Connect with us

Τουρισμός

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πρωταγωνίστρια σε δύο διεθνείς εκθέσεις

 Στις διεθνείς εκθέσεις τροφίμων – ποτών “ Greek Food Show” (Βαρσοβία) και “Sial Middle East 2019” (Άμπου Ντάμπι) συμμετείχε πρόσφατα η  Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την προβολή και προώθηση των αγροτικών της προϊόντων.

          Για πρώτη φορά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε  στο “ Greek Food Show”,που πραγματοποιήθηκε στις 7 και 8 Δεκεμβρίου 2019 στο Εθνικό Στάδιο της Βαρσοβίας “PGE NARODOWY” στην Πολωνία. Στόχος της συμμετοχής της Περιφέρειας  στο 4ο “Greek Food Show” ήταν η ενίσχυση της εξωστρέφειας και η διείσδυση των επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της Πολωνίας, καθώς τα τελευταία 10 χρόνια έχει σημειωθεί αύξηση των εξαγωγών ελληνικών προϊόντων στην Πολωνία κατά 80%. Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, το περίπτερο της Περιφέρειας επισκέφτηκαν, μεταξύ άλλων, ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Πολωνία Μιχαήλ Δαρατζίκης, ο οικονομικός και εμπορικός ακόλουθος της Ελλάδας στην Πολωνία Νικόλαος Χριστοδουλίδης και ο πρόεδρος του Πολωνο-Ελληνικού Βιομηχανικού και Εμπορικού Επιμελητηρίου Γεώργιος Αθανασιάδης.

          Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση “ Sial Middle East 2019”, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως τις 11 Δεκεμβρίου 2019, στις εγκαταστάσεις του Εθνικού Εκθεσιακού Κέντρου του Άμπου Ντάμπι, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Η εν λόγω έκθεση αποτελεί ένα από τα κορυφαία εμπορικά γεγονότα για τον κλάδο των τροφίμων- ποτών στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και Βορείου Αφρικής. Το περίπτερο της Περιφέρειας  επισκέφτηκαν, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αρχιμαγείρων (WACS) Thomas A. Gugler καθώς και  πολλοί εκπρόσωποι πολιτικών, εμπορικών και επιχειρηματικών φορέων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία “Σοκολάτα Αγαπητός” που φιλοξενήθηκε και προβλήθηκε στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας διακρίθηκε και συγκαταλέχθηκε ανάμεσα στις πέντε εταιρείες με τα πιο καινοτόμα προϊόντα στη συγκεκριμένη διοργάνωση.

          Όπως δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας  Σωτήρης Μπάτος, ο οποίος ήταν και ο επικεφαλής της αποστολής της ΠΚΜ στη“ Sial Middle East 2019”: ”Με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε διεθνείς εκθέσεις σε αναπτυσσόμενες και νέες αγορές, όπως είναι η “Sial Middle East 2019” και το “4ο Greek Food Show”, αποδεικνύουμε έμπρακτα και εντείνουμε τις προσπάθειές μας με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της αναγνωρισιμότητας των επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας. Η θετική ανταπόκριση και τα αποτελέσματα που έχει η  στοχευμένη παρουσία μας σε μεγάλα εμπορικά γεγονότα μας δίνουν την ικανοποίηση αλλά και το κίνητρο ώστε να συνεχίσουμε να προωθούμε τα εκλεκτά προϊόντα της Περιφέρειάς μας συμβάλλοντας σημαντικά στην τόνωση του πρωτογενούς μας τομέα” .

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τουρισμός

#JobDay Τουρισμού-Hiring season

Το Skywalker.gr, στο πλαίσιο των δράσεών του «Επί το Έργον», διοργανώνει το #JobDay Τουρισμού, μια δράση πλαισιωμένη από συνεντεύξεις εταιριών από τον κλάδο του τουρισμού που αναζητούν προσωπικό. 

Για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δίνοντας τη δυνατότητα στο ενδιαφερόμενο κοινό των δύο πόλεων να διεκδικήσει μια θέση εργασίας στον δυναμικό αυτό χώρο.

Η δράση της Αθήνας θα λάβει χώρα στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων, ενώ αυτή της Θεσσαλονίκης στο Μέγαρο Μουσικής. Η ημέρα διεξαγωγής είναι η 22η Ιανουαρίου και οι ώρες και για τις δύο πόλεις είναι 10:00-18:00.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Βασικός σκοπός του #Jobday Τουρισμού, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του δήμου Αθηναίων, της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης είναι η ενίσχυση της απασχολησιμότητας μέσα από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος υποστήριξης, ενημέρωσης και δικτύωσης μεταξύ εργοδοτών που αναζητούν προσωπικό και υποψήφιων εργαζομένων.

Οι υποψήφιοι-επισκέπτες του #Jobday Τουρισμού θα έχουν τη δυνατότητα:

  • Να συναντήσουν εκπροσώπους εταιριών και να περάσουν από συνέντευξη εργασίας.
  • Να μιλήσουν προσωπικά με εξειδικευμένο μέντορα για το LinkedIn προφίλ τους και σε πραγματικό χρόνο να επιφέρουν τις βέλτιστες αλλαγές σε αυτό.
  • Να έρθουν σε επαφή με coaches, οι οποίοι θα τους βοηθήσουν να βελτιωθούν, να αναπτυχθούν, να μάθουν πώς να πετυχαίνουν τους στόχους τους και να διαχειρίζονται προσωπικές και επαγγελματικές προκλήσεις.
  • Να συζητήσουν με εξειδικευμένους συμβούλους για εργασιακά ζητήματα.
  • Να βγάλουν επαγγελματική φωτογραφία, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο βιογραφικό ή το LinkedIn προφίλ τους (μόνο στη Θεσσαλονίκη).
  • Να παρακολουθήσουν workshop συνυφασμένα με το πεδίο του τουρισμού (μόνο στη Θεσσαλονίκη).

Όσοι επιθυμούν να επισκεφθούν το #Jobday Τουρισμού μπορούν να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο https://jobdays.gr/jobdays2020/jobdaytourismoy-2020 και να ανεβάσουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην αντίστοιχη φόρμα.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στο www.skywalker.gr περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.

Παράλληλες δράσεις: CAREER IN PROGRESS, ICF GREECE CHAPTER, ΙΝΕ – ΓΣΕΕ, HCCMA, GIANNIS ANGELOU PHOTOGRAPHY

Χορηγοί επικοινωνίας: ΕΠΙΧΕΙΡΩ, THESTIVAL.GR, THESS NEWS.GR, VORIA.GR, THESOUT.GR, ORATHESS.GR, E-RADIO, E-DAILY, THESSALONIKI PRESS, ZOUGLA, TOURMARKET, SIGMA MEDIA GROUP, HOTEL TECH NEWS, GOVA STILETO, BUSINESSTODAY, EMEA, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, LET IT BE, BUSINESS WOMAN, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Site: https://jobdays.gr/jobdays2020/jobdaytourismoy-2020

Facebook Event: #JobDay Τουρισμού (Αθήνα) & #JobDay Τουρισμού (Θεσσαλονίκη)

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Νέα εφαρμογή Business Intelligence από τη Hotellisense

Η εταιρία Hotellisense, δημιούργησε ένα νέο, καινοτόμο, επιχειρηματικό εργαλείο που απευθύνεται στο χώρο των ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων γενικότερα για την αύξηση της επιχειρηματικότητάς τους. Η Hotellisense αποτελείται από μια ομάδα από επαγγελματίες του ξενοδοχειακού χώρου και της πληροφορικής με πάθος για την εφαρμογή του Business Intelligence στον χώρο του τουρισμού και των ξενοδοχείων.

Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό προϊόν με το οποίο μπορούμε να πραγματοποιήσουμε λεπτομερή και πολυδιάστατη ανάλυση στα δεδομένα του ξενοδοχείου αλλά και να επιλύσουμε με μεγάλη ακρίβεια προβλήματα μελλοντικού σχεδιασμού πολλαπλών περιορισμών και παραμέτρων όπως τιμές δωματίων, budgeting, πληρότητα κ.α. Αποτυπώνει δηλαδή σε πραγματικό χρόνο την εικόνα της ξενοδοχειακής επιχείρησης με δυναμικά dashboards, reporting και KPIs.

Κύριος στόχος είναι η βοήθεια την λήψη αποφάσεων στο χώρο του management, των πωλήσεων (revenue) και του marketing του ξενοδοχειακού χώρου με αποτέλεσμα την μεγιστοποίηση των κερδών και την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας. Αυτό το επιτυγχάνει με την λεπτομερή, αλλά ταχύτατη ανάλυση των υφιστάμενων δεδομένων, ενώ με τη χρήση προηγμένων στατιστικών μοντέλων επιχεί τον υπολογισμό μελλοντικών τιμών με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια. Ετσι το προϊόν συμβάλει δραστικά και αποτελεσματικά στην αύξηση του revenue του ξενοδοχείου.

Είναι ένα ευέλικτο και καινοτόμο πολύτιμο εργαλείο που μπορεί να λειτουργήσει και σε όμιλο εταιρειών ή αλυσίδα ξενοδοχείων, δίνοντας την δυνατότητα στον πελάτη να έχει και συγκεντρωτικά dashboards με δυνατότητα drill-down σε επίπεδο ξενοδοχείου αλλά και μεμονωμένου δωματίου.

Continue Reading

Τουρισμός

Liknoss Group – Ηγέτης στην παγκόσμια αγορά έκδοσης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

 Η πορεία, οι επενδύσεις και τα μελλοντικά σχέδια

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ετήσια συνάντηση με τους συνεργάτες Ταξιδιωτικούς Πράκτορες που φέτος έχει και επετειακό χαρακτήρα, με αφορμή την συμπλήρωση 20 χρόνων από την ίδρυση του Ομίλου Liknoss. Στην εκδήλωση το παρών έδωσαν εκπρόσωποι του κλάδου του τουρισμού , συνεργάτες της εταιρείας από την Αττική, την Περιφέρεια και το Εξωτερικό, εκπρόσωποι των ΜΜΕ καθώς επίσης και διακεκριμένα μέλη της επιχειρηματικής κοινότητας της χώρας μας.

Η  LIKNOSS, ιδρύθηκε το 2000 με το όνομα FORTHCRS και κύριο αντικείμενο της, την παροχή εξελιγμένων συστημάτων κρατήσεων. Μέσα στα χρόνια που πέρασαν, η εταιρεία ακολούθησε τις ανοδικές τάσεις στην αγορά των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και κατάφερε να δημιουργήσει ένα μοναδικό οικοσύστημα.  Συνεργασίες με ακτοπλοϊκές εταιρίες και ταξιδιωτικά γραφεία, εφαρμογές συστημάτων κρατήσεων και έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων όπως επίσης σημαντική τεχνογνωσία, καινοτόμα προϊόντα και προηγμένη τεχνολογία αποτελούν μερικά από τα στοιχεία που έκαναν την εταιρεία να ξεχωρίζει στην αγορά τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Το 2018, αποτέλεσε έτος-ορόσημο για την εταιρεία με την ένταξη της στον όμιλο North Star και την μετονομασία της σε Liknoss. Ο Όμιλος απαρτίζεται από τις εταιρείες CRS LIKNOSS SA, LIKNOSS Central Europe AE και LIKNOSS Italy SRL και αποτελεί το τμήμα Τεχνολογίας Ταξιδιών και Τουρισμού του Ομίλου North Star. Διαθέτει εξειδίκευση στα συστήματα διαχείρισης πωλήσεων ακτοπλοϊκών εταιρειών και διαχειρίζεται περισσότερα από 26.000.000 εισιτήρια, με ένα ευρύ δίκτυο έκδοσης εισιτηρίων σε όλο τον κόσμο.

Σήμερα, έχοντας διαγράψει μία σταθερή ανοδική πορεία και μία τροχιά ανάπτυξης 20 ετών, οδηγεί τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών στους τομείς του τουρισμού, των συνδυασμένων μεταφορών και της ψυχαγωγίας αναπτύσσοντας λύσεις και εκσυγχρονίζοντας τον τομέα έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Liknoss κ. Γιώργος Παπασταματίου στο πλαίσιο του χαιρετισμού του, πραγματοποίησε μία μικρή αναδρομή από την ίδρυση της εταιρείας έως σήμερα. Επιπρόσθετα δεν παρέλειψε να αναφερθεί στα επόμενα σχέδια του Ομίλου για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, όπως επίσης και τον προσανατολισμό της εταιρείας σε νέες διεθνείς αγορές. “Η επέτειος αυτή” όπως ανέφερε “συμπίπτει με την νέα εποχή που πρόσφατα ξεκίνησε για την εταιρεία μας, με την ένταξή της στον διεθνή Όμιλο North Star και αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για να φέρουμε ακόμα πιο κοντά τον μεγάλο μας στόχο που δεν είναι άλλος από την εξέλιξη του Ομίλου μας σε έναν σημαντικό διεθνή «παίκτη». Πιο συγκεκριμένα τόνισε: “Η εταιρεία μας, μέσα στις δύο αυτές δεκαετίες, έχει επιτύχει πολλά τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Οι οικονομικές εξελίξεις όπως επίσης και τα νέα τεχνολογικά δεδομένα, αποτέλεσαν βάση για τον συνεχή εμπλουτισμό των προϊόντων και των υπηρεσιών μας όπου μέσα από μεθοδικές ενέργειες, έχουμε καταφέρει να αναδείξουμε τον Όμιλο Liknoss, ως κορυφαίο πάροχο συστημάτων κρατήσεων και μία από τις σημαντικότερες εταιρίες στον κλάδο της ακτοπλοΐας σε όλη την Ευρώπη”. Στο τέλος της ομιλίας του, ο CEO  της Liknoss Group επισήμανε ότι η εταιρεία πλέον είναι σε θέση να συνεχίσει και να ενδυναμώσει την ανοδική της πορεία και για την επόμενη εικοσαετία μέσα από καινοτόμα και πρωτοποριακά προϊόντα και πλατφόρμες τοποθετώντας τον πήχη ψηλά με μοναδικό στόχο την κορυφή.

Στην συνέχεια τον λόγο πήρε ο κ. Ανδρέας Ευαγγελάτος, Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ο οποίος από το βήμα της εκδήλωσης ανέλυσε τις τάσεις της αγοράς και του digital transformation.

Από την πλευρά του ο κ. Αθανάσιος Δόσης, Εμπορικός Διευθυντής της Liknoss, επικεντρώθηκε στο μοναδικό οικοσύστημα της εταιρείας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Liknoss, καθώς επίσης και τις νέες τάσεις στον κλάδο.

 

Continue Reading

Trending