Connect with us

Συνέδρια

«Παραγωγικά Παίγνια»

HR Community Conference & Awards 2019

«Παραγωγικά Παίγνια»

Το Skywalker.gr διοργανώνει για 5η συνεχή χρονιά το HR Community Conference & Awards με θέμα: «Παραγωγικά Παίγνια» στις 9 Μαΐου 2019 στον Πολυχώρο Πολιτισμού Αθηναΐς.

Το βασικό ερώτημα το οποίο θα τεθεί προς προβληματισμό και συζήτηση στο συνέδριο είναι το εξής: Είναι δυνατόν παραγωγική διαδικασία και παιχνίδι να ενωθούν, εξασφαλίζοντας βελτίωση τόσο της παραγωγικότητας (της αποδοτικότητας), όσο και της προοπτικής της ανθρώπινης ευτυχίας;

Πρόκειται για μια καινούργια οπτική, όπου οι ρόλοι, οι κανόνες, η πεμπτουσία του παιχνιδιού μπορούν να δημιουργήσουν εκείνες τις ικανές και αναγκαίες συνθήκες για να αλλάξει αποτελεσματικά το υφιστάμενο μοντέλο παραγωγής σε κάθε τομέα.

Μπορούν, για παράδειγμα, η βαριά βιομηχανία μας, ο τουρισμός, και η παραδοσιακή ελληνική φιλοξενία να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους με την αξιοποίηση του παιχνιδιού στην παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών;

Σημαντικοί Έλληνες επιχειρηματίες, managers παραγωγής και διοίκησης, θεσμικοί, ακαδημαϊκοί,  στελέχη διαχείρισης ανθρώπινων πόρων, gamers, αθλητές, σύμβουλοι θα μοιραστούν προβληματισμούς και απόψεις σε έναν γόνιμο διάλογο.  

Μέσα από τη διεργασία στους κόμβους εμπειρίας για μία ακόμα χρονιά οι σύνεδροι θα προσπαθήσουν να σκεφτούν και να προτείνουν, να διαψεύσουν ή/και να επαληθεύσουν. Τα αποτελέσματα αυτής της διεργασίας θα παρουσιαστούν στην ολομέλεια του συνεδρίου.

To πρόγραμμα του συνεδρίου:

Καλωσόρισμα / χαιρετισμοί

  • Δημήτρης Φυντάνης, Business Continuity Manager, Skywalker.gr.
  • Νάνσυ Παπαλεξανδρή, Ομότιμη Καθηγήτρια Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • Γιάννης Σιδηρόπουλος, Policy Expert, Ανάπτυξη Ανθρώπινου Κεφαλαίου, Στέγη της Ελληνικής Βιομηχανίας.

Εναρκτήριες ομιλίες:

  • «Παραγωγικότητα», Γρηγόρης Ταπεινός, Senior Partner της Key Consultants.
  • «Το παιχνίδι ως κοινωνικό και πολιτισμικό αγαθό», Ελίνα Ροϊνιώτη, Kοινωνιολόγος, Game Researcher, Game Lab, Πάντειο Πανεπιστήμιο.
  • «Παιχνιδοποίηση στις διαδικασίες προσέλκυσης και επιλογής ανθρώπινου δυναμικού»,
    Ιωάννης Νικολάου, Αναπληρωτής Καθηγητής Οργανωσιακής Συμπεριφοράς στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας, Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Πάνελ Ι: «Τα παιδία παίζει»: Κυρίαρχος του παιχνιδιού το ίδιο το παιχνίδι                          

Παρουσιάσεις και συζήτηση για τη διείσδυση του παιχνιδιού σε όλους τους τομείς των ανθρώπινων δραστηριοτήτων.

Συντονίστρια: Δώρα Φούντα, Κοινωνιολόγος, Certified Coach, University of Cambridge, Επιστημονικός Συνεργάτης Πανεπιστημίου Αιγαίου

Ομιλητές:

  • «Το παιχνίδι στη διάγνωση κλίσεων και δραστηριοτήτων», Νίκος Σταθόπουλος, Owner, ISON Psychometrica.
  • «Το on-line gaming στη δημιουργία νέων κοινωνικών δομών», Γιάννης Σκαρπέλος, Αναπληρωτής Καθηγητής Οπτικού Πολιτισμού, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο.
  • «Το παιχνίδι στη βιωματική εκπαίδευση ενηλίκων», Αγγελική Τομαρά, Θεατρολόγος, Σκηνογράφος, Σκηνοθέτης.
  • «Εικονική και εμπλουτισμένη πραγματικότητα», Κώστας Καρπούζης, Διευθυντής Ερευνών στο Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών του ΕΜΠ (ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ) και Head of Games Programming στη SAE Athens.
  • «Η παιχνιδοποίηση του marketing και της επικοινωνίας», Γιώργος Βεϊνόγλου, Εμπορικός Διευθυντής, ICON Platforms.

Κεντρική ομιλία: «Τους κύκλους τάραττε»: Σκέψεις για τον «εμβολιασμό» της παραγωγικής διαδικασίας με τον «ιό» του παιχνιδιού, Κώστας Παπαχριστόπουλος, Οργανωσιακός Ψυχολόγος, COCREATE

Εισαγωγή και οδηγίες για τους κόμβους εμπειρίας: Απόπειρες αναμοντελοποίησης της παραγωγικής διαδικασίας σε μορφή παιχνιδιού

Επεξεργασία κλασικών παραγωγικών διαδικασιών στην προοπτική της παιχνιδοποίησης.

Εισηγητές:

  • Δημήτρης Κουτσομήτσος, CEO και Game Designer, Tamasenco.
  • Μιχάλης Παπαγαθαγγέλου, Συνιδρυτής και Lead Game Designer, Τraptics.
  • Ιωάννης Χατζόπουλος,  CEO και Programmer, Noema Games.

                                                                                                                            

Κόμβοι εμπειρίας: Εργασίες στις ροτόντες

Πάνελ ΙΙ: «Παιγνίου και Εργατών γωνία»: Ποιος και πώς μπορεί να βοηθήσει στο work gamification

 

Υπηρεσίες, εργαλεία και άνθρωποι με εμπειρία στην παιχνιδοποίηση και στο παιχνίδι ίσως μπορούν να βοηθήσουν.

Συντονίστρια: Ειρήνη Νικολαΐδου, Professional Certified Coach (PCC) by ICF, Certified mBIT Personal & Executive Coach, Σύμβουλος HRM & Επικοινωνίας, HRM-Business Mentor, Change Facilitator & Εισηγήτρια σε Ενδοεπιχειρησιακά & Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ενηλίκων

Ομιλητές:

  • Ντόρα Αγγελοπούλου, Founder, Learning & Development Architect, Game Tree.
  • Άννα Βαφειάδου, HeterArt Founder, Educational R&D, Cultural Planning.
  • Γιώργος Καπούλας, General Manager, Ευ Ζην Greece.
  • Ιωάννης Λιάτσος, HR Management Consultant & Co-Owner of Great Escape.
  • Βασίλης Μηνούδης, Πρώην Διεθνής Αθλητής Πετοσφαίρισης, Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Αμειβόμενων Πετοσφαιριστών.

Απονομή βραβείων και τιμητικών διακρίσεων HR Community Awards 2019

Για τις ειδικές (δωρεάν) συμμετοχές σας στο συνέδριο, απαιτείται να κάνετε εγγραφή μέσω του link: https://www.hrcommunity.gr/engrafi-online-agora /    και –αφού επιλέξετε στο Είδος Συμμετοχής: «Ατομικό – 100€+ΦΠΑ»- να αναγράψετε στο πεδίο Κωδικός Κουπονιού (τελευταίο πεδίο της φόρμας) τους κωδικούς 5556 και 5557 αντίστοιχα, ώστε να αναιρεθεί η λειτουργία του πεδίου «Ατομική Συμμετοχή – 100 €».

 

Παρακαλώ, πραγματοποιήστε άμεσα την εγγραφή σας, το αργότερο μέχρι την Τρίτη 7 Μαΐου 2019, στις 17:00. (Η εγγραφή είναι υποχρεωτική για την ένταξή σας στον κατάλογο των συνέδρων).

Το πρόγραμμα του συνεδρίου θα το βρείτε εδώ: https://www.hrcommunity.gr/programma/

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Δημόσια συνεδρίαση Ανθοπαραγωγών.

Ο κ Αθανάσιος Κελμάγερ, τέταρτη γενιά ανθοπαραγωγός, πρόεδρος του ΔΣ του ΑΑΣΑ, με συνεχείς καινοτόμες προσεγγίσεις και δράσεις προσπαθούν να δώσουν ευκαιρίες για αναγέννηση της «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΘΟΠΑΡΑΓΩΓΗΣ». Τελευταία ενέργεια η πρωτότυπη διευρυμένη δημόσια συνεδρίαση του ΔΣ του ΑΑΣΑ με αντικείμενο την ευρύτερη δυνατή ενημέρωση των μελών του ΔΣ από φίλους, συνεργάτες και πελάτες των ελληνικών δρεπτών ανθέων. Στόχος η διαμόρφωση στρατηγικής εν μέσω covid 19, κυρίως για τον Συνεταιρισμό δρεπτών ανθέων, αλλά και για τους έλληνες ανθοπαραγωγούς μέλη του, καθώς και για την αλυσίδα αξίας της ελληνικής ανθοπαραγωγής δρεπτών ανθέων.

Ήδη μέλη του ΔΣ του ΑΑΣΑ μετείχαν στην διαδικτυακή συνάντηση της 13/11/2020 όλων σχεδόν των εμπλεκομένων στα φυτά, τα καλλωπιστικά και τα δρεπτά άνθη, ήδη συνυπέγραψε ο ΑΑΣΑ κοινή επιστολή προς τον Υπουργό Ανάπτυξης & Επενδύσεων, προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και προς τον Υφυπουργό Έρευνας & Τεχνολογίας στις 16/11/2020 και θα συνεχίσει να συνεργεί θεσμικά με παραπλήσια συμπληρωματικά προϊόντα, όπως τα καλλωπιστικά φυτά, τα φυτά και άλλα.

Η «αλυσίδα αξίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων» ξεκινά από την ελληνική ανθοπαραγωή και ολοκληρώνεται με την κατανάλωση των δρεπτών ανθέων. Η ακόμα πιο σωστά η αλυσίδα ξεκινά από τις επιθυμίες και ανάγκες των καταναλωτών, και μέσω των ενδιάμεσων κρίκων (super Market, οργανωτών εκδηλώσεων, πωλητών λαϊκών αγορών, καταστημάτων ανθοπωλών, χονδρεμπόρων κλπ) τελικά ικανοποιείται από την παραγωγή πραγματικού πλούτου από τους αγροτες-ανθοπαραγωγούς. Είναι σαφές ότι η κάθε άλλης μορφής ικανοποίηση της κατανάλωσης ΔΕΝ δημιουργεί πλούτο για την Ελλάδα και όλους τους Έλληνες, απλά μερικοί κερδίζουν προμήθεια διαμεσολάβησης …

Τα μέλη του ΔΣ του ΑΑΣΑ αντιλαμβάνονται ότι για να είναι αποτελεσματική η «ΑΛΥΣΙΔΑ» πρέπει να είναι ανθεκτικοί όλοι οι κρίκοι της «αλυσίδας αξίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων». 

Την συνεδρίαση τίμησε ο κ Μαυρουδής Βορίδης, Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, και οι άλλοι συμμετέχοντες στην διευρυμένη δημόσια συνεδρίαση του ΔΣ ήταν οι: κα Βρεττού Γεωργία (Αττική), κ Καλαιτζής Αργύρης (Βέροια), κα Καρκάλη Ντίνα (Θεσσαλονίκη), κ Κόρακας Κων/νος (Σαντορίνη, Αθήνα), κα Κυριανίδου Λένια (μύκονος Αθήνα), κ Λιονάκης Δημήτρης (Αθήνα), κ Μαλλιαρός Ιωάννης (Αττική), κ Μακρής Αλέξης (Πάτρα), κ Μποσώνης Φίλιππος (Κεφαλονιά), κ Μπούρης Ιωάννης (Πρέβεζα), κ Ξύδης Μιχάλης (Αττική). Στον χώρο του ΔΣ ήταν οι κκ: Αθανάσιος Κελμάγερ, Αλέκος Μόσχος, Κώστας Ηρειώτης, Αντώνης Σούχλας, ενώ οι κκ Σταύρος Κιτάντης, Άγγελος Αγγελόπουλςο και Χρήστος Φλεριανός συμμετείχαν από άλλους χώρους.

Την συνεδρίαση παρακολούθησαν συνεχώς πάνω από 120 διαδικτυακά μέσω facebook Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα, η συνεδρίαση είχε 10.800 θεάσεις (views), 762 αλληλεπιδράσεις (σχόλια, κοινοποιήσεις κλπ) και είναι αναρτημένη στο https://www.facebook.com/Skywalker.gr/videos/1286390618398530, από όπου ήδη το είδαν 7.700 που το κατέβασαν.

Το ΔΣ άκουσε με προσοχή όλους τους συνεργάτες, από όπου καταγράφουμε:

  1. Ο ΑΑΣΑ ευχαριστεί το ΥπΑΑΤ για την άμεση υποστήριξη των καταστραφέντων ανθοπαραγωγών την άνοιξη 2020.
  2. Το ΥπΑΑΤ προσπαθεί συνεχώς διαχρονικά για στήριξη των ελλήνων αγροτών και εξετάζει όλες τις παραμέτρους και σήμερα.
  3. Οι ρυθμίσεις του φθινοπώρου 2020 καταστρέφουν επιλεκτικά τους αγρότες ανθοπαραγωγών δρεπτών ανθέων.
  4. Επισημάνθηκε από πολλούς η ανάγκη για εξεύρεση ενός σχήματος συνεννόησης για την προώθηση της ελληνικής αγροτικής παραγωγής δρεπτών ανθέων.
  5. Υποστηρίχθηκε ότι τα καταστήματα πώλησης ανθέων μπορούν να πουλάνε με e-shop και delivery, χωρίς να δέχονται ακόμα καταναλωτές λιανικής.
  6. Φάνηκε η ανάγκη για τυποποίηση-προτυποποίηση της ελληνικής παραγωγής δρεπτών ανθέων, και της εισαγωγής ψηφιοποίησης, η οποία θα επιτρέψει την καταλογογράφηση των δρεπτών ανθέων και την υποστήριξη επιτυχέστερα του ηλεκτρονικού εμπορίου και στα δρεπτά άνθη, αλλά και σε άλλες ανάγκες εκσυγχρονισμού διακίνησης και εμπορίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων.
  7. Ο πρωτογενής τομέας θα πρέπει αμέσως μετά την πανδημία να αποκτήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην εθνική οικονομία, διότι είναι ο μόνος που μπορεί να εξασφαλίσει αυτάρκεια επιβίωσης σε περιόδους κρίσεων …
  8. Ο Συνεργατισμός (Συνεταιρισμοί) είναι η ενδεδειγμένη οδός για τον ελληνικό αγροτικό τομέα …
  9. Ίσως τα οριζόντια μέτρα να ισοπεδώνουν βάναυσα την εμπορική δράση και ίσως θα πρέπει να γίνονται κάθετες επεμβάσεις, που όμως προϋποθέτουν σαφή προϊοντικό προσδιορισμό.

Ο κ Αθ. Κελμάγερ (6932381604) θύμισε ότι σε μια προσπάθεια βελτίωσης της κάθετης επικοινωνίας στους κρίκους της αλυσίδας για τα δρεπτά άνθη, είχε καθιερώσει τις ανοικτές ακροάσεις του ΔΣ κάθε Δευτέρα το μεσημέρι (12.00-13.00, τον Σεπ 2017), σε όποιον συνεργάτη ήθελε να συμβάλει στην ομαλοποίηση τυχόν προβλημάτων. ΔΕΝ ΠΡΟΣΗΛΘΕ ΚΑΝΕΙΣ, από πουθενά.

Ο Αγροτικός Ανθοπαραγωγικός Συνεταιρισμός Αθηνών-ΑΑΣΑ (Άνω Πατήσια, ΑΘΗΝΑΙ) προτίθεται να διευκολύνει την οργανωμένη τακτική θεσμική επικοινωνία, συζήτηση, συνεδρίαση και, γιατί όχι, συναπόφαση σε σημαντικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο των δρεπτών ανθέων.

Και μετά την επιτυχημένη εσωτερική διευρυμένη συνεδρίαση του ΔΣ του ΑΑΣΑ στις 20/11/2020, που έγινε με την υποστήριξη του Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα, ο κ Αθανάσιος Κελμάγερ εξέφρασε την άποψη ότι θα ήταν χρήσιμο να γίνει διαδικτυακή συνάντηση εκπροσώπων των εμπλεκόμενων ενδιαφερομένων φορέων ελληνικής παραγωγής καλλωπιστικών φυτών και ανθέων την προσεχή Πέμπτη, 26 Νοε 2020, στις 12.00, με πρόσκληση και όσων παρέλαβαν την επιστολή της 16/11/2020 από τους εννέα φορείς.

 

Για την καταγραφή, Δημήτριος Μιχαηλίδης, ΑγροΝέα

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Greek-Nordic Digital Trade Week» Ψηφιακή εκδήλωση προβολής του Αγροδιατροφικού τομέα στις Σκανδιναβικές χώρες

Την πρώτη ψηφιακή εκδήλωση προβολής του Ελληνικού Αγροδιατροφικού τομέα στις Σκανδιναβικές χώρες διοργανώνει η Reco Exports σε συνεργασία με τη Σουηδική εταιρεία Moreganic και με συνδιοργανωτή την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece).

 

Η «Greek-Nordic Digital Trade Week», θα διεξαχθεί στο διάστημα 16-20 Νοεμβρίου 2020 με την συμμετοχή 50 ελληνικών επιχειρήσεων. Στόχος της «Greek-Nordic Digital Trade Week»  είναι να αποτελέσει μια εποικοδομητική  πλατφόρμα επικοινωνίας και δικτύωσης Ελλήνων παραγωγών βιολογικών, πρωτίστως, τροφίμων και ποτών, με αγοραστές, διανομείς, χονδρεμπόρους, πωλητές λιανικής, bloggers, τύπο & μέσα ενημέρωσης, εμπειρογνώμονες κ.ά από τις Σκανδιναβικές Χώρες, αλλά και μια πλατφόρμα προβολής του Αγροδιατροφικού Τομέα της Ελλάδας και ιδίως των προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ των Περιφερειών μας.

 

Ενόψει της Greek-Nordic Digital Trade Week, προβλέπεται :

  • Η δημιουργία ειδικής ψηφιακής ιστοσελίδας/πλατφόρμας για την προβολή των εταιρειών που θα λάβουν μέρος στην εκδήλωση καθώς και των Περιφερειών και άλλων φορέων
  • Η δυνατότητα προσθήκης βίντεο, φωτογραφιών προϊόντων και εμπορικών πληροφοριών σε ξεχωριστή σελίδα ανά εταιρεία και Περιφέρεια
  • Η πλήρη εξαγωγική υποστήριξη βάσει των κάτωθι 8 Βημάτων, που αφορούν στη  
    1. Διάγνωση της εξαγωγικής ετοιμότητας
    2. Εξατομικευμένη συμβουλευτική εισόδου στην αγορά + Εξατομικευμένο market entry research για τα προϊόντα της κάθε εταιρείας
    3. Ανάλυση της αγοράς, Webinars, Εκπαίδευση
    4. Αποστολή δειγμάτων και πληροφοριακού υλικού πριν από τις Online συναντήσεις
    5. Εξατομικευμένες Online Β2Β συναντήσεις με στοχευμένους αγοραστές των Σκανδιναβικών Χωρών
    6. Εξατομικευμένη συμβουλευτική ΜΕΤΑ τις συναντήσεις
    7. 12μηνη αποθήκευση εμπορευμάτων στην Σουηδία για τριγωνική πώληση σε όλες τις Σκανδιναβικές χώρες
    8. Ανάπτυξη αγοράς – Βranding – Μerchandising

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αγορές των Σκανδιναβικών χωρών και ιδιαίτερα της Δανίας, της Σουηδίας και της Νορβηγίας, είναι εξαιρετικά σημαντικές για τις εξαγωγές του αγροδιατροφικού  τομέα των Μεσογειακών χωρών, λόγω της πολύ υψηλής κατά κεφαλήν κατανάλωσης και του βιοτικού επιπέδου. Επιπλέον, τα μεσογειακά προϊόντα χαίρουν μεγάλης εκτίμησης λόγω της υψηλής θρεπτικής τους αξίας αλλά και της αδυναμίας παραγωγής τους στις Βόρειες χώρες και κατέχουν πολύ υψηλή θέση στις διατροφικές συνήθειες των χωρών αυτών.

 

Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφερθεί ότι οι σκανδιναβικές χώρες αναμφισβήτητα πρωτοστατούν στην κατανάλωση αυτών των φυσικών προϊόντων στην Ευρώπη, αφού η κατανάλωση στην Σουηδία αυξήθηκε το 2019  κατά 11% σε σχέση με το 2018, στην Νορβηγία κατά 24% στην Δανία κατά 18% και στην Φιλανδία κατά 25%.

 

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

 

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 

ENTERPRISEGREECE | Διεύθυνση Ενημέρωσης, Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ – 210 3355732, [email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Greek Nordic Trade Week

H Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) διοργανώνει στις 9 – 13 Νοεμβρίου 2020, σε συνεργασία με τις εταιρείες RECO EXPORTS και MOREGANIC, την 1η ολοκληρωμένη διαδικτυακή δράση προβολής και προώθησης του κλάδου των Τροφίμων & Ποτών στις αναπτυγμένες αγορές των Σκανδιναβικών χωρών – την Greek Nordic Trade Week, https://www.greeknordictrade.com/

Στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση της προβολής των ελληνικών προϊόντων διατροφής στις Σκανδιναβικές χώρες, η οποία ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια με την εθνική συμμετοχή στην έκθεση Ecolife Scandinavia και αποτελεί μια ολοκληρωμένη οnline B2B πρωτοβουλία για τον κλάδο των Τροφίμων & Ποτών που απευθύνεται ειδικά στις αγορές των Σκανδιναβικών Χωρών.

Σε αυτή τη δύσκολη χρονική συγκυρία όπου οι περισσότερες εμπορικές εκθέσεις ακυρώνονται και οι δράσεις προώθησης των εξαγωγών περιορίζονται λόγω της πανδημίας COVID-19, η Enterprise Greece στηρίζει κάθε αξιόλογη και καινοτόμα προσπάθεια προώθησης των ελληνικών εξαγωγών.

Έχει  σχεδιαστεί έτσι ώστε να εφοδιάσει τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις με τα εργαλεία εκείνα που θα διευκολύνουν την πρόσβασή τους στις συγκεκριμένες αγορές. Σε όλες τις συμμετέχουσες εταιρείες θα παρασχεθεί εξατομικευμένη συμβουλευτική, ανάλυση αγοράς και εκπαίδευση, ενώ η Enterprise Greece θα συνδράμει με οικονομική ενίσχυση ύψους έως του 50% του κόστους συμμετοχής (μέχρι εξαντλήσεως του εγκεκριμένου προϋπολογισμού). 

Enterprise Greece

Η Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ιδανικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

 

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 

ENTERPRISE GREECE | 210 3355705, [email protected]

 

Continue Reading

Trending