Connect with us

Lifestyle

Ολικά αναβαθμισμένο το νέο Renault Captur.

Το Captur είναι ένα από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα στη σύγχρονη ιστορία της Renault. Παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2013 και αναδείχθηκε πολύ γρήγορα ως το πρώτο σε πωλήσεις μικρό SUV στην Ευρώπη, μια θέση την οποία διατήρησε μέχρι και τώρα, αφού και το 2019 ήταν το best-seller της κατηγορίας του.  Η Renault λανσάρει τη νέα, 2η γενιά του Captur, η οποία φιλοδοξεί να ακολουθήσει αλλά και να διευρήνει την επιτυχία του προκατόχου του.

Για να το καταφέρει αυτό η γαλλική εταιρεία προσφέρει ό,τι καλύτερο διαθέτει στο οπλοστάσιό της χτίζοντάς το πάνω στη νέα CMF-B πλατφόρμα του Groupe Renault, προσφέροντάς του όλους τους νέους turbo κινητήρες βενζίνης και diesel της (υπάρχει και plug-in υβριδική έκδοση, αλλά και LPG), αλλά και κρατώντας σε υψηλό βαθμό τόσο τα δεδομένα ασφαλείας του (έχει ήδη λάβει 5 αστέρια στα crash tests του EuroNCAP), όσο και αυτά της άνεσης και πρακτικότητας. Εμείς, υποδεχόμαστε το νέο Renault Captur στη χώρα μας δοκιμάζοντάς το στην Ελλάδα Τέλος Ιουλίου του 2020 στην ενδιαφέρουσα έκδοση με τον δυνατό 1.300άρη turbo κινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EDC.

Πιο δυναμικό από ποτέ

Ένας τομέας του νέου Captur τον οποίο ενίσχυσε η Renault είναι εμφάνισή του. Οι γραμμές παραμένουν στρογγυλεμένες, όμως οι επιφάνειες είναι πιο μυώδεις, οι νευρώσεις πιο έντονες και τα φώτα πιο μεγάλα και παράλληλα. Οι αυξημένες του διαστάσεις και ειδικότερα το μήκος των 4,227 μέτρων (+105 χλστ.), το πλάτος των 1.797 χλστ. (+9 χλστ), αλλά και το ύψος των 1.576 χλστ. (+20 χλστ.) του δίνουν έναν άλλον αέρα. Η διχρωμία σε ασημί-μαύρο στο μοντέλο της δοκιμής μας (υπάρχουν 11 διαφορετικά χρώματα για το αμάξωμα και 5 για την οροφή) τονιζει τον εκσυγχρονισμό και την απλότητα. Συνολικά, το νέο Captur επωφελείται από τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault για να αναδειχθεί ως ένα από τα πιο στιλάτα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

Ενίσχυση σε εσωτερική ποιότητα και σε hi-tech στοιχεία

Στο εσωτερικό του νέου Captur η Renault προχώρησε σε μια ανανέωση, ενσωματώνοντας τη νεότερη σχεδίαση Smart Cockpit που έχουμε δει και στη νέα γενιά του Clio. Πρωταγωνιστής εδώ είναι η μεγάλη κάθετη οθόνη του συστήματος πολυμέσων στο κέντρο της κονσόλας, με διαγώνιο 9,3 ιντσών και πολύ ποιοτική γυάλινη επιφάνεια. Ακριβώς από κάτω της βρίσκεται ένα πάνελ διακοπτών καθώς και τα περιστροφικά χειριστήρια για τον κλιματισμό με ψηφιακές ενδείξεις. Ο επιλογέας του κιβωτίου είναι υψηλά τοποθετημένος, βολεύοντας στην αφή. Το κάθισμα του οδηγού είναι πλήρους ρυθμίσεων και διευκολύνει την εύρεση της επιθυμητής θέσης οδήγησης, σε αντίθεση πάντως με το υψηλά τοποθετημένο κάθισμα του συνοδηγού που δεν ρυθμίζεται σε ύψος. Αμφότερα προσφέρουν πολύ καλή άνεση και βελτιωμένη σταθερότητα του σώματος συγκριτικά με πριν. Ακριβώς μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται ο πίνακας οργάνων με τη 7ιντση ψηφιακή οθόνη πλήρους ενδείξεων (ενσωματώνει και το ψηφιακό ταχύμετρο-στροφόμετρο). Ποιοτικά, το εσωτερικό έρχεται σαφέστατα αναβαθμισμένο σε σχέση με πριν, αφού έχει γίνει πιο εκτενής χρήση μαλακών στην αφή πλαστικών και σε περισσότερες επιφάνειες που αναβαθμίζουν την απτή ποιότητα. Η συναρμογή και το φινίρισμα συνολικά ικανοποιούν. Ανάλογα με την έκδοση μπορούν να επιλεγούν πολλές επιφάνειες φωτεινών χρωματισμών και επενδύσεων, ωστόσο στο μοντέλο της δοκιμής και παρά το οριζόντιο ασημί φιλέτο, το μαύρο κυριαρχεί κάνοντάς το να δείχνει κάπως μουντό.

Ακόμη πιο πρακτικό

Ένα χαρακτηριστικό που σίγουρα αποτελούσε πλεονέκτημα του προηγούμενου Captur, είναι η διευρυμένη πρακτικότητα του εσωτερικού του. Στο νέο Captur η Renault τονίζει ακόμη περισσότερο το χαρακτηριστικό αυτό, διατηρώντας το πολύ πρακτικό συρόμενο πίσω κάθισμα (σύρεται κατά 16 χλστ.), όμως πλέον το συνδυάζει με έναν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που καλύπτει ακόμη και οικογενειακές ανάγκες. Ειδικότερα, η χωρητικότητά του αγγίζει πλέον τα 422 lt. (+45 lt. συγκριτικά με πριν) με το πίσω κάθισμα στην πιο πίσω θέση, ενώ μπορεί να φθάσει έως και τα 536 lt. (+81 lt.) όταν το κάθισμα τραβηχτεί μπροστά. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι αρκετά καλοί, αφού 2 ενήλικες θα μεταφερθούν χωρίς πολλές παραχωρήσεις έχοντας αρκετό χώρο για τα γόνατα και τους ώμους τους. Αυξημένη είναι και η παρουσία των θηκών για μικροαντικείμενα μέσα στη καμπίνα, με κορωνίδα βέβαια το συρόμενο ντουλαπάκι του συνοδηγού που θα λέγαμε ότι αποτελεί πλέον σήμα κατατεθέν του αυτοκινήτου.

1.300άρης turbo με πολύ καλή απόδοση

Ο turbo 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1.333 κ.εκ. του Captur της δοκιμής μας αποδίδει 130 ίππους στις 5.000 στροφές και έχει αυξημένη μέγιστη ροπή 24,5 kgm διαθέσιμα μόλις από τις 1.600 στροφές. Διακρίνεται για την πολύ καλή του απόδοση της ισχύος χωρίς κομπιάσματα ή εκρήξεις. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC των 7 σχέσεων έχει λειτουργία που προάγει την άνεση στην καθημερινή οδήγηση και παράλληλα, ιδίως εφόσον ο οδηγός επιλέξει το ECO στο set-up του (μοτέρ-κιβώτιο), φροντίζει ώστε να κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωση. Σε πιο γρήγορους, σπορ ρυθμούς, το κιβώτιο εμφανίζει μια μικρή υστέρηση στο κατέβασμα της σχέσης κρατώντας λίγο παραπάνω από όσο χρειάζεται την υψηλότερη σχέση. Συνολικά πάντως, δεν προβληματίζει με τη λειτουργία του. Πολύ καλές είναι οι επιδόσεις που προσφέρει το μοτέρ, αφού το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9.6 sec, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 193 km/h. Στο πεδίο της κατανάλωσης, η τιμή που καταγράψαμε κατά τη δοκιμή μας βρέθηκε στα 8.3 lt./100 km, με τη χρήση του ECO να μπορεί να τη μειώσει ακόμη.

Άνεση και ποιότητα κύλισης

Βασιζόμενο στη νέα πλατφόρμα CMF-B του Group Renault, η οποία συμβάλει στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου αλλά και στην αύξηση της παρεχόμενης ακαμψίας, στο δρόμο το νέο Captur βγάζει έναν σαφώς πιο ώριμο και συνολικά ραφιναρισμένο χαρακτήρα συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Η ρύθμιση της ανάρτησης σε συνδυασμό και με τα ελαστικά προάγουν την παρεχόμενη άνεση, ενώ παράλληλα συμβάλουν και στην πολή καλή ποιότητα κύλισης. Χαμηλός είναι ο θόρυβος που φθάνει στο εσωτερικό λόγω της βελτιωμένης ηχομόνωσης, δίνοντας στο Captur μια αίσθηση από premium μοντέλα. Στην πόλη, το Captur είναι ευκολοδήγητο, με υψηλή και εποπτική θέση οδήγησης, αλλά και χωρίς πολλές κρυφές γωνίες από το αμάξωμα (υπάρχει και κάμερα οπισθοπορείας για το παρκάρισμα). Σε πιο σπορ ρυθμούς, οι κλίσεις είναι λογικές και τα περιθώρια αυξημένα, αλλά η γενικότερη αίσθηση όπως στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας του, δεν σπρώχνει τον οδηγό να πιέσει το αυτοκίνητο. Επίσης, σε full επιταχύνσεις από στάση μειώνεται ελαφρώς η ελκτική πρόσφυση, κάτι βέβαια που περισσότερο οφείλεται στην επιλογή των ελαστικών. Καλή γενικά είναι η αίσθηση από το τιμόνι με την ακρίβεια να είναι όση χρειάζεται για ένα SUV μοντέλο, ενώ τα φρένα έδειξαν να τα καταφέρνουν πολύ καλά ακόμη και σε πολύ βίαιες ακινητοποιήσεις.

Συμπέρασμα

Η Renault κινήθηκε πολύ έξυπνα με το νέο Captur και έφερε στον αγοραστή της κατηγορίας των B-SUV ένα μοντέλο που του προσφέρει όχι μόνο όσα χρειάζεται, αλλά πολλά περισσότερα. Το νέο Captur είναι πραγματικά όμορφο, πρακτικό, πολύ ποιοτικό και με τονισμένη άνεση στο δρόμο. Οι τιμές του είναι αρκετά καλές, αφού το μοντέλο 1.3 turbo 130 ίππων κοστίζει από 20.800 ευρώ, ενώ η έκδοση με τον 1.0 turbo των 100 ίππων έχει κόστος από 16.880 ευρώ.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ | Η θεατρική παράσταση για παιδιά και εφήβους έρχεται στην Θεσσαλονίκη

Μια συναρπαστική, φαντασμαγορική νέα υπερπαραγωγή βασισμένη στο αριστούργημα του Ομήρου, έρχεται να ταξιδέψει μικρούς και μεγάλους στον μαγικό κόσμο της ελληνικής μυθολογίας, μέσα από την κλασική ιστορία του Οδυσσέα.

Μετά από τις μεγάλες επιτυχίες 20 ετών , η δημοφιλής σκηνοθέτις και δημιουργός Γιούλη Ηλιοπούλου υπογράφει και παρουσιάζει τη νέα παιδική-εφηβική παράσταση «Οδύσσεια», εμπνευσμένη από τη διαχρονική αξία της πίστης, της εξυπνάδας, της αγάπης και της επιμονής στο στόχο.

ΟΔΥΣΣΕΙΑ του Ομήρου στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα από την παιδική σκηνή της Γιούλης Ηλιοπούλου με μουσική του Αντώνη Μιτζέλου.

Το αριστούργημα του Ομήρου έρχεται να μας ταξιδέψει στο πιο συναρπαστικό θεατρικό ταξίδι του πολυμήχανου Οδυσσέα από την Τροία μέχρι την Ιθάκη.

Μια θεαματική παραγωγή από το Τεχνοδρόμιο σε θεατρική μεταφορά και σκηνοθεσία Γιούλης Ηλιοπούλου και μουσική επένδυση του σπουδαίου συνθέτη των μεγάλων επιτυχιών Αντώνη Μιτζέλου ( Τερμίτες).

Με διπλή διανομή είκοσι ηθοποιών για την Αθήνα στο Θέατρο Πειραιώς 131 και για την Θεσσαλονίκη στο Ράδιο Σίτυ, ενώ η παράσταση θα ταξιδέψει σε επιλεγμένες πόλεις σε όλη την Ελλάδα.

Ένας μεγάλος θίασος με εξαιρετικά ταλαντούχους ηθοποιούς με ειδικές δεξιότητες θα ερμηνεύσουν συνδυάζοντας τον λόγο με ευφάνταστα ακροβατικά στοιχεία δημιουργώντας μαγευτικές εικόνες. 

Τον Οδυσσέα στις αθηναϊκές παραστάσεις ερμηνεύει ο Μάνος Πίντζης και στην

Θεσσαλονίκη ο Σπύρος Ιωάννου.


🌊 Η ιστορία

Δέκα χρόνια μετά τον Τρωικό πόλεμο, ο Οδυσσέας ξεκινά ένα μακρύ και επικίνδυνο ταξίδι για να επιστρέψει στην Ιθάκη. Στη διαδρομή του θα συναντήσει θεούς, μυθικά τέρατα, δοκιμασίες, μαγικά πλάσματα και θα βιώσει αμέτρητες περιπέτειες. Από την Κίρκη και τις Σειρήνες, μέχρι τη Χάρυβδη και τον Κύκλωπα, κάθε σταθμός είναι ένα μάθημα ζωής.

Με τη βοήθεια της θεάς Αθηνάς, την ευφυΐα και το θάρρος του, θα καταφέρει να επιστρέψει στην πατρίδα του και να επανενωθεί με την Πηνελόπη και τον γιο του, Τηλέμαχο, επαναφέροντας την ειρήνη και τη δικαιοσύνη στην Ιθάκη.

✨ Η παράσταση

Ένα εντυπωσιακό θέαμα γεμάτο δράση, μουσική, φαντασία και συγκίνηση.

Περισσότερα από 40 κοστούμια

  • Video Art & Video Mapping υψηλής αισθητικής
  • 10 ηθοποιοί και τραγουδιστές επί σκηνής
  • Ειδικά σχεδιασμένες χορογραφίες και σπαθογραφίες
  • Μια παράσταση που ψυχαγωγεί και διδάσκει, εμπνέοντας την αγάπη για την κλασική ελληνική παράδοση

👤 Συντελεστές

  • Κείμενο – Σκηνοθεσία – Στίχοι τραγουδιών: Γιούλη Ηλιοπούλου
  • Πρωτότυπη μουσική :Αντώνης Μιτζέλος
  • Σκηνικά & Κοστούμια: Κρίστελ Καπερώνη
  • Χορογραφίες – Κίνηση: Ειρήνη Μεσσήνη
  • Φωτισμοί: Λάμπρος Σούνδιας
  • Video Art: Λεωνίδας Φουντούλης
  • Ειδικές Κατασκευές: Θοδωρής Τσιμπλάκης
  • Hair & Make-up: Νίκος Ζήσης
  • Βοηθός Σκηνοθέτη: Δέσποινα Κασιώτη
  • Γραμματειακή υποστήριξη: Τατιάνα Κόγια
  • Υπεύθυνη οργάνωσης : Ανθή Καραγιάννη
  • Δ/νση παραγωγής: Αντώνης Μαρκόγιαννης
  • Παραγωγή: ΤΕΧΝΟΔΡΟΜΙΟ

👤 Ηθοποιοί

Στο ρόλο του Οδυσσέα ο Σπύρος Ιωάννου

Πρωταγωνιστούν με αλφαβητική σειρά 

Νίκος Ζιάγκος, Ειρήνη Κοντονίκου , Στέφη Κοντού, Κασσάνδρα Μπαφαλούκου, Μάριος Σέργιο Μπούσι, Μίνα Πρωτόπαπα, Θανάσης Σουρίλας.

🕘 Διάρκεια παράστασης

90 λεπτά με διάλειμμα

📅 Πρόγραμμα Παραστάσεων

Θέατρο RADIO CITY 

TRAILER : https://www.youtube.com/watch?v=vSXLNI8VSLw


Μια θεατρική εμπειρία γεμάτη φως, μύθο και περιπέτεια – για όλη την οικογένεια!

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Ημερίδα «Παχυσαρκία και Αναπαραγωγική Υγεία» στη Θεσσαλονίκη

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Στήριξης Ατόμων με Παχυσαρκία «Ιμερόεσσα» διοργανώνει ενημερωτική ημερίδα με θέμα «Παχυσαρκία και Αναπαραγωγική Υγεία» στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο, στο ξενοδοχείο Mediterranean Palace. Η εκδήλωση συγκεντρώνει έγκριτους επιστήμονες από τους τομείς της μαιευτικής, της γυναικολογίας, της ανδρολογίας και της ενδοκρινολογίας, με στόχο να φωτίσει τις πολυδιάστατες συνέπειες της παχυσαρκίας στη γονιμότητα και στην αναπαραγωγική διαδικασία.

Το πρόγραμμα ξεκινά με την παρουσίαση της επίδρασης της παχυσαρκίας στη γυναικεία υπογονιμότητα και συνεχίζει με τον ρόλο της παχυσαρκίας στην εγκυμοσύνη και τον τοκετό. Ακολούθως, θα εξεταστεί ο ρόλος των γονιδίων στην παχυσαρκία και την επίδρασή τους στην αναπαραγωγική υγεία. Η ημερίδα θα προχωρήσει με την ανάλυση της επίδρασης της παχυσαρκίας στην ανδρική υπογονιμότητα καθώς και τις επιδράσεις της παχυσαρκίας στην ανδρική αναπαραγωγική και σεξουαλική υγεία. Αμέσως μετά, θα αναλυθεί η εξωσωματική γονιμοποίηση σε άτομα με παχυσαρκία, καθώς και η κρυοσυντήρηση ωαρίων και εμβρύων στις γυναίκες με παχυσαρκία και θα συζητηθεί η επίδραση της παιδικής και εφηβικής παχυσαρκίας στην αναπαραγωγική υγεία. Στη συνέχεια θα παρουσιαστούν οι φαρμακολογικές προσεγγίσεις για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας και της υπογονιμότητας. Η ημερίδα θα ολοκληρωθεί με ζωντανή παρουσίαση περιστατικού και μαρτυρία ατόμου που έχει βιώσει την παχυσαρκία.

Η είσοδος στην ημερίδα είναι ελεύθερη για το κοινό, αποτελώντας μια μοναδική ευκαιρία να ενημερωθούν πολίτες, γονείς και επαγγελματίες για τη διαχείριση της παχυσαρκίας και των επιπτώσεών της στην αναπαραγωγική υγεία, μέσα από την καθοδήγηση εξειδικευμένων επιστημόνων.

Η «Ιμερόεσσα», που ιδρύθηκε το 2020 και εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, αποτελεί τον μοναδικό επίσημο φορέα στην Ελλάδα που ασχολείται ολοκληρωμένα με την παχυσαρκία, παρέχοντας στήριξη, ενημέρωση και καθοδήγηση σε όλα τα επίπεδα της πρόληψης και της θεραπείας της νόσου. Φέρει πιστοποίηση ως φορέας Πρωτοβάθμιας Κοινωνικής Φροντίδας από το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και είναι μέλος της Ένωσης Ασθενών Ελλάδος, της συμμαχίας Action4Obesity και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ασθενών ECPO.

Η ημερίδα τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείο Εσωτερικών- Τομέα Μακεδονίας& Θράκης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Χορηγοί: Pharmaserve- Lilly, Merck, Type Center IKE, Color your wish, Cross Pharmaceuticals, SuppleKey Health

Χορηγοί επικοινωνίας: Business Woman, Kallithea Press, Kallithea Radio, Live Media, Polis MagazinoΓια περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του Συλλόγου www.imeroessa.gr ή να επικοινωνήσουν μέσω email στο [email protected]

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Επιμελητήριο Αρκαδίας: Δράσεις του Μηχανισμού Στήριξης Επιχειρήσεων

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας σας ενημερώνει ότι ο Μηχανισμός Στήριξης Επιχειρήσεων θα συμμετέχει
στο συνέδριο Green Deal Greece και θα πραγματοποιήσει δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο
σύγχρονης εκπαίδευσης με τίτλο «Χρηματοδότηση & ανάπτυξη, με στόχο την ενίσχυση, καθοδήγηση
και υποστήριξη των επιχειρήσεων της περιοχής σε θέματα επιχειρηματικής ανάπτυξης,
χρηματοδοτικών εργαλείων και καινοτομίας.
Οι δράσεις απευθύνονται σε όλες τις επιχειρήσεις – μέλη των Επιμελητήριων, θα πραγματοποιηθούν
σε διαφορετικές θεματικές ενότητες, με τη συμμετοχή εξειδικευμένων εισηγητών και δίνεται η
δυνατότητα δωρεάν παρακολούθησής τους μέσω της εγγραφής στο portal:  mse-dam.gr

Δωρεάν online παρακολούθηση από τους χρήστες του portal:  mse-dam.gr

Ο Μηχανισμός Στήριξης Επιχειρήσεων συμμετέχει, στο  Συνέδριο
 «Green Deal Greece 2025» , με θέμα «Πράσινος και ψηφιακός μετασχηματισμός, υποδομές και
βιώσιμη ανάπτυξη σε κρίσιμη καμπή: Προκλήσεις και ευκαιρίες για επενδύσεις και
ανθεκτικότητα» , μέσω της εταιρείας DBC diadikasia, μέλος της Ένωσης Εταιρειών που υλοποιεί το Έργο του Μηχανισμού Στήριξης Επιχειρήσεων στην Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας και Πελοποννήσου.


Το συνέδριο,  επιχειρεί να καλύψει ένα ευρύ φάσμα θεματικών ενοτήτων, όπως:
-οι απειλές και οι ευκαιρίες στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας,
-ο ρόλος των ΑΠΕ και της κυκλικής οικονομίας και η προστασία του περιβάλλοντος,

-οι ευκαιρίες και οι κίνδυνοι στις πράσινες χρηματοδοτήσεις,
-οι προκλήσεις των πράσινων αστικών αναπλάσεων και του πολεοδομικού σχεδιασμού,
– η στεγαστική κρίση σε συνδυασμό με τις ανταγωνιστικές χρήσεις γης,
-η ψηφιοποίηση ολόκληρων τομέων της οικονομίας αλλά και των πόλεων σε συνδυασμό με την
Τεχνητή Νοημοσύνη,
-το στοίχημα της ολοκλήρωσης των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, καθώς
και γενικότερα
-η επόμενη ημέρα των πράσινων, μπλε και ψηφιακών επενδύσεων.

Εκ μέρους του Μηχανισμού Στήριξης Επιχειρήσεων θα συμμετάσχει στο πάνελ με θέμα «Επενδύσεις
και Χρηματοδοτήσεις για Βιώσιμη Ανάπτυξη και Ανθεκτικότητα» ο κ. Κώστας Τσιακατάρας, Partner
DBC – Diadikasia.
Με τη συμμετοχή του Μηχανισμού στο συνέδριο, δίνεται η δυνατότητα σε εγγεγραμμένους χρήστες
της πλατφόρμας  mse-dam.gr  να παρακολουθήσουν ζωντανά τις εργασίες του συνεδρίου και τις
ομιλίες κορυφαίων εκπροσώπων της Πολιτείας, των θεσμικών φορέων και  στελεχών της αγοράς για
σημαντικά θέματα ενεργειακής μετάβασης.

Continue Reading

Trending