Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Νέα έρευνα της Student.com

Νέα έρευνα της Student.com αποκαλύπτει τη μέση δαπάνη ενοικίου στους δημοφιλέστερους φοιτητικούς προορισμούς στον κόσμο

 

Οι φοιτητές σε Αλμπαθέτε, Γιοχάνεσμπουργκ και Σιγκαπούρη ξοδεύουν τα λιγότερα χρήματα για το ενοίκιό τους.

 

 

Αθήνα, 27 Ιουνίου 2018 – Η Student.com, η μεγαλύτερη πλατφόρμα εύρεσης φοιτητικής στέγης παγκοσμίως, δημοσίευσε σήμερα την ετήσια έρευνα σχετικά με τη δαπάνη ενοικίου για τους φοιτητές – Cities in Focus: 2018 Global Student Accommodation Indicator. Η έρευνα, η οποία φέτος ερευνά το κόστος ενοικίου των φοιτητών σε 125 πόλεις, αποκαλύπτει ότι οι φοιτητές στο Αλμπαθέτε (60$), στο Γιοχάνεσμπουργκ (76$) και στη Σιγκαπούρη (94$) ξοδεύουν τα λιγότερα χρήματα για το ενοίκιό τους ανα εβδομάδα.

 

Οι 3 πιο ακριβές πόλεις στον κόσμο, στις οποίες οι φοιτητές ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα για το ενοίκιο τους, είναι η Βοστώνη (464$), η Νέα Υόρκη (402$) και το Λονδίνο (339$). Η πιο ακριβή χώρα είναι η Αυστραλία (255$), όπου οι φοιτητές ξοδεύουν 19% περισσότερα χρήματα από τον παγκόσμιο μέσο όρο ενώ ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο (212$) και οι ΗΠΑ (204$).

 

Ο Ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Student.com, Luke Nolan, δήλωσε σχετικά: «Οι φοιτητές πραγματοποιούν, πλέον, πιο στοχευμένες αναζητήσεις και συγκρίσεις τιμών κατά τη διάρκεια της έρευνας τους για εύρεση φοιτητικής στέγης. Η πρόσβαση τους σε πληροφορίες και πηγές είναι ανεξάντλητη και κατανοούν καλύτερα τις διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν στην πόλη όπου θα σπουδάζουν. Σε πόλεις όπου υπάρχει πληθώρα επιλογών διαμονής, παρατηρούμε ότι οι ιδιοκτήτες των ενοικιαζόμενων κατοικιών συνειδητοποιούν καλύτερα την ανάγκη για ανταγωνιστικές τιμές και παροχή επιπρόσθετων κινήτρων, όπως εκπτώσεις και επιστροφή χρημάτων.»

 

Εκτός από την παγκόσμια κατάταξη, η ανάλυση περιλαμβάνει, επίσης, δεδομένα για χώρες όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ με βάση το τοπικό τους νόμισμα.

 

 

Οι 10 Λιγότερο Ακριβές Πόλεις (Παγκοσμίως)

 

# Πόλη Χώρα Μέσο Κόστος Ενοικίου ανά Εβδομάδα (Δολάρια)
1 Αλμπαθέτε Ισπανία 60$
2 Γιοχάνεσμπουργκ Νότια Αφρική 76$
3 Σιγκαπούρη Σιγκαπούρη 94$
4 Μούρθια Ισπανία 96$
5 Γρανάδα Ισπανία 101$
6 Ταλαχάσι ΗΠΑ 109$
7 Άθενς, ΤΖ ΗΠΑ 110$
8= Κολούμπια, ΜΙ ΗΠΑ 111$
8= Αλκαλά Δε

Ενάρες

Ισπανία 111$
10 Ντέρμπι Ηνωμένο Βασίλειο 115$

 

 

Οι 10 Ακριβότερες Πόλεις (Παγκοσμίως)

 

# Πόλη Χώρα Μέσο Κόστος Ενοικίου ανά Εβδομάδα (Δολάρια)
1 Βοστώνη ΗΠΑ 464$
2 Νέα Υόρκη ΗΠΑ 402$
3 Λονδίνο Η.Β. 339$
4 Σίδνεϊ Αυστραλία 305$
5 Σιάτλ ΗΠΑ 281$
6 Πρόβιντενς ΗΠΑ 278$
7 Σαν Ντιέγκο ΗΠΑ 275$
8 Οξφόρδη ΗΒ 271$
9 Δουβλίνο Ιρλανδία 269$
10= Κέιμπριτζ Ηνωμένο Βασίλειο 257$
10= Λος Άντζελες ΗΠΑ 257$

 

Για να δείτε την πλήρη ανάλυση, επισκεφτείτε: https://www.student.com/articles/accommodation-indicator-2018

Μεθοδολογία

Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας συλλέχθηκαν από ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα σε περισσότερους από 12.000 φοιτητές που ενοικίασαν το φοιτητικό τους δωμάτιο σε 125 πόλεις ανά τον κόσμο μέσω της Student.com, από την 1 Νοεμβρίου 2016 έως τις 31 Οκτωβρίου 2017. Οι τιμές ενοικίων στην παγκόσμια κατάταξη μετατράπηκαν σε Δολάρια ΗΠΑ την στιγμή της κράτησης, με βάση την τρέχουσα τιμή συναλλάγματος.

 

Σχετικά με τη Student.com

Η Student.com αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα εύρεσης φοιτητικής στέγης παγκοσμίως και φιλοξενεί περισσότερα από 800.000 δωμάτια σε 400 πόλεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ως στόχο να διευκολύνει την κράτηση φοιτητικής διαμονής παγκοσμίως μέσω μιας δωρεάν υπηρεσίας, η οποία δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια και την ευκολία χρήσης. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει λάβει 70 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των VY Capital, Li Ka-Shing’s Horizons Ventures, Expa, των ιδρυτών του Spotify, Daniel Ek και Martin Lorentzon, του Hugo Barra, VP Εικονικής Πραγματικότητας του Facebook, καθώς και του ιδρυτή της Breyer Capital, Jim Breyer

Επιχειρηματικότητα

Επαγγέλματα με ζήτηση στον ευρύτερο κλάδο της θαλάσσιας βιοτεχνολογίας

Αυξανόμενη ζήτηση για δύτες, οδηγούς σκαφών, προσωπικό σε ενυδρεία και θαλάσσια πάρκα στον Οικοτουρισμό και την Ιχθυοκαλλιέργεια, καθώς και για Μηχανικούς Βιοπληροφορικής που είναι από τα επαγγέλματα του μέλλοντος.

Αυτά είναι μερικά από τα σημεία που ανέδειξε το δεύτερο #blueTALK για τη Θαλάσσια Βιοτεχνολογία, παρουσιάζοντας τις εφαρμογές, τα χρηματοδοτικά εργαλεία και τις προοπτικές απασχόλησης, τόσο για ερευνητικό προσωπικό, όσο και για νέους και νέες χωρίς επιστημονική εξειδίκευση.

Τα blueTALKS, μια σειρά διαδικτυακών συζητήσεων με διακεκριμένους εμπειρογνώμονες στη Γαλάζια Οικονομία, είναι μια ακόμα καινοτόμος πρωτοβουλία της Μίλητος Συμβουλευτική που ενημερώνει και καθοδηγεί δωρεάν νέους 15-29 ετών για τα «Επαγγέλματα της Θάλασσας». Για ακόμα μια φορά, διοργανώθηκε (30/6/2021) υπό την αιγίδα του Junior Achievement Greece, με μεγάλη επιτυχία και απήχηση, σε ζωντανή αναμετάδοση, σε περισσότερες από 10 σελίδες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας BlueGenerationProjectGreece.

Η Δρ. Ευθαλία Αρβανίτη, Program manager SUBMARINER Network for Blue Growth EEIG, ανέδειξε εφαρμογές της Θαλάσσιας Βιοτεχνολογίας, όπως τα Συμπληρώματα Διατροφής, Φαρμακευτικά Προϊόντα, Λιπάσματα, Καλλυντικά, Βιοκαύσιμα και παρότρυνε τους νέους που έχουν μια καινοτόμο ιδέα να έρθουν σε επαφή μαζί της για να λάβουν καθοδήγηση και να την κάνουν πράξη.

Ο Δρ. Πάνος Καλατζής, Regional Aqua manager Europe, Bluestar Adisseo, τόνισε ότι η συνεργασία μεταξύ επιστημόνων, φορέων και επιχειρήσεων είναι προϋπόθεση για την επιτυχία μια νεοφυούς επιχείρησης (startup) στη Θαλάσσια Βιοτεχνολογία. Στην Ελλάδα προοπτικές για συνεργασία προσφέρουν ενδεικτικά ο Παράκτιος Τουρισμός, η Αλιεία και η Ιχθυοκαλλιέργεια.

Ο Δρ. Γεράσιμος Ροδοθεάτος, ειδικός στη Διακυβέρνηση των Ωκεανών, Ερευνητής ΕΚεΠΕΚ, Πάντειο Πανεπιστήμιο, αναφέρθηκε στα ελληνικά Πανεπιστημιακά τμήματα, που παρέχουν σπουδές σε κλάδους, όπως η Θαλάσσια Βιολογία, Ιχθυολογία, Ωκεανογραφία, και σε δύο σημαντικά ερευνητικά ινστιτούτα διεθνούς εμβέλειας, το Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε.) και το Ινστιτούτο Αλιευτικής Έρευνας (ΙΝΑΛΕ), που εκπονούν έρευνα στο θαλάσσιο περιβάλλον και απασχολούν ερευνητικό, τεχνικό και διοικητικό προσωπικό.

Ο Δρ. Αντώνιος Γυπάκης, Προϊστάμενος Τμημ. Σχεδιασμού & Προγραμματισμού της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Καινοτομίας, ανέδειξε την εθνική στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης με στόχο την παραγωγή υψηλής προστιθέμενης αξίας προϊόντων και υπηρεσιών, και παρουσίασε χρηματοδοτικά εργαλεία για την υποστήριξη νέων εταιριών στη Θαλάσσια Βιοτεχνολογία.

Το ακροατήριο συμμετείχε ενεργά και έλαβε επιτόπου απαντήσεις σε ερωτήματα που απασχολούν τους νέους/νέες σήμερα, όπως «πώς μπορώ να βρω εργασία σε αυτό τον κλάδο» και «υπάρχει επαγγελματική κατάρτιση στην Ελλάδα, που να οδηγεί σε απασχόληση στη Θαλάσσια Βιοτεχνολογία».

Σε αυτό το πλαίσιο, και με άδεια του Υπουργείου Παιδείας, το Blue Generation Project, φέρνει τους νέους σε επαφή με όλους τους κλάδους της Γαλάζιας Ανάπτυξης, μέσα από διαδικτυακές παρουσιάσεις σε σχολεία, ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και σχετικούς φορείς. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα για δωρεάν mentoring επαγγελματικού προσανατολισμού, καθώς και επίσκεψης σε εγκαταστάσεις επιχειρήσεων (studyvisits) του κλάδου. Επίσης, έχουν αναπτυχθεί Δωρεάν ψηφιακά εργαλεία που διευκολύνουν την πρόσβαση των νέων στη Γαλάζια Οικονομία: Οδηγός Καριέρας και το Blue Career job platform στην οποία οι εργοδότες αναρτούν δωρεάν αγγελίες για ζήτηση ανθρώπινου δυναμικού.

Την ευρωπαϊκή αυτή πρωτοβουλία, υποστηρίζουν ολοένα και περισσότεροι φορείς, με κεντρικό μήνυμα “I am on board”. Ενδεικτικά αναφέρονται: Junior Achievement Greece, Εκπαιδευτικός Σύνδεσμος Αθηνών «Ο ‘Ήφαιστος», Σχολές ΩΜΕΓΑ, Κοινωνική Επιχείρηση Knowl διά βίου μάθησης, Ευρωπαϊκό Κέντρο Περιβαλλοντικής Έρευνας και Κατάρτισης (E.Kε.Π.Ε.Κ.), Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Νέων Επιχειρηματιών (Ο.Ε.ΣΥ.Ν.Ε), Academy of Entrepreneurship, PremiumConsulting, Aephoria.net, BlueGrowth, Blog Great Greek Big Blue, YOUTHshare project, EviaIsland Κοιν. Σ. Επ., neolaia.gr, epixeiro.gr, Greek Travel Pages, yourpulses.com, insider.gr.

Περισσότερες Πληροφορίες

Website: Blue Generation Facebook: Blue Generation project

Instagram: blue_generation_project LinkedIn: Blue Generation project

Twitter: BlueGeneration

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Το Women TechEU στηρίζει τις νεοφυείς επιχειρήσεις υπερπροηγμένης τεχνολογίας.

Η νόσος covid-19 έχει διαταράξει την επαγγελματική και κοινωνική ζωή όλων μας. Ανησυχία και έντονος προβληματισμός σε όλα τα επίπεδα. Η επιχειρηματικότητα πάει με αργούς ρυθμούς και οι «συστημικές» τράπεζες εξακολουθούν  να μην στηρίζουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. 

Το ελληνικό σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» των 30,5 δισ. ευρώ ενέκρινε το συμβούλιο των υπουργών Οικονομικών της ΕΕ (ECOFIN) μαζί με τα αντίστοιχα σχέδια άλλων 11 κρατών-μελών.

Μαζί με το ελληνικό πρόγραμμα εγκρίθηκαν και αυτά της Αυστρίας, του Βελγίου, της Δανίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Λετονίας, του Λουξεμβούργου, της Σλοβακίας, της Πορτογαλίας και της Ισπανίας.

Η Ελλάδα θα ενισχυθεί με συνολικά 30,5 δισ. ευρώ εκ των οποίων τα πρώτα 4 δισ. ευρώ αναμένεται να εκταμιευθούν έως το τέλος Ιουλίου, ενώ το συνολικό ύψος των διαθέσιμων πόρων έως το τέλος του έτους, προβλέπεται να φθάσει τα 7,5 δισ. ευρώ.

Το σχέδιο αναμένεται να κινητοποιήσει πόρους ύψους 60 δισ. ευρώ σε 106 μεγάλες επενδύσεις και 68 μεταρρυθμίσεις και βρίσκεται ήδη στη φάση της εφαρμογής, με κάποια από τα έργα και τις μεταρρυθμίσεις να βρίσκονται σε φάση υλοποίησης.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκαινίασε την πρωτοβουλία «Women TechEU» ένα νέο πρόγραμμα της ΕΕ που στηρίζει τις νεοφυείς επιχειρήσεις υπερπροηγμένης τεχνολογίας που διοικούνται από γυναίκες και παρέχει βοήθεια ώστε οι εν λόγω επιχειρήσεις να πρωταγωνιστήσουν στον τομέα της υπερπροηγμένης τεχνολογίας του αύριο.

Το πρόγραμμα αυτό εντάσσεται στο νέο  πρόγραμμα για τα οικοσυστήματα καινοτομίας  του προγράμματος «Ορίζων Ευρώπη», με τη συμβολή του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Καινοτομίας (ΕΣΚ). Τα στοιχεία δείχνουν ότι μόνο το 15% των καινοτόμων νεοφυών επιχειρήσεων ιδρύονται ή συνιδρύονται από γυναίκες, ενώ μόλις το 6% έχουν ιδρυτικές ομάδες που αποτελούνται μόνο από γυναίκες. Οι εν λόγω επιχειρήσεις που διοικούνται από γυναίκες αντλούν λιγότερα επιχειρηματικά κεφάλαια απ’ ότι οι αντίστοιχες επιχειρήσεις που αποτελούνται αποκλειστικά από άνδρες, συμπεριλαμβανομένων των κεφαλαίων για επενδύσεις ζωτικής σημασίας στα αρχικά στάδια, ενώ και τα ποσά που συγκεντρώνουν συνήθως είναι χαμηλότερα. Σε όλη την Ευρώπη μόνο το 5% περίπου των επιχειρηματικών κεφαλαίων διοχετεύεται σε μικτές ομάδες και μόλις το 2% σε ομάδες που αποτελούνται μόνο από γυναίκες.

Η πρωτοβουλία «Women TechEU» αντιμετωπίζει αυτό το χάσμα μεταξύ των φύλων όσον αφορά την καινοτομία, στηρίζοντας τις νεοφυείς επιχειρήσεις υπερπροηγμένης τεχνολογίας που διοικούνται από γυναίκες στα αρχικά στάδια που παρουσιάζουν τον υψηλότερο κίνδυνο. Το πρόγραμμα θα προσφέρει χρηματοδοτική στήριξη σε νεοφυείς επιχειρήσεις που διοικούνται από γυναίκες με επιχορηγήσεις ύψους 75.000 ευρώ.

Η κα. Μαρίγια Γκαμπριέλ, Επίτροπος Καινοτομίας, Έρευνας, Πολιτισμού, Εκπαίδευσης και Νεολαίας τόνισε: «Μέσω της πρωτοβουλίας «Women TechEU», θέλουμε να αυξήσουμε τον αριθμό των νεοφυών επιχειρήσεων που διοικούνται από γυναίκες και να δημιουργήσουμε ένα ευρωπαϊκό οικοσύστημα υπερπροηγμένης τεχνολογίας με περισσότερη δικαιοσύνη και ευημερία. Πιστεύουμε ότι η σημερινή στήριξη σε γυναίκες στον τομέα της υπερπροηγμένης τεχνολογίας θα αυξήσει τις πιθανότητές τους για επιτυχία και θα τονώσει το συνολικό ευρωπαϊκό οικοσύστημα καινοτομίας, ελκύοντας περισσότερα γυναικεία ταλέντα.»

Υπολογίζεται έως 50 ελπιδοφόρες νεοφυείς επιχειρήσεις στον τομέα της υπερπροηγμένης τεχνολογίας από τα κράτη-μέλη της ΕΕ και τις συνδεδεμένες χώρες να χρηματοδοτηθούν στο πλαίσιο της πρώτης πιλοτικής πρόσκλησης υποβολής προτάσεων της πρωτοβουλίας «Women TechEU», η οποία θα ολοκληρωθεί στις 10 Νοεμβρίου 2021.

Υπάρχουν ευκαιρίες χρηματοδότησης και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την  σύγχρονη και ευρωπαϊκή Ελλάδα του μέλλοντος.

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Hatzi Filax Group for Α. Χατζόπουλος Α.Ε.: Customer Experience Project

Η εταιρία Α. ΧατζόπουλοςΑ.Ε., η οποία εξειδικεύεται στην παροχή λύσεων εύκαμπτης συσκευασίας για τις βιομηχανίες τροφίμων & ποτών, καλλυντικών, χημικών και φαρμακευτικών προϊόντων, στοχεύοντας στην επιτυχή εξέλιξή της, προχώρησε στην υλοποίηση ενός προγράμματος ανάπτυξης Customer Experience B2B. 

Το πρόγραμμα Customer Experience ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία από τη Hatzi Filax Group -Consulting | Training | Technology, υπό την καθοδήγηση της κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, προσφέροντας τις κατάλληλες κατευθύνσεις και εργαλεία που να ανταποκρίνονται στο όραμα της εταιρίας.


Η Hatzi Filax Group σχεδίασε και υλοποίησε το πρόγραμμα Customer Experience B2B για την ομάδα της Α. Χατζόπουλος Α.Ε., με διαδραστικό και ευέλικτο τρόπο, ενώ οι εκπαιδεύσεις έγιναν εξ’ αποστάσεως. Στόχος του προγράμματος ήταν η μετάβαση της εταιρικής κουλτούρας από την εξυπηρέτηση στην νέα εποχή παροχής Εμπειρίας στον Πελάτη.

www.hatzifilax.com

Continue Reading

Trending