Connect with us

Τουρισμός

Ο ορεινός όγκος του Χολομώντα είχε την τιμητική του στην Αθήνα

Την ορεινή Χαλκιδική, το στολίδι της το δάσος του Χολομώντα και το “χωριό των Χριστουγέννων” τον Ταξιάρχη προώθησε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής στην  Athens International Tourism Expo 2019 που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.

Μεγάλο το ενδιαφέρον των επισκεπτών για την πατρίδα του Αριστοτέλη, τις μαγευτικές διαδρομές μέσα στις βελανιδιές, τις οξιές και στα έλατα του ορεινού όγκου, τη γαστρονομία και τα τοπικά προϊόντα και τα υπέροχα γραφικά σοκάκια και παραδοσιακά σπίτια της Αρναίας.

Εικόνες με τα πλακόστρωτα, τις αυλές, τα σπίτια με τα μπαλκόνια, τα ανακαινισμένα αρχοντικά, μάγεψαν όλους τους επισκέπτες του περιπτέρου της Χαλκιδικής. Η εκκλησία του Αγ. Στεφάνου, το λαογραφικό μουσείο και οι μοναδικοί παραδοσιακοί ξενώνες της Αρναίας είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα που παρουσιάστηκαν στους εκατοντάδες επισκέπτες.

Η πρόταση του ΤΟΧ στους Αθηναίους για μία ολοκληρωμένη χειμωνιάτικη εμπειρία περιελάμβανε την προτροπή για γευσιγνωσία μελιού, κρασιού και όλων των εξαιρετικών προϊόντων της Χαλκιδικιώτικης γης. Στάση στον Άγιο Πρόδρομο για το μοναδικό σουβλάκι, επίσκεψη στον Πολύγυρο για το Αρχαιολογικό και το Λαογραφικό του μουσείο, τον παραδοσιακό ιστό και τις έξι βρύσες, τις ομορφιές των Βραστάμων και τέλος τις περιπατητικές διαδρομές.

Υπήρξε πλήρης ενημέρωση για την καλλιέργεια του έλατου στον Ταξιάρχη, την σημασία της προώθησης του φυσικού δέντρου για τον στολισμό των εορτών μιας και αυτό τονώνει την τοπική κοινωνία αφού αποτελεί μία από τις κύριες επαγγελματικές δραστηριότητες των κατοίκων του χωριού.

Ο Διευθυντής του ΤΟΧ Γιώργος Μπρουτζάς πραγματοποίησε πάνω από 30 επαγγελματικές συναντήσεις στο πρόγραμμα B2B της έκθεσης με τουριστικούς πράκτορες από διάφορα μέρη του κόσμου. Επίσης μαζί με τον Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής Ιωάννη Γιώργο συναντήθηκαν με τον Υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, την Πρόεδρο του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου και τον Γ.Γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη με αντικείμενο συζήτησης την συνεργασία με τον ΤΟΧ για την καλύτερη προώθηση του προορισμού και τις καινούργιες πρακτικές προώθησης και προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Continue Reading

Τουρισμός

Η Χίος απέκτησε το σήμα ‘Bike Friendly Destination’

Το σήμα της πόλης φιλική προς τα ποδήλατα απέκτησε ο Δήμος Χίου, ο 8ος Δήμος στην Ελλάδα, στον οποίο απενεμήθη το “Bike Friendly Destination” (πιστοποίηση που αφορά την προβολή της Χίου ως φιλικού προορισμού για ποδηλάτες) από τη γενική διευθύντρια της εταιρείας NatTour, κα Βίκυ Καραντζαβέλου.

Ο δήμαρχος Χίου κ. Σταμάτης Κάρμαντζης παραλαμβάνοντας το βραβείο υπογράμμισε ότι το βραβείο αυτό αναδεικνύει τη Χίο ως έναν τόπο φιλικό προς το περιβάλλον, προσθέτοντας ότι η Δημοτική Αρχή πραγματοποιεί έργα προς αυτή την κατεύθυνση. Η κα Καρατζαβέλου ευχαρίστησε την Δημοτική Αρχή για τις προσπάθειες που κάνει, έτσι ώστε η Χίος να είναι μια φιλική προς τα ποδήλατα πόλη, ενώ πρόσθεσε ότι το βραβείο αυτό θα προσελκύσει επισκέπτες που θα μπορούν με το ποδήλατο να απολαύσουν τις ομορφιές της.

Ο αντιδήμαρχος τουρισμού κ. Κώστας Βεργίνας, αναφέρθηκε στις ενέργειες που έκανε η Δημοτική Αρχή, προκειμένου να τιμηθεί με αυτή την πιστοποίηση, εκτιμώντας ότι ανοίγει νέους δρόμους στην προσέλκυση τουριστών.

Από πλευράς φορέων όλοι υπογράμμισαν την τουριστική ευκαιρία που δίνει στη Χίο αυτή η πιστοποίηση, υπογραμμίζοντας  ότι το νησί μας μπαίνει στον παγκόσμιο χάρτη των προορισμών για ποδηλάτες.

Στη σημασία που έχει για τα μικρά παιδιά η σωστή εκμάθηση και η τήρηση του ΚΟΚ, για να κυκλοφορούν με ένα ποδήλατο μέσα στην πόλη, αναφέρθηκε ο πρόεδρος του Συλλόγου Ποδηλατών κ. Παναγιώτης Σιταράς.

H Χίος είναι από τα λίγα νησιά που λόγω του μεγέθους της, των πλούσιων φυσικών και πολιτισμικών τοπίων της αλλά και της ποικιλίας των διαδρομών που προσφέρει, ενδείκνυται για τη χρήση του ποδηλάτου. Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί αρκετά η ποδηλασία με αποτέλεσμα να αυξάνονται συνεχώς οι δράσεις που σχετίζονται με αυτή. Υπάρχουν μάλιστα και συγκροτημένοι σύλλογοι που προγραμματίζουν συχνά από απλές χαλαρές βόλτες σε διάφορες τοποθεσίες του νησιού, μέχρι οργανωμένες αθλητικές δράσεις αγώνες. Η ποδηλασία στη Χίο συναντάται σε τρεις βασικές μορφές: στην ερασιτεχνική ποδηλασία (ποδηλατικό τουρισμό) που εκφράζεται μέσα από βόλτες στον αστικό ιστό και στα χωριά, στην αγωνιστική ποδηλασία και στους αγώνες που την πλαισιώνουν και τέλος στην ποδηλασία βουνού με περιπλανήσεις μέσα από δασικές και αγροτικές περιοχές, βουνά, χαράδρες και ποδηλατικά μονοπάτια. Ο ποδηλατικός τουρισμός στη Χίο προσφέρει στον επισκέπτη μια διαφορετική εμπειρία, αφού μπορεί να περνά περισσότερο χρόνο στη φύση ώστε να ανακαλύψει τα τοπία και τον πλούτο της περιοχής, γνωρίζοντας έτσι μια διαφορετική πλευρά του νησιού.

Κάθε χρόνο διοργανώνονται πολλές αθλητικές δράσεις με αποκορύφωμα το “Βrevet Χίου”. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα ποδηλατικά γεγονότα στην Ελλάδα, μια δοκιμασία για σκληρούς ποδηλάτες, με συμμετοχές όχι μόνο από τη Χίο, ακολουθώντας μια διαδρομή που διασχίζει όλο το νησί και διανύει απόσταση 200 χιλιομέτρων. Για τους λάτρεις του mountain biking υπάρχουν διάφορες (μη οργανωμένες) διαδρομές του νησιού, όπως ο Προβατάς, η Νέα Μονή, οι Άγιοι Πατέρες, ο Ανάβατος, τα Ρετσινάδικα, το Πελινναίο κ.ά. για μια πιο extreme εμπειρία.


Περισσότερες πληροφορίες

Βίκυ Καραντζαβέλου

Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων, NatTour

Τηλ: 210 9374050

Email: [email protected] / [email protected]

Website: www.bikehotels.travel / www.nattour.travel


Continue Reading

Τουρισμός

PHILOXENIA 2021: Σημαντική παρουσία της Χαλκιδικής με την εμπειρία των 4 εποχών

Σημαντική παρουσία της Χαλκιδικής με την εμπειρία των 4 εποχών 

Έχοντας στις βαλίτσες της, τα πρώτα θετικά μηνύματα για το 2021, όπως αυτά προέκυψαν από τις συναντήσεις που είχαν τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην έκθεση τουρισμού του Λονδίνου, WTM 2021, η Χαλκιδική συμμετείχε στην 36η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της HELEXPO – ΔΕΘ στη Θεσσαλονίκη, 12-14 Νοεμβρίου 2021.

Η παρουσία του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στο περίπτερο 15 με 20 τ.μ. ήταν δυναμική δίνοντας έμφαση στις 4 εποχές που μπορείς να επισκεφτείς τη Χαλκιδική μέσω των βιωματικών εμπειριών όπως επισκέψιμα οινοποιεία, τοπικούς παραγωγούς κά. Αρωγούς στην προσπάθεια αυτή είχε τα οινοποιεία της Χαλκιδικής και συγκεκριμένα τα βιολογικά κρασιά του οινοποιείου Κωνσταντάρα στην Πορταριά, το οινοποιείο Domaine Agrovision στον Ξηροπόταμο, το οινοποιείο Άκραθως του Χαράλαμπου Μπεκρή στη Μεγάλη Παναγία, το κτήμα Λειβαδιώτη στη Μαραθούσα, το οινοποιείο της Κλαούντια Παπαγιάννη στην Αρναία και το κτήμα Μυλοποτάμου στο Άγιο Όρος που πρόσφεραν τα κρασιά τους. Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα εξαιρετικά ροζέ, λευκά και κόκκινα κρασιά των οινοποιείων συνοδευόμενα από μοναδικά παραδοσιακά τυροκομικά προϊόντα της εταιρείας “Βαλμά” και τα διαλεκτά αρτοσκευάσματα της εταιρείας Φίλιππος Γαβανάς bakery. O Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής θέλει να ευχαριστήσει θερμά τους παραπάνω χορηγούς και υποστηρικτές του.

Παράλληλα, τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού πραγματοποίησαν περισσότερα από 30 προγραμματισμένα ραντεβού με επαγγελματίες του τουρισμού από 10 διαφορετικές χώρες, όπως Ρωσία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ιταλία, Γαλλία, Ουκρανία, Τουρκία κτλ -στο διευρυμένο 2ήμερο πρόγραμμα Β2Β συναντήσεων με τους Hosted Buyers- με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού και την παροχή πληροφοριών για την 4η μεγαλύτερη τουριστική δύναμη της Ελλάδας. 

Continue Reading

Τουρισμός

Online ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά»

Ιδανικά συμπληρώνονται οι δράσεις του GRBossible  και στον χώρο του τουρισμού με άλλη μια διαδικτυακή ημερίδα που εντάσσεται στη δέσμη πρωτοβουλιών του skywalker.gr «Βγαίνουμε μπροστά» με τίτλο «Τουρισμός με… διαφορά».

Συντονιζόμαστε με μια live συνάντηση στο Facebook του Skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα και το site «Βγαίνουμε μπροστά».

Σκοπός της online ημερίδας «Τουρισμός με… διαφορά» είναι να παρουσιάσει πρωτοβουλίες και project που ενισχύουν την επανεκκίνηση του τουρισμού και προβάλλουν την καινοτομική αναγκαιότητά του.

Στην online ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά» και στο πλαίσιο ενός πάνελ, oι διακεκριμένοι ομιλητές θα συζητήσουν για τις προκλήσεις των τουριστικών επιχειρήσεων στην εποχή του Covid και τη μετά Covid εποχή, θα αναπτύξουν το όραμα και τον σχεδιασμό του τουριστικού μέλλοντος της χώρας και θα παρουσιάσουν εργαλεία και πρωτοβουλίες με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος.

Στο πάνελ συμμετέχουν οι ομιλητές:

  • Ο κ. Μιχάλης Δρίτσας, Επικεφαλής Γραφείου Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Δρ. Χρ. Δήμα.
  • O κ. Δημήτρης Μπούχαλης, Επισκέπτης καθηγητής στη Σχολή Ξενοδοχειακής & Τουριστικής Διοίκησης του Πολυτεχνικού Πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ, Κίνα, και Υποδιευθυντής του Κέντρου Τουριστικής και Ξενοδοχειακής Έρευνας του Πανεπιστημίου Bournemouth. 
  • Η κα Άννα Μανιά, Co-founder, Greeking.me.
  • Ο κ. Νίκος Καραφλός, CEO of Dexamenes Seaside Hotel.
  • Ο κ. Ανδρέας Φατούρος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Clio Muse Tours.
  • Ο κ. Iyad Kayali, Σύμβουλος & Εκπαιδευτής Αειφόρου Τουρισμού.

Την οnline ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά» συντονίζει ο δημοσιογράφος κ. Χάρης Ντιγριντάκης.

Η ημερίδα θα διεξαχθεί μέσω της πλατφόρμας Zoom και θα μεταδοθεί ταυτόχρονα μέσω της πλατφόρμας Facebook του skywalker.gr, ώστε το κοινό να μπορεί να παρακολουθήσει αλλά και να υποβάλει γραπτώς τα ερωτήματά του. Θα μεταδοθεί επίσης live από το site vgainoumemprosta.skywalker.gr (χωρίς τη δυνατότητα παρεμβάσεων).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το www.bossible.gr, καθώς επίσης και να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event: Online ημερίδα: «Τουρισμός με… διαφορά».

Η διοργάνωση της online ημερίδας πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Χορηγοί επικοινωνίας:

STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΩ,                     E-DAILY, E-RADIO, VORIA.GR, ENALLAKTIKOS.GR, STARTUP.GR, STARTUPPER, BUSINESS NEWS.GR, EMEA.GR, MAGDAS NEWS, TRAVEL DAILY NEWS.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, TOURISM TODAY.GR, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, TOUR MARKET, DEAL NEWS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, SIGMA MEDIA GROUP, GREEK HOTELIER NEWS, FLOW MAGAZINE, PINK.GR, GREEN GUIDE, LET IT BE.GR, SUPPORTBUSINESS.GR, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, skywalker.gr, 210 9730280 (εσωτ. 231), [email protected]

Continue Reading

Trending