Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Έρευνα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Δειγματοληπτική έρευνα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη διεξήγαγε για 7η συνεχόμενη φορά η Διεύθυνση Οικονομικών – Κλαδικών Μελετών της ICAP Group, τα αποτελέσματα της οποίας συνοψίζονται κατωτέρω.

Σκοπός της έρευνας είναι:

  • Μελέτη και αξιολόγηση του βαθμού εφαρμογής των δράσεων ΕΚΕ από τις ελληνικές επιχειρήσεις.
  • Σκιαγράφηση των οφελών που προκύπτουν από τις πρακτικές ΕΚΕ στις εταιρείες.
  • Παρουσίαση του ετησίου κόστους των δράσεων ΕΚΕ.
  • Διερεύνηση των ανασταλτικών παραγόντων που δρουν αποτρεπτικά στην περαιτέρω υλοποίηση των εξεταζόμενων δράσεων στην ελληνική επικράτεια.

 

Ταυτότητα της Έρευνας

Η έρευνα διεξήχθη από τη Διεύθυνση Οικονομικών – Κλαδικών Μελετών της ICAP Group.

Χρόνος διεξαγωγής: 03.05.2018 – 25.05.2018

Μεθοδολογία: Χρησιμοποιήθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις: i) μιας μόνο απάντησης ii) πολλαπλών απαντήσεων και iii) ιεράρχησης των απαντήσεων κατά σημαντικότητα με βάση συγκεκριμένη κλίμακα. Η επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων έγινε με μεθόδους περιγραφικής στατιστικής.

Δείγμα: 83 επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους της ελληνικής οικονομίας (βιομηχανία, εμπόριο, υπηρεσίες), που δραστηριοποιούνται σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.

Τομείς Εφαρμογής Δράσεων ΕΚΕ

Στην πρώτη ερώτηση διερευνήθηκε η κατανομή του συνολικού προϋπολογισμού των εταιρειών για δράσεις ΕΚΕ, στους βασικούς άξονες:

  • Ανθρώπινο Δυναμικό
  • Περιβάλλον
  • Κοινωνία
  • Αγορά

Tο κονδύλια που αφορούν το Ανθρώπινο Δυναμικό καταλαμβάνουν την πρώτη θέση με μερίδιο 39% το 2018 (διάγραμμα 1). Θα πρέπει να τονιστεί ότι η κατηγορία του Ανθρώπινου Δυναμικού καταλαμβάνει διαχρονικά το μεγαλύτερο μερίδιο, με τα ποσοστά της να κυμαίνονται άνω του 30% από το πρώτο έτος εκπόνησης της παρούσας έρευνας (2011), ενώ τα τελευταία έτη το ποσοστό της κινείται ανοδικά (2016: 34%, 2017: 37%). Διαπιστώνεται δηλαδή ότι οι επιχειρήσεις δίνουν πολύ μεγάλη έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό τους και προσπαθούν να διατηρήσουν ικανοποιημένους τους εργαζομένους τους, βελτιώνοντας το εργασιακό περιβάλλον με σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητά τους. Κυριότερες δράσεις ΕΚΕ που σχετίζονται με το ανθρώπινο δυναμικό είναι μεταξύ άλλων η παροχή ίσων ευκαιριών στους εργαζομένους και οι δυνατότητες εκπαίδευσης ή βελτίωσης των δεξιοτήτων του προσωπικού.


Κόστος Δράσεων ΕΚΕ
          Εντούτοις, από την έρευνα προκύπτει ότι οι επιχειρήσεις δίνουν μεγάλη βαρύτητα και στην προσφορά στο κοινωνικό σύνολο καθώς δράσεις που αφορούν την  Κοινωνία καταλαμβάνουν μερίδιο 26%, ενώ ακολουθούν το Περιβάλλον με 21% και η Αγορά με 14%.

Καθώς η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ωριμάζει σαν θεσμός στο ελληνικό επιχειρείν, κρίθηκε σκόπιμο να διερευνηθεί το ύψος των κονδυλίων που δαπανούν οι επιχειρήσεις για δράσεις ΕΚΕ. Σύμφωνα με τα δεδομένα του διαγράμματος 2, η μεγάλη πλειοψηφία των εταιρειών (62%) δαπανά έως €200.000. Το 1/4 σχεδόν (24%) των επιχειρήσεων δαπανά από €200.000 έως €1 εκατ., ενώ το 14% των επιχειρήσεων δαπανά από €1 εκατ. έως και €5 εκατ.

Πολύ ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι σχεδόν 2 στις 3 επιχειρήσεις αύξησαν τα έξοδά τους για ενέργειες ΕΚΕ το 2017 σε σχέση με το προηγούμενο έτος. 

 Δράσεις ΕΚΕ που εφαρμόζουν οι εταιρείες

Στη συνέχεια αναλύεται ο βαθμός εφαρμογής ορισμένων εκ των κυριότερων δράσεων ΕΚΕ από τις εταιρείες του δείγματος ανά κύριο άξονα.

 

Ανθρώπινο Δυναμικό

Το 89% των επιχειρήσεων του δείγματος δήλωσε ότι παρέχει ίσες ευκαιρίες προς όλους τους εργαζομένους (ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, εθνικότητας κλπ.) σε βαθμό «πολύ» ή «πάρα πολύ» (διάγραμμα 4). Επιπλέον, το 84% των επιχειρήσεων προσφέρει δυνατότητες εκπαίδευσης ή βελτίωσης των δεξιοτήτων του προσωπικού. Και οι δυο αυτές δράσεις αποτελούν προτεραιότητα για τις εταιρείες, καθώς συγκεντρώνουν ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά που διαχρονικά κινούνται υψηλότερα του 80%. Ακολουθεί η παροχή πρόσθετης ιατροφαρμακευτικής κάλυψης στο προσωπικό, όπου παραπάνω από τις μισές εταιρείες του δείγματος (55%) εφαρμόζουν τη συγκεκριμένη δράση στο μέγιστο βαθμό («πάρα πολύ»).

 

Κοινωνία

Η μεγάλη πλειοψηφία των εταιρειών του δείγματος (73%) δήλωσε ότι πραγματοποιεί δωρεές και χορηγίες σε χρήμα ή/και είδος  σε «πολύ» ή «πάρα πολύ» σημαντικό βαθμό (διάγραμμα 5). Το συγκεκριμένο ποσοστό είναι υψηλότερο σε σχέση με πέρυσι κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες, γεγονός που καταδεικνύει ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις αρχίζουν να αυξάνουν τις δράσεις τους στον συγκεκριμένο τομέα.  Σε αρκετά σημαντικό βαθμό φαίνεται να υποστηρίζονται τόσο οι δράσεις σε συνεργασία με τις τοπικές κοινότητες (66%), όσο και οι καλλιτεχνικές, αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις (53%).

 

Περιβάλλον

Οι εταιρείες εμφανίζονται ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένες ως προς το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Οι δράσεις ΕΚΕ που αφορούν το Περιβάλλον (διάγραμμα 6), φαίνεται να υιοθετούνται σε μεγάλο βαθμό από τις επιχειρήσεις. Το 75% των εταιρειών του δείγματος εφαρμόζουν εσωτερικά προγράμματα ανακύκλωσης σε μεγάλο βαθμό («πολύ» ή «πάρα πολύ»). Ακολουθεί η εφαρμογή προγραμμάτων εξοικονόμησης ενέργειας και διαχείρισης αποβλήτων (74%) και η ένταξη στην επιχείρηση συστημάτων περιβαλλοντικής διαχείρισης σύμφωνα με εθνικά/διεθνή πρότυπα (π.χ. ISO 14001, EMAS κλπ.) με ποσοστό 58%.

 

Αγορά


       Οι δράσεις ΕΚΕ που αφορούν την αγορά φαίνεται να υιοθετούνται σε ικανοποιητικό βαθμό από τις επιχειρήσεις του δείγματος. Ωστόσο, παρατηρούνται αρκετές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις έρευνες των προηγούμενων ετών. Η εφαρμογή συστήματος διαχείρισης-διασφάλισης ποιότητας των προϊόντων (π.χ. ISO 9000 κλπ.) ακολουθείται σε ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό («πολύ» και «πάρα πολύ») από το 85% των εταιρειών, αν και το εν λόγω ποσοστό εμφανίζεται μειωμένο κατά 9 μονάδες σε σχέση με το 2016 που είχε ανέλθει στο 94%. Προγράμματα ΕΚΕ που αναφέρονται στους καταναλωτές (π.χ. διαδικασίες μέτρησης και διαχείρισης παραπόνων κλπ.) εφαρμόζει σε «πολύ» ή «πάρα πολύ» μεγάλο βαθμό το 67% των εταιρειών. Αντιθέτως, η χρήση κριτηρίων ΕΚΕ στην επιλογή προμηθευτών ή συνεργατών εξακολουθεί να εφαρμόζεται σε περιορισμένη σχετικά κλίμακα, αφού το 55% των επιχειρήσεων δήλωσε ότι εφαρμόζει τη συγκεκριμένη δράση από «καθόλου» έως «μέτρια» (διάγραμμα 7).

 

Οφέλη των εταιρειών από τις δράσεις ΕΚΕ

Εννέα στις δέκα επιχειρήσεις αξιολόγησαν με το μεγαλύτερο βαθμό σημαντικότητας  («πάρα πολύ» και «πολύ») την ενίσχυση και προστασία της εταιρικής εικόνας (φήμη, brands κλπ.) ως το κυριότερο όφελος που έχουν  από τις πρακτικές της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (πίνακας 1). Ακολούθησαν με ποσοστό 86% τόσο η συνεισφορά στο κοινωνικό σύνολο όσο και η προσέλκυση και διατήρηση υψηλού επιπέδου ανθρώπινου δυναμικού, γεγονός το οποίο δείχνει ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις φαίνεται να αντιλαμβάνονται τη σημασία της ΕΚΕ για την κοινωνία και για τους εργαζομένους τους.

 

 

Πίνακας 1. Οφέλη των εταιρειών από την εφαρμογή πρακτικών ΕΚΕ (2018)
Οφέλη ΕΚΕ Βαθμός Σημαντικότητας
Καθόλου Λίγο Μέτρια Πολύ Πάρα Πολύ
Ενίσχυση και προστασία της εταιρικής εικόνας (φήμη, brands κλπ.) 2% 2% 6% 47% 43%
Συνεισφορά στο κοινωνικό σύνολο 4% 10% 30% 56%
Προσέλκυση και διατήρηση υψηλού επιπέδου ανθρωπίνου δυναμικού (άριστο εργασιακό περιβάλλον, ίσες ευκαιρίες κλπ.) 4% 10% 58% 28%
Βελτίωση της απόδοσης / παραγωγικότητας των εργαζομένων 24% 54% 22%
Μεγαλύτερη ικανοποίηση και διατηρησιμότητα των πελατών 6% 8% 16% 45% 25%
Βελτίωση σχέσεων με το επιχειρηματικό περιβάλλον 6% 8% 27% 42% 17%
Παροχή μεγαλύτερης αξίας στους μετόχους (π.χ. μέσω της ένταξης σε ειδικούς δείκτες αξιολόγησης ΕΚΕ κλπ.) 14% 13% 17% 35% 21%
Αύξηση πωλήσεων 15% 17% 31% 31% 6%
Φοροελαφρύνσεις 27% 23% 35% 15%

 

Βαθμός Εφαρμογής Πρακτικών ΕΚΕ στην Ελλάδα

Οι μεγάλες εταιρείες της εγχώριας οικονομίας αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και φαίνεται ότι την κατατάσσουν αρκετά ψηλά στις επιχειρηματικές τους δράσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι, η ΕΚΕ θεωρείται «πολύ» ή «πάρα πολύ» σημαντική στο 89% των επιχειρήσεων του δείγματος (διάγραμμα 8), ποσοστό αυξημένο κατά 5% σε σχέση την περσινή έρευνα.

Την ίδια στιγμή, ωστόσο, οι μεγάλες εταιρείες θεωρούν ότι η ΕΚΕ δεν έχει αναπτυχθεί ακόμη σε ικανοποιητικό βαθμό από το σύνολο των ελληνικών επιχειρήσεων (ανεξαρτήτως μεγέθους). Ειδικότερα, σε ερώτηση για το βαθμό υιοθέτησης των δράσεων ΕΚΕ από τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα, το μεγαλύτερο ποσοστό των εταιρειών του δείγματος (66%) θεωρεί ότι ο βαθμός διείσδυσης/εφαρμογής πρακτικών ΕΚΕ στην παρούσα φάση κυμαίνεται σε μέτρια επίπεδα και μόλις το 4% του δείγματος θεωρεί ότι η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη εφαρμόζεται σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό από τις εγχώριες επιχειρήσεις (διάγραμμα 9).

Από τα παραπάνω συμπεραίνεται ότι υπάρχουν ακόμη σημαντικά ανάπτυξης προκειμένου η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη να εφαρμοστεί αφενός σε μεγαλύτερο ποσοστό εταιρειών και αφετέρου σε ευρύτερο φάσμα δραστηριοτήτων.

Ως οι κυριότεροι παράγοντες που δρουν ανασταλτικά στην υλοποίηση πρακτικών ΕΚΕ αναδείχθηκαν η τρέχουσα οικονομική συγκυρία και το οικονομικό κόστος, οι οποίοι κατέλαβαν τις πρώτες θέσεις στην αξιολόγηση των εταιρειών του δείγματος, με 22% και 20% αντίστοιχα, όπως άλλωστε και στην περσινή έρευνα. Ακολουθεί η έλλειψη κινήτρων με 18% και η ελλιπής ενημέρωση των πολιτών για την έννοια της ΕΚΕ με 15%.Ανασταλτικοί Παράγοντες Υλοποίησης Δράσεων ΕΚΕ

 

Συμπεράσματα της Έρευνας

Τα κυριότερα αποτελέσματα της αναφερόμενης πρωτογενούς έρευνας συνοψίζονται στα εξής:

  • Δυο στις τρεις εταιρείες του δείγματος (66%) θεωρεί ότι ο βαθμός εφαρμογής των πρακτικών ΕΚΕ από το σύνολο των ελληνικών επιχειρήσεων εξακολουθεί να κυμαίνεται σε μέτρια επίπεδα.
  • Οι ενέργειες των εταιρειών που αφορούν το Ανθρώπινο Δυναμικό καλύπτουν το μεγαλύτερο μερίδιο (39% το 2018) στο συνολικό τους προϋπολογισμό για δράσεις ΕΚΕ.
  • Η πλειοψηφία των εταιρειών (62%) δαπανά έως €200.000 σε ετήσια βάση, το 24% των επιχειρήσεων δαπανά από €200.000 έως €1 εκατ., ενώ το 14% των επιχειρήσεων δαπανά από €1 εκατ. έως και €5 εκατ.
  • Ορισμένες από τις κυριότερες πρακτικές ΕΚΕ που εφαρμόζονται σε «πολύ» ή «πάρα πολύ» σημαντικό βαθμό από τις εταιρείες του δείγματος είναι οι εξής: α) η παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους εργαζομένους (89%), β) η εφαρμογή συστήματος διαχείρισης-διασφάλισης ποιότητας των προϊόντων (85%) και γ) παροχή δυνατοτήτων εκπαίδευσης ή βελτίωσης των δεξιοτήτων του προσωπικού (84%).
  • Η ενίσχυση και προστασία της εταιρικής εικόνας και η συνεισφορά στο κοινωνικό σύνολο αξιολογήθηκε από το 90% και το 86% αντίστοιχα των εταιρειών του δείγματος ως «πολύ» ή «πάρα πολύ» σημαντικό όφελος που επιφέρουν οι δράσεις ΕΚΕ.
  • Τέλος, η τρέχουσα οικονομική συγκυρία με ποσοστό 22% και το οικονομικό κόστος με 20% θεωρούνται οι κυριότεροι ανασταλτικοί παράγοντες υλοποίησης ΕΚΕ από τις ελληνικές επιχειρήσεις.

 

Συμπερασματικά, οι μεγαλύτερου μεγέθους επιχειρήσεις προβαίνουν σε δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ), καθώς αυτές συνήθως έχουν την οικονομική επιφάνεια να προβληθούν σε δαπανηρά μέσα επικοινωνίας μεγάλης απήχησης, όπως είναι η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τα έντυπα μέσα ή ακόμα και να «τρέξουν» μεγάλες καμπάνιες ηλεκτρονικής προώθησης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ΕΚΕ δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζεται απλά ως ένα πρόσθετο κόστος από τις επιχειρήσεις, αλλά ως επένδυση με συγκεκριμένους στόχους, μετρήσιμα αποτελέσματα και οφέλη, που αφορούν τόσο στην ίδια την επιχείρηση όσο και το κοινωνικό σύνολο. Ως εκ τούτου, κρίσιμα σημεία θεωρούνται η ευαισθητοποίηση της κοινωνίας και των καταναλωτών, η εκπαίδευση των στελεχών των επιχειρήσεων και η υιοθέτηση κατάλληλων πρωτοβουλιών και στρατηγικών από την πλευρά της πολιτείας που θα ενθαρρύνουν μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων προς την κατεύθυνση της υιοθέτησης των βέλτιστων πρακτικών ΕΚΕ.

 

Σύνταξη Μελέτης & Έρευνας για την ΕΚΕ 

          

Σταματίνα Παντελαίου                                   Νίκος Ταβουλάρης

Director                                                           Senior Consultant

Economic Research & Sectorial Studies     Economic Research & Sectorial Studies

 

H ICAP Group – με 1.000 εργαζομένους – είναι ο μεγαλύτερος Όμιλος παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις στην Ελλάδα, με ισχυρή παρουσία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Μετά την εξαγορά της από το SEEF Fund της Global Finance το 2007, έχει αναπτυχθεί ραγδαία και σήμερα παρέχει μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 κατηγορίες:

Credit Risk Services, Marketing & Sales Solutions, Management Consulting και People & Employment Solutions.  Περισσότερες πληροφορίες στο www.icap.gr


Ακολουθήστε την Ι
CAP Group στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης:

Λογότυπο ICAP Group
Μπορείτε να λάβετε το αρχείο από την ακόλουθη διεύθυνση: http://dir.icap.gr/mailimages/PublishingServer/ICAPGroup.jpg

Φωτογραφία κας Σταματίνας Παντελαίου, Director Οικονομικών & Κλαδικών Μελετών Ομίλου ΙCAP
Μπορείτε να λάβετε τo αρχείο από την ακόλουθη διεύθυνση:
http://dir.icap.gr/mailimages/PublishingServer/Pantelaiou_Stamatina.jpg

Φωτογραφία κ. Νίκου Ταβουλάρη, Senior Consultant Οικονομικών & Κλαδικών Μελετών Ομίλου ΙCAP Μπορείτε να λάβετε τo αρχείο από την ακόλουθη διεύθυνση:
http://dir.icap.gr/mailimages/PublishingServer/Νίκος Ταβουλάρης.JPG

 

Περισσότερες Πληροφορίες:

Γραφείο Τύπου Oμίλου ICAP

Φρατζέσκα Σιδερή, Communications & Marketing Manager

T: 210 7200 495 | 693 673 5 143 | F: 213 0173 495

 

Προγράμματα

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να ξεκινήσεις την καριέρα σου ως Data Analyst!

Data Mining Academy 2019 by CollegeLink

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να ξεκινήσεις την καριέρα σου ως Data Analyst!

Τα τελευταία χρόνια οι ανάγκες για ανθρώπους με γνώσεις επεξεργασίας και ανάλυσης δεδομένων έχουν σημειώσει ιδιαίτερη αύξηση. Όλο και περισσότερες εταιρίες έχουν τέτοιες ανάγκες και αδυνατούν να τις καλύψουν, καθώς δεν υπάρχουν καταρτισμένοι υποψήφιοι στην αγορά εργασίας.

Σε 8 ημέρες και συνολικά 30 εκπαιδευτικές ώρες, ο πολύ έμπειρος επαγγελματίας του κλάδου Κωσταντίνος Μπουραζάς, υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος Στατιστική του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, θα σε εκπαιδεύσει σε όλο το φάσμα του Data Mining & Data Analytics και θα σε προετοιμάσει απόλυτα για την αγορά εργασίας!

ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΕΔΩ!

 

Tι θα μάθεις;

  • Εισαγωγή στην ανάλυση δεδομένων με τη χρήση της γλώσσας r, στο σύγχρονο περιβάλλον της r studio
  • Αναγνώριση ποικίλων προβλημάτων που απαιτούν γνώση ανάλυσης δεδομένων, με σκοπό την αντιμετώπισή τους
  • Ανάπτυξη ικανοτήτων αναζήτησης πηγών στο διαδίκτυο, με σκοπό την εύρεση και την αντιμετώπιση προβλημάτων που υπάγονται στην ανάλυση δεδομένων

Τι κερδίζεις με την εγγραφή σου;

  1. 30 ώρες εκπαίδευση
  2. Hands-on project
  3. Ευκαιρίες καριέρας σε εταιρίες συνεργάτες
  4. Networking με επαγγελματίες του κλάδου
  5. Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

 

Πρόγραμμα

Τρίτη 11/06 17:30-20:30

Εισαγωγή στο Data Mining

Εισαγωγή στην R

Πέμπτη 13/06 17:30-20:30

Εισαγωγή στα Περιγραφικά Μέτρα

Πίνακες Συνάφειας

Ποσοτικές και κατηγορικές μεταβλητές

Τρίτη 18/06 17:30-20:30

Διαγράμματα

Εισαγωγή στον έλεγχο υποθέσεων

Πέμπτη 20/06 17:30-20:30

Έλεγχοι υποθέσεων

Σάββατο 22/06 11:30-17:00

Ανάλυση διακύμανσης

Lunch break by Goody’s Burger House

Απλή Παλινδρόμηση

Δευτέρα 24/06 17:30-20:30

Πολλαπλή Παλινδρόμιση

Πέμπτη 27/06 17:30-20:30

Διακύμανση κατά 2 παράγοντες

Σάββατο 29/06 11:30-17:00

Λογιστική Παλινδρόμιση

Lunch break by Goody’s Burger House

ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΕΔΩ!

Όροι & Προϋποθέσεις Συμμετοχής

*Σε περίπτωση που περισσότεροι των 35 υποψηφίων πληρούν τις προϋποθέσεις θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

-Nα σου αρέσει ο κλάδος του Data Mining/Analytics

-Nα έχεις κάποια ακαδημαϊκή ή εργασιακή εμπειρία στο χώρο του Πληροφορικής/ Στατιστικής/ Μαθηματικών/ Φυσικής

-Nα έχεις πλήρες συμπληρωμένο προφίλ στην πλατφόρμα του CollegeLink.gr

-Nα ψάχνεις για εργασία αυτόν τον καιρό

-Θα χρειαστεί να έχεις δικό σου laptop

Μάθε περισσότερα εδώ!

Διάβασε εδώ την εμπειρία των συμμετεχόντων του προηγούμενου Data Mining Academy!

Continue Reading

Παρουσίαση

THE BRITELINE Η κοινωνική διάσταση του Brand

Eνα πρωτοποριακό, πολυδιάστατο Artistic Fashion Βrand, που εισάγει μία νέα τάση στη μόδα δημιουργώντας “Artistic and Inspiring Fashion Concepts” που προωθούν ένα “State of Mind”, όχι απλά ένα Lifestyle.

Η απεικόνιση μίας ακτίδας φωτός πάνω στο λογότυπο του brand – η “Λαμπερή Γραμμή” – συμβολίζει την αόρατη γραμμή που συνδέει το πνεύμα, την ψυχή και το σώμα μας με τον Κόσμο ενώ συγχρόνως αποτελεί το σήμα ενός πρωτότυπου, μοναδικού και ποιοτικού contemporary fashion brand, που ξεκινά από την Ελλάδα και σκοπεύει να «αγκαλιάσει» τον κόσμο με μία «λαμπερή μόδα» με νόημα και μήνυμα, “Μade in Hellas”.

H φίρμα THE BRITELINE®  δημιουργεί ποιοτικά προιόντα με έντονους συμβολισμούς, που προάγουν τις αξίες της ομορφιάς, της αρμονίας και της γυναικείας δύναμης.

Οι συλλογές των κοσμημάτων και t-shirts που διαθέτει στην Ελλάδα και το Εξωτερικό είναι βασισμένες στο concept APHRODITE REINVENTED®  με σήμα τη Θεά Αφροδίτη, που εδώ συμβολίζει «Το Πνεύμα, την Ομορφιά και τη Δύναμη της Αιώνιας Γυναίκας που κινείται με Γενναιότητα και Αισιοδοξία προς το Μέλλον» μεταφέροντας το μήνυμα «REINVENT YOURSELF» – σε ελεύθερη μετάφραση «Ξανα-ανακάλυψε τον εαυτό σου».

Με το μήνυμα αυτό καλεί την Παγκόσμια Γυναίκα να συνεχίσει τη δυναμική της πορεία προς το μέλλον, ξεπερνώντας κάθε αντιξοότητα και εμπόδιο, βασισμένη στην εσωτερική της Ομορφιά, Αξία και Δύναμη.

Τα μηνύματα του Concept απεικονίζονται στα θέματα με τίτλο “YOUR COMPASS”, “LET THE STAR GUIDE YOU”, “AIRBORNE”,  “REINVENT YOURSELF”, “YOU AND THE CIRCLE OF LIFE” και “ALIVE”.

Tα προιόντα THE BRITELINE® κατασκευάζονται στην Ελλάδα με υψηλές προδιαγραφές και υλικά αρίστης ποιότητας. Διατίθενται σε art galleries, επιλεγμένα καταστήματα και eshops και μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα στην ιστοσελίδα www.thebriteline.com.

H Κοινωνική διάσταση του brand, THE BRITELINE® International Organization προάγει το Μήνυμα του Concept, στηρίζει Δράσεις και οργανισμούς που εργάζονται για την ενδυνάμωση των γυναικών, διαθέτοντας, εκτός των άλλων, μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του brand THE BRITELINE® – Art Fashion with a Message σ’ αυτούς τους σκοπούς.

Continue Reading

Συνέδρια

4 Skill Development Trainings

4 Skill Development Trainings

Τοποθεσία: Caravan B&B Thessaloniki (Ρεμπέλου 1, Θεσσαλονίκη)

Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει για τα 4 trainings 

 

Όλοι πλέον μιλάνε για τα soft skills – αλλά τι είναι και πώς μαθαίνονται; Στον συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο της σύγχρονης τεχνολογίας, πρόκειται για τα χαρακτηριστικά που θα κάνουν τους επαγγελματίες του αύριο να ξεχωρίσουν πραγματικά. Περισσότερο από ποτέ, οι εργοδότες αναζητούν συνεργάτες με προσαρμοστικότητα, αποτελεσματική επικοινωνία, διάθεση για δια βίου μάθηση, συναισθηματική νοημοσύνη, γνώσεις δημόσιας ομιλίας και παρουσιάσεων, καθώς και την ικανότητα να χτίζεις, να συντονίζεις και να συμμετέχεις σε δυνατές ομάδες.

Στο Youthnest θέλουμε να επενδύσουμε στους νέους που έχουν μείνει στη Θεσσαλονίκη, κάνοντας αυτές τις δεξιότητες προσιτές σε όλους. Τα εργαστήρια μας θέτουν τα θεμέλια για ριζική προσωπική ανάπτυξη που οδηγεί σε ισχυρότερο κίνητρο για επαγγελματική εξέλιξη.

Σας παρουσιάζουμε 4 εργαστήρια ενίσχυσης δεξιοτήτων (Skill Development Trainings) βασισμένα στις πιο διαδραστικές μεθόδους εκπαίδευσης για κάθε νέο επαγγελματία της Θεσσαλονίκης. Για όλους όσους θέλουν να εκφράσουν και να μεταδώσουν ένα μήνυμα (Public speaking & Presentation Skills) (1.6),  να συντονίζουν και να διοικούν αποτελεσματικά μια ομάδα (Leadership) (8.6) να διαχειρίζονται καλύτερα τον προσωπικό τους χρόνο (Time management) (22.6) και να εξελίσσονται σε προσωπικό επίπεδο (Personal Branding & Communication) (29.6).

Στόχος των εργαστηρίων μας είναι να προσελκύσουν όσους ενδιαφέρονται να εξελιχθούν προσωπικά και επαγγελματικά, ανεξαρτήτως αντικειμένου σπουδών ή ενασχόλησης. Αρκεί να μοιράζονται το ίδιο πάθος για συνεχή προσωπική εξέλιξη και καινοτομία!

Σε ποιους απευθύνεται

Η σειρά εργαστηρίων “Skill Development Trainings” απευθύνεται σε νέους επαγγελματίες του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, νέους επιχειρηματίες, φοιτητές, και γενικότερα σε όποιον θέλει να ακολουθεί τις παγκόσμιες εργασιακές τάσεις, να ενημερώνεται και να εξελίσσεται.

Παίρνοντας μέρος στα εργαστήρια:

  • Θα επενδύσεις στον εαυτό σου και στην καριέρα σου.
  • Θα μάθεις κάποιες από τις πιο δημοφιλείς δεξιότητες στην αγορά.
  • Θα ζήσεις ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβεις άμεσο feedback και να συζητήσεις τους προβληματισμούς σου​
  • Θα αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, εξασκώντας νέες δεξιότητες σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον.
  • Θα έρθεις σε επαφή με άλλους συμμετέχοντες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με σένα.

 

Ημερομηνίες & Θεματικές

Οι ακόλουθες ημερομηνίες αφορούν έναν ολόκληρο κύκλο προγραμμάτων που διαρκεί όλο τον Ιούνιο.

 

Public Speaking & Presentation skills (1/6/2019)

11:30-13:15 Φωνητικές και σωματικές ασκήσεις προθέρμανσης

13:15-13:30 Πρακτικές Συμβουλές

13:30–14:00 Προετοιμασία ομιλίας

14:00-17:00 Πρακτική εξάσκηση με προσωπικό feedback

 

Leadership (8/6/2019)

11:30-13:15 Έχεις τον ηγέτη μέσα σου;

13:15-13:50 Δεξιότητες ενός ηγέτη

13:50-14:45 Εργαλείο εύρεσης ηγεσίας

14:45-16:20 Πως να εμπνεύσεις μια ομάδα

16:20-17:00 Η σημασία της αξιολόγησης

 

Time management (22/6/2019)

11:30-13:30 Προσωπική ανασκόπηση – αναγνώριση προσωπικών αναγκών

13:30–14:00 Το πρόβλημα της αναβλητικότητα και το εργαλείο διαχείρισης χρόνου

14:00-15:30 Από τη θεωρία στην πράξη – η επόμενη μέρα

15:30-17:00 Ψηφιακά εργαλεία διαχείρισης χρόνου

 

Personal branding & Communication  (29/6/2019)

11:30-13:15 Το δικό σου προσωπικό branding – πως να χτίσεις και να διατηρήσεις το δικό σου branding

13:15-13:30 Πρακτική εξάσκηση ενίσχυσης προσωπικού branding

13:30-14:00 Κανάλια επικοινωνίας και σκοποί

14:0015:30 Παραδείγματα καλής και κακής επικοινωνίας

15:30-17:00 Συναισθηματική νοημοσύνη: Τι είναι και πως καθορίζει την επικοινωνιακή μας στάση

 

Διαδικασία συμμετοχής

Το κάθε training αφορά περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων! Μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή σε 1, 2, 3 ή και τα 4 trainings! Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στη φόρμα συμμετοχής των trainings και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για τις λεπτομέρειες.

Περιλαμβάνεται καφές και ελαφρύ σνακ

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

Θέλετε να μάθετε περισσότερα;

Δείτε το event της εκπαίδευσης.

Continue Reading

Trending