Connect with us

Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό

Αίγινα: Ένας τόπος προορισμού

Αίγινα, 2 Ιουνίου 2020: Ο ταξιδιωτικός οδηγός weloveaegina.com συμπλήρωσε τρία χρόνια λειτουργίας και τα γιόρτασε με μία έκπληξη προς το κοινό του: το λανσάρισμα ενός e-shop αποκλειστικά για την Αίγινα, shop.weloveaegina.com, σε ελληνικά και αγγλικά.

Στο shop.weloveaegina.com κανείς μπορεί να προμηθευτεί τοπικά προϊόντα της Αίγινας όπως το το Αιγινήτικο φιστίκι, το διάσημο υπερ-καρπό της, ωμό ή ψημένο, αλατισμένο ή ανάλατο, ψίχα, βιολογικό κλπ αλλά και πάστες φιστικιού με ή χωρίς ζάχαρη, πέστο φιστικιού μέχρι και καλλυντικά με βάση το φιστίκι. Η Αίγινα είναι από αρχαίων χρόνων  γνωστή για τα κεραμικά της τα οποία δε θα μπορούσαν να λείπουν από το συγκεκριμένο e-shop – χειροποίητα κεραμικά, κάποια σε μοναδικά κομμάτια, σχεδιασμένα και ζωγραφισμένα στο χέρι, από γνωστούς κεραμίστες και ζωγράφους της Αίγινας. Εκτός από τα προϊόντα που παράγει ο τόπος, στο eshop μπορεί κανείς να αγοράσει εικόνες και βιβλία για τον Άγιο Νεκτάριο, αναμνηστικά είδη για το σπίτι, κοσμήματα, διακοσμητικά, τσάντες, όλα με θέμα την Αίγινα αλλά και αντίτυπα του έργου τέχνης «Αίγινα – Μία μυθολογική πριγκίπισσα με ιστορία», του καλλιτέχνη Λεωνίδα Γιαννακόπουλου. Όλα τα προϊόντα σχεδιάζονται και παράγονται στην Ελλάδα από διακεκριμένους Έλληνες καλλιτέχνες και σχεδιαστές. 

Παράλληλα, κατά το διάστημα του εγκλεισμού του κόσμου λόγω της πανδημίας, το We Love Aegina διατήρησε ζωντανό το ενδιαφέρον του κόσμου για το νησί της Αίγινας μέσα από μία σειρά από δράσεις:

  • Δημιουργία του Aegina Lovers Group στο facebook για τους λάτρεις της Αίγινας που μετρά ήδη 1600 μέλη.
  • Δημιουργία της σελίδας «Οι Άνθρωποι της Αίγινας» ή “Aegina Ambassadors” με συνεντεύξεις ανθρώπων που μοιράζονται τους δικούς τους λόγους που τους δένουν με το νησί.
  • Δημιουργία καναλιού στο YouTube όπου ανεβαίνουν ιστορίες αγάπης για την Αίγινα, με στόχο να ανεβαίνει υλικό για το νησί και τι αυτό προσφέρει.

«Η Αίγινα είναι αγάπη… Και είμαστε πολλοί εμείς που την αγαπάμε! Αγαπάμε το λιμάνι της, τις θάλασσές της, την ιστορία της, τις βόλτες με την άμαξα, την περατζάδα στην προκυμαία, τα κρυφά κολπάκια, τα γραφικά χωριά, τις φιστικιές, τις βουτιές, τις παρέες, την ξεγνοιασιά… Τι ωραίο που θα ήταν αν μπορούσαμε να έχουμε κάτι μαζί μας να μας θυμίζει τις πιο όμορφες στιγμές μας; Έτσι ακριβώς, μέσα από αυτές τις ερωτήσεις και τα συναισθήματα, γεννήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία ενός e-shop με αναμνηστικά, δώρα και προϊόντα από την Αίγινα! Για να μπορούμε ανά πάσα στιγμή να συμπληρώνουμε τη συλλογή μας από αναμνηστικά. Να μπορούμε να την «φοράμε», να την «γευόμαστε», να την «διαβάζουμε», να την «έχουμε μαζί μας». Αλλά και για να κάνουμε δώρα στους φίλους μας, να διακοσμούμε το σπίτι μας, να μαθαίνουμε περισσότερα για το νησί μας!», δήλωσε η Ελίνα Αργύρη, εμπνεύστρια του νέου αυτού concept προώθησης του προορισμού.

To shop.weloveaegina.com προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 50 ευρώ (έως 2 κιλά) και μία βαμβακερή τσάντα We Love Aegina για αγορές άνω των 100 ευρώ.

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό

Την άνοιξη πάμε στην Ιαπωνία με τη Melodrakma Universal

ΙΑΠΩΝΙΑ: Η αυτοκρατορία των αισθήσεων!

Η Ιαπωνία για εμάς, δεν είναι μία ακόμα χώρα… Είναι ένας χρησμός μέλλοντος και μια βουτιά στο παρελθόν συγχρόνως. Ο «γάμος» του ονειρικού με το πραγματικό, ο πόλεμος του άγνωστου Σαμουράι, οι αναμνήσεις της γκέισας που δημιούργησε η φαντασία του καθενός, ο Λευκάδιος Χερν, η Γιαγιόι Κουσάμα, χωριά απερίγραπτου παρελθόντος και πόλεις ασύλληπτου μέλλοντος… Είναι γνωστοί μύθοι ταξιδιωτικών πόθων, όπως Τόκιο, Κιότο, Οσάκα, Φούτζι Γιάμα, αλλά και άγνωστα όνειρα που εκπληρώνονται στην άγνωστη Ιαπωνία, στην Τακαγιάμα, το Νίκκο, την Καναζάουα, το Σιρακουαγκό και το Ινάρρι…

Το Ταξίδι της Melodrakma Universal στην Ιαπωνία είναι σαν μία ρωσική κούκλα, κρύβει κι άλλα κι άλλα πολλά ταξίδια μέσα του… Είναι ένα ταξίδι σε μια σπάνια ευγένεια, σε μια αισθητική από άλλον πλανήτη, σε ένα σπουδαίο παρελθόν και σ’ ένα ίσως ακόμα σπουδαιότερο μέλλον που μοιάζει να δίνουν φιλί ερωτικό και στις πέντε αισθήσεις του κάθε ταξιδιώτη.

Το Ταξίδι στην Ιαπωνία είναι κάστρα και παλάτια, λίμνες και ηφαίστεια, υψηλή τεχνολογία και παραδοσιακή τελετή-δείπνο σε μια νύχτα με μια Γκέισα, Karaoke, Θέατρο Νο, Καμπούκι, φυσική ομορφιά και τεχνητή νοημοσύνη, ιστορία αλλά κυρίως Άνθρωποι και οι μικρές παγκόσμιες ιστορίες τους.

Για 13 μέρες (10 νύχτες), αποκαλύπτουμε κι ανακαλύπτουμε έναν κόσμο μακρινό, γεμάτο συμβολισμούς αρχαίους και μακρινούς αλλά για κάποιο λόγο οικείους μέσα μας. Λόγος, Σιωπή, Μουσική, Χώρος και Χρόνος μίας κάποιας Μνήμης του καθενός.

«Το Ταξίδι είναι Σπίτι που μπαίνουμε, το κατοικούμε, το αγαπάμε… Πιστεύω ακράδαντα πως ένα ταξίδι πρέπει κυρίως να έχει ψυχή κι αυτό μόνο οι ανθρώπινες ιστορίες μπορούν να το προσφέρουν. Αυτές έχουν ψυχή και στα λεωφορεία του κόσμου δίνουν κάθε μέρα το φιλί της ζωής και της νιότης σ’ όσα γερνάνε μέσα μας. Η Μνήμη είναι το Concept του δικού μας ταξιδιού. Αγαπάμε την Ιαπωνία και η αγάπη αυτή έγινε κλειδί για να μπούμε στη μυστική καρδιά ενός μαγικού τόπου… » υπογραμμίζει ο Γιάννης Λυμτσιούλης, Διευθυντής της Melodrakma Universal.

Για την άνοιξη του 2024, προγραμματίσαμε 4 αναχωρήσεις για τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου: 13 Μαρτίου, 24 Μαρτίου, 31 Μαρτίου (για την περίοδο των ανθισμένων κερασιών) και 30 Απριλίου (για το Πάσχα).

Η Melodrakma Universal υπογράφει τα ταξίδια που προτείνει κι εκείνα καταλαμβάνουν χώρο στη μνήμη και υπεραξία στη συνείδηση των ταξιδιωτών -αυτών που έχουν απαίτηση και προσδοκία το ταξίδι να μην είναι απλώς ένα ακόμα προϊόν προς κατανάλωση.

Continue Reading

Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό

Κύθνος – Μέριχας: Αξέχαστες Διακοπές

Ο Μέριχας είναι ένα πανέμορφο λιμανάκι στη Κύθνο. Τα πεντακάθαρα νερά, η άγρια φύση, η αλμύρα της θάλασσας και τόσες άλλες ομορφιές θα σας κάνουν να περάσετε τις πιο ονειρικές σας διακοπές. Τον επισκεφθήκαμε και σας τον παρουσιάζουμε μέσα από τις πανέμορφες φωτογραφίες που τραβήξαμε σε μαγευτικές στιγμές του Μέριχα…  Τα δειλινά είναι εξωτικά και το τοπίο σε γαληνεύει. Ο Μέριχας και η Κύθνος είναι ένας αγαπημένος προορισμός…

Ο Μέριχας  κάνει την παραμονή του επισκέπτη ευχάριστη και ξεκούραστη. Διαθέτει ξενοδοχεία, ξενώνες και ενοικιαζόμενα δωμάτια. Διαθέτει πολλά ακρογιάλια και ωραίες αμμουδιές με έντονη τη τουριστική κίνηση το καλοκαίρι.

Τα πεντακάθαρα νερά, η άγρια φύση, η αλμύρα της θάλασσας και τόσες άλλες ομορφιές θα σας κάνουν να περάσετε τις πιο όμορφες  σας διακοπές. Τον επισκεφθήκαμε και σας τον παρουσιάζουμε μέσα από τις πανέμορφες φωτογραφίες που τραβήξαμε σε μαγευτικές στιγμές του Μέριχα…

               

Ο Μέριχας της Κύθνου είναι ένα από τα πρώτα λιμάνια μαζί με το λιμάνι των Λουτρών που συναντά ο ναυτικός ταξιδευτής περνώντας από το Ακρωτήριο του Κάβο Ντόρο και κατευθυνόμενος προς τις νότιες και δυτικές Κυκλάδες.

 

          

Το λιμάνι του Μέριχα φιλοξενεί πολλά σκάφη από τους επισκέπτες τη θερινή σεζόν,  είναι η πρώτη επαφή που θα έχει με την Κύθνο ο επισκέπτης του νησιού. Στο Μέριχα καταφθάνουν τα πλοία από το λιμάνι του Πειραιά ή το λιμάνι του Λαυρίου με προορισμό την Κύθνο.

 

                

ο Μέριχας αποτελεί το μοναδικό λιμάνι των πλοίων που εκτελούν τα βασικά δρομολόγια άφιξης προς το νησί

( Οι φωτογραφίες προέρχονται από τη προσωπική συλλογή της Μαρία Άνθη κατά την επίσκεψή της στην Κύθνο )

athensupdate.gr

Μαρία Σ. Άνθη,

Δημοσιογράφος και Μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Ελλάδος (Ε.Σ.Η.Ε.Α)

Continue Reading

Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό

Ζαχαρίας Χνάρης: “Η Ελλάδα αντέδρασε άμεσα”

Συνέντευξη  Από Την Μαρία Άνθη

Με όραμα, άπειρες ώρες εργασίας, διαλέγοντας τους κατάλληλους συνεργάτες, αντιμετωπίζοντας όλες τις αντιξοότητες της Ελληνικής πραγματικότητας θέτοντας συνεχώς στόχους, ο Ζαχαρίας Χνάρης πέτυχε να κατέχει τη δική του επιχειρηματική θέση σε ένα τομέα δύσκολο και απαιτητικό όσο ποτέ άλλοτε. Είναι ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου C.H.C. Διοικεί την Chnaris Hotel ManagementDevelopment & Consulting, η οποία έχει καθιερωθεί στο χώρο του τουρισμού με υψηλές αποδώσεις. Είναι αναμφισβήτητα μια καταξιωμένη εταιρεία, διαχείρισης ξενοδοχειακών μονάδων, δραστηριοποιείται στην αγορά από το 2006 και αριθμεί αυτή τη στιγμή 38 ξενοδοχεία με περισσότερα από 8.000,00 κρεβάτια κάτω από την ομπρέλα της. Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της Chnaris H.M.D.C. είναι, ότι δεσμεύει και εγγυάται άριστη ποιότητα, πλήρη ικανοποίηση του πελάτη, αύξηση των εσόδων και μεγιστοποίηση της κερδοφορίας των ξενοδόχων».

Με τη δράση που έχει αναπτύξει ο Ζαχαρία Χνάρης, φαίνεται ότι αφήνει το αποτύπωμά του και σε πολλούς άλλους κλάδους, μέσα από αυτή τη μακρόχρονη εμπειρία του μας μιλάει εκ βαθέων για όλα. Στο επίκεντρο και η κρίση για την μετά το Κορωνοϊό κατάσταση και την αντιμετώπισή της.

Κε Χνάρη, πώς κρίνεται τις μέχρι σήμερα ενέργειες της Κυβέρνησης όσον αφορά την αντιμετώπιση του Covid -19;

Λόγω της ανεξέλεγκτης πανδημίας του Covid-19, όλος ο κόσμος αντιμετωπίζει δύο τεράστια ζητήματα: Το πρώτο, είναι ο κίνδυνος της δημόσιας υγείας. Το δεύτερο, είναι η επικείμενη οικονομική κατάρρευση σχεδόν όλων των κρατών του κόσμου.

Στην Ελλάδα, η Πολιτεία ξάφνιασε ευχάριστα τη διεθνή κοινότητα με τις επιτυχίες της στον περιορισμό της εξάπλωσης του φονικού ιού. Αντέδρασε άμεσα και συντονισμένα, με αποτέλεσμα να κερδίσει τη διεθνή αναγνώριση και το σεβασμό όλων των προηγμένων χωρών, οι οποίες βιώνουν την μεγαλύτερη κρίση της σύγχρονης ιστορίας, με αβέβαιη κατάληξη. Η Ελληνική Κυβέρνηση προέβη σε συντονισμένες ενέργειες, με τη συμμετοχή και των ΜΜΕ, των εργαζομένων στον υγειονομικό κλάδο, των σωμάτων ασφαλείας, με την Περιφερειακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης αλλά και πολλούς ακόμα φορείς να συνδράμουν την προσπάθεια. Για τα τελικά αποτελέσματα, αξίζουν όμως και πολλά συγχαρητήρια στο σύνολο των πολιτών, που δέχτηκαν και συνεχίζουν να πειθαρχούν στα πολύ αυστηρά περιοριστικά μέτρα.

Το σημαντικό επίσης για την Ελλάδα, είναι το ότι επειδή ενήργησε τη σωστή χρονική στιγμή με αποτελεσματικά μέτρα, ανέδειξε τη χώρα μας ως προτεραιότητα επιλογής τουριστικού προορισμού παγκοσμίως. Αυτό που τώρα ελπίζουμε και αναμένουμε, είναι να λάβει έγκαιρα και τα κατάλληλα μέτρα προστασίας των επιχειρήσεων, για να μην οδηγηθούμε σε οικονομικό θάνατο.

Κε Χνάρη, πώς βλέπετε να εξελίσσεται ο τομέας τουρισμός μετά το Κορωνοϊό για το 2020 και ποιά είναι η ροή του, η χώρα μας καλύπτει ένα μεγάλο μέρος του επιχειρηματικού κόσμου με το Τουρισμό σε πολλούς κλάδους της οικονομίας και της εργασίας.

Σήμερα και με την έναρξη της προσπάθειας επιστροφής στην κανονικότητα να πλησιάζει – έστω και με τα νέα δεδομένα προστασίας της δημόσιας υγείας – παρατηρούμε σοβαρά προβλήματα στον τουριστικό κλάδο, τα οποία προέρχονται από την αβεβαιότητα για το μέλλον.

Προσωπική μου άποψη, είναι ότι τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα θα μπορέσουν να ανοίξουν μέσα με τέλη Ιουνίου και φυσικά, με αρκετές προφυλάξεις και μέτρα. Αρχικά θα ανοίξουν οι μικρές ξενοδοχειακές μονάδες, πιθανότατα μόνο με εσωτερικό τουρισμό, ενώ για τις μεγάλες, θα πρέπει να αναμένουμε σχετική οδηγία από την ΕΕ η οποία να επιτρέπει τις μετακινήσεις των πολιτών μεταξύ των χωρών.

Η επικρατούσα δε άποψη, ότι θα δουλέψουν καλύτερα οι μονοκατοικίες μέσω AirBnb, με βρίσκει εντελώς αντίθετο. Ένας πελάτης που θα φύγει από τη χώρα του για να έρθει σε μία μονοκατοικία στην Ελλάδα επειδή θα νιώθει πιο ασφαλής, δεν έρχεται για διακοπές καραντίνας. Θα μετακινηθεί, θα κυκλοφορήσει, θα ψωνίσει, θα επισκεφθεί ένα μουσείο, θα δει από κοντά τις ομορφιές της χώρας μας. Δεν θα φύγει από τη χώρα του, για να πάει απλά και μόνο για να μένει σε μία μονοκατοικία η οποία είναι ασφαλής διότι ο προορισμός μας είναι πολύ ασφαλής, δεν θα το κάνει.

Το αποτέλεσμα των προσωπικών μου συζητήσεων που έχω πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα με κορυφαία στελέχη του τουριστικού τομέα από όλη την Ευρώπη είναι ότι η Ε.Ε. σύντομα θα εξαγγείλει, ενδεχομένως και θα επιβάλλει στα κράτη – μέλη, να επικεντρωθούν στον εσωτερικό τουρισμό. Θα απαγορεύσει τις μετακινήσεις με αεροπλάνα, με πλοία και οποιοδήποτε άλλο μέσον από χώρα σε χώρα ή θα επιτρέψει μεν τις μετακινήσεις αλλά πολύ περιορισμένα και κάτω από αυστηρά μέτρα ελέγχου για την προστασία όλων. Ήδη άλλωστε, πολλά κράτη όπως η Γερμανία και η Γαλλία, προτρέπουν τους πολίτες τους να κάνουν φέτος διακοπές στη χώρα τους κι αν αποφασίσουν να φύγουν εκτός συνόρων, να μην κλείσουν διακοπές μέχρι και τον Αύγουστο αλλά από τον Σεπτέμβριο και μετά.

Εφόσον λοιπόν δεν βρεθεί μέχρι τα τέλη Ιουνίου 2020 μια αποτελεσματική λύση, δηλαδή ένα φάρμακο ή το εμβόλιο για τον Covid-19, είμαι πεπεισμένος ότι δεν πρόκειται να ανοίξει η Ελλάδα τα σύνορα για τουριστικές μετακινήσεις, με αποτέλεσμα να χαθεί τελείως η φετινή χρονιά. Κι αυτό θα σημάνει την ώρα μηδέν για την βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Την ώρα μηδέν για τον Ελληνικό τουρισμό!

Προβλέπεται τους μήνες αιχμής για τον τουρισμό όπως Ιούλιο και Αύγουστο να ανοίξουν τα Ξενοδοχεία και να δεχθούν τουρίστες από άλλες χώρες;

Αυτό θα εξαρτηθεί από τις αποφάσεις που θα πάρει η ΕΕ – ελπίζω μέχρι τέλος Μαΐου – όσον αφορά τις μετακινήσεις των πολιτών στα άλλα κράτη, αλλά ούτε και η Ελληνική Κυβέρνηση νομίζω θα ρισκάρει κάτι τέτοιο. Άποψη μου είναι ότι δεν θα ανοίξουν τα ξενοδοχεία έως και τέλη Αυγούστου για να δεχθούν τουρίστες από άλλες χώρες, εκτός και αν μέχρι τότε ως εκ θαύματος ελαχιστοποιηθούν έως και μηδενιστούν τα κρούσματα σε όλες τις χώρες.

Υπάρχει φόβος ακόμη για την δημόσια υγεία στην Ελλάδα, σε περίπτωση που ανοίξει η είσοδος για τον τουρισμό με την άρση μέτρων, εφόσον η Ελλάδα είναι η πλέον ασφαλής χώρα για να κάνουν οι πολίτες άλλων χωρών διακοπές;

Βεβαίως και υπάρχει μεγάλος φόβος. Αντιλαμβάνεστε τι θα συμβεί, στην περίπτωση που μπει ένας πελάτης από μία χώρα η οποία συνεχίζει να έχει κρούσματα του Covid-19 και να μεταδώσει τον ιό σε πελάτες και προσωπικό μιας μεγάλης ξενοδοχειακής μονάδας.  Αναγκαστικά το ξενοδοχείο θα μπει σε καραντίνα και το μέλλον για τη σαιζόν 202 τελειώνει εκεί, καθώς επίσης πρέπει να εξετάσουμε και σε πόσους άλλους στη χώρα μας, που θα έχει έρθει σ επαφή θα έχει μεταδώσει τον ιό.

Η συνέχεια της συνέντευξης εδώ

Μαρία Άνθη, Δημοσιογράφος-Συγγραφέας

Continue Reading

Trending