Connect with us

Lifestyle

Φεστιβάλ Εθελοντισμού «Voluntary Action»

Η επιβράβευση των εθελοντών, η σύνδεση των εθελοντικών προγραμμάτων με πόρους εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η ευαισθητοποίηση, η ενημέρωση και η ενεργοποίηση των πολιτών ήταν οι στόχοι που επιτεύχθηκαν στις δράσεις του Φεστιβάλ Εθελοντισμού 2019 «Voluntary Action», το οποίο διοργάνωσε για τέταρτη συνεχή χρονιά το Skywalker.gr.    

Το φεστιβάλ έλαβε χώρα το διήμερο 29 και 30  Σεπτεμβρίου 2019 στο Παλιό Αμαξοστάσιο ΟΣΥ με επισκέπτες που προσήλθαν για να συναντηθούν με τις εθελοντικές οργανώσεις, να συμμετάσχουν σε βιωματικά εργαστήρια, να παρακολουθήσουν ομιλίες και ψυχαγωγικά δρώμενα, καθώς και την καθιερωμένη τελετή απονομής βραβείων και τιμητικών διακρίσεων του φεστιβάλ.

Διαδραστικές παρουσιάσεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των workshops με τους εξής τίτλους: 

  • την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου: «Η χρήση της Wikipedia ως εκπαιδευτικού εργαλείου», «Η ανάπτυξη του εαυτού μέσα από την εθελοντική προσφορά», «Ο θεραπευτικός και διαμεσολαβητικός ρόλος του σκύλου στην εκπαιδευτική διαδικασία», «Η αλήθεια για τα ναρκωτικά», «Σύμπραξη στην ανάπτυξη εθελοντικού έργου», «Βίας 8 & Τέχνης γωνία – Βία κατά των γυναικών: ταξίδι στον χρόνο με όχημα την τέχνη».
  • την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου: «Γιατί εθελοντισμός;», «Χρηματοδότηση ΜΚΟ», «Βιωματικό εργαστήρι: Μοναχικός ασθενής και εθελοντής».

Το θεωρητικό σκέλος των workshops συμπληρώθηκε ιδανικά από τις ομιλίες που δόθηκαν:

  • την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου: «Εθελοντισμός: Απαραίτητη συνιστώσα μιας υγιούς ζωής», «Η ανάπτυξη του εαυτού μέσα από την εθελοντική προσφορά», «Έλληνες πρόσκοποι: 110 χρόνια συμβάλλουν ουσιαστικά στην εφαρμογή των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης», «Η συνεισφορά των νέων στους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης», «Διαχείριση εθελοντών», «Εθελοντισμός και η προβολή της θετικής είδησης από τα ΜΜΕ», «Παρουσίαση Olympiada for H2O».
  • την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου: «Κέντρο Στήριξης Οικογένειας»,  «Οργανωσιακή εξέλιξη για τις ΜΚΟ: Τα κλειδιά της επιτυχίας», «Προσφορά και αλληλεγγύη».

Το Φεστιβάλ Εθελοντισμού 2019 «Voluntary Action» αποτέλεσε και φέτος μια γιορτή προσφοράς, συνεργασίας και ευγνωμοσύνης με επιπλέον δράσεις:

  • «Το παζλ της Caritas, δηλαδή της αγάπης» (ΚΑΡΙΤΑΣ ΕΛΛΑΣ).
  • «Είμαι, έχω, ονειρεύομαι: Ανθρώπινος ιστός» (ΑΕΙ ΦΕΡΕΙΝ).
  • Πρώτες βοήθειες από την Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων (ΟΔΙΚ).
  • Μουσικές κατασκευές με παιδιά από το τμήμα εικαστικών και μουσικοθεραπείας
    του Κέντρου Ημέρας ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΦΚΠΙ.
  • Επιδαπέδιο παιχνίδι του ΑΡΧΕΛΩΝ για παιδιά: «Ο δρόμος προς τη θάλασσα:
    Περιπέτειες στην άμμο».
  • Μουσικό πρόγραμμα με τους APALAENTE και τους SUNLIGHT.
  • Παράσταση «ΑΣΤΑΘΕΙΑ» με τους DAGIPOLI DANCE CO.
  • Τραγούδι από τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΩΣΤΑΓΙΟΛΑ.

Στο κλείσιμο της πρώτης ημέρας του φεστιβάλ παρουσιάστηκε το βιβλίο του Δημήτρη Μιχαηλίδη «Σκέψεις για την κοινωνική οικονομία», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Στέντορας, ενώ η δεύτερη ημέρα ολοκληρώθηκε με την απονομή των Βραβείων & Τιμητικών Διακρίσεων «Voluntary Action» 2019.

Σκοπός των Βραβείων & Τιμητικών Διακρίσεων «Voluntary Action», που διοργανώθηκαν για τέταρτη συνεχή χρονιά από το Skywalker.gr, είναι η τίμηση των ανθρώπων εκείνων οι οποίοι καθημερινά δίνουν αυθόρμητα ένα κομμάτι του εαυτού τους στην κοινωνία ώστε να εξασφαλίσουν ένα ομορφότερο μέλλον για εκείνους που το έχουν ανάγκη.

Τιμητικές διακρίσεις

Skywalker – Προσφορά στον Εθελοντισμό

Πατέρας Αθηναγόρας

Ευαισθητοποίηση για τον Εθελοντισμό

Άλμα Ζωής

Διαχείριση Εθελοντών

Ερυθρός Σταυρός Τομέας Σαμαρειτών

Καινοτόμο Πρόγραμμα

Μπορούμε

Βραβεία

Κατηγορία “ΑΜΕΑ

Επιβραβεύεται ο οργανισμός που ενεργεί για την προάσπιση των δικαιωμάτων των ατόμων με ειδικές ανάγκες, αναδεικνύοντας και αναπτύσσοντας τις δεξιότητές τους και διασφαλίζοντας την ισότιμη μεταχείρισή τους εντός του κοινωνικού συνόλου.

Χρυσό βραβείο: Kinitro

Χρυσό βραβείο: Σύνδεσμος Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδας

Αργυρό βραβείο: Γέφυρα Ζωής

Αργυρό βραβείο: Δώσε Ζωή

Κατηγορία «Εκπαίδευση

Αναγνωρίζεται το έργο των οργανισμών που παρέχουν εκπαιδευτικές υπηρεσίες για τον προσδιορισμό, τη διάγνωση και την αντιμετώπιση μαθησιακών κενών και προβλημάτων ανηλίκων και ενηλίκων ανεξάρτητα από ηλικία, φύλο, εθνικότητα, αναδεικνύοντας την αξία της μάθησης υπεράνω εκχρηματισμένων σχέσεων.

Χρυσό βραβείο: Ελληνική Ένωση Έρευνας & Διάσωσης Εθελοντών Αττικής

Χρυσό βραβείο: Διαβάζω για τους Άλλους

Χρυσό βραβείο: Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων (ΟΔΙΚ)

Χρυσό βραβείο: Young Volunteers in Action

Χρυσό βραβείο: Social Dynamo

Αργυρό βραβείο: ΖωΕΣ

Αργυρό βραβείο: Πρωτοβουλία Πολιτών για μια Ελλάδα χωρίς Ναρκωτικά

Αργυρό βραβείο: Σύλλογος Σχολείων Κοινότητας Βικιπαίδειας Ελλάδας

Κατηγορία «Ανθρωπιστική κρίση στην Ελλάδα

Αργυρό βραβείο: Κοινωνική Κουζίνα «Ο Άλλος Άνθρωπος» Κρήτης  

Αργυρό βραβείο: AISEC

Κατηγορία «Παιδί & Οικογένεια

Αξιολογείται η αποτελεσματική δράση των οργανισμών που προάγουν την αξία της οικογένειας, προστατεύουν ευάλωτες οικογένειες, αγέννητα παιδιά, παιδιά, γονείς, μονογονεϊκές και πολύτεκνες οικογένειες και υποστηρίζουν την υιοθεσία, εξασφαλίζοντας ίσες ευκαιρίες για όλα τα παιδιά. 

Χρυσό βραβείο: Κοινωνική και Εκπαιδευτική Δράση 

Αργυρό βραβείο: Asxolisou.gr

Χάλκινο βραβείο: Κοινωνικό Έργο «Προσφέρω» Ομάδα Εθελοντών Πολιτών – Αχαρναί

Κατηγορία «Οικονομία – Κοινωνία

Προαγωγή και ενίσχυση της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας, της κοινοτικής ανάπτυξης, της ήπιας και ηθικής επιχειρηματικότητας, της εθελοντικής παραγωγής κοινωνικών αγαθών.

Χρυσό βραβείο: YouBeHero 

Αργυρό βραβείο: Ομάδα Εθελοντών «Alex»

Αργυρό βραβείο: Σε Αναμονή

Κατηγορία “Υγεία & Πρόνοια

Αναγνωρίζεται η συνεισφορά στην προάσπιση της υγείας ατόμων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες μέσω της πρόληψης και της περίθαλψης.

Χρυσό βραβείο: Νοσηλεία

Χρυσό βραβείο: Άγγιγμα Ζωής

Κατηγορία «Περιβάλλον»

Αργυρό βραβείο: Σύνδεσμος Αποφοίτων Βρετανικών Πανεπιστημίων

Αργυρό βραβείο: Euphoria Youth Organization

Κατηγορία «Τέχνες – Πολιτισμός – Αθλητισμός

Επιβραβεύονται οι οργανισμοί των οποίων οι δράσεις προάγουν τον πολιτισμό και συμβάλλουν στην ανάδειξη των τεχνών και του αθλητισμού.

Χάλκινο βραβείο: Vento Volunteers

Κατηγορία «Πρόσφυγες – Μετανάστες

Απονέμεται σε οργανισμούς που προσέφεραν υπηρεσίες υποδοχής, προώθησης, πρόνοιας και περίθαλψης σε πρόσφυγες και μετανάστες υπό το πρίσμα του ανθρωπισμού.

Αργυρό βραβείο: Σώμα Ελλήνων Προσκόπων

Οι νικητές των βραβείων παρουσιάστηκαν από την κα Μαρία Γριζά, υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων, Skywalker.gr, οι οποίοι αναδείχθηκαν χάρη στην πολύτιμη συμβολή των μελών της επιτροπής αξιολόγησης, η οποία απαρτιζόταν από τους κ.κ.:

  • Δημήτριο Μιχαηλίδη, Δημοσιογράφο, «Αγρονέα»
  • Ερμίνα Γάκη, Συμβουλευτική ψυχολόγο, ΜΑ
  • Θεοδώρα Φούντα, Κοινωνιολόγο, Coach & mentor
  • Άρη Σούρα, Project manager, HIGGS
  • Ολίβια Κυριακίδου, Οργανωσιακή ψυχολόγο, ιδρύτρια της οργάνωσης Master People Analytics
  • Αναστασία Τομαρά, Training & Development Specialist, συν-δημιουργό της Sherlock Your Mind

Η διοργάνωση του φεστιβάλ δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την πολύτιμη συμβολή των:

Υπό την αιγίδα: ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Υποστηρικτές: DREAMTEAM, ΑΕΙ ΦΕΡΕΙΝ, OXYZED, ΘΕΩΡΗΜΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, CAREER DESIGN

Gift partner: BONUS TRAVEL

Food & drink partners: ΔΙΩΝΗ – RAINBOW WATERS, BUFALA GELATO

Security partner: GSS PRIVATE SECURITY

Χορηγοί επικοινωνίας: ΕΠΙΧΕΙΡΩ, ZOUGLA, THAT’S LIFE, POLITISONLINE, GOVA STILETO, SIGMA MEDIA GROUP, CSR INDEX, ΑΠΟΨΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΚΗΣ, HELLENIC MEDIA GROUP, ENALLAKTIKOS.GR, ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ, LIGHT-RADIO.NET, BUSINESS WOMAN, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, FRAPRESS.GR, BULL MP.COM, BEASTYPRESS.COM, THE COLUMNIST, MΗΛΕΪΚΑ ΝΕΑ, ECOZEN.GR, SETTLE.GR, REJOIN.GR, STENTORAS.GR

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

 Το μεγάλο ραντεβού της μελισσοκομίας

Το μεγάλο γιορτινό ραντεβού του κόσμου της μελισσοκομίας, το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας, διοργανώνεται στις 5, 6 και 7 Δεκεμβρίου, στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.

Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και περιμένει να υποδεχτεί και φέτος χιλιάδες καταναλωτές αλλά και τους φίλους μελισσοκόμους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ. 

Δίνει τη δυνατότητα στους μικρούς μελισσοκόμους να διαθέσουν την παραγωγή τους απευθείας στον καταναλωτή.

Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. 

Αποτελεί τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και έναν άριστο τρόπο για την προβολή του Ελληνικού Μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας όσο και στο καταναλωτικό κοινό, που κατακλύζουν κάθε χρόνο τους χώρους του.

Επιπλέον, αποτελεί τον τόπο για τη σύναψη εμπορικών και επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ των παραγωγών και των επιχειρήσεων παραγωγής και διακίνησης μελισσοκομικών προϊόντων.

Στόχος του Φεστιβάλ είναι η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης. 

Στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ πραγματοποιείται η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού».

Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί το «16ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας» με τη συνεργασία των φορέων και επιστημόνων του κλάδου, καθώς και ο «5ος Διαγωνισμός Μελιού», που έχει ως στόχο την ανάδειξη του καλύτερου μελιού και τη γνωριμία του καταναλωτικού και εμπορικού κοινού με τον πλούτο και την ποιότητα των ελληνικών μελιών.

Στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες και θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου.  Στον τομέα αυτό θα παρουσιαστούν μηχανήματα και μελισσοκομικός εξοπλισμός, κυψέλες, μελισσοεφόδια, μελισσοκομικές ζυγαριές, προϊόντα καταπολέμησης ασθενειών μελισσών, εξοπλισμός μελισσοκόμου και πολλά άλλα.

Το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, όπου θα διεξαχθεί το Φεστιβάλ  είναι ένα σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο μέσα στον εμπορικό άξονα της Αθήνας, εκατό μέτρα από το σταθμό του Μετρό Ανθούπολης. Περιλαμβάνει εκθεσιακό χώρο 6.600 τετραγωνικών μέτρων και άνετο parking.

Site: www.greekhoneyfestival.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.

Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.

Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.

Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.

Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.

Σχετικά με την Coffee Island

Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.

Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Continue Reading

Μόδα

Η ψυχολογία των χρωμάτων | Ανακαλύψτε τα κατάλληλα χρώματα για κάθε περίσταση και κερδίστε εντυπώσεις!

Γνωρίζετε ότι τα χρώματα που φοράτε επιδρούν στην ψυχολογία αλλά και την φυσιολογία τόσο την δική σας όσο και των άλλων;

Κάποια χρώματα είναι τόσο αποτελεσματικά που θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε Χρωματικές Βιταμίνες!

Φορέστε τα κατάλληλα χρώματα και αποσπάστε την καλύτερη αντίδραση των άλλων.

Βασικές Χρωματικές Βιταμίνες:

ΑΣΠΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Καθαριότητα, Ωριμότητα, Φρεσκάδα, Φουτουρισμός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Νοσοκομειακός, Άχρωμος, Ψυχρός, Ουδέτερος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στην παραδοσιακή ιατρική για να προβάλλουμε άμεμπτη καθαριότητα και υγιεινή

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε έντονη αντίθεση

Να προβάλλουμε περισσότερη εξουσία

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα προοδευτικό image

Σε μία νύφη

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν έχουμε μικρό χρόνο να αφιερώσουμε για τον εαυτό μας δείχνει το παραμικρό ψεγάδι

Σε σκονισμένες και βρώμικες περιοχές

ΜΑΥΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Μυστηριώδες, Δυνατό, Ραφινάτο, Επίσημο

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χωρίς ζωή, Ακατάδεκτος, Πένθιμος, Καθόλου φιλικός, Γενική απορρόφηση ζωής και απουσία χρώματος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Ένδειξη σεβασμού σε κατάσταση πένθους

Σε τολμηρές εμφανίσεις με έντονους συνδυασμούς με τα άλλα χρώματα

Όταν θέλουμε να κρατήσουμε τους άλλους σε απόσταση

Σε ένα επίσημο γεύμα ή μία δεξίωση

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν δεν είναι στην εποχή σας, σας χλομιάζει και χάνεται η έκφραση από τα μάτια σας

Στον επαγγελματικό χώρο

Όταν εργάζεστε με παιδιά

Όταν συναναστρέφεστε   ηλικιωμένους

Σε ένα γάμο

Στην τηλεόραση

Αν δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στον εαυτό σας

ΜΠΛΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ειρήνη, Εμπιστοσύνη, Τάξη, Σταθερότητα, Το περισσότερο επαγγελματικό χρώμα

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Συντηρητικός, Αναμενόμενος, Τυπικός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στον επαγγελματικό χώρο

Στις στολές, αστυνομία, αεροπορία

Οι μέτριοι τόνοι του μπλε εκπέμπουν δύναμη και σιγουριά

Στην τηλεόραση είναι το πιο φιλικό χρώμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Στη διαφήμιση

Μπλε + Δημιουργικότητα δεν είναι συνώνυμα

Όταν δε θέλουμε να προβάλλουμε μία πολύ συντηρητική εικόνα

ΠΡΑΣΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αυτοδύναμος, Ανθεκτικός, Επίμονος, Καλλιεργημένος, Με καλή ανατροφή, Αξιόπιστος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Πείσμων, Κινδυνόφοβος, Προβλέψιμος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν είστε πολύ στρεσαρισμένοι, κουρασμένοι το πράσινο σας τονώνει

Μετά από εκθαμβωτικές μέρες σας φέρνει πίσω στη γη δημιουργώντας περισσότερη ισορροπία

Οι σκούροι τόνοι, όπως το πράσινο του δάσους, της ελιάς και του έλατου είναι αξιόπιστες αλλαγές από το μπλε – navy στο χώρο εργασίας

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε πολιτική συγκέντρωση ακόμα και οικολογική γιατί φαίνεται ότι οι ιδέες σας είναι ξεπερασμένες

Όταν διαφοροποιείτε τις θέσεις σας μπροστά σε ένα σύνολο

Σε υψηλού επιπέδου επαγγελματικές συναντήσεις ακόμα και με έναν τολμηρό καπιταλιστή δε θα πείσετε ότι θα τους οδηγήσετε σε επιτυχία

ΚΑΦΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Γήινος, Οικείος, Κοινωνικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Αναμενόμενος, Μη εκλεπτυσμένος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των άλλων

Όταν θέλετε οι άλλοι να είναι πιο ανοικτοί μαζί σας

Είναι το λιγότερο απειλητικό χρώμα και θεωρείται σαν μία ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ

Διαφορετική εναλλαγή από το γκρι

Στο δικαστήριο δημιουργεί την εντύπωση της ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Διευθυντής επιχείρησης γιατί δείχνει ότι δε σας αρέσει να παίρνετε ρίσκα

Στο χρηματιστήριο

Όταν συναντάτε φίλους με προσωπικά προβλήματα

Σαν καθιερωμένος/η  σύζυγος  θα εξαφανιστείτε στο δάσος

ΓΚΡΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Σεβαστός κοινωνικά, Ουδέτερος, Εξισορροπημένος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αναμενόμενος, Άστατος, Ευμετάβλητος, Απατηλός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στο επαγγελματικό περιβάλλον είναι το πιο σίγουρο χρώμα για ταγιέρ και κοστούμια

Δίνει λιγότερη εξουσία από ότι το μπλε-navy

Είναι γοητευτικά για μία επαγγελματική εμφάνιση και ιδιαίτερα όταν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να σας θυμούνται

Για επαγγελματικό ντύσιμο με έντονες αντιθέσεις προβάλλει νεωτερισμό

Σε μία συνέντευξη Όταν έχετε το ρόλο του διαιτητή

Όταν θέλετε να είστε αμερόληπτοι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν θέλετε να διακριθείτε

Όταν θέλετε να κάνετε πρόταση γάμου

Σε δημιουργικούς τομείς εργασίας.

Εάν δουλεύετε με παιδιά

Εάν θέλετε να δράσετε ως καταλύτης και να κάνετε τα πράγματα να συμβούν.

ΚΟΚΚΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Το χρώμα της ομορφιάς, Της δύναμης, Της γενναιότητας, Της υγείας, Του πλούτου

Του έρωτα, Της επικοινωνίας, Αυτοκρατορικό, Αυτοπεποίθησης
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιθετικότητα, Επιβολή, Τυραννικό, Απειλητικό, Le mystere de la vie, Απαγορευμένη περιοχή, Παγανιστικό

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν προβάλλετε σιγουριά

Υποστήριξη των απόψεων σας

Γίνεστε συναρπαστικοί

Όταν είστε κουρασμένοι και θέλετε περισσότερη ενέργεια

Όταν θέλετε να σας θυμούνται

Όταν θέλετε να κερδίσετε το ενδιαφέρον του άλλου φύλου

Όταν προβάλλετε εξουσία χωρίς να
φοβίσετε τους άλλους

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ: Όταν δε θέλετε να δείξετε επιθετικότητα και αυταρχικότητα

Όταν είστε πάρα πολύ κουρασμένοι

Στην 1η συνάντηση με τα πεθερικά σας

Στο δικαστήριο

Όταν δίνετε μία επαγγελματική συνέντευξη δείχνει ότι δεν είστε συνεργάσιμος

Στην τηλεόραση

ΚΙΤΡΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χαρούμενος, Ζωηρός, Ελπιδοφόρος, Διεγερτικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Παρορμητικός, Βαρετός, Ανεμοστρόβιλος, Άστατος, Ευμετάβλητος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Για να δείξετε και να γίνετε πιο χαρούμενοι

Όταν έχετε χαρούμενη διάθεση

Όταν εργάζεστε με παιδιά είναι το καλύτερο χρώμα

Στα γενέθλια σας

Εάν θέλετε να αναγνωριστείτε μέσα στο πλήθος

Σαν φωσφορίζον χρώμα μέσα στο σκοτάδι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε έναν χωρισμό

Όταν συμβουλεύετε κάποιον και ειδικά τα παιδιά σας δε θα σας πάρουν στα σοβαρά

Σε ένα επαγγελματικό γεύμα

Εάν ζείτε σε ένα ηλιόλουστο περιβάλλον όλα τα κίτρινα ηλεκτρίζονται

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ζωντανός, Ενθουσιώδης, Κοινωνικός, Διασκεδαστικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιπόλαιος, Ιδιότροπος, Μη αναμενόμενος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Εάν θέλετε να είστε εμφανείς στο σκοτάδι και είστε πάνω σε ποδήλατο ή κάνετε joking

Εάν θέλετε να φορέσετε ένα χρώμα που θα σας τονώσει

Όταν έχετε ένα αδιάφορο επάγγελμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε επαγγελματικές συναντήσεις είναι το λιγότερο επαγγελματικό χρώμα

Όταν κάνετε δίαιτα – προσέξτε τα… fast food

Όταν θέλετε να είστε ιδιαίτερα κομψοί

Continue Reading

Trending