Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Κέλλυ Κουλίζου:«Σχεδιάστρια βιώσιμης μόδας.»

Η Κέλλυ Κουλίζου με το που αποφοίτησε από την Σχολή Μόδας AthensFashionClub και χωρίς να χάσει καθόλου χρόνο ίδρυσε το οικολογικό και βιώσιμο brand «Μikrovouti».

Με τι σκοπεύετε να ασχοληθείτε στο αντικείμενο της Μόδας;

Είμαι η ιδρύτρια του παιδικού, οικολογικού, καλοκαιρινού brand «Μikrovouti».

Είναι πετσέτες παραλίας από πιστοποιημένο οργανικό και αναγεννημένο βαμβάκι, εμπνευσμένες από το ελληνικό καλοκαίρι, που πωλούνται μαζί με ένα πουγκί από ελληνικό βαμβάκι βιώσιμης καλλιέργειας. Από αυτό το υλικό έχουμε και υπέροχα, παιδικά T-shirts!

To χαρακτηριστικό στυλ των <<Μikrovouti>> είναι κομψό και λιτό, και τo έχουν αγαπήσει μικρά και μεγάλα παιδιά από την πρώτη στιγμή!!!

Όλες οι δημιουργίες μας κατασκευάζονται στην Ελλάδα και με κάθε αγορά δωρίζουμε 1 ευρώ στον καλό σκοπό της επιλογής σας.

Είμαστε περήφανοι που ενδυναμώνουμε την ελληνική και ευρωπαϊκή οικονομία, καθώς και τις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες, με ένα καλαίσθητο και σύγχρονο προϊόν.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε το www.mikrovouti.com και να μας ακολουθήσετε στο facebook και στο instagram!!!

Επίσης, είμαι εθελοντικά η συντονίστρια του Fashion Revolution Cyprus και η HR Manager του Fashion Revolution Greece.

Όπως καταλαβαίνετε, η βιώσιμη μόδα για μένα είναι τρόπος ζωής. Επομένως, ό,τι κι αν κάνω στο μέλλον θα έχει άμεση σχέση με αυτό. 

  •      Ακολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας 

        ή αυτοσχεδιάζετε;  Πώς ντύνεστε  στη καθημερινή σας ζωή;

Η μόδα είναι μια δημιουργική διαδικασία μέσα από την οποία εκφράζεσαι και παρουσιάζεις τον εαυτό σου στους άλλους. Δεν χρειάζεται να την ακολουθείς πιστά. Πιο σημαντικό για μένα είναι το να έχεις το δικό σου ξεχωριστό στυλ.

Στην καθημερινότητά μου, φορώ ρούχα άνετα και πρακτικά με μια μικρή δόση των trends που επικρατούν την συγκεκριμένη εποχή. Προτιμώ τα φυσικά και οικολογικά υλικά. Το καλοκαίρι φορώ συνήθως κοντά ολόσωμα φορμάκια ή φορέματα με σανδάλια, και τον χειμώνα κολάν και μακριά φούτερ με μποτάκια ή αθλητικά.

Τα συνδυάζω όλα με το αγαπημένο μου σακίδιο, που χωρά μόνο τα απολύτως απαραίτητα.


  •     Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα;

Η κομψότητα για μένα είναι συνυφασμένη με τον αέρα που εκπέμπει μια γυναίκα. Την καλλιέργειά της (όχι την μόρφωση) και το αν συμπεριφέρεται στους γύρω της με ευγένεια και σεβασμό.

Μια γυναίκα είναι κομψή ακόμη κι όταν φορά φόρμα, όχι μόνο φόρεμα και τακούνια, και όταν είναι όλα συνδυασμένα με μέτρο. Ίσως κάποιες φορές με μικρές εκπλήξεις. Πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν οι τόνοι των χρωμάτων. Πρέπει να αναδεικνύουν το χρώμα του δέρματός της και να υπάρχει μια ισορροπία στο αποτέλεσμα. Από τα μαλλιά μέχρι τα παπούτσια.


  •    Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

«Να είσαι περήφανος για τον εαυτό σου.» Φυσικά το λέω μονάχα όταν το εννοώ. Πιστεύω πως όταν έχουμε να πούμε μια καλή κουβέντα για τον άλλον, πρέπει να την λέμε για να τον ενθαρρύνουμε να γίνει ακόμη καλύτερος, και για να ξέρει πως κάποιος αναγνωρίζει και εκτιμά αυτό που κάνει. 


  •     Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

Περιμένω με χαρά να συνεχίσω τις σπουδές μου συμμετέχοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα  <<Fashion Μarketing & Business Studies>>  της σχολής μόδας AthensFashionClub, για να εξελιχθώ και ως επιχειρηματίας. Είμαι σίγουρη ότι με την εμπειρία και τις γνώσεις που θα αποκομίσω στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, θα έχω μια πιο ξεκάθαρη εικόνα του τί θα κάνω στο μέλλον.

Παράλληλα, σκέφτομαι να συμμετάσχω ως νέα σχεδιάστρια στην καινοτόμα δομή της σχολής μου, στο  <<The Sustainable Floor>>  που αποτελεί το 1ο υβριδικό Online Store & Co Working Space για νέους δημιουργούς. Αγαπώ την πρωτοπορία, την βρίσκω προκλητική, με ενδυναμώνει, με εξελίσσει ως επαγγελματία και με κάνει πιο δυνατή. Για αυτόν τον λόγο, θέλω να προσπαθήσω να προωθήσω την δουλειά μου και σε Ελλάδα και σε εξωτερικό, μέσω των διεθνών εκθέσεων και των δράσεων της σχολής.

Στόχος μου είναι, μαζί με το brand <<Mikrovouti >> να δημιουργήσω την δική μου σειρά ρούχων, από βιώσιμα και κυκλικής διαχείρισης υλικά.

Θέλω να ταράξω τα νερά του κατεστημένου της βιομηχανίας της μόδας και να δείξω πως μπορούμε να δημιουργήσουμε χρησιμοποιώντας καινοτόμες πρώτες ύλες που δεν βλάπτουν το περιβάλλον, ούτε είναι προϊόντα εκμετάλλευσης.

Κυρίως, θέλω να αποδείξω πως η βιώσιμη μόδα, μπορεί να μην είναι σέξι λέξη όπως λένε, αλλά είναι σίγουρα συναρπαστική!!!

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Χρύσα Πάτσα

Η Χρύσα Πάτσα είναι ιδιοκτήτρια και γενική διευθύντρια της εταιρίας ITBIZ Digital Agency (www.itbiz.gr), η οποία δραστηριοποιείται  από το 2005 στην ανάπτυξη Ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και στην παροχή υπηρεσιών Internet και Digital Marketing. 

Αντικείμενο εργασίας της Χρύσας είναι η διεύθυνση των δραστηριοτήτων της εταιρίας της και κυρίως ο σχεδιασμός αλλά και έλεγχος των Project που υλοποιούνται, τα οποία κυρίως αφορούν Ηλεκτρονικά Καταστήματα, Ψηφιακούς κόμβους, Ιστοσελίδες επιχειρήσεων καθώς εκστρατείες digital marketing. Η λήψη αποφάσεων για επίλυση προβλημάτων και ο σχεδιασμός λύσεων προς τους πελάτες τους, αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς της.

  • Μιλήστε μας λίγο για την εταιρία σας, ποια τυχόν προβλήματα υπάρχουν και ποια εφόδια πρέπει να έχει μια γυναίκα για να προχωρήσει;   

    Το αντικείμενο στο οποίο δραστηριοποιείται η εταιρία μου χαρακτηρίζεται από συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις και την απαίτηση υψηλής τεχνογνωσίας σε πολλαπλούς άξονες (Τεχνολογίες Internet, Programming, Βάσεις δεδομένων, WEB Development, Scripting, Digital Marketing κ.α.) Για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών αλλά την υποστήριξη των πελατών σε βάθος χρόνου είναι απαραίτητη η ύπαρξη ομάδας που θα υποστηρίζει όλες τις λειτουργίες της εταιρίας.  Μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις είναι η δημιουργία αλλά και η διοίκηση αυτής της ομάδας ώστε το κάθε project που ολοκληρώνεται να είναι επιτυχημένο, συμβάλλοντας στην συνολική επιτυχία της εταιρίας.

    Τα απαραίτητα εφόδια είναι υψηλή τεχνογνωσία στο αντικείμενο, αναλυτική ικανότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων καθώς και ικανότητες διοίκησης ομάδων (team management)  και έργων (project management). 

    Τέλος σε έναν σχετικά ανδροκρατούμενο χώρο, χρειάζεται επιμονή και το να προσπερνάς χωρίς να δίνεις σημασία, συμπεριφορές που προκύπτουν από στερεότυπα.
  • Τι θα προτείνατε σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία που κάνει τώρα τα  πρώτα της βήματα στον χώρο.

    Ο χώρος μας σίγουρα είναι δημιουργικός αλλά ταυτόχρονα πολύ απαιτητικός. Υπάρχει ανάγκη για υψηλή τεχνογνωσία, προσοχή στη λεπτομέρεια και την ποιότητα του κάθε έργου και συνεχής παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων οι οποίες είναι ταχείες.

    Τέλος είναι απαραίτητη η υπομονή και επιμονή, καθώς στο χώρο των υπηρεσιών χρειάζεται κάποιος χρόνος για την ανάπτυξη της επιχείρησης.
  • Ποια πιστεύετε ότι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην οποία καλούνται να  ανταποκριθούν σήμερα οι ελληνικές επιχειρήσεις.

    Αυτό που παρατηρούμε είναι η πρόκληση για μετασχηματισμό του τρόπου λειτουργίας των επιχειρήσεων, με την ευρεία υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών εξαιτίας της πανδημίας του COVID 19. Η τάση αυτή υπήρχε και προ COVID, αλλά η πανδημία ενίσχυσε την στροφή στις ψηφιακές τεχνολογίες, αυξάνοντας την πίεση προς τις επιχειρήσεις, οι οποίες μόλις είχαν αρχίσει να εξέρχονται από την οικονομική κρίση.
  • Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;

    Στο χώρο μας, η ποιότητα των υπηρεσιών, ο επαγγελματισμός και η ικανότητα για υποστήριξη των πελατών σε βάθος χρόνου είναι βασικά στοιχεία για την επιτυχία μίας επιχείρησης. Η συνεχής εξέλιξη και η ύπαρξη μίας ομάδας η οποία δουλεύει συμπληρωματικά και συντονισμένα προς έναν κοινό σκοπό είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικά. 

    Με βάση αυτά τα στοιχεία, επιμονή και προσπάθεια πιστεύω ότι έρχεται και η επιτυχία.
  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

    Καταρχάς να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε επιτυχώς ως εταιρία σε ένα ιδιαίτερα μεγάλο όγκο εργασίας που έχουμε αυτή την περίοδο. Σε επόμενο χρόνο η ανάπτυξη του μεγέθους της εταιρίας, τόσο σε επίπεδο πελατολογίου όσο και σε επίπεδο ομάδας, διατηρώντας το ευχάριστο κλίμα εργασίας που έχουμε αυτή τη στιγμή.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Μαρία Γκρούμτσια

Τα τελευταία 34 χρόνια της ζωής της η Μαρία εργάζεται στον κλάδο της κομμωτικής τέχνης. Παρόλο που ασχολείται τόσα χρόνια με την κομμωτική, το επάγγελμά της την κρατάει ακόμη ενθουσιώδη. Αυτό συμβαίνει διότι το συγκεκριμένο επάγγελμα δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται. Υπάρχει συνεχής επαφή με τον κόσμο, αναβάθμιση τεχνικών διεργασιών και προϊόντων, ανάπτυξη και διαφήμιση μέσω των social media. Ο κόσμος έχει ανάγκη να νιώθει όμορφα. Τι πιο όμορφο από το να προσφέρεις ευχαρίστηση, χαρά στους γύρω σου. Έχει δημιουργήσει 4 κομμωτήρια μέχρι στιγμής και έχει σκοπό να συνεχίσω να αναπτύσσομαι καθώς θεωρεί ότι δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από το να βλέπεις τους γύρω σου να νιώθουν όμορφα με τον εαυτό τους. 

  • Ο τίτλος του περιοδικού μας είναι businesswoman.gr .  τι σας έρχεται    στο μυαλό όταν ακούτε αυτήν την λέξη;

Ακούγοντας τον τίτλο του περιοδικού business woman δεν θα μπορούσε να μου έρθει κάτι διαφορετικό στο μυαλό από μια δυναμική, επιτυχημένη γυναίκα. Όλες οι γυναίκες, όπως και όλοι οι άνθρωποι, έχουμε μέσα μας δύναμη και θέληση. Η ζωή δεν είναι τίποτα άλλο από αποφάσεις. Αρκεί να το αποφασίσεις λοιπόν. Ο δρόμος για την επιτυχία μπορεί να γίνει εφικτός αρκεί να αποφασίσεις να τον διασχίσεις. Ο τίτλος αντικατοπτρίζει γυναίκες, μάνες, εργαζόμενες, άτομα ανεξάρτητα, επιτυχή, εξελισσόμενα, ισότιμα με κάθε άλλο άνθρωπο.

  • Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Το δυνατό σημείο της επιχείρησης μου είναι οι κόρες μου. Δουλεύω με τις τέσσερις κόρες μου και διαχειριζόμαστε μαζί τις επιχειρήσεις. Υπάρχει απέραντη αγάπη, συνεργασία και επικοινωνία. Δουλεύουμε ενωμένες, είμαστε μια οικογένεια με όλη την σημασία της λέξης και θεωρώ αυτό είναι κάτι το ανεκτίμητο που δεν χρειάζεται να ανταγωνιστεί.

  • Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια
    επιχείρηση;

Τα βασικά στοιχεία που θεωρώ ότι εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση είναι: τάξη- οργάνωση , εμπιστοσύνη μεταξύ εργοδότη και συνεργατών, προγραμματισμός, μεθοδικότητα, σοβαρότητα στην λήψη αποφάσεων και συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση.

  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

5) Τα σχέδια μου για το άμεσο μέλλον είναι να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπώ. Η κομμωτική για μένα δεν θα σταματήσει. Το συγκεκριμένο επάγγελμα είναι η ζωή μου. Μου δίνει δύναμη, χαρά. Ένα από τα μελλοντικά μας σχέδια είναι η ανάπτυξη των κομμωτηρίων μας σε άλλες πόλεις εκτός Θεσσαλίας. Μέχρι τότε ανυπομονούμε να σας εξυπηρετήσουμε στα ήδη υπάρχοντα κομμωτήρια μας. 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Ελένη Καραγιώργου

Τα τελευταία 25 περίπου χρόνια η Ελένη δραστηριοποιείται στον αγροτικό τομέα και  συγκεκριμένα στον κλάδο παραγωγής σποροφύτων. Πέρα από τη γενική επίβλεψη  όλων των καθημερινών εργασιών που απαιτούνται στο φυτώριο, έχει αναλάβει  συγκεκριμένα το οικονομικό κομμάτι της επιχείρησης, διαχειρίζοντας τις οικονομικές συναλλαγές με προμηθευτές και πελάτες, αλλά και όλες τις απαραίτητες λογιστικές διαδικασίες και οικονομικές υποχρεώσεις που έχει μία  επιχείρηση. 

  • Μιλήστε μας λίγο για την εταιρία σας, ποια τυχόν προβλήματα υπάρχουν και ποια εφόδια πρέπει να έχει μια γυναίκα για να προχωρήσει;   

Το μεγαλύτερο νομίζω πρόβλημα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε και η  μεγαλύτερη πρόκληση ταυτόχρονα είναι το ίδιο το προϊόν που παράγουμε. Όπως αντιλαμβάνεστε, το αντικείμενό μας αφορά στην παραγωγή ενός ιδιαίτερα  ευπαθούς προϊόντος. Οι προσπάθειες λοιπόν που γίνονται για να αντιμετωπίσουμε  παράγοντες όπως οι καιρικές συνθήκες που επηρεάζουν άρρηκτα την παραγωγή  μας, είναι καθημερινές και ο εφησυχασμός είναι κάτι που δεν επιτρέπεται! Από την  άλλη, γνωρίζετε ότι ο πρωτογενής τομέας στη χώρα μας είναι κατά βάση ανδροκρατούμενος και οι γυναίκες αντιμετωπίζονται με μεγάλο σκεπτικισμό και  απαξίωση. Χρειάζεται λοιπόν πολύ υπομονή και σκληρή δουλειά για μία γυναίκα να  αποδείξει ότι έχει τις γνώσεις ώστε να σταθεί επάξια και να ξεχωρίσει στον κλάδο  αυτό. 

  • Τι θα προτείνατε σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία που κάνει τώρα τα πρώτα της βήματα στον χώρο.

Αυτό που θα συμβούλευα τις νέες γυναίκες που ξεκινάνε τώρα τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα, θα ήταν να οπλιστούν με υπομονή και γνώσεις. Η συνεχής  εκπαίδευση είναι απαραίτητη προϋπόθεση σε οποιονδήποτε κλάδο  δραστηριοποιείται κάποιος και είναι εκείνη που θα τους δώσει όλα τα απαραίτητα  εφόδια ώστε να ανταπεξέλθουν στις καθημερινές προκλήσεις και να επιτύχουν τους στόχους τους. 

  • Ποια πιστεύετε ότι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην οποία καλούνται να ανταποκριθούν σήμερα οι ελληνικές επιχειρήσεις.

Σίγουρα, η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν σήμερα οι  ελληνικές επιχειρήσεις είναι η πανδημία του κορονοιού και οι δραματικές αλλαγές  που έχει επιφέρει στη λειτουργία των επιχειρήσεων, με τις τελευταίες να παλεύουν  καθημερινά να υπερπηδήσουν τα εμπόδια που έχει επιφέρει ο Covid19 και να  αποτελέσουν σημαντικό ρόλο στην ανάκαμψη της οικονομίας της χώρας μας. Επιπλέον, οι δραματικές αλλαγές που έχει επιφέρει η κλιματική αλλαγή και η  εξέλιξη της τεχνολογίας, δεν μπορούν να αφήσουν ανεπηρέαστες τις ελληνικές 

επιχειρήσεις, οι οποίες με τη σειρά τους θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν δραστικά τη στρατηγική τους για να ανταπεξέλθουν στις σύγχρονες προκλήσεις.  

  • Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;

Αν ξεκινήσουμε από το εσωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης, πιστεύω πως οι  ανθρώπινοι πόροι, με τη συνεχή εκπαίδευση, αξιολόγηση και παρακίνηση,  αποτελούν ίσως και τον πιο σημαντικό παράγοντα ενός οργανισμού προς την  επιτυχία και την εξέλιξη. Κάθε επιχείρηση χρειάζεται όραμα, φιλοδοξίες και κυρίως  διάθεση για δουλειά. Η συνέπεια και ο σεβασμός προς τον πελάτη είναι στοιχεία  άρρηκτα συνδεδεμένα με την επιτυχία μιας εταιρίας. Επιπλέον θεωρώ, πως μια επιχείρηση πρέπει να είναι συνεχώς σε θέση να αντιλαμβάνεται και να αντιδράει  γρήγορα σε όλες τις αλλαγές και τις επιχειρηματικές προκλήσεις που εμφανίζονται  για να εξασφαλίσει μία επιτυχημένη και μακροπρόθεσμη επιτυχία. 

  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

Στα άμεσα μελλοντικά μου σχέδια, σίγουρα πρωταρχικό ρόλο έχει η επιχείρησή  μου, που καταλαμβάνει και τον περισσότερο χρόνο από την καθημερινότητά μου.  Οι απαιτήσεις έχουν αυξηθεί πάρα πολύ στη σύγχρονη εποχή και οι προκλήσεις δυσκολίες που έχει δημιουργήσει η πανδημία του κορονοιού απαιτούν ιδιαίτερη  προσοχή και συνεχόμενη προσπάθεια. Στόχος μου είναι βέβαια κάποια στιγμή να  καταφέρω να έχω περισσότερο προσωπικό ελεύθερο χρόνο για την οικογένεια και τους φίλους μου. Τέλος, ένα ταξίδι στο εξωτερικό είναι κάτι που σίγουρα θέλω να  καταφέρω να κάνω στο άμεσο μέλλον!

Continue Reading

Trending