Επιχειρηματικότητα
Επενδυτικές ευκαιρίες σε startups στο Demo Day του OK!Thess
Αριθμός ρεκόρ συμμετοχών και συναντήσεων στο Demo Day με έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για νεοφυείς επιχειρήσεις!
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 5o Demo Day που διοργάνωσε το OK!Thess, ο επιταχυντής νεοφυών επιχειρήσεων που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία τoυ Δήμου Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια της 84ης ΔΕΘ.
Τα Demo Days είναι ειδικά events που διοργανώνονται από το OK!Thess για να επιτρέψουν τη δικτύωση μεταξύ νεοφυών επιχειρήσεων και επενδυτών κεφαλαίων επιχειρηματικού ρίσκου από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Το 5ο Demo Day, διοργανώθηκε στο πλαίσιο του Digital Greece, μιας πρωτοβουλίας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της ΔΕΘ – Helexpo, η οποία υλοποιείται από την Industry Disruptors / Game Changers. Στην πρωτοβουλία αυτή, συμμετέχει το OK!Thess καθώς και άλλες δομές υποστήριξης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα και φορείς χρηματοδότησης από όλη την χώρα.
Στο μεγαλύτερο γεγονός δικτύωσης startup και επενδυτών στην Ελλάδα σημειώθηκαν περισσότερες από 150 κλειστές συναντήσεις. Επενδυτικά σχήματα (Venture Capital funds) και επιχειρηματικοί άγγελοι έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τις startups που συμμετείχαν στο Demo Day, με αποτέλεσμα να έχουν ήδη δρομολογηθεί περαιτέρω συζητήσεις.
Στο 5o Demo Day του OK!Thess καταγράφηκε αριθμός ρεκόρ στις συμμετοχές των startups. Ο επιταχυντής νεοφυών επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης δέχτηκε 79 αιτήσεις σημειώνοντας αύξηση 60% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση. Οι ομάδες που τελικά επιλέχθηκαν και βρέθηκαν απέναντι σε επενδυτές για να παρουσιάσουν την καινοτόμο ιδέα τους ανήλθαν στις 41 και εκτός από την Ελλάδα προέρχονται από την Κύπρο, τη Σερβία, την Αγγλία και την Ισπανία.
Σημαντικός ήταν και ο αριθμός των επενδυτικών σχημάτων και επιχειρηματικών αγγέλων που συμμετείχαν στην μεγάλη γιορτή της καινοτομίας που διοργάνωσε το OK!Thess. Συνολικά 20 επενδυτές από Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Σερβία επέλεξαν τις ομάδες που επιθυμούσαν να συναντηθούν κατ’ ιδίαν και να ακούσουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο.
Συνολικά μέχρι σήμερα στα Demo Day events έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 380 συναντήσεις startups με εκπροσώπους επενδυτικών σχημάτων από την Ελλάδα και την ΝΑ Ευρώπη, οι οποίες οδήγησαν σε επενδύσεις κεφαλαίων επιχειρηματικού ρίσκου άνω του 1.500.000 ευρώ.
Το μεγάλο αυτό ενδιαφέρον τόσο από πλευράς των επενδυτικών σχημάτων όσο και των ομάδων startup καταδεικνύει ότι μέσω των προσπαθειών του OK!Thess και άλλων φορέων της πόλης έχουν αρχίσει να αλλάζουν τα δεδομένα για το οικοσύστημα καινοτομίας στην Θεσσαλονίκη.
Το πλέγμα δράσεων του ΟΚ!Thess μέσω των κύκλων επιτάχυνσης και διοργανώσεων όπως το Demo Day έχει ως στόχο να υποκινήσει νέες ομάδες, ερευνητές αλλά και υπάρχουσες μικρομεσαίες επιχειρήσεις να στραφούν προς την καινοτομία και να την αξιοποιήσουν σε επιχειρηματικές ιδέες με γνώμονα τη βιωσιμότητα.
Το Demo Day αποτελεί ευκαιρία για δικτύωση όχι μόνο μεταξύ επενδυτών και startups αλλά και μεταξύ των ίδιων των επενδυτών. Στο πλαίσιο του event πραγματοποιήθηκε συνάντηση στην οποία το δίκτυο επενδυτών του OK!Thess αντάλλαξε απόψεις για την ανάπτυξη του οικοσυστήματος στην Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια με απώτερο σκοπό συνεργασίες για την διεύρυνση της αγοράς.
Το ΟΚ!Thess δέχεται αιτήσεις για τον 9ο κύκλο επιτάχυνσης έως τις 22 Σεπτεμβρίου 2019.
Το πρόγραμμα επιτάχυνσης του ΟΚ!Thess απευθύνεται σε όσους έχουν νέες ιδέες και θα ήθελαν να δημιουργήσουν μια καινοτόμο επιχείρηση (startup). Πρόκειται για ένα 3μηνο πρόγραμμα εκπαίδευσης και υποστήριξης που στόχο έχει να καθοδηγήσει επιχειρηματίες, φοιτητές, ερευνητές και γενικότερα όποιον θέλει να εξελίξει μια καινοτόμο ιδέα σε ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο.
Δήλωσε Συμμετοχή: https://okthess.gr/el/apply/
Οι ομάδες που πήραν μέρος στο Demo Day
- 11pets – www.11pets.com Μια ολοκληρωμένη εφαρμογή για τη φροντίδα κατοικιδίων, η οποία παρέχει τη δυνατότητα ανταλλαγής πληροφοριών όπου αυτή είναι αναγκαία.
- HomeCooked UK – https://homecookeduk.com Η αποστολή του HomeCooked είναι η παράδοση αυθεντικών σπιτικών γευμάτων από εγκεκριμένους μάγειρες σε όσους αναζητούν κάτι περισσότερο από το τυποποιημένο φαγητό.
- FightHoax – http://FightHoax.com To FightHoax βοηθά τις εταιρείες με δεδομένα ανάλυσης ειδήσεων για programmic διαφήμιση.
- Inteligg – https://inteligg.com/ Το SmartBox4U είναι φορητή συσκευή που παρέχει μια έξυπνη ολοκληρωμένη λύση για την αποφυγή πιθανών κρίσεων άσθματος λόγω έκθεσης σε κακής ποιότητας αέρα.
- CargoShare – http://cargoshare.org/ Ένα marketplace που συνδέει ναυτιλιακές εταιρείες και ναυλωτές ενώ παράλληλα αυτοματοποιεί τη διαδικασία διαμεσολάβησης σε φορτία.
- Rewundo – https://www.rewundo.com Rewundo βοηθά τις Ομάδες Υποστήριξης Πελατών να επιλύσουν χωρίς τη βοήθεια προγραμματιστή τεχνικά προβλήματα σε προϊόντα B2B SaaS.
- Reborn Tales – www.reborntales.com Ιστορία μέσω ολογραφικών εμπειριών.
- Embiots – www.embiots.gr Συστήματα διαχείρισης στόλου και συλλογή δεδομένων σχετικά με τη χρήση τους, προκειμένου να αποφευχθούν οι δαπανηρές ζημιές.
- Octappush – www.octappush.com Πρόκειται για μια πλατφόρμα ανατροφοδότησης που βοηθά τις εταιρίας να σχεδιάσουν κερδοφόρα παιχνίδια.
- Quantflare – https://quantflare.com/ Το Quantflare παρέχει μακροοικονομικές αναλύσεις και πληροφορίες σχετικά με τις κεφαλαιαγορές.
- qodin.io – https://qodin.io/ Είναι μια καινοτόμος εφαρμογή για τους ασθενής με καρκίνο η οποία λειτουργεί ως προηγμένος κοινόχρηστος ιατρικός.
- PiDust – https://pidust.com Η τεχνολογία αιχμής της κβαντικής πληροφορικής αξιοποιείται για την επίλυση προβλημάτων, όπως ο σχεδιασμός υλικών και η ανακάλυψη φαρμάκων.
- GX Blocks Energy – gxblocks.io Πρόκειται για μια εταιρεία blockchain στον τομέα της ενέργειας με στόχο τη δημιουργία υβριδικών ενεργειακών/ blockhain προϊόντων στον τομέα του Fintech.
- Hagtec Ltd – http://www.acrefx.com/ Εταιρεία λογισμικού που προσφέρει αναλύσεις δεδομένων στον αγροτικό τομέα.
- Arteavita – Ο στόχος της Arteavita είναι να προσφέρει στέγαση ή διαμονή οικονομικά προσιτή και εύκολη για όλους.
- Meton Innovatence – https://metoninnovatence.com Meton Innovatence is the world’s first form-fit-function thermal system for night and adverse weather flying conditions designed for commercial and general aviation.
- Bappy – Η Bappy επιτρέπει τη δημιουργία εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας χωρίς κώδικες από χρήστες που δεν είναι προγραμματιστές λογισμικού.
- SEAMX – http://seamxsports.com Η Seamex αναπτύσσει μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης αθλητικών γεγονότων με σκοπό τη βελτίωση της εμπειρίας των συμμετεχόντων.
- Rave Atlas –https://raveatlas.com Ο παγκόσμιος χάρτης της rave κουλτούρας.
- AidPlex –https://www.aidplex.com/ Μια HealthTech startup η οποία κατασκευάζει ορθοπεδικά βοηθήματα παρέχοντας μια καλύτερη εμπειρία αποκατάστασης σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους.
- ComeTogether – https://cometogether.network Πρόκειται για ένα κοινωνικό δίκτυο, το οποίο τροφοδοτείται από ένα πρωτόκολλο EOS Blockchain.
- LucyVerse – https://www.lucyverse.gr/ Η Lucy, η πρώτη ηλεκτρονική αντικλεπτική συσκευή προστατεύει και ελέγχει την τσάντα σας, μετατρέπει την σε μια «έξυπνη τσάντα».
- Cannav Oil Hellas – https://cannavoil.com Μια σύγχρονη μονάδα επεξεργασίας βιομηχανικής κάνναβης, η οποία εξάγει καθαρό έλαιο κανναβιδιόλης προς λιανική και χονδρική πώληση.
- Bubbllz – http://www.bubbllz.com/ Η Bubblz μετατρέπει κάθε πώληση και αλληλεπίδραση πελατών σε ευκαιρία διαφήμισης για τις εταιρείες.
- iResTech – https://irestech.net Στόχος της εταιρείας είναι η παροχή λύσεων σε περιθωριοποιημένα τμήματα του πληθυσμού.
- Social Skills Animation – https://socialskillsanimation.com/ Η SSA συμβάλλει στην κοινωνική ένταξη των παιδιών και των νέων με αυτισμό, με υποστηρικτική τεχνολογία υψηλής ποιότητας.
- Airbots – http://advanced-intelligent-robotics.gr/ Η Airbots βοηθά τους αγρότες να ελαχιστοποιήσουν τη χρήση νερού, λιπασμάτων και φυτοφαρμάκων και να αυξήσουν την ποσότητα και την ποιότητα της συγκομιδής τους σύμφωνα με τους στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.
- DGROOPS – www.dgroops.com Απλοποίηση των ομαδικών κρατήσεων για ταξιδιωτικές εταιρείες και ξενοδοχεία χρησιμοποιώντας τεχνολογία και ανάλυση δεδομένων.
- Polikatikia.gr – https://polikatikia.gr Η πρώτη cloud υπηρεσία για έξυπνη διαχείριση κτιρίων σε υπολογιστές, tablet και κινητά.
- 3asyR – https://3asyr.com/ Το 3asyR είναι μια εφαρμογή που βοηθά τα άτομα με δυσλεξία να διαβάζουν εύκολα το περιεχόμενο στο διαδίκτυο.
- LiveStreamTV – http://www.van4k.tv Το LiveStreamTV είναι ένα κινητό σύστημα βίντεο με πολλές κάμερες που βοηθά τους διοργανωτές εκδηλώσεων να μεταδίδουν τη δουλειά τους ζωντανά σε πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- OVIVIEW – http://oviview.com/ Με την Oviview οι επαγγελματίες μπορούν να δουν υποψήφιους για δουλειά μέσω προσαρμοσμένων βίντεο – παρουσιάσεων πριν από τις πραγματικές συνεντεύξεις. Εξαλείφει το κόστος, το χρόνο και την απόσταση.
- NoKeys – nokeys.eu Μια cloud-based εφαρμογή για τη διαχείριση βραχυχρόνιων ενοικιάσεων. Εξαλείφει την ανάγκη για φυσικά κλειδιά και είναι απλή, ασφαλής και αποτελεσματική.
- PlantBox – www.plantbox.gr Η PlantBox προσφέρει μοναδικά, καινοτόμα και ελκυστικά συσκευασμένα φυτά.
- LoopCV – https://www.loopcv.pro/ Το LoopCV είναι μια αυτοματοποιημένη πλατφόρμα αναζήτησης εργασίας για πιο γρήγορη αναζήτηση εργασίας, σύμφωνα με τις προτιμήσεις των ενδιαφερομένων.
- Peace by Peas – https://www.peacebypeas.eu/ Η Peace by Peas προσφέρει plant-based τρόφιμα που συνδυάζουν φυσικές τεχνικές επεξεργασίας με τοπικά βιολογικά συστατικά πελάτες με εξειδικευμένες ανάγκες.
- Capsule Skateboards – www.capsuleskateboards.com Με τη μοναδική φόρμουλα της Capsule Skateboards κατασκευάζονται προσωποποιημένα skateboards ανάλογα με τις προτιμήσεις του καθενός.
- Nanometrisis – http://www.nanometrisis.com/ Το λογισμικό Nanometrisis εξάγει πολύτιμες πληροφορίες από μικροσκοπικές εικόνες που βοηθούν τις εταιρείες Nano-Tech να βελτιώσουν τη διαδικασία παραγωγής.
- SBOING – www.sboing.net Η SBOING μεταμορφώνει την πατενταρισμένη τεχνολογία της στη νέα παγκόσμια navi-pedia, αποδεχόμενη την πρόκληση για προηγμένη δορυφορική πλοήγηση και δρομολόγηση.
- HAM Systems – https://hamsystems.eu/ Προσφέρει τη δική της πλατφόρμα λογισμικού και λύσεις υλικού για εμπορικά και οικιστικά περιβάλλοντα.
- Elektronio – www.elektroniowheels.gr Το Elektronio είναι μια εταιρεία ποδηλάτων που δημιουργεί premium ηλεκτρικά ποδήλατα που δίνουν μία διαφορετική διάσταση στη μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον.
Επιχειρηματικότητα
Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ.
«ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ»: Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ
Παρακολουθώντας τη διεθνή πολιτική σκηνή, και μάλιστα σε εκείνο το επίπεδο όπου οι δυνατοί και ισχυροί της γης μοιράζουν συμφέροντα –ίσως και τον κόσμο ολόκληρο– έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ως παρατηρητές, να μελετήσουμε πώς διαχειρίζονται τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους ώστε να πετύχουν αυτό που θεωρούν εξαρχής δεδομένο: την αποτελεσματική διαπραγμάτευση και την επίτευξη των στόχων τους.
Για τους επαγγελματίες που ασχολούνται με τη διαμεσολάβηση και τη διαπραγμάτευση είναι πάντα άξιο μελέτης και ιδιαίτερης προσοχής το πώς τελικά επιτυγχάνονται συμφωνίες στο επίπεδο όπου οι πολιτικοί διαχειρίζονται τόσο τη δική τους ψυχολογία όσο και την ψυχολογία του αντιπάλου τους, αφ’ υψηλού και με απόλυτη σιγουριά, και με ποια χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους καταφέρνουν να ισορροπούν τους δύσκολους ρόλους τους, την ηγετική τους δύναμη, και να θεωρούνται πάντοτε κερδισμένοι ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα.
Σε ένα προφανές επίπεδο, οι άνθρωποι αυτοί δείχνουν εξαρχής σκληροί και αμετακίνητοι στις διεκδικήσεις τους. Πολλές φορές ματαιώνουν εξαρχής την προσέγγιση, άλλοτε επιδιώκουν να δημιουργήσουν σύγχυση και προσβολές στους αντιπάλους τους, καμιά φορά φοβέρες και απειλές, καθώς και άλλες τεχνικές για να δείξουν τη δύναμη και την υπεροχή τους. Το πρώτο αυτό βήμα είναι η προσπάθεια να αποκτήσουν πλεονέκτημα εξαρχής δημιουργώντας αρρωστημένη ενόχληση στην άλλη πλευρά. Πολλές φορές ενισχύουν αυτή την υπερβολή με μεγάλες σιωπές, βαρεμάρα και αδιαφορία, δημιουργώντας την αίσθηση του ανεξερεύνητου αγνώστου ή επιδιώκοντας την εξάντληση της υπομονής του αντιπάλου για να σκιαγραφήσουν τις αντοχές του. Τεχνικές όμως που είναι γνωστές και στις δύο πλευρές και δεν αποτελούν παρά την πρόκληση της διαχείρισης της διαπραγμάτευσης μεταξύ πραγματικά δύσκολων αντιπάλων. Καμιά φορά η αναγνώριση ενός δύσκολου αντιπάλου που δεν δείχνει a priori την επιθυμία να βρεθεί κοινό έδαφος είναι και η πιο καθαρή μάχη.
Τα εγχειρίδια διαπραγμάτευσης είναι σαφή: η επιδίωξη είναι να βρεθεί η «ζώνη συναλλαγής» και να τοποθετηθούν πάνω της τα θεμελιώδη συμφέροντα των μερών που, ενώ φαίνονται αδιαπραγμάτευτα, είναι στην ουσία ο λόγος της επαφής και ο πυρήνας της μάχης. Για να θεωρηθεί κάποιος κατάλληλος να συμμετέχει σε αυτό το επίπεδο διαπραγματεύσεων, πρέπει να είναι ικανός να διαχειρίζεται τον εαυτό του πέρα από συναισθήματα και προσωπικές ευαισθησίες, με σιδηρά πειθαρχία. Αυτό μπορεί να είναι εγγενές χαρακτηριστικό, ωστόσο για πολλούς αποτελεί επίτευγμα συνειδητής κατανόησης και άσκησης.
Οι ειδικοί συμβουλεύουν ότι όλο το μυστικό βρίσκεται στη διαπίστωση ότι ο παραλογισμός και οι υπερβολές της άλλης πλευράς δεν αποτελούν παρά μία πανοπλία. Πρέπει να υπερβείς την εγωκεντρική σου άμυνα και την τάση να πάρεις τα πράγματα προσωπικά, ώστε να μπορέσεις να κοιτάξεις μέσα από την πανοπλία και να αξιολογήσεις την ποιότητα των αντοχών του αντιπάλου σου.
Μην αντιδράτε και μην απαντάτε σε παράλογη συμπεριφορά, ιδιαίτερα με παρατηρήσεις ή μονομερείς υποχωρήσεις. Το πρώτο θα χειροτερέψει τα πράγματα, το δεύτερο θα ενθαρρύνει την άλλη πλευρά να διατηρήσει την κακή συμπεριφορά. Μην χάνετε την ηρεμία σας εξαιτίας του εκνευρισμού που δημιουργείται. Αντίθετα, πάρτε τον χρόνο σας ή κάντε ένα διάλειμμα και προστατέψτε τον εαυτό σας από το να χάσετε την ψυχραιμία σας.
Κανείς δεν είναι προετοιμασμένος για ψυχραιμία παρά μόνο αυτός που έχει προπονηθεί αρκετά και για μεγάλο διάστημα. Ένας τρόπος διαχείρισης είναι η προετοιμασία με συνεργάτες και συμμάχους από πριν, ώστε να ετοιμάσετε πιθανά σενάρια και ρόλους. Ακόμη και προετοιμασμένες ατάκες και συλλογισμοί μπορούν να οδηγήσουν τη σκέψη σας σε μια «cool» και ουδέτερη διάθεση που θα σας κρατήσει στη στρατηγική σας. Προβάρετε κάθε πιθανή αντίδραση, ακόμη και την πιο υπερβολική, και δημιουργήστε εναλλακτικές. Κάντε το αρκετές φορές ώστε να γίνει δεύτερη φύση.
Απαραίτητη είναι επίσης η γνώση, από πριν, των δυνάμεων και των αδυναμιών του αντιπάλου, των συμμάχων και συνεργατών του, των εχθρών και των ανταγωνιστών του. Πολλές φορές η επικοινωνία μαζί τους δίνει νέα οπτική και αποκαλύπτει άλλες αιτίες ή διαδρομές που συνυπάρχουν με τις προφανείς.
Μην εμφανίζεστε μόνοι στη διαπραγμάτευση, όσο μεγάλη αυτοπεποίθηση κι αν έχετε. Ένα σύνολο συνεργατών και συμβούλων δημιουργεί την εικόνα οργανωμένου επιτελείου και επιβάλλει στον αντίπαλο προσοχή στη συμπεριφορά του. Ακόμη και το να συνοδεύεται και η άλλη πλευρά από συνεργάτες είναι θετικό. Μην φοβάστε τα πολλά άτομα ή τις πολλές γνώμες· σε αυτό το επίπεδο δημιουργείται momentum προς μια λύση – διαφορετικά η συνάντηση δεν θα γινόταν.
Χρησιμοποιήστε πρώτα τις προτάσεις σας που περιγράφουν με σαφήνεια τα συμφέροντά σας και φαίνονται ρεαλιστικές και μη προσβλητικές για την άλλη πλευρά. Προτιμότερο είναι να θέσετε εξαρχής και τα οφέλη της άλλης πλευράς, δείχνοντας ότι είστε προετοιμασμένοι και διατεθειμένοι να βρείτε κοινό τόπο και αμοιβαία ωφέλιμη λύση.
Τέλος, μετά από κάθε συνάντηση δημιουργήστε περίληψη με τα θέματα που αναδείχθηκαν και στείλτε τη σε όλα τα μέρη που εμπλέκονται και έχουν συμφέρον. Έτσι ενημερώνετε την άλλη πλευρά ότι έχετε επίγνωση του παιχνιδιού και της τεχνικής που χρησιμοποιεί, άρα ότι είστε ισάξιος αντίπαλος.
της Μαριάννας Τσούλια
Προγράμματα
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!
Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη
Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.
Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.
Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού
-
ΕκδηλώσειςΣυνέδριο: Οικολογική Κρίση & Οικονομικές Επιπτώσεις
-
ΕκδηλώσειςΗμερίδα με τίτλο: « Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση -Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.»
-
ΠαρουσίασηΔημήτρης Ξόνογλου “Aller retour”
-
LifestyleΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΛΟΤΥΧΙΑΣ 2025

