Connect with us

Lifestyle

Winter is here: 3 χειμερινά σπορ που ήρθε η ώρα να ανακαλύψεις!

Είναι εμφανές ότι το κλίμα του πλανήτη μας έχει αλλάξει πλέον πάρα πολύ, αφού έφτασε σχεδόν Φεβρουάριος για να δούμε λίγο χιόνι, ακόμη και στις ορεινές περιοχές και τα χιονοδρομικά κέντρα της χώρας. Αυτό είχε απογοητεύσει πολύ τους λάτρεις των χειμερινών σπορ, οι οποίοι περίμεναν πώς και πώς να επισκεφτούν τις αγαπημένες τους βουνοκορφές και να απολαύσουν το χιόνι. Ευτυχώς τις τελευταίες μέρες ο καιρός τους έκανε την χάρη, με τις επιλογές σε δραστηριότητες κατά την διάρκεια του χειμώνα να είναι πολλές, είτε αυτές πραγματοποιούνται στο χιόνι είτε και όχι. Παρακάτω σας προτείνουμε μερικές προτάσεις χειμερινών σπορ που μπορείτε να δοκιμάσετε φέτος.

Σκι/Snowboard

A person skiing down a mountain

Description automatically generated with medium confidence

Το σκι είναι ίσως το δημοφιλέστερο σπορ του χειμώνα, με τα χιονοδρομικά κέντρα να κατακλύζονται κάθε χρόνο με αθλητές όλων των επιπέδων. Ακόμα και αν δεν έχεις ξανακάνει, πλέον όλα τα χιονοδρομικά κέντρα της χώρας είναι τόσο οργανωμένα διαθέτοντας εκπαιδευτές με εξειδικευμένη γνώση, που δίνουν την ευκαιρία ακόμα και σε ερασιτέχνες να περάσουν αξέχαστες στιγμές. Φυσικά υπάρχουν κι εκείνοι που ασχολούνται χρόνια και για αυτούς το σκι είναι πια τρόπος ζωής. Εκτός από το σκι σας προτείνουμε να δώσετε μια ευκαιρία και να δοκιμάσετε και το snowboard, αν δεν το έχετε ήδη κάνει, καθώς θα δείτε πάρα πολλούς να κατεβαίνουν πλαγιές πάνω στην σανίδα με ιδιαίτερο ενθουσιασμό και την αδρεναλίνη να χτυπάει κόκκινο. Όποιο και να επιλέξετε να κάνετε για πρώτη φορά, σίγουρα θα πρέπει να ξεκινήσετε από εύκολες πίστες και να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. 

Snowkite

A person on a snowboard flying a kite

Description automatically generated with low confidence

Το snowkite αποτελεί ένα σχετικά νέο χειμερινό σπορ που έχει καταφέρει να διαδοθεί με πολύ γρήγορους ρυθμούς σε όλο τον κόσμο. Ο συνδυασμός αετού snowkite, παρόμοιου με αυτού του kitesurf, με χιονοπέδιλα δημιουργεί ένα από τα πιο συναρπαστικά αθλήματα. Εδώ βέβαια μιλάμε για μια δραστηριότητα η οποία χρειάζεται πολύ καλή προετοιμασία και προπόνηση. Ειδικά δε αν δεν έχεις ασχοληθεί ξανά είτε με σκι είτε με kitesurf. Επίσης, λόγω του ότι δεν είναι πολύ διαδεδομένο ακόμη και είναι λίγοι αυτοί που κάνουν, μέχρι στιγμής το νησί της Κρήτης είναι ο πιο γνωστός προορισμός για snowkite. Διάφοροι πρωταθλητές του αθλήματος, κυρίως Γάλλοι έχουν κάνει snowkite στις κορυφές του Ψηλορείτη και των Λευκών Ορέων με φόντο τη βαθιά θάλασσα και έχουν ενθουσιαστεί με τις δυνατότητες διάδοσης του αθλήματος στο νησί.

Rafting

A group of people in a raft

Description automatically generated with medium confidence

Και ποιος είπε ότι τα χειμερινά σπορ χρειάζονται απαραίτητα χιόνι; Και ποιος είπε ότι το rafting δεν είναι για τον χειμώνα; Αντιθέτως, το rafting είναι ένα άθλημα που ενδείκνυται για τους χειμερινούς μήνες γιατί τα νερά είναι γεμάτα και η βάρκα «γλυστράει» καλύτερα. Βέβαια πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και να μην επιλέγουμε το rafting σε ακραίες καιρικές συνθήκες όπως είναι η έντονη βροχόπτωση, το χιόνι και ο αέρας. Το κρύο πάντως σίγουρα δεν πτοεί τους φανατικούς! Είναι επίσης πάρα πολύ διασκεδαστικό γιατί μπορείς να ζήσεις απίστευτες στιγμές με όλη την παρέα. Τον εξοπλισμό σας τον παρέχει η εταιρεία που θα διαλέξετε και φυσικά πάντα στην βάρκα θα υπάρχει ένας εκπαιδευτής για την κατάλληλη καθοδήγηση.

Μια τελευταία πρόταση για να απογειώσετε την εμπειρία σας, όποιο χειμερινό σπορ κι αν επιλέξετε να κάνετε φέτος τον χειμώνα, είναι να το συνδυάσετε με το αγαπημένο σας ενεργειακό ποτό. Τα ICE COOL της HELL ENERGY σε limited edition και τα εντυπωσιακά χρώματα που έχουν τα κουτάκια τους συμπληρώνουν απόλυτα το χειμωνιάτικο σκηνικό. Το ένα έχει το μπλε χρώμα των χιονισμένων τοπίων ενώ το άλλο μοιάζει με το φως του ήλιου που αντανακλά στον πάγο. Και τα δυο είναι γεμάτα με γεύσεις ιδανικές για τους κρύους μήνες και τις χειμερινές περιπέτειες.

Το HELL ICE COOL τζίντζερ – λεμόνι αλλά και εκείνο με γεύση κεράσι – βανίλια είναι από την σειρά της HELL limited edition. Διατίθενται με την κλασική καφεΐνη 32mg/100ml, 5 βιταμίνες Β και χωρίς συντηρητικά, και θα τα βρείτε στα πλήρως ανακυκλώσιμα κουτάκια των 250 ml στα σημεία πώλησης της HELL σε όλη την Ελλάδα.

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending