Επιχειρηματικότητα
Εγκαίνια του Πολυχώρου Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης στη Νέα Σμύρνη

Τη δέσμευση ότι το υπουργείο Εσωτερικών και η Αυτοδιοίκηση θα προστατεύουν και θα αναβαθμίσουν το περιβάλλον, επεκτείνοντας το πρόγραμμα ανταποδοτικής ανακύκλωσης σε ολόκληρη τη χώρα, ανέλαβε ο υπουργός Εσωτερικών κ. Τάκης Θεοδωρικάκος σε χαιρετισμό του στα εγκαίνια του νέου Πολυχώρου Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης στη Νέα Σμύρνη.
Η Νέα Σμύρνη είναι μια από τις πέντε πόλεις στις οποίες εφαρμόζεται το πιλοτικό πρόγραμμα «Νέα Γενιά Ανακύκλωσης» του υπουργείου Εσωτερικών, για την ανταποδοτική ανακύκλωση. Έχουν προηγηθεί τα εγκαίνια σε αντίστοιχους Πολυχώρους σε Καλλιθέα, Ναύπλιο και έπονται στα Ιωάννινα και στην Άνδρο.
Τα εγκαίνια του Πολυχώρου στη Νέα Σμύρνη έγιναν παρουσία του Μητροπολίτη Συμεών και παρέστησαν ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης, ο Δήμαρχος Νέας Σμύρνης Σταύρος Τζουλάκης, ο Δήμαρχος Δάφνης-Υμηττού Αναστάσιος Μπινίσκος, η Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Μαρία Ανδρούτσου, ο πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης Νίκος Χιωτάκης και ο Σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα περιβάλλοντος κ. Γιώργος Κρεμλής. Στην εκδήλωση συμμετείχαν μαθητές του 6ου και 7ου Γυμνασίου Νέας Σμύρνης.
Όπως είπε ο κ. Θεοδωρικάκος προσβλέπει πάρα πολύ στη συμμετοχή της νεολαίας στην υλοποίηση του προγράμματος και τόνισε: «Ο υπουργός και η Τοπική Αυτοδιοίκηση είμαστε ταυτισμένοι, είμαστε ένα, ενώνουμε τις προσπάθειές μας γιατί έχουμε έναν κοινό στόχο: Να υπηρετήσουμε όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από τις πολιτικές τοποθετήσεις των πολιτών και των δημάρχων».
Μετά την τελετή των εγκαινίων ο υπουργός Εσωτερικών κ. Θεοδωρικάκος δήλωσε:
«Συνεχίσαμε από τη Νέα Σμύρνη τη μεγάλη πρωτοβουλία του υπουργείου Εσωτερικών με το πιλοτικό πρόγραμμα της Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης. Είναι η νέα γενιά ανακύκλωσης που στηρίζεται στους νέους ανθρώπους που υποστηρίζουν με τη σειρά τους αυτήν την προσπάθεια, την προσπάθεια της ανταποδοτικής ανακύκλωσης από την οποία βγαίνουμε όλοι ωφελημένοι: oι πολίτες, οι Δήμοι, το κράτος και πάνω απ’ όλα το περιβάλλον. Η συνέχεια της πρωτοβουλίας μας είναι την Κυριακή στα Γιάννενα. Σήμερα, από τη Νέα Σμύρνη, το μήνυμα της αισιοδοξίας συνεχίζεται με τη συμμετοχή εκατοντάδων παιδιών, μικρών μαθητών. Όλα τα στοιχεία που έχει το υπουργείο Εσωτερικών δείχνουν ότι η προσπάθεια αυτή έχει μεγάλη απήχηση. Επεκτείνεται στην Περιφέρεια Αττικής όπως τις επόμενες μέρες θα ανακοινώσει ο Περιφερειάρχης κ. Πατούλης, και στη συνέχεια σε όλη την Ελλάδα».
Στην προσφώνησή του ο Δήμαρχος Νέας Σμύρνης κ. Σταύρος Τζουλάκης μεταξύ άλλων επισήμανε ότι το πρόγραμμα θα επιτύχει μόνο αν υπάρχει συνεργασία της εκπαιδευτικής κοινότητας και της Αυτοδιοίκησης. Μεταξύ άλλων είπε:
«Στο «Σπιτάκι» αυτό θα μπορούν οι κάτοικοι της Νέας Σμύρνης να ανακυκλώσουν πλαστικές, μεταλλικές, γυάλινες συσκευασίες ενώ θα λαμβάνουν αυτόματα κουπόνι που θα εξοφλείται σε συνεργαζόμενα Super Market. Κύριε Υπουργέ, πιστεύουμε σε αυτή την πρωτοβουλία και θα την στηρίξουμε. Πιστεύουμε, επίσης, ότι η ανακύκλωση πρέπει να είναι προτεραιότητα κάθε σύγχρονου δήμου. Για τον λόγο αυτόν εμείς, ως Δήμος, που πιστεύουμε στην αειφόρα ανάπτυξη, έχουμε βάλει στόχο το 2020 να φτάσουμε το 30% στα ανακυκλούμενα υλικά.
Κύριε Υπουργέ έχετε βάλει ψηλά τον πήχυ και το Πιλοτικό αυτό Πρόγραμμα με τίτλο «Νέα Γενιά Ανακύκλωσης» θα πετύχει μόνο εάν συνεργαστούν η εκπαιδευτική κοινότητα, οι φορείς της πόλης και η Τοπική Αυτοδιοίκηση».
Στον χαιρετισμό του ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης είπε ότι το 2020 θα είναι για την Αττική έτος ανακύκλωσης και επανεκκίνησης μια καλύτερης ζωής. Με στόχο η Αττική να γίνει «πράσινη» Περιφέρεια. Μεταξύ άλλων είπε:
«Πρώτον, η Αττική όχι μόνο θα γίνει Πράσινη Περιφέρεια, όχι μόνο στην κυκλική ανακύκλωση αλλά και στην κυκλική οικονομία. Συγχρόνως θα δημιουργήσει εκείνες τις δυνατότητες ώστε να μεταλαμπαδεύσει παντού αυτή τη διάθεση.
Σήμερα λοιπόν εγκαινιάζουμε αυτό το σπιτάκι ανακύκλωσης. Είναι έξυπνο σπιτάκι, διότι πάνω από όλα δίνει καθαρό ανακυκλώσιμο υλικό.
Δεύτερον, δημιουργεί τη διάθεση σαν ένα παιχνίδι, σε κάθε παιδί που βλέπουμε εδώ κοντά μας, να μπορεί όχι μόνο να βάλει το δικό του προσωπικό στοίχημα, αλλά και συγχρόνως να πάρει την ανταπόδοση αυτής της προσπάθειάς του.
Τρίτον, συμβάλει σε αυτό που λέμε υγεία και ζωή του αύριο, συμβάλει στη δική του ζωή».
Όπως ανακοίνωσε ο κ. Πατούλης, στις 30 Ιανουαρίου, στο Ζάππειο θα γίνει παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο θα συμβάλλουν οι Δήμοι της Αττικής στο ζήτημα αυτό και στη διαχείριση των στερεών αποβλήτων.
«Εκεί θα δούμε πώς 66 δήμοι σε όλη την Αττική, θα δώσουν το δικό τους δείγμα γραφής μέσα και από την ανταποδοτικότητα και από τον καφέ κάδο, το είπατε για τα βιοαπόβλητα, καθώς επίσης και τις πράσινες γωνιές και γενικότερα πώς θα συγκροτήσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα διαχειριστούμε τα στερεά απόβλητα. Είμαι αισιόδοξος, γιατί βλέπουμε παιδιά, βλέπουμε δημάρχους, βλέπουμε ηγεσίες της σημερινής κυβέρνησης που πιστεύουν ότι το αύριο βρίσκεται μέσα από τη σωστή διαχείριση των στερεών αποβλήτων. Εμείς είμαστε εδώ, μαζί με την αυτοδιοίκηση, για να πούμε 2020 το έτος της Ανακύκλωσης, το έτος για μια επανεκκίνηση για μια καλύτερη ζωή.
Να είστε καλά, καλή δύναμη σε αυτό το ταξίδι».
Στον χαιρετισμό του ο κ. Θεοδωρικάκος είπε:
«Καλημέρα και ευχαριστώ όλους.
Παιδιά, πάνω απ’ όλα ευχαριστώ εσάς. Χωρίς εσάς δεν μπορεί να πετύχει αυτή η προσπάθεια. Εσείς θα κάνετε τη νέα γενιά ανακύκλωσης μόδα. Εσείς θα κάνετε αυτήν την πρωτοβουλία να πετύχει και να ξαναδώσει αυτοπεποίθηση σε όλους μας.
Σεβασμιώτατε, θέλω ιδιαιτέρως να σας ευχαριστήσω γιατί η Εκκλησία μπορεί να παίξει ένα σπουδαίο ρόλο στην επιτυχία αυτής της προσπάθειας. Και με τα θερμά λόγια που απευθύνατε, μας δίνετε κι εσείς δύναμη ότι θα είναι και η Εκκλησία μαζί μας σε αυτήν την προσπάθεια.
Θέλω να ευχαριστήσω το Σύστημα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης γιατί τα 45 σπιτάκια στους πέντε δήμους της χώρας είναι προσφορά του Συστήματος Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης. Μιας προσπάθειας η οποία μέσα στο 2020, όπως είπε νωρίτερα ο Περιφερειάρχης κ. Πατούλης, θα επεκταθεί κατ’ αρχήν σε όλη την Περιφέρεια Αττικής και με την αποφασιστική συνδρομή και του υπουργείου Εσωτερικών θα επεκταθεί σε ολόκληρη την Ελλάδα. Θα γίνει η νέα μόδα, γιατί πιστεύω ότι είναι υγεία, είναι πολιτισμός, είναι αγάπη για τους συνανθρώπους μας, είναι αγάπη για τα παιδιά μας, είναι αγάπη για το αύριο το οποίο οφείλουμε να παραδώσουμε σε αυτά τα παιδιά, τα οποία πιστεύω, ειλικρινά, ότι θα είναι πρωταγωνιστές αυτής της προσπάθειας.
Κύριε Δήμαρχε, στελέχη της Αυτοδιοίκησης.
Ευχαριστώ για την παρουσία σας. Θέλω να περάσω ένα μήνυμα σήμερα. Ο υπουργός και η Τοπική Αυτοδιοίκηση είμαστε ταυτισμένοι, είμαστε ένα, ενώνουμε τις προσπάθειές μας γιατί έχουμε έναν κοινό στόχο: Να υπηρετήσουμε όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από τις πολιτικές τοποθετήσεις των πολιτών και των δημάρχων. Δεν με ενδιαφέρουν προσωπικά αυτές οι τοποθετήσεις. Και έχω βρει ανθρώπους από όλους τους πολιτικούς χώρους με τους οποίος έχουμε μια πολύ δημιουργική συνεργασία. Αυτό είναι το μέτρο της δικής μας προσπάθειας. Η ενότητα των δυνάμεών μας. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος ενισχύει με όλες τις δυνάμεις του αυτήν την πρωτοβουλία- και η αγάπη του για το περιβάλλον είναι πασίγνωστη από την εποχή που ήταν απλός βουλευτής και πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής- μας έχει μεταφέρει ένα μήνυμα το οποίο το εννοώ απολύτως: Οι Έλληνες είμαστε πολύ λίγοι για να είμαστε διχασμένοι. Οφείλουμε να είμαστε ενωμένοι. Οφείλουμε να πάμε όλοι μαζί μπροστά την πατρίδα μας. Και μη κοροϊδευόμαστε, στα πιο πολλά συμφωνούμε.
Η Αυτοδιοίκηση, λοιπόν, μαζί με το υπουργείο Εσωτερικών, θα διασφαλίσουμε το περιβάλλον. Θα το αναβαθμίσουμε. Θα το στηρίξουμε. Προχθές ήμασταν μαζί στον ΣΠΑΥ, όλη αυτή η ευρύτερη περιοχή που ορίζεται από τον Φαληρικό όρμο που ξεκινά από το Μοσχάτο και την Καλλιθέα και φθάνει σε όλη τη νότια έκταση, έχει το μεγάλο πλεονέκτημα ότι γειτνιάζει με τον Υμηττό. Θα έλεγα ότι είναι ένα πολύ όμορφο σύμβολο και ομοίωμα της γαλάζιας και πανέμορφης πατρίδας μας. Γιατί αυτή είναι η Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα με το γαλάζιο της θάλασσας και του ουρανού της, που οφείλουμε να προστατεύουμε και με το πράσινο που έχουν τα πανέμορφα βουνά της, ένα από αυτά είναι μόλις πέντε λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Είναι ευθύνη του υπουργείου Εσωτερικών, μαζί με την Αυτοδιοίκηση, μαζί με τους Δήμους, μαζί με την περιφέρεια Αττικής να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας. Αυτό πιστεύω ότι θέλουν τα παιδιά. Αυτό είναι και το μέτρο της επιτυχίας και της δουλειάς που έχουμε να κάνουμε για να πετύχουμε.
Συνεχίζουμε λοιπόν, και σας ευχαριστώ για τη συνεργασία και για την ενότητα που δείχνουμε όλοι μαζί».
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
Επιχειρηματικότητα
Ανάπτυξη για λίγους ή για όλους;

Aνάπτυξη – Ανάπτυξη, είσαι εδώ?
Θυμόσαστε το παιδικό παιγνίδι μας «Λύκε –Λύκε, είσαι δώ ?» όπου ο Λύκος αναβάλλοντας την εμφάνισή του συνεχώς. για να κερδίσει την εμπιστοσύνη μας, έβαζε λίγα- λίγα τα ρούχα του ώστε να μας εξαντλήσει και να μας τρομάξει στο τέλος: «παίρνω το μπαστούνι μου και σας κυνηγώ!….» και όποιον έπιανε το έτρωγε ή τον φυλάκιζε μέχρι να νικήσει? Κάπως έτσι μας παρουσιάζεται και η «Ανάπτυξη» το τελευταίο διάστημα από όλους του ειδήμονες πολιτικούς ή επαΐοντες ακαδημαϊκούς ή τους εκλεγμένους ηγήτορες φορέων ή think tanks , ή ότι τέλος πάντων εκπροσωπεί την σοφία και τη γνώση των ημερών μας. «Κάτ»ι που κάποια φοβερή στιγμή θα βγει με την μαγκούρα του και θα μας κυνηγήσει. Και εμείς ξαφνιασμένοι δεν θα ξέρουμε γιατί μας κυνηγά …
Τέλος πάντων, καλά τα λόγια καλές οι απόψεις, καλή η ποικιλία των απόψεων , καλή- για ακόμη μία φορά- η θεωρία . Όμως πόσο έχουν όλοι αυτοί οι θεματοφύλακες της οικονομικής θεωρίας αντιληφθεί ότι οι μικροί επιχειρηματίες, οι μικρές ατομικές επιχειρήσεις, οι «μη δημόσιοι υπάλληλο»ι της χώρας μας, που πάντα στηρίζουν την αγορά και την οικονομία , έχουν μείνει μόνοι τους και τραγικά αβοήθητοι , σε ένα μοναχικό διάλογο με τον εαυτό τους, με την αβέβαιη σκέψη κολλημένη πρωί- βράδυ στο μυαλό, σε απίστευτες εσωτερικές διαδρομές , που συναντούν ανακούφιση μόνο σε διαισθητικές ή αστρολογικές προβλέψεις? Καθώς κανείς στην ουσία δεν κατανοεί γιατί έχουμε έρθει σε αυτήν την θέση , τι σημαίνει αυτό που συμβαίνει στην πατρίδα μας και πως θα το παλέψουμε.
Δεν κατανοεί γιατί δεν συμμετείχε στο παιγνίδι πονηρών πολιτικών που έκαναν καριέρα το λειτούργημά τους , των σοφών ακαδημαϊκών που ήταν ανέκαθεν καλοί μαθητές και ξέρουν απέξω όλες τις σοφίες του κόσμου, και δεν συμμετέχουν στην ελίτ των επιτηδείων που ξέρουν να βγάζουν χρήμα με τρόπο και όχι με κόπο.
Για αυτό, φίλοι μικρο- επιχειρηματίες, ας σταματήσουμε το παιγνίδι και ας σοβαρευτούμε ζητώντας ότι χρειαζόμαστε να μας δοθεί, για να στηρίξουμε μόνοι μας την Ανάπτυξη , έτσι όπως εμείς οι Έλληνες με το εμπορικό μας δαιμόνιο μάθαμε τόσα χρόνια να κάνουμε , σ΄ολες τις δύσκολες εποχές και όπου γης και πατρίς, με την αντοχή των γονιδίων των πατεράδων και των παππούδων μας
- Show us the money! Tόσο η Κυβέρνηση όσο και οι Τράπεζες πρέπει να ξεκαθαρίσουν πόσο χρήμα υπάρχει για ανάπτυξη, Δεν μας απασχολεί αν είναι πολύ ή λίγο , πρέπει πλέον να αποκαλυφθεί ώστε να ξέρει η αγορά τι της γίνεται. 5-10 ή 1000 , θα πρέπει να γίνει πλέον γνωστό τι πόροι υπάρχουν. Γιατί χρήμα , υπάρχει και πάντα θα υπάρχει , πόσο είναι το διαθέσιμο για την κίνηση της αγοράς δεν είναι γνωστό, και αυτό δημιουργεί φοβία και ανασφάλεια, έλλειψη εμπιστοσύνης και μειωμένη επιθυμία για κατανάλωση. Χωρίς τη δημιουργία της ζήτησης πώς να ξεκαθαρίσει την αξία της η προσφορά και το αντίστροφο?
- Συμβουλεύστε μας! Θα πρέπει η Κυβέρνηση να προσφέρει επιχειρηματική συμβουλευτική και υποστήριξη πλέον , δωρεάν ώστε να βρούμε και πάλι την χαμένη μας πίστη. Όλοι αυτοί οι σοφοί που περνοδιαβαίνουν στα κανάλια , ας προσφέρουν τα φώτα του στους επιχειρηματίες , με σεμινάρια, συγκεντρώσεις και υποστήριξη χωρίς να χρεώνουν την σοφία τους. Ας τους επιτάξει το κράτος( ούτως ή άλλως είναι δημόσιοι υπάλληλοι) να κάνουν τον εταιρικό σύμβουλο και καθοδηγητή , στην πράξη , στο μαγαζί , το εργαστήριο , το μικρό εργοστάστιο μας. Για αυτό είναι η γνώση, για να είναι χρήσιμη και εφικτή και όχι εικονική πραγματικότητα , στα παράθυρα των τηλεοράσεών μας.
- Δημιουργείστε την λίστα των πιθανών «αγοραστών» της παραγωγής της χώρας μας. Διαμορφώνοντας ένα τοπίο αγαθών και υπηρεσιών και πιθανών αγοραστών και επιβραβεύοντας τις εξαγωγές , οι επιχειρηματίες θα σκεφθούν και θα στραφούν σε νέες αγορές , με ευρηματικότητα και δυναμική. Υπάρχουν και άλλες ανάγκες στους λαούς της γης που μπορεί η ελληνική αγορά να ικανοποιήσει. Είμαστε μέρος του πλανήτη και εμείς.
- Ας εντυπωσιαστούμε και ας εντυπωσιάσουμε με επιτεύγματα! Η Ελλάδα ήξερε πάντα να κάνει εντύπωση. Δεν μπορεί, συνεχίζουν να γεννώνται Έλληνες ήρωες που κάνουν τον κόσμο να θαυμάζει. Ας τους αναδείξουμε , ας τους φανερώσουμε . Και όταν ο κόσμος σε θαυμάζει είναι καλός καιρός να ζητήσεις τα λεφτά του . Υπηρεσίες – Υπηρεσίες και πάλι υπηρεσίες , ας κάνουμε την Ελλάδα μας το τόπο των εξαιρετικών υπηρεσιών: υγεία-παιδεία- τουρισμός – νέος πολιτισμός (μουσική-θέατρο-τέχνες). Είναι δυνατόν να χάθηκαν πια οι Επιστήμονες , οι Μουσικοί , οι Καλλιτέχνες που γεννούσε τούτη η χώρα όλο τον προηγούμενο αιώνα?
- Σταματήστε να χάνετε τα χρήματά μας. Ακούτε, σταματήστε να τα χάνετε ,γιατί θα τα ζητήσουμε πίσω. Είμαστε εμείς οι μικροί επιχειρηματίες και εργαζόμενοι. Νοιώθουμε ότι χάνουμε τα λεφτά μας όταν πληρώνουμε τους φόρους και τις εισφορές μας, όταν σας εμπιστευόμαστε να κάνετε κουμάντο τους κόπους και τους μόχθους μας και δεν τα καταφέρνετε ότι πολιτικό χρώμα και να βάφετε τις φανέλες σας. Ακούστε μία ιδέα , δώστε μας πίσω ένα μέρος όσων σας εμπιστευτήκαμε, δίνοντας πίσω στους φορολογούμενους ακίνητα που μένουν ανεκμετάλλευτα, προϊόντα που σαπίζουν σε αποθήκες, γη και θάλασσα και αέρα που δεν αξιοποιείται Και τότε θα γίνει μια νέα ζύμη . Και θα επιστρέψουμε τόσο γρήγορα στην αγορά που θα κάνουμε το κεφάλι σας να γυρίζει.
Ανάπτυξη – Ανάπτυξη είσαι εδώ?
της Μαριάννας Τσουλιά
Προγράμματα
Η Hatzi Filax Group υλοποίησε εξειδικευμένη εκπαίδευση για τη ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διήμερη εκπαιδευτική δράση που διοργάνωσε η Hatzi Filax Group, στις εγκαταστάσεις της ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης. Η εκπαίδευση σχεδιάστηκε ειδικά για τις ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση των δεξιοτήτων και της επαγγελματικής αποτελεσματικότητας των εργαζομένων της.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε:
- Διαχείριση Χρόνου (Time Management): Εκπαιδευτικά εργαστήρια για δύο δυναμικές ομάδες εργαζομένων, εστιασμένα στην αποτελεσματική οργάνωση και αξιοποίηση του χρόνου.
- Βασικές Αρχές Management & Ηγεσίας (Leadership Skills): Εκπαίδευση που επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων διοίκησης, επικοινωνίας και ηγεσίας, με σύγχρονες μεθοδολογίες και πρακτική εφαρμογή.
Συνολικά, 60 εργαζόμενοι συμμετείχαν ενεργά σε τρεις εκπαιδευτικές ομάδες και παρακολούθησαν 16 ώρες εντατικής και διαδραστικής εκπαίδευσης. Το περιεχόμενο ήταν βιωματικό, με στοχευμένες ασκήσεις και ενεργή συμμετοχή, ενισχύοντας τη μάθηση και την εσωτερική παρακίνηση των συμμετεχόντων.
Την εκπαίδευση υλοποίησαν οι εισηγήτριες της Hatzi Filax Group, Σοφία Σκευοφύλακα και Χατζή Σκευοφύλακα, φέρνοντας την πολυετή εμπειρία τους στην επαγγελματική κατάρτιση μέσα από μια μοναδική εμπειρία μάθησης και συνεργασίας.
Η Χατζή Σκευοφύλακα, CEO της Hatzi Filax Group, δήλωσε σχετικά:
«Είναι πραγματικά υπέροχο να βλέπουμε τόσο δυναμικές επιχειρήσεις να επενδύουν ουσιαστικά στους ανθρώπους τους. Η ΜΕΒΓΑΛ δεν επενδύει απλώς σε εκπαίδευση – επενδύει σε κουλτούρα ανάπτυξης. Ήταν τιμή μας να συνεργαστούμε με τόσο εξαιρετικές ομάδες, γεμάτες ενέργεια, διάθεση και προοπτική.»
Η Σοφία Παλαμίδου, HR Manager της ΜΕΒΓΑΛ, πρόσθεσε:
«Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά σεμινάρια που σχεδίασε η Hatzi Filax Group ειδικά για στελέχη μας προσφέροντας τους πρακτικά εργαλεία και χρήσιμες τεχνικές για την καλύτερη οργάνωση της καθημερινότητάς τους και την ανάπτυξη των ηγετικών τους δεξιοτήτων.
Μέσα από διαδραστικές ασκήσεις και παραδείγματα οι συμμετέχοντες έμαθαν πώς να θέτουν προτεραιότητες και εξοικειώθηκαν με σύγχρονες προσεγγίσεις στην ηγεσία.
Η εκπαίδευση αυτή αποτέλεσε μια σημαντική επένδυση για την ενίσχυση της αποδοτικότητας των στελεχών μας και ευχαριστούμε θερμά για ακόμη μία φορά την Hatzi Filax Group για την εξαιρετική συνεργασία.»
Η Hatzi Filax Group, με αποδεδειγμένη τεχνογνωσία στον τομέα της εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, παραμένει στρατηγικός συνεργάτης επιχειρήσεων που επιλέγουν να αναπτύσσονται μέσα από τη δύναμη των ανθρώπων τους.

-
Υγεία
Όλη η αλήθεια για τα ωάρια : Μύθοι και πραγματικότητα
-
Τουρισμός
Προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσεις αν κάνεις συχνά ταξίδια για δουλειά
-
Υγεία
Πώς να ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα άσκησης
-
Υγεία
Βαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Γαστρονομία
Το μέλλον του fine dining: Τα trends & οι εμπειρίες που αξίζει να δοκιμάσεις
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Δέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Lifestyle
Ανακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
Κινηματογράφος
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY