Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Νέα έρευνα της Student.com

Νέα έρευνα της Student.com αποκαλύπτει τη μέση δαπάνη ενοικίου στους δημοφιλέστερους φοιτητικούς προορισμούς στον κόσμο

 

Οι φοιτητές σε Αλμπαθέτε, Γιοχάνεσμπουργκ και Σιγκαπούρη ξοδεύουν τα λιγότερα χρήματα για το ενοίκιό τους.

 

 

Αθήνα, 27 Ιουνίου 2018 – Η Student.com, η μεγαλύτερη πλατφόρμα εύρεσης φοιτητικής στέγης παγκοσμίως, δημοσίευσε σήμερα την ετήσια έρευνα σχετικά με τη δαπάνη ενοικίου για τους φοιτητές – Cities in Focus: 2018 Global Student Accommodation Indicator. Η έρευνα, η οποία φέτος ερευνά το κόστος ενοικίου των φοιτητών σε 125 πόλεις, αποκαλύπτει ότι οι φοιτητές στο Αλμπαθέτε (60$), στο Γιοχάνεσμπουργκ (76$) και στη Σιγκαπούρη (94$) ξοδεύουν τα λιγότερα χρήματα για το ενοίκιό τους ανα εβδομάδα.

 

Οι 3 πιο ακριβές πόλεις στον κόσμο, στις οποίες οι φοιτητές ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα για το ενοίκιο τους, είναι η Βοστώνη (464$), η Νέα Υόρκη (402$) και το Λονδίνο (339$). Η πιο ακριβή χώρα είναι η Αυστραλία (255$), όπου οι φοιτητές ξοδεύουν 19% περισσότερα χρήματα από τον παγκόσμιο μέσο όρο ενώ ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο (212$) και οι ΗΠΑ (204$).

 

Ο Ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Student.com, Luke Nolan, δήλωσε σχετικά: «Οι φοιτητές πραγματοποιούν, πλέον, πιο στοχευμένες αναζητήσεις και συγκρίσεις τιμών κατά τη διάρκεια της έρευνας τους για εύρεση φοιτητικής στέγης. Η πρόσβαση τους σε πληροφορίες και πηγές είναι ανεξάντλητη και κατανοούν καλύτερα τις διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν στην πόλη όπου θα σπουδάζουν. Σε πόλεις όπου υπάρχει πληθώρα επιλογών διαμονής, παρατηρούμε ότι οι ιδιοκτήτες των ενοικιαζόμενων κατοικιών συνειδητοποιούν καλύτερα την ανάγκη για ανταγωνιστικές τιμές και παροχή επιπρόσθετων κινήτρων, όπως εκπτώσεις και επιστροφή χρημάτων.»

 

Εκτός από την παγκόσμια κατάταξη, η ανάλυση περιλαμβάνει, επίσης, δεδομένα για χώρες όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ με βάση το τοπικό τους νόμισμα.

 

 

Οι 10 Λιγότερο Ακριβές Πόλεις (Παγκοσμίως)

 

# Πόλη Χώρα Μέσο Κόστος Ενοικίου ανά Εβδομάδα (Δολάρια)
1 Αλμπαθέτε Ισπανία 60$
2 Γιοχάνεσμπουργκ Νότια Αφρική 76$
3 Σιγκαπούρη Σιγκαπούρη 94$
4 Μούρθια Ισπανία 96$
5 Γρανάδα Ισπανία 101$
6 Ταλαχάσι ΗΠΑ 109$
7 Άθενς, ΤΖ ΗΠΑ 110$
8= Κολούμπια, ΜΙ ΗΠΑ 111$
8= Αλκαλά Δε

Ενάρες

Ισπανία 111$
10 Ντέρμπι Ηνωμένο Βασίλειο 115$

 

 

Οι 10 Ακριβότερες Πόλεις (Παγκοσμίως)

 

# Πόλη Χώρα Μέσο Κόστος Ενοικίου ανά Εβδομάδα (Δολάρια)
1 Βοστώνη ΗΠΑ 464$
2 Νέα Υόρκη ΗΠΑ 402$
3 Λονδίνο Η.Β. 339$
4 Σίδνεϊ Αυστραλία 305$
5 Σιάτλ ΗΠΑ 281$
6 Πρόβιντενς ΗΠΑ 278$
7 Σαν Ντιέγκο ΗΠΑ 275$
8 Οξφόρδη ΗΒ 271$
9 Δουβλίνο Ιρλανδία 269$
10= Κέιμπριτζ Ηνωμένο Βασίλειο 257$
10= Λος Άντζελες ΗΠΑ 257$

 

Για να δείτε την πλήρη ανάλυση, επισκεφτείτε: https://www.student.com/articles/accommodation-indicator-2018

Μεθοδολογία

Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας συλλέχθηκαν από ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα σε περισσότερους από 12.000 φοιτητές που ενοικίασαν το φοιτητικό τους δωμάτιο σε 125 πόλεις ανά τον κόσμο μέσω της Student.com, από την 1 Νοεμβρίου 2016 έως τις 31 Οκτωβρίου 2017. Οι τιμές ενοικίων στην παγκόσμια κατάταξη μετατράπηκαν σε Δολάρια ΗΠΑ την στιγμή της κράτησης, με βάση την τρέχουσα τιμή συναλλάγματος.

 

Σχετικά με τη Student.com

Η Student.com αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα εύρεσης φοιτητικής στέγης παγκοσμίως και φιλοξενεί περισσότερα από 800.000 δωμάτια σε 400 πόλεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ως στόχο να διευκολύνει την κράτηση φοιτητικής διαμονής παγκοσμίως μέσω μιας δωρεάν υπηρεσίας, η οποία δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια και την ευκολία χρήσης. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει λάβει 70 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των VY Capital, Li Ka-Shing’s Horizons Ventures, Expa, των ιδρυτών του Spotify, Daniel Ek και Martin Lorentzon, του Hugo Barra, VP Εικονικής Πραγματικότητας του Facebook, καθώς και του ιδρυτή της Breyer Capital, Jim Breyer

Επιχειρηματικότητα

Στο Παρίσι και την διεθνή έκθεση τουρισμού IFTM 2022 η CHC Group

Στην έκθεση τουρισμού International & French Travel Market – IFTM – Top Résa 2022, την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση για τη Γαλλική αγορά και μια από τις σημαντικότερες διεθνώς, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το διάστημα 20 – 22 Σεπτεμβρίου, συμμετείχε η CHC Group.

Την έκθεση επισκέφτηκαν περισσότεροι από 34.000 επαγγελματίες του τουρισμού που αντιπροσώπευαν 200 προορισμούς και 1.700 brands, με στόχο την αύξηση των τουριστικών ροών και των πωλήσεων, την ενίσχυση της εικόνας των τουριστικών προορισμών, την ανασκόπηση των τάσεων και των αλλαγών της αγοράς, καθώς και τη διενέργεια συναντήσεων μεταξύ των επαγγελματιών για τον καθορισμό νέων συμφωνιών.

Σε δήλωσή του ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της CHC Group Ζαχαρίας Α. Χνάρης, τόνισε: «Στην Ελλάδα, η Γαλλική αγορά πήγε πολύ καλά, σχεδόν άριστα, το 2022 και οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, με ανοδικές τάσεις για τον τόπο μας. Έχουμε πλέον επιστρέψει στους γνώριμους ρυθμούς των διεθνών εκθέσεων, γεγονός που σημαίνει νέες ευκαιρίες για συνεργασίες και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του ελληνικού τουρισμού. Αυτό είδαμε και στην IFTM 2022, όπου μεταξύ άλλων, συμμετείχαμε και στην όμορφη εκδήλωση του Οργανισμού Voyage PRIVEE, που όπως συνηθίζει κάθε χρόνο, αναλύει την τρέχουσα περίοδο, βραβεύει ξενοδοχεία και ψυχαγωγεί τους καλεσμένους του. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά όλα τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, τις διεθνείς εκθέσεις που καθορίζουν το μέλλον του τουρισμού. Καλλιεργούμε κλίμα, αναπτύσσουμε σχέσεις, δημιουργούμε συνεργασίες και κλείνουμε τις συμφωνίες για τις επόμενες χρονιές. Γιατί στην CHC Group, γνωρίζουμε καλά τους κανόνες του παιχνιδιού.».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ολοκλήρωση διαδικασιών για την ίδρυση Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών κρέατος

Ολοκληρώθηκαν στο Παρίσι οι διαβουλεύσεις των έξι  βασικών ιδρυτικών μελών του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Οργανώσεων Κρέατος, της Γαλλικής INTERBEV, της Ελληνικής EDOK, η οποία συμμετείχε με τριμελή αποστολή, της Ιταλικής INTERCARNEITALIA, των Ισπανικών PROVACUNO και INTEROVIC  και της Πολωνικής POLISH BEEF ASSOCIATION. 

Αρχικά στην συνεδρίαση  μελετήθηκε, συμφωνήθηκε και υπογράφηκε, το πλαίσιο των βασικών αρχών λειτουργίας  καθώς επίσης και οι στόχοι του Συνδέσμου. Επίσης αποφασίστηκαν οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις, που αφορούν το μέλλον της κτηνοτροφίας και όλου του τομέα του κρέατος. 

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη δημιουργία ενός αποδεκτού, από όλους τους εταίρους, ορισμού της βιωσιμότητας της κτηνοτροφίας στην ΕΕ.

Συζητήθηκε επίσης η πορεία των διαπραγματεύσεων με ακόμη τέσσερεις ευρωπαϊκές χώρες, που ήδη συμφωνήθηκε να αποτελέσουν και αυτές ιδρυτικά μέλη του Συνδέσμου.

Η ολομέλεια των έξι ιδρυτικών μελών, μεταξύ των οποίων και η ΕΔΟΚ, μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων θα ορίσει την  ημερομηνία διακήρυξης της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Κρέατος, που αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, περί τα μέσα Νοεμβρίου. 

Σκοπός της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου είναι να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα υπεράσπισης των συμφερόντων των ευρωπαίων κτηνοτρόφων και καταναλωτών, αρχής  γενομένης  από την  επαναδιαπραγμάτευση αποφάσεων που ενοχοποιούν την κτηνοτροφία και την κατανάλωση κρέατος.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Dirty Laundry: Σύμπραξη Αλληλεγγύης με τον Δήμο Θεσσαλονίκης»

Με στόχο να στηρίξει όλους όσους έχουν ανάγκη, η Dirty Laundry σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησαν την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου στο Δημαρχείο, δράση διανομής 1000 τεμαχίων casual ενδυμάτων (φούτερ και παντελόνι) στους αναξιοπαθούντες και τους αστέγους που συμμετέχουν στην Κοινωνική Μέριμνα του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για μία σημαντική σύμπραξη αλληλεγγύης μεταξύ του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Εταιρείας, που έρχεται να στηρίξει ουσιαστικά οικογένειες που βρίσκονται σε ανάγκη. 

Στόχος της ενέργειας, όπως στόχος συνολικά του Δήμου Θεσσαλονίκης, είναι να απαλύνει τη δύσκολη καθημερινότητα ανθρώπων και οικογενειών που δοκιμάζονται και να εξασφαλίσει για αυτούς τους ανθρώπους την αξιοπρέπεια που δίνει ένα  φροντισμένο καθαρό ρούχο, χάρη στην ευγενική χορηγία της Dirty Laundry. 

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Σωκράτης Δημητριάδης, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας, ο Σύμβουλος Δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιώργος Γωνιάδης και οι κύριοι, Γρηγόρης Σαράντης , ιδιοκτήτης της Dirty Laundry και ο Νίκος Γαβριλάκης, General Manager. 

Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο κ. Σωκράτη Δημητριάδη: «Στον Δήμο της Θεσσαλονίκης έχουμε λάβει την πολιτική απόφαση ότι αυτόν τον Χειμώνα, ο οποίος προβλέπεται αρκετά δύσκολος για όλους, πόσο μάλλον για αυτούς τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τόσο σοβαρά προβλήματα, έχουμε σκοπό να διατηρήσουμε αλλά και να αυξήσουμε το κονδύλι του προγράμματος της Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης, στο οποίο υπάγεται και η διανομή ρούχων για τους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας. Στο πλαίσιο αυτό θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την Εταιρεία Dirty Laundry για την γενναιόδωρη προσφορά της.», ενώ από την πλευρά του ο κ. Σαράντης δήλωσε: «Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή να συμβάλλουμε σε αυτό το έργο αλληλεγγύης και αγάπης, της Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης, προσφέροντας περισσότερα από 1000 ολοκαίνουρια τεμάχια ρουχισμού σε όλους τους συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη. Θα θέλαμε επίσης να προσθέσουμε ότι η Dirty Laundry δεσμεύεται για πολλές ακόμα συνεργασίες στο πλαίσιο της Δωρεάς και της Αλληλεγγύης στο μέλλον.»

Λίγα λόγια για την Dirty Laundry:

Μια μοντέρνα, μινιμαλιστική και άνετη προσέγγιση αποτελούν τους τρεις πυλώνες της φιλοσοφίας σχεδιασμού των συλλογών της Dirty Laundry. Κάθε ρούχο είναι διαχρονικό και γεννιέται μέσα από άριστης ποιότητας βαμβακερά υφάσματα ενώ όλες οι επεξεργασίες, τηρούν τις διεθνείς πιστοποιήσεις προκειμένου το τελικό προϊόν να φέρει τη σφραγίδα της άριστης ποιότητας που είναι συνώνυμο της Dirty Laundry.

Continue Reading

Trending