Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Τεχνολογία «Το Μέσο Για Την Ανάπτυξη Της Επιχείρησης Σου»

Ανέπτυξε την επιχείρησή σου αξιοποιώντας την τεχνολογία

Μιλάω καθημερινά με επιχειρηματίες και η πρώτη απάντηση που ακούω, η πρώτη ανταπόκριση, είναι “Είναι δύσκολα”, “Δεν γίνεται”, “Η κρίση. Δεν βλέπεις;” και “Καταλαβαίνεις. Είσαι κι εσύ επιχειρηματίας”. Και τους λέω “Όχι, δεν καταλαβαίνω”.. Με τρόπο όμως για να μην νομίζουν ότι δεν τους καταλαβαίνω.

Αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό που σκέφτονται. Γιατί πραγματικά, ναι μεν κρίση, αλλά κρίση συμβολίζει δύο ιδεογράμματα σύμφωνα με τους ΚινέζουςΜπορεί να είναι και ευκαιρία. Και όλα στην ζωή που ζούμε έχουν δύο όψεις. Την μία και την άλλη. Το θέμα είναι που εστιάζουμε. Ή αν ψάχνουμε να βρούμε και την άλλη όψη. Γιατί αυτή την στιγμή που μιλάμε υπάρχουν πάρα πολλά start ups, τα πιο πολλά κλείνουν, ωραία, το ξέρουμε αλλά πάρα πολλά πάνε σφαίρα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Τα πράγματα αλλάζουν

Μιλάω λοιπόν με μια αλυσίδα κομμωτηρίων και μου λέει “Έχουμε πτώση”.

Και ρωτάω “Τι κάνετε;”.

Μου λέει “Κάνουμε αυτό που κάναμε πάντα. Δεν καταλαβαίνω γιατί έχουμε πτώση”.

Και τους λέω “Ο λόγος που έχετε πτώση είναι απλός”.

Μου λέει “Τι είναι;”.

Ότι κάνεις αυτό που έκανες πάντα. Τα πράγματα αλλάζουν.”

Σκέψου το εξής:

Είσαι μέσα σε ένα αμάξι και τρέχεις με την ταχύτητα των 100 χλμ. Εάν το αμάξι αλλάξει ταχύτητα και το σώμα σου δεν ακολουθήσει την ροή τι θα συμβεί; Κατά πάσα πιθανότητα θα κολλήσεις στο παρμπρίζ και θα είσαι “Σταματήστε, σταματήστε, δεν μπορώ”.

Θα ήταν λίγο πιο κατανοητό αν στο έλεγα αυτό το ίδιο παράδειγμα με ένα μηχανάκι. Είσαι σε ένα μηχανάκι και πηγαίνεις με 100 χλμ. Αν η μηχανή επιταχύνει και το σώμα δεν ακολουθήσει αυτή την επιτάχυνση τότε θα φύγει. Απλά τα πράγματα.

Άρα λοιπόν αν πούμε ότι είμαστε πάνω στο όχημα της ζωής και πάνω στο όχημα της ζωής τοποθετείς την επιχείρησή σου.. Αν λοιπόν η επιχειρηματική καθημερινότητα τρέχει καθημερινά και αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, αν εσύ κάνεις αυτό που έκανες πέρσι είσαι πάρα πολύ πίσω. Γιατί; Γιατί ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Γιατί οι συνθήκες οι οικονομικές έχουν αλλάξει και πρέπει να επαναπροσδιορίζεις το που είσαι, ποιος είσαι, τι κάνεις, πώς το κάνεις.. καθημερινά. Πρέπει να παρατηρείς τι παράγει η κάθε σου σκέψη, κίνηση, δράση.. τα πάντα.

Εκπαιδεύσου / Ενημερώσου 

Πρόσεξε να δεις. Ζούμε στο 2018:

Ξέρεις πόσες επιχειρήσεις δεν έχουν μία ιστοσελίδα;

Ξέρεις πόσες επιχειρήσεις από αυτές που έχουν ιστοσελίδα έχουν μια καλή ιστοσελίδα;

Ξέρεις πόσες επιχειρήσεις από αυτές που έχουν μια καλή ιστοσελίδα έχουν ένα καλό σύστημα Marketing κι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα πωλήσεων που να τους παράγει χρήματα;

Απειροελάχιστες.

Στο σεμινάριο που έκανα με τον Antony Robbins πάνω στο κομμάτι του Business μας είπε ότι το 96% των eshop δεν βγάζει χρήματα. Γιατί; Για τον λόγο που σου περιγράφω. Λίγοι έχουν site, πιο λίγοι έχουν καλό site και πιο λίγοι έχουν ένα αποτελεσματικό σύστημα Marketing.

Τι θέλω να σου πω; Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι πρέπει πρώτον να μάθεις εσύ, δηλαδή να μην εμπιστεύεσαι τον κάθε τυχάρπαστο, συγνώμη που το λέω έτσι, αλλά πραγματικά συμβαίνει.

Φτάσε την επιχείρησή σου ψηλά

Πραγματικά έχασα πολλές χιλιάδες ευρώ με διάφορους “Γκουρού Marketer” που ήξεραν υποτίθεται τι να κάνουν. Είναι απίστευτο αυτό το πράγμα. Γιατί καλώς ή κακώς εκεί πέρα που ακούγεται ότι υπάρχουν χρήματα, πάει ο ένας διαβάζει ένα βιβλίο, κάνει τρία σεμινάρια και λέει “Πάω να το κάνω”. Ξεκινάει με τον θείο του, τον ξάδερφο του.. Αυτή είναι η κατάσταση δυστυχώς. Αυτή είναι η συνείδηση που υπάρχει. “Θέλω ένα site. Θα πάμε τώρα στον ξάδερφο μου.” Γιατί; Γιατί είδε δύο video στο Youtube κι έμαθε να κάνει siteΔεν είναι έτσι. Και μετά τι λέει; “Α! Αυτά δεν δουλεύουν.”

Όταν ξεκίνησα λοιπόν, όταν ήμουν στα πρώτα μου Online προγράμματα κι άρχισα να τα πουλώ μέσω Internetόταν το έκανα με έλεγαν τρελό. Γιατί σε αυτό που έκανα, στο Online κομμάτι πάλι, ήμουν από τους πρώτους. Και μου λένε “Που πας; Στην Ελλάδα; Που δεν βάζουν κάρτες, δεν κάνουν το ένα, δεν κάνουν το άλλο..”. Και μην στα πολυλογώ έφτασα να φτιάξω ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που παράγει front sales 300-350% αποτέλεσμα. Παιδεύτηκα πολύ. Όπως είπα στην αρχή με πολλούς Marketing Γκουρού. Μετά πήγα έκανα εγώ τις δικές μου σπουδές και το έφτασα εκεί πέρα που έπρεπε να το φτάσω.

Τάσεις, τεχνολογίες και αποτελέσματα

Που θέλω να καταλήξω; Προτού βγάλεις τα συμπεράσματα σου αν φταίει η κρίση, η εφορία ή οτιδήποτε, να ξέρεις ότι κατά πάσα πιθανότητα κάτι εσύ δεν έχεις κάνει καλά. Κάτι ακόμα δεν έχεις σκεφτεί. Και δεν το λέω από την άποψη να το πάρεις προσωπικά και “Εγώ είμαι καλός” κλπ. Όχι. Λέω απλά ότι πρέπει να βρεις την αλήθεια για να μπορέσεις να κάνεις κάτι.

Χρειάζεται λοιπόν να κοιτάξεις που πάει αυτή την στιγμή η τάση, η τεχνολογία, και είναι το InternetΑλλά σε αυτό το πράγμα χρειάζεται να κοιτάξεις και κάτι ακόμα. Να κοιτάξεις ανθρώπους που πραγματικά παράγουν αποτελέσματα.

Τις προάλλες θυμάμαι με παίρνει ένας άνθρωπος που του κάνω coaching, κομμωτήριο έχει κι αυτός και μου λέει “Έλα ρε συ Μάνο. Με πήρε ένας φίλος μου διαφημιστής και μου λέει ότι το site σου δεν είναι καθόλου καλό και πες του το εσύ με τρόπο κλπ” Και λέω “Λες;” Γιατί εμένα τα νούμερα μου είναι εξαιρετικά. Και λέω “Λες; Ο άνθρωπος μπορεί να είναι εξαιρετικός, να ξέρει κάτι παραπάνω”. Εντωμεταξύ μου λέει ο κομμωτής ότι ο φίλος του είναι και μέτοχος σε κάτι άλλο. Του λέω Ok. Δώσε μου το τηλέφωνο να μιλήσω με αυτόν τον άνθρωπο”. Όντως τον παίρνω τηλέφωνο. Μιλάω με τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος για να σου δώσω να καταλάβεις δεν είναι ούτε επιχειρηματίας όπως έχει συστηθεί, ούτε είχε καν site.

Άρα λοιπόν τι θέλω να κάνεις:

Πρώτα θέλω να κοιτάξεις το κομμάτι του Internet σε ότι κι αν κάνεις. Δεν ταιριάζει στα πάντα αλλά στις 99,9% των περιπτώσεων το Internet μπορεί να σε βοηθήσει.

Δεύτερον, κοίταξε αν τα κάνεις μόνος σου με τον θείο σου, τον ξάδερφο σου, τον γείτονα σου και όλα αυτά, πίστεψε με άστο, περισσότερα λεφτά χάνεις. Εκτός αν πας να δώσεις καλά κεφάλαια να κάνεις καλές σπουδές για να μπορέσεις να το πας εκεί πέρα που πρέπει να το πας.

Αν τώρα συνεργάζεσαι με άλλους ανθρώπους ζήτα αποτελέσματα και χρονοδιαγράμματα. Ok, επιχείρηση είναι. Δεν μπορεί να έρθει κανένας να σου πει “Α! Θα έχεις τόσο το ένα, τόσο το άλλο”αλλά ζήτα να σου δώσουν στρατηγικήΚαι ζήτα, ή περίμενε εσύ από τον εαυτό σου κάποια προσδοκώμενα αποτελέσματαΓιατί αν δεν το κάνεις αυτό, τότε κατά πάσα πιθανότητα χάνεις ένα πολύτιμο εργαλείο το οποίο πρέπει να υπάρχει στην καθημερινότητα σου.

Τώρα αν για κάποιον λόγο, μετά από όλα αυτά, δεν έχεις βρει τίποτα θα ήταν πολύ μεγάλη η χαρά μου να επικοινωνήσεις μαζί μου και να σου συστήσω την δική μου ομάδα και να κάνεις αυτό που πρέπει να κάνεις στην επιχείρηση σου γιατί το αξίζεις και εσύ και η επιχείρησή σου.

Θέλω να θυμάσαι ότι δουλεύουμε στοχευμένα. Δουλεύουμε με στόχους, με ορόσημα, με στρατηγικές, τεχνικές που πραγματικά παράγουν αποτέλεσμα. Γιατί αν δεν υπάρχει τρόπος να παράγεις αποτέλεσμα καλύτερα να μην κάνεις τίποτα. Τόσο απλά.

Να θυμάσαι, λοιπόν, ότι υπάρχει για τα πάντα λύση αρκεί να είσαι διαθέσιμος να την βρεις και να την δεις.

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται  ότι η  σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.

1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.

2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.

3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου

4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.

5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας  φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η  «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.

7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.

8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος

σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.

9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα  και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.

10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

της Μαριάννας Τσουλιά.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ανάπτυξη για λίγους ή για όλους;

Aνάπτυξη – Ανάπτυξη, είσαι εδώ?

Θυμόσαστε το παιδικό παιγνίδι μας «Λύκε –Λύκε, είσαι δώ ?» όπου ο Λύκος αναβάλλοντας την εμφάνισή του συνεχώς. για να κερδίσει την εμπιστοσύνη μας, έβαζε λίγα- λίγα τα ρούχα του ώστε να μας εξαντλήσει και να μας τρομάξει στο τέλος: «παίρνω το μπαστούνι μου και σας κυνηγώ!….» και όποιον έπιανε το έτρωγε ή τον φυλάκιζε μέχρι να νικήσει? Κάπως έτσι μας παρουσιάζεται και η «Ανάπτυξη» το τελευταίο διάστημα από όλους του ειδήμονες πολιτικούς ή επαΐοντες ακαδημαϊκούς ή  τους εκλεγμένους ηγήτορες φορέων ή  think tanks , ή ότι  τέλος πάντων εκπροσωπεί την σοφία και τη γνώση των ημερών μας.  «Κάτ»ι που κάποια φοβερή στιγμή θα βγει με την μαγκούρα του και θα μας κυνηγήσει. Και εμείς ξαφνιασμένοι δεν θα ξέρουμε γιατί μας κυνηγά …

Τέλος πάντων, καλά τα λόγια καλές οι απόψεις, καλή η ποικιλία των απόψεων , καλή- για ακόμη μία φορά- η θεωρία . Όμως πόσο έχουν όλοι αυτοί  οι θεματοφύλακες της οικονομικής θεωρίας αντιληφθεί ότι οι μικροί επιχειρηματίες, οι μικρές ατομικές επιχειρήσεις, οι «μη δημόσιοι υπάλληλο»ι της χώρας μας, που πάντα στηρίζουν την αγορά και την οικονομία , έχουν μείνει μόνοι τους και τραγικά αβοήθητοι , σε ένα μοναχικό διάλογο με τον εαυτό τους, με την αβέβαιη σκέψη κολλημένη πρωί- βράδυ στο μυαλό, σε απίστευτες εσωτερικές διαδρομές , που συναντούν ανακούφιση μόνο σε διαισθητικές ή αστρολογικές προβλέψεις? Καθώς κανείς στην ουσία δεν κατανοεί γιατί έχουμε έρθει σε αυτήν την θέση , τι σημαίνει αυτό που συμβαίνει στην πατρίδα μας  και πως θα το παλέψουμε.

Δεν κατανοεί γιατί δεν συμμετείχε στο παιγνίδι πονηρών πολιτικών που  έκαναν καριέρα το λειτούργημά τους , των σοφών ακαδημαϊκών που ήταν ανέκαθεν καλοί μαθητές και ξέρουν απέξω όλες τις σοφίες του κόσμου, και δεν συμμετέχουν στην ελίτ των επιτηδείων που ξέρουν να βγάζουν χρήμα με τρόπο και όχι με κόπο.

Για αυτό, φίλοι μικρο- επιχειρηματίες, ας σταματήσουμε το παιγνίδι και ας σοβαρευτούμε ζητώντας ότι χρειαζόμαστε να μας δοθεί, για να στηρίξουμε μόνοι μας την Ανάπτυξη , έτσι όπως εμείς οι Έλληνες με το εμπορικό μας δαιμόνιο μάθαμε τόσα χρόνια να κάνουμε , σ΄ολες τις δύσκολες εποχές και όπου γης και πατρίς, με την αντοχή των γονιδίων των πατεράδων και των παππούδων μας

  1. Show us the money!  Tόσο η Κυβέρνηση όσο και οι Τράπεζες πρέπει να ξεκαθαρίσουν πόσο χρήμα υπάρχει για ανάπτυξη, Δεν μας απασχολεί αν είναι πολύ ή λίγο , πρέπει πλέον να αποκαλυφθεί ώστε να ξέρει η αγορά τι της γίνεται.   5-10 ή 1000 , θα πρέπει να γίνει πλέον γνωστό τι πόροι υπάρχουν. Γιατί χρήμα , υπάρχει και πάντα θα υπάρχει , πόσο είναι το διαθέσιμο για την κίνηση της αγοράς δεν είναι γνωστό, και αυτό δημιουργεί φοβία και ανασφάλεια, έλλειψη εμπιστοσύνης και μειωμένη επιθυμία για κατανάλωση. Χωρίς τη δημιουργία της ζήτησης  πώς να ξεκαθαρίσει την αξία της η προσφορά και το αντίστροφο?
  2. Συμβουλεύστε μας! Θα πρέπει η Κυβέρνηση να προσφέρει  επιχειρηματική συμβουλευτική και υποστήριξη πλέον , δωρεάν  ώστε να βρούμε και πάλι την χαμένη μας πίστη. Όλοι αυτοί οι σοφοί που περνοδιαβαίνουν στα κανάλια , ας προσφέρουν τα φώτα του στους επιχειρηματίες , με σεμινάρια, συγκεντρώσεις και υποστήριξη χωρίς να χρεώνουν την σοφία τους. Ας τους επιτάξει το κράτος( ούτως ή άλλως είναι δημόσιοι υπάλληλοι) να κάνουν τον εταιρικό σύμβουλο και καθοδηγητή , στην πράξη , στο μαγαζί , το εργαστήριο ,  το μικρό εργοστάστιο μας.  Για αυτό είναι η γνώση, για να είναι χρήσιμη και εφικτή και όχι εικονική πραγματικότητα , στα παράθυρα των τηλεοράσεών μας.
  3. Δημιουργείστε την λίστα των πιθανών «αγοραστών» της παραγωγής της χώρας μας. Διαμορφώνοντας ένα τοπίο αγαθών και υπηρεσιών και πιθανών αγοραστών και επιβραβεύοντας τις εξαγωγές , οι επιχειρηματίες θα σκεφθούν και θα στραφούν σε νέες αγορές , με ευρηματικότητα και δυναμική. Υπάρχουν και άλλες ανάγκες στους λαούς της γης που μπορεί η ελληνική αγορά να ικανοποιήσει. Είμαστε μέρος του πλανήτη και εμείς.
  4. Ας εντυπωσιαστούμε και ας εντυπωσιάσουμε  με επιτεύγματα!  Η Ελλάδα ήξερε πάντα να κάνει εντύπωση. Δεν μπορεί, συνεχίζουν να γεννώνται Έλληνες ήρωες που κάνουν τον κόσμο να θαυμάζει.  Ας τους αναδείξουμε , ας τους φανερώσουμε . Και όταν ο κόσμος σε θαυμάζει είναι καλός καιρός να ζητήσεις τα λεφτά του . Υπηρεσίες – Υπηρεσίες και πάλι υπηρεσίες , ας κάνουμε την Ελλάδα μας το τόπο των εξαιρετικών υπηρεσιών: υγεία-παιδεία- τουρισμός – νέος πολιτισμός (μουσική-θέατρο-τέχνες). Είναι δυνατόν να χάθηκαν πια οι Επιστήμονες , οι Μουσικοί , οι Καλλιτέχνες που γεννούσε τούτη η χώρα όλο τον προηγούμενο αιώνα?
  5. Σταματήστε να χάνετε τα χρήματά μας. Ακούτε, σταματήστε να τα χάνετε ,γιατί θα τα ζητήσουμε πίσω.  Είμαστε εμείς οι μικροί επιχειρηματίες και εργαζόμενοι. Νοιώθουμε ότι χάνουμε τα λεφτά μας όταν πληρώνουμε τους φόρους και τις εισφορές μας, όταν σας εμπιστευόμαστε να κάνετε κουμάντο τους κόπους και τους μόχθους μας και δεν τα  καταφέρνετε ότι πολιτικό χρώμα και να βάφετε τις φανέλες σας. Ακούστε μία ιδέα , δώστε μας πίσω ένα μέρος όσων σας εμπιστευτήκαμε, δίνοντας πίσω στους φορολογούμενους   ακίνητα που μένουν ανεκμετάλλευτα, προϊόντα που σαπίζουν σε αποθήκες, γη και θάλασσα και αέρα που δεν αξιοποιείται Και τότε θα γίνει μια νέα ζύμη . Και θα επιστρέψουμε τόσο γρήγορα στην αγορά που θα κάνουμε το κεφάλι σας να γυρίζει.

Ανάπτυξη – Ανάπτυξη είσαι εδώ?


της Μαριάννας Τσουλιά

Continue Reading

Προγράμματα

Η Hatzi Filax Group υλοποίησε εξειδικευμένη εκπαίδευση για τη ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διήμερη εκπαιδευτική δράση που διοργάνωσε η Hatzi Filax Group, στις εγκαταστάσεις της ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης. Η εκπαίδευση σχεδιάστηκε ειδικά για τις ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση των δεξιοτήτων και της επαγγελματικής αποτελεσματικότητας των εργαζομένων της.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε:

  • Διαχείριση Χρόνου (Time Management): Εκπαιδευτικά εργαστήρια για δύο δυναμικές ομάδες εργαζομένων, εστιασμένα στην αποτελεσματική οργάνωση και αξιοποίηση του χρόνου.
  • Βασικές Αρχές Management & Ηγεσίας (Leadership Skills): Εκπαίδευση που επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων διοίκησης, επικοινωνίας και ηγεσίας, με σύγχρονες μεθοδολογίες και πρακτική εφαρμογή.

Συνολικά, 60 εργαζόμενοι συμμετείχαν ενεργά σε τρεις εκπαιδευτικές ομάδες και παρακολούθησαν 16 ώρες εντατικής και διαδραστικής εκπαίδευσης. Το περιεχόμενο ήταν βιωματικό, με στοχευμένες ασκήσεις και ενεργή συμμετοχή, ενισχύοντας τη μάθηση και την εσωτερική παρακίνηση των συμμετεχόντων.

Την εκπαίδευση υλοποίησαν οι εισηγήτριες της Hatzi Filax Group, Σοφία Σκευοφύλακα και Χατζή Σκευοφύλακα, φέρνοντας την πολυετή εμπειρία τους στην επαγγελματική κατάρτιση μέσα από μια μοναδική εμπειρία μάθησης και συνεργασίας.

Η Χατζή Σκευοφύλακα, CEO της Hatzi Filax Group, δήλωσε σχετικά:
«Είναι πραγματικά υπέροχο να βλέπουμε τόσο δυναμικές επιχειρήσεις να επενδύουν ουσιαστικά στους ανθρώπους τους. Η ΜΕΒΓΑΛ δεν επενδύει απλώς σε εκπαίδευση – επενδύει σε κουλτούρα ανάπτυξης. Ήταν τιμή μας να συνεργαστούμε με τόσο εξαιρετικές ομάδες, γεμάτες ενέργεια, διάθεση και προοπτική.»

Η Σοφία Παλαμίδου, HR Manager της ΜΕΒΓΑΛ, πρόσθεσε:
«Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν  τα  εκπαιδευτικά σεμινάρια που σχεδίασε η Hatzi Filax  Group ειδικά για στελέχη μας προσφέροντας τους  πρακτικά εργαλεία και χρήσιμες τεχνικές για την καλύτερη οργάνωση της καθημερινότητάς τους και την ανάπτυξη των ηγετικών τους δεξιοτήτων.

Μέσα από διαδραστικές  ασκήσεις και παραδείγματα οι συμμετέχοντες έμαθαν πώς να θέτουν προτεραιότητες και εξοικειώθηκαν με σύγχρονες προσεγγίσεις στην ηγεσία.

Η εκπαίδευση αυτή αποτέλεσε μια σημαντική επένδυση για την ενίσχυση  της αποδοτικότητας των στελεχών μας και ευχαριστούμε θερμά για ακόμη μία φορά την  Hatzi Filax Group για την εξαιρετική συνεργασία.»

Η Hatzi Filax Group, με αποδεδειγμένη τεχνογνωσία στον τομέα της εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, παραμένει στρατηγικός συνεργάτης επιχειρήσεων που επιλέγουν να αναπτύσσονται μέσα από τη δύναμη των ανθρώπων τους.

Continue Reading

Trending