Connect with us

Εκδηλώσεις

Youthnest:5 χρόνια δραστηριότητας στην Ελλάδα

Τα 5 χρόνια δραστηριότητας στην Ελλάδα κλείνει ο οργανισμός καινοτομίας Youthnest, ο οποίος προσφέρει τις υπηρεσίες του πάνω στη διαχείριση έργων(project management)  ,στο σχεδιασμό υπηρεσιών (service design ),καθώς και στη διεξαγωγή εκπαιδεύσεων (workshop & facilitation)  σε περισσότερους από 31.122 ανθρώπους, 82+ συνεργάτες, 10+ χώρες και με 96% θετικά σχόλια στο σύνολο.

Ο λόγος που δημιουργήθηκε οργανισμός ήταν να μελετήσουμε πιο συστημικά τις ρίζες των κοινωνικών προβλημάτων στην Ελλάδα, να αναζητήσουμε ουσιαστικές λύσεις εκσυγχρονίζοντας τον τρόπο που στήνουμε projects και ανθρωποκεντρικές υπηρεσίες, εκπαιδεύοντας παράλληλα πάνω από 2.000 ανθρώπους σε μεθοδολογίες που μπορούν να κάνουν την δουλειά τους και την ζωή τους καλύτερη. Από περιβαλλοντικές δράσεις μέχρι υπηρεσίες υγείας, αλλάζουμε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις κοινωνικές προκλήσεις, μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας τον αντίκτυπο κάθε κοινωνικής δράσης που οργανώνει ένας Δήμος, μια Περιφέρεια, ένα τμήμα CSR, ένα ερευνητικό κέντρο, ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα ή μια οργάνωση.

Για να γιορτάσουμε τα δικά μας γενέθλια, σχεδιάσαμε μια σειρά δράσεων, προωθώντας ανοιχτά όσα μάθαμε τόσα χρόνια σε όλους και όλες ανεξαιρέτως: Τον Μάρτιο εστιάζουμε στο ουσιαστικό Project management, τον Απρίλιο στο ανθρωποκεντρικό Service Design και τον Μάιο σε αποτελεσματικά Workshop & Facilitating. Σας προσκαλούμε την Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021 (18.00-19.30), στο κεντρικό μας event “10 πράγματα που μάθαμε για την συστημική προσέγγιση κοινωνικών projects & υπηρεσιών στην Ελλάδα” για να μας γνωρίσετε και να εκμαιεύσετε χρήσιμες πληροφορίες και για το δικό σας καθημερινό έργο. Εγγραφείτε σήμερα εδώ δωρεάν.

Ακόμη, σας προσκαλούμε σε μια σειρά δράσεων που θα πραγματοποιηθούν τους επόμενους μήνες για να ενημερωθείτε, να εκσυγχρονίσετε τον τρόπο  που εργάζεστε και να δικτυωθείτε:

Μάρτιος – Project Management

  1. Δωρεάν εργαστήριο: Ψηφιακά εργαλεία project management που θα ανανεώσουν την δουλειά σου (Τετάρτη 22 Μαρτίου 2021, 18.00-19.00) Εγγραφείτε σήμερα δωρεάν.
  1. 2ήμερο εργαστήριο: Η μεθοδολογία του project management στην Ελλάδα του 2021 (29 & 31 Μαρτίου, 18.00-21.00) Διαβάστε περισσότερα και εγγραφείτε στο link

Απρίλιος-Service Design

  1. Event: Ο (ανα)σχεδιασμός κοινωνικών υπηρεσιών στην Ελλάδα (Service Design) (Δευτέρα 12 Απριλίου 2021, 18.00-20.00) Εγγραφείτε σήμερα δωρεάν.
  1. 2ήμερο εργαστήριο: Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design) 

(26 & 28 Απριλίου, 18.00-21.00) Διαβάστε περισσότερα και εγγραφείτε στο link

Μάιος-Workshop & Facilitation

  1. Event: Η ψηφιακή εκπαίδευση στην μετά COVID-19 εποχή (Δευτέρα 10 Μαΐου 2021, 18.00-19.30) Εγγραφείτε σήμερα δωρεάν.
  1. 2ήμερο εργαστήριο: Πώς συντονίζεις ψηφιακά εκπαιδεύσεις & μαθήματα (24 & 26 Μαΐου 2021, 18.00-21.00) Διαβάστε περισσότερα και εγγραφείτε στο link

Έχετε ερωτήσεις; 

Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]

Lifestyle

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ανοιχτή διαδικτυακή ομιλία που διοργάνωσε το Women Do Business

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η διαδικτυακή εκδήλωση που διοργάνωσε την Τετάρτη 7 Ιουλίου η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Women Do Business!

Στην ανοιχτή συζήτηση που μεταδόθηκε ζωντανά από την επίσημη σελίδα της Οργάνωσης σε Facebook & Instagram συμμετείχαν εκλεκτές προσκεκλημένες.

Δύο ιδιαιτέρως δυναμικές κυρίες, η Μαρία Συρεγγέλα, Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων & η Γιάννα Χορμόβα, Γενική Γραμματέας Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων, εξέφρασαν σημαντικές απόψεις και αναφέρθηκαν σε δράσεις που διενεργούνται με επίκεντρο την θέση της γυναίκας στην σύγχρονη κοινωνία.

Μαζί τους συμμετείχε και η κ. Γεωργία Κ. Παράσχου, Διευθύντρια Πολιτισμού & Νεολαίας Ομίλου UNESCO Πειραιώς & Νήσων.

Η εκδήλωση προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού, αποσπώντας τα θετικά του σχόλια και ενθαρρύνοντας τους διοργανωτές να προβούν και σε επόμενες ανάλογες ομιλίες.

Η συζήτηση παραμένει διαθέσιμη προς παρακολούθηση εδώ.

Ως Women Do Business ευχαριστούμε θερμά τις καλεσμένες μας που μας τίμησαν με την παρουσία τους αποδεικνύοντας πως στηρίζουν την Κοινωνία των Πολιτών ευρύτερα και δράσεις όπως του Women Do Business καθώς και όλους όσοι παρευρέθηκαν διαδικτυακά στην εκδήλωσή μας. 

Continue Reading

Lifestyle

Καλοκαίρι στο Takis Foundation: Θερινές Ξεναγήσεις Εκπαιδευτικά προγράμματα

Το Takis Foundation για ακόμα μια χρονιά πραγματοποιεί ξεναγήσεις ενηλίκων και οικογενειακά εκπαιδευτικά προγράμματα.

Οι ξεναγήσεις και τα εκπαιδευτικά πραγματοποιούνται στους Κήπους, στο Ατελιέ που εργάστηκε ο Takis, στο Ανοιχτό Θέατρο και τέλος στους δύο ορόφους του Μουσείου. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν έργα από όλη την καλλιτεχνική πορεία του γλύπτη Takis και να εμβαθύνουν στο έργο και τη ζωή του. Παράλληλα, οι γονείς και τα παιδιά μέσα από βιωματικές δράσεις, οργανωμένα παιχνίδια και πειράματα γνωρίζουν τον ιδιοφυή καλλιτέχνη και επιστήμονα.

Επίσης, οι επισκέπτες, θα βιώσουν και θα αντιληφθούν την ενέργεια του Ιδρύματος και θα απολαύσουν τη μοναδική θέα από τον λόφο του Γεροβουνού. 

 
Πρωινές Ξεναγήσεις ενηλίκων:
 
11:30-12:30

Ιούλιος
Τρίτη: 06,13, 20, 27/07
Τετάρτη: 07, 14, 21, 28/07
Πέμπτη: 08, 15, 22, 29/07

Αύγουστος
03, 04, 05/08

 Απογευματινές Ξεναγήσεις ενηλίκων:

  19:30-20:30
Τρίτη: 06,13, 20, 27/07
Τετάρτη: 07, 14, 21, 28/07
Πέμπτη: 08, 15, 22, 29/07

κόστος 5 €  (ανά άτομο) 

————————————————————————–

                            Οικογενειακά Εκπαιδευτικά Προγράμματα:                         
 
19:30-20:30
Ιούλιος
07,14, 22, 29/07
Αύγουστος
05/08

 κόστος 15 € (1 συνοδός + 1 παιδί)  

Continue Reading

Lifestyle

Στην ψηφιακή έκθεση τροφίμων και ποτών “FOOD EXPO Digital 2021” συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Με 61 πρότυπες επιχειρήσεις συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην  ψηφιακή έκθεση “FOOD EXPO Digital 2021”, η οποία διοργανώθηκε από την εταιρεία FORUM A.E. το χρονικό διάστημα από τις  14 έως τις 18 Ιουνίου 2021.

Η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην επιτυχημένη φετινή διοργάνωση της “FOOD EXPO Digital 2021” έγινε στο πλαίσιο των εντατικών και στοχευμένων προσπαθειών για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας, της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικής θέσης των ποιοτικών προϊόντων του αγροδιατροφικού τομέα της περιοχής. Κατά την εκθεσιακή  παρουσία της Περιφέρειας  δόθηκε  ιδιαίτερη έμφαση στην προβολή και τη δικτύωση των επιχειρήσεων και των παραγωγών  με τους επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων και ποτών καθώς και στην ανάδειξη της ξεχωριστής «Μακεδονικής Κουζίνας» σε  ελλαδικό πυλώνα της μεσογειακής διατροφής με δυνατότητες διεθνούς απήχησης. 

Προς αυτή την κατεύθυνση, η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πλαισιώθηκε από ειδική γαστρονομική εκδήλωση, η οποία προβλήθηκε στην ψηφιακή πλατφόρμα της έκθεσης “FOOD EXPO Digital” με στόχο την προβολή των τοπικών παραγόμενων προϊόντων και της «Μακεδονικής Κουζίνας», αναδεικνύοντας τον κυρίαρχο ρόλο της τοπικής γαστρονομίας στην αύξηση των εξαγωγών ελληνικών τροφίμων και ποτών.

Οι γαστρονομικές επιδείξεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της “FOOD EXPO Digital” προβάλλονται στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Όπως δήλωσε σχετικά ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας της ΠΚΜ Σωτήρης Μπάτος «Αξιοποιήσαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ψηφιακά εργαλεία και τις δυνατότητες προώθησης και προβολής που μας έδωσε η FOOD EXPO Digital για να αναδείξουμε τη μοναδική ποιότητα των προϊόντων, της γαστρονομίας και ευρύτερα του παραγωγικού τομέα της Περιφέρειάς μας. Προετοιμάζουμε διαρκώς το έδαφος για την επιστροφή μας στις δια ζώσης εμπορικές διοργανώσεις στο άμεσο μέλλον και συνεχίζουμε, μέσα από την άριστη και στενή συνεργασία με τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες της περιοχής, να κάνουμε πράξη την ανταγωνιστικότητα, την ανάπτυξη, την καινοτομία και την εξωστρέφεια της οικονομίας για το μέλλον της Κεντρικής Μακεδονίας»

Η “FOOD EXPO Digital 2021 ολοκληρώθηκε με μεγάλη εμπορική επιτυχία, καθώς συμμετείχαν 600 Έλληνες και ξένοι εκθέτες,  εκ των οποίων οι 61 επιχειρήσεις προέρχονταν από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Την έκθεση επισκέφθηκαν 3.250 εμπορικοί επισκέπτες από τους οποίους 910 ήταν διεθνείς αγοραστές τροφίμων και ποτών. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν 5.065 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες, από τις οποίες 4.100 έγιναν από τους ξένους αγοραστές ενώ ανταλλάχθηκαν 5.650 ψηφιακές επαγγελματικές κάρτες μεταξύ εκθετών και αγοραστών. 

Η “FOOD EXPO Digital 2021” πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή μέσω της custom made ηλεκτρονικής πλατφόρμας της FORUM A.E., προσφέροντας τη δυνατότητα σε εκθέτες και επισκέπτες για κερδοφόρες εμπορικές συναλλαγές στη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργηθεί. Η “FOOD EXPO Digital 2021” έφερε σε διαδραστική και ουσιαστική επαφή τους εκθέτες της με σημαντικούς Έλληνες και ξένους αγοραστές, οι οποίοι είναι ιδιοκτήτες και στελέχη σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και μίνι μάρκετ, παραδοσιακά παντοπωλεία και delicatessen, καταστήματα βιολογικών προϊόντων, χώρους εστίασης, κάβες, αρτοποιεία, εστιατόρια και ξενοδοχεία. Η custom made διαδραστική πλατφόρμα, μέσω της οποίας πραγματοποιήθηκε η ψηφιακή έκθεση, έδωσε την ευκαιρία στους εκθέτες της να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε χιλιάδες Έλληνες και διεθνείς food traders και να συνάψουν σημαντικές συμφωνίες μαζί τους. Παράλληλα, μέσα από τη ψηφιακή  πλατφόρμα, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν προϊόντα και υπηρεσίες από κορυφαία brands του κλάδου τροφίμων και ποτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα έχουν πρόσβαση στα προφίλ των ψηφιακών εκθετών και μετά την ολοκλήρωση της “FOOD EXPO Digital 2021”. 

Continue Reading

Trending