Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Ανοικτή πρόσκληση για 30 υποτροφίες!

Το πρόγραμμα START επιστρέφει και ανακοινώνει την 5η και τελευταία ανοικτή πρόσκληση για 30 υποτροφίες!

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων έως και την 7η Απριλίου 2019


  • Είσαι απόφοιτη/ος πανεπιστημίου?
  • Έχεις δημιουργικές ιδέες για λύσεις σε κοινωνικά προβλήματα στην Ελλάδα μέσα από πολιτιστικές πρωτοβουλίες?
  • Θέλεις να εκπαιδευτείς στην διαχείριση έργων με κοινωνικοπολιτιστικό χαρακτήρα και να κάνεις τις ιδέες σου πράξη?

Αν ναι, τότε η πρόσκληση αυτή σε αφορά!


Κατάθεσε το όραμα και τις ιδέες σου για τη Δημιουργία Πολιτιστικής Αλλαγής στην κοινότητά σου και γίνε μία/ένας από τους τριάντα νέους υπότροφους του προγράμματος STARTCreate Cultural Change.

Μέσα από τρεις (3) διαδοχικές φάσεις, το πρόγραμμα START δίνει την δυνατότητα στους υποτρόφούς του να εξελίξουν μια καινοτόμο ιδέα σε πολιτιστική πρωτοβουλία και να αναπτύξουν τα επαγγελματικά προσόντα που θα τους επιτρέψουν να μετατρέψουν την πρωτοβουλία τους σε μια βιώσιμη και δημιουργική επιχείρηση στο μέλλον.

Με τη νέα Ανοικτή Πρόσκληση του προγράμματος START – Create Cultural Change για το έτος 2019/20 γιορτάζουμε την 5η επέτειο του προγράμματος! Αναζητούμε για μια ακόμη φορά καινοτόμες ιδέες για την ενίσχυση των τοπικών κοινοτήτων και την προώθηση της κοινωνικής συνοχής μέσω του πολιτισμού.

Τελευταία ευκαιρία

Συγχρόνως με αυτή την επέτειο, το πρόγραμμα START ολοκληρώνεται. Μέχρι  σήμερα έχουν υλοποιηθεί 42 πολιτιστικές πρωτοβουλίες από συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, οι οποίοι κινητοποίησαν περισσότερους από 14.000 πολίτες σε όλη την Ελλάδα και πρόσφεραν ενδυνάμωση σε μια περίοδο κρίσης.

Ολοκληρώνοντας την 5ετή πορεία του προγράμματος START το 2020, θα έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα συνολικά 150 επαγγελματίες, σχηματίζοντας ένα ισχυρό δίκτυο πολιτιστικών διαχειριστών. Αυτή η ολοένα και μεγαλύτερη κοινότητα κοινωνικής αλλαγής, θα συνεχίσει να εμπνέει, να δημιουργεί και να συντηρεί την ανάπτυξη του κοινωνικοπολιτιστικού τομέα στην Ελλάδα.

Γίνε μια/ένας από αυτούς!

Τα έργα τους μπορεί να είναι έμπνευση για το δικό σου! Μάθε περισσότερα στο http://www.startgreece.net/fellows.

Η διαδικασία των αιτήσεων

Ο νέος γύρος υποτροφιών προκυρήσσεται την 1η Μαρτίου 2019. Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους έως και τις 7 Απριλίου, μέσα από τη σελίδα www.startgreece.net. Οι 30 υπότροφοι που θα επιλεγούν, μέσα από μια διαδικασία συνεντεύξεων, να συμμετάσχουν στην πρώτη φάση του προγράμματος, θα ταξιδέψουν στη Γερμανία για ένα εντατικό πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων και πρακτικής άσκησης. Κατά τη διαμονή τους εκεί, κάθε υπότροφος θα συνεργαστεί με ένα από τα κέντρα του δικτύου της Ομοσπονδιακής Ένωσης Κοινωνικοπολιτιστικών Κέντρων της Γερμανίας έπειτα από μια διαδικασία εξειδικευμένης αντιστοίχισης.

Γλώσσα εργασίας του προγράμματος είναι τα Αγγλικά.


Αναλυτικά οι φάσεις του προγράμματος

Η πρώτη φάση του προγράμματος διαρκεί από τις 22 Σεπτεμβρίου έως τις 20 Νοεμβρίου 2019 και περιλαμβάνει δύο (2) μήνες κατάρτισης και πρακτικής άσκησης στην Γερμανία, προσφέροντας στους υπότροφους του START διεθνή εμπειρία στη διαχείριση πολιτιστικών προγραμμάτων και τη δυνατότητα να διαμορφώσουν την τελική μορφή της πρότασής τους για πολιτιστικές πρωτοβουλίες που θα εφαρμοστούν στην Ελλάδα κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος. Έπειτα από μια (1) εβδομάδα κατάρτισης στο Βερολίνο και έξι (6) εβδομάδες πρακτικής άσκησης σε ένα κοινωνικοπολιτιστικό κέντρο της Γερμανίας, η πρώτη φάση ολοκληρώνεται στη Στουτγάρδη με μια (1) επιπλέον εβδομάδα εκπαίδευσης και την επιλογή των δεκαπέντε (15) υποτρόφων που θα συνεχίσουν στην επόμενη φάση, μέσα από μια διαδικασία προφορικής παρουσίασης των πρωτοβουλιών τους (pitching). Η υποτροφία της πρώτης φάσης ανέρχεται σε 800€ το μήνα και καλύπτει όλα τα βασικά έξοδα διαβίωσης των υποτρόφων.

Η δεύτερη φάση του προγράμματος διαρκεί από 1η Δεκεμβρίου 2019 έως 31 Μαΐου 2020 και υλοποιείται στην Ελλάδα. Εκτός από τη συνέχιση της μηνιαίας υποτροφίας (800€), το πρόγραμμα προσφέρει στους δεκαπέντε (15) υπότροφους χρηματοδότηση έως 10.000€ καθώς και ένα πλαίσιο υποστήριξης για την επιτυχή έναρξη και υλοποίηση των πρωτοβουλιών τους. Η φάση αυτή περιλαμβάνει επαγγελματική καθοδήγηση και εργαστήρια ανταλλαγής γνώσεων με στόχο την ανάπτυξη της ικανότητας επιχειρηματικής σκέψης και την επίλυση προβλημάτων των υποτρόφων. Η δεύτερη φάση ολοκληρώνεται τον Ιούνιο με ένα διήμερο δημόσιων εκδηλώσεων όπου οι υπότροφοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τις πρωτοβουλίες τους και να εκμεταλλευτούν ευκαιρίες δικτύωσης με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς χρηματοδότησης που προσφέρει το πρόγραμμα.

Η τρίτη φάση του προγράμματος διαρκεί από το Σεπτέμβριο του 2020 και έπειτα, με την απονομή των Βραβείων Ανάπτυξης (START Scaling Grants) ύψους από 5.000 έως 15.000 ευρώ σε πρωτοβουλίες που ξεχώρισαν για τον κοινωνικό τους αντίκτυπο, την πολιτιστική τους καινοτομία και τη δυνατότητά τους να συνεχιστούν και να αναπτυχθούν περαιτέρω στο μέλλον. Τα βραβεία αυτά απονέμονται από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση  αποκλειστικά σε υποτρόφους του προγράμματος START και ο αριθμός, το ύψος και η διαθεσιμότητά τους μπορεί να διαφέρει ανά έτος. Στην φάση αυτή, οι υπότροφοι του προγράμματος λαμβάνουν, επίσης, δωρεάν πρόσβαση σε υπηρεσίες εκπαίδευσης, συμβουλευτικής και mentoring, μέσω του Social Dynamo του Ιδρύματος Μποδοσάκη.

Σχετικά με το πρόγραμμα «START – Create Cultural Change»

Το START – Create Cultural Change είναι ένα πρόγραμμα μετεκπαίδευσης και υποτροφιών για ανερχόμενους πολιτιστικούς διαχειριστές στην Ελλάδα, το οποίο υποστηρίζει νέους δημιουργούς να προωθήσουν τις πολιτιστικές τους πρωτοβουλίες, οι οποίες ενισχύουν την κοινωνική συνοχή στο τοπικό τους περιβάλλον. Στόχος του προγράμματος START είναι η δημιουργία νέων προοπτικών για νεοεισερχόμενους στο επάγγελμα με την προώθηση της ανταλλαγής και της ανάπτυξης στον τομέα της κοινωνικοπολιτισμικότητας και την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής στην Ευρώπη.

Το πρόγραμμα υλοποιείται μέσω του Ιδρύματος Robert Bosch (Robert Bosch Stiftung) σε συνεργασία με το Goethe-Institut Thessaloniki και τη μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα Ομοσπονδιακή Ένωση Κοινωνικοπολιτιστικών Κέντρων (Bundesvereinigung Soziokultureller Zentren e.V.) και υποστηρίζεται από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση και το Ίδρυμα Μποδοσάκη.

 

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προγράμματα

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!

Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη

Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!

Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης: 

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.

Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.

Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative. 

Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.

Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

BUSINESS COMMUNICATION

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.

Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.

Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις  και τεχνικές.

Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.

  • Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.

  • Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.

  • Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.

  • Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης  σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.

  • Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.

Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!

Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται  ότι η  σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.

1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.

2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.

3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου

4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.

5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας  φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η  «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.

7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.

8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος

σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.

9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα  και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.

10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

της Μαριάννας Τσουλιά.

Continue Reading

Trending