Connect with us

Lifestyle

Website Launch για την Ενώση Ελλήνων Σχεδιαστών Μόδας!

Η Ένωση Ελλήνων Σχεδιαστών Μόδας, ο επίσημος θεσμός που προωθεί την ανάπτυξη της Ελληνικής βιομηχανίας μόδας στην εγχώρια και παγκόσμια αγορά, προβάλλοντας, προστατεύοντας και αναδεικνύοντας το έργο των μελών της, είναι μία πρωτοβουλία που, μετά από εμπόδια και δυσκολίες χρόνων, απέκτησε πριν από μερικούς μήνες νομικό πρόσωπο και ουσιαστική υπόσταση.
Οι σχεδιαστές-μέλη της συμμετέχουν ισότιμα στις συζητήσεις με επαγγελματίες από διαφορετικούς κλάδους  του χώρου όπως τεχνίτες και προμηθευτές, όλοι πολύτιμοι κρίκοι στην ίδια αλυσίδα.  Ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη διεκδίκηση κρατικών και κοινοτικών επιχορηγήσεων, την επίτευξη πιο βιώσιμων και αειφόρων επιχειρηματικών μοντέλων, τη δια βίου μάθηση, αλλά και θέματα κοινωνικού και περιβαλλοντικού αντικτύπου.   Όνειρο και απώτερος στόχος της Ένωσης είναι η δημιουργία Ελληνικής Ακαδημίας Μόδας.

Ο διαδικτυακός τόπος https://hfda.gr/,το ψηφιακό πρόσωπο της νεοσύστατης Ένωσης, μόλις ανέβηκε στον «αέρα» και δίνει τον ζωντανό παλμό της Ελληνικής Μόδας. Με συστηματική προβολή των μελών, των θέσεων αλλά και των δράσεων της Ένωσης καθώς και με όλα τα τελευταία νέα, το site φιλοδοξεί να γίνει ο no1 προορισμός για όποιον αναζητά το αυθεντικό πρόσωπο της δυναμικής ελληνικής δημιουργίας. Το site λειτουργεί επίσης και σαν ανοιχτή σελίδα επικοινωνίας με στόχο την προσέλκυση νέων μελών που μπορούν εδώ, στο πεδίο Γίνε Μέλος, να υποβάλλουν αίτηση. 

Εφαρμοσμένος πολιτισμός

Η Ελλάδα δεν είναι ένα εφήμερο trend. Οι Έλληνες σχεδιαστές, μέσα από την ΕΕΣΜ αποκτούν μία σταθερή βάση, ένα ασφαλές εφαλτήριο για να ξεδιπλώσουν όλους εκείνους τους κόσμους που κατοικούν στη φαντασία τους και βρίσκουν διέξοδο στο ταλέντο τους. Η ελληνική μόδα γίνεται, με τη σειρά της, ένα κομμάτι ζωντανού πολιτισμού, που αποκτά δημόσιο βήμα και σοβαρές αξιώσεις σε διοργανώσεις κι εκδηλώσεις μόδας: Οι σχεδιαστές-μέλη της Ένωσης έλαβαν μέρος στην πέμπτη κατά σειρά διοργάνωση Hautes Grecians, που μεταμόρφωσε, στις 7 Ιουνίου του 2023, το Παλαιό Ελαιουργείο της Ελευσίνας σε ένα τεράστιο catwalk. Σε μία ιδιαίτερη σύνθεση από δημιουργίες με ασπρόμαυρα στοιχεία, συνέθεσαν ομαδικά ένα τοπίο-installation «από το σκοτάδι στο φως», εμπνευσμένo από τον μύθο της Περσεφόνης. Κάθε σχεδιαστής του Συλλόγου παρουσίασε μια δημιουργία, ενδεικτική του στιλ και της αισθητικής του σε ασπρόμαυρη χρωματική παλέτα, αποκλειστικά για το Hautes Grecians. H παρουσία της Ένωσης στήριξε  και την 32η εβδομάδα μόδας της Αθήνας, που διοργανώθηκε στο «The Ellinikon Experience Park», από τις 8-12 Ιουνίου. Η 32η AFW ξεκίνησε με ένα installation από 14 σχεδιαστές της Ένωσης, ενώ στα πλαίσια της διοργάνωσης είδαμε κάποιες μεμονωμένες επιδείξεις των μελών.

Οι συλλογές.

Η prêt-à-porter συλλογή Garden Euphoria (χειμώνας 23-24) του σχεδιαστή Βασίλη Ζούλια για τον οίκο Maison Zoulias που παρουσιάστηκε στην Εβδομάδα Μόδας, αναδεικνύει τη σύγχρονη εικόνα μίας γυναίκας που επιθυμεί να είναι μοναδική, μέσα από τα στοιχεία που υφαίνουν τη γοητεία μίας άλλης εποχής: Twin sets με pencil και φαρδιές φούστες με μεγάλα, εξπρεσιονιστικά λουλούδια, αλλά και μπροκάρ λεπτομέρειες σε τολμηρούς συνδυασμούς με jeans. Κρεπ και ζορζέτα για το γραφείο, cocktail φορέματα με μικρές ανατροπές για το βράδυ, μετάξι σε μωβ, πράσινο, και καφέ. Τα κοσμήματα του Περικλή Κονδυλάτου από κρύσταλλα χάρισαν στη συλλογή την glam διάσταση που της ταιριάζει πάντα.

Ο οίκος dassios του σχεδιαστή Δημήτρη Ντάσιου, έδειξε χειροποίητες δημιουργίες και αέρινες φιγούρες που κατασκευάστηκαν με την τεχνική του μουλάζ, signature denim με παγιέτες και πληθωρικά κεντήματα, animal prints και θηλυκές διαφάνειες. Σε μία ιδιοφυή κίνηση βιώσιμης κομψότητας, ο σχεδιαστής χρησιμοποίησε υφάσματα παλαιότερων συλλογών για να δημιουργήσει νέες φούστες και παντελόνια, σε αυτή τη συλλογή που ανέδειξε το πάντα φρέσκο πρόσωπο του Δημήτρη Ντάσιου. Η επιτυχημένη καριέρα του σχεδιαστή στην Εθνική Λυρική Σκηνή χρωμάτισε το φινάλε του σόου, για το οποίο περπάτησε παρέα με την πρίμα μπαλαρίνα της Λυρικής Αγγελική Βαενά, και τον συνεργάτη του, Γιάννη Λεμπέση.

Η Ορσαλία Παρθένη παρουσίασε τη συλλογή Winterlude για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 23-24, σαν ένα διάλειμμα περισυλλογής και επαναπροσδιορισμού, όπου τα basics ξαναγράφονται και η λιτή αισθητική του normcore επανασυστήνεται. Τα μάλλινα πλεκτά, τα χυτά σατέν και τα βελούδινα του οίκου Parthenis, χρωματίστηκαν με ήσυχες και δυναμικές αποχρώσεις, όπως βαθύ πράσινο, σκονισμένο ροζ, χειμωνιάτικο μπεζ και φυσικά τα κλασικά σκούρα μπλε και μαύρα του οίκου. Denim σύνολα, μαλακά bomber jackets, βελούδινα κομμάτια σε athlux αισθητική, χαλαρά jogger pants. Τετράγωνες εξωτερικές τσέπες πάνω σε καπιτονέ υφές, unisex πουκάμισα, κασμιρένια πανωφόρια και statement κάπες, μονόχρωμα ζιβάγκο και boxy γιλέκα, μπλούζες και φορέματα από πλεκτά punto di roma. Η συλλογή Winterlude παρουσίασε μια γκαρνταρόμπα για το αστικό τοπίο, ιδανική για όποιον θέλει να κινείται άνετα μέσα σε αυτό, με μια απόλυτη και ξεκάθαρη αισθητική ταυτότητα.

Ο οίκος Kathy Heyndels και ο Μάριος Τόγκος παρουσίασαν για την Άνοιξη Καλοκαίρι 2024 μία συλλογή γεμάτη από χρώματα, υφές, γραμμές και σχήματα. Ένα cocktail  υφασμάτων, από κρεπ και σατέν μέχρι ταφτά και μουσελίνα, απογειώθηκαν με λεπτομέρειες από οργάνζα, φίδι και μέταλλο, σε παστέλ και έντονα χρώματα από πράσινο, ροζ, μωβ, γαλάζιο, φιστικί, κίτρινο, λευκό, μαύρο, λιλά, πορτοκαλί, και lime. Χειροποίητα αλπικέ υφασμάτινα λουλούδια, patches ζωγραφισμένα στο χέρι, περίτεχνα κεντήματα και 3D όγκοι από ταφτά και οργάνζα ανέσυραν αναμνήσεις που γεννιούνται στο παρελθόν για να ζήσουν στο μέλλον, ρούχα από διαφορετικές κουλτούρες κι εποχές, όλα με κοινό άξονα την αρμονία, την ομορφιά και τη μοναδικότητα.

Η Κ7 Konstantinos Tsigaros έδειξε μία νέα gender free συλλογή με τον τίτλο Sustainability που εστίασε στη δημιουργία απλών, λειτουργικών, και διαχρονικών αστικών ρούχων καθημερινής χρήσης, κάτι που αποτελεί, εξάλλου, τον κεντρικό άξονα δημιουργίας του σχεδιαστή. Η βιωσιμότητα, υπό τις επιταγές της αργής μόδας και της συνειδητής κατανάλωσης, απέκτησε ουσία στη συγκεκριμένη συλλογή, καθώς ο σχεδιαστής Κωνσταντίνος Τσιγαρός συνεργάστηκε με την Athos Pallas P.C, ελληνική εταιρία  που παρέχει βιώσιμες λύσεις, διατηρώντας  την ποιότητα των προϊόντων με το πλήρως ιχνηλατίσημο εγχείρημα Greek Cotton. Για τη συλλογή χρησιμοποιήθηκαν όπως πάντα η τοπική ελληνική παραγωγή μικρής κλίμακας με πράσινες τεχνικές, η χρήση τεχολογίας εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας και η εφαρμογή ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρησης κλωστοϋφαντουργικών αποβλήτων με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης ενέργειας, εξοικονόμησης νερού και μείωσης εκπομπών άνθρακα, για ένα καλύτερο μέλλον του πλανήτη.

Ο οίκος Angelos Bratis μας χάρισε το Solstice, ένα θεαματικό fashion show που εκτυλίχθηκε στο αέρινο τούνελ του Santiago Calatrava στο ΟΑΚΑ. Ο σχεδιαστής Άγγελος Μπράτης εμπνέεται από το βίωμα ενός ανατέλλοντος καλοκαιρινού ηλίου στις Κυκλάδες, για μία συλλογή που περνάει από τα sportswear σε abstract γεωμετρικές και ασύμμετρες φόρμες, που ρέουν με κίνηση πάνω στο σώμα. Η signature τεχνική των a single-piece-of-silk φορεμάτων του επιβεβαιώνεται, ενώ ο σχεδιαστής πειραματίζεται και με παλιά λάθη (φορέματα που κόπηκαν κάποτε απευθείας σε μετάξι και δεν λειτούργησαν), ιδωμένα τώρα μέσα από μια ελεύθερη ματιά. Φορέματα καθρέπτες, αντίστροφα δομημένα προς τον θεατή, αλλά όχι σ’ αυτόν που τα φοράει, βλέποντας την αντανάκλασή τους. Kinetic prints σε μετάξι που αναπαριστούν αφαιρετικά τις ακτίνες του ηλίου, το φάσμα του φωτός ή ένα δίσκο βινυλίου που περιστρέφεται. Χειροποίητα πλεκτά σε μετάξι και high-tech υλικά για τα αγόρια σε μια αντρική capsule collection.

Η Ένωση Ελλήνων Σχεδιαστών Μόδας δηλώνει δυναμικά το παρόν μέσα από έμπνευση, δημιουργία και ομορφιά, παραδίδοντας μαθήματα εφαρμοσμένου πολιτισμού. 

Official Site: https://hfda.gr/
Facebook: Hellenic Fashion Designers Association
Instagram: hfda.gr

Εκδηλώσεις

Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

 Το μεγάλο ραντεβού της μελισσοκομίας

Το μεγάλο γιορτινό ραντεβού του κόσμου της μελισσοκομίας, το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας, διοργανώνεται στις 5, 6 και 7 Δεκεμβρίου, στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.

Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και περιμένει να υποδεχτεί και φέτος χιλιάδες καταναλωτές αλλά και τους φίλους μελισσοκόμους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ. 

Δίνει τη δυνατότητα στους μικρούς μελισσοκόμους να διαθέσουν την παραγωγή τους απευθείας στον καταναλωτή.

Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. 

Αποτελεί τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και έναν άριστο τρόπο για την προβολή του Ελληνικού Μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας όσο και στο καταναλωτικό κοινό, που κατακλύζουν κάθε χρόνο τους χώρους του.

Επιπλέον, αποτελεί τον τόπο για τη σύναψη εμπορικών και επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ των παραγωγών και των επιχειρήσεων παραγωγής και διακίνησης μελισσοκομικών προϊόντων.

Στόχος του Φεστιβάλ είναι η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης. 

Στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ πραγματοποιείται η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού».

Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί το «16ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας» με τη συνεργασία των φορέων και επιστημόνων του κλάδου, καθώς και ο «5ος Διαγωνισμός Μελιού», που έχει ως στόχο την ανάδειξη του καλύτερου μελιού και τη γνωριμία του καταναλωτικού και εμπορικού κοινού με τον πλούτο και την ποιότητα των ελληνικών μελιών.

Στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες και θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου.  Στον τομέα αυτό θα παρουσιαστούν μηχανήματα και μελισσοκομικός εξοπλισμός, κυψέλες, μελισσοεφόδια, μελισσοκομικές ζυγαριές, προϊόντα καταπολέμησης ασθενειών μελισσών, εξοπλισμός μελισσοκόμου και πολλά άλλα.

Το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, όπου θα διεξαχθεί το Φεστιβάλ  είναι ένα σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο μέσα στον εμπορικό άξονα της Αθήνας, εκατό μέτρα από το σταθμό του Μετρό Ανθούπολης. Περιλαμβάνει εκθεσιακό χώρο 6.600 τετραγωνικών μέτρων και άνετο parking.

Site: www.greekhoneyfestival.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.

Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.

Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.

Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.

Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.

Σχετικά με την Coffee Island

Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.

Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Continue Reading

Μόδα

Η ψυχολογία των χρωμάτων | Ανακαλύψτε τα κατάλληλα χρώματα για κάθε περίσταση και κερδίστε εντυπώσεις!

Γνωρίζετε ότι τα χρώματα που φοράτε επιδρούν στην ψυχολογία αλλά και την φυσιολογία τόσο την δική σας όσο και των άλλων;

Κάποια χρώματα είναι τόσο αποτελεσματικά που θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε Χρωματικές Βιταμίνες!

Φορέστε τα κατάλληλα χρώματα και αποσπάστε την καλύτερη αντίδραση των άλλων.

Βασικές Χρωματικές Βιταμίνες:

ΑΣΠΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Καθαριότητα, Ωριμότητα, Φρεσκάδα, Φουτουρισμός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Νοσοκομειακός, Άχρωμος, Ψυχρός, Ουδέτερος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στην παραδοσιακή ιατρική για να προβάλλουμε άμεμπτη καθαριότητα και υγιεινή

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε έντονη αντίθεση

Να προβάλλουμε περισσότερη εξουσία

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα προοδευτικό image

Σε μία νύφη

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν έχουμε μικρό χρόνο να αφιερώσουμε για τον εαυτό μας δείχνει το παραμικρό ψεγάδι

Σε σκονισμένες και βρώμικες περιοχές

ΜΑΥΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Μυστηριώδες, Δυνατό, Ραφινάτο, Επίσημο

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χωρίς ζωή, Ακατάδεκτος, Πένθιμος, Καθόλου φιλικός, Γενική απορρόφηση ζωής και απουσία χρώματος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Ένδειξη σεβασμού σε κατάσταση πένθους

Σε τολμηρές εμφανίσεις με έντονους συνδυασμούς με τα άλλα χρώματα

Όταν θέλουμε να κρατήσουμε τους άλλους σε απόσταση

Σε ένα επίσημο γεύμα ή μία δεξίωση

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν δεν είναι στην εποχή σας, σας χλομιάζει και χάνεται η έκφραση από τα μάτια σας

Στον επαγγελματικό χώρο

Όταν εργάζεστε με παιδιά

Όταν συναναστρέφεστε   ηλικιωμένους

Σε ένα γάμο

Στην τηλεόραση

Αν δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στον εαυτό σας

ΜΠΛΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ειρήνη, Εμπιστοσύνη, Τάξη, Σταθερότητα, Το περισσότερο επαγγελματικό χρώμα

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Συντηρητικός, Αναμενόμενος, Τυπικός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στον επαγγελματικό χώρο

Στις στολές, αστυνομία, αεροπορία

Οι μέτριοι τόνοι του μπλε εκπέμπουν δύναμη και σιγουριά

Στην τηλεόραση είναι το πιο φιλικό χρώμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Στη διαφήμιση

Μπλε + Δημιουργικότητα δεν είναι συνώνυμα

Όταν δε θέλουμε να προβάλλουμε μία πολύ συντηρητική εικόνα

ΠΡΑΣΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αυτοδύναμος, Ανθεκτικός, Επίμονος, Καλλιεργημένος, Με καλή ανατροφή, Αξιόπιστος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Πείσμων, Κινδυνόφοβος, Προβλέψιμος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν είστε πολύ στρεσαρισμένοι, κουρασμένοι το πράσινο σας τονώνει

Μετά από εκθαμβωτικές μέρες σας φέρνει πίσω στη γη δημιουργώντας περισσότερη ισορροπία

Οι σκούροι τόνοι, όπως το πράσινο του δάσους, της ελιάς και του έλατου είναι αξιόπιστες αλλαγές από το μπλε – navy στο χώρο εργασίας

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε πολιτική συγκέντρωση ακόμα και οικολογική γιατί φαίνεται ότι οι ιδέες σας είναι ξεπερασμένες

Όταν διαφοροποιείτε τις θέσεις σας μπροστά σε ένα σύνολο

Σε υψηλού επιπέδου επαγγελματικές συναντήσεις ακόμα και με έναν τολμηρό καπιταλιστή δε θα πείσετε ότι θα τους οδηγήσετε σε επιτυχία

ΚΑΦΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Γήινος, Οικείος, Κοινωνικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Αναμενόμενος, Μη εκλεπτυσμένος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των άλλων

Όταν θέλετε οι άλλοι να είναι πιο ανοικτοί μαζί σας

Είναι το λιγότερο απειλητικό χρώμα και θεωρείται σαν μία ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ

Διαφορετική εναλλαγή από το γκρι

Στο δικαστήριο δημιουργεί την εντύπωση της ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Διευθυντής επιχείρησης γιατί δείχνει ότι δε σας αρέσει να παίρνετε ρίσκα

Στο χρηματιστήριο

Όταν συναντάτε φίλους με προσωπικά προβλήματα

Σαν καθιερωμένος/η  σύζυγος  θα εξαφανιστείτε στο δάσος

ΓΚΡΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Σεβαστός κοινωνικά, Ουδέτερος, Εξισορροπημένος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αναμενόμενος, Άστατος, Ευμετάβλητος, Απατηλός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στο επαγγελματικό περιβάλλον είναι το πιο σίγουρο χρώμα για ταγιέρ και κοστούμια

Δίνει λιγότερη εξουσία από ότι το μπλε-navy

Είναι γοητευτικά για μία επαγγελματική εμφάνιση και ιδιαίτερα όταν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να σας θυμούνται

Για επαγγελματικό ντύσιμο με έντονες αντιθέσεις προβάλλει νεωτερισμό

Σε μία συνέντευξη Όταν έχετε το ρόλο του διαιτητή

Όταν θέλετε να είστε αμερόληπτοι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν θέλετε να διακριθείτε

Όταν θέλετε να κάνετε πρόταση γάμου

Σε δημιουργικούς τομείς εργασίας.

Εάν δουλεύετε με παιδιά

Εάν θέλετε να δράσετε ως καταλύτης και να κάνετε τα πράγματα να συμβούν.

ΚΟΚΚΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Το χρώμα της ομορφιάς, Της δύναμης, Της γενναιότητας, Της υγείας, Του πλούτου

Του έρωτα, Της επικοινωνίας, Αυτοκρατορικό, Αυτοπεποίθησης
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιθετικότητα, Επιβολή, Τυραννικό, Απειλητικό, Le mystere de la vie, Απαγορευμένη περιοχή, Παγανιστικό

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν προβάλλετε σιγουριά

Υποστήριξη των απόψεων σας

Γίνεστε συναρπαστικοί

Όταν είστε κουρασμένοι και θέλετε περισσότερη ενέργεια

Όταν θέλετε να σας θυμούνται

Όταν θέλετε να κερδίσετε το ενδιαφέρον του άλλου φύλου

Όταν προβάλλετε εξουσία χωρίς να
φοβίσετε τους άλλους

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ: Όταν δε θέλετε να δείξετε επιθετικότητα και αυταρχικότητα

Όταν είστε πάρα πολύ κουρασμένοι

Στην 1η συνάντηση με τα πεθερικά σας

Στο δικαστήριο

Όταν δίνετε μία επαγγελματική συνέντευξη δείχνει ότι δεν είστε συνεργάσιμος

Στην τηλεόραση

ΚΙΤΡΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χαρούμενος, Ζωηρός, Ελπιδοφόρος, Διεγερτικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Παρορμητικός, Βαρετός, Ανεμοστρόβιλος, Άστατος, Ευμετάβλητος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Για να δείξετε και να γίνετε πιο χαρούμενοι

Όταν έχετε χαρούμενη διάθεση

Όταν εργάζεστε με παιδιά είναι το καλύτερο χρώμα

Στα γενέθλια σας

Εάν θέλετε να αναγνωριστείτε μέσα στο πλήθος

Σαν φωσφορίζον χρώμα μέσα στο σκοτάδι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε έναν χωρισμό

Όταν συμβουλεύετε κάποιον και ειδικά τα παιδιά σας δε θα σας πάρουν στα σοβαρά

Σε ένα επαγγελματικό γεύμα

Εάν ζείτε σε ένα ηλιόλουστο περιβάλλον όλα τα κίτρινα ηλεκτρίζονται

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ζωντανός, Ενθουσιώδης, Κοινωνικός, Διασκεδαστικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιπόλαιος, Ιδιότροπος, Μη αναμενόμενος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Εάν θέλετε να είστε εμφανείς στο σκοτάδι και είστε πάνω σε ποδήλατο ή κάνετε joking

Εάν θέλετε να φορέσετε ένα χρώμα που θα σας τονώσει

Όταν έχετε ένα αδιάφορο επάγγελμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε επαγγελματικές συναντήσεις είναι το λιγότερο επαγγελματικό χρώμα

Όταν κάνετε δίαιτα – προσέξτε τα… fast food

Όταν θέλετε να είστε ιδιαίτερα κομψοί

Continue Reading

Trending