Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Δύο εντατικά bootcamps από το Youthnest στους χώρους της ΔΕΘ

Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει.

 

2 σύντομα αλλά εντατικά bootcamps έρχονται να αλλάξουν τον τρόπο που αντιμετωπίζετε την εργασία σας! Ο σχεδιασμός υπηρεσιών και ο σχεδιασμός ενός έργου αποτελούν τον πυρήνα της εργασίας όλων μας. Ο ΣΩΣΤΟΣ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ σχεδιασμός τους όμως κρίνουν το αποτέλεσμα!

Τι εννοούμε με τον όρο “υπηρεσία’’; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κρύβεται πίσω από μια επιτυχημένη υπηρεσία; Ένα φροντιστήριο, ένα εστιατόριο, ένα ξενοδοχείο, ένα e-shop, μια online παραγγελία, ένα σύστημα delivery, ένα γραφείο marketing, αποτελούν παραδείγματα διαφορετικών υπηρεσιών.

Τι εννοούμε με τον όρο “project’’; Μια πώληση, μια εκδήλωση, ένα κατάστημα, μια εργασία για τη σχολή, ακόμα και μια σημαντική συνάντηση, αποτελούν όλα πτυχές ενός project.

Τα δύο Bootcamp που σχεδίασε το Youthnest για εσάς αποτελούν μια ολοκληρωμένη και διαδραστική εκπαίδευση 2 ημερών, η οποία θα σας μάθει όλες τις αρχές του σωστού σχεδιασμού μιας υπηρεσίας (service design) και τις αρχές εκτέλεσης ενός σωστού project (έργου).

 Σε ποιους απευθύνονται

Ανεξαρτήτως ενασχόλησης ή αντικειμένου σπουδών, το εργαστήριο απευθύνεται σε επαγγελματίες του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, νέους επιχειρηματίες, start-upers, φοιτητές και γενικότερα σε όποιον επιθυμεί να να εξελίξει τις εργασιακές του δεξιότητες πάνω στη διαχείριση ενός έργου ή στον σχεδιασμό σωστών υπηρεσιών.

 

  • Γιατί να πάρετε μέρος στο Bootcamp “Service Design for all’’:

 

Στο Youthnest κάνουμε την καινοτομία προσιτή και κατανοητή σε όλους μέσα από την προώθηση των πιο σύγχρονων εργαλείων. Μέσα στο εργαστήριο “Service Design for all” θα μάθετε:

  • Παραδείγματα επιτυχημένων υπηρεσιών (π.χ. Νetflix)
  • Να αντιλαμβάνεστε ολιστικά την υπηρεσίας σας αλλά και να αναγνωρίζετε τα διακριτά μέρη της υπηρεσίας που παρέχετε
  • Να “μπαίνετε στη θέση” του χρήστη της υπηρεσίας σας και να αναγνωρίζετε τη διάθεση του
  • Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιτυχία υπηρεσία σας
  • Πώς να οργανώνετε τις ροές εργασίας
  • Πώς να επικοινωνείτε σωστά τις παροχές που προσφέρει η υπηρεσία σας
  • Επιπλέον πηγές, όπως βιβλία, online courses, video κ.λπ.
  • Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον
  • Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο   feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας
  • Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς

Πρόγραμμα Bootcamp “Service Design for all’’:

Τετάρτη 12/02

18:00-18:30 Εισαγωγή στο σχεδιασμό υπηρεσιών

18:30-19:30 Η δομή μιας σωστής υπηρεσίας (Service Design)

19:30-20:00 Πώς σχεδιάζετε μια υπηρεσία με βάση τις ανάγκες σας

20:00-21:00 Η προσέγγιση του χρήστη της υπηρεσίας σας (User research)

 

Πέμπτη 13/02

18:00-18:30 Το ταξίδι του χρήστη σας (User Journey)

18:30-19:30 Ανάλυση των πτυχών της υπηρεσίας (Service Blueprint)

19:30-20:30 Δοκιμές και βελτιώσεις της υπηρεσίας σας (Prototyping)

20:30-21:00 Θεωρία και κλείσιμο

 

 

  • Γιατί να πάρετε μέρος στο Bootcamp “Project Management for all’’:

 

Μέσα στο εργαστήριο “Project Management for all” θα μάθετε:

  • Τη δομή ενός σωστού και επιτυχημένου project
  • Τις έννοιες που καθορίζουν ένα επιτυχημένο project (milestones, scope, gantt chart κ.λπ.)
  • Διαχείριση κρίσεων μέσα στο project
  • Δεξιότητες (skills) που απαιτούνται από έναν επιτυχημένο project manager 
  • Πρακτικά online εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις την επόμενη μέρα στον εργασιακό σου χώρο
  • Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον
  • Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο   feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας
  • Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς

 

Πρόγραμμα Bootcamp “Project Management for all’’:

Τετάρτη 19/02

18:00-18:30 Εισαγωγή στο project management

18:30-19:30 Ο ρόλος του project manager (δεξιότητες, τεχνολογία και ευκαιρίες)

19:30-20:00 1ο βήμα: Εκκίνηση ενός project (Initiation)

20:00-21:00 2ο βήμα: Σχεδιασμός ενός project (Planning)

 

Πέμπτη 20/02

18:00-18:30 3ο βήμα: Εκτέλεση ενός project (Execution)

18:30-19:00 Crisis management κατά τη διάρκεια ενός έργου

19:00-20:00 4ο βήμα: Ολοκλήρωση ενός project (Closing)

20:00-21:00 Πρακτικά online εργαλεία διαχείρισης έργου

Διαδικασία συμμετοχής

Το Bootcamp “Service Design for all’’ θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12/02 (18:00-21:00) και την Πέμπτη 13/02 (18:00-21:00) στους χώρους της ΔΕΘ-HELEXPO.

Το Bootcamp για το “Project Management for all” θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19/02 (18:00-21:00) και την Πέμπτη 20/02 (18:00-21:00) στους χώρους της ΔΕΘ-HELEXPO.

Οι θέσεις για το bootcamp είναι περιορισμένες! Για να διασφαλίσεις μια από αυτές, συμπλήρωσε τη φόρμα συμμετοχής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τα επόμενα βήματα.

 Θα χαρούμε να σας δούμε σε ένα από τα δύο Bootcamp μας…ή και στα δύο!

 60€ γενική είσοδος για ένα bootcamp

50€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι) (Με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας ή κάρτας ΟΑΕΔ)

100€ συμμετοχή και στα δύο bootcamps (Service Design for all & Project management for all)

Περιλαμβάνεται καφές και ελαφρύ σνακ

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο μας!

 Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

 

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Greek Nordic Trade Week

H Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) διοργανώνει στις 9 – 13 Νοεμβρίου 2020, σε συνεργασία με τις εταιρείες RECO EXPORTS και MOREGANIC, την 1η ολοκληρωμένη διαδικτυακή δράση προβολής και προώθησης του κλάδου των Τροφίμων & Ποτών στις αναπτυγμένες αγορές των Σκανδιναβικών χωρών – την Greek Nordic Trade Week, https://www.greeknordictrade.com/

Στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση της προβολής των ελληνικών προϊόντων διατροφής στις Σκανδιναβικές χώρες, η οποία ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια με την εθνική συμμετοχή στην έκθεση Ecolife Scandinavia και αποτελεί μια ολοκληρωμένη οnline B2B πρωτοβουλία για τον κλάδο των Τροφίμων & Ποτών που απευθύνεται ειδικά στις αγορές των Σκανδιναβικών Χωρών.

Σε αυτή τη δύσκολη χρονική συγκυρία όπου οι περισσότερες εμπορικές εκθέσεις ακυρώνονται και οι δράσεις προώθησης των εξαγωγών περιορίζονται λόγω της πανδημίας COVID-19, η Enterprise Greece στηρίζει κάθε αξιόλογη και καινοτόμα προσπάθεια προώθησης των ελληνικών εξαγωγών.

Έχει  σχεδιαστεί έτσι ώστε να εφοδιάσει τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις με τα εργαλεία εκείνα που θα διευκολύνουν την πρόσβασή τους στις συγκεκριμένες αγορές. Σε όλες τις συμμετέχουσες εταιρείες θα παρασχεθεί εξατομικευμένη συμβουλευτική, ανάλυση αγοράς και εκπαίδευση, ενώ η Enterprise Greece θα συνδράμει με οικονομική ενίσχυση ύψους έως του 50% του κόστους συμμετοχής (μέχρι εξαντλήσεως του εγκεκριμένου προϋπολογισμού). 

Enterprise Greece

Η Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ιδανικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

 

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 

ENTERPRISE GREECE | 210 3355705, [email protected]

 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η ManpowerGroup αποκαλύπτει τι αναζητούν οι εργαζόμενοι λόγω COVID-19

 

  •  Σχεδόν όλοι οι εργαζόμενοι (94%), συμμετέχοντες στην έρευνα, ανησυχούν σχετικά με την επιστροφή τους στον χώρο εργασίας
  • Οι περισσότεροι εργαζόμενοι συμφωνούν ότι η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής θα βελτιωθεί στο μέλλον
  • Η διακράτηση της εργασίας τους αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τους εργαζόμενους σε όλες τις χώρες και κλάδους (91%), με εξαίρεση τους εργαζομένους στον κλάδο της Πληροφορικής που εκτιμούν περισσότερο την ευελιξία

Αθήνα (14 Σεπτεμβρίου, 2020) – Η νέα έρευνα της ManpowerGroup, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 8,000 εργαζόμενους σε 8 χώρες παγκοσμίως (Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Μεξικό, Σιγκαπούρη και ΗΠΑ) αποκαλύπτει ότι οι περισσότεροι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι η κρίση του COVID-19 σηματοδοτεί το τέλος της πλήρους απασχόλησης στο γραφείο και αναζητούν ένα «υβριδικό» μοντέλο που συνδυάζει την εργασία και το σπίτι. Οι εργαζόμενοι ανησυχούν πρωτίστως για την προσωπική τους υγεία και της οικογένειάς τους, καθώς και για την επιστροφή τους στον παραδοσιακό τρόπο εργασίας- που σηματοδοτεί την απώλεια της ευελιξίας που έχουν αποκτήσει. Η έρευνα «Το Μέλλον των Εργαζομένων, από τους Εργαζόμενους: Κάνοντας τη Νέα Πραγματικότητα Καλύτερη για Όλους», το δεύτερο μέρος της σειράς της έρευνας « Τι αναζητούν οι εργαζόμενοι» 

επισημαίνει στους εργοδότες ότι οφείλουν να υιοθετήσουν μια στρατηγική που ο Άνθρωπος έχει ύψιστη προτεραιότητα και να επαναπροσδιορίσουν το μέλλον εργασίας που θα πρέπει να λειτουργεί τόσο για οργανισμούς όσο και για τους εργαζόμενους – δίνοντας προτεραιότητα στις ευθύνες για την προστασία της υγείας, την ευημερία και την φροντίδα.

 

«Αυτή η κρίση ξεκίνησε ως κρίση υγείας και εξελίχθηκε σε οικονομική και κοινωνική κρίση. Ενώ ευτυχώς μόνο ένα μικρό ποσοστό του πληθυσμού θα μολυνθεί από τον COVID-19, όλοι μας θα επηρεαστούμε», δηλώνει ο Jonas Prising, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ManpowerGroup. «Τα δεδομένα καταδεικνύουν πώς αισθάνονται οι εργαζόμενοι σε όλο τον κόσμο για την επιστροφή στον χώρο εργασίας – ανησυχούν για την υγεία τους και τη διακράτηση της εργασίας τους, ενώ αναζητούν ευελιξία η οποία θα τους επιτρέψει να εξισορροπήσουν καλύτερα την εργασία και την προσωπική τους ζωή στο σπίτι. Οι οργανισμοί που δίνουν προτεραιότητα στη συναισθηματική ευεξία και την ευελιξία και παράλληλα δημιουργούν κοινωνικό αντίκτυπο σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, θα βρίσκονται σε καλύτερη θέση προκειμένου να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τα καλύτερα ταλέντα, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο ότι οι εργαζόμενοι είναι υγιείς, γεμάτοι αυτοπεποίθηση και παραγωγικοί».

 

Όταν οι οικονομικές προοπτικές είναι αβέβαιες, η απασχολησιμότητα έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία για τους εργαζόμενους, με τους 9 στους 10 να αναφέρουν ότι η διακράτηση της εργασίας τους είναι ύψιστη προτεραιότητα. Ωστόσο, το πώς αισθάνονται οι εργαζόμενοι για την επιστροφή στο χώρο εργασίας ποικίλλει ανάλογα με το φύλο και το στάδιο της επαγγελματικής καριέρας:

 

  • Gen Z – Millennials: Οι Gen Z είναι πιο πρόθυμοι να επιστρέψουν στον χώρο εργασίας για να αναπτύξουν την καριέρα τους και να κοινωνικοποιηθούν περισσότερο (51%), ενώ οι Millennials είναι λιγότερο θετικοί (38%).
  • Gen X – Boomers: Οι Gen X εκτιμούν ιδιαίτερα την παρουσία τους στον χώρο εργασίας για την καλύτερη συγκέντρωση τους και αποτελεσματική συνεργασία, μακριά από τις ευθύνες του νοικοκυριού. Οι  Boomers (34%) επιλέγουν ως κύριους λόγους επιστροφής στον χώρο εργασίας την κοινωνικοποίηση και την συνεργασία 
  • Κατηγοριοποίηση φύλων: Σχεδόν οι μισοί άνδρες συμμετέχοντες (46%) αισθάνονται θετικά για την επιστροφή στον χώρο εργασίας, συγκριτικά με το ένα τρίτο των γυναικών (35%) να αισθάνεται το ίδιο. Οι γυναίκες αναφέρουν ότι αισθάνονται πιο ανήσυχες ή νευρικές για την επιστροφή τους. Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες κατατάσσουν στα κορυφαία οφέλη της εργασίας από το σπίτι, το να μην χρειάζεται να μετακινούνται και να έχουν ευελιξία ώστε να εργάζονται όποτε τους είναι πιο βολικό.
  • Εργαζόμενοι γονείς: Οι άντρες γονείς αναφέρουν ως μέγιστο όφελος της εργασίας από το σπίτι το γεγονός ότι περνούν περισσότερο χρόνο με την οικογένειά τους. Οι γυναίκες είναι πιο αρνητικές για την επιστροφή στον χώρο εργασίας, με την ανησυχία τους να αυξάνεται όσο νεότερο είναι το παιδί τους –  61% για τα παιδιά 0-5 ετών, 53% για τα παιδιά από 6-17 ετών και 50% για τα παιδιά από 18 και πάνω.

«Έχει μεγάλο ενδιαφέρον ότι τα ευρήματα της έρευνας του ομίλου μας παρόλο που αφορούν τους εργαζόμενους παγκοσμίως δεν απέχουν πολύ από την ελληνική πραγματικότητα και τα ζητούμενα των Ελλήνων εργαζομένων. Οι εταιρείες πρέπει να οικοδομήσουν την εμπιστοσύνη, να ακούσουν τους ανθρώπους τους, να ανταποκριθούν στις ανάγκες τους και να βοηθήσουν τους εργαζόμενους να δώσουν τις σωστές προτεραιότητες και να ανακτήσουν τις δυνάμεις τους, δηλώνει ο Χαράλαμπος Καζαντζίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της ManpowerGroup Ελλάδας». 

Κατεβάστε το αναλυτικό report της έρευνας «Το Μέλλον των Εργαζομένων, από τους Εργαζόμενους: Κάνοντας τη Νέα Πραγματικότητα Καλύτερη για Όλους», επισκεφθείτε το: www.manpowergreece.gr/what-workers-want-covid19 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επιδοτούμενα σεμινάρια επαγγελματικής κατάρτισης εργαζομένων.

Στόχος των συγκεκριμένων προγραμμάτων είναι να καλυφθούν οι ανάγκες του προσωπικού των επιχειρήσεων, ώστε να ακολουθούν τις συνεχείς εξελίξεις της εποχής μας σε θέματα επαγγελματικής κατάρτισης, εξειδίκευσης και αναβάθμισης των δεξιοτήτων τους. 

Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν εκτός του ωραρίου εργασίας, με επιδότηση 200€ ανά συμμετέχοντα, για το σύνολο των 40 ωρών κάθε προγράμματος. 

Ο εργοδοτικός φορέας θα λάβει επιδότηση 1.800€, για 15 συμμετέχοντες, για το σύνολο των 40 ωρών κάθε προγράμματος. 

Στους συμμετέχοντες, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος δίδονται Βεβαιώσεις παρακολούθησης. 

Η «Άνοδος Εκπαιδευτική Συμβουλευτική» είναι ένας σύγχρονος και ιδιαίτερα δυναμικός Οργανισμός, ο οποίος εξειδικεύεται στην Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, στην Επαγγελματική Κατάρτιση και τη Συμβουλευτική. Είναι πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης 2 από τον ΕΟΠΠΕΠ με αριθμό πιστοποίησης 2000074, έχει δημιουργήσει στοχευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα ανταποκρινόμενα στις σύγχρονες τάσεις και ανάγκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. 

Εκτός από τα επιδοτούμενα προγράμματα ΛΑΕΚ, υλοποιεί αυτοχρηματοδοτούμενα προγράμματα τα οποία μπορεί να προσαρμόσει προς όφελος των Συλλόγων και των επιχειρήσεων – μελών τους. 

Για περισσότερες πληροφορίες, αιτήσεις και δικαιολογητικά: ΑΝΟΔΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛ: 2311243227 – 8 E-mail: [email protected] Site: www.e-anodos.gr

Continue Reading

Trending