Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Διεθνής Ημέρα για τις Γυναίκες της Υπαίθρου

Η έμπρακτη στήριξη της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων

προς τις αγρότισσες και η αναγνώριση της από τον ΟΗΕ

Με τη συμπλήρωση δέκα χρόνων από την πρώτη επέτειο της Διεθνούς Ημέρας την 15η Οκτωβρίου 2008, κατόπιν σχετικού Ψηφίσματος της Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών τον Δεκέμβριο του 2007, ο ΟΗΕ εστιάζει στην επιτακτική ανάγκη για την ενδυνάμωση των αγροτισσών μέσω των αειφόρων υποδομών, των υπηρεσιών και της κοινωνικής προστασίας υπέρ της ισότητας των φύλων στην πράξη. Η διαβίωση των αγροτισσών συνδέεται άμεσα με το φυσικό περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή, γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο δίνεται έμφαση στην έννοια της αειφορίας για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των επερχόμενων γενεών.

Σήμερα, με βάση τα στοιχεία του ΟΗΕ :

  • Οι αγρότισσες αποτελούν το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού.
  • Στις αναπτυσσόμενες χώρες οι γυναίκες αποτελούν το 43% του εργατικού δυναμικού στον πρωτογενή τομέα.
  • Οι έξι στους δέκα πρόωρους θανάτους γυναικών της υπαίθρου οφείλονται σε ακατάλληλες συνθήκες υγιεινής μέσα στο σπίτι, λόγω χρήσης ανθυγιεινής τεχνολογίας από χώρες των οποίων η οικονομία βασίζεται στη στερεή βιομάζα και το κάρβουνο.
  • Οι γυναίκες και τα κορίτσια της υπαίθρου στον αναπτυσσόμενο κόσμο έχουν τη βασική ευθύνη για τη συλλογή πόσιμου νερού για την οικογένειά τους σε ποσοστό έως και 80% και σπαταλούν περίπου πέντε ώρες ημερησίως για τη συλλογή καυσίμων για τις οικιακές εργασίες σε βάρος της προσωπικής τους εκπαίδευσης, ανάπαυλας και αναψυχής.

Η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων (ΓΓΙΦ) στηρίζει τις αγρότισσες από τα πρώτα χρόνια της ίδρυσής της. Ενδεικτική είναι η αναφορά στην ουσιαστική στήριξη της ΓΓΙΦ στη δημιουργία του Αγροτουριστικού Συνεταιρισμού Γυναικών Πέτρας Λέσβου, του πρώτου γυναικείου συνεταιρισμού στην Ελλάδα.

Επιπλέον, ο ΟΗΕ αναγνώρισε το πολυεπίπεδο έργο που πραγματοποιεί σήμερα  η ΓΓΙΦ, στο πλαίσιο της 62ης Συνόδου της Επιτροπής για το Καθεστώς των Γυναικών.

Πιο συγκεκριμένα, το διάστημα 12-23 Μαρτίου 2018 διεξήχθη στην έδρα του Ο.Η.Ε. στη Νέα Υόρκη,  η 62η Σύνοδος της εν λόγω Επιτροπής CSW με βασικό θέμα τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες για την επίτευξη της ισότητας των φύλων και την ενδυνάμωση των γυναικών και των κοριτσιών της υπαίθρου. Στις 20 Δεκεμβρίου 2017 ολοκληρώθηκε η σύνταξη σχετικής έκθεσης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών συνολικής έκτασης δεκαοκτώ σελίδων στην αγγλική γλώσσα, καθώς επίσης και στις υπόλοιπες πέντε γλώσσες εργασίας του Ο.Η.Ε. η οποία αποτέλεσε τη βάση των πολυήμερων συζητήσεων, εκδηλώσεων και διαπραγματεύσεων εκπροσώπων Κυβερνήσεων, Διεθνών Οργανισμών και της κοινωνίας των πολιτών για τη νομική και ουσιαστική αναβάθμιση της θέσης του γυναικείου πληθυσμού των αγροτικών περιοχών του πλανήτη.

Οι προτεραιότητες αφορούν τους εξής τομείς:

  • Δικαίωμα σε αξιοπρεπή διαβίωση
  • Διασφάλιση των ιδιοκτησιακών και εργασιακών δικαιωμάτων των γυναικών στη γη
  • Ασφάλεια τροφίμων και υγιεινή διατροφή για τις γυναίκες και τα κορίτσια της υπαίθρου
  • Αντιμετώπιση της έμφυλης βίας και των επιβλαβών πρακτικών σε βάρος των γυναικών και των κοριτσιών στις αγροτικές περιοχές
  • Προστασία της υγείας και των σεξουαλικών και αναπαραγωγικών δικαιωμάτων χωρίς διακρίσεις και εξαιρέσεις για όλο το γυναικείο πληθυσμό του πλανήτη, ο οποίος διαβιεί σε αγροτικές περιοχές
  • Παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης για τα κορίτσια και τις γυναίκες της υπαίθρου.

Για την εκπόνηση της έκθεσης του Ιουλίου 2017, ο Ο.Η.Ε. απευθύνθηκε, μεταξύ άλλων, και στα Κράτη-Μέλη του, λαμβάνοντας συνεισφορές από μόλις 38 Κράτη. Η ΓΓΙΦ, απέστειλε, μέσω του Υπουργείου Εξωτερικών, εμπεριστατωμένη απάντηση στις 28 Απριλίου 2017, με αποτέλεσμα να συμπεριληφθεί η Ελλάδα στις καλές πρακτικές σε σχέση με την ενδυνάμωση της θέσης των γυναικών και των κοριτσιών των αγροτικών περιοχών.

Τέλος, ιδιαίτερη μνεία αξίζει να γίνει στην εκπόνηση με πρωτοβουλία της Γ.Γ.Ι.Φ. της μελέτης με θέμα «Η Ελληνίδα Αγρότισσα: αποτύπωση της συμμετοχής, προβλήματα, προκλήσεις και προτάσεις πολιτικής για την ενθάρρυνση της συμμετοχής των γυναικών στον αγροτικό τομέα και την ελληνική ύπαιθρο» (Εθνικό Τυπογραφείο, Αθήνα, Μάιος 2018) στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα 2014-2020». Η εν λόγω μελέτη εντάσσεται στην εξειδικευμένη υποστήριξη της λειτουργίας του Μηχανισμού-Δομής Παρακολούθησης της Ισότητας των Φύλων του κρατικού φορέα ισότητας των φύλων (γνωστή και ως «Παρατηρητήριο Γ.Γ.Ι.Φ.»)

Πληροφορίες

Επιχειρηματικότητα

Iδιαίτερα επιτυχημένη η φετινή συμμετοχή του ΣΕΒΕ στη FOOD EXPO 2019

Ιδιαίτερα επιτυχημένη χαρακτηρίζει ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων-ΣΕΒΕ και την φετινή συμμετοχή του στη FOOD EXPO 2019, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Μetropolitan Expo στην Αθήνα στις 16-18.03.19.

Κορυφαία στιγμή της συμμετοχής του ΣΕΒΕ ήταν η, σε συνεργασία με τη διοργανώτρια της έκθεσης εταιρία FORUM AE, του Food Export Summit, που φέτος ήταν αφιερωμένο στην αγορά της Ιαπωνίας και στις εξαγωγικές προοπτικές των ελληνικών τροφίμων και ποτών σε αυτήν και καθήλωσε το κοινό που το παρακολούθησε.

Οι τεράστιες δυνατότητες που δημιούργησε η συμφωνία οικονομικής εταιρικής σχέσης μεταξύ της ΕΕ και της Ιαπωνίας, με βάση την οποία οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές σε ολόκληρη την Ευρώπη και την Ιαπωνία μπορούν πλέον να επωφεληθούν από τη μεγαλύτερη ζώνη ελεύθερων εμπορικών συναλλαγών στον κόσμο, αλλά και η νέα ώθηση που θα δοθεί στην ήδη στενή εμπορική σχέση Ελλάδας-Ιαπωνίας, ήταν τα θέματα που κυριάρχησαν κατά την διάρκεια της ημερίδας.

Το Summit άνοιξε με τους χαιρετισμούς του Πρέσβη της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, Yasuhiro Shimizu και του Προέδρου του ΣΕΒΕ κ. Γιώργου Κωνσταντόπουλου, για να δώσουν την σκυτάλη στον Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο  του ΣΕΒΕ, Παναγιώτη Χασάπη, ο οποίος περιέγραψε την πορεία των ελληνικών εξαγωγών δίνοντας μία πολύ ρεαλιστική εικόνα του επιπέδου τους αλλά και των προοπτικών. Ακολούθησε η Ειρήνη Καμά (Γραμματέας Α’, Γραφείο ΟΕΥ Τόκιο), η οποία εστίασε στις προοπτικές και τις ιδιαιτερότητες  της αγοράς Tροφίμων και Ποτών της Ιαπωνίας.

Η ανταλλαγή εμπειριών αποτελεί πάντα ένα πολύ ενδιαφέρον και σημαντικό κεφάλαιο για κάθε ενδιαφερόμενο. Αυτό το μέρος ανέλαβαν οι Στέλιος Πολυχρονιάδης (Α’ Αντιπρόεδρος, EURIMAC AE) και Γιώργος Βανίδης (Διευθυντής Εξαγωγών, ΜΕΒΓΑΛ ΑΕ) που στάθηκαν στα όσα έχουν αποκομίσει από τις εξαγωγικές εμπειρίες των επιχειρήσεων που εκπροσωπούν. Οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν, οι προκλήσεις που κλήθηκαν να διαχειριστούν σε αυτό το βήμα, οι ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς, οι λόγοι που την επέλεξαν για να δραστηριοποιηθούν όσον αφορά την εξαγωγική πλευρά των εταιρειών τους αλλά και τα οφέλη που αποκόμισαν από αυτήν τη σημαντική επιχειρηματική κίνηση, βρέθηκαν στο επίκεντρο των εισηγήσεών τους. Τις ομιλίες έκλεισαν οι Konosuke Matsumoto (Executive General Manager, Food Material Procurement Division, AOHATA) και Αθανάσιος Φραγκής (Διευθύνων Σύμβουλος Nostimia Co. Ltd) μέσα από το πρίσμα των εισαγωγέων των Τροφίμων και Ποτών. Το slot της ημερίδας σχετικά με τις εξαγωγικές προοπτικές των ελληνικών προϊόντων στην Iαπωνία παρακολούθησαν 10 σημαντικοί αγοραστές από την Ιαπωνία.

Είχαν προηγηθεί ο χαιρετισμός του Προέδρου του ΣΕΒΕ κ. Κωνσταντόπουλου στα επίσημα εγκαίνια της έκθεσης παρουσία σημαντικών εκπροσώπων της πολιτικής κι επιχειρηματικής ζωής όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και πολλών άλλων χωρών και η βράβευση από τον Πρόεδρο του ΣΕΒΕ του κ. Ανδρέα Μαυρομάτη, ιδιοκτήτη του ελληνικού εστιατορίου Le Mavrommatis στο Παρίσι, στο πλαίσιο της ειδικής εκδήλωσης FOOD EXPO Restaurant Awards στην οποία τιμήθηκαν οι πρεσβευτές της ελληνικής γαστρονομίας στο εξωτερικό για τη συμβολή τους στη διάδοση των ελληνικών Tροφίμων και Ποτών.

Το περίπτερο του ΣΕΒΕ είχε μεγάλη επισκεψιμότητα και σε αυτό όχι μόνο οι εκθέτες και οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις σημαντικές εξειδικευμένες υπηρεσίες του ΣΕΒΕ για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, αλλά φιλοξενήθηκαν και προωθητικό υλικό και επιχειρηματικές συναντήσεις Β2Βs μεταξύ μελών ΣΕΒΕ και ξένων αγοραστών.

 Πηγή

Continue Reading

Προγράμματα

All Digital Week 2019: Μια πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία στο κέντρο της Αθήνας

Το All Digital Week είναι μια πανευρωπαϊκή εκστρατεία μέσα από την οποία περισσότεροι από 100.000 ευρωπαίοι πολίτες λαμβάνουν μέρος κάθε χρόνο σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, workshops και εκδηλώσεις προκειμένου να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας, η Addo Digital σε συνεργασία με την Career in Progress και το Aegean College διοργανώνουν μια σειρά από workshops με στόχο την ενημέρωση και  ενίσχυση των ψηφιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων των υποψήφιων. Πιο συγκεκριμένα, την Τετάρτη 27 Μαρτίου, στους χώρους του Aegean College (Πανεπιστημίου 27), οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν εντελώς δωρεάν για τη δημιουργία και διαχείριση των διαφημίσεων μέσω Google Ads και Facebook Ads, να μάθουν για το νέο trend του Growth Hacking, τη διαμόρφωση της ψηφιακής στρατηγικής μιας επιχείρησης όπως επίσης και να γνωρίσουν τις νέες τάσεις στον πλέον αναπτυσσόμενο τομέα του Influencer Marketing. Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο ακόλουθο link https://aegeancollege.gr/all-digital-week-2019/

Παράλληλα, με τα workshops οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να  λάβουν εξατομικευμένη ενημέρωση για το βιογραφικό τους από τα στελέχη της Career in Progress, καθώς και συμβουλές για την ενίσχυση του επαγγελματικού τους προφίλ.

«Αποτελεί πολύ μεγάλη τιμή για εμάς καθώς και για όλους τους συνεργάτες μας, η συμμετοχή στην εκστρατεία του All Digital Week. Είμαστε βέβαιοι ότι μέσα από την εκδήλωση όλοι οι υποψήφιοι θα έχουν μια ξεκάθαρη εικόνα για τις ευκαιρίες που προκύπτουν από το Digital Marketing καθώς και τον τρόπο που θα προετοιμαστούν κατάλληλα για την ιδιαίτερα απαιτητική αγορά εργασίας» τόνισε η Μαρία Σκούντα, CEO της Addo Digital.

Το All Digital Week διεξάγεται σε μια περίοδο όπου η ζήτηση για στελέχη στο Digital Marketing είναι ιδιαίτερα αυξημένη ενώ παράλληλα η προσφορά των υποψηφίων με τις κατάλληλες ψηφιακές (digital) και κοινωνικές δεξιότητες (soft skills) δεν καλύπτει τη ζήτηση των εταιρειών. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 40% των εργοδοτών αδυνατεί να βρει το κατάλληλο προσωπικό ενώ την ίδια στιγμή εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας παραμένουν κενές σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Χορηγοί επικοινωνίας του All Digital Week στην Ελλάδα είναι το Businesswoman.gr

 

Πηγή

Continue Reading

Συνέδρια

Δυναμική επάνοδος στην αγορά εργασίας για άτομα άνω των 45 ετών

Βαθιά ήταν η ικανοποίηση των επισκεπτών του #JobDay 45+ ετών, καθώς τους δόθηκε η ευκαιρία να εκθέσουν την εμπειρία και τις δεξιότητές τους στις συναντήσεις με τους εκπροσώπους των παριστάμενων εταιριών, οι οποίες συμμετείχαν για να αξιολογήσουν υποψηφίους για συγκεκριμένες θέσεις εργασίας.

Το #JobDay 45+ ετών, που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά από το Skywalker.gr, είναι μια ημερίδα με βασικό σκοπό την υποστήριξη ανθρώπων με εμπειρία, δυνατότητες, δεξιότητες και ενέργεια που επλήγησαν από την παρατεταμένη κρίση και ταυτόχρονα την ενίσχυση της απασχολησιμότητας με τη φυσική συνάντηση εν δυνάμει εργοδοτών με υποψήφιους εργαζομένους.

Η ημερίδα φιλοξενήθηκε την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου στο Σεράφειο, το σύγχρονο κέντρο αθλητισμού, πολιτισμού και καινοτομίας του Δήμου Αθηναίων, με τη συνδιοργάνωση του EUROPE DIRECT CITY OF ATHENS.

Άτομα ηλικίας 45 ετών και άνω που αναζητούσαν εργασία ή επιθυμούσαν να αλλάξουν εργασιακό περιβάλλον ή ήθελαν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους παρέστησαν στην ημερίδα και δήλωσαν πολύ ευχαριστημένοι που είχαν τη δυνατότητα με μία μόνο επίσκεψη:

  • Να πραγματοποιήσουν συναντήσεις με τους εκπροσώπους 30 επιχειρήσεων από διάφορους κλάδους που συμμετείχαν.
  • Να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις με τις εταιρείες που αναζητούσαν προσωπικό.
  • Να βελτιώσουν το LinkedIn προφίλ τους με τη βοήθεια των εξειδικευμένων στελεχών της Career in Progress.
  • Να πραγματοποιήσουν προσωπικό coaching με σκοπό την επαγγελματική τους ενδυνάμωση, εστιασμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, με τους coaches του ICF Greece Chapter.

Η είσοδος ήταν ελεύθερη για τους επισκέπτες. Η συμμετοχή των εταιριών ήταν επίσης δωρεάν με την προϋπόθεση όμως σαφούς από την πλευρά τους πρόθεσης γνωριμίας και αξιολόγησης υποψηφίων 45 ετών και άνω για συγκεκριμένες θέσεις εργασίας.

Το Skywalker.gr συμβάλλει στην προσπάθεια ενίσχυσης του οικοσυστήματος της εργασίας στην Ελλάδα διοργανώνοντας δράσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες, όπως τα #JobFestivals και τα #JobDays, με δωρεάν πρόσβαση και συμμετοχή για όλους.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στο Skywalker.gr περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.

Η διοργάνωση του #JobDay 45+ ετών πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή των:

Υποστήριξη παράλληλων δράσεων: ICF GREECE CHAPTER, CAREER IN PROGRESS

Χορηγοί επικοινωνίας: ΑΘΗΝΑ 9.84, ΚΑΝΑΛΙ ΕΝΑ 90.4, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, INFOCOM, POPAGANDA, BUSINESS NEWS, STARTUP.GR, SIGMA MEDIA GROUP, LIGHT-RADIO.NET, GET BUSY, INFOSPOUDES.GR, SCHOOLS.GR, BUSINESS WOMAN, ECOZEN.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, STENTORAS.GR

Πηγή

Continue Reading

Trending