Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Καινοτόμο πρόγραμμα για νέους στο κλάδο της βιομηχανίας τροφίμων

O οργανισμός «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» μαζί με το μεγαλύτερο πρόγραμμα εκπαίδευσης και απασχόλησης για τους νέους πτυχιούχους στον Ελλαδικό χώρο ,το ReGeneration παρέχουν καινοτόμα <<ακαδημία>> . Αυτό το πρόγραμμα, προσφέρει τα απαραίτητα εφόδια και την κατάλληλη δικτύωση, ώστε να καταφέρουν να εργαστούν ,νέοι επιστήμονες έως 29 ετών, στο τομέα της βιομηχανίας τροφίμων . Είναι ένα πρόγραμμα το οποίο υποστηρίζεται μέσω της ιδρυτικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καθώς και της χορηγίας της Elbisco.

Ο κλάδος των τροφίμων και ποτών στη χώρα μας παρουσιάζει ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση για στελέχη με εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες. Στόχος του ReGeneration Academy for Food Innovation-Powered by New Agriculture New Generation & Elbisco, είναι να εκπαιδεύσει νέους επιστήμονες και ταυτόχρονα να τους παρέχει ευκαιρίες δικτύωσης με στελέχη της αγοράς και απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας.

Το πρόγραμμα της Ακαδημίας διαρκεί 45 ώρες, υλοποιείται ψηφιακά σε διάστημα οκτώ εβδομάδων και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε – κατόπιν ολοκλήρωσης μια εντατικής διαδικασίας αξιολόγησης – οι συμμετέχοντες να λάβουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις για να μπορέσουν να διεκδικήσουν με αξιώσεις θέσεις εργασίας στον κλάδο της βιομηχανίας τροφίμων.

Όπως δηλώνει η Διευθύνουσα Σύμβουλος του οργανισμού «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» Έφη Λαζαρίδου, «Μέσα στο αβέβαιο περιβάλλον που έχει δημιουργήσει η πανδημία, αναδεικνύεται ακόμη εντονότερα ο κρίσιμος ρόλος του κλάδου της αγροδιατροφής και της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων. Δημιουργούνται έτσι ευκαιρίες που αφορούν, μεταξύ άλλων, στην εξασφάλιση της ασφάλειας τροφίμων, στην ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων διαδικασιών και εργαλείων, όπως πχ σε θέματα συσκευασίας, και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των αγροδιατροφικών επιχειρήσεων. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, ο κλάδος έχει ανάγκη από νέα, ταλαντούχα στελέχη που με ετοιμότητα ανταποκρίνονται στις προκλήσεις. Στόχος μας είναι να ενδυναμώσουμε πτυχιούχους υψηλών προδιαγραφών, εφοδιάζοντάς τους με πρακτικές γνώσεις και εργαλεία και να τους διασυνδέσουμε με τις επιχειρήσεις, δημιουργώντας ευκαιρίες απασχόλησης και ανάπτυξης ανταγωνιστικότητας. Προσδοκούμε ότι με την πρωτοβουλία μας αυτή θα δημιουργηθούν πολλαπλασιαστικές δυνάμεις σε όλη την αλυσίδα αξίας του αγροδιατροφικού τομέα.»

«Είμαστε πολύ περήφανοι που για δεύτερη χρονιά θα υλοποιήσουμε το ReGeneration Academy for Food Innovation, υποστηρίζοντας νέους πτυχιούχους στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα στον κλάδο καινοτομίας και τεχνολογίας τροφίμων, ενώ χαιρόμαστε ιδιαιτέρως που συνεχίζουμε την επιτυχημένη συνεργασία μας με τη Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, καλωσορίζοντας φέτος και την υποστήριξη της Elbisco.

Με φόντο τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία, σήμερα είναι πιο σημαντικό από κάθε άλλη φορά να ενώνουμε δυνάμεις και μέσα από στρατηγικές συμπράξεις να ενισχύουμε την καινοτομία σε παραδοσιακούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, προκειμένου να αποτελέσει τον πολλαπλασιαστή για τη δημιουργία υπεραξίας και την αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου, εξοπλίζοντας ταυτόχρονα τους νέους με δεξιότητες που συμβάλλουν ουσιαστικά στην είσοδό τους στην αγορά εργασίας», αναφέρει ο συνιδρυτής του ReGeneration, Παναγιώτης Μαδαμόπουλος-Μοράρης.

«Μέρος της φιλοσοφίας και των στόχων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) είναι να υποστηρίζει τους νέους ανθρώπους στη διαμόρφωση της επαγγελματικής τους ταυτότητας και της μετέπειτα εξέλιξής τους. Με αυτό ως αφετηρία και αναγνωρίζοντας τη συμβολή του αγροδιατροφικού κλάδου στην εγχώρια οικονομία καθώς και τις επαγγελματικές δυνατότητες που προσφέρει στη νέα γενιά στηρίξαμε με ιδρυτική δωρεά τη δημιουργία και υλοποίηση του προγράμματος Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέρος του οποίου αποτελεί το ReGeneration Academy for Food Innovation. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η καινοτομία σε συνδυασμό με τη δυναμική και τη διάθεση για δημιουργία που φέρουν οι νέοι αποτελούν το ιδανικό συστατικό για την ουσιαστική ανάπτυξη του αγροδιατροφικού κλάδου.  Στο πλαίσιο αυτό, θεωρούμε πως η σύμπραξη, μεταξύ φορέων από τον ιδιωτικό και μη-κερδοσκοπικό χώρο αναδεικνύει ακόμα περισσότερο τη σημασία αυτού του προγράμματος κι έρχεται, με τη σειρά της, να πολλαπλασιάσει τα οφέλη της όλης προσπάθειας», δηλώνει η Εύα Πολυζωγοπούλου, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια Προγραμμάτων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ELBISCO, κ. Νικόλαος Βουδούρης δηλώνει για το πρόγραμμα: «Ο τομέας των τροφίμων είχε και θα έχει ρόλο-κλειδί στην παραγωγική ανασυγκρότηση και την εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας, γεγονός που επιβεβαιώθηκε και στη δύσκολη περίοδο της πανδημίας. Η ELBISCO, η εταιρία που παράγει μερικές από τις πιο εμβληματικές και πρωτοπόρες μάρκες στην ελληνική αγορά, Elite, Αλλατίνη, Κρις Κρις, εστιάζει στρατηγικά εδώ και χρόνια στη διαρκή προϊοντική καινοτομία στοχεύοντας στη δημιουργία υψηλής ποιότητας τροφίμων, που στηρίζονται στην επιστημονική έρευνα και απαντούν στις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών, στην Ελλάδα και στον κόσμο. Σε μια τέτοια προσπάθεια, η οποία αποτελεί επιλογή πλέον για όλο και περισσότερες επιχειρήσεις του κλάδου, είναι κρίσιμος ο ρόλος ανθρώπων με σύγχρονες γνώσεις και δεξιότητες. Επιστημόνων, οι οποίοι θα βοηθήσουν την ελληνική βιομηχανία τροφίμων να αξιοποιήσει τις σπουδαίες δυνατότητές της, χτίζοντας παράλληλα μια δημιουργική, επιτυχημένη καριέρα. Στηρίζουμε, λοιπόν, την Ακαδημία με υπερηφάνεια και με τη βεβαιότητα ότι θα προσθέσει σημαντική αξία, τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.»

Το ReGeneration Academy for Food Innovation-Powered by New Agriculture New Generation & Elbisco, προσκαλεί νέους και νέες έως 29 ετών, αποφοίτους σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (γεωτεχνικών σχολών, χημείας, χημικών μηχανικών και άλλων πτυχιούχων σχετικών με τον κλάδο των τροφίμων), με 0 ως 3 χρόνια εργασιακής εμπειρίας και ενεργή συμμετοχή σε εξωακαδημαϊκές δραστηριότητες, να κάνουν την αίτησή τους και να διευρύνουν τις ευκαιρίες τους στην Ελλάδα.

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με καταξιωμένα στελέχη της βιομηχανίας τροφίμων και εξειδικευμένους επιστήμονες του χώρου από ελληνικά πανεπιστήμια και από το πανεπιστήμιο Rutgers των Η.Π.Α. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα εντρυφήσουν σε αντικείμενα όπως: παγκόσμιο σύστημα διατροφής και τάσεις, διαχείριση ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων, ανάπτυξη νέων προϊόντων, διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας, εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία στον τομέα των τροφίμων και της εμπορίας τους, ενώ θα λάβουν επιπλέον 32 ώρες εκπαίδευσης σε ήπιες δεξιότητες (soft skills).

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τις προϋποθέσεις συμμετοχής και να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους έως και τις 7 Mαρτίου 2021, μέχρι τις 00:00 στο www.regeneration.gr

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται  ότι η  σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.

1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.

2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.

3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου

4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.

5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας  φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η  «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.

7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.

8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος

σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.

9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα  και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.

10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

της Μαριάννας Τσουλιά.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ανάπτυξη για λίγους ή για όλους;

Aνάπτυξη – Ανάπτυξη, είσαι εδώ?

Θυμόσαστε το παιδικό παιγνίδι μας «Λύκε –Λύκε, είσαι δώ ?» όπου ο Λύκος αναβάλλοντας την εμφάνισή του συνεχώς. για να κερδίσει την εμπιστοσύνη μας, έβαζε λίγα- λίγα τα ρούχα του ώστε να μας εξαντλήσει και να μας τρομάξει στο τέλος: «παίρνω το μπαστούνι μου και σας κυνηγώ!….» και όποιον έπιανε το έτρωγε ή τον φυλάκιζε μέχρι να νικήσει? Κάπως έτσι μας παρουσιάζεται και η «Ανάπτυξη» το τελευταίο διάστημα από όλους του ειδήμονες πολιτικούς ή επαΐοντες ακαδημαϊκούς ή  τους εκλεγμένους ηγήτορες φορέων ή  think tanks , ή ότι  τέλος πάντων εκπροσωπεί την σοφία και τη γνώση των ημερών μας.  «Κάτ»ι που κάποια φοβερή στιγμή θα βγει με την μαγκούρα του και θα μας κυνηγήσει. Και εμείς ξαφνιασμένοι δεν θα ξέρουμε γιατί μας κυνηγά …

Τέλος πάντων, καλά τα λόγια καλές οι απόψεις, καλή η ποικιλία των απόψεων , καλή- για ακόμη μία φορά- η θεωρία . Όμως πόσο έχουν όλοι αυτοί  οι θεματοφύλακες της οικονομικής θεωρίας αντιληφθεί ότι οι μικροί επιχειρηματίες, οι μικρές ατομικές επιχειρήσεις, οι «μη δημόσιοι υπάλληλο»ι της χώρας μας, που πάντα στηρίζουν την αγορά και την οικονομία , έχουν μείνει μόνοι τους και τραγικά αβοήθητοι , σε ένα μοναχικό διάλογο με τον εαυτό τους, με την αβέβαιη σκέψη κολλημένη πρωί- βράδυ στο μυαλό, σε απίστευτες εσωτερικές διαδρομές , που συναντούν ανακούφιση μόνο σε διαισθητικές ή αστρολογικές προβλέψεις? Καθώς κανείς στην ουσία δεν κατανοεί γιατί έχουμε έρθει σε αυτήν την θέση , τι σημαίνει αυτό που συμβαίνει στην πατρίδα μας  και πως θα το παλέψουμε.

Δεν κατανοεί γιατί δεν συμμετείχε στο παιγνίδι πονηρών πολιτικών που  έκαναν καριέρα το λειτούργημά τους , των σοφών ακαδημαϊκών που ήταν ανέκαθεν καλοί μαθητές και ξέρουν απέξω όλες τις σοφίες του κόσμου, και δεν συμμετέχουν στην ελίτ των επιτηδείων που ξέρουν να βγάζουν χρήμα με τρόπο και όχι με κόπο.

Για αυτό, φίλοι μικρο- επιχειρηματίες, ας σταματήσουμε το παιγνίδι και ας σοβαρευτούμε ζητώντας ότι χρειαζόμαστε να μας δοθεί, για να στηρίξουμε μόνοι μας την Ανάπτυξη , έτσι όπως εμείς οι Έλληνες με το εμπορικό μας δαιμόνιο μάθαμε τόσα χρόνια να κάνουμε , σ΄ολες τις δύσκολες εποχές και όπου γης και πατρίς, με την αντοχή των γονιδίων των πατεράδων και των παππούδων μας

  1. Show us the money!  Tόσο η Κυβέρνηση όσο και οι Τράπεζες πρέπει να ξεκαθαρίσουν πόσο χρήμα υπάρχει για ανάπτυξη, Δεν μας απασχολεί αν είναι πολύ ή λίγο , πρέπει πλέον να αποκαλυφθεί ώστε να ξέρει η αγορά τι της γίνεται.   5-10 ή 1000 , θα πρέπει να γίνει πλέον γνωστό τι πόροι υπάρχουν. Γιατί χρήμα , υπάρχει και πάντα θα υπάρχει , πόσο είναι το διαθέσιμο για την κίνηση της αγοράς δεν είναι γνωστό, και αυτό δημιουργεί φοβία και ανασφάλεια, έλλειψη εμπιστοσύνης και μειωμένη επιθυμία για κατανάλωση. Χωρίς τη δημιουργία της ζήτησης  πώς να ξεκαθαρίσει την αξία της η προσφορά και το αντίστροφο?
  2. Συμβουλεύστε μας! Θα πρέπει η Κυβέρνηση να προσφέρει  επιχειρηματική συμβουλευτική και υποστήριξη πλέον , δωρεάν  ώστε να βρούμε και πάλι την χαμένη μας πίστη. Όλοι αυτοί οι σοφοί που περνοδιαβαίνουν στα κανάλια , ας προσφέρουν τα φώτα του στους επιχειρηματίες , με σεμινάρια, συγκεντρώσεις και υποστήριξη χωρίς να χρεώνουν την σοφία τους. Ας τους επιτάξει το κράτος( ούτως ή άλλως είναι δημόσιοι υπάλληλοι) να κάνουν τον εταιρικό σύμβουλο και καθοδηγητή , στην πράξη , στο μαγαζί , το εργαστήριο ,  το μικρό εργοστάστιο μας.  Για αυτό είναι η γνώση, για να είναι χρήσιμη και εφικτή και όχι εικονική πραγματικότητα , στα παράθυρα των τηλεοράσεών μας.
  3. Δημιουργείστε την λίστα των πιθανών «αγοραστών» της παραγωγής της χώρας μας. Διαμορφώνοντας ένα τοπίο αγαθών και υπηρεσιών και πιθανών αγοραστών και επιβραβεύοντας τις εξαγωγές , οι επιχειρηματίες θα σκεφθούν και θα στραφούν σε νέες αγορές , με ευρηματικότητα και δυναμική. Υπάρχουν και άλλες ανάγκες στους λαούς της γης που μπορεί η ελληνική αγορά να ικανοποιήσει. Είμαστε μέρος του πλανήτη και εμείς.
  4. Ας εντυπωσιαστούμε και ας εντυπωσιάσουμε  με επιτεύγματα!  Η Ελλάδα ήξερε πάντα να κάνει εντύπωση. Δεν μπορεί, συνεχίζουν να γεννώνται Έλληνες ήρωες που κάνουν τον κόσμο να θαυμάζει.  Ας τους αναδείξουμε , ας τους φανερώσουμε . Και όταν ο κόσμος σε θαυμάζει είναι καλός καιρός να ζητήσεις τα λεφτά του . Υπηρεσίες – Υπηρεσίες και πάλι υπηρεσίες , ας κάνουμε την Ελλάδα μας το τόπο των εξαιρετικών υπηρεσιών: υγεία-παιδεία- τουρισμός – νέος πολιτισμός (μουσική-θέατρο-τέχνες). Είναι δυνατόν να χάθηκαν πια οι Επιστήμονες , οι Μουσικοί , οι Καλλιτέχνες που γεννούσε τούτη η χώρα όλο τον προηγούμενο αιώνα?
  5. Σταματήστε να χάνετε τα χρήματά μας. Ακούτε, σταματήστε να τα χάνετε ,γιατί θα τα ζητήσουμε πίσω.  Είμαστε εμείς οι μικροί επιχειρηματίες και εργαζόμενοι. Νοιώθουμε ότι χάνουμε τα λεφτά μας όταν πληρώνουμε τους φόρους και τις εισφορές μας, όταν σας εμπιστευόμαστε να κάνετε κουμάντο τους κόπους και τους μόχθους μας και δεν τα  καταφέρνετε ότι πολιτικό χρώμα και να βάφετε τις φανέλες σας. Ακούστε μία ιδέα , δώστε μας πίσω ένα μέρος όσων σας εμπιστευτήκαμε, δίνοντας πίσω στους φορολογούμενους   ακίνητα που μένουν ανεκμετάλλευτα, προϊόντα που σαπίζουν σε αποθήκες, γη και θάλασσα και αέρα που δεν αξιοποιείται Και τότε θα γίνει μια νέα ζύμη . Και θα επιστρέψουμε τόσο γρήγορα στην αγορά που θα κάνουμε το κεφάλι σας να γυρίζει.

Ανάπτυξη – Ανάπτυξη είσαι εδώ?


της Μαριάννας Τσουλιά

Continue Reading

Προγράμματα

Η Hatzi Filax Group υλοποίησε εξειδικευμένη εκπαίδευση για τη ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διήμερη εκπαιδευτική δράση που διοργάνωσε η Hatzi Filax Group, στις εγκαταστάσεις της ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης. Η εκπαίδευση σχεδιάστηκε ειδικά για τις ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση των δεξιοτήτων και της επαγγελματικής αποτελεσματικότητας των εργαζομένων της.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε:

  • Διαχείριση Χρόνου (Time Management): Εκπαιδευτικά εργαστήρια για δύο δυναμικές ομάδες εργαζομένων, εστιασμένα στην αποτελεσματική οργάνωση και αξιοποίηση του χρόνου.
  • Βασικές Αρχές Management & Ηγεσίας (Leadership Skills): Εκπαίδευση που επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων διοίκησης, επικοινωνίας και ηγεσίας, με σύγχρονες μεθοδολογίες και πρακτική εφαρμογή.

Συνολικά, 60 εργαζόμενοι συμμετείχαν ενεργά σε τρεις εκπαιδευτικές ομάδες και παρακολούθησαν 16 ώρες εντατικής και διαδραστικής εκπαίδευσης. Το περιεχόμενο ήταν βιωματικό, με στοχευμένες ασκήσεις και ενεργή συμμετοχή, ενισχύοντας τη μάθηση και την εσωτερική παρακίνηση των συμμετεχόντων.

Την εκπαίδευση υλοποίησαν οι εισηγήτριες της Hatzi Filax Group, Σοφία Σκευοφύλακα και Χατζή Σκευοφύλακα, φέρνοντας την πολυετή εμπειρία τους στην επαγγελματική κατάρτιση μέσα από μια μοναδική εμπειρία μάθησης και συνεργασίας.

Η Χατζή Σκευοφύλακα, CEO της Hatzi Filax Group, δήλωσε σχετικά:
«Είναι πραγματικά υπέροχο να βλέπουμε τόσο δυναμικές επιχειρήσεις να επενδύουν ουσιαστικά στους ανθρώπους τους. Η ΜΕΒΓΑΛ δεν επενδύει απλώς σε εκπαίδευση – επενδύει σε κουλτούρα ανάπτυξης. Ήταν τιμή μας να συνεργαστούμε με τόσο εξαιρετικές ομάδες, γεμάτες ενέργεια, διάθεση και προοπτική.»

Η Σοφία Παλαμίδου, HR Manager της ΜΕΒΓΑΛ, πρόσθεσε:
«Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν  τα  εκπαιδευτικά σεμινάρια που σχεδίασε η Hatzi Filax  Group ειδικά για στελέχη μας προσφέροντας τους  πρακτικά εργαλεία και χρήσιμες τεχνικές για την καλύτερη οργάνωση της καθημερινότητάς τους και την ανάπτυξη των ηγετικών τους δεξιοτήτων.

Μέσα από διαδραστικές  ασκήσεις και παραδείγματα οι συμμετέχοντες έμαθαν πώς να θέτουν προτεραιότητες και εξοικειώθηκαν με σύγχρονες προσεγγίσεις στην ηγεσία.

Η εκπαίδευση αυτή αποτέλεσε μια σημαντική επένδυση για την ενίσχυση  της αποδοτικότητας των στελεχών μας και ευχαριστούμε θερμά για ακόμη μία φορά την  Hatzi Filax Group για την εξαιρετική συνεργασία.»

Η Hatzi Filax Group, με αποδεδειγμένη τεχνογνωσία στον τομέα της εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, παραμένει στρατηγικός συνεργάτης επιχειρήσεων που επιλέγουν να αναπτύσσονται μέσα από τη δύναμη των ανθρώπων τους.

Continue Reading

Trending