Business Woman
  • Cart
  • Checkout
  • Home
  • My account
  • Newsletter
  • Privacy Policy
  • Shop
  • Για εμάς..
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
Connect with us
Business Woman Business Woman

Business Woman

15o Greece Race for the Cure® : 44.000 Συμμετέχοντες Στηρίζουν τον Αγώνα Κατά του Καρκίνου του Μαστού

[gtranslate]
  • Επιχειρηματικότητα
    • Έρευνες
    • Παρουσίαση
    • Προγράμματα
    • Συνέδρια
    • Φορολογικά
  • Τουρισμός
    • Γαστρονομία
  • Lifestyle
    • Μόδα
    • Αστρολογία
    • Εκδηλώσεις
    • Διακόσμηση
    • Αυτοκίνητο
  • Συνεντεύξεις
    • Επίκαιρα Πρόσωπα
  • Οικογένεια
    • Παιδί
    • Ψυχολογία
  • Υγεία
    • Ομορφιά
    • Διατροφή
  • Τέχνη πολιτισμός
    • Βιβλία
    • Θέατρο
  • Magazine
    • Διαγωνισμοί
    • Editorial
    • Τεύχη
  • E-Shop

Lifestyle

15o Greece Race for the Cure® : 44.000 Συμμετέχοντες Στηρίζουν τον Αγώνα Κατά του Καρκίνου του Μαστού

Στις 1 Οκτωβρίου, οι δρόμοι της Αθήνας και η Ελλάδα ολόκληρη, γέμισαν από συμμετέχοντες στο Greece Race for the Cure®. Στο προαύλιο του Ζαππείου, γιορτάσαμε τα 15 χρόνια της διοργάνωσης, δείχνοντας ότι ΜΑΖΙ είμαστε πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού.

Η διοργάνωση ξεκίνησε το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου με δράσεις πρόληψης, ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού, μουσική, expo των χορηγών, sessions γυμναστικής, και δραστηριότητες για τα παιδιά, όπως εργαστήρια και πεζοπορία στον Εθνικό Κήπο.

Το βράδυ του Σαββάτου, στο πλαίσιο του Οκτωβρίου, τον μήνα αφιερωμένο στην πρόληψη και ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού, το Ζάππειον Μέγαρον φωταγωγήθηκε στα ροζ, υπενθυμίζοντας την αναγκαιότητα ενημέρωσης.

Ο Greece Race for the Cure® είναι η μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση για κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα και η 2η στην Ευρώπη. Διοργανώνεται από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» με τη συνεργασία της Think Pink Europe® και του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ).

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυναν:

  • ο Δήμαρχος Αθηναίων, κύριος Κώστας Μπακογιάννης,
  • η Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», κυρία Παρασκευή Μιχαλοπούλου,
  • η Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού Ν. ΑΧΑΪΑΣ, κυρία Αγγελική Στεφανάκη,
  • η Επίτιμη Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού Ν. Θεσσαλονίκης, κυρία Ελένη Ντελιοπούλου,
  • ο Πρόεδρος της Ελληνικής Χειρουργικής Εταιρείας Μαστού (ΕΧΕΜ), κύριος Βασίλειος Βενιζέλος,
  • η Πρόεδρος της Εταιρείας Ογκολόγων  Παθολόγων Ελλάδας (ΕΟΠΕ), κυρία Ζένια Σαριδάκη-Ζώρα,
  • η Γενική Γραμματέας της Ελληνικής Εταιρείας Απεικόνισης Μαστού (ΕΕΑΜ), κυρία Αθηνά Βούρτση,
  • ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), κύριος  Γεώργιος Καπετανάκης.
  • η CEO της οργάνωσης Susan G. Komen, Paula Schneider.

Η συμμετοχή σας μας κάνει πιο δυνατές από τον καρκίνο του μαστού


Μέσα από τα καθαρά έσοδα της διοργάνωσης, ΜΑΖΙ καταφέρνουμε να παρέχουμε όλο τον χρόνο δωρεάν προγράμματα:

  • Για την ψυχοκοινωνική στήριξη και ενημέρωση των γυναικών με καρκίνο μαστού 
  • Για την προαγωγή της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης της νόσου που σώζουν ζωές 
  • Για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής 
  • Για τη διεκδίκηση ποιοτικής περίθαλψης και φροντίδας των ασθενών με καρκίνο μαστού

Ως ένδειξη συμπαράστασης και αλληλεγγύης στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας, ένα από τα χρηματοδοτούμενα προγράμματα του 15ου Greece Race for the Cure® θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με τις επιστημονικές εταιρείες και τους τοπικούς συλλόγους της περιοχής, με στόχο να καλύψει ανάγκες των γυναικών με καρκίνο μαστού στις πληγείσες περιοχές της περιφέρειας.


Η Πρόεδρος του Συλλόγου «Άλμα Ζωής», κυρία Παρασκευή Μιχαλοπούλου, δήλωσε: 

«Η ανταπόκριση του κόσμου για το 15ο Greece Race for the Cure® ήταν συγκλονιστική. 
Ευχαριστούμε βαθειά όλες και όλους που με την ενεργή  συμμετοχή τους κατέκλυσαν το κέντρο της Αθήνας όπως και πολλές περιοχές της χώρας μας μεταφέροντας τα μηνύματα της πρόληψης, της στήριξης και της αλληλοβοήθειας. 


Ευχαριστούμε όλες τις γυναίκες με τα ροζ μπλουζάκια που τρέχοντας ή περπατώντας μεταφέρουν τα μηνύματα της δύναμης, της ελπίδας και της αλληλοϋποστήριξης ενώ συμβάλλουν και στην απομυθοποίηση της ασθένειας.


Η συμμετοχή όλων σε αυτόν τον συμβολικό αγώνα, μας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιούμε με ιδιαίτερη αφοσίωση και προσήλωση προγράμματα και δράσεις με ουσιαστικό αντίκτυπο στη ζωή των γυναικών με καρκίνο μαστού, αλλά και κάθε γυναίκας. 


ΜΑΖΙ πάντα καταφέρνουμε περισσότερα ενάντια στον καρκίνο του μαστού».

Ευχαριστούμε: 

 

  • Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και την Ελληνική Αστυνομία, υπό την αιγίδα των οποίων πραγματοποιήθηκε το 15ο Greece Race for the Cure®.
  • Την οργάνωση Think Pink Europe® για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο «Άλμα Ζωής» και για την άψογη συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια
  • Τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων και την Πρόεδρο κυρία Νίκη Αραμπατζή για την πολύτιμη βοήθεια στη διοργάνωση αυτού του μεγάλου αγώνα
  • Την Περιφέρεια Αττικής
  • Τον Εθνικό Κήπο
  • Τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
  • Την Υποδιεύθυνση Τροχαίας Αθηνών
  • Τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών
  • Την Τροχαία Καισαριανής
  • Το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ)
  • Το Πυροσβεστικό Σώμα Ελλάδος
  • Το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού (ΓΕΝ) και την Μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού
  • Την Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κρίσεων (ΕΔΟΚ)
  • Τον Μέγα Χορηγό του 15ου Greece Race for the Cure®, Mastercard 
  • Τους διακεκριμένους χορηγούς: Roche Hellas A.E. με την εκστρατεία ενημέρωσης για τον γυναικείο καρκίνο“forHER”  & UTC Διεθνείς Μεταφορές A.E.
  • Τους επίσημους χορηγούς: Campeón Gaming, Chiquita, Gilead Sciences, MSD, New Balance, ΤΕΝΑ
  • Τους χορηγούς δρομέων: InterMed & UNI-PHARMA
  • Τον χορηγό πρόληψης: Κάμπος Χίου
  • Τον χορηγό survivors: Pfizer Hellas
  • Τον χορηγό εθελοντών: Teleperformance Greece
  • Τον χορηγό μικρών δρομέων: MIBS Group
  • Τον χορηγό baby runners: Κλινική ΡΕΑ 
  • Τον χορηγό Pet Runners: PURINA®
  • Τους υποστηρικτές: BECTON DICKINSON HELLAS Α.Ε., Centrofin Management Inc., IPSEN Greece 
  • Τους βασικούς χορηγούς: ΕΥΔΑΠ Α.Ε., ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-ΛΙΛΛΥ, Χάρισε Δύναμη (Pantene – ΑΒ Βασιλόπουλος), Nestlé FITNESS® , GENESIS Pharma, Lamda Development Α.Ε., Pharmathen
  • Τους χορηγούς ημέρας και ενημέρωσης: ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., ΔΕΣΦΑ, ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, Generali Hellas AAE, Novartis Hellas, Όμιλος Ravago Greece, Siemens Healthineers
  • Τους κρίκους ζωής: Κ.Ε. ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΗΣ – ΚΑΛΑΣ Α.Ε., ΜΙΝΕΤΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, Amgen Hellas, ARTION A.E., BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU, Bennett Βιομηχανία Φαρμάκων, Bernitsas Law, BriQ Properties ΑΕΕΑΠ, Deloitte, ELVIAL S.A., GROHE, INTRALOT, LYNNE, Menarini Hellas, POTAMITISVEKRIS 
  • Τους μικρούς κρίκους ζωής: ΖΑΡΙΦΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., Όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ΒUSINESS CARE ΕΞΥΠΠ, Electra Hotels & Resorts, entos, Kerakoll, Kleopas Alliott Σύμβουλοι Επιχειρήσεων AE, Schneider Electric, SingularLogic, Spartan Security, SWORD Services Greece S.A., Taf Coffee
  • Τους χορηγούς διανομής προωθητικού υλικού: Ιωνίς ελαιόλαδο από τη NUTRIA AE,  ΟΜΙΛΟΣ ΙΑΤΡΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, AECOM, Bausch + Lomb Ελλάδας, Bayer, CAFFÈ L’ANTICO, Gap, GymBeam, ΜyPlanet, Metropolitan General, OsteoStrong® , PHARMASEPT, PIERRE FABRE, QS professional – Eπαγγελματικά Kαλλυντικά, Re-Battery AE, REVOIL, Starbucks, Tikun Olam Europe
  • Τους χορηγούς ειδών και υπηρεσιών: ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΗΡΙΟΝ, Ιωνίς ελαιόλαδο από τη NUTRIA AE, , Κάμπος Χίου, Κουλουράδες, Νοσοκομείο ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ, Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη, Clip News Α.Ε., ERA nuts, Globe Williams  International – Facility Services, Hard Rock Cafe, ICC ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΕ, Interamerican, LEROY MERLIN, MEGA GROUP SECURITY A.E., ΜyPlanet, Nevma – Creative Knowhow, Operon IT Architects, PASSARELLA AE, SEPTONA ΑΒΕΕ, SKAG Θ. Κ. ΣΚΑΓΙΑΣ ΑΒΕΕ, The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan, The Upper House Athens, Art, Coffee, Restaurant, Πολυκατάστημα attica, Citylink, TopCut Modiano
  • Τον χορηγό υδροδοσίας: Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ
  • Τους χορηγούς επικοινωνίας: COSMOTE TV, MAD, OPEN BEYOND, Sfera 102.2, Music 89.2, Pride 98.6  Streamee, Runner Magazine & www.runnermagazine.gr, SHAPE & shape.gr, Health Daily, jenny.gr, LadyLike, Queen.gr, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα
  • Τους υποστηρικτές επικοινωνίας:  Ο.ΣΥ. – Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ, Kiss My Booth, stentoras.gr
  • Τους υποστηρικτές προγράμματος Σ/Κ: ΑΜΚΕ Ηλιοσκόπιο, ΑΠΛΕΣΟ – Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών, Πανελλήνιος Σύλλογος Διαιτολόγων – Διατροφολόγων, Active Sundays, Air Game, Batala Atenas, Breath Pilates by Ifigenia Baka, DIDA, DJ PAVLINA, Eirini Tzedaki and ZIN members, JYOTI YOGA, Kangoo Jumps & Tumbao Fitness and Dance, La Petite Marguerite (Bubbling Performing & Play), Metallidis Sound and Light
  • Τους συνεργάτες της δράσης «Η πόλη γιορτάζει μαζί μας»: Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο, Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ), Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, Κτήμα Τουρτουλά, Μουσείο Ακρόπολης, Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, Μουσείο Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού, Μουσείο Μπενάκη Ισλαμικής Τέχνης, Νομισματικό Μουσείο, Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας, Bartesera, Hard Rock Café, Ivis4 Boutique Hotel, Novak Athens Towers, TGI FRIDAYS™, Warehouse
  • Τους δωροθέτες: ΑΝΕΚ +Superfast, Από Κοινού Θέατρο, Από Μηχανής Θέατρο, ΔΑΜΚΑΛΙΔΗΣ (Remington, Ariete, Crystal Audio, Dyson), Ελληνική Ένωση Σχεδιαστών Μόδας, Θέατρο Στοά, Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», Νέα Οδός, Active Sundays, Aldemar Resorts, Alenia |Marmarometry, All About Eve, Arkham Escape Rooms, Artisanal, Athena’s Cook, Athens Was +SenseS |Anemi Hotels, Attica Dps., Avramis Optics, bluegr, Brown Hotels, Concept Charisma, Crystal Waters Λευκάδα, Dimitris Stamatiou, Dust +Cream, Elia Ermou Athens Spa & Wellness, Esti Athens, ETHERFLOAT, EverGreen Yoga Studios, Factory Outlet, Fani Fine Jewelry by Fani Gkounti, Fresh Line, Fujifilm, Grande Bretagne Hotel, GRECOTEL Hotels & Resorts, Hard Rock Café, Holland & Barrett |FOURLIS, HolyWood Stage, Hondos Center, Hype, Ilia Mare Αιδηψός, Illusion Escape Rooms, Ioanna Kourbela, Jewels My Way, Kastelorizo Group, KIKO Milano, Lazaro1971, Luna Splendida, Margie Handcrafts, Mary Gaitani, Mastermind, Messinian Spa, Miaou Niaou, Minoan Lines, Miss Polyplexi, Mod’s Hair , Moorings, Nataraja Yoga Center, NATU by Δειπνοσοφιστήριον, Nice n’Easy (Nice n’Easy, Frankie), Novak ,nutribullet |DELONGHI KENWOOD , OsteoStrong®, Oxette |PERIDEO, pezoporos.gr, Poseidonion Grand Hotel Σπέτσες, Prigipo, Revitalash |Chrysallis ProDerma, Salt Cave Γλυφάδα, Saz City Life Hotel Ιωάννινα, Sparadise, SpeedPark, Spiti Yoga, Tefal |SEB Groupe, TGI Fridays, The Margi Hotel Βουλιαγμένη, The Movers, Twin House Spetses, Twinset |Gruppo Pagoni, Vang, Vanoro Hotel, Vitello |VOULGARAKIS GROUP, Zizel, Zulu Bungy¬¬

 

Τους 672 εθελοντές που μας βοήθησαν για τη διεξαγωγή του αγώνα!

Ευχαριστούμε τη Λυδία Παπαϊωάννου που συμμετείχε εθελοντικά ως παρουσιάστρια της φετινής διοργάνωσης.

 

Πάνω απ’ όλα, ευχαριστούμε όλους εσάς που για ακόμα μια χρονιά

ήσασταν δίπλα μας στον αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού!

 

ΜΑΖΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ από τον καρκίνο του μαστού!

Related Topics:Featured
Up Next

Λαμπερή τελετή απονομής στα Who is Who International Awards 2023

Don't Miss

“40+ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ & ΕΥΕΞΙΑ” by DR. JOYCE HARPER: Μία 2η Άνοιξη για κάθε Γυναίκα

Continue Reading

You may like

  • 5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

  • LG SOUNDBAR ESSENTIALS ΓΙΑ ΤΟ HOME OFFICE

  • Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

  • CLEAN & GREEN LAUNDRY: ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ ΤΗΣ LG

  • Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

  • Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.

Εκδηλώσεις

Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

 Το μεγάλο ραντεβού της μελισσοκομίας

Το μεγάλο γιορτινό ραντεβού του κόσμου της μελισσοκομίας, το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας, διοργανώνεται στις 5, 6 και 7 Δεκεμβρίου, στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.

Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και περιμένει να υποδεχτεί και φέτος χιλιάδες καταναλωτές αλλά και τους φίλους μελισσοκόμους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ. 

Δίνει τη δυνατότητα στους μικρούς μελισσοκόμους να διαθέσουν την παραγωγή τους απευθείας στον καταναλωτή.

Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. 

Αποτελεί τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και έναν άριστο τρόπο για την προβολή του Ελληνικού Μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας όσο και στο καταναλωτικό κοινό, που κατακλύζουν κάθε χρόνο τους χώρους του.

Επιπλέον, αποτελεί τον τόπο για τη σύναψη εμπορικών και επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ των παραγωγών και των επιχειρήσεων παραγωγής και διακίνησης μελισσοκομικών προϊόντων.

Στόχος του Φεστιβάλ είναι η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης. 

Στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ πραγματοποιείται η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού».

Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί το «16ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας» με τη συνεργασία των φορέων και επιστημόνων του κλάδου, καθώς και ο «5ος Διαγωνισμός Μελιού», που έχει ως στόχο την ανάδειξη του καλύτερου μελιού και τη γνωριμία του καταναλωτικού και εμπορικού κοινού με τον πλούτο και την ποιότητα των ελληνικών μελιών.

Στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες και θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου.  Στον τομέα αυτό θα παρουσιαστούν μηχανήματα και μελισσοκομικός εξοπλισμός, κυψέλες, μελισσοεφόδια, μελισσοκομικές ζυγαριές, προϊόντα καταπολέμησης ασθενειών μελισσών, εξοπλισμός μελισσοκόμου και πολλά άλλα.

Το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, όπου θα διεξαχθεί το Φεστιβάλ  είναι ένα σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο μέσα στον εμπορικό άξονα της Αθήνας, εκατό μέτρα από το σταθμό του Μετρό Ανθούπολης. Περιλαμβάνει εκθεσιακό χώρο 6.600 τετραγωνικών μέτρων και άνετο parking.

Site: www.greekhoneyfestival.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.

Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.

Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.

Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.

Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.

Σχετικά με την Coffee Island

Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.

Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Continue Reading

Μόδα

Η ψυχολογία των χρωμάτων | Ανακαλύψτε τα κατάλληλα χρώματα για κάθε περίσταση και κερδίστε εντυπώσεις!

Γνωρίζετε ότι τα χρώματα που φοράτε επιδρούν στην ψυχολογία αλλά και την φυσιολογία τόσο την δική σας όσο και των άλλων;

Κάποια χρώματα είναι τόσο αποτελεσματικά που θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε Χρωματικές Βιταμίνες!

Φορέστε τα κατάλληλα χρώματα και αποσπάστε την καλύτερη αντίδραση των άλλων.

Βασικές Χρωματικές Βιταμίνες:

ΑΣΠΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Καθαριότητα, Ωριμότητα, Φρεσκάδα, Φουτουρισμός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Νοσοκομειακός, Άχρωμος, Ψυχρός, Ουδέτερος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στην παραδοσιακή ιατρική για να προβάλλουμε άμεμπτη καθαριότητα και υγιεινή

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε έντονη αντίθεση

Να προβάλλουμε περισσότερη εξουσία

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα προοδευτικό image

Σε μία νύφη

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν έχουμε μικρό χρόνο να αφιερώσουμε για τον εαυτό μας δείχνει το παραμικρό ψεγάδι

Σε σκονισμένες και βρώμικες περιοχές

ΜΑΥΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Μυστηριώδες, Δυνατό, Ραφινάτο, Επίσημο

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χωρίς ζωή, Ακατάδεκτος, Πένθιμος, Καθόλου φιλικός, Γενική απορρόφηση ζωής και απουσία χρώματος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Ένδειξη σεβασμού σε κατάσταση πένθους

Σε τολμηρές εμφανίσεις με έντονους συνδυασμούς με τα άλλα χρώματα

Όταν θέλουμε να κρατήσουμε τους άλλους σε απόσταση

Σε ένα επίσημο γεύμα ή μία δεξίωση

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν δεν είναι στην εποχή σας, σας χλομιάζει και χάνεται η έκφραση από τα μάτια σας

Στον επαγγελματικό χώρο

Όταν εργάζεστε με παιδιά

Όταν συναναστρέφεστε   ηλικιωμένους

Σε ένα γάμο

Στην τηλεόραση

Αν δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στον εαυτό σας

ΜΠΛΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ειρήνη, Εμπιστοσύνη, Τάξη, Σταθερότητα, Το περισσότερο επαγγελματικό χρώμα

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Συντηρητικός, Αναμενόμενος, Τυπικός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στον επαγγελματικό χώρο

Στις στολές, αστυνομία, αεροπορία

Οι μέτριοι τόνοι του μπλε εκπέμπουν δύναμη και σιγουριά

Στην τηλεόραση είναι το πιο φιλικό χρώμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Στη διαφήμιση

Μπλε + Δημιουργικότητα δεν είναι συνώνυμα

Όταν δε θέλουμε να προβάλλουμε μία πολύ συντηρητική εικόνα

ΠΡΑΣΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αυτοδύναμος, Ανθεκτικός, Επίμονος, Καλλιεργημένος, Με καλή ανατροφή, Αξιόπιστος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Πείσμων, Κινδυνόφοβος, Προβλέψιμος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν είστε πολύ στρεσαρισμένοι, κουρασμένοι το πράσινο σας τονώνει

Μετά από εκθαμβωτικές μέρες σας φέρνει πίσω στη γη δημιουργώντας περισσότερη ισορροπία

Οι σκούροι τόνοι, όπως το πράσινο του δάσους, της ελιάς και του έλατου είναι αξιόπιστες αλλαγές από το μπλε – navy στο χώρο εργασίας

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε πολιτική συγκέντρωση ακόμα και οικολογική γιατί φαίνεται ότι οι ιδέες σας είναι ξεπερασμένες

Όταν διαφοροποιείτε τις θέσεις σας μπροστά σε ένα σύνολο

Σε υψηλού επιπέδου επαγγελματικές συναντήσεις ακόμα και με έναν τολμηρό καπιταλιστή δε θα πείσετε ότι θα τους οδηγήσετε σε επιτυχία

ΚΑΦΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Γήινος, Οικείος, Κοινωνικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Αναμενόμενος, Μη εκλεπτυσμένος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των άλλων

Όταν θέλετε οι άλλοι να είναι πιο ανοικτοί μαζί σας

Είναι το λιγότερο απειλητικό χρώμα και θεωρείται σαν μία ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ

Διαφορετική εναλλαγή από το γκρι

Στο δικαστήριο δημιουργεί την εντύπωση της ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Διευθυντής επιχείρησης γιατί δείχνει ότι δε σας αρέσει να παίρνετε ρίσκα

Στο χρηματιστήριο

Όταν συναντάτε φίλους με προσωπικά προβλήματα

Σαν καθιερωμένος/η  σύζυγος  θα εξαφανιστείτε στο δάσος

ΓΚΡΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Σεβαστός κοινωνικά, Ουδέτερος, Εξισορροπημένος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αναμενόμενος, Άστατος, Ευμετάβλητος, Απατηλός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στο επαγγελματικό περιβάλλον είναι το πιο σίγουρο χρώμα για ταγιέρ και κοστούμια

Δίνει λιγότερη εξουσία από ότι το μπλε-navy

Είναι γοητευτικά για μία επαγγελματική εμφάνιση και ιδιαίτερα όταν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να σας θυμούνται

Για επαγγελματικό ντύσιμο με έντονες αντιθέσεις προβάλλει νεωτερισμό

Σε μία συνέντευξη Όταν έχετε το ρόλο του διαιτητή

Όταν θέλετε να είστε αμερόληπτοι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν θέλετε να διακριθείτε

Όταν θέλετε να κάνετε πρόταση γάμου

Σε δημιουργικούς τομείς εργασίας.

Εάν δουλεύετε με παιδιά

Εάν θέλετε να δράσετε ως καταλύτης και να κάνετε τα πράγματα να συμβούν.

ΚΟΚΚΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Το χρώμα της ομορφιάς, Της δύναμης, Της γενναιότητας, Της υγείας, Του πλούτου

Του έρωτα, Της επικοινωνίας, Αυτοκρατορικό, Αυτοπεποίθησης
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιθετικότητα, Επιβολή, Τυραννικό, Απειλητικό, Le mystere de la vie, Απαγορευμένη περιοχή, Παγανιστικό

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν προβάλλετε σιγουριά

Υποστήριξη των απόψεων σας

Γίνεστε συναρπαστικοί

Όταν είστε κουρασμένοι και θέλετε περισσότερη ενέργεια

Όταν θέλετε να σας θυμούνται

Όταν θέλετε να κερδίσετε το ενδιαφέρον του άλλου φύλου

Όταν προβάλλετε εξουσία χωρίς να
φοβίσετε τους άλλους

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ: Όταν δε θέλετε να δείξετε επιθετικότητα και αυταρχικότητα

Όταν είστε πάρα πολύ κουρασμένοι

Στην 1η συνάντηση με τα πεθερικά σας

Στο δικαστήριο

Όταν δίνετε μία επαγγελματική συνέντευξη δείχνει ότι δεν είστε συνεργάσιμος

Στην τηλεόραση

ΚΙΤΡΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χαρούμενος, Ζωηρός, Ελπιδοφόρος, Διεγερτικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Παρορμητικός, Βαρετός, Ανεμοστρόβιλος, Άστατος, Ευμετάβλητος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Για να δείξετε και να γίνετε πιο χαρούμενοι

Όταν έχετε χαρούμενη διάθεση

Όταν εργάζεστε με παιδιά είναι το καλύτερο χρώμα

Στα γενέθλια σας

Εάν θέλετε να αναγνωριστείτε μέσα στο πλήθος

Σαν φωσφορίζον χρώμα μέσα στο σκοτάδι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε έναν χωρισμό

Όταν συμβουλεύετε κάποιον και ειδικά τα παιδιά σας δε θα σας πάρουν στα σοβαρά

Σε ένα επαγγελματικό γεύμα

Εάν ζείτε σε ένα ηλιόλουστο περιβάλλον όλα τα κίτρινα ηλεκτρίζονται

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ζωντανός, Ενθουσιώδης, Κοινωνικός, Διασκεδαστικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιπόλαιος, Ιδιότροπος, Μη αναμενόμενος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Εάν θέλετε να είστε εμφανείς στο σκοτάδι και είστε πάνω σε ποδήλατο ή κάνετε joking

Εάν θέλετε να φορέσετε ένα χρώμα που θα σας τονώσει

Όταν έχετε ένα αδιάφορο επάγγελμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε επαγγελματικές συναντήσεις είναι το λιγότερο επαγγελματικό χρώμα

Όταν κάνετε δίαιτα – προσέξτε τα… fast food

Όταν θέλετε να είστε ιδιαίτερα κομψοί

Continue Reading

Kατηγορίες

  • Editorial
  • Lifestyle
  • Magazine
  • Online Dating
  • Online Stories
  • Videos
  • Αστρολογία
  • Αυτοκίνητο
  • Βιβλία
  • Γαστρονομία
  • Διαγωνισμοί
  • Διακόσμηση
  • Διατροφή
  • Εκδηλώσεις
  • Εναλλακτικός τουρισμός
  • Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)
  • Επίκαιρα Πρόσωπα
  • Επιχειρηματικότητα
  • Έρευνες
  • Εστιατόρια-χώροι εκδηλώσεων
  • Θέατρο
  • Κινηματογράφος
  • Μόδα
  • Ξενοδοχεία
  • Οικογένεια
  • Ομορφιά
  • Παιδί
  • Παρουσίαση
  • Προγράμματα
  • Προϊόντα
  • Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό
  • Συνέδρια
  • Συνεντεύξεις
  • Συνταγές
  • Τεύχη
  • Τέχνη πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Φορολογικά
  • Ψυχαγωγήσου
  • Ψυχολογία

BusinessWoman Facebook

Trending

  • Τουρισμός

    Προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσεις αν κάνεις συχνά ταξίδια για δουλειά

  • Υγεία

    Πώς να ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα άσκησης

  • Υγεία

    Βαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία

  • Γαστρονομία

    Το μέλλον του fine dining: Τα trends & οι εμπειρίες που αξίζει να δοκιμάσεις

  • Επίκαιρα Πρόσωπα

    Δέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves

  • Lifestyle

    Ανακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer

  • Κινηματογράφος

    ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY

  • Εκδηλώσεις

    «Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»

Business Woman
  • Όροι χρήσης
  • Privacy Policy
  • Για εμάς..
  • Magazine
    • Editorial
    • Τεύχη
  • Διαγωνισμοί
  • Επικοινωνία

Copyright © 2000-2023 businesswoman.gr