επιβεβαιωμένη αξιοπιστία και η διεθνής αναγνώριση των αποτελεσμάτων του Ομίλου Affidea καταδεικνύονται από τις διακρίσεις και τις στρατηγικές συνεργασίες του στο χώρο της υγείας.

Όλα τα κέντρα του Ομίλου Affidea είναι πιστοποιημένα κατά το διεθνές πρότυπο ISO 9001 και τα βιοπαθολογικά εργαστήρια διαπιστευμένα από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) κατά το ISO 15189.

Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα, σε LinkedIn, Facebook και Instagram

Σχετικά με τα Peanuts

Οι ήρωες Peanuts ανήκουν στην Peanuts Worldwide, η οποία ανήκει κατά 41% στην WildBrain Ltd., κατά 39% στην Sony Music Entertainment (Japan) Inc. και κατά 20% στην οικογένεια του Charles M. Schulz, ο οποίος τα παρουσίασε για πρώτη φορά στον κόσμο το 1950, όταν το κόμικ έκανε το ντεμπούτο του σε επτά εφημερίδες. Από τότε, ο Τσάρλι Μπράουν, ο Σνούπι και η υπόλοιπη συμμορία των Peanuts έχουν αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα τους στη λαϊκή κουλτούρα. Εκτός από τις αγαπημένες εκπομπές και τα αφιερώματα των Peanuts στο Apple TV+, οι θαυμαστές όλων των ηλικιών τα απολαμβάνουν σε όλο τον κόσμο μέσω χιλιάδων προϊόντων, καθώς και σε ψυχαγωγικά πάρκα, πολιτιστικές εκδηλώσεις, social media και κόμικς που διατίθενται σε όλες τις μορφές, από παραδοσιακές έως ψηφιακές. Το 2018, η Peanuts συνεργάστηκε με τη NASA με την πολυετή συμφωνία Space Act που σχεδιάστηκε για να εμπνεύσει πάθος για την εξερεύνηση του διαστήματος και το STEM στην επόμενη γενιά μαθητών.

Continue Reading

Διατροφή

Tips για να ξαναβρούμε τα healthy habits μας μετά τις διακοπές

Ύστερα από ένα ανέμελο καλοκαίρι με πολλές βουτιές, αλκοόλ, ξενύχτια και παγωτά σιγά σιγά ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε πίσω στους ρυθμούς μας. Συνήθως τέτοια εποχή αισθανόμαστε άγχος για να προλάβουμε να φέρουμε εις πέρας κάθε υποχρέωση μας, να αποκτήσουμε το σώμα των ονείρων μας και να είμαστε παραγωγικοί στην εργασία μας από την πρώτη μέρα που επιστρέψαμε. Ειδικά στο κομμάτι της εικόνας του σώματός μας συχνά είμαστε ιδιαίτερα αυστηροί και ξεχνάμε το νόημα των διακοπών, που είναι να διακόψουμε για ένα διάστημα τις καθημερινές μας συνήθειες και να αφεθούμε. 

Το κλειδί στην διαδικασία επαναφοράς του οργανισμού μας από τις διακοπές και στην επιστροφή στις καθημερινές, υγιεινές μας συνήθειες είναι να θέσουμε τους κατάλληλους στόχους.  Μια αποτελεσματική μέθοδος θέσπισης στόχων είναι οι στόχοι S.M.A.R.T. Πρόκειται για στόχους που είναι:

  1. Συγκεκριμένοι (Smart)
  2. Μετρήσιμοι(Measurable)
  3. Επιτεύξιμοι/ Αποδεκτoί (Αttainable/ Acceptable)
  4. Ρεαλιστικοί (Relevant)
  5. Χρονικά δεσμευμένοι (Time-bound)

Για παράδειγμα ο στόχος: ‘’ Απώλεια 5 κιλών σε 2 εβδομάδες και γυμναστική 3 ώρες την ημέρα’’ αποτελεί έναν μη ρεαλιστικό στόχο που μακροπρόθεσμα πιο πιθανό είναι να μας αποθαρρύνει, καθώς θα μας παγιδεύσει στην νοοτροπία του ‘’όλα ή τίποτα.’’

Αντιθέτως, σύμφωνα με την μέθοδο  S.M.A.R.T. ένας στόχος απώλειας 2 κιλών σε 2 εβδομάδες και γυμναστική 30 λεπτά 3 φορές την εβδομάδα αποτελεί έναν συγκεκριμένο, μετρήσιμο, επιτεύξιμο, ρεαλιστικό και χρονικά δεσμευμένο στόχο. 

Αφού θέσουμε λοιπόν τους στόχους μας, υπάρχουν ορισμένες τεχνικές που μπορούν να μας βοηθήσουν να τους υλοποιήσουμε ευκολότερα. Μερικές από αυτές είναι οι παρακάτω:

  • Οργάνωση γευμάτων

Δεδομένου ότι ο χρόνος όλων μας είναι περιορισμένος μια έξυπνη ιδέα για να εξασφαλίσουμε εύκολα γεύματα, αποφεύγοντας το food, αλλά και το money waste είναι κάθε εβδομάδα να καταγράφουμε τα γεύματα που θέλουμε να προετοιμάσουμε και σύμφωνα με αυτά και την κατάλληλη λίστα super market. Για παράδειγμα, μπορούμε να συμπεριλάβουμε στη λίστα μας έτοιμες κομμένες σαλάτες, τόνο, δημητριακά ολικής, γιαούρτι, ξηρούς καρπούς, κοτόπουλο κ.α. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε ευκολότερα να εντάξουμε στη διατροφή μας τρόφιμα που θα μας φέρουν ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο μας.

  • Δοκιμή εύκολων, νόστιμων και υγιεινών συνταγών

Η υγιεινή διατροφή φαίνεται σε πολλούς δύσκολη, καθώς θεωρούν ότι απαιτεί χρόνο ή ότι τα γεύματα που την απαρτίζουν είναι βαρετά και άνοστα. Είναι απόλυτα λογικό κατά την προσαρμογή στην καθημερινότητα αν υιοθετήσουμε μια αυστηρή διατροφή χωρίς ποικιλία να εγκαταλείψουμε κάθε προσπάθεια από την πρώτη εβδομάδα. Αντιθέτως, αν δοκιμάσουμε να ετοιμάσουμε εύκολα, νόστιμα και υγιεινά γεύματα όχι μόνο θα τα απολαύσουμε και θα είναι περισσότερο βιώσιμη η διατροφή μας, αλλά και θα πετύχουμε μια μορφή αυτοφροντίδας. Μερικά παραδείγματα τέτοιου είδους γευμάτων είναι γιαούρτι με δημητριακά, ξηρούς καρπούς και μέλι, σαλάτα οσπρίων με λαχανικά, τορτίγια ολικής άλεσης με σολομό και τυρί κρέμα. 

  • Καθιέρωση 8 ωρών ύπνου

Δεδομένου ότι ο ύπνος έχει βρεθεί ότι επηρεάζει τόσο την διάθεση, όσο και την σωματική και πνευματική μας υγεία, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να τον θέτουμε ως προτεραιότητα. Η έλλειψη ύπνου έχει συνδεθεί με φτωχότερες διατροφικές επιλογές και κατά συνέπεια με παθολογικές καταστάσεις, όπως μεταβολικό σύνδρομο, υπέρταση κ.α. Για να αποφύγουμε τις παραπάνω καταστάσεις μπορούμε να στοχεύσουμε να κοιμόμαστε 7-8 ώρες ημερησίως, χρησιμοποιώντας ένα sleep tracker, το οποίο θα κρατάει το ιστορικό από τις ώρες του ύπνου μας.

  • Θερμός με νερό πάντα δίπλα μας

Το νερό είναι ζωτικής σημασίας για όλα τα συστήματα του οργανισμού μας και είναι απαραίτητο για την επίτευξη της φυσικής αποτιξίνωσης από τα νεφρά. Προκειμένου να μην το αμελούμε στην καθημερινότητα μας, ένα καλό tip είναι να έχουμε πάντα δίπλα μας ένα μπουκάλι θερμός, είτε στη δουλειά, είτε και στο σπίτι. Με αυτόν τον τρόπο 

θα ενυδατωνόμαστε καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

  • Επιλογή άσκησης της αρεσκείας μας

Η γυμναστική αποτελεί στόχο για πολλούς, αλλά δεν αρέσει σε όλους. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι ότι κάθε δραστηριότητα μετράει. Δεν είναι απαραίτητο να περνάμε ώρες σε γυμναστήρια, αν θεωρούμε ότι δεν εξυπηρετούν τις ανάγκες μας. Ένα απλό περπάτημα, μερικές δουλειές στο σπίτι, χορός με φίλους, ποδήλατο στην περιοχή μας αποτελούν είδη άσκησης που επίσης μπορούν να έχουν σημαντικά οφέλη για την υγεία μας. Αν επιθυμούμε να είμαστε συνεπείς με την άσκηση μας, είναι απαραίτητο να επιλέξουμε το είδος άσκησης που μας ταιριάζει και δεν μας κάνει να μετράμε αντίστροφα μέχρι να τελειώσει. Ένα extra tip που θα μας δώσει κίνητρο να πάρουμε λίγο πιο εύκολα την απόφαση να κάνουμε πράξη τα παραπάνω είναι να αγοράσουμε ένα workout set που μας αρέσει και να βρούμε έναν φίλο που να επιθυμεί να ασκηθεί μαζί μας.

Συμπερασματικά, είναι πολύ βασικό προκειμένου να βρούμε το κίνητρο για  να επιστέψουμε στην healthy ρουτίνα μας να θέσουμε τους κατάλληλους στόχους. Το κλειδί όμως για να πετύχουμε τους στόχους μας είναι να είμαστε αποφασισμένοι και έτοιμοι να πραγματοποιήσουμε μικρές αλλαγές με μεγάλη σημασία για την υγεία και ευεξία μας.

Φλώρα Γιατρά, Βιοχημικός 

Continue Reading

Trending