Επιχειρηματικότητα
Καινοτόμο πρόγραμμα για νέους στο κλάδο της βιομηχανίας τροφίμων
O οργανισμός «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» μαζί με το μεγαλύτερο πρόγραμμα εκπαίδευσης και απασχόλησης για τους νέους πτυχιούχους στον Ελλαδικό χώρο ,το ReGeneration παρέχουν καινοτόμα <<ακαδημία>> . Αυτό το πρόγραμμα, προσφέρει τα απαραίτητα εφόδια και την κατάλληλη δικτύωση, ώστε να καταφέρουν να εργαστούν ,νέοι επιστήμονες έως 29 ετών, στο τομέα της βιομηχανίας τροφίμων . Είναι ένα πρόγραμμα το οποίο υποστηρίζεται μέσω της ιδρυτικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καθώς και της χορηγίας της Elbisco.
Ο κλάδος των τροφίμων και ποτών στη χώρα μας παρουσιάζει ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση για στελέχη με εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες. Στόχος του ReGeneration Academy for Food Innovation-Powered by New Agriculture New Generation & Elbisco, είναι να εκπαιδεύσει νέους επιστήμονες και ταυτόχρονα να τους παρέχει ευκαιρίες δικτύωσης με στελέχη της αγοράς και απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας.
Το πρόγραμμα της Ακαδημίας διαρκεί 45 ώρες, υλοποιείται ψηφιακά σε διάστημα οκτώ εβδομάδων και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε – κατόπιν ολοκλήρωσης μια εντατικής διαδικασίας αξιολόγησης – οι συμμετέχοντες να λάβουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις για να μπορέσουν να διεκδικήσουν με αξιώσεις θέσεις εργασίας στον κλάδο της βιομηχανίας τροφίμων.
Όπως δηλώνει η Διευθύνουσα Σύμβουλος του οργανισμού «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» Έφη Λαζαρίδου, «Μέσα στο αβέβαιο περιβάλλον που έχει δημιουργήσει η πανδημία, αναδεικνύεται ακόμη εντονότερα ο κρίσιμος ρόλος του κλάδου της αγροδιατροφής και της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων. Δημιουργούνται έτσι ευκαιρίες που αφορούν, μεταξύ άλλων, στην εξασφάλιση της ασφάλειας τροφίμων, στην ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων διαδικασιών και εργαλείων, όπως πχ σε θέματα συσκευασίας, και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των αγροδιατροφικών επιχειρήσεων. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, ο κλάδος έχει ανάγκη από νέα, ταλαντούχα στελέχη που με ετοιμότητα ανταποκρίνονται στις προκλήσεις. Στόχος μας είναι να ενδυναμώσουμε πτυχιούχους υψηλών προδιαγραφών, εφοδιάζοντάς τους με πρακτικές γνώσεις και εργαλεία και να τους διασυνδέσουμε με τις επιχειρήσεις, δημιουργώντας ευκαιρίες απασχόλησης και ανάπτυξης ανταγωνιστικότητας. Προσδοκούμε ότι με την πρωτοβουλία μας αυτή θα δημιουργηθούν πολλαπλασιαστικές δυνάμεις σε όλη την αλυσίδα αξίας του αγροδιατροφικού τομέα.»
«Είμαστε πολύ περήφανοι που για δεύτερη χρονιά θα υλοποιήσουμε το ReGeneration Academy for Food Innovation, υποστηρίζοντας νέους πτυχιούχους στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα στον κλάδο καινοτομίας και τεχνολογίας τροφίμων, ενώ χαιρόμαστε ιδιαιτέρως που συνεχίζουμε την επιτυχημένη συνεργασία μας με τη Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, καλωσορίζοντας φέτος και την υποστήριξη της Elbisco.
Με φόντο τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία, σήμερα είναι πιο σημαντικό από κάθε άλλη φορά να ενώνουμε δυνάμεις και μέσα από στρατηγικές συμπράξεις να ενισχύουμε την καινοτομία σε παραδοσιακούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, προκειμένου να αποτελέσει τον πολλαπλασιαστή για τη δημιουργία υπεραξίας και την αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου, εξοπλίζοντας ταυτόχρονα τους νέους με δεξιότητες που συμβάλλουν ουσιαστικά στην είσοδό τους στην αγορά εργασίας», αναφέρει ο συνιδρυτής του ReGeneration, Παναγιώτης Μαδαμόπουλος-Μοράρης.
«Μέρος της φιλοσοφίας και των στόχων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) είναι να υποστηρίζει τους νέους ανθρώπους στη διαμόρφωση της επαγγελματικής τους ταυτότητας και της μετέπειτα εξέλιξής τους. Με αυτό ως αφετηρία και αναγνωρίζοντας τη συμβολή του αγροδιατροφικού κλάδου στην εγχώρια οικονομία καθώς και τις επαγγελματικές δυνατότητες που προσφέρει στη νέα γενιά στηρίξαμε με ιδρυτική δωρεά τη δημιουργία και υλοποίηση του προγράμματος Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέρος του οποίου αποτελεί το ReGeneration Academy for Food Innovation. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η καινοτομία σε συνδυασμό με τη δυναμική και τη διάθεση για δημιουργία που φέρουν οι νέοι αποτελούν το ιδανικό συστατικό για την ουσιαστική ανάπτυξη του αγροδιατροφικού κλάδου. Στο πλαίσιο αυτό, θεωρούμε πως η σύμπραξη, μεταξύ φορέων από τον ιδιωτικό και μη-κερδοσκοπικό χώρο αναδεικνύει ακόμα περισσότερο τη σημασία αυτού του προγράμματος κι έρχεται, με τη σειρά της, να πολλαπλασιάσει τα οφέλη της όλης προσπάθειας», δηλώνει η Εύα Πολυζωγοπούλου, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια Προγραμμάτων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ELBISCO, κ. Νικόλαος Βουδούρης δηλώνει για το πρόγραμμα: «Ο τομέας των τροφίμων είχε και θα έχει ρόλο-κλειδί στην παραγωγική ανασυγκρότηση και την εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας, γεγονός που επιβεβαιώθηκε και στη δύσκολη περίοδο της πανδημίας. Η ELBISCO, η εταιρία που παράγει μερικές από τις πιο εμβληματικές και πρωτοπόρες μάρκες στην ελληνική αγορά, Elite, Αλλατίνη, Κρις Κρις, εστιάζει στρατηγικά εδώ και χρόνια στη διαρκή προϊοντική καινοτομία στοχεύοντας στη δημιουργία υψηλής ποιότητας τροφίμων, που στηρίζονται στην επιστημονική έρευνα και απαντούν στις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών, στην Ελλάδα και στον κόσμο. Σε μια τέτοια προσπάθεια, η οποία αποτελεί επιλογή πλέον για όλο και περισσότερες επιχειρήσεις του κλάδου, είναι κρίσιμος ο ρόλος ανθρώπων με σύγχρονες γνώσεις και δεξιότητες. Επιστημόνων, οι οποίοι θα βοηθήσουν την ελληνική βιομηχανία τροφίμων να αξιοποιήσει τις σπουδαίες δυνατότητές της, χτίζοντας παράλληλα μια δημιουργική, επιτυχημένη καριέρα. Στηρίζουμε, λοιπόν, την Ακαδημία με υπερηφάνεια και με τη βεβαιότητα ότι θα προσθέσει σημαντική αξία, τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.»
Το ReGeneration Academy for Food Innovation-Powered by New Agriculture New Generation & Elbisco, προσκαλεί νέους και νέες έως 29 ετών, αποφοίτους σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (γεωτεχνικών σχολών, χημείας, χημικών μηχανικών και άλλων πτυχιούχων σχετικών με τον κλάδο των τροφίμων), με 0 ως 3 χρόνια εργασιακής εμπειρίας και ενεργή συμμετοχή σε εξωακαδημαϊκές δραστηριότητες, να κάνουν την αίτησή τους και να διευρύνουν τις ευκαιρίες τους στην Ελλάδα.
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με καταξιωμένα στελέχη της βιομηχανίας τροφίμων και εξειδικευμένους επιστήμονες του χώρου από ελληνικά πανεπιστήμια και από το πανεπιστήμιο Rutgers των Η.Π.Α. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα εντρυφήσουν σε αντικείμενα όπως: παγκόσμιο σύστημα διατροφής και τάσεις, διαχείριση ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων, ανάπτυξη νέων προϊόντων, διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας, εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία στον τομέα των τροφίμων και της εμπορίας τους, ενώ θα λάβουν επιπλέον 32 ώρες εκπαίδευσης σε ήπιες δεξιότητες (soft skills).
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τις προϋποθέσεις συμμετοχής και να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους έως και τις 7 Mαρτίου 2021, μέχρι τις 00:00 στο www.regeneration.gr
Προγράμματα
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!
Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη
Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.
Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.
Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα
Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού
-
ΕκδηλώσειςΣυνέδριο: Οικολογική Κρίση & Οικονομικές Επιπτώσεις
-
ΔιακόσμησηΠώς να κάνετε mix & match με διάφορα στυλ διακόσμησης ανανεώνοντας τον χώρο

