Connect with us

Μόδα

Τα Ινδικά Καλλιστεία έρχονται στην Ελλάδα για δεύτερη φορά

τη Βόρειο Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Χαλκιδική στρέφονται φέτος τα βλέμματα του παγκόσμιου ενδιαφέροντος, με αφορμή τη διοργάνωση των Ινδικών Καλλιστείων Mrs. India Worldwide 2019, που θα πραγματοποιηθούν από τις 10 έως τις 20 Οκτωβρίου 2019, με επίσημο χορηγό διαμονής το ξενοδοχειακό συγκρότημα Porto Carras.

Mideast Travel Worldwide, Επίσημος Παγκόσμιος Ταξιδιωτικός Συνεργάτης της διοργανώτριας εταιρείας Shri Sai Entertainments, κατάφερε να φέρει για δεύτερη συνεχή χρονιά τα Ινδικά Καλλιστεία «Haut Monde Mrs. India Worldwide 2019» στην Ελλάδα. Οι προορισμοί της Χαλκιδικής, της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της Κεντρικής Μακεδονίας επιλέχθηκαν στρατηγικά, καθώς η Ινδία, η δεύτερη μεγαλύτερη τουριστική αγορά στον κόσμο μετά την Κίνα, είναι η τιμώμενη χώρα στη φετινή ΔΕΘ.

Φέτος, 175 διαγωνιζόμενες Ινδές κυρίες απ’ όλο τον κόσμο θα συμμετέχουν στη διοργάνωση και θα συνοδεύονται από αποστολή 600 ατόμων. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, θα λάβει χώρα διαγωνισμός ταλέντων, ενώ στη χώρα μας θα πραγματοποιηθεί φέτος και η τελετή απονομής των καλλιστείων. Οι εκδηλώσεις αυτές θα είναι ανοιχτές και για το ελληνικό κοινό, για όσους επιθυμούν να απολαύσουν άρωμα Bollywood στην Ελλάδα.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους, οι διαγωνιζόμενες θα φωτογραφηθούν με φόντο τα σημαντικά αξιοθέατα της Χαλκιδικής, της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας γενικότερα, ενώ ολόκληρο το event αναμένεται να προβληθεί σε έως και 150 εκατ. άτομα απ’ όλο τον κόσμο, μέσα από τα social media των διαγωνιζομένων, την τηλεόραση και το ραδιόφωνο της Ινδίας.

Η κα Κατερίνα ΜούσμπεΔιευθύνουσα Σύμβουλος της Mideast Travel, δήλωσε σχετικά: «Η Ινδία είναι μια πολύ δυναμική και διαρκώς αναπτυσσόμενη τουριστική αγορά. Η πραγματοποίηση των Ινδικών Καλλιστείων στην Ελλάδα για δεύτερη συνεχή χρονιά αποτελεί σφραγίδα των υπηρεσιών και της φιλοξενίας υψηλού επιπέδου που προσφέρει η χώρα. Παράλληλα, στρατηγικός μας στόχος είναι να εδραιώσουμε την Ελλάδα ως μοναδικό προορισμό για την πραγματοποίηση της ετήσιας εκδήλωσης των καλλιστείων.»

Πηγή

Continue Reading

Μόδα

Τα “Μυώδη Χέρια” της Collina Strada γυρίζουν κεφάλια στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης

Θεωρούμε συχνά πως η επιτυχία ενός ανερχόμενου οίκου, κορυφώνεται όταν συζητιέται σε μια από τις εβδομάδες μόδας, άλλωστε η συμμετοχή σε μια από αυτές φαντάζει η καλύτερη ευκαιρία για την ανάδειξη της εταιρίας. Δεν είναι κρυφό όμως, πως αυτή η διαδικασία είναι κοστοβόρα, κάτι που την καθιστά ρίσκο για τους ανερχόμενους σχεδιαστές. Όχι όμως για την Hillary Taymour της
Collina Strada.


Η Taymour, καλλιτεχνική διευθύντρια και ιδρύτρια του οίκου, θεωρεί πως “κανένας σχεδιαστής δεν
θα έπρεπε να ξοδέψει ένα τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό, όταν δεν έχει μια ισάξια μεγάλη ιδέα. Μια
μέση επίδειξη χρηματοδοτείται τουλάχιστον με 400.000$. Οι σχεδιαστές δεν μπορούν πάντα να
δημιουργήσουν το δικό τους πατρόν, μπορεί να χρειαστεί να αναθέσουν μια τέτοια δουλειά σε
εξωτερικό συνεργάτη και να ξοδέψουν χρήματα σε ένα μόνο ρούχο που θα αποτελέσει editorial
κομμάτι και δεν θα πουληθεί ποτέ.

Είναι λες και πετάνε λεφτά”. Μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά
είναι πλέον γεγονός ότι η παρθενογένεση στην μόδα δεν αποτελεί συχνό φαινόμενο. Κανείς δεν θα
επιβραβεύσει έναν σχεδιαστή για ένα φόρεμα του, όσο όμορφο και καλοραμμένο και αν είναι, αν
δεν τοποθετηθεί στο πλαίσιο ενός επιδραστικού concept. Ο κόσμος της μόδας έχει ανάγκη να
νιώσει το κομμάτι που του παρουσιάζεται, κάτι που δύσκολα επιτυγχάνεται από το ρούχο το ίδιο,
μόνο του. “Έχω ένα θέμα, έχω έναν σκοπό, έχω μια ιδέα.” δηλώνει η Hillary Taymour λίγες ώρες
πριν την επίδειξή της.


Η καλλιτεχνική διευθύντρια της Collina Strada, δεν είναι μια κλασική επιχειρηματίας. Σχεδιάζει όχι
μόνο για την εταιρία της, αλλά και για όλα τα κοινωνικά προβλήματα που απασχολούν αυτήν και
όλες τις προοδευτικές γυναίκες που ακολουθούν την ίδια πορεία σκέψης και την ανάπλαση της
αυτοέκφρασης της. Η Taymour, για την συλλογή της “Stronger” Fall/Winter 24’, είχε την ιδέα να
ενθαρρύνει την γυναικεία δύναμη, σε όλες τις ενσαρκώσεις. Τα ρούχα της παρουσιάστηκαν από
γυναίκες με ειδικές ανάγκες, έγκυες, μητέρες, τράνς, ηλικιωμένες και plus-size γυναίκες.

Η πασαρέλα αυτήν την φορά, έμοιαζε με το γυμναστήριο της εταιρίας, όπου η εσωτερική θηλυκή
δύναμη των μοντέλων πήρε μια καλογραμμένη μορφή εξωτερικά. “Με τις γυναίκες να αγνοούνται
συνέχεια για θέσεις ισχύος, το γυναικείο σώμα μορφοποιείται για αρκετό καιρό από την φαντασία
των ανδρών. Είναι πια καιρός να ξανά πλάσουμε αυτό το όραμα σε κάτι πιο κοντινό στην
πραγματικότητα της θηλυκότητας, κάτι πιο “ιδρωμένο” αλλά ταυτόχρονα εκλεπτυσμένο.”
αποκάλυψε η Taymour. Παρατηρώντας κολοκύθες που έμοιαζαν με βάρη να περνάνε από την
πασαρέλα και ακούγοντας ένα remix του “Stronger” της Britney Spears, η θηλυκή ταξιαρχία της
Collina Strada εξέφρασε αυτήν την αίσθηση μέσα από 36 εμφανίσεις.


Η σειρά κατασκευάστηκε από νεκρά αποθέματα και ανακυκλωμένα υλικά με τα έντονα γραφικά και
φλοράλ υφάσματα της Taymour. Τα ρούχα συχνά κολάκευαν τους μυς των μοντέλων, ή τους
δημιουργούσαν τα ίδια. Είδαμε όγκους σε μερικά πατρόν που δημιουργούσαν την αίσθηση ενός
καλογυμνασμένου και δυνατού σώματος, αντιθετικές υφές, φορέματα σλιπ με βολάν, ψυχεδελικά
σατέν παντελόνια, φουσκωτά jackets, χυτό denim, καρό παλτά με τεράστιους στρογγυλούς ώμους,
υβριδικά επίσημα ενδύματα, διάφανες φούστες, φανέλες και φόρμες. Αυτό το αντιδραστικό
μανιφέστο της Hillary Taymour, δεν ήταν μόνο συγκινητικό για τα παγκόσμια κοινωνικά
προβλήματα των γυναικών αλλά και σθεναρά ανατρεπτικό για τις παραδόσεις της μόδας

Συντάκτης Βέρα Αδαμίδου

Μπορείτε να βρείτε την Βέρα Αδαμίδου στο instagram ακολουθώντας τον σύνδεσμο πατώντας εδώ: https://www.instagram.com/veraadamidou/

Continue Reading

Μόδα

Pure London x Just Around the Corner

Δέκα έξι (16) επιχειρήσεις συμμετείχαν στην εθνική αποστολή που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις Pure London x Just Around The Corner (JATC)  & SCOOP, οι οποίες διεξήχθησαν στο εκθεσιακό κέντρο Olympia London.

Πρόκειται για κορυφαίες, διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας – γυναικεία και ανδρικά ρούχα, αξεσουάρ, παπούτσια, κοσμήματα και lifestyle, που διοργανώνονται δύο φορές τον χρόνο στο Λονδίνο από την Hyve και συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον αγοραστών, σχεδιαστών και επιχειρήσεων με εμπορικά σήματα παγκοσμίου εμβέλειας.

Η ελληνική συμμετοχή άφησε θετικές εντυπώσεις και οι εκπρόσωποι των εταιρειών είχαν την ευκαιρία να κάνουν σημαντικές επαφές και να διερευνήσουν επιχειρηματικές συμφωνίες. Τα ελληνικά brands που συμμετείχαν στις εκθέσεις ήταν (με αλφαβητική σειρά) τα εξής: ACCESS ABEE, ANNA VLACHAKI(ANIW), ARTISUN, BORSIS VASILIS V&R, CHRISTINA BRAMPTI, ESTHETE, GEORGIA CHARAL ART JEWELLERY, HARIS COTTON SA, IMISI COLLECTION, JOANNA PLAKIDOU HEADPIECES, MUFF, NEIROMAI, OLIA SCARVES, SIBYLLA DELPHICA, VOID MODE και VOGIATZI EIRINI KAI SIA EE.

Τις  εκθέσεις επισκέφτηκε η Γενική Σύμβουλος Β’ του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στο Λονδίνο, κα Παρασκευή Καμπούρογλου, η οποία περιηγήθηκε σε όλα τα περίπτερα και συνομίλησε με τους Έλληνες εκθέτες για τις ιδιαιτερότητες, τις απαιτήσεις, αλλά και τις ευκαιρίες για σημαντικές συνεργασίες που προσφέρει η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Enterprise Greece

Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε. (Enterprise Greece) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Continue Reading

Lifestyle

Tο ιδανικό δώρο για εκείνη στη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι η μέρα που οι περισσότεροι άνδρες ιδανικά θα ήθελαν να διαγράψουν από το ημερολόγιο τους.

Από τη φύση τους (ας το αποδώσουμε εκεί) προτιμούν να μιλούν με πράξεις παρά με λόγια.  Ίσως γιατί είναι πιο εύκολο, λιγότερο ανώδυνο και μετρήσιμο από πλευράς αντιδράσεων, αλλά όταν πρόκειται για την γιορτή των ερωτευμένων τα πράγματα δυσκολεύουν. Κάθε χρόνο σχεδόν βρισκόνται στην όχι και τόσο ευχάριστη θέση να πρέπει να ψάξουν – στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή –  για να βρουν το ιδανικό δώρο για την εκλεκτή της καρδιάς τους. Αν ανήκεις και εσύ σε αυτή την κατηγορία τότε καλό είναι να διαβάσεις παρακάτω!

Σκέφτεσαι “Να της πάρεις λουλούδια, να της πάρεις σοκολατάκια, να της αγοράσεις ένα τεράστιο αρκούδο ή να την βγάλεις για ρομαντικό δείπνο;”. Δε θα σου απαριθμήσουμε τους λόγους που δε πρέπει να κάνεις τίποτε από τα παραπάνω. Θα σου πούμε μόνο ότι αν ήσουν 18 ετών μπορεί και να είχαν νόημα, αλλά από  ένα σημείο και ύστερα στη ζωή σου, οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες.

Τι είναι αυτό λοιπόν που θα την κάνει να καρδιοχτυπήσει και θα σου δώσει extra bonus, γιατί εδώ που τα λέμε όλοι μας θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι σε όλα. Οι άντρες με εμπειρία θα σου πουν ότι ο πιο γρήγορος δρόμος για να κατακτήσεις την καρδιά μιας γυναίκας είναι αυτός της καρδιάς σου. Και τι πιο ξεχωριστό από ένα κόσμημα που θα αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό; Μια καρδιά τόσο ξεχωριστή όσο η δική σου, που θα την κρατήσει στα χέρια της σαν ότι πιο πολύτιμο έχει! Για να μην ψάχνεις, βρήκαμε αυτήν που κάνει τη διαφορά, από το ελληνικό brand G&P Jewellery. Το κορίτσι σου θα εκτιμήσει ιδιαιτέρως τον ξεχωριστό σχεδιασμό του και την ιδιαίτερη αισθητική αυτού του δαχτυλιδιού. Όσο για το μέγεθος δε χρειάζεται να έχεις καμία ανησυχία. Το δαχτυλίδι αυξομειώνεται για να ταιριάζει σε όλα τα δάχτυλα.

Δες ΕΔΩ το Δαχτυλίδι Silver Wavy Heart

 

Δες ΕΔΩ το δαχτυλίδι Gold Wavy Heart

Θα το παραλάβεις σε πολυτελή κασετίνα!

 Eshop: gpjewellery.gr

FB: G&P Jewellery Designer 

Instagram: gpjewellerydesigners 

Continue Reading

Trending