Connect with us

Τουρισμός

Εθνικός πρωταθλητής της οικονομίας ο ελληνικός τουρισμός

Μετά από πολλά χρόνια, ο ελληνικός τουρισμός κατέκτησε στρατηγικές στοχεύσεις όπως είναι η παράταση της τουριστικής περιόδου και πέρα από τους θερινούς μήνες αιχμής, η αύξηση των πραγματοποιηθέντων εσόδων και η επίτευξη σούπερ-ρεκόρ αφίξεων. Κοιτώντας πλέον, μπροστά, ο ελληνικός τουρισμός έχει την πρόκληση να αξιοποιήσει τη γεωπολιτική συγκυρία και την ισχυρή ανταγωνιστική θέση που έχει κατακτήσει.

Γι΄ αυτό οι εμπλεκόμενοι φορείς της πολιτείας και της τουριστικής βιομηχανίας, καλούνται να διαμορφώσουν ένα επιθετικό μίγμα πολιτικής για τα κρίσιμα θέματα που σχετίζονται με τη φορολόγηση του τουριστικού προϊόντος, τα αναπτυξιακά κίνητρα, τα νέα χρηματοδοτικά εργαλεία και την κατασκευή τουριστικών υποδομών, τη θέση και το ρόλο των πλατφορμών διαμοιρασμού ώστε να μεγιστοποιήσει τις ωφέλειες και να καταστεί ηγέτιδα δύναμη στη διεθνή τουριστική οικονομία.

Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα που προέκυψε από τις εργασίες της Ευρωπαϊκής Συνάντησης (European meet-up) που διοργανώθηκε στις 28 Νοεμβρίου 2017, στην Αθήνα, από τη Μίλητος Συμβουλευτική Α.Ε., με την υποστήριξη του Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη και χορηγό επικοινωνίας την gtp headlines και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου «Rooms to vet» που υλοποιείται από 9 εταίρους, από 5 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με ειδίκευση στους τομείς του τουρισμού και της επαγγελματικής κατάρτισης, το οποίο έργο έχει παράξει μια ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα (διαθέσιμη δωρεάν) με σκοπό την υποστήριξη της αναβάθμισης των δεξιοτήτων και της επαγγελματοποίησης των υπηρεσιών των ιδιωτικών τουριστικών καταλυμάτων.

Κατά τη διάρκεια των εργασιών του Ευρωπαϊκού Meet up επετεύχθη και συνεργασία (liaison) με το ευρωπαϊκό έργο «IDEATE».
ΠΑΡΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, όπως κατεγράφησαν από τον κ. Δημήτρη Ζαφειριάδη (Αντιπρόεδρο της Κοιν.Σ.Επ. knowl).
Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους πιο δυναμικούς τομείς της ευρωπαϊκής οικονομίας, αντιπροσωπεύει περίπου το 10% του ΑΕΠ.

Ταυτόχρονα η Ευρώπη είναι ο πρώτος προορισμός σε όλο τον κόσμο και εκτιμάται ότι το 2018, η αύξηση της τουριστικής οικονομίας θα είναι της τάξης του 4% διεθνώς, δημιουργώντας μια νέα χρονιά ρεκόρ για όλους τους δείκτες και τους τομείς της τουριστικής βιομηχανίας.

  •  Η τουριστική βιομηχανία τα τελευταία χρόνια, μέσα στο περιβάλλον δημοσιονομικής και παραγωγικής κρίσης της ελληνικής οικονομίας, δημιουργεί νέες συνθήκες, παράγει τεχνογνωσία και ανοίγει δρόμους για ποιοτικά αναβαθμισμένο τουριστικό προϊόν, σε νέα μοντέλα και υπηρεσίες, αναδεικνύεται σε Εθνικό Πρωταθλητή.
  • Ο τουρισμός για την Ελλάδα καθίσταται κινητήριος δύναμη για εξωστρεφή οικονομία, δεδομένου ότι το 90% των εσόδων προέρχονται από το εξωτερικό.
  • Διεθνώς ο τουριστικός τομέας, παράγοντας νέα σχήματα και δομές υπηρεσιών γίνεται πόλος έλξης νέων επενδύσεων και δημιουργός νέων θέσεων εργασίας που απαιτούν καινούργιες δεξιότητες.Σημαντικό μέρος των ευρωπαϊκών χρηματοδοτήσεων την επόμενη δεκαετία, για όλη την Ευρώπη, θα κατευθυνθεί σε τουριστικές επενδύσεις.
  • Η εκπαίδευση και η κατάρτιση των επαγγελματικών του τουριστικού τομέα και η αναβάθμιση των δεξιοτήτων τους, είναι κεντρικό ζήτημα. Η ανάπτυξη της τουριστικής οικονομίας και η ενσωμάτωση πολλών νέων δυνατοτήτων όπως είναι οι ψηφιακές πλατφόρμες εξυπηρέτησης, οι προοπτικές που δημιουργούν οι υπηρεσίες του digital marketing και οι υπηρεσίες που υιοθετούν μοντέλα της οικονομίας διαμοιρασμού
    (sharing economy) διαμορφώνουν νέες απαιτήσεις για δεξιότητες και γνώσεις. Η ανταπόκριση στην οικονομία διαμοιρασμού παραμένει αποσπασματική στην Ε.Ε., όπως και στην Ελλάδα. Μερικές δραστηριότητες έχουν ρυθμιστεί σε τοπικό επίπεδο. Τόσο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή όσο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο δεν έχουν πάρει επίσημη θέση έως τώρα, μολονότι μια πρόσφατη έκθεση της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού
  • θίγει το ζήτημα. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει προαναγγείλει ότι σκοπεύει να αξιολογήσει το ρόλο που παίζουν οι πλατφόρμες διαμοιρασμού ώστε να αποφασίσει αν απαιτούνται αλλαγές στη νομοθεσία. Σε μια ελεύθερη οικονομία η άσκηση οικονομικής και επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι θεμιτή και δεν υπόκειται σε απαγορεύσεις. Πρέπει, όμως, να υπάρχουν κανόνες και πρέπει οι κανόνες αυτοί να εφαρμόζονται. Δεν μπορεί
    να υπάρχει απώλεια δημοσίων εσόδων και φοροδιαφυγή και να πλήττονται τα νόμιμα τουριστικά καταλύματα.
  • Ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Στόχος των σύγχρονων ψηφιακών εφαρμογών είναι αφενός η άμεση παροχή ποιοτικής πληροφορίας για τους τουριστικούς προορισμούς και αφετέρου η δικτύωση και η επικοινωνία των επισκεπτών μιας περιοχής μέσα από διαδραστικά εργαλεία που συνεχώς εξελίσσονται και εξατομικεύονται ανάλογα με τη μεγιστοποίηση των τηλεπικοινωνιακών και ψηφιακών υποδομών. Μέσα από την τεχνολογία, οι τουριστικές υπηρεσίες και οι δυνατότητες προβολής και επικοινωνίας πολλαπλασιάζονται και δημιουργούν πρωτόγνωρες ευκαιρίες.
  •  Η ανάπτυξη των σύγχρονων τουριστικών υπηρεσιών βασίζεται σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing και branding που στηρίζεται στη δημιουργία μοναδικών, διαφοροποιημένων «εμπειριών», συνδυασμών δηλαδή διάφορων τουριστικών πόρων (δραστηριότητες, θεάματα, αξιοθέατα κτλ.) σε μία ενιαία, βιωματική λογική. Οι εμπειρίες λειτουργούν για την τουριστική στρατηγική ως πρεσβευτές. Κάθε μία από τις βιωματικές
    εμπειρίες επικοινωνεί και υποστηρίζει τη βασική υπόσχεση του προορισμού.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τουρισμός

H Grecotel στην κορυφή των βραβείων TUI 2019

Το Grecotel Caramel στα 6 καλύτερα ξενοδοχεία παγκοσμίως

Πλήθος διακρίσεων απέσπασε η Grecotel στα διεθνή βραβεία TUI 2019 και τη φετινή χρονιά. Το πολυτελές Caramel Grecotel Boutique Resort στο Ρέθυμνο Κρήτης συγκαταλέγεται στα 6 κορυφαία ξενοδοχεία του κόσμου λαμβάνοντας την διάκριση «Best Hotel Eastern Mediterranean», ενώ έλαβε το κορυφαίο Travel Award TUI HOLLY 2019 για ακόμα μια φορά, διατηρώντας τη θέση του στα 100 καλύτερα θέρετρα παγκοσμίως.

Σημειώνεται ότι η ανώτατη διάκριση απονέμεται μετά από έρευνα μεταξύ πελατών του TUI GROUP, του μεγαλύτερου Τουριστικού Οργανισμού με παγκόσμια εμβέλεια και αποτυπώνει την άριστη λειτουργία, την επιχειρηματική δημιουργικότητα και τα υψηλά πρότυπα ασφαλείας. Το αποτέλεσμα προκύπτει έπειτα από την ολοκλήρωση αδιάβλητης διαδικασίας, με αυστηρά κριτήρια.

Επιπλέον, τα υπερπολυτελή ξενοδοχεία του Ομίλου, απέσπασαν τα βραβεία TUI TOP QUALITY 2019, TUI UMWELT CHAMPION 2019 και TUI FAMILY CHAMPION 2019 που επιβεβαιώνουν το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και παροχών καθώς και την πολυτέλεια που υπογράφει το brand name της Grecotel. Συγκεκριμένα, στη φετινή διοργάνωση με κορυφαίες διακρίσεις βραβεύτηκαν τα ξενοδοχεία: Amirandes, Caramel, Corfu Imperial, Creta Palace, LUX ME White Palace, LUX ME Daphnila Bay Dassia, Olympia Riviera & Aqua Park, Casa Marron και Club Marine Palace & Suites.

Η Grecotel εξελίσσει διαρκώς τις ποιοτικές υπηρεσίες και την εμπειρία διακοπών με επίκεντρο τον άνθρωπο, ενώ έχει τιμηθεί με χιλιάδες βραβεία από πελάτες, τουριστικούς οργανισμούς, tour operators και διεθνείς ενώσεις, για την ποιότητα των υπηρεσιών της, τη μεγάλη συνεισφορά της στην υψηλών προδιαγραφών τουριστική ανάπτυξη της χώρας και τις πρωτοβουλίες της για τη διατήρηση της περιβαλλοντικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας.

Συμπληρώνοντας σχεδόν μισό αιώνα λειτουργίας ο Όμιλος με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, υλοποιεί διαχρονικά το όραμα του ιδρυτή του Νίκου Δασκαλαντωνάκη, δίνοντας άλλη διάσταση στον ελληνικό τουρισμό. Μέσα από ένα ολιστικό και καινοτόμο πλάνο εξελίσσεται διαρκώς σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής αλλά και τις ανάγκες του κοινού. Η Grecotel φέρνει στο προσκήνιο την ελληνική φιλοξενία και παράδοση, τον πολιτισμό και τις αξίες, τα μοναδικά τοπία και τις ιδιαίτερες εμπειρίες που μόνο η χώρα μας μπορεί να προσφέρει, υπογράφοντας με επαγγελματισμό και πολυτέλεια κάθε παραμονή στα ξενοδοχεία της.

 

Αναλυτικά οι βραβεύσεις της Grecotel στα ΤUI 2019:

TUI HOLLY 2019

Caramel, Grecotel Boutique Resort

TUI TOP QUALITY 2019

  • Amirandes, Grecotel Exclusive Resort
  • Caramel, Grecotel Boutique Resort
  • Corfu Imperial, Grecotel Exclusive Resort
  • Creta Palace, Grecotel Luxury Resort
  • LUX ME White Palace, Grecotel Luxe All-in Living Resort
  • LUX ME Daphnila Bay Dassia, Grecotel Luxe All-in Living Resort

TUI UMWELT CHAMPION 2019

  • Caramel, Grecotel Exclusive Resort
  • Creta Palace, Grecotel Luxury Resort
  • LUX ME White Palace, Grecotel Luxe All-in Living Resort
  • Olympia Riviera & Aqua Park, Grecotel Luxury Resort

TUI FAMILY CHAMPION 2019

  • Casa Marron, Grecotel All-Inclusive Resort
  • Club Marine Palace & Suites, Grecotel All-Inclusive Resort
  • Amirandes, Grecotel Exclusive Resort
  • Creta Palace, Grecotel Luxury Resort
  • Olympia Riviera & Aqua Park, Grecotel Luxury Resort
  • LUX ME White Palace, Grecotel Luxe All-in Living Resort
  • LUX ME Daphnila Bay Dassia, Grecotel Luxe All-in Living Resort

Πηγή

Continue Reading

Τουρισμός

We Love Aegina!

Συμμαχίες, τεχνολογικές εξελίξεις και εντυπωσιακή αύξηση στα νούμερα για το weloveaegina.com

 

  • Στρατηγική σύμπραξη με το noupou.gr και τα νότια προάστια της Αθήνας
  • Δεκαπλασιασμός σε επισκεψιμότητα μέσα σε ένα χρόνο
  • Τώρα και με μηχανές για online booking ξενοδοχείων και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

 

Αίγινα, 19 Μαρτίου 2019: Με ιδιαίτερα ευοίωνες προοπτικές ξεκίνησε η φετινή χρονιά για τον ταξιδιωτικό οδηγό της Αίγινας weloveaegina.com.

Μέσα από μία σειρά στρατηγικών κινήσεων που πραγματοποίησε η ομάδα του We Love Aegina όλο αυτό το χρονικό διάστημα, έχει επιτύχει να φέρει δεκαπλάσια, συγκριτικά με πέρυσι, νούμερα επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα, με το καλοκαίρι του 2019 να αναμένεται να ξεπεράσει κατά πολύ τον περσινό 5ψήφιο αριθμό pageviews ανά μήνα.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της εξέλιξής του, το We Love Aegina ενσωματώνει μηχανές αναζήτησης και κράτησης διαμονής και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων για την Αίγινα, με στόχο την παροχή όχι μόνο ολοκληρωμένης πληροφορίας αλλά και των απαραίτητων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες της σελίδας και κατ’ επέκταση του νησιού.

Πρώτη στρατηγική σύμπραξη

Με εστίαση στις συνέργειες, η εταιρία στις αρχές του μήνα ανακοίνωσε τη στρατηγική της σύμπραξη με το nou-pou.gr, τον αντίστοιχο οδηγό των νοτίων προαστίων της Αθήνας, το πρώτο και σταθερά ανοδικό localized site της πόλης. Πρόκειται για μία πολύ δυνατή και αμοιβαία επωφελή συμμαχία που θα προσδώσει δύναμη και κύρος και στα δύο μέσα, διευρύνοντας την ύλη αλλά και την αναγνωρισιμότητά τους στο κοινό στο οποίο αμφότερα απευθύνονται.

Η Ελίνα Αργύρη, εμπνεύστρια και δημιουργός του We Love Aegina, δήλωσε σχετικά: «Το We Love Aegina δημιουργήθηκε το καλοκαίρι του 2017 από καθαρή αγάπη για το νησί. Η αναγνώρισή μας από τους μεγάλους παίκτες της αγοράς είναι σημαντική αλλά αυτό που μας δίνει τη μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι η προτίμηση του κόσμου που αποδεικνύεται από τα σταθερά αυξανόμενα νούμερα που καταγράφει η σελίδα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που οι προσπάθειές μας αποδίδουν ήδη και αισιόδοξοι για τη μελλοντική πορεία του We Love Aegina. Αυτά συμβαίνουν όταν κάνεις αυτό που αγαπάς και όταν αγαπάς αυτό που κάνεις. Και επειδή “we love Aegina”, ευχόμαστε και πιστεύουμε ότι μέσα από τις δικές μας αυτές κινήσεις, και το νησί το ίδιο θα προβάλλεται με το σωστό τρόπο και θα επωφελείται όπως του αξίζει. Σύντομα θα ανακοινωθούν και τα επόμενα πλάνα ανάπτυξής μας.»

 

Πληροφορίες για το weloveaegina.com

Με έτος ίδρυσης το 2017, το We Love Aegina είναι ο μόνος δίγλωσσος και ο πιο πλήρης σε περιεχόμενο ηλεκτρονικός οδηγός για την Αίγινα, ενώ είναι και ο μοναδικός οδηγός που προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις σε κάθε επισκέπτη μέσα από τη χρήση ειδικών φίλτρων αναζήτησης ανά κατηγορία. Με 700 σελίδες πρωτότυπου περιεχομένου σε κείμενα και φωτογραφίες έχει καταφέρει να κερδίσει την καρδιά 6.000 followers που τον ακολουθούν στα social media.

Στο We Love Aegina όραμά μας είναι να αναδείξουμε την αληθινή ομορφιά της Αίγινας και να κάνουμε γνωστό τον πλούτο των επιλογών που προσφέρει το νησί ως ταξιδιωτικός προορισμός.

Αποστολή μας είναι να παρέχουμε ολοκληρωμένη πληροφορία, δοκιμασμένες προτάσεις και ιδέες για κάθε τύπο ταξιδιώτη που φτάνει στην Αίγινα, όχι μόνο για τα πιο γνωστά αξιοθέατα του νησιού (Άγιο Νεκτάριο, Ναό της Αφαίας, Κολώνα) αλλά και για τα πιο κρυμμένα μυστικά του (κολπάκια με κρυστάλλινα νερά,  περιπατητικά μονοπάτια, παραδοσιακά ταβερνάκια, πολυτελή διαμονή και εστιατόρια, θαλάσσια σπορ και περιπέτεια στη φύση). Ακολουθήστε το weloveaegina.com στα social media για ταξιδιωτικές ενημερώσεις και έμπνευση.

Πηγή

Continue Reading

Τουρισμός

Ο τουρισμός… «Επί το Έργον»!

Με τις καταλληλότερες επαφές γέμισαν τις «αποσκευές» τους οι επισκέπτες του #JobDay Τουρισμού, καθώς συναντήθηκαν με εκπροσώπους τουριστικών επιχειρήσεων και κατέθεσαν το βιογραφικό τους σημείωμα.

Το #JobDay Τουρισμού, που διοργάνωσε για πρώτη χρονιά το Skywalker.gr στο πλαίσιο των δράσεών του «Επί το Έργον», έλαβε χώρα την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019 στο Σεράφειο, ένα σύγχρονο κέντρο αθλητισμού, πολιτισμού και καινοτομίας του Δήμου Αθηναίων, με τη συνδιοργάνωση του EUROPE DIRECT CITY OF ATHENS.

Ο βασικός σκοπός της ημερίδας, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, ήταν η ενίσχυση της απασχολησιμότητας μέσα από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος υποστήριξης, ενημέρωσης και δικτύωσης μεταξύ εργοδοτών που αναζητούν προσωπικό και υποψήφιων εργαζομένων στον κλάδο του τουρισμού.

Το #Jobday Τουρισμού δημιούργησε το κατάλληλο περιβάλλον προκειμένου οι επισκέπτες να πραγματοποιήσουν με επιτυχία το ξεκίνημά τους στην αναζήτηση εργασίας ή το επόμενο βήμα στην καριέρα τους.

Η είσοδος ήταν ελεύθερη για τους επισκέπτες, που απόλαυσαν αυτό το «ταξίδι στην εργασία» και αναχώρησαν με αναπτερωμένες ελπίδες. Σε μία μόνο ημέρα οι παριστάμενοι κατάφεραν:

  • Να συναντηθούν και να γνωριστούν με τους εκπροσώπους 36 επιχειρήσεων από τον κλάδο του τουρισμού.
  • Να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις με τις εταιρίες που αναζητούσαν προσωπικό.
  • Να βελτιώσουν το LinkedIn προφίλ τους με τη βοήθεια των εξειδικευμένων στελεχών της Career in Progress.
  • Να πραγματοποιήσουν προσωπικό coaching με σκοπό την επαγγελματική τους ενδυνάμωση, εστιασμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, με τους coaches του ICF Greece Chapter.

Το Skywalker.gr συμβάλλει στην προσπάθεια ενίσχυσης του οικοσυστήματος της εργασίας στην Ελλάδα διοργανώνοντας δράσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες, όπως τα #JobFestivals και τα #JobDays, με δωρεάν πρόσβαση και συμμετοχή για όλους.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στο Skywalker.gr περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.

Η διοργάνωση του #JobDay Τουρισμού πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή των:

Υπό την αιγίδα: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Υποστηρικτής: DILMAH

Υποστήριξη παράλληλων δράσεων: ICF GREECE CHAPTER, CAREER IN PROGRESS

Χορηγοί επικοινωνίας: ΕΠΙΧΕΙΡΩ, POPAGANDA, BUSINESS NEWS, SIGMA MEDIA GROUP, ACTION IN GREECE, HOTEL TECH NEWS, STARTUP.GR, GET BUSY, INFOSPOUDES.GR, SCHOOLS.GR, BUSINESS WOMAN, ECOZEN.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, STENTORAS.GR

 

Πηγή

Continue Reading

Trending