Μόδα
WHO’S NEXT – BIJORHCA Δυναμική ελληνική παρουσία στις εκθέσεις ενδύματος
Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι, το διάστημα από 18 ως 22 Ιανουαρίου.
Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.
Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516 συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.
Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις. Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next, λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.
Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι.
Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.
Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516 συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.
Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις. Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next, λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.
Μόδα
Εκπαίδευση στη Μόδα & Επιχειρηματικότητα Υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας & Αicep Greece
H AthensFashionClub έχει συνηθίσει το κοινό της σε πρωτοπόρες δράσεις και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών. Αυτήν τη φορά συνδυάζοντας και τα δύο, εκπαίδευση αλλά και πρωτοπορία, δημιουργεί ένα Βootcamp, ένα μοναδικό διαγωνισμό Μόδας & Επιχειρηματικότητας ανοιχτό για όλο το κοινό που θέλει να γνωρίζει βιωματικά το αντικείμενο της Μόδας και των Επιχειρήσεων.
Εάν είχατε πάντα όνειρο να ανακαλύψετε τους διάφορους ρόλους που συνθέτουν την πολυδιάστατη βιομηχανία της μόδας και να ζήσετε την εμπειρία τους βιωματικά, αυτό το Βοοtcamp είναι ανοιχτό για το κοινό και για όσους αγαπούν τις προκλήσεις.
Στο «Fashion Arena», καλείστε να γίνετε μέρος ενός συναρπαστικού παιχνιδιού που αναδεικνύει τη δύναμη της ομαδικής συνεργασίας και της δημιουργικότητας. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και να αναλάβουν ρόλους όπως Σχεδιαστής, Πατρονίστας, Μοδίστρα, Στυλίστας, Visual Merchandiser, Digital Marketer, Business Strategist, Entrepreneur. Οι ομάδες θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να αναδείξουν την πιο καινοτόμα, οργανωμένη και επιτυχημένη επιχείρηση μόδας.
Η εκπαίδευση είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους συμμετέχοντες για 3 ημέρες
Τοpics που θα αναλυθούν στην εκπαίδευση είναι:
Fashion Design & Production
Fashion Weeks
Fashion Styling
Creative Direction
Sustainable Fashion
Trade Fairs
Digital Marketing
Trend Forecasting
Fashion Marketing / Branding
Το Bootcamp διεξάγεται με:
Εντατική εκπαίδευση 3 ημερών
Εξειδικευμένους εκπαιδευτές
Βιωματική προσέγγιση
Μentoring
Η συμμμετοχή στο Bootcamp οφελεί πολλαπλά παρέχοντας:
Εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο της Μόδας & Επιχειρηματικότητας
Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων
Βιωματική εμπειρία στη λειτουργία μίας επιχείρησης
Σύνδεση με τη βιομηχανία της Μόδας
Γνωριμία με το δίκτυο συνεργατών/προμηθευτών της AthensFashionClub
Διακρίσεις και δώρα στους νικητές
Οι νικητές θα κριθούν από ειδική επιτροπή, με σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης εικονικής επιχείρησης. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από ιδιοκτήτες εταιριών ενδυμάτων και επαγγελματιών στο αντικείμενο των επιχειρήσεων. Η ομάδα που θα στεφθεί νικήτρια, δεν θα κερδίσει μόνο τη δόξα αλλά και μοναδικά δώρα από τους χορηγούς μας, προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία στον κόσμο της μόδας.
Το Bootcamp πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας και του Γραφείου στην Ελλάδα του Πορτογαλικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων (AICEP), σε συνέχεια της αμοιβαίας εποικοδομητικής συνεργασίας τα τελευταία χρόνια με τη σχολή μόδας AthensFashionClub και με έμφαση στην ανανεώσιμη μόδα.
Βραβεία:
1ο Βραβείο: Προβολή όλων των νικητών στην τηλεόραση στο Alert Tv, στην εκπομπή <<Fashion Fly Tv Show>> με παρουσιάστρια τη Μαρία Βυτινίδου.
2ο Βραβείο: Δωρεάν Β2Β Services και προσωπικής συνάντησης της International Trainer Μαρίας Βυτινίδου με τους νικητές για την καθοδήγηση στη δημιουργία του δικού τους Fashion Brand.
3o Bραβείο: 50% έκπτωση σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της AthensFashionClub
4ο Βραβείο: Το αγαπημένο μας Shoe Brand «VOI NOI» θα χαρίσει υπέροχα υποδήματα σε όλες τις νικήτριες ομάδες.
Ετοιμαστείτε για μια συναρπαστική περιπέτεια, εξερευνώντας τις πολλές πτυχές της μόδας και αποκτώντας γνώσεις που μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπετε τη βιομηχανία.
Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε στο «Fashion Arena» και να αναδείξετε το ταλέντο σας στον κόσμο της μόδας!
Kριτική επιτροπή:
Λωράν Αρμάος – Πορτογαλική Πρεσβεία & Aicep Greece
Nίκος Ζαμπάρας – Εφημερίδα Deal News, Dealnews.gr
Ευάγγελος Δημητρακόπουλος – Γενικός Διευθυντής AthensFashionClub
Κουρκουτάς Γιώργος – Αρχισυντάκτης Startupper MAG, Startupper.gr
Αγιουτάντης Γιώργος – Giorgio Ajutanti Fashion Brand
Γιάννης Γιοβάννος – AdGuru Digital Marketing Agency
Αλεξάνδρα Οικονόμου – Athens Fashion Trade Show
Ηρώ Τζαμτζή – Athens Fashion Trade Show
Tζέννυ Οικονόμου Ρίζου – Public Relations (PR ) Expert
Lifestyle
Διαλέγοντας το πιο όμορφο νυφικό
Βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος όλων, είναι το πιο πολυσυζητημένο, το πιο αξιοσημείωτο σημείο ενός γάμου. Το νυφικό κλέβει πάντα την παράσταση, είτε είναι όμορφα ταιριασμένο, είτε όχι, γι΄ αυτό αξίζει την ιδιαίτερη προσοχή σας.
Η εκλογή του τέλειου νυφικού μπορεί να στοιχίσει την ψυχική σας ηρεμία και να σας γίνει μόνιμος εφιάλτης. Η νύφη μ’ ένα συγκρατημένο ενθουσιασμό προσπαθεί να συγκεντρώσει όσο γίνεται περισσότερες πληροφορίες από τα πιο έμπιστα και καλόγουστα άτομα του περιβάλλοντός της. Προσπαθεί να δημιουργήσει μια εικόνα προσαρμοσμένη με τα πρότυπα από τα διάφορα μοντέλα που βλέπει στα περιοδικά, τις βιτρίνες, τα καταστήματα ή ακόμη παρατηρώντας άλλες νύφες. Πολύ συχνά όμως, φτάνει στη θλιβερή ανακάλυψη ότι όλες οι πληροφορίες που συγκέντρωσε δεν κατάφεραν να την οδηγήσουν σε μια δελεαστική επιλογή. Σε μια επιλογή ανάλογη με τα όνειρα μιας ζωής εναρμονισμένης με τον χαρακτήρα της, όπου ο ρομαντισμός της, η προσωπική της συγκίνηση και αναστάτωση θα συμβαδίζουν. Αυτό συμβαίνει γιατί πολλές φορές τα πρόσωπα του άμεσου περιβάλλοντος μας, ενώ διακατέχονται από υπερβολική αγάπη δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις και μας παρασύρουν σε λάθος εκλογές. Διότι η σωστή επιλογή του νυφικού είναι προσωπική υπόθεση της νύφης. Πρέπει πάνω από όλα να κολακεύονται τα πιο όμορφά της χαρακτηριστικά. Επεμβαίνοντας διακριτικά σε καίρια σημεία, στην εικόνα που έχει εκείνη δημιουργήσει στην ονειροφαντασία της. Γίνεται λοιπόν κατανοητό, πόσο η γνώμη ενός ειδικού γίνεται απαραίτητη, πόσο βοηθάει θετικά χωρίς να δημιουργεί άγχος, αποφεύγοντας λάθος επιλογές. Βεβαίως, μαζί με τη νύφη, ο γαμπρός, οι κουμπάροι και οι γονείς πρέπει να επικοινωνούν με μια τέλεια αρμονία, όπως ταιριάζει στην ατμόσφαιρα της πιο όμορφης στιγμής δυο ανθρώπων που αποφασίζουν να ζήσουν μαζί.
Ο 12άλογος του σωστού νυφικού
- Προσδιορίστε όσο το δυνατόν καλύτερα το σχήμα του κορμιού σας, τις αναλογίες σας και το ύψος.
- Βρείτε τα καλύτερα σας σημεία και ποια στυλ φορεμάτων σας κολακεύουν περισσότερο.
- Μην αγοράσετε απολύτως τίποτα που δεν σας εκφράζει προσωπικά.
- Προσέξτε ιδιαίτερα τα πλισέ, τα βολάν, και γενικώς τα περιττά στολίδια. Αν δεν τα συνηθίσατε, αν δεν είναι μέσα στην ιδιοσυγκρασία σας μην τα προτιμήσετε, γιατί μετά από λίγο καιρό θα διαπιστώσετε ότι δεν σας ταιριάζουν.
- Προσέξτε ιδιαίτερα το μακιγιάζ σας και το στυλ του χτενίσματός σας. Θέλετε να είστε πιο όμορφη από ποτέ και όχι να μοιάζετε με κάτι που ποτέ δεν υπήρξατε.
- Προσδιορίστε ένα καλό κατάστημα που ειδικεύεται στα νυφικά.
- Διαλέξτε ορισμένα στυλ και ποιότητες που σας αρέσουν. Κάντε μία προσεκτική έρευνα και προσδιορίστε τα στοιχεία που πλειοψηφούν. Ο κίνδυνος της πρόβας είναι ότι τα περισσότερα σχέδια δείχνουν θαυμάσια πάνω σας, αλλά μόνον ένα ή το πολύ δύο από αυτά είναι ακριβώς το ομορφότερο νυφικό για σας!
- Μην αγοράζετε το νυφικό σας φόρεμα πολύ πιο μπροστά από την ημερομηνία του γάμου. Γιατί όπως οι μέρες του γάμου πλησιάζουν θα αποκτάτε περισσότερες εμπειρίες και θα νιώθετε πλέον ότι είστε αρκετά ενημερωμένη για να κάνετε μια πιο σωστή επιλογή.
- Οι ιδέες σας πιθανόν να αλλάξουν. Επίσης πολλές νύφες χάνουν βάρος καθώς οι μέρες του γάμου πλησιάζουν και τότε θα πρέπει να διορθώσετε το νυφικό.
- Στη συνέχεια προσέξτε εάν πράγματι το λευκό του χιονιού σας κολακεύει, σας δίνει μια μοναδική έκφραση χαράς και υπερηφάνειας. Η μήπως οι πιο μαλακοί τόνοι του λευκού, του ιβουάρ έρχονται σε περισσότερη αρμονία με τους τόνους της επιδερμίδας σας και δίνουν στα μάτια σας μια μοναδική λάμψη.
- Δεχθείτε ορισμένες αντικειμενικές συμβουλές. Αλλά, με προσοχή γιατί οι φίλοι, οι συγγενείς του στενού σας περιβάλλοντος μπορεί να σας δώσουν λάθος κατευθύνσεις.
- Μια γνωριμία με μια χρωματολόγο ειδική σε θέματα εμφάνισης, μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε χρόνο, να εξοικονομήσετε χρήματα, να σας απομακρύνει από κάθε στεναχώρια και άγχος καθώς επίσης και να σας δώσει τις πλέον κατάλληλες συμβουλές για να οργανώσετε την γκαρνταρόμπα της πρώτης περιόδου του γάμου σας.
Βάσω Πατεράκη – Σύμβουλος Επικοινωνίας
Μόδα
Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα.
Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα
Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.
Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.
Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία.
Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.
Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία
Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion
Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou
Lazaros Orfanidis
Fashion Consultant, Visual Merchandiser
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Τουρισμός
Το Μέλλον του Τουρισμού
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα