Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Το ΕΕΘ βράβευσε τους καλύτερους!

Τα πρώτα Αριστεία Επιχειρηματικότητας, τα βραβεία με τα οποία τιμά τα μέλη του για τα επιτεύγματα τους το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, απονεμήθηκαν χθες το απόγευμα, στη διάρκεια μίας λαμπρής, όσο και συγκινητικής τελετής, στο κατάμεστο από κόσμο Βασιλικό Θέατρο.

Άδωνις Γεωργιάδης και Θεόδωρος Καράογλου, που εκπροσώπησαν την κυβέρνηση στην τελετή, συνεχάρησαν το ΕΕΘ για την πρωτοβουλία του και τόνισαν ότι τέτοιοι θεσμοί ενισχύουν την επιχειρηματικότητα και τους ανθρώπους της.
«Επιστρέφει η αριστεία στην επιχειρηματικότητα και στην κοινωνία. Επιστρέφει η ελεύθερη η οικονομία στην Ελλάδα και μαζί με αυτήν και η επιχειρηματικότητα», επισήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, υπογραμμίζοντας τον «κομβικό ρόλο» που θα διαδραματίσουν ο ιδιωτικός τομέας και οι επιχειρήσεις, για να κερδίσει η ελληνική κυβέρνηση το στοίχημα που έχει βάλει, και την επόμενη 4ετία η Θεσσαλονίκη να είναι μια καινούρια πόλη.
Μιλώντας από το βήμα της τελετής, ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι «Ηττήθηκαν οι ιδέες της αριστεράς που γευτήκαμε όλοι μας, για λίγο ευτυχώς, για τεσσεράμισι χρόνια» και σημείωσε πως «επιτέλους ήρθε η ώρα να ξεφύγουμε από την ιδεολογική μιζέρια των τελευταίων χρόνων». 

Στο χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΕΕΘ, Μιχάλης Ζορπίδης, τόνισε ότι το Επιμελητήριο αποφάσισε να διοργανώσει αυτόν τον θεσμό για να δώσει «την ηθική επιβράβευση στους συναδέλφους μας που τα κατάφεραν! Νομίζω ότι τους το οφείλουμε. Όλη η κοινωνία οφείλει να τιμά και να προβάλει αυτούς που καταφέρνουν να βάλουν ένα μικρό λιθαράκι στην πρόοδο της κοινωνίας μας και την ανάπτυξη της τοπικής Αγοράς.
Επιπλέον, μια που η Ελληνική Πολιτεία δεν βραβεύει τους επιχειρηματίες, αν και θα έπρεπε, το κάνουμε εμείς! Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να στείλουμε ένα ισχυρό μήνυμα: Ότι επιχειρηματίες και κοινωνία είναι στοιχεία ταυτισμένα και πρέπει να προχωρούν μαζί για να πετυχαίνουν διαρκώς καλύτερες συνθήκες ζωής για τους πολίτες», τόνισε ο κ. Ζορπίδης.

Ακολούθησε η βράβευση του Προέδρου της Aegean Airlines Ευτύχη Βασιλάκη, Όπως εξήγησε ο κ. Ζορπίδης, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης αποφάσισε να τιμήσει την εταιρία Aegean Airlines, με ειδική τιμητική διάκριση γιατί θέλει με τον τρόπο αυτό να την ευχαριστήσει και να την συγχαρεί για τη συμβολή της στον μεγάλο αγώνα όλων μας, να γίνει η Θεσσαλονίκη μας σημαντικός τουριστικός προορισμός».

Οι επτά κατηγορίες που ξεχώρισαν είναι οι εξής:

1. Κατηγορία: Αστικής Επιχειρηματικότητας
Στην κατηγορία αυτή διαγωνίστηκαν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον αστικό ιστό της Θεσσαλονίκης και στόχος του βραβείου είναι να προβληθεί η προσπάθεια των επιχειρηματιών που επιχειρούν εντός Θεσσαλονίκης.

Οι Βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: Η εταιρία συμβούλων Lever ΑΕ, του ομίλου «Σαμαράς και Συνεργάτες». Το αντικείμενο της είναι σημαντικό επειδή με το έργο της βοηθά άλλες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, καθώς με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες που παρέχει, απορροφώνται ευρωπαϊκά προγράμματα και προωθούνται επενδύσεις, που δημιουργούν νέες θέσεις εργασίες και μόχλευση κεφαλαίων.

Μεσαία επιχείρηση: «Ενημέρωση – Αθανάσιος Παπαδόπουλος και ΣΙΑ ΟΕ». Η «Ενημέρωση» ενημερώνει φορείς και επιχειρήσεις για το τι γράφεται στον Τύπο γι’ αυτούς αλλά και για τα θέματα που τους ενδιαφέρουν. Κερδίζει γιατί κατόρθωσε να εγκολπώσει καινοτόμο τεχνολογία στον απαιτητικό χώρο των ΜΜΕ και του Διαδικτύου.

Μικρή επιχείρηση: «Ευστάθιος Ευθυμιάδης και ΣΙΑ, ΕΕ». Είναι εταιρία ταχυμεταφορών. Κερδίζει το βραβείο γιατί κατόρθωσε μέσα σε συνθήκες οικονομικής κρίσης στην Αγορά να αναπυχθεί και να φτιάξει ένα σημαντικό δίκτυο επιχειρήσεων και φορέων, που προσφέρει τις υπηρεσίες της.

2. Κατηγορία Περιφερειακής Επιχειρηματικότητας.

Η κατηγορία αυτή αφορά τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εκτός του αστικού ιστού, εκτός δηλαδή του Πολεοδομικού Συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης.


Οι βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: Χρήστος Τσομπανίδης – χωματουργικά έργα. Κερδίζει γιατί κατάφερε να μεγαλώσει τον κύκλο των εργασιών της, το προσωπικό της αλλά και τη δραστηριότητα της, τον τελευταίο χρόνο.

Μεσαία επιχείρηση: Δελή Ελένη της Εταιρίας Deli Textile. Η εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο του Design και της παραγωγής κουρτινών, υφασμάτων και εξοπλισμού σκίασης. Διακρίνεται για το οικολογικό προφίλ της, καθώς χρησιμοποιεί για όλα τα έντυπα της μόνο ανακυκλωμένο χαρτί, που προέρχεται από βιομάζα πατάτας!

Μικρή επιχείρηση: Σακονίδης Δημήτρης για την εταιρία «Χτύπα το». Είναι ο μοναδικός με έδρα στη Θεσσαλονίκη κόμβος ηλεκτρονικού εμπορίου για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.

3. Κατηγορία: Γυναικείας Επιχειρηματικότητας.

Η κατηγορία αυτή αφορά επιχειρήσεις που ανήκουν κατά το μεγαλύτερο ποσοστό τουλάχιστον σε γυναίκες. Στόχος του είναι να προβάλει και να τιμήσει την γυναίκα- επιχειρηματία και τον δύσκολο ρόλο της, που συνήθως «τρέχει» παράλληλα με τις άλλες ιδιότητες της, της συζύγου και της μητέρας.


Οι Βραβευθείσες:

Μεγάλη επιχείρηση: Φροντιστήρια Μπαχαράκη και Συνεργάτες Δυτικής Θεσσαλονίκης. Η εταιρία κατόρθωσε, συνεχίζοντας ένα ιστορικό όνομα στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, να επεκτείνει τη δραστηριότητα της και εκτός του κέντρου, όπου δραστηριοποιείται από το 1957, στη Θέρμη και τη Δυτική Θεσσαλονίκη. Επίσης, επειδή έχει αναπτύξει ένα καινοτόμο δίκτυο στο Ίντερνετ για την ενημέρωση των γονέων, την υποστήριξη των μαθητών αλλά και την καλύτερη οργάνωση του προσωπικού της.

Μεσαία επιχείρηση: Εσθέτικα- Μωυσόγλου ΟΕ (κέντρο αισθητικής). Κερδίζει γιατί διακρίνεται στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών αλλά και για την κοινωνική ευαισθησία του, καθώς έχει διοργανώσει ειδικά προγράμματα ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού.

Μικρή επιχείρηση: “Μαρία Μπαξεβάνου”. Η Μαρία Μπαξεβάνου, έχει ιδρύσει και είναι επιστημονικά υπεύθυνη του πρώτου στην Ελλάδα κέντρου Αξιολόγησης, Εκπαίδευσης, Mentoring και Θεραπείας Χαρισματικών παιδιών-εφήβων-ενηλίκων.

4. Κατηγορία: Νεανικής Επιχειρηματικότητας.

Το βραβείο θεσμοθετήθηκε για να προβληθούν και να τιμηθούν επιχειρήσεις που ανήκουν σε νέους, κάτω των 40 ετών, τουλάχιστον κατά το μεγαλύτερο ποσοστό τους. Με τον τρόπο αυτό το ΕΕΘ επιθυμεί να προβάλει το ορθό πρότυπο για τον νέα άνθρωπο και να αναδείξει την αντίθεση με αυτό που επικρατεί στην ελληνική κοινωνία για το βόλεμα, το ρουσφέτι ή μία θέση στο Δημόσιο.

Οι Βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: Κωνσταντίνος Ρουμελιώτης ΑΕ – “Warehouse 7». Κερδίζει το βραβείο γιατί ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκε και οργανώθηκε το γυμναστήριο παραπέμπει σε ένα χώρο στον οποίο κάποιος μπορεί να αλλάξει τη ζωή του, αλλάζοντας το σώμα και τη διάθεση του.

Μεσαία επιχείρηση: «Ρέτζιο Θεσσαλονίκη- Προσέγγιση». Πρόκειται για μία επιχείρηση Παιδικού Σταθμού. Κατακτά το βραβείο για τις πρωτοποριακές και καινοτόμους μεθόδους που εφαρμόζει στο καθημερινό πρόγραμμα των παιδιών και τη φιλοσοφία κοινωνικοποίησης τους.

Μικρή επιχείρηση: Βαρβαρίδης Σταύρος. Η επιχείρηση «Decological» κερδίζει το βραβείο επειδή κατορθώνει να ισορροπεί με πολύ αποτελεσματικό τρόπο ανάμεσα στο Design και την Οικολογία.

5. Κατηγορία: Τουριστικής Επιχειρηματικότητας.

Το βραβείο αυτό θεσμοθετήθηκε για να προβληθούν και να τιμηθούν οι επιχειρήσεις που υπηρετούν έναν από τους βασικούς στόχους της Θεσσαλονίκης: την προσέλκυση επισκεπτών στην πόλη! Το ΕΕΘ με το βραβείο αυτό συνεχίζει τις πρωτοβουλίες του για την αναβάθμιση του τουριστικού προφίλ της Θεσσαλονίκης.

Οι Βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: «Ότο AE»- Απόστολος Συμεωνίδης (εταιρία ενοικίασης ποδηλάτων). Η Ότο ΑΕ πρώτη ανέπτυξε ένα δίκτυο σταθμών από τους οποίους επισκέπτες και κάτοικοι της Θεσσαλονίκης μπορούν να νοικιάζουν για τη βόλτα ή τη μετακίνηση τους ποδήλατο, προωθώντας έτσι τον οικολογικό τρόπο μεταφοράς. Προσφέρει ειδικά προγράμματα οικοπεριηγήσεων στο ύπαιθρο και έχει αναπτύξει καινοτόμες εφαρμογές στο Διαδίκτυο για την ενοικίαση ποδηλάτου από το κινητό μας τηλέφωνο!

Μεσαία επιχείρηση: «Thessaloniki Convention Bureau». Είναι μία σύμπραξη πολλών φορέων και επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης που στόχο έχει να προβάλει τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό τόπο διοργάνωσης συνεδρίων. Η συμβολή του στην αύξηση της επισκεψιμότητας είναι τεράστια και για το λόγο αυτό του απονέμεται το βραβείο.

Μικρή επιχείρηση: «Γκολογκίνας Κίμων και Έλλη ΟΕ». Η εταιρία συλλέγει έργα τέχνης, αντικείμενα και εξοπλισμό που έχουν σχεδιαστεί εμπνευσμένα από την ελληνική μυθολογία και τον ελληνικό πολιτισμό και τα προωθεί σε σημαντικές αγορές, όπως είναι τα μουσεία, οι αίθουσες τέχνης και τα ξενοδοχεία.

6. Κατηγορία Δημιουργικής Επιχειρηματικότητας.
Με το βραβείο αυτό το ΕΕΘ επιθυμεί να τιμήσει τη δημιουργία και την έμπνευση.


Οι βραβευθέντες:

Μεγάλη επιχείρηση: «Admine 3.0 ΑΕ». Η διαφημιστική εταιρία Admine κατόρθωσε να κατακτήσει το 3ο βραβείο στην Πανελλήνιο Διαγωνισμό Διαφήμισης «Ερμής». Είναι η πρώτη σε κύκλο εργασιών διαφημιστική εταιρία της Βόρειας Ελλάδας και 7η στη χώρα. Αν και εδρεύει στη Θεσσαλονίκη έχει καταφέρει να της ανατεθούν οι λογαριασμοί μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιριών.

Mεσαία επιχείρηση: «Χατζηγρηγορίου και ΣΙΑ- Oxygen 2 ADV». Βρίσκεται δυναμικά στο χώρο της διαφήμισης και από πέρυσι έχει καταφέρει να επεκταθεί στο χώρο των κατασκευών διαφημιστικών χώρων και ιδιωτικών έργων.  

Μικρή επιχείρηση: «Βακουφάρης Γιώργος».

7. Κατηγορία Ομαδικής Επιχειρηματικότητας.
Η κατηγορία αυτή αφορά τα Επαγγελματικά Σωματεία που ανήκουν στη δύναμη του ΕΕΘ. Αυτά αξιολογήθηκαν σύμφωνα με τα όσα είχαν δηλώσει στις αιτήσεις τους για τη δραστηριότητα που έχουν αναπτύξει. Σκοπός του βραβείου αυτού είναι να προβληθεί και να τιμηθεί η δουλειά που γίνεται στα επαγγελματικά σωματεία, που είναι κύτταρα δημοκρατίας και συνδικαλιστικής δράσης.

Οι βραβευθέντες:

  • Στην κατηγορία του μεγαλύτερου σε αριθμό μελών σωματείου: «Ένωση Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών Νομού Θεσσαλονίκης».
  • Σωματείο με βάση τη μεσαία δυναμικότητα: «Εμπορικός Σύλλογος Ωραιοκάστρου» 
  • Σωματείο με βάση τη μικρή δυναμικότητα: «Ένωση Εστιατόρων – Ψητοπωλών και καφέ Μπαρ Νομού Θεσσαλονίκης»

Βράβευση – έκπληξη στον Μιχ. Ζορπίδη

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με μία βράβευση- έκπληξη του Μιχάλη Ζορπίδη. Όπως τόνισε ο Αντιπρόεδρος της Αναπτυξιακής Εταιρίας του ΕΕΘ Λευτέρης Αλεξανδρίδης, η Εταιρία αποφάσισε η τελευταία απόφαση που λαμβάνει να αφορά την επίδοση τιμητικής πλακέτας στον Πρόεδρο του ΕΕΘ, καθώς διαλύεται, βάσει του νέου νόμου. Με τον τρόπο αυτό επιθυμεί να τιμήσει τον άνθρωπο που την ίδρυσε πριν 12 χρόνια αλλά και τον άνθρωπο που στήριξε αποφασιστικά όλη τη δραστηριότητα της.
Έκπληκτος ο κ. Ζορπίδης παρέλαβε το βραβείο σημειώνοντας ότι έχει λάβει πολλές διακρίσεις αλλά η αποψινή ήταν η πιο συγκινητική της ζωής του.

Απονομή του Βραβείου Δημοσιότητας

Ακολούθησε το Media Award, το Βραβείο των Δημοσιογράφων που απονεμήθηκε στον Φίλιππο Μπαντή, τρίτης γενιάς μπουγατσατζή, της ομώνυμης εταιρίας παρασκευής και πώλησης μπουγάτσας, που πρώτευσε στην ψηφοφορία, που οργάνωση το Γραφείο Τύπου του ΕΕΘ.
Το βραβείο απονεμήθηκε από τον παλαίμαχο δημοσιογράφο και συγγραφέα κ. Νίκο Δημαρά, ο οποίος επί 40 χρόνια μέσα από την ιστορική εφημερίδα «Μακεδονία», την ΕΡΤ-3 και τον Ραδιοφωνικό Σταθμό Μακεδονίας, αλλά και άλλα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης υπηρέτησε συνετά τη Δημοσιογραφία αλλά και τη συνεργασία της με την Αγορά, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους φορείς που τις εκπροσωπούν.

Επιχειρηματικότητα

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ.

«ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ»: Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ

Παρακολουθώντας τη διεθνή πολιτική σκηνή, και μάλιστα σε εκείνο το επίπεδο όπου οι δυνατοί και ισχυροί της γης μοιράζουν συμφέροντα –ίσως και τον κόσμο ολόκληρο– έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ως παρατηρητές, να μελετήσουμε πώς διαχειρίζονται τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους ώστε να πετύχουν αυτό που θεωρούν εξαρχής δεδομένο: την αποτελεσματική διαπραγμάτευση και την επίτευξη των στόχων τους.

Για τους επαγγελματίες που ασχολούνται με τη διαμεσολάβηση και τη διαπραγμάτευση είναι πάντα άξιο μελέτης και ιδιαίτερης προσοχής το πώς τελικά επιτυγχάνονται συμφωνίες στο επίπεδο όπου οι πολιτικοί διαχειρίζονται τόσο τη δική τους ψυχολογία όσο και την ψυχολογία του αντιπάλου τους, αφ’ υψηλού και με απόλυτη σιγουριά, και με ποια χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους καταφέρνουν να ισορροπούν τους δύσκολους ρόλους τους, την ηγετική τους δύναμη, και να θεωρούνται πάντοτε κερδισμένοι ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα.

Σε ένα προφανές επίπεδο, οι άνθρωποι αυτοί δείχνουν εξαρχής σκληροί και αμετακίνητοι στις διεκδικήσεις τους. Πολλές φορές ματαιώνουν εξαρχής την προσέγγιση, άλλοτε επιδιώκουν να δημιουργήσουν σύγχυση και προσβολές στους αντιπάλους τους, καμιά φορά φοβέρες και απειλές, καθώς και άλλες τεχνικές για να δείξουν τη δύναμη και την υπεροχή τους. Το πρώτο αυτό βήμα είναι η προσπάθεια να αποκτήσουν πλεονέκτημα εξαρχής δημιουργώντας αρρωστημένη ενόχληση στην άλλη πλευρά. Πολλές φορές ενισχύουν αυτή την υπερβολή με μεγάλες σιωπές, βαρεμάρα και αδιαφορία, δημιουργώντας την αίσθηση του ανεξερεύνητου αγνώστου ή επιδιώκοντας την εξάντληση της υπομονής του αντιπάλου για να σκιαγραφήσουν τις αντοχές του. Τεχνικές όμως που είναι γνωστές και στις δύο πλευρές και δεν αποτελούν παρά την πρόκληση της διαχείρισης της διαπραγμάτευσης μεταξύ πραγματικά δύσκολων αντιπάλων. Καμιά φορά η αναγνώριση ενός δύσκολου αντιπάλου που δεν δείχνει a priori την επιθυμία να βρεθεί κοινό έδαφος είναι και η πιο καθαρή μάχη.

Τα εγχειρίδια διαπραγμάτευσης είναι σαφή: η επιδίωξη είναι να βρεθεί η «ζώνη συναλλαγής» και να τοποθετηθούν πάνω της τα θεμελιώδη συμφέροντα των μερών που, ενώ φαίνονται αδιαπραγμάτευτα, είναι στην ουσία ο λόγος της επαφής και ο πυρήνας της μάχης. Για να θεωρηθεί κάποιος κατάλληλος να συμμετέχει σε αυτό το επίπεδο διαπραγματεύσεων, πρέπει να είναι ικανός να διαχειρίζεται τον εαυτό του πέρα από συναισθήματα και προσωπικές ευαισθησίες, με σιδηρά πειθαρχία. Αυτό μπορεί να είναι εγγενές χαρακτηριστικό, ωστόσο για πολλούς αποτελεί επίτευγμα συνειδητής κατανόησης και άσκησης.

Οι ειδικοί συμβουλεύουν ότι όλο το μυστικό βρίσκεται στη διαπίστωση ότι ο παραλογισμός και οι υπερβολές της άλλης πλευράς δεν αποτελούν παρά μία πανοπλία. Πρέπει να υπερβείς την εγωκεντρική σου άμυνα και την τάση να πάρεις τα πράγματα προσωπικά, ώστε να μπορέσεις να κοιτάξεις μέσα από την πανοπλία και να αξιολογήσεις την ποιότητα των αντοχών του αντιπάλου σου.

Μην αντιδράτε και μην απαντάτε σε παράλογη συμπεριφορά, ιδιαίτερα με παρατηρήσεις ή μονομερείς υποχωρήσεις. Το πρώτο θα χειροτερέψει τα πράγματα, το δεύτερο θα ενθαρρύνει την άλλη πλευρά να διατηρήσει την κακή συμπεριφορά. Μην χάνετε την ηρεμία σας εξαιτίας του εκνευρισμού που δημιουργείται. Αντίθετα, πάρτε τον χρόνο σας ή κάντε ένα διάλειμμα και προστατέψτε τον εαυτό σας από το να χάσετε την ψυχραιμία σας.

Κανείς δεν είναι προετοιμασμένος για ψυχραιμία παρά μόνο αυτός που έχει προπονηθεί αρκετά και για μεγάλο διάστημα. Ένας τρόπος διαχείρισης είναι η προετοιμασία με συνεργάτες και συμμάχους από πριν, ώστε να ετοιμάσετε πιθανά σενάρια και ρόλους. Ακόμη και προετοιμασμένες ατάκες και συλλογισμοί μπορούν να οδηγήσουν τη σκέψη σας σε μια «cool» και ουδέτερη διάθεση που θα σας κρατήσει στη στρατηγική σας. Προβάρετε κάθε πιθανή αντίδραση, ακόμη και την πιο υπερβολική, και δημιουργήστε εναλλακτικές. Κάντε το αρκετές φορές ώστε να γίνει δεύτερη φύση.

Απαραίτητη είναι επίσης η γνώση, από πριν, των δυνάμεων και των αδυναμιών του αντιπάλου, των συμμάχων και συνεργατών του, των εχθρών και των ανταγωνιστών του. Πολλές φορές η επικοινωνία μαζί τους δίνει νέα οπτική και αποκαλύπτει άλλες αιτίες ή διαδρομές που συνυπάρχουν με τις προφανείς.

Μην εμφανίζεστε μόνοι στη διαπραγμάτευση, όσο μεγάλη αυτοπεποίθηση κι αν έχετε. Ένα σύνολο συνεργατών και συμβούλων δημιουργεί την εικόνα οργανωμένου επιτελείου και επιβάλλει στον αντίπαλο προσοχή στη συμπεριφορά του. Ακόμη και το να συνοδεύεται και η άλλη πλευρά από συνεργάτες είναι θετικό. Μην φοβάστε τα πολλά άτομα ή τις πολλές γνώμες· σε αυτό το επίπεδο δημιουργείται momentum προς μια λύση – διαφορετικά η συνάντηση δεν θα γινόταν.

Χρησιμοποιήστε πρώτα τις προτάσεις σας που περιγράφουν με σαφήνεια τα συμφέροντά σας και φαίνονται ρεαλιστικές και μη προσβλητικές για την άλλη πλευρά. Προτιμότερο είναι να θέσετε εξαρχής και τα οφέλη της άλλης πλευράς, δείχνοντας ότι είστε προετοιμασμένοι και διατεθειμένοι να βρείτε κοινό τόπο και αμοιβαία ωφέλιμη λύση.

Τέλος, μετά από κάθε συνάντηση δημιουργήστε περίληψη με τα θέματα που αναδείχθηκαν και στείλτε τη σε όλα τα μέρη που εμπλέκονται και έχουν συμφέρον. Έτσι ενημερώνετε την άλλη πλευρά ότι έχετε επίγνωση του παιχνιδιού και της τεχνικής που χρησιμοποιεί, άρα ότι είστε ισάξιος αντίπαλος.


της Μαριάννας Τσούλια

Continue Reading

Προγράμματα

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!

Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη

Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!

Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης: 

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.

Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.

Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative. 

Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.

Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

BUSINESS COMMUNICATION

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.

Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.

Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις  και τεχνικές.

Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.

  • Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.

  • Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.

  • Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.

  • Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης  σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.

  • Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.

Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!

Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας

Continue Reading

Trending