Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Τεχνολογία «Το Μέσο Για Την Ανάπτυξη Της Επιχείρησης Σου»

Ανέπτυξε την επιχείρησή σου αξιοποιώντας την τεχνολογία

Μιλάω καθημερινά με επιχειρηματίες και η πρώτη απάντηση που ακούω, η πρώτη ανταπόκριση, είναι “Είναι δύσκολα”, “Δεν γίνεται”, “Η κρίση. Δεν βλέπεις;” και “Καταλαβαίνεις. Είσαι κι εσύ επιχειρηματίας”. Και τους λέω “Όχι, δεν καταλαβαίνω”.. Με τρόπο όμως για να μην νομίζουν ότι δεν τους καταλαβαίνω.

Αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό που σκέφτονται. Γιατί πραγματικά, ναι μεν κρίση, αλλά κρίση συμβολίζει δύο ιδεογράμματα σύμφωνα με τους ΚινέζουςΜπορεί να είναι και ευκαιρία. Και όλα στην ζωή που ζούμε έχουν δύο όψεις. Την μία και την άλλη. Το θέμα είναι που εστιάζουμε. Ή αν ψάχνουμε να βρούμε και την άλλη όψη. Γιατί αυτή την στιγμή που μιλάμε υπάρχουν πάρα πολλά start ups, τα πιο πολλά κλείνουν, ωραία, το ξέρουμε αλλά πάρα πολλά πάνε σφαίρα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Τα πράγματα αλλάζουν

Μιλάω λοιπόν με μια αλυσίδα κομμωτηρίων και μου λέει “Έχουμε πτώση”.

Και ρωτάω “Τι κάνετε;”.

Μου λέει “Κάνουμε αυτό που κάναμε πάντα. Δεν καταλαβαίνω γιατί έχουμε πτώση”.

Και τους λέω “Ο λόγος που έχετε πτώση είναι απλός”.

Μου λέει “Τι είναι;”.

Ότι κάνεις αυτό που έκανες πάντα. Τα πράγματα αλλάζουν.”

Σκέψου το εξής:

Είσαι μέσα σε ένα αμάξι και τρέχεις με την ταχύτητα των 100 χλμ. Εάν το αμάξι αλλάξει ταχύτητα και το σώμα σου δεν ακολουθήσει την ροή τι θα συμβεί; Κατά πάσα πιθανότητα θα κολλήσεις στο παρμπρίζ και θα είσαι “Σταματήστε, σταματήστε, δεν μπορώ”.

Θα ήταν λίγο πιο κατανοητό αν στο έλεγα αυτό το ίδιο παράδειγμα με ένα μηχανάκι. Είσαι σε ένα μηχανάκι και πηγαίνεις με 100 χλμ. Αν η μηχανή επιταχύνει και το σώμα δεν ακολουθήσει αυτή την επιτάχυνση τότε θα φύγει. Απλά τα πράγματα.

Άρα λοιπόν αν πούμε ότι είμαστε πάνω στο όχημα της ζωής και πάνω στο όχημα της ζωής τοποθετείς την επιχείρησή σου.. Αν λοιπόν η επιχειρηματική καθημερινότητα τρέχει καθημερινά και αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, αν εσύ κάνεις αυτό που έκανες πέρσι είσαι πάρα πολύ πίσω. Γιατί; Γιατί ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Γιατί οι συνθήκες οι οικονομικές έχουν αλλάξει και πρέπει να επαναπροσδιορίζεις το που είσαι, ποιος είσαι, τι κάνεις, πώς το κάνεις.. καθημερινά. Πρέπει να παρατηρείς τι παράγει η κάθε σου σκέψη, κίνηση, δράση.. τα πάντα.

Εκπαιδεύσου / Ενημερώσου 

Πρόσεξε να δεις. Ζούμε στο 2018:

Ξέρεις πόσες επιχειρήσεις δεν έχουν μία ιστοσελίδα;

Ξέρεις πόσες επιχειρήσεις από αυτές που έχουν ιστοσελίδα έχουν μια καλή ιστοσελίδα;

Ξέρεις πόσες επιχειρήσεις από αυτές που έχουν μια καλή ιστοσελίδα έχουν ένα καλό σύστημα Marketing κι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα πωλήσεων που να τους παράγει χρήματα;

Απειροελάχιστες.

Στο σεμινάριο που έκανα με τον Antony Robbins πάνω στο κομμάτι του Business μας είπε ότι το 96% των eshop δεν βγάζει χρήματα. Γιατί; Για τον λόγο που σου περιγράφω. Λίγοι έχουν site, πιο λίγοι έχουν καλό site και πιο λίγοι έχουν ένα αποτελεσματικό σύστημα Marketing.

Τι θέλω να σου πω; Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι πρέπει πρώτον να μάθεις εσύ, δηλαδή να μην εμπιστεύεσαι τον κάθε τυχάρπαστο, συγνώμη που το λέω έτσι, αλλά πραγματικά συμβαίνει.

Φτάσε την επιχείρησή σου ψηλά

Πραγματικά έχασα πολλές χιλιάδες ευρώ με διάφορους “Γκουρού Marketer” που ήξεραν υποτίθεται τι να κάνουν. Είναι απίστευτο αυτό το πράγμα. Γιατί καλώς ή κακώς εκεί πέρα που ακούγεται ότι υπάρχουν χρήματα, πάει ο ένας διαβάζει ένα βιβλίο, κάνει τρία σεμινάρια και λέει “Πάω να το κάνω”. Ξεκινάει με τον θείο του, τον ξάδερφο του.. Αυτή είναι η κατάσταση δυστυχώς. Αυτή είναι η συνείδηση που υπάρχει. “Θέλω ένα site. Θα πάμε τώρα στον ξάδερφο μου.” Γιατί; Γιατί είδε δύο video στο Youtube κι έμαθε να κάνει siteΔεν είναι έτσι. Και μετά τι λέει; “Α! Αυτά δεν δουλεύουν.”

Όταν ξεκίνησα λοιπόν, όταν ήμουν στα πρώτα μου Online προγράμματα κι άρχισα να τα πουλώ μέσω Internetόταν το έκανα με έλεγαν τρελό. Γιατί σε αυτό που έκανα, στο Online κομμάτι πάλι, ήμουν από τους πρώτους. Και μου λένε “Που πας; Στην Ελλάδα; Που δεν βάζουν κάρτες, δεν κάνουν το ένα, δεν κάνουν το άλλο..”. Και μην στα πολυλογώ έφτασα να φτιάξω ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που παράγει front sales 300-350% αποτέλεσμα. Παιδεύτηκα πολύ. Όπως είπα στην αρχή με πολλούς Marketing Γκουρού. Μετά πήγα έκανα εγώ τις δικές μου σπουδές και το έφτασα εκεί πέρα που έπρεπε να το φτάσω.

Τάσεις, τεχνολογίες και αποτελέσματα

Που θέλω να καταλήξω; Προτού βγάλεις τα συμπεράσματα σου αν φταίει η κρίση, η εφορία ή οτιδήποτε, να ξέρεις ότι κατά πάσα πιθανότητα κάτι εσύ δεν έχεις κάνει καλά. Κάτι ακόμα δεν έχεις σκεφτεί. Και δεν το λέω από την άποψη να το πάρεις προσωπικά και “Εγώ είμαι καλός” κλπ. Όχι. Λέω απλά ότι πρέπει να βρεις την αλήθεια για να μπορέσεις να κάνεις κάτι.

Χρειάζεται λοιπόν να κοιτάξεις που πάει αυτή την στιγμή η τάση, η τεχνολογία, και είναι το InternetΑλλά σε αυτό το πράγμα χρειάζεται να κοιτάξεις και κάτι ακόμα. Να κοιτάξεις ανθρώπους που πραγματικά παράγουν αποτελέσματα.

Τις προάλλες θυμάμαι με παίρνει ένας άνθρωπος που του κάνω coaching, κομμωτήριο έχει κι αυτός και μου λέει “Έλα ρε συ Μάνο. Με πήρε ένας φίλος μου διαφημιστής και μου λέει ότι το site σου δεν είναι καθόλου καλό και πες του το εσύ με τρόπο κλπ” Και λέω “Λες;” Γιατί εμένα τα νούμερα μου είναι εξαιρετικά. Και λέω “Λες; Ο άνθρωπος μπορεί να είναι εξαιρετικός, να ξέρει κάτι παραπάνω”. Εντωμεταξύ μου λέει ο κομμωτής ότι ο φίλος του είναι και μέτοχος σε κάτι άλλο. Του λέω Ok. Δώσε μου το τηλέφωνο να μιλήσω με αυτόν τον άνθρωπο”. Όντως τον παίρνω τηλέφωνο. Μιλάω με τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος για να σου δώσω να καταλάβεις δεν είναι ούτε επιχειρηματίας όπως έχει συστηθεί, ούτε είχε καν site.

Άρα λοιπόν τι θέλω να κάνεις:

Πρώτα θέλω να κοιτάξεις το κομμάτι του Internet σε ότι κι αν κάνεις. Δεν ταιριάζει στα πάντα αλλά στις 99,9% των περιπτώσεων το Internet μπορεί να σε βοηθήσει.

Δεύτερον, κοίταξε αν τα κάνεις μόνος σου με τον θείο σου, τον ξάδερφο σου, τον γείτονα σου και όλα αυτά, πίστεψε με άστο, περισσότερα λεφτά χάνεις. Εκτός αν πας να δώσεις καλά κεφάλαια να κάνεις καλές σπουδές για να μπορέσεις να το πας εκεί πέρα που πρέπει να το πας.

Αν τώρα συνεργάζεσαι με άλλους ανθρώπους ζήτα αποτελέσματα και χρονοδιαγράμματα. Ok, επιχείρηση είναι. Δεν μπορεί να έρθει κανένας να σου πει “Α! Θα έχεις τόσο το ένα, τόσο το άλλο”αλλά ζήτα να σου δώσουν στρατηγικήΚαι ζήτα, ή περίμενε εσύ από τον εαυτό σου κάποια προσδοκώμενα αποτελέσματαΓιατί αν δεν το κάνεις αυτό, τότε κατά πάσα πιθανότητα χάνεις ένα πολύτιμο εργαλείο το οποίο πρέπει να υπάρχει στην καθημερινότητα σου.

Τώρα αν για κάποιον λόγο, μετά από όλα αυτά, δεν έχεις βρει τίποτα θα ήταν πολύ μεγάλη η χαρά μου να επικοινωνήσεις μαζί μου και να σου συστήσω την δική μου ομάδα και να κάνεις αυτό που πρέπει να κάνεις στην επιχείρηση σου γιατί το αξίζεις και εσύ και η επιχείρησή σου.

Θέλω να θυμάσαι ότι δουλεύουμε στοχευμένα. Δουλεύουμε με στόχους, με ορόσημα, με στρατηγικές, τεχνικές που πραγματικά παράγουν αποτέλεσμα. Γιατί αν δεν υπάρχει τρόπος να παράγεις αποτέλεσμα καλύτερα να μην κάνεις τίποτα. Τόσο απλά.

Να θυμάσαι, λοιπόν, ότι υπάρχει για τα πάντα λύση αρκεί να είσαι διαθέσιμος να την βρεις και να την δεις.

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προγράμματα

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!

Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη

Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!

Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης: 

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.

Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.

Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative. 

Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.

Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

BUSINESS COMMUNICATION

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.

Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.

Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις  και τεχνικές.

Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.

  • Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.

  • Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.

  • Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.

  • Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης  σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.

  • Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.

Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!

Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται  ότι η  σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.

1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.

2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.

3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου

4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.

5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας  φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η  «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.

7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.

8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος

σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.

9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα  και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.

10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

της Μαριάννας Τσουλιά.

Continue Reading

Trending