Επιχειρηματικότητα
Βραβεία Ανάπτυξης & Επιχειρηματικότητας
Βραβεία Ανάπτυξης & Επιχειρηματικότητας “Growth Awards” 2019
Η Eurobank και η Grant Thornton επιβραβεύουν την επιχειρηματική αριστεία
Ο επιτυχημένος θεσμός των Βραβείων Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας “Growth Awards” που αποτελούν κοινή πρωτοβουλία της Eurobank και της Grant Thornton, συνεχίζεται για τρίτη διαδοχική χρονιά επιβραβεύοντας, υγιείς, σύγχρονες, ελληνικές επιχειρήσεις που συμβάλλουν με τις πρακτικές και τις επιδόσεις τους στη διαμόρφωση ενός νέου επιχειρηματικού τοπίου στη χώρα.
Η τελική επιλογή των επτά (7) νικητών των “Growth Awards” 2019, θα ανακοινωθεί την Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2019, στην Τελετή Βράβευσης, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
H έναρξη της εκδήλωσης θα γίνει από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurobank, κ. Φωκίωνα Καραβία, ενώ κεντρική ομιλήτρια της τελετής θα είναι η κα Inma Martinez, Venture Partner της εταιρίας Deep Science Ventures, η οποία θα αναφερθεί στην τεχνολογική μετάβαση των επιχειρήσεων στον 21ο αιώνα, αναλύοντας την αναμενόμενη συνεργασία ανθρώπων και μηχανών και το ρόλο που θα διαδραματίσει η τεχνητή νοημοσύνη στο άμεσο μέλλον.
Έχουν προγραμματισθεί δύο ενότητες διαλόγου σχετικά με:
- Το θεσμό και τη φιλοσοφία των “Growth Awards” από τους Προέδρους της Επιτροπής Βράβευσης και εμπνευστές της πρωτοβουλίας, κ.κ. Νικόλαο Καραμούζη, Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Eurobank και Βασίλειο Καζά, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Grant Thornton.
- Το state of play των ελληνικών επιχειρήσεων από τους συνεργάτες της Grant Thornton, κ. Θανάση Ξύνα, κα Χριστίνα Τσιρώνη και κα Λίνα Καζά.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα παρουσιαστεί μελέτη με θέμα «Ελληνικές Επιχειρήσεις & Ψηφιακός Μετασχηματισμός».
Η Επιτροπή Βράβευσης είναι 18μελής και σε αυτήν προεδρεύουν, από κοινού, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Eurobank, κ. Ν. Καραμούζης, και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Grant Thornton, κ. Β. Καζάς. Τα μέλη της Επιτροπής Βράβευσης είναι σημαντικές προσωπικότητες του ελληνικού επιχειρηματικού κόσμου:
- Ανδρέας Ανδρεάδης, Επίτιμος Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΤΕ & Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΗ ΣΑΝΗ Α.Ε.
- Νέλλη Κάτσου, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου & Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΦΑΡΜΑΤΕΝ Α.Β.Ε.Ε.
- Ευτύχιος Βασιλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος, AUTOHELLAS S.A. / HERTZ
- Κωνσταντίνος Βασιλείου, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Eurobank
- Σπύρος Θεοδωρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Chipita Α.Ε.
- Νέλλη Κάτσου, Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου & Διευθύνουσα Σύμβουλος, ΦΑΡΜΑΤΕΝ Α.Β.Ε.Ε.
- Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ΤΕΜΕΣ Α.Ε.
- Ευάγγελος Μυτιληναίος, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.
- Δημήτρης Παπαλεξόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, ΤΣΙΜΕΝΤΑ ΤΙΤΑΝ Α.Ε.
- Γιώργος Προβόπουλος, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, Eurobank Bulgaria ΑD
- Γιάννης Ρέτσος, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, ΣΕΤΕ
- Ασημίνα Τζίκα, Διευθύνουσα Σύμβουλος, ELVIAL A.E.
- Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου & Διευθύνων Σύμβουλος, ΟΤΕ
- Θεόδωρος Φέσσας, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, ΣΕΒ
- Βασίλης Φουρλής, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, Fourlis Holdings S.A.
- Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου & Διευθύνουσα Σύμβουλος, Navios Maritime Holdings
Η θεσμοθέτηση των Βραβείων Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας “Growth Awards” υπαγορεύθηκε από την ανάγκη ανάδειξης και επιβράβευσης ελληνικών επιχειρήσεων με τα χαρακτηριστικά εκείνα που αποτελούν την, εν τοις πράγμασι, απάντηση της εγχώριας επιχειρηματικότητας στην αναπτυξιακή διαδικασία και την ουσιαστική στήριξη της ελληνικής οικονομίας σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον διεθνώς. Ειδικότερα, επιχειρήσεων που ξεχώρισαν και διακρίνονται για τις οικονομικές τους επιδόσεις, αλλά και για το ισχυρό τους αποτύπωμα σε όρους εξωστρέφειας, διαφάνειας, σύγχρονης εταιρικής διακυβέρνησης, εργασιακής κουλτούρας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, συμβάλλοντας στη συλλογική προσπάθεια εξασφάλισης της διατηρήσιμης ανάκαμψης στην ελληνική οικονομία.
Η διαδικασία αξιολόγησης για την ανάδειξη των επιχειρήσεων που ξεχώρισαν για την ανάπτυξη, την αριστεία και τη δυναμική τους, περιλαμβάνει τη χρήση ειδικών αναλύσεων βασικών χρηματοοικονομικών μεγεθών 8.000 περίπου επιχειρήσεων, βάσει του μοντέλου αξιολόγησης “Financial Growth/Health Matrix” της Grant Thornton, αλλά και τις πραγματικές ιστορίες των εταιρειών.
Στο πλαίσιο της διοργάνωσης θα απονεμηθούν έξι (6) βραβεία σε ισάριθμες ελληνικές επιχειρήσεις που διακρίθηκαν στις παρακάτω κατηγορίες:
- Λειτουργική / Επιχειρησιακή βελτίωση
- Ανάπτυξη προϊόντος / αγορών
- Ανθρώπινο δυναμικό & Εταιρική κουλτούρα
- Επενδύσεις
- Εταιρική & Κοινωνική Ευθύνη
- Επιχειρηματική Αριστεία
ενώ, φέτος, θα απονεμηθεί για πρώτη φορά το βραβείο «Ψηφιακής Εξέλιξης» και αφορά εταιρείες που μεταβαίνουν ήδη επιτυχώς στην ψηφιακή εποχή.
Προγράμματα
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!
Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη
Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.
Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.
Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα
Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού
-
ΕκδηλώσειςΣυνέδριο: Οικολογική Κρίση & Οικονομικές Επιπτώσεις
-
ΔιακόσμησηΠώς να κάνετε mix & match με διάφορα στυλ διακόσμησης ανανεώνοντας τον χώρο

