Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Χαρά Κουταλού: «Πρωτοπόρος στην Αγροτικό Τομέα »

Η Χαρά Κουτάλου είναι πτυχιούχος Μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος MSc in Computer Science από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Από το 1993 και ως το 2010 δραστηριοποιήθηκε στο χώρο της πληροφορικής και της ανάπτυξης εφαρμογών πληροφορικής. Το 2010 ίδρυσε τη MATRIX Information Technologies με αντικείμενο την ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών λογισμικού για τον αγροτικό τομέα. Από το 1996 είναι μέλος της Ομάδας Διοίκησης του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής (ΕΙΠ) του παραρτήματος Μακεδονίας της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Από το 2015 είναι μέλος ΔΣ του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βόρειας Ελλάδας (ΣΕΠΒΕ) και από το 2017 Γραμματέας του Συνδέσμου. 

  1. Συστήστε μας την ομάδα σας και μιλήστε μας για το πως αποφασίσατε να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό InnoWise Challenge Lab;

Ίδρυσα την επιχείρηση με όραμα την παροχή καινοτόμων λύσεων τεχνολογίας για την ολοκληρωμένη γεωργία στην Ελλάδα και διεθνώς. Εδώ και 5 χρόνια ασχολούμαστε με την παροχή υπηρεσιών στον αγροτικό τομέα, τόσο προς τους ίδιους τους αγρότες όσο και προς φορείς που σχετίζονται με την αγροτική παραγωγή. Με την ομάδα μου φιλοδοξούμε να κάνουμε προσιτές τις νέες τεχνολογίες σε όλους τους εμπλεκόμενους. 

Ο διαγωνισμός Innowise Challenge Lab θα έλεγα ότι ήρθε την κατάλληλη στιγμή. Έχουμε αναπτύξει μια λύση για τη διαχείριση του αρδευτικού νερού η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλές χώρες της Ευρώπης, της Μεσογείου και διεθνώς. Αυτό που μας έλειπε ήταν η αναγνώριση εκτός της χώρας μας και ο διαγωνισμός μας παρέχει αυτή την ευκαιρία. 

  1. Ποιο είναι το καινοτόμο προϊόν που προσφέρει η επιχείρησή σας και πώς προέκυψε η δημιουργία του;

Πρόκειται για την υπηρεσία SmartWater η οποία είναι μια εφαρμογή λογισμικού που διατίθεται μέσω Web σε φορείς που διαχειρίζονται το αρδευτικό νερό στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες της Νότιας Ευρώπης και της Μεσογείου. Διαχειρίζεται όλα τα μητρώα δεδομένων καθώς και όλες τις καθημερινές ή εποχιακές εργασίες του φορέα. Παράγει αυτόματα όλες οι απαραίτητες εκτυπώσεις για την καθημερινή λειτουργία του φορέα καθώς και στατιστικά στοιχεία. Παρέχει όλες τις διαδικασίες που δίνουν τη δυνατότητα λήψης έγκυρων αποφάσεων με αποτέλεσμα τη διευκόλυνση του έργου του φορέα. Καταργεί τη χρήση χαρτιού, παρέχει διαφάνεια στη χρήση του νερού, διευκολύνει την καθημερινή εργασία όλων των εμπλεκομένων, κι όλα αυτά μόνο με ένα κινητό τηλέφωνο κα μερικά κλικ! Μέσω του διαδικτύου όλοι οι εμπλεκόμενοι μπορούν να έχουν ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο. 

Η εφαρμογή μπορεί να λειτουργήσει είτε με καταχωρήσεις με το χέρι είτε να δεχτεί δεδομένα από αισθητήρες. Μπορεί επίσης να συνδεθεί με τηλεχειριζόμενο εξοπλισμό κι έτσι όλες οι ενέργειες να γίνονται χωρίς αλλαγή περιβάλλοντος από το χρήστη.  

Συνοπτικά θα έλεγα ότι η χρήση της εφαρμογής SmartWater οδηγεί στην καλλιέργεια μιας νέας κουλτούρας για την ορθολογικότερη χρήση του νερού τόσο στο προσωπικό του φορέα όσο και στους αγρότες. 

Να προσθέσω ότι ο φορέας όχι μόνο δεν θα επιβαρυνθεί οικονομικά από τη χρήση της εφαρμογής αλλά μπορεί να έχει και κέρδος. 

Μελλοντικά μπορεί να δώσει τη δυνατότητα χρέωσης ανάλογα με τη χρήση του αρδευτικού νερού. 

Με τη διαχείριση του νερού και ειδικότερα του αρδευτικού ασχολούμαστε εδώ και μερικά χρόνια. Ήδη διαθέτουμε στην αγορά την εφαρμογή Agrenio η οποία δίνει στους αγρότες συγκεκριμένες συμβουλές για το πόσο και πότε να ποτίσουν τα χωράφια τους με τη χρήση αισθητήρων εδάφους ή μετεωρολογικών δεδομένων. Η εφαρμογή SmartWater θα έλεγα ότι είναι το επόμενο βήμα στη διαχείριση του αρδευτικού νερού κι αυτό που ίσως έχει το μεγαλύτερο αντίκτυπο μιας και οδηγεί στο εξορθολογισμό της χρήσης του νερού σε μεγάλες εκτάσεις. 

  1. Με ποιον τρόπο πιστεύετε ότι η τεχνολογία θα βοηθήσει στην εύρεση λύσεων που διασφαλίζουν τη βιώσιμη διαχείριση των υδατικών πόρων στην χώρα μας και στην Ευρώπη;

Το νερό είναι ένας φυσικός πόρος που καταλαμβάνει περίπου το 70% της γης. Παρόλο που υπάρχει νερό πάνω στη γη περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο στοιχείο, δεν είναι ανεξάντλητο. Κατά τα προηγούμενα χρόνια η τεχνολογική εξέλιξη οδήγησε στην υπερεκμετάλλευση του πολύτιμου αυτού αγαθού με τη χρήση όλο και περισσότερο από τα αποθέματα υπόγειου νερού. Δημιουργήθηκε τότε και μια αντίληψη ότι το νερό είναι ανεξάντλητο, πράγμα που προφανώς δεν ισχύει. Επίσης μια λανθασμένη αντίληψη είναι ότι όσο περισσότερο νερό ρίξει κάποιος σε μια καλλιέργεια, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η απόδοση. Το νερό φυσικά και είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη των φυτών, όμως η υπερβολική χρήση νερού μπορεί να επιφέρει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα και να οδηγήσει σε ασθενικά φυτά. Σήμερα ο Νέες Τεχνολογίες με τη χρήση του διαδικτύου, τους αισθητήρες, την Τεχνητή Νοημοσύνη και άλλα εργαλεία που διαθέτει έρχεται να ανατρέψει αυτό το ισοζύγιο στη χρήση του νερού. Η τεχνολογία μπορεί να συμβάλει στην ανατροπή της κουλτούρας σχετικά με τη χρήση του νερού και να οδηγήσει σε πιο ορθολογική χρήση του. Το πρώτο βήμα για οποιαδήποτε αλλαγή, γνωρίζουμε ότι είναι οι ακριβείς μετρήσεις. Από τα αποτελέσματα των μετρήσεων οι επιστήμονες και οι αρμόδιοι θα μπορέσουν να βρουν λύσεις που να διασφαλίζουν τη βιώσιμη διαχείριση των υδατικών πόρων στην χώρα μας και σε οποιαδήποτε χώρα. 

  1. Πόσο εύκολος είναι ο χώρος της τεχνολογίας και της καινοτομίας για τις γυναίκες επιχειρηματίες και ποιες οι προκλήσεις που αντιμετωπίζετε;

Ο χώρος της τεχνολογίας και της καινοτομίας για τις γυναίκες παρουσιάζει επιπλέον δυσκολίες, κι αυτό όχι επειδή οι γυναίκες υστερούν σε γνώσεις και δεξιότητες αλλά εξαιτίας της κουλτούρας. Η κουλτούρα είναι αυτή που προκαλεί εμπόδια επιπλέον αυτών που αντιμετωπίζει οποιοσδήποτε ασχολείται με αυτούς τους τομείς. Ξέρετε, πολλές γυναίκες στο παρελθόν είχαν ασχοληθεί και είχαν παρουσιάσει εξαιρετικά αποτελέσματα στο χώρο της τεχνολογίας. Σιγά σιγά όμως βλέπουμε όλο και λιγότερες γυναίκες να ασχολούνται με την τεχνολογία κι αυτό συμβαίνει σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ξαφνικά οι γυναίκες δεν τα καταφέρουν πια με την τεχνολογία, είναι το κοινωνικό αφήγημα που τις αποτρέπει. Είναι καιρός αυτό το αφήγημα να ανατραπεί γιατί τελικά δεν είναι μόνο οι γυναίκες χαμένες αλλά ολόκληρη η κοινωνία. Οι γυναίκες μπορούν να φέρουν νέα οπτική στην τεχνολογία και την καινοτομία. Αυτή η νέα οπτική ξενίζει στην αρχή κι αυτή είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχω αντιμετωπίσει. Θα πρέπει να ασχοληθώ και να αφιερώσω ενέργεια και χρόνο για να πετύχω την αποδοχή, το σημείο μηδέν, εκεί από όπου ξεκινάν συνήθως οι άνδρες. Υπάρχει μια αμηχανία τουλάχιστον για το γεγονός ότι μια γυναίκα ασχολείται με την τεχνολογία, την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα ταυτόχρονα. 

  1. Τι στόχους έχετε για το μέλλον, μετά και τη συμμετοχή σας στο διαγωνισμό InnoWise Challenge Lab; Πως σας φαίνεται η εμπειρία συμμετοχής σε έναν διαγωνισμό καινοτομίας που διοργανώνεται από έναν σημαντικό ευρωπαϊκό φορέα;

Και μόνο η συμμετοχή μου στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό Innowise Challenge Lab θεωρώ ότι είναι επιτυχία. Είναι μια πολύ πλούσια εμπειρία που με έχει φέρει σε επαφή με αξιόλογους ανθρώπους που ασχολούνται με το νερό σε όλη την Ευρώπη. Η βοήθεια που μας παρέχουν οι μέντορες αλλά και όλοι οι συμμετέχοντες σε αυτό το διαγωνισμό είναι πέρα από κάθε φαντασία. Η ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων με την ελίτ της Ευρώπης για θέματα κοινού ενδιαφέροντος με έχει εξιτάρει και μου δίνει τεράστια δύναμη να συνεχίσω. 

Είτε κερδίσω κάποιο βραβείο είτε όχι, έχω κερδίσει ήδη πολλά. Φυσικά και το βραβείο είναι σημαντικό και θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να πάρω κάποιο. 

Ο διαγωνισμός μπορεί να γίνει η αρχή για το άνοιγμα σε άλλες αγορές στην Ευρώπη αλλά και εκτός Ευρώπης για το SmartWater. Είναι πολλοί αυτοί που παρακολουθούν το διαγωνισμό και ενδιαφέρονται για τις καινοτομίες που παρουσιάζονται. Στόχος μου είναι να προχωρήσει η υπηρεσία σύντομα σε αγορές και εκτός της ελληνικής. Η αρχή μπορεί να γίνει με χώρες με παρόμοιες συνθήκες διαχείρισης του αρδευτικού νερού όπως οι χώρες του ευρωπαϊκού Νότου, τα Βαλκάνια και η Μεσόγειος. 

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)

Μια παρέα τριών φίλων ο Νίκος Θεοδωρής, ο Φώτης Σπίνος και ο Μάνος Αποστολόπουλος με πολύ πάθος, γνώση, εμπειρία προσπαθούσαν από πάντα να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή γεύση του καφέ. Έτσι, ξεκίνησαν το εγχείρημά τους να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό εμφιαλωμένο καφέ που μπορείς να καταναλωθεί οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε στιγμή.

Κύριε Αποστολόπουλε Μάνο, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Οι σπουδές μου ήταν στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίες όμως δεν ολοκληρώθηκαν καθώς εκείνο τον καιρό προτίμησα να εργαστώ, αργότερα δεν υπήρχε ο χρόνος και ιδίως η διάθεση να τις συνεχίσω. Παρ όλα αυτά, το γεγονός πως δεν σπούδασα δεν με απέτρεψε να κάνω τα βήματα που ήθελα. Ομοίως οι συνεταίροι μου σπούδασαν σε διαφορετικά πεδία, όπως η ψυχολογία και η μηχανική αυτοκινήτων.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Και οι τρεις μας εργαστήκαμε από πολύ νωρίς στον χώρο της εστίασης και στον καφέ, στην πορεία καθώς εξειδικευτήκαμε με αφοσίωση μας στο να σερβίρουμε τον καλύτερο καφέ παντού και πάντα. Προσωπικά ασχολήθηκα με το κομμάτι της κρύας εκχύλισης το 2013 και ανέπτυξα τις γνώσεις μου σε αυτή την μέθοδο. Έξι χρόνια αργότερα, είδα ότι υπήρχε μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά και ειδικά στα ποιοτικά  εμφιαλωμένα προϊόντα καφέ, καθώς μέχρι τότε υπήρχαν μόνο παρασκευάσματα καφέ με γάλα συντηρητικά και ζάχαρη. Όταν έγινε η πρόταση από τον Φώτη να κάνουμε την δική μας επιχείρηση, πρότεινα να κάνουμε την First Cold Brew δηλαδή την πρώτη και την μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένων καφέδων κρύας εκχύλισης.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Οι συμβουλές που έχουμε πλέον είναι αναρίθμητες, αρχικά σε πρακτικά κομμάτια και διαδικασίες, δεν θα σταθώ όμως σε αυτές.

Αυτό που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος που θέλει να ξεκινήσει κάτι δικό του, είναι αρχικά να διαλέξει με σύνεση τους ανθρώπους που θα ξεκινήσει την κοινή αυτή πορεία, να μοιράζετε τις ιδέες του και να μην φοβάται ότι θα τις κλέψουν γιατί δεν είναι η ιδέα το ζήτημα αλλά η ομάδα που την κάνει πραγματικότητα και τέλος να έχει πίστη στο εγχείρημα και υπομονή.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

Προσπαθούμε ιδιαίτερα να μην σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια. Σε αυτό βοηθάει και η κρύα εκχύλιση καθώς χρειάζονται λιγότεροι πόροι για να την παραγωγή μας, οπότε θα έλεγε κανείς ότι είναι ένας πιο «πράσινος» καφές, παράλληλα επιλέγουμε συσκευασίες οι οποίες ανακυκλώνονται και σε κάθε μας στάδιο έχουμε ελαχιστοποιήσει τις φύρες. Το υπόλειμμα του καφέ το πετάμε σε καφέ κάδους για οργανικά απορρίμματα και παράλληλα συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες που μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν, όπως για καλλυντικά σαπούνια και οργανικά λιπάσματα.  


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Πρωτοπορία, καινοτομία και αφοσίωση για αυτό που κάνουμε,

Να συνεχίσουμε με την ίδια αγάπη γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Στα σχέδια μας είναι να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές, για να γίνει όμως αυτό πρέπει πρώτα να αναπτύξουμε επιπλέον την μονάδα παραγωγής.

Θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να γίνει η εταιρεία μας, ένας σταθμός ζωής για περισσότερους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος.

Μάνος Αποστολόπουλος

Συνιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος του First Cold Brew


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα

Το “Naughty Dogs” είναι μια εταιρεία που προέκυψε μέσα από τις φυλακές όσο οι ιδρύτριες της Αντρέα και Κική έμαθαν να δημιουργούν κρέμες και άλλα προϊόντα καλλωπισμού από συνταγές που μοιράζονταν. Πρόκειται για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο να προσφέρει αξέχαστα αρώματα μέσα από ποικίλα προϊόντα που κάθονται πάνω στο σώμα με αγάπη και σεβασμό.

Κυρία Κική και κυρία Αντρέα, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Κική: Έχω σπουδάσει ηθοποιός σε δημόσιο ΙΕΚ. Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι στιγμής ξεκινάει από το δημοτικό, όπου αγόραζα ζελεδάκια από το σούπερ μάρκετ και τα πουλούσα ακριβότερα σε
μικρές συσκευασίες στους συμμαθητές μου. Έπειτα αναβάθμισα τη δραστηριότητα μου με αξεσουάρ από χάντρες που τα έφτιαχνα μόνη μου σπίτι και τα εμπορευόμουν. Με τα λεφτά που έβγαλα αγόρασα λάπτοπ στο οποίο έγραφα CD τα οποία πουλούσα στους συμμαθητές μου . Έπειτα στην Αθήνα δούλευα ως σερβιτόρα και παράλληλα πουλούσα τσαντάκια. Λέγοντας αστείες ιστορίες από τη
δουλειά μου ως σερβιτόρα έγινα γνωστή , κατάφερα να κάνω επιτυχημένες παραστάσεις και να βγάζω χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Ύστερα αφού μάζεψα κάποια χρήματα αποφάσισα να τα επενδύσω ανοίγοντας το naughty dogs με την καλή μου φίλη Αντρέα.


Αντρέα: Έχω σπουδάσει χημικός. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρουμάνια. Στα 26 μου αποφάσισα να μεταναστεύσω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι καλύτερο για μένα. Η προσαρμογή μου και η επαγγελματική μου πορεία ήταν δύσκολη,δουλεύοντας αρκετά χρόνια στην εστίαση και παράλληλα
μεγαλώνοντας ένα παιδί μόνη μου. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιχείρηση με την κολλητή μου φίλη Κική.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Επιλέξαμε μαζί με την φίλη μου Κική να ξεκινήσουμε αυτή την επιχείρηση από την επιθυμία μας για ανεξαρτησία. Πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια «οικογένεια» την οποία τελικά δημιουργήσαμε, με τα άτομα που εμείς επιλέξαμε να είναι κοντά μας σε αυτό το ταξείδι. Λόγω της δύσκολης επαγγελματικής μας πορείας ήταν ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν , και να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν ήττες, παρά μόνο μαθήματα.
Μην κάνετε κάτι εφήμερο αλλά χτίστε τη δική σας ιστορία!


Ποια η έμπνευση πίσω από το ιδιαίτερο design και τις ιδιαίτερες ονομασίες των προϊόντων σας;

Καθημερινά παρατηρούμε την ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί ελεύθερα. Η ιδέα
μας ήταν αφού όλοι τα σκεφτόμαστε από μέσα μας, γιατί να μη τα βγάλουμε προς
τα έξω;

Οι ονομασίες των προϊόντων δείχνουν και την άποψη μας για τη ζωή, δεν
χρειάζεται να την παίρνουμε στα σοβαρά , όλα εμπεριέχουν χιούμορ μέσα τους, αν
έχει κανείς τα μάτια να το δει. Σίγουρα αυτή η πινελιά έλειπε από την αγορά όπως και
αποδείχθηκε.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Μία λέξη μας εμπνέει: Η αγάπη


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες για την εταιρεία σας;

Στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξουμε δυο φυσικά κατάστημα, ένα στο κέντρο της Αθήνας
και ένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στο πολύ κοντινό μέλλον, θα λανσάρουμε 20
νέους κωδικούς που σίγουρα θα σας συναρπάσουν οπότε… αναμείνατε στις θέσεις
σας!

Andreea Boboc | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Κική Λιτσάκη | Συνιδρυτής Naughty Dogs


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…

Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.


Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;

Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.


Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;

Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.


Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;

Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..


Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;

Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;

Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.

Παναγιώτα Μαθιουδάκη,

Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.

Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending