Lifestyle
Thessaloniki Helexpo Forum: Πολιτική, Οικονομία & Κοινωνία
23 πάνελ, δεκάδες ομιλητές,
σύσσωμη η πολιτική ηγεσία της χώρας
«Πολιτική, Οικονομία & Κοινωνία, Αναζητώντας την Ισορροπία»
είναι το θέμα του Thessaloniki Helexpo Forum, το οποίο
διοργανώνει η ΔΕΘ-Helexpo από τις 11 έως τις 20 Σεπτεμβρίου
στο Συνεδριακό Κέντρο «Ι.Βελλίδης». Στο πλαίσιο του Forum θα
τεθούν επί τάπητος όλα τα επίκαιρα και φλέγοντα ζητήματα που
απασχολούν την πολιτική, την οικονομία και την κοινωνία στις νέες
συνθήκες που έχει διαμορφώσει η πανδημία.
Σύσσωμη η πολιτική ηγεσία της χώρας θα βρεθεί στη
Θεσσαλονίκη, ενώ σε 23 διαφορετικά πάνελ υπουργοί,
εκπρόσωποι κομμάτων, επιχειρηματικών φορέων, συνδέσμων,
επιχειρήσεων, αυτοδιοίκησης, αλλά και θεσμικοί παράγοντες θα
εκκινήσουν για πρώτη φορά τον διάλογο για τις συνέπειες της
πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης, αλλά και για την επόμενη
ημέρα και τις προκλήσεις της.
Το πρόγραμμα του Thessaloniki Helexpo Forum έχει ως εξής:
Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου
Το Thessaloniki Helexpo Forum ανοίγει τις εργασίες του την
Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου με τη θεματική ενότητα «Εξωστρέφεια
και εξαγωγές στις νέες συνθήκες» (11:00-12:30). Το πάνελ θα
επικεντρωθεί στην ανάπτυξη της εξωστρέφειας με δεδομένες τις
συνθήκες που επιβάλλει η πανδημία, αλλά και στην αποτύπωση
νέων αγορών-στόχων για τα ελληνικά προϊόντα.
Η δεύτερη θεματική της ημέρας «Ψηφιακή Δικαιοσύνη» (13:00-
14:30) θα εστιάσει στις ψηφιακές αλλαγές που βρίσκονται σε
εξέλιξη στον χώρο της Δικαιοσύνης.
Στην τρίτη θεματική ενότητα της Παρασκευής με τίτλο «Ενέργεια,
αειφορία και βιώσιμες πρακτικές» (15:00-16:30) το πάνελ θα
συζητήσει για τις νέες μεγάλες ενεργειακές επενδύσεις στην χώρα
και στην ευρύτερη περιοχή της Ν.Α. Ευρώπης, για τον ρόλο της
Ελλάδας στα διεθνή δίκτυα και τους αγωγούς μεταφοράς
πετρελαίου και φυσικού αερίου και για τις βιώσιμες ενεργειακές
πρακτικές, όπως η ηλεκτροκίνηση.
Η ημέρα θα κλείσει με την τέταρτη θεματική ενότητα «Νέες
τεχνολογίες στον πρωτογενή τομέα» (17:00 -18:30), με το πάνελ
να εστιάζει στην ανάγκη εκμηχάνισης της ελληνικής γεωργίας, στα
νέα προγράμματα και στις προοπτικές για τα αγροτικά προϊόντα.
Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου
Το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου από τις 12:00-13:30 οι Προοπτικές
Ανάπτυξης της Βορείου Ελλάδος θα βρεθούν στο επίκεντρο
ομότιτλης θεματικής ενότητας, στην οποία θα συμμετάσχει και ο
Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.
Στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η ομιλία του Πρωθυπουργού
στους παραγωγικούς φορείς.
Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου
Την Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 13:00 ο Πρωθυπουργός θα
δώσει την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου.
Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου
Τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου το πρόγραμμα ξεκινά με τη θεματική
ενότητα «Beyond 4.0» (13:00-14:30), όπου το πάνελ θα
επικεντρωθεί στη Διεθνή Εκθεσιακή Πλατφόρμα Ψηφιακής
Τεχνολογίας και Καινοτομίας BEYOND 4.0, που αποτελεί ένα
διαδραστικό Διεθνές Forum με πλούσιο πρόγραμμα συνεδρίων και
keynote speakers, Β2Β και B2G συναντήσεις.
«Το Ταμείο Ανάκαμψης ως ευκαιρία για τις μεγάλες αλλαγές»
(15:00-16:30) θα είναι το δεύτερο πάνελ της Δευτέρας, το οποίο θα
εστιάσει στην αξιοποίηση των κεφαλαίων που αναλογούν στην
Ελλάδα από το Ταμείο Ανάκαμψης, αλλά και στις προοπτικές των
μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων και στα προγράμματα
στήριξής τους.
Η ημέρα ολοκληρώνεται με το πάνελ «Τουρισμός στις νέες
συνθήκες» (17:00-18:30), το οποίο θα ασχοληθεί με τις τουριστικές
προκλήσεις στη φετινή σεζόν, αλλά και στην επόμενη ημέρα του
ελληνικού τουρισμού.
Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου
Την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου το Thessaloniki Helexpo Forum ξεκινά
με το πάνελ «Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο. Επενδύσεις και
Επιχειρηματική Συνεργασία» (11:00-12:30).
Αμέσως μετά ακολουθεί το πάνελ «Ανάπτυξη & Βιομηχανία
(13:00-14.30), το οποίο θα επικεντρωθεί στον ρόλο της
βιομηχανίας στην ανάπτυξη και στις επενδυτικές προοπτικές στη
μετά Covid εποχή.
Το τρίτο πάνελ της ημέρας «Ιδιωτικές και Δημόσιες Επενδύσεις»
(15:00-16:30) θα αναφερθεί στις δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις
και στη συμβολή τους στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας.
Αμέσως μετά ακολουθεί το πάνελ «ΕΣΠΑ-Υπουργείο Ανάπτυξης»
(17:00-18:30), το οποίο θα εστιάσει στα προγράμματα του ΕΣΠΑ.
Η ημέρα ολοκληρώνεται με την ομιλία του Γραμματέα του ΜέΡΑ
25, κ. Γιάνη Βαρουφάκη στις 20:00.
Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου
Το πρώτο πάνελ της Τετάρτης 16 Σεπτεμβρίου με τίτλο «Η
Θεσσαλονίκη, ευκαιρίες και προοπτικές» (11:00-12:30) θα
επικεντρωθεί στις προοπτικές της Θεσσαλονίκης να αναδειχθεί σε
πρωταγωνιστικό παίκτη στην ευρύτερη περιοχή της
Νοτιοανατολικής Ευρώπης, προωθώντας το τουριστικό και
τεχνολογικό της προφίλ.
Ακολουθεί το πάνελ «Έξυπνες πόλεις & ανταγωνιστικές
περιφέρειες» (13:00-14:30), το οποίο θα ασχοληθεί με τον ρόλο
των Έξυπνων Πόλεων στη διαχείριση της πανδημίας, με τον
εκσυγχρονισμό και την αναπροσαρμογή της λειτουργίας των
δημοσίων υπηρεσιών και της αυτοδιοίκησης προς όφελος των
πολιτών, αλλά και με την αλλαγή των δεδομένων λειτουργίας των
επιχειρήσεων, λόγω του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Το τρίτο πάνελ «Covid 19 & Υγεία στις νέες συνθήκες» (15:00-
16:30) θα επικεντρωθεί στο υγειονομικό σύστημα και πώς αυτό
βρέθηκε στην πρώτη γραμμή αναχαίτισης της πανδημίας, στο
σχέδιο αντιμετώπισης του κορωνοϊού και στην ικανότητα
προσαρμογής και ανταπόκρισης ενός σύγχρονου συστήματος
υγείας σε έκτακτες καταστάσεις.
Ακολουθεί το πάνελ «Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο. Ελλάδα-
ΗΠΑ οι νέες τεχνολογίες ως γέφυρα συνεργασίας» (17:00-18:30).
Η ημέρα ολοκληρώνεται με την ομιλία της Προέδρου του ΚΙΝΑΛ,
κας Φώφης Γεννηματά στις 20:00.
Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου
Την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου το πρώτο πάνελ με τίτλο «Εκθέσεις
VS Πανδημία, φυσική και ψηφιακή αλληλεπίδραση» (11:00-12:30)
θα αναλύσει τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η
πανδημία για την παγκόσμια εκθεσιακή βιομηχανία, η οποία
καλείται να αντεπεξέλθει σε ένα δυσμενές περιβάλλον.
Ακολουθεί το πάνελ «Προσαρμογή και στήριξη της εργασίας στα
νέα δεδομένα» (13:00-14:30) που θα εστιάσει στο πλαίσιο
προστασίας των θέσεων εργασίας τον καιρό της πανδημίας, στα
μέτρα στήριξης της απασχόλησης και στην πρόνοια για κλάδους
που επλήγησαν ιδιαίτερα, όπως ο τουρισμός.
Στη συνέχεια το πάνελ «Ψηφιακή Διακυβέρνηση και νεοφυής
επιχειρηματικότητα» (15:00-16:30) θα επικεντρωθεί στις ψηφιακές
πλατφόρμες και την ηλεκτρονική ενοποίηση των δημόσιων
υπηρεσιών, αλλά και στις νεοφυείς επιχειρήσεις και στις
πρωτοβουλίες για την άνθισή τους.
Η ημέρα ολοκληρώνεται με την ομιλία του Γενικού Γραμματέα του
ΚΚΕ, κ. Δημήτρη Κουτσούμπα στις 20:00.
Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου
Η Ευρώπη των Περιφερειών βρίσκεται στο επίκεντρο του πρώτου
πάνελ της ημέρας (11:00-12:30), που θα έχει έντονο διεθνή
χαρακτήρα.
Ακολουθεί το πάνελ «Η ελληνική οικονομία την επόμενη ημέρα»
(13:00-14:30), το οποίο θα επικεντρωθεί στο σχέδιο ανάπτυξης της
ελληνικής οικονομίας μέσα στην πανδημία, στην επόμενη ημέρα,
αλλά και στον ρόλο που καλούνται να διαδραματίσουν οι
επιχειρήσεις.
Αμέσως μετά το πάνελ «Μεταφορές & Υποδομές ως εργαλεία
ανάπτυξης» (15:00-16:30) θα εστιάσει στις μεταφορικές
επενδύσεις και στην υλοποίηση στρατηγικών υποδομών, οι οποίες
δρουν ως επιταχυντές της ανάπτυξης.
Το τελευταίο πάνελ της ημέρας «Δήμος Θεσσαλονίκης-Covid-19:
Οι πόλεις στην πρώτη γραμμή διαχείρισης, ανάκαμψης και
δράσης» χωρίζεται σε δύο θεματικές ενότητες: η πρώτη θεματική
έχει αντικείμενο «Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία από την
Τοπική Αυτοδιοίκηση: Σχέδιο Ανάκαμψης από τον Covid-19 μέσω
Κρατικών Ενισχύσεων & Προγραμμάτων» (17:00-18:15) και η
δεύτερη «Best City practices regarding the adjustment to Covid-19:
the role of innovation and technology». (18:15-19:30).
Η ημέρα ολοκληρώνεται με την ομιλία του Αντιπρόεδρου της
Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μαργαρίτη Σχοινά, στις 20:00.
Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου
Το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου και ώρα 19:00 ο Αρχηγός της
Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, κ. Αλέξης Τσίπρας, θα μιλήσει
ενώπιον των παραγωγικών φορέων.
Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου
Για την Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου στις 13:00 είναι
προγραμματισμένη η συνέντευξη Τύπου του Αρχηγού της
Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
Ο ανώτατος αριθμός όσων θα παρακολουθήσουν τις εργασίες των
πάνελ με φυσική παρουσία περιορίζεται στους 50, σύμφωνα και με
το σχετικό πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ, ενώ θα υπάρχει live streaming
και τηλεοπτική κάλυψη του Φόρουμ, μέσω της ιστοσελίδας του
Thessaloniki Helexpo Forum https://thessaloniki-helexpo-forum.gr/ .
Αυτοκίνητο
MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα
Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;
Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.
Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).
Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.
Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.
Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,
καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.
Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.
Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.
Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.
Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Μόδα
Εκπαίδευση στη Μόδα & Επιχειρηματικότητα Υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας & Αicep Greece
H AthensFashionClub έχει συνηθίσει το κοινό της σε πρωτοπόρες δράσεις και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών. Αυτήν τη φορά συνδυάζοντας και τα δύο, εκπαίδευση αλλά και πρωτοπορία, δημιουργεί ένα Βootcamp, ένα μοναδικό διαγωνισμό Μόδας & Επιχειρηματικότητας ανοιχτό για όλο το κοινό που θέλει να γνωρίζει βιωματικά το αντικείμενο της Μόδας και των Επιχειρήσεων.
Εάν είχατε πάντα όνειρο να ανακαλύψετε τους διάφορους ρόλους που συνθέτουν την πολυδιάστατη βιομηχανία της μόδας και να ζήσετε την εμπειρία τους βιωματικά, αυτό το Βοοtcamp είναι ανοιχτό για το κοινό και για όσους αγαπούν τις προκλήσεις.
Στο «Fashion Arena», καλείστε να γίνετε μέρος ενός συναρπαστικού παιχνιδιού που αναδεικνύει τη δύναμη της ομαδικής συνεργασίας και της δημιουργικότητας. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και να αναλάβουν ρόλους όπως Σχεδιαστής, Πατρονίστας, Μοδίστρα, Στυλίστας, Visual Merchandiser, Digital Marketer, Business Strategist, Entrepreneur. Οι ομάδες θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να αναδείξουν την πιο καινοτόμα, οργανωμένη και επιτυχημένη επιχείρηση μόδας.
Η εκπαίδευση είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους συμμετέχοντες για 3 ημέρες
Τοpics που θα αναλυθούν στην εκπαίδευση είναι:
Fashion Design & Production
Fashion Weeks
Fashion Styling
Creative Direction
Sustainable Fashion
Trade Fairs
Digital Marketing
Trend Forecasting
Fashion Marketing / Branding
Το Bootcamp διεξάγεται με:
Εντατική εκπαίδευση 3 ημερών
Εξειδικευμένους εκπαιδευτές
Βιωματική προσέγγιση
Μentoring
Η συμμμετοχή στο Bootcamp οφελεί πολλαπλά παρέχοντας:
Εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο της Μόδας & Επιχειρηματικότητας
Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων
Βιωματική εμπειρία στη λειτουργία μίας επιχείρησης
Σύνδεση με τη βιομηχανία της Μόδας
Γνωριμία με το δίκτυο συνεργατών/προμηθευτών της AthensFashionClub
Διακρίσεις και δώρα στους νικητές
Οι νικητές θα κριθούν από ειδική επιτροπή, με σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης εικονικής επιχείρησης. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από ιδιοκτήτες εταιριών ενδυμάτων και επαγγελματιών στο αντικείμενο των επιχειρήσεων. Η ομάδα που θα στεφθεί νικήτρια, δεν θα κερδίσει μόνο τη δόξα αλλά και μοναδικά δώρα από τους χορηγούς μας, προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία στον κόσμο της μόδας.
Το Bootcamp πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας και του Γραφείου στην Ελλάδα του Πορτογαλικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων (AICEP), σε συνέχεια της αμοιβαίας εποικοδομητικής συνεργασίας τα τελευταία χρόνια με τη σχολή μόδας AthensFashionClub και με έμφαση στην ανανεώσιμη μόδα.
Βραβεία:
1ο Βραβείο: Προβολή όλων των νικητών στην τηλεόραση στο Alert Tv, στην εκπομπή <<Fashion Fly Tv Show>> με παρουσιάστρια τη Μαρία Βυτινίδου.
2ο Βραβείο: Δωρεάν Β2Β Services και προσωπικής συνάντησης της International Trainer Μαρίας Βυτινίδου με τους νικητές για την καθοδήγηση στη δημιουργία του δικού τους Fashion Brand.
3o Bραβείο: 50% έκπτωση σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της AthensFashionClub
4ο Βραβείο: Το αγαπημένο μας Shoe Brand «VOI NOI» θα χαρίσει υπέροχα υποδήματα σε όλες τις νικήτριες ομάδες.
Ετοιμαστείτε για μια συναρπαστική περιπέτεια, εξερευνώντας τις πολλές πτυχές της μόδας και αποκτώντας γνώσεις που μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπετε τη βιομηχανία.
Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε στο «Fashion Arena» και να αναδείξετε το ταλέντο σας στον κόσμο της μόδας!
Kριτική επιτροπή:
Λωράν Αρμάος – Πορτογαλική Πρεσβεία & Aicep Greece
Nίκος Ζαμπάρας – Εφημερίδα Deal News, Dealnews.gr
Ευάγγελος Δημητρακόπουλος – Γενικός Διευθυντής AthensFashionClub
Κουρκουτάς Γιώργος – Αρχισυντάκτης Startupper MAG, Startupper.gr
Αγιουτάντης Γιώργος – Giorgio Ajutanti Fashion Brand
Γιάννης Γιοβάννος – AdGuru Digital Marketing Agency
Αλεξάνδρα Οικονόμου – Athens Fashion Trade Show
Ηρώ Τζαμτζή – Athens Fashion Trade Show
Tζέννυ Οικονόμου Ρίζου – Public Relations (PR ) Expert
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Τουρισμός
Το Μέλλον του Τουρισμού
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα