Connect with us

Επιχειρηματικότητα

1.500 υποψήφιοι και 124 εταιρίες στο #JobDay Τουρισμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η πρώτη ταυτόχρονη διεξαγωγή του #JobDay Τουρισμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το Skywalker.gr ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου κατά τις ίδιες ώρες στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων και στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Βασικός σκοπός του #Jobday Τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του δήμου Αθηναίων, της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ήταν η ενίσχυση της απασχολησιμότητας μέσα από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος υποστήριξης, ενημέρωσης και δικτύωσης μεταξύ εργοδοτών που αναζητούν προσωπικό και υποψήφιων εργαζομένων στον κλάδο του τουρισμού.

Το #Jobday Τουρισμού δημιούργησε το κατάλληλο περιβάλλον προκειμένου οι επισκέπτες να πραγματοποιήσουν το ξεκίνημά τους στην αναζήτηση εργασίας ή το επόμενο βήμα στην καριέρα τους στον δυναμικό αυτό χώρο.

Η είσοδος ήταν ελεύθερη για τους επισκέπτες, που απόλαυσαν αυτό το «ταξίδι στην εργασία» και αναχώρησαν με αναπτερωμένες ελπίδες. Σε μία μόνο ημέρα οι 1.500 επισκέπτες κατάφεραν: 

  • Να συναντηθούν και να γνωριστούν με τους εκπροσώπους 124 επιχειρήσεων από τον κλάδο του τουρισμού.
  • Να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις με τις εταιρίες για περισσότερες από 1.072 θέσεις εργασίας.
  • Να βελτιώσουν στη δράση της Αθήνας το LinkedIn προφίλ τους με τη βοήθεια των εξειδικευμένων στελεχών της Career in Progress.
  • Να παρακολουθήσουν δωρεάν στη δράση της Θεσσαλονίκης workshop με τα επίκαιρα θέματα «Εναλλακτικά πεδία απασχόλησης στον τουρισμό» και εισηγητή τον κ. Δημήτρη Μιχαηλίδη, δημοσιογράφο, «Αγρονέα», «Η πρόσληψη με τα μάτια του εργοδότη στον τουριστικό κλάδο» και εισηγητή τον κ. Ανέστη Αναστασίου, Senior HR Consultant and Trainer, AA+Partners, Coordinator, Hospitality and Tourism, American College of Thessaloniki, «Ο ρόλος των social media στην αναζήτηση εργασίας» και εισηγήτρια την κα  Ελένη Κολλήγα, Digital & Growth Marketing Strategist, «Εργασία σεζόν: Μύθοι, αλήθειες και προετοιμασία» και εισηγητή τον κ. Βασίλη Τσουλή, director of Career, Employability and Enterprise Centre, City College, «Το ιδανικό βιογραφικό για μια καριέρα στον τουρισμό» και εισηγητή τον κ. Γιώργο Βαρβάρη, Σύμβουλο Ενίσχυσης Επαγγελματικής Εικόνας, LeadCompass,  «Elevator pitch: Παρουσιάζοντας τον εαυτό μου σε 30”» και εισηγήτρια την κα Χαρά Μπουραντά, Υπεύθυνη Χορηγιών, Skywalker.gr, «Συνέντευξη επιλογής προσωπικού: Οδηγίες για την επιτυχία» και εισηγήτρια την κα Μαρία Βαθυλάκη, Υπεύθυνη Job Center-I.ΙΕΚ Άλφα, «Tourism marketing: Βασικές αρχές» και εισηγήτρια την κα Σοφία Μπουρνατζή, Tourism Marketing, DMC, Pass Partout.
  • Να πραγματοποιήσουν προσωπικό coaching με σκοπό την επαγγελματική τους ενδυνάμωση, εστιασμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, με τους coaches του ICF Greece Chapter στην Αθήνα και του HCCMA στη Θεσσαλονίκη.
  • Να δεχθούν συμβουλές για τα επαγγελματικά τους δικαιώματα από τα εξειδικευμένα στελέχη του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ / ΙΝΕ – ΓΣΕΕ.
  • Να βγάλουν στη δράση της Θεσσαλονίκης επαγγελματική φωτογραφία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο βιογραφικό ή το LinkedIn προφίλ τους από τον επαγγελματία του είδους Γιάννη Αγγέλου και την ομάδα της Giannis Angelou Photography.

 

Το Skywalker.gr υποστηρίζει αδιάλειπτα το οικοσύστημα της εργασίας στην Ελλάδα. Προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στο κοινό στα #JobDays και τα #JobFestivals που διοργανώνει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αφήνοντας χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2019 δημοσίευσαν 9.800 εταιρίες στο www.skywalker.gr 93.100 αγγελίες για 158.300 θέσεις εργασίας όλων των ειδικοτήτων, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.300.000.

Επιχειρηματικότητα

Ανάκαμψη στις προθέσεις προσλήψεων παγκοσμίως.

Μετά την πανδημία, οι αγορές καταγράφουν ισχυρές προθέσεις προσλήψεων με την έλλειψη ταλέντου όμως να πρωταγωνιστεί.

Πως οι οργανισμοί την αντιμετωπίζουν

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης της ManpowerGroup για το 4ο τρίμηνο του 2021, οι προθέσεις προσλήψεων των 45.000 εργοδοτών που συμμετείχαν στην ερεύνα είναι υψηλότερες σε ετήσια σύγκριση -σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2020.  Οι 14 από τις 43 χώρες αναφέρουν τις υψηλότερες προθέσεις των τελευταίων δέκα ετών. ΄Ωστόσο, η εύρεση εξειδικευμένων ταλέντων παραμένει κορυφαία πρόκληση για τους εργοδότες παγκοσμίως – το 69% αναφέρει δυσκολία στην κάλυψη κενών θέσεων – το υψηλότερο ποσοστό των 15 ετών για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο. Οι εργοδότες με την μεγαλύτερη δυσκολία καταγράφονται στην Ινδία (89%), στη Ρουμανία (84%) και στη Σιγκαπούρη (84%). Και οι Έλληνες εργοδότες αγωνίζονται να βρουν εξειδικευμένα ταλέντα με το ποσοστό να αγγίζει το 72% – ίδιο ποσοστό και για τις ΕΜΕΑ χώρες. 

Αντιμετώπιση Έλλειψης Ταλέντου

Οι Έλληνες εργοδότες προσφέρουν τα παρακάτω κίνητρα ώστε να προσελκύσουν ταλέντα τις επιχειρήσεις τους: 

  • Εκπαίδευση, Ανάπτυξη δεξιοτήτων ή η επαγγελματική καθοδήγηση (55%)
  • Ευέλικτα ωράρια εργασίας (42%)
  • Υψηλό μισθό (39%) και Μπόνους και (29%)

Από την άλλη πλευρά, παγκοσμίως ο πρωταρχικός τρόπος αντιμετώπισης της έλλειψης ταλέντου αποτελεί η προσφορά εργασιακής ευελιξίας (67%) τόσο σε επίπεδο ωραρίου όσο και χώρου εργασίας ενώ το 41% ​​επενδύει στην κατάρτιση, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και το mentoring.

Ανάπτυξη και διακράτηση ταλέντων 

Σε περιόδους μετασχηματισμών και αβεβαιότητας, οι προσωπικές και τεχνικές δεξιότητες είναι πιο σημαντικές από ποτέ για τους εργαζόμενους αλλά και τους ηγέτες. Τα προγράμματα αναβάθμισης τεχνικών δεξιοτήτων, προσωπικών δεξιοτήτων και τα προγράμματα ανάπτυξης για μάνατζερς και ανώτερα στελέχη αποτελούν βασικές προτεραιότητες ανάπτυξης και διακράτησης ταλέντων για τις ομάδες ανθρώπινου δυναμικού. Συγκεκριμένα, το 42% των Ελλήνων εργοδοτών σχεδιάζει να υιοθετήσει προγράμματα αναβάθμισης προσωπικών δεξιοτήτων (π.χ. διαχείριση χρόνου, επικοινωνία) (διάρκειας 6 εβδομάδων ή λιγότερο), το 38% σχεδιάζει να εφαρμόσει προγράμματα ανάπτυξης για μάνατζερς και ανώτερα στελέχη και το 37% σχεδιάζει να επενδύσει σε προγράμματα αναβάθμισης τεχνικών δεξιοτήτων (διάρκειας 6 εβδομάδων ή λιγότερο).

Όπως αναφέρουν οι εργοδότες, το μεγαλύτερο εμπόδιο αναφορικά με την αύξηση εφαρμογής προγραμμάτων ανάπτυξης δεξιοτήτων στον οργανισμό τους είναι: τα χρήματα (33%), ο χρόνος (16%) και η πρόσβαση στους κατάλληλους συνεργάτες για αναβάθμιση/ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού (12%). 

Επένδυση στο υπάρχον ταλέντο 

Γνωρίζουμε ότι η διακράτηση των ανθρώπων είναι η βέλτιστη οικονομική λύση σε μακροπρόθεσμο επίπεδο, σε σύγκριση με την διαδικασία πρόσληψης και εκπαίδευσης νέων ανθρώπων. Το κόστος της πρόσληψης είναι 25% υψηλότερο σε σχέση με το κόστος της διακράτησης. Εάν οι οργανισμοί επενδύσουν στο υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό τους, δε θα δημιουργήσουν μόνο πιο εξειδικευμένους εργαζόμενους, αλλά θα εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα. Η επένδυση στους ανθρώπους είναι ένας σημαντικός τρόπος για να παραμείνει ένας οργανισμός ανταγωνιστικός.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ V: Από την κρίση στην κανονικότητα ή η κρίση ως κανονικότητα;

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του συνεδρίου  «Η Ελλάδα Μετά V: Από την  κρίση στην  κανονικότητα ή η κρίση ως κανονικότητα;», που πραγματοποιήθηκε 11 και 12 Οκτωβρίου στο Μουσείο Μπενάκη. To συνέδριο διοργανώνεται από το think tank “Ο Κύκλος Ιδεών για την Εθνική Ανασυγκρότηση” σε συνεργασία με την εταιρία επικοινωνίας “Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ”. 

Διακεκριμένες προσωπικότητες από την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετείχαν και την δεύτερη μέρα του συνεδρίου – π.Υπουργοί, Κυβερνητικοί Βουλευτές, Πρέσβεις, καθηγητές και αναλυτές διεθνών σχέσεων, δημοσιογράφοι και πολλοί άλλοι – συνεχίζοντας την συζήτηση πάνω στα κρίσιμα διακυβεύματα της εποχής και το μέλλον της Ελλάδας απέναντι σε αυτά. Συγκεκριμένα, οι θεματικές συζητήσεις την δεύτερη μέρα ήταν: 

  • Τουρισμός και Μεταποίηση. Ανταγωνιστικοί ή συμπληρωματικοί τομείς της ελληνικής οικονομίας;
  • Η ανασυγκρότηση της Δύσης μετά το Αφγανιστάν – οι επιπτώσεις στη Μεσόγειο και τα Βαλκάνια, με την χορηγία του NATO’s Public Diplomacy Division
  •  Νέα μεγάλα διλήμματα για την Ευρώπη
  • Τα κόμματα και το πολιτικό σύστημα: από την πολιτική στη μεταπολιτική

Το συνέδριο έκλεισε με απολογισμό των δύο ημερών και τα συμπεράσματα των συζητήσεων.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η Διάσκεψη για το Μέλλον της Ευρώπης αποτελεί στρατηγική επιλογή για την Ελλάδα.

Η Διάσκεψη για το Μέλλον της Ευρώπης αποκτά ολοένα και πιο ποιοτικά χαρακτηριστικά και εξειδικεύεται σε αρκετούς τομείς της καθημερινότητας των πολιτών της ΕΕ. 

108 ευρωβουλευτές, 54 μέλη κυβερνήσεων (δύο ανά κράτος μέλος), τρία μέλη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής καθώς και 108 εκπρόσωποι των εθνικών κοινοβουλίων, θα συνεδριάσουν στην Ολομέλεια της Διάσκεψης επί ίσοις όροις, με συμμετοχή και πολιτών. 108 πολίτες θα συμμετάσχουν στις συζητήσεις επί των ιδεών που προέρχονται από τις ομάδες δράσης πολιτών και την πολύγλωσση ψηφιακή πλατφόρμα: 80 εκπρόσωποι από τις Ευρωπαϊκές ομάδες δράσης, εκ των οποίων τουλάχιστον το ένα τρίτο θα είναι κάτω των 25 ετών, και 27 από εθνικές ομάδες δράσης ή εκδηλώσεις της Διάσκεψης συνεδρίων (ένας ανά κράτος μέλος), καθώς και ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Φόρουμ Νεολαίας.

Θα συμμετάσχουν επίσης 18 εκπρόσωποι τόσο από την Επιτροπή των Περιφερειών όσο και από την Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή, καθώς και άλλοι οκτώ από τους κοινωνικούς εταίρους και οκτώ από την κοινωνία των πολιτών, ενώ ο ύπατος εκπρόσωπος της Ένωσης για θέματα εξωτερικής πολιτικής και πολιτικής ασφαλείας θα προσκαλείται όταν συζητείται ο διεθνής ρόλος της ΕΕ .Μπορούν επίσης να προσκληθούν άλλοι εκπρόσωποι σημαντικών ενδιαφερόμενων μερών. Η σύνθεση της ολομέλειας της Διάσκεψης θα διασφαλίζει την ισότιμη εκπροσώπηση ανδρών και γυναικών.

Οι συζητήσεις  θα διαρθρωθούν θεματικά γύρω από τις συστάσεις που θα συγκεντρωθούν από τις ομάδες δράσης και την πολύγλωσση ψηφιακή πλατφόρμα. Η πλατφόρμα είναι ο μοναδικός ψηφιακός τόπος όπου θα συλλέγονται, θα αναλύονται και θα δημοσιεύονται στοιχεία από όλες τις εκδηλώσεις που σχετίζονται με τη διάσκεψη. Σε εύθετο χρόνο, η ολομέλεια θα υποβάλει τις προτάσεις της στην Εκτελεστική Επιτροπή, η οποία θα συντάξει την έκθεσή της σε πλήρη συνεργασία και πλήρη διαφάνεια με την ολομέλεια, η οποία θα δημοσιευθεί στη συνέχεια στην πολύγλωσση ψηφιακή πλατφόρμα.

Το τελικό αποτέλεσμα της Διάσκεψης θα παρουσιαστεί σε έκθεση προς την κοινή Προεδρία. Τα τρία θεσμικά όργανα της ΕΕ θα εξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο θα δοθεί αποτελεσματική συνέχεια στην εν λόγω έκθεση, το καθένα εντός του πεδίου αρμοδιοτήτων του και σύμφωνα με τις Συνθήκες.

Η τρίτη από τις τέσσερις ομάδες πολιτών συνήλθε την προηγούμενη εβδομάδα στο Στρασβούργο και είχα την τιμή να συμμετάσχω. Πολίτες από όλες τις χώρες της ΕΕ συζήτησαν τα ακόλουθα θέματα:

  • επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής
  • περιβαλλοντικά ζητήματα, που σχετίζονται επίσης με τη γεωργία, τις μεταφορές και την κινητικότητα
  • ενέργεια και μετάβαση σε κοινωνίες χωρίς διοξείδιο του άνθρακα
  • νέες προκλήσεις στον τομέα της υγείας για την ΕΕ
  • συστήματα υγειονομικής περίθαλψης και αντιμετώπιση κρίσεων στον τομέα της υγείας
  • πρόληψη και υγιής τρόπος ζωής

Είναι η ώρα των πολιτών της ΕΕ. Στην Ελλάδα γίνεται συστηματική και οργανωμένη εργασία, υπό την προεδρία του ΑΝΥΠΕΞ κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.  Στόχος του να συμμετάσχουν όλες οι Περιφέρειες της χώρας και να καταθέσουν τις  απόψεις τους στη ψηφιακή πλατφόρμα, όσο περισσότεροι πολίτες όλων των ηλικιών. 

Η Ελλάδα διεκδικεί  και επιθυμεί η Ευρώπη του μέλλοντος να έχει στοιχεία αλληλεγγύης, συνεννόησης και συνεργασίας. Οι πολίτες ας δώσουν το δυναμικό παρόν τους και όλα θα πάρουν διαφορετική πορεία.

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Trending