Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Δύο εντατικά bootcamps από το Youthnest στους χώρους της ΔΕΘ

Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει.

 

2 σύντομα αλλά εντατικά bootcamps έρχονται να αλλάξουν τον τρόπο που αντιμετωπίζετε την εργασία σας! Ο σχεδιασμός υπηρεσιών και ο σχεδιασμός ενός έργου αποτελούν τον πυρήνα της εργασίας όλων μας. Ο ΣΩΣΤΟΣ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ σχεδιασμός τους όμως κρίνουν το αποτέλεσμα!

Τι εννοούμε με τον όρο “υπηρεσία’’; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κρύβεται πίσω από μια επιτυχημένη υπηρεσία; Ένα φροντιστήριο, ένα εστιατόριο, ένα ξενοδοχείο, ένα e-shop, μια online παραγγελία, ένα σύστημα delivery, ένα γραφείο marketing, αποτελούν παραδείγματα διαφορετικών υπηρεσιών.

Τι εννοούμε με τον όρο “project’’; Μια πώληση, μια εκδήλωση, ένα κατάστημα, μια εργασία για τη σχολή, ακόμα και μια σημαντική συνάντηση, αποτελούν όλα πτυχές ενός project.

Τα δύο Bootcamp που σχεδίασε το Youthnest για εσάς αποτελούν μια ολοκληρωμένη και διαδραστική εκπαίδευση 2 ημερών, η οποία θα σας μάθει όλες τις αρχές του σωστού σχεδιασμού μιας υπηρεσίας (service design) και τις αρχές εκτέλεσης ενός σωστού project (έργου).

 Σε ποιους απευθύνονται

Ανεξαρτήτως ενασχόλησης ή αντικειμένου σπουδών, το εργαστήριο απευθύνεται σε επαγγελματίες του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, νέους επιχειρηματίες, start-upers, φοιτητές και γενικότερα σε όποιον επιθυμεί να να εξελίξει τις εργασιακές του δεξιότητες πάνω στη διαχείριση ενός έργου ή στον σχεδιασμό σωστών υπηρεσιών.

 

  • Γιατί να πάρετε μέρος στο Bootcamp “Service Design for all’’:

 

Στο Youthnest κάνουμε την καινοτομία προσιτή και κατανοητή σε όλους μέσα από την προώθηση των πιο σύγχρονων εργαλείων. Μέσα στο εργαστήριο “Service Design for all” θα μάθετε:

  • Παραδείγματα επιτυχημένων υπηρεσιών (π.χ. Νetflix)
  • Να αντιλαμβάνεστε ολιστικά την υπηρεσίας σας αλλά και να αναγνωρίζετε τα διακριτά μέρη της υπηρεσίας που παρέχετε
  • Να “μπαίνετε στη θέση” του χρήστη της υπηρεσίας σας και να αναγνωρίζετε τη διάθεση του
  • Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιτυχία υπηρεσία σας
  • Πώς να οργανώνετε τις ροές εργασίας
  • Πώς να επικοινωνείτε σωστά τις παροχές που προσφέρει η υπηρεσία σας
  • Επιπλέον πηγές, όπως βιβλία, online courses, video κ.λπ.
  • Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον
  • Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο   feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας
  • Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς

Πρόγραμμα Bootcamp “Service Design for all’’:

Τετάρτη 12/02

18:00-18:30 Εισαγωγή στο σχεδιασμό υπηρεσιών

18:30-19:30 Η δομή μιας σωστής υπηρεσίας (Service Design)

19:30-20:00 Πώς σχεδιάζετε μια υπηρεσία με βάση τις ανάγκες σας

20:00-21:00 Η προσέγγιση του χρήστη της υπηρεσίας σας (User research)

 

Πέμπτη 13/02

18:00-18:30 Το ταξίδι του χρήστη σας (User Journey)

18:30-19:30 Ανάλυση των πτυχών της υπηρεσίας (Service Blueprint)

19:30-20:30 Δοκιμές και βελτιώσεις της υπηρεσίας σας (Prototyping)

20:30-21:00 Θεωρία και κλείσιμο

 

 

  • Γιατί να πάρετε μέρος στο Bootcamp “Project Management for all’’:

 

Μέσα στο εργαστήριο “Project Management for all” θα μάθετε:

  • Τη δομή ενός σωστού και επιτυχημένου project
  • Τις έννοιες που καθορίζουν ένα επιτυχημένο project (milestones, scope, gantt chart κ.λπ.)
  • Διαχείριση κρίσεων μέσα στο project
  • Δεξιότητες (skills) που απαιτούνται από έναν επιτυχημένο project manager 
  • Πρακτικά online εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις την επόμενη μέρα στον εργασιακό σου χώρο
  • Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον
  • Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο   feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας
  • Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς

 

Πρόγραμμα Bootcamp “Project Management for all’’:

Τετάρτη 19/02

18:00-18:30 Εισαγωγή στο project management

18:30-19:30 Ο ρόλος του project manager (δεξιότητες, τεχνολογία και ευκαιρίες)

19:30-20:00 1ο βήμα: Εκκίνηση ενός project (Initiation)

20:00-21:00 2ο βήμα: Σχεδιασμός ενός project (Planning)

 

Πέμπτη 20/02

18:00-18:30 3ο βήμα: Εκτέλεση ενός project (Execution)

18:30-19:00 Crisis management κατά τη διάρκεια ενός έργου

19:00-20:00 4ο βήμα: Ολοκλήρωση ενός project (Closing)

20:00-21:00 Πρακτικά online εργαλεία διαχείρισης έργου

Διαδικασία συμμετοχής

Το Bootcamp “Service Design for all’’ θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12/02 (18:00-21:00) και την Πέμπτη 13/02 (18:00-21:00) στους χώρους της ΔΕΘ-HELEXPO.

Το Bootcamp για το “Project Management for all” θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19/02 (18:00-21:00) και την Πέμπτη 20/02 (18:00-21:00) στους χώρους της ΔΕΘ-HELEXPO.

Οι θέσεις για το bootcamp είναι περιορισμένες! Για να διασφαλίσεις μια από αυτές, συμπλήρωσε τη φόρμα συμμετοχής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τα επόμενα βήματα.

 Θα χαρούμε να σας δούμε σε ένα από τα δύο Bootcamp μας…ή και στα δύο!

 60€ γενική είσοδος για ένα bootcamp

50€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι) (Με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας ή κάρτας ΟΑΕΔ)

100€ συμμετοχή και στα δύο bootcamps (Service Design for all & Project management for all)

Περιλαμβάνεται καφές και ελαφρύ σνακ

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο μας!

 Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

 

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Καινοτομία και ισότητα στις επιχειρήσεις: ένα Design Jam από το Women On Top σε συνεργασία με το Ίδρυμα Konrad Adenauer

Στις 21 & 22 Φεβρουαρίου 2020, ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Women On Top, σε
συνεργασία με το Ίδρυμα Konrad Adenauer Ελλάδος και Κύπρου, πραγματοποιεί την 3η
ετήσια ημερίδα του, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας WoT in Business για την ισότητα στις
επιχειρήσεις.
Η φετινή ημερίδα θα έχει τη μορφή ενός Design Jam, μέσα από το οποίο οι συμμετέχουσες
και οι συμμετέχοντες, από διαφορετικά γνωστικά και επαγγελματικά πεδία, θα
συνεργαστούν για να αναπτύξουν καινοτόμες και εφαρμόσιμες λύσεις -τεχνολογικές ή μη-
για τις πραγματικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην προσπάθεια τους
να γίνουν πιο ισότιμοι και συμπεριληπτικοί εργοδότες.
● Με ποια εργαλεία μπορούμε να προσδιορίσουμε και να γεφυρώσουμε το
μισθολογικό χάσμα;
● Πώς μπορούμε να προσελκύσουμε και να διατηρήσουμε γυναίκες σε βιομηχανικές
θέσεις και άλλα επαγγέλματα που παραδοσιακά ανδροκρατούνται;
● Ποιες λύσεις μπορούν να διευκολύνουν τη συμφιλίωση επαγγελματικής και
προσωπικής ζωής των εργαζόμενων με προστατευόμενα μέλη;
● Πώς μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματική η αλλαγή κουλτούρας και η εξάλειψη των
έμφυλων προκαταλήψεων στο πλαίσιο μιας επιχείρησης;
● Μπορούμε να βρούμε νέους τρόπους για να προλάβουμε και να αντιμετωπίσουμε
τη σεξουαλική παρενόχληση και τις μικροεπιθέσεις;
● Μπορεί η τεχνολογία να βοηθήσει στο να εξαλειφθεί η ασυνείδητη προκατάληψη
που συχνά μπαίνει εμπόδιο στην πρόσληψη και την προαγωγή ικανών γυναικών;
● Πώς θα εφεύρουμε σύγχρονες εναλλακτικές στην ποσόστωση για την ισότιμη
εκπροσώπηση;
● Με ποια μέσα μπορούμε να υπολογίσουμε το κέρδος ή τη ζημιά μιας επιχείρησης
από την προώθηση ή την απουσία της ισότητας και της συμπερίληψης;
Από αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα θα κληθούν να επιλέξουν την έμπνευσή τους και να
υποβάλουν τις προτάσεις τους οι ομάδες που θα συμμετέχουν στο Design Jam, το οποίο θα
πραγματοποιηθεί στο χώρο  Athens Digital Lab, υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας
Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων.
Στο άνοιγμα της ημερίδας, θα απευθύνουν χαιρετισμό ο Χρίστος Δήμας, Υφυπουργός
Ανάπτυξης και Επενδύσεων, καθώς και η Μαρία Συρεγγέλα, Γενική Γραμματέας

Οικογεναικής Πολιτικής και Ισότητας Φύλων. Το συντονισμό της διαδικασίας και των
ομάδων θα αναλάβει η προσκεκλημένη του Ιδρύματος Konrad Adenauer, Janina
Sundermeier, Assistant Professor of Digital Entrepreneurship and Diversity και Founder of
Digital Entrepreneurship Hub & WoMenventures.
Στο τέλος της Ημερίδας, οι ομάδες, που θα έχουν εργαστεί πάνω σε συγκεκριμένες ιδέες,
θα παρουσιάσουν ένα πρότυπο της υπηρεσίας, της εφαρμογής, του προϊόντος ή της
καμπάνιας τους και θα αξιολογηθούν από την κριτική επιτροπή που θα αποτελείται από
εκπροσώπους του Women On Top, του Ίδρυμα Konrad Adenauer Ελλάδος και Κύπρου και
των εταιρικών χορηγών της ημερίδας. Τα μέλη των ομάδων που θα συγκεντρώσουν την
υψηλότερη βαθμολογία, θα βραβευτούν με σχετικά δώρα και μπορεί να δουν την ιδέα
τους να γίνεται πράξη, συνεισφέροντας έτσι στην επίλυση μιας από τις μεγαλύτερες
προκλήσεις της εποχής -στην Ελλάδα αλλά και έξω από αυτήν.
Οι ενδιαφερόμενοι/ες που είτε έχουν κάποια συγκεκριμένη ιδέα να υποβάλουν είτε
θέλουν να ενταχθούν σε κάποια από τις ομάδες που θα εργαστούν πάνω σε συγκεκριμένες
λύσεις, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScHR3L21WIhY_0ID3oL0OkX7bVQ2_ZbSu0hjfGPPX0aILA6fQ/viewform?mc_cid=b54d36d487&mc_eid=597369e3e1

Για περισσότερες πληροφορίες: [email protected]
______________________________________________________________
Πρακτικές πληροφορίες

Πού; Στο Digital Lab, Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων, Πειραιώς 160, 118 54, Αθήνα*
Πότε: Παρασκευή 21/2 (17.00-21.00) & Σάββατο 22/2 (09.00-21.00)
Πρόσβαση:
Με ΜΜΜ: Στάση Κεραμεικός (Μετρό, Γραμμή 3) | Στάση Πετράλωνα (ΗΣΑΠ) | Στάση
Κολυμβητήριο (Λεωφορεία: 049, 815 ,914 / Τρόλευ: Β18, Γ18)
Με αυτοκίνητο: Από Πειραιώς 160 (125 μέτρα από την Π. Ράλλη με κατεύθυνση προς
Πειραιά), ελέυθερο εξωτερικό πάρκινγκ
Όλοι οι χώροι του Σεραφείου και του Athens Digital Lab είναι πλήρως προσβάσιμοι από
ΑΜΕΑ.

Mπορείτε να ενημερώνεστε για το πρόγραμμα και τους ομιλητές εδώ και να εξασφαλίσετε
τη θέση σας συμπληρώνοντας την αντίστοιχη ηλεκτρονική φόρμα.
Η συμμετοχή στην ημερίδα είναι δωρεάν αλλά οι θέσεις είναι αυστηρά περιορισμένες.

Στο τέλος της ημερίδας θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής, ενώ σε όλη τη διάρκειά της θα
παρέχεται δημιουργική απασχόληση για τα παιδιά των συμμετεχόντων και των
συμμετεχουσών.
Για περισσότερες πληροφορίες: [email protected]

Continue Reading

Συνέδρια

Το TEDx NKUA επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά!

Στις 4 Απριλίου 2020, το TEDx NKUA επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, φιλοξενώντας και πάλι νέες ιδέες και σημαντικούς ομιλητές. Αυτή τη χρονιά, μέσα από τον αινιγματικό του χαρακτήρα, το συνέδριο επιθυμεί να φέρει κοντά τους ανθρώπους και να αφυπνίσει τις αισθήσεις τους.

Το TEDx NKUA θα φέρει στο προσκήνιο τον προσαρμοστικό  χαρακτήρα του ατόμου και θα δώσει χρώμα στα συναισθήματα, μέσα από ξεχωριστές ομιλίες και workshops.

Ο άνθρωπος έχει ως χαρακτηριστικά τη μίμηση και την ευελιξία. Αναζητά τρόπους να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, να δραστηριοποιείται και να κοινωνικοποιείται. Υιοθετεί συμπεριφορές και ελίσσεται. Τελικά, δείχνει αυτό που είναι στην πραγματικότητα ή ενσαρκώνει έναν διαρκή ρόλο;  Θα επιτεθεί ή θα αμυνθεί; Θα κυνηγήσει ή θα παραιτηθεί; Θα τολμήσει ή θα φοβηθεί; 

Είναι φτιαγμένος από κόκκινο, μπλε και κίτρινο χρώμα. Το κόκκινο ορίζει τη δυναμικότητα, την αποφασιστικότητα, την ανάγκη για επανάσταση και αλλαγή, τον εγωκεντρισμό. Του δίνει πάθος και ένταση, ενώ με το μπλε, μαθαίνει να αποζητά τη γαλήνη, την ελευθερία, την ασφάλεια. Αισθάνεται μελαγχολία και θλίψη, έχει συστολές, βιώνει τη χαώδη ψυχρότητα, εμπνέει εμπιστοσύνη. Το κίτρινο προκαλεί τη ζωηρότητα, δίνει ενέργεια, ψάχνει την ευτυχία. Προκαλεί όμως και άγχος, μίσος ή ζήλεια.

Είσαι φτιαγμένος από κόκκινο, μπλε και κίτρινο.

Καλώς ήρθες στο “Chameleon”, το TEDx NKUA 2020!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

1.500 υποψήφιοι και 124 εταιρίες στο #JobDay Τουρισμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η πρώτη ταυτόχρονη διεξαγωγή του #JobDay Τουρισμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το Skywalker.gr ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου κατά τις ίδιες ώρες στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων και στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Βασικός σκοπός του #Jobday Τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του δήμου Αθηναίων, της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ήταν η ενίσχυση της απασχολησιμότητας μέσα από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος υποστήριξης, ενημέρωσης και δικτύωσης μεταξύ εργοδοτών που αναζητούν προσωπικό και υποψήφιων εργαζομένων στον κλάδο του τουρισμού.

Το #Jobday Τουρισμού δημιούργησε το κατάλληλο περιβάλλον προκειμένου οι επισκέπτες να πραγματοποιήσουν το ξεκίνημά τους στην αναζήτηση εργασίας ή το επόμενο βήμα στην καριέρα τους στον δυναμικό αυτό χώρο.

Η είσοδος ήταν ελεύθερη για τους επισκέπτες, που απόλαυσαν αυτό το «ταξίδι στην εργασία» και αναχώρησαν με αναπτερωμένες ελπίδες. Σε μία μόνο ημέρα οι 1.500 επισκέπτες κατάφεραν: 

  • Να συναντηθούν και να γνωριστούν με τους εκπροσώπους 124 επιχειρήσεων από τον κλάδο του τουρισμού.
  • Να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις με τις εταιρίες για περισσότερες από 1.072 θέσεις εργασίας.
  • Να βελτιώσουν στη δράση της Αθήνας το LinkedIn προφίλ τους με τη βοήθεια των εξειδικευμένων στελεχών της Career in Progress.
  • Να παρακολουθήσουν δωρεάν στη δράση της Θεσσαλονίκης workshop με τα επίκαιρα θέματα «Εναλλακτικά πεδία απασχόλησης στον τουρισμό» και εισηγητή τον κ. Δημήτρη Μιχαηλίδη, δημοσιογράφο, «Αγρονέα», «Η πρόσληψη με τα μάτια του εργοδότη στον τουριστικό κλάδο» και εισηγητή τον κ. Ανέστη Αναστασίου, Senior HR Consultant and Trainer, AA+Partners, Coordinator, Hospitality and Tourism, American College of Thessaloniki, «Ο ρόλος των social media στην αναζήτηση εργασίας» και εισηγήτρια την κα  Ελένη Κολλήγα, Digital & Growth Marketing Strategist, «Εργασία σεζόν: Μύθοι, αλήθειες και προετοιμασία» και εισηγητή τον κ. Βασίλη Τσουλή, director of Career, Employability and Enterprise Centre, City College, «Το ιδανικό βιογραφικό για μια καριέρα στον τουρισμό» και εισηγητή τον κ. Γιώργο Βαρβάρη, Σύμβουλο Ενίσχυσης Επαγγελματικής Εικόνας, LeadCompass,  «Elevator pitch: Παρουσιάζοντας τον εαυτό μου σε 30»» και εισηγήτρια την κα Χαρά Μπουραντά, Υπεύθυνη Χορηγιών, Skywalker.gr, «Συνέντευξη επιλογής προσωπικού: Οδηγίες για την επιτυχία» και εισηγήτρια την κα Μαρία Βαθυλάκη, Υπεύθυνη Job Center-I.ΙΕΚ Άλφα, «Tourism marketing: Βασικές αρχές» και εισηγήτρια την κα Σοφία Μπουρνατζή, Tourism Marketing, DMC, Pass Partout.
  • Να πραγματοποιήσουν προσωπικό coaching με σκοπό την επαγγελματική τους ενδυνάμωση, εστιασμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, με τους coaches του ICF Greece Chapter στην Αθήνα και του HCCMA στη Θεσσαλονίκη.
  • Να δεχθούν συμβουλές για τα επαγγελματικά τους δικαιώματα από τα εξειδικευμένα στελέχη του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ / ΙΝΕ – ΓΣΕΕ.
  • Να βγάλουν στη δράση της Θεσσαλονίκης επαγγελματική φωτογραφία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο βιογραφικό ή το LinkedIn προφίλ τους από τον επαγγελματία του είδους Γιάννη Αγγέλου και την ομάδα της Giannis Angelou Photography.

 

Το Skywalker.gr υποστηρίζει αδιάλειπτα το οικοσύστημα της εργασίας στην Ελλάδα. Προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στο κοινό στα #JobDays και τα #JobFestivals που διοργανώνει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αφήνοντας χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2019 δημοσίευσαν 9.800 εταιρίες στο www.skywalker.gr 93.100 αγγελίες για 158.300 θέσεις εργασίας όλων των ειδικοτήτων, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.300.000.

Continue Reading

Trending