Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Νέα έρευνα της Student.com

Νέα έρευνα της Student.com αποκαλύπτει τη μέση δαπάνη ενοικίου στους δημοφιλέστερους φοιτητικούς προορισμούς στον κόσμο

 

Οι φοιτητές σε Αλμπαθέτε, Γιοχάνεσμπουργκ και Σιγκαπούρη ξοδεύουν τα λιγότερα χρήματα για το ενοίκιό τους.

 

 

Αθήνα, 27 Ιουνίου 2018 – Η Student.com, η μεγαλύτερη πλατφόρμα εύρεσης φοιτητικής στέγης παγκοσμίως, δημοσίευσε σήμερα την ετήσια έρευνα σχετικά με τη δαπάνη ενοικίου για τους φοιτητές – Cities in Focus: 2018 Global Student Accommodation Indicator. Η έρευνα, η οποία φέτος ερευνά το κόστος ενοικίου των φοιτητών σε 125 πόλεις, αποκαλύπτει ότι οι φοιτητές στο Αλμπαθέτε (60$), στο Γιοχάνεσμπουργκ (76$) και στη Σιγκαπούρη (94$) ξοδεύουν τα λιγότερα χρήματα για το ενοίκιό τους ανα εβδομάδα.

 

Οι 3 πιο ακριβές πόλεις στον κόσμο, στις οποίες οι φοιτητές ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα για το ενοίκιο τους, είναι η Βοστώνη (464$), η Νέα Υόρκη (402$) και το Λονδίνο (339$). Η πιο ακριβή χώρα είναι η Αυστραλία (255$), όπου οι φοιτητές ξοδεύουν 19% περισσότερα χρήματα από τον παγκόσμιο μέσο όρο ενώ ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο (212$) και οι ΗΠΑ (204$).

 

Ο Ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Student.com, Luke Nolan, δήλωσε σχετικά: «Οι φοιτητές πραγματοποιούν, πλέον, πιο στοχευμένες αναζητήσεις και συγκρίσεις τιμών κατά τη διάρκεια της έρευνας τους για εύρεση φοιτητικής στέγης. Η πρόσβαση τους σε πληροφορίες και πηγές είναι ανεξάντλητη και κατανοούν καλύτερα τις διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν στην πόλη όπου θα σπουδάζουν. Σε πόλεις όπου υπάρχει πληθώρα επιλογών διαμονής, παρατηρούμε ότι οι ιδιοκτήτες των ενοικιαζόμενων κατοικιών συνειδητοποιούν καλύτερα την ανάγκη για ανταγωνιστικές τιμές και παροχή επιπρόσθετων κινήτρων, όπως εκπτώσεις και επιστροφή χρημάτων.»

 

Εκτός από την παγκόσμια κατάταξη, η ανάλυση περιλαμβάνει, επίσης, δεδομένα για χώρες όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ με βάση το τοπικό τους νόμισμα.

 

 

Οι 10 Λιγότερο Ακριβές Πόλεις (Παγκοσμίως)

 

# Πόλη Χώρα Μέσο Κόστος Ενοικίου ανά Εβδομάδα (Δολάρια)
1 Αλμπαθέτε Ισπανία 60$
2 Γιοχάνεσμπουργκ Νότια Αφρική 76$
3 Σιγκαπούρη Σιγκαπούρη 94$
4 Μούρθια Ισπανία 96$
5 Γρανάδα Ισπανία 101$
6 Ταλαχάσι ΗΠΑ 109$
7 Άθενς, ΤΖ ΗΠΑ 110$
8= Κολούμπια, ΜΙ ΗΠΑ 111$
8= Αλκαλά Δε

Ενάρες

Ισπανία 111$
10 Ντέρμπι Ηνωμένο Βασίλειο 115$

 

 

Οι 10 Ακριβότερες Πόλεις (Παγκοσμίως)

 

# Πόλη Χώρα Μέσο Κόστος Ενοικίου ανά Εβδομάδα (Δολάρια)
1 Βοστώνη ΗΠΑ 464$
2 Νέα Υόρκη ΗΠΑ 402$
3 Λονδίνο Η.Β. 339$
4 Σίδνεϊ Αυστραλία 305$
5 Σιάτλ ΗΠΑ 281$
6 Πρόβιντενς ΗΠΑ 278$
7 Σαν Ντιέγκο ΗΠΑ 275$
8 Οξφόρδη ΗΒ 271$
9 Δουβλίνο Ιρλανδία 269$
10= Κέιμπριτζ Ηνωμένο Βασίλειο 257$
10= Λος Άντζελες ΗΠΑ 257$

 

Για να δείτε την πλήρη ανάλυση, επισκεφτείτε: https://www.student.com/articles/accommodation-indicator-2018

Μεθοδολογία

Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας συλλέχθηκαν από ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα σε περισσότερους από 12.000 φοιτητές που ενοικίασαν το φοιτητικό τους δωμάτιο σε 125 πόλεις ανά τον κόσμο μέσω της Student.com, από την 1 Νοεμβρίου 2016 έως τις 31 Οκτωβρίου 2017. Οι τιμές ενοικίων στην παγκόσμια κατάταξη μετατράπηκαν σε Δολάρια ΗΠΑ την στιγμή της κράτησης, με βάση την τρέχουσα τιμή συναλλάγματος.

 

Σχετικά με τη Student.com

Η Student.com αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα εύρεσης φοιτητικής στέγης παγκοσμίως και φιλοξενεί περισσότερα από 800.000 δωμάτια σε 400 πόλεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ως στόχο να διευκολύνει την κράτηση φοιτητικής διαμονής παγκοσμίως μέσω μιας δωρεάν υπηρεσίας, η οποία δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια και την ευκολία χρήσης. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει λάβει 70 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των VY Capital, Li Ka-Shing’s Horizons Ventures, Expa, των ιδρυτών του Spotify, Daniel Ek και Martin Lorentzon, του Hugo Barra, VP Εικονικής Πραγματικότητας του Facebook, καθώς και του ιδρυτή της Breyer Capital, Jim Breyer

Προγράμματα

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να ξεκινήσεις την καριέρα σου ως Data Analyst!

Data Mining Academy 2019 by CollegeLink

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να ξεκινήσεις την καριέρα σου ως Data Analyst!

Τα τελευταία χρόνια οι ανάγκες για ανθρώπους με γνώσεις επεξεργασίας και ανάλυσης δεδομένων έχουν σημειώσει ιδιαίτερη αύξηση. Όλο και περισσότερες εταιρίες έχουν τέτοιες ανάγκες και αδυνατούν να τις καλύψουν, καθώς δεν υπάρχουν καταρτισμένοι υποψήφιοι στην αγορά εργασίας.

Σε 8 ημέρες και συνολικά 30 εκπαιδευτικές ώρες, ο πολύ έμπειρος επαγγελματίας του κλάδου Κωσταντίνος Μπουραζάς, υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος Στατιστική του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, θα σε εκπαιδεύσει σε όλο το φάσμα του Data Mining & Data Analytics και θα σε προετοιμάσει απόλυτα για την αγορά εργασίας!

ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΕΔΩ!

 

Tι θα μάθεις;

  • Εισαγωγή στην ανάλυση δεδομένων με τη χρήση της γλώσσας r, στο σύγχρονο περιβάλλον της r studio
  • Αναγνώριση ποικίλων προβλημάτων που απαιτούν γνώση ανάλυσης δεδομένων, με σκοπό την αντιμετώπισή τους
  • Ανάπτυξη ικανοτήτων αναζήτησης πηγών στο διαδίκτυο, με σκοπό την εύρεση και την αντιμετώπιση προβλημάτων που υπάγονται στην ανάλυση δεδομένων

Τι κερδίζεις με την εγγραφή σου;

  1. 30 ώρες εκπαίδευση
  2. Hands-on project
  3. Ευκαιρίες καριέρας σε εταιρίες συνεργάτες
  4. Networking με επαγγελματίες του κλάδου
  5. Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

 

Πρόγραμμα

Τρίτη 11/06 17:30-20:30

Εισαγωγή στο Data Mining

Εισαγωγή στην R

Πέμπτη 13/06 17:30-20:30

Εισαγωγή στα Περιγραφικά Μέτρα

Πίνακες Συνάφειας

Ποσοτικές και κατηγορικές μεταβλητές

Τρίτη 18/06 17:30-20:30

Διαγράμματα

Εισαγωγή στον έλεγχο υποθέσεων

Πέμπτη 20/06 17:30-20:30

Έλεγχοι υποθέσεων

Σάββατο 22/06 11:30-17:00

Ανάλυση διακύμανσης

Lunch break by Goody’s Burger House

Απλή Παλινδρόμηση

Δευτέρα 24/06 17:30-20:30

Πολλαπλή Παλινδρόμιση

Πέμπτη 27/06 17:30-20:30

Διακύμανση κατά 2 παράγοντες

Σάββατο 29/06 11:30-17:00

Λογιστική Παλινδρόμιση

Lunch break by Goody’s Burger House

ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΕΔΩ!

Όροι & Προϋποθέσεις Συμμετοχής

*Σε περίπτωση που περισσότεροι των 35 υποψηφίων πληρούν τις προϋποθέσεις θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

-Nα σου αρέσει ο κλάδος του Data Mining/Analytics

-Nα έχεις κάποια ακαδημαϊκή ή εργασιακή εμπειρία στο χώρο του Πληροφορικής/ Στατιστικής/ Μαθηματικών/ Φυσικής

-Nα έχεις πλήρες συμπληρωμένο προφίλ στην πλατφόρμα του CollegeLink.gr

-Nα ψάχνεις για εργασία αυτόν τον καιρό

-Θα χρειαστεί να έχεις δικό σου laptop

Μάθε περισσότερα εδώ!

Διάβασε εδώ την εμπειρία των συμμετεχόντων του προηγούμενου Data Mining Academy!

Continue Reading

Παρουσίαση

THE BRITELINE Η κοινωνική διάσταση του Brand

Eνα πρωτοποριακό, πολυδιάστατο Artistic Fashion Βrand, που εισάγει μία νέα τάση στη μόδα δημιουργώντας “Artistic and Inspiring Fashion Concepts” που προωθούν ένα “State of Mind”, όχι απλά ένα Lifestyle.

Η απεικόνιση μίας ακτίδας φωτός πάνω στο λογότυπο του brand – η “Λαμπερή Γραμμή” – συμβολίζει την αόρατη γραμμή που συνδέει το πνεύμα, την ψυχή και το σώμα μας με τον Κόσμο ενώ συγχρόνως αποτελεί το σήμα ενός πρωτότυπου, μοναδικού και ποιοτικού contemporary fashion brand, που ξεκινά από την Ελλάδα και σκοπεύει να «αγκαλιάσει» τον κόσμο με μία «λαμπερή μόδα» με νόημα και μήνυμα, “Μade in Hellas”.

H φίρμα THE BRITELINE®  δημιουργεί ποιοτικά προιόντα με έντονους συμβολισμούς, που προάγουν τις αξίες της ομορφιάς, της αρμονίας και της γυναικείας δύναμης.

Οι συλλογές των κοσμημάτων και t-shirts που διαθέτει στην Ελλάδα και το Εξωτερικό είναι βασισμένες στο concept APHRODITE REINVENTED®  με σήμα τη Θεά Αφροδίτη, που εδώ συμβολίζει «Το Πνεύμα, την Ομορφιά και τη Δύναμη της Αιώνιας Γυναίκας που κινείται με Γενναιότητα και Αισιοδοξία προς το Μέλλον» μεταφέροντας το μήνυμα «REINVENT YOURSELF» – σε ελεύθερη μετάφραση «Ξανα-ανακάλυψε τον εαυτό σου».

Με το μήνυμα αυτό καλεί την Παγκόσμια Γυναίκα να συνεχίσει τη δυναμική της πορεία προς το μέλλον, ξεπερνώντας κάθε αντιξοότητα και εμπόδιο, βασισμένη στην εσωτερική της Ομορφιά, Αξία και Δύναμη.

Τα μηνύματα του Concept απεικονίζονται στα θέματα με τίτλο “YOUR COMPASS”, “LET THE STAR GUIDE YOU”, “AIRBORNE”,  “REINVENT YOURSELF”, “YOU AND THE CIRCLE OF LIFE” και “ALIVE”.

Tα προιόντα THE BRITELINE® κατασκευάζονται στην Ελλάδα με υψηλές προδιαγραφές και υλικά αρίστης ποιότητας. Διατίθενται σε art galleries, επιλεγμένα καταστήματα και eshops και μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα στην ιστοσελίδα www.thebriteline.com.

H Κοινωνική διάσταση του brand, THE BRITELINE® International Organization προάγει το Μήνυμα του Concept, στηρίζει Δράσεις και οργανισμούς που εργάζονται για την ενδυνάμωση των γυναικών, διαθέτοντας, εκτός των άλλων, μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του brand THE BRITELINE® – Art Fashion with a Message σ’ αυτούς τους σκοπούς.

Continue Reading

Συνέδρια

4 Skill Development Trainings

4 Skill Development Trainings

Τοποθεσία: Caravan B&B Thessaloniki (Ρεμπέλου 1, Θεσσαλονίκη)

Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει για τα 4 trainings 

 

Όλοι πλέον μιλάνε για τα soft skills – αλλά τι είναι και πώς μαθαίνονται; Στον συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο της σύγχρονης τεχνολογίας, πρόκειται για τα χαρακτηριστικά που θα κάνουν τους επαγγελματίες του αύριο να ξεχωρίσουν πραγματικά. Περισσότερο από ποτέ, οι εργοδότες αναζητούν συνεργάτες με προσαρμοστικότητα, αποτελεσματική επικοινωνία, διάθεση για δια βίου μάθηση, συναισθηματική νοημοσύνη, γνώσεις δημόσιας ομιλίας και παρουσιάσεων, καθώς και την ικανότητα να χτίζεις, να συντονίζεις και να συμμετέχεις σε δυνατές ομάδες.

Στο Youthnest θέλουμε να επενδύσουμε στους νέους που έχουν μείνει στη Θεσσαλονίκη, κάνοντας αυτές τις δεξιότητες προσιτές σε όλους. Τα εργαστήρια μας θέτουν τα θεμέλια για ριζική προσωπική ανάπτυξη που οδηγεί σε ισχυρότερο κίνητρο για επαγγελματική εξέλιξη.

Σας παρουσιάζουμε 4 εργαστήρια ενίσχυσης δεξιοτήτων (Skill Development Trainings) βασισμένα στις πιο διαδραστικές μεθόδους εκπαίδευσης για κάθε νέο επαγγελματία της Θεσσαλονίκης. Για όλους όσους θέλουν να εκφράσουν και να μεταδώσουν ένα μήνυμα (Public speaking & Presentation Skills) (1.6),  να συντονίζουν και να διοικούν αποτελεσματικά μια ομάδα (Leadership) (8.6) να διαχειρίζονται καλύτερα τον προσωπικό τους χρόνο (Time management) (22.6) και να εξελίσσονται σε προσωπικό επίπεδο (Personal Branding & Communication) (29.6).

Στόχος των εργαστηρίων μας είναι να προσελκύσουν όσους ενδιαφέρονται να εξελιχθούν προσωπικά και επαγγελματικά, ανεξαρτήτως αντικειμένου σπουδών ή ενασχόλησης. Αρκεί να μοιράζονται το ίδιο πάθος για συνεχή προσωπική εξέλιξη και καινοτομία!

Σε ποιους απευθύνεται

Η σειρά εργαστηρίων “Skill Development Trainings” απευθύνεται σε νέους επαγγελματίες του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, νέους επιχειρηματίες, φοιτητές, και γενικότερα σε όποιον θέλει να ακολουθεί τις παγκόσμιες εργασιακές τάσεις, να ενημερώνεται και να εξελίσσεται.

Παίρνοντας μέρος στα εργαστήρια:

  • Θα επενδύσεις στον εαυτό σου και στην καριέρα σου.
  • Θα μάθεις κάποιες από τις πιο δημοφιλείς δεξιότητες στην αγορά.
  • Θα ζήσεις ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβεις άμεσο feedback και να συζητήσεις τους προβληματισμούς σου​
  • Θα αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, εξασκώντας νέες δεξιότητες σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον.
  • Θα έρθεις σε επαφή με άλλους συμμετέχοντες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με σένα.

 

Ημερομηνίες & Θεματικές

Οι ακόλουθες ημερομηνίες αφορούν έναν ολόκληρο κύκλο προγραμμάτων που διαρκεί όλο τον Ιούνιο.

 

Public Speaking & Presentation skills (1/6/2019)

11:30-13:15 Φωνητικές και σωματικές ασκήσεις προθέρμανσης

13:15-13:30 Πρακτικές Συμβουλές

13:30–14:00 Προετοιμασία ομιλίας

14:00-17:00 Πρακτική εξάσκηση με προσωπικό feedback

 

Leadership (8/6/2019)

11:30-13:15 Έχεις τον ηγέτη μέσα σου;

13:15-13:50 Δεξιότητες ενός ηγέτη

13:50-14:45 Εργαλείο εύρεσης ηγεσίας

14:45-16:20 Πως να εμπνεύσεις μια ομάδα

16:20-17:00 Η σημασία της αξιολόγησης

 

Time management (22/6/2019)

11:30-13:30 Προσωπική ανασκόπηση – αναγνώριση προσωπικών αναγκών

13:30–14:00 Το πρόβλημα της αναβλητικότητα και το εργαλείο διαχείρισης χρόνου

14:00-15:30 Από τη θεωρία στην πράξη – η επόμενη μέρα

15:30-17:00 Ψηφιακά εργαλεία διαχείρισης χρόνου

 

Personal branding & Communication  (29/6/2019)

11:30-13:15 Το δικό σου προσωπικό branding – πως να χτίσεις και να διατηρήσεις το δικό σου branding

13:15-13:30 Πρακτική εξάσκηση ενίσχυσης προσωπικού branding

13:30-14:00 Κανάλια επικοινωνίας και σκοποί

14:0015:30 Παραδείγματα καλής και κακής επικοινωνίας

15:30-17:00 Συναισθηματική νοημοσύνη: Τι είναι και πως καθορίζει την επικοινωνιακή μας στάση

 

Διαδικασία συμμετοχής

Το κάθε training αφορά περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων! Μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή σε 1, 2, 3 ή και τα 4 trainings! Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στη φόρμα συμμετοχής των trainings και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για τις λεπτομέρειες.

Περιλαμβάνεται καφές και ελαφρύ σνακ

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

Θέλετε να μάθετε περισσότερα;

Δείτε το event της εκπαίδευσης.

Continue Reading

Trending