Lifestyle
Thessaloniki Helexpo Forum: Πολιτική, Οικονομία & Κοινωνία

23 πάνελ, δεκάδες ομιλητές,
σύσσωμη η πολιτική ηγεσία της χώρας
«Πολιτική, Οικονομία & Κοινωνία, Αναζητώντας την Ισορροπία»
είναι το θέμα του Thessaloniki Helexpo Forum, το οποίο
διοργανώνει η ΔΕΘ-Helexpo από τις 11 έως τις 20 Σεπτεμβρίου
στο Συνεδριακό Κέντρο «Ι.Βελλίδης». Στο πλαίσιο του Forum θα
τεθούν επί τάπητος όλα τα επίκαιρα και φλέγοντα ζητήματα που
απασχολούν την πολιτική, την οικονομία και την κοινωνία στις νέες
συνθήκες που έχει διαμορφώσει η πανδημία.
Σύσσωμη η πολιτική ηγεσία της χώρας θα βρεθεί στη
Θεσσαλονίκη, ενώ σε 23 διαφορετικά πάνελ υπουργοί,
εκπρόσωποι κομμάτων, επιχειρηματικών φορέων, συνδέσμων,
επιχειρήσεων, αυτοδιοίκησης, αλλά και θεσμικοί παράγοντες θα
εκκινήσουν για πρώτη φορά τον διάλογο για τις συνέπειες της
πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης, αλλά και για την επόμενη
ημέρα και τις προκλήσεις της.
Το πρόγραμμα του Thessaloniki Helexpo Forum έχει ως εξής:
Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου
Το Thessaloniki Helexpo Forum ανοίγει τις εργασίες του την
Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου με τη θεματική ενότητα «Εξωστρέφεια
και εξαγωγές στις νέες συνθήκες» (11:00-12:30). Το πάνελ θα
επικεντρωθεί στην ανάπτυξη της εξωστρέφειας με δεδομένες τις
συνθήκες που επιβάλλει η πανδημία, αλλά και στην αποτύπωση
νέων αγορών-στόχων για τα ελληνικά προϊόντα.
Η δεύτερη θεματική της ημέρας «Ψηφιακή Δικαιοσύνη» (13:00-
14:30) θα εστιάσει στις ψηφιακές αλλαγές που βρίσκονται σε
εξέλιξη στον χώρο της Δικαιοσύνης.
Στην τρίτη θεματική ενότητα της Παρασκευής με τίτλο «Ενέργεια,
αειφορία και βιώσιμες πρακτικές» (15:00-16:30) το πάνελ θα
συζητήσει για τις νέες μεγάλες ενεργειακές επενδύσεις στην χώρα
και στην ευρύτερη περιοχή της Ν.Α. Ευρώπης, για τον ρόλο της
Ελλάδας στα διεθνή δίκτυα και τους αγωγούς μεταφοράς
πετρελαίου και φυσικού αερίου και για τις βιώσιμες ενεργειακές
πρακτικές, όπως η ηλεκτροκίνηση.
Η ημέρα θα κλείσει με την τέταρτη θεματική ενότητα «Νέες
τεχνολογίες στον πρωτογενή τομέα» (17:00 -18:30), με το πάνελ
να εστιάζει στην ανάγκη εκμηχάνισης της ελληνικής γεωργίας, στα
νέα προγράμματα και στις προοπτικές για τα αγροτικά προϊόντα.
Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου
Το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου από τις 12:00-13:30 οι Προοπτικές
Ανάπτυξης της Βορείου Ελλάδος θα βρεθούν στο επίκεντρο
ομότιτλης θεματικής ενότητας, στην οποία θα συμμετάσχει και ο
Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.
Στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η ομιλία του Πρωθυπουργού
στους παραγωγικούς φορείς.
Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου
Την Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 13:00 ο Πρωθυπουργός θα
δώσει την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου.
Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου
Τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου το πρόγραμμα ξεκινά με τη θεματική
ενότητα «Beyond 4.0» (13:00-14:30), όπου το πάνελ θα
επικεντρωθεί στη Διεθνή Εκθεσιακή Πλατφόρμα Ψηφιακής
Τεχνολογίας και Καινοτομίας BEYOND 4.0, που αποτελεί ένα
διαδραστικό Διεθνές Forum με πλούσιο πρόγραμμα συνεδρίων και
keynote speakers, Β2Β και B2G συναντήσεις.
«Το Ταμείο Ανάκαμψης ως ευκαιρία για τις μεγάλες αλλαγές»
(15:00-16:30) θα είναι το δεύτερο πάνελ της Δευτέρας, το οποίο θα
εστιάσει στην αξιοποίηση των κεφαλαίων που αναλογούν στην
Ελλάδα από το Ταμείο Ανάκαμψης, αλλά και στις προοπτικές των
μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων και στα προγράμματα
στήριξής τους.
Η ημέρα ολοκληρώνεται με το πάνελ «Τουρισμός στις νέες
συνθήκες» (17:00-18:30), το οποίο θα ασχοληθεί με τις τουριστικές
προκλήσεις στη φετινή σεζόν, αλλά και στην επόμενη ημέρα του
ελληνικού τουρισμού.
Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου
Την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου το Thessaloniki Helexpo Forum ξεκινά
με το πάνελ «Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο. Επενδύσεις και
Επιχειρηματική Συνεργασία» (11:00-12:30).
Αμέσως μετά ακολουθεί το πάνελ «Ανάπτυξη & Βιομηχανία
(13:00-14.30), το οποίο θα επικεντρωθεί στον ρόλο της
βιομηχανίας στην ανάπτυξη και στις επενδυτικές προοπτικές στη
μετά Covid εποχή.
Το τρίτο πάνελ της ημέρας «Ιδιωτικές και Δημόσιες Επενδύσεις»
(15:00-16:30) θα αναφερθεί στις δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις
και στη συμβολή τους στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας.
Αμέσως μετά ακολουθεί το πάνελ «ΕΣΠΑ-Υπουργείο Ανάπτυξης»
(17:00-18:30), το οποίο θα εστιάσει στα προγράμματα του ΕΣΠΑ.
Η ημέρα ολοκληρώνεται με την ομιλία του Γραμματέα του ΜέΡΑ
25, κ. Γιάνη Βαρουφάκη στις 20:00.
Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου
Το πρώτο πάνελ της Τετάρτης 16 Σεπτεμβρίου με τίτλο «Η
Θεσσαλονίκη, ευκαιρίες και προοπτικές» (11:00-12:30) θα
επικεντρωθεί στις προοπτικές της Θεσσαλονίκης να αναδειχθεί σε
πρωταγωνιστικό παίκτη στην ευρύτερη περιοχή της
Νοτιοανατολικής Ευρώπης, προωθώντας το τουριστικό και
τεχνολογικό της προφίλ.
Ακολουθεί το πάνελ «Έξυπνες πόλεις & ανταγωνιστικές
περιφέρειες» (13:00-14:30), το οποίο θα ασχοληθεί με τον ρόλο
των Έξυπνων Πόλεων στη διαχείριση της πανδημίας, με τον
εκσυγχρονισμό και την αναπροσαρμογή της λειτουργίας των
δημοσίων υπηρεσιών και της αυτοδιοίκησης προς όφελος των
πολιτών, αλλά και με την αλλαγή των δεδομένων λειτουργίας των
επιχειρήσεων, λόγω του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Το τρίτο πάνελ «Covid 19 & Υγεία στις νέες συνθήκες» (15:00-
16:30) θα επικεντρωθεί στο υγειονομικό σύστημα και πώς αυτό
βρέθηκε στην πρώτη γραμμή αναχαίτισης της πανδημίας, στο
σχέδιο αντιμετώπισης του κορωνοϊού και στην ικανότητα
προσαρμογής και ανταπόκρισης ενός σύγχρονου συστήματος
υγείας σε έκτακτες καταστάσεις.
Ακολουθεί το πάνελ «Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο. Ελλάδα-
ΗΠΑ οι νέες τεχνολογίες ως γέφυρα συνεργασίας» (17:00-18:30).
Η ημέρα ολοκληρώνεται με την ομιλία της Προέδρου του ΚΙΝΑΛ,
κας Φώφης Γεννηματά στις 20:00.
Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου
Την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου το πρώτο πάνελ με τίτλο «Εκθέσεις
VS Πανδημία, φυσική και ψηφιακή αλληλεπίδραση» (11:00-12:30)
θα αναλύσει τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η
πανδημία για την παγκόσμια εκθεσιακή βιομηχανία, η οποία
καλείται να αντεπεξέλθει σε ένα δυσμενές περιβάλλον.
Ακολουθεί το πάνελ «Προσαρμογή και στήριξη της εργασίας στα
νέα δεδομένα» (13:00-14:30) που θα εστιάσει στο πλαίσιο
προστασίας των θέσεων εργασίας τον καιρό της πανδημίας, στα
μέτρα στήριξης της απασχόλησης και στην πρόνοια για κλάδους
που επλήγησαν ιδιαίτερα, όπως ο τουρισμός.
Στη συνέχεια το πάνελ «Ψηφιακή Διακυβέρνηση και νεοφυής
επιχειρηματικότητα» (15:00-16:30) θα επικεντρωθεί στις ψηφιακές
πλατφόρμες και την ηλεκτρονική ενοποίηση των δημόσιων
υπηρεσιών, αλλά και στις νεοφυείς επιχειρήσεις και στις
πρωτοβουλίες για την άνθισή τους.
Η ημέρα ολοκληρώνεται με την ομιλία του Γενικού Γραμματέα του
ΚΚΕ, κ. Δημήτρη Κουτσούμπα στις 20:00.
Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου
Η Ευρώπη των Περιφερειών βρίσκεται στο επίκεντρο του πρώτου
πάνελ της ημέρας (11:00-12:30), που θα έχει έντονο διεθνή
χαρακτήρα.
Ακολουθεί το πάνελ «Η ελληνική οικονομία την επόμενη ημέρα»
(13:00-14:30), το οποίο θα επικεντρωθεί στο σχέδιο ανάπτυξης της
ελληνικής οικονομίας μέσα στην πανδημία, στην επόμενη ημέρα,
αλλά και στον ρόλο που καλούνται να διαδραματίσουν οι
επιχειρήσεις.
Αμέσως μετά το πάνελ «Μεταφορές & Υποδομές ως εργαλεία
ανάπτυξης» (15:00-16:30) θα εστιάσει στις μεταφορικές
επενδύσεις και στην υλοποίηση στρατηγικών υποδομών, οι οποίες
δρουν ως επιταχυντές της ανάπτυξης.
Το τελευταίο πάνελ της ημέρας «Δήμος Θεσσαλονίκης-Covid-19:
Οι πόλεις στην πρώτη γραμμή διαχείρισης, ανάκαμψης και
δράσης» χωρίζεται σε δύο θεματικές ενότητες: η πρώτη θεματική
έχει αντικείμενο «Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία από την
Τοπική Αυτοδιοίκηση: Σχέδιο Ανάκαμψης από τον Covid-19 μέσω
Κρατικών Ενισχύσεων & Προγραμμάτων» (17:00-18:15) και η
δεύτερη «Best City practices regarding the adjustment to Covid-19:
the role of innovation and technology». (18:15-19:30).
Η ημέρα ολοκληρώνεται με την ομιλία του Αντιπρόεδρου της
Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μαργαρίτη Σχοινά, στις 20:00.
Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου
Το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου και ώρα 19:00 ο Αρχηγός της
Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, κ. Αλέξης Τσίπρας, θα μιλήσει
ενώπιον των παραγωγικών φορέων.
Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου
Για την Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου στις 13:00 είναι
προγραμματισμένη η συνέντευξη Τύπου του Αρχηγού της
Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
Ο ανώτατος αριθμός όσων θα παρακολουθήσουν τις εργασίες των
πάνελ με φυσική παρουσία περιορίζεται στους 50, σύμφωνα και με
το σχετικό πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ, ενώ θα υπάρχει live streaming
και τηλεοπτική κάλυψη του Φόρουμ, μέσω της ιστοσελίδας του
Thessaloniki Helexpo Forum https://thessaloniki-helexpo-forum.gr/ .
Εκδηλώσεις
Η Hatzi Filax Group βραβεύτηκε στη “Βραδιά του Ευχαριστώ” του Make-A-Wish Ελλάδος

Η Hatzi Filax Group είχε τη χαρά και την τιμή να συμμετάσχει και να βραβευτεί στη
συγκινητική “Βραδιά του Ευχαριστώ”, που διοργάνωσε το Make-A-Wish Ελλάδος
την Τετάρτη στην αίθουσα εκδηλώσεων «Μέγαρο Μουσικής
Αθηνών»
Η εκδήλωση αυτή αποτελεί έναν θεσμό που τιμά εταιρείες, οργανισμούς και
πρόσωπα που στηρίζουν ενεργά το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος, συμβάλλοντας
στην εκπλήρωση ευχών παιδιών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες. Ο σκοπός
της είναι η δημόσια έκφραση ευγνωμοσύνης προς τους χορηγούς και εθελοντές που
προσφέρουν ουσιαστική στήριξη στο πολύτιμο έργο του οργανισμού.
Η Hatzi Filax Group, πιστή στο όραμά της για εταιρική κοινωνική ευθύνη, έχει
υποστηρίξει ενεργά και διαχρονικά το Make-A-Wish Ελλάδος, προσφέροντας
πολύτιμες υπηρεσίες εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης. Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά
σε δράσεις που στοχεύουν να φέρουν το χαμόγελο στα πρόσωπα των παιδιών που το
έχουν ανάγκη.
Ως Χορηγός σε Παροχές, η Hatzi Filax Group στήριξε έμπρακτα την
εκδήλωση, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος.
Στη σκηνή ανέβηκαν η κα. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO & Co-Founder της Hatzi
Filax Group, καθώς και η κα. Σοφία Σκευοφύλακα, CCO & Founder της Hatzi
Filax Group, οι οποίες δήλωσαν:
«Είναι πραγματική τιμή και χαρά για εμάς να στηρίζουμε το Make-A-Wish
Ελλάδος και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε αυτό το σπουδαίο έργο.»
Η Hatzi Filax Group έχει υλοποιήσει το Leadership Accelerator Program, ένα
πρόγραμμα που ενισχύει τις δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού του Make-A-
Wish Ελλάδος, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός ισχυρού πυρήνα υποστήριξης για
τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Με έμφαση στη συνεχή ανάπτυξη και την
ενδυνάμωση του κοινωνικού έργου του οργανισμού, η συνεργασία αυτή αποτελεί
απόδειξη της δέσμευσης της Hatzi Filax Group στην προσφορά και την
κοινωνική ευθύνη.
Η εκδήλωση φέτος είχε ως κεντρικό μήνυμα: “Θα γίνουμε όλοι ξανά παιδιά”,
αναδεικνύοντας τη σημασία της εκπλήρωσης των παιδικών ευχών ως πηγή δύναμης
και ελπίδας για τα παιδιά που μάχονται για τη ζωή τους.
Η Hatzi Filax Group συνεχίζει τη δέσμευσή της στη στήριξη δράσεων που προάγουν
την κοινωνική αλληλεγγύη.
Μόδα
Γλυπτική & Μόδα

Η γλυπτική και η μόδα έχουν πολλά κοινά σημεία! Και οι δύο
χρησιμοποιούν τη διαμόρφωση σχεδίων, μοντέλων, κοπή αλλά και ντραπάρισμα.
Η Rei Kawakubo, είναι Ιαπωνέζα σχεδιάστρια γλυπτικής
και μόδας γνωστή για τον οίκο Comme des
Garçons (CDG) που ξεκίνησε στο Τόκιο το 1969.
Αγαπά το φουτουρισμό και το αυστηρό ύφος με τις δημιουργίες της
να θυμίζουν περισσότερο κατασκευές-γλυπτά, ενώ το στυλ των
ρούχων της έχει ασύμμετρο ύφος σε oversized μεγέθη και συνήθως
σε σκούρα χρώματα.
Τα ρούχα της συχνά περιγράφονται ως πρωτοποριακά και
αντισυμβατικά γιατί δεν ταιριάζουν με την κλασσική αντίληψη της
μόδας. Η Kawakubo στην προσπάθειά της να φτιάξει τα ρούχα που
«δεν υπήρχαν πριν», αποδόμησε το λεξικό της μόδας δημιουργώντας
νέους ανατρεπτικούς όρους. Οι συλλογές πασαρέλας Holes και
Patchworks and X – 1982 και 1983 – είναι ακόμα πιο επαναστατικές.
Οι δύο συλλογές περιέχουν ημιτελή ενδύματα κυρίως σε μαύρες
αποχρώσεις.
Τα πουλόβερ με τρύπιες βελονιές σε διάφορα σημεία, ενώ τα
μοντέλα Patchworks and X παρουσιάζουν διάφορα μπαλώματα σε
αποχρώσεις μαύρου εμπνευσμένα από τα μελάνια της ιαπωνικής
γραφής. Κάποιοι κριτικοί όρισαν αυτή τη μορφή ντυσίματος
αποκαλυπτική, πολλοί θαύμασαν την εφευρετικότητα και την
καινοτομία της σχεδιάστριας, ενώ η Kawakubo δήλωνε ότι τα ρούχα
της «Είναι για σύγχρονες, εργαζόμενες γυναίκες. Γυναίκες που
δεν χρειάζεται να διασφαλίζουν την ευτυχία τους δείχνοντας
σέξι στους άντρες δίνοντας έμφαση στη σιλουέτα τους, αλλά
που τους ελκύουν με το μυαλό τους».
Η πρωτοποριακή Rei Kawakubo αμφισβήτησε τους βασικούς
ορισμούς της ομορφιάς αποδομώντας τις αντιλήψεις για το φύλο και
τους παραδοσιακούς κοινωνικούς ρόλους των γυναικών. Το 1994-95
παρουσίασε μάλλινα φαρδιά πουλόβερ και υπέροχα παλτά
εμπνευσμένα από το στρατό. To φθινόπωρο–χειμώνα 1995–96 η
Kawakubo λανσάρει στο εμπόριο το γιακά του Peter Pan, και
αξεσουάρ όπως λουλούδια και τούλια σε παστέλ χρώματα. Την ίδια
περίοδο η Kawakubo εισάγει και punk στοιχεία στη δουλειά της, ενώ
μελλοντικές συλλογές της όπως Chic Punk, Transformed Glamour
καθώς και Hard and Forceful, είναι ένα εκρηκτικό μείγμα
ενδυματολογικών προκλήσεων. Χρησιμοποιώντας υλικά όπως
ταρτάν, δίχτυα, φερμουάρ, δέρμα και λουριά, αλλά και PVC(!), η
Kawakubo αναδιαμόρφωσε τη θηλυκότητα σε κάτι πολύ πιο
παραβατικό.
Σε πολλές από τις συλλογές της η Kawakubo αποδομεί και το φύλο
σε σχέση με τα πρότυπα της κοινωνίας. Στη συλλογή
της Transcending Gender, άνοιξη-καλοκαίρι 1995, η Kawakubo
συνδυάζει τη γυναικεία διακόσμηση με το ανδρικό κοστούμι
δημιουργώντας νέες υβριδικές τάσεις.
Το 2017 η έκθεση «Art of the in-between» στο Μητροπολιτικό
Μουσείο Τέχνης (MET) στη Νέα Υόρκη τίμησε τα πρωτοποριακά
σχέδια της Rei Kawakubo, προβάλλοντας την ικανότητά της να
αμφισβητεί τις συμβατικές έννοιες ομορφιάς και μόδας. Το
επαναστατικό της πνεύμα θαυμάστηκε από πολλούς εκπροσώπους
της σύγχρονης μόδας.
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
Αυτοκίνητο
MAZDA 3 SKYACTIVE

20/11/2024
MAZDA 3 SKYACTIVE
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 με τα 186 άλογα, ένα από τα λίγα πλέον αυτοκίνητα που κατασκευάζεται εξολοκλήρου στην Ιαπωνία και ένα από τα πιο όμορφα σε εμφάνιση και ευχάριστο σε οδήγηση αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Η αλήθεια είναι ότι αδικείται από τα φορολογία εδώ στην Ελλάδα που του βάζει ο 2λιτρος κινητήρας, όμως και πάλι τα πλεονεκτήματά του είναι πολλά για να ξεχάσεις τις όποιες μικρές αδυναμίες.
Στην τελευταία του εκδοχή που δοκιμάσαμε έχουμε να πούμε πως έρχεται με μικρές αναβαθμίσεις στο τεχνολογικό του υπόβαθρο καθώς και με τον e-Skyactive X κινητήρα των 186 ίππων. Με το συγκεκριμένο σύνολο το 3άρι κοστολογείται λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που δεν είναι άσχημο για την εμπορική του πορεία αν αναλογιστείς την ποιότητά του, τα 186 άλογα και τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων είσοδο χωρίς κλειδί, Head up display, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, σχεδόν όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, καθώς και την 10,25 ιντσών οθόνη του infotainment.
Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η καμπίνα του ιαπωνικού μοντέλου. Η εικόνα καθαρά οδηγοκεντρική με μινιμαλιστικά στοιχεία, ενώ όλες οι επιφάνειες ντύνονται με πολύ καλά υλικά κατασκευής, έχουν πολύ καλό φινίρισμα και αντίστοιχη συναρμολόγηση. Ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας Exclusive, με τις μπορντό δερμάτινες σε ταμπλό και πόρτες και τα δερμάτινα, επίσης μπορντό, καθίσματα. Νέα προσθήκη η στάνταρ οθόνη 10,25 ιντσών (από 8,8 που είχε πριν), η οποία μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά με το περιστροφικό μπουτόν που υπάρχει στην κεντρική κονσόλα ή μέσω φωνητικών εντολών.
Το Mazda3 είναι εστιασμένο τόσο στη σπορ αίσθηση, όσο και στη συνολική οδηγική του συμπεριφορά. Χαμηλή θέση οδήγησης, πολύ καλά καθίσματα που συνδυάζουν στήριξη και άνεση και περιβάλλον όλα γύρω από τον οδηγό, στην καμπίνα σε προϊδεάζουν θετικά με το καλημέρα. Από εκεί και πέρα ο δυναμισμός στον δρόμο αναδεικνύεται από το εξαιρετικό σε βάρος, αμεσότητα και ακρίβεια μπροστινό σύστημα. Η αρκετά σφιχτή ανάρτηση προσφέρει συγκρατημένη κλίση και άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού και έτσι το Mazda3 καταφέρνει να στρίβει σχεδόν ουδέτερα, χωρίς υποψία υποστροφής και διατηρώντας μάλιστα υψηλή ταχύτητα. Στην έκδοση που το δοκιμάσαμε με τον κινητήρα των 186 ίππων έχεις τη δύναμη να κινηθείς σε πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς από τους ανταγωνιστές του και να ξεδιπλώσει όλες τις αρετές του.
Σχετικά με την άνεση, η ποιότητα κύλισης είναι απόλυτα εναρμονισμένη με την premium φιλοσοφία του ιαπωνικού μικρομεσαίου, με καλή ηχομόνωση της καμπίνας και αποτελεσματική λείανση των ανωμαλιών, αν και με τους τροχούς των 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ θα γίνουν αισθητές οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Το δε πλαίσιο δείχνει στιβαρό, χωρίς κραδασμούς και παραμορφώσεις.
Στο διαταύτα το Mazda 3 είναι μια ξεχωριστή από κάθε άποψη πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία με premium χαρακτηριστικά ποιότητας, ευχάριστο οδηγικό προφίλ και έναν κινητήρα εξαιρετικό, ο οποίος δυστυχώς αδικείται από το ισχύον φορολογικό καθεστώς της Ελλάδας, που επιβάλλει φόρο πολυτελείας. Η τιμή του από την άλλη κρίνεται ανταγωνιστική για το Made in Japan προφίλ και τα όσα το συνοδεύουν όπως η υψηλή μεταπωλητική αξία. Η κατανάλωση για το εβδομαδιαίο τέστ και τα 845 χιλιόμετρα που κάναμε ήταν 7.4 λίτρα στα 100. Οπότε αναλογιστείτε τι ακριβώς θα αγοράσετε. Είναι από τα αυτοκίνητα που θα ήθελα να το έχω στο γκαράζ μου.
Μελίνα – Ναταλία κ
Κώστας Νικολακόπουλος
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Συνεντεύξεις
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσκεκλημένος του Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)
-
Τουρισμός
Οι καλύτερες πόλεις για ήσυχη διαβίωση