Επιχειρηματικότητα
ΟΚ!Thess η ανάπτυξη της καινοτόμου της επιχειρηματική τους ιδέας
Με 11 ομάδες έτοιμες να αναπτύξουν την καινοτόμο επιχειρηματική τους ιδέα άρχισε ο 9ος κύκλος επιτάχυνσης του ΟΚ!Thess.
Το ενδιαφέρον για την καινοτομία και το επιχειρείν που μπορεί να παραχθεί μέσα από το οικοσύστημα του ΟΚ!Thess ήταν μεγάλο κατά τη διαδικασία του Open Call για την έναρξη του 9ου κύκλου του προγράμματος επιτάχυνσης.
Περισσότερες από 45 ομάδες έκαναν αίτηση για το πρόγραμμα του OK!Thess, από τις οποίες μετά την πρώτη αξιολόγηση, επιλέχθηκαν οι 18 για να παρακολουθήσουν το Bootcamp του OK!Thess, ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα εντατικών εργαστηρίων διάρκειας 25 ωρών.
Μετά από την ολοκλήρωση του Bootcamp, το οποίο πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια του Κέντρου Εθελοντών Μάνατζερ Ελλάδος, οι ομάδες παρουσίασαν την ιδέα σε μια επιτροπή αξιολόγησης που αποτελούνταν από εκπροσώπους των εννέα φορέων της Θεσσαλονίκης που συμμετέχουν στο εγχείρημα του OK!Thess (Δήμος Θεσσαλονίκης, Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Διεθνές Πανεπιστήμιο, Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος, Σύνδεσμος Εξαγωγέων, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος και Κέντρο Επιχειρηματικής και Πολιτιστικής Ανάπτυξης).
Οι επιχειρηματικές ιδέες που συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία σε σχέση με τον βαθμό καινοτομίας και την προοπτική οικονομικής ανάπτυξης επιλέχθηκαν να συμμετάσχουν στον 9ο κύκλο του προγράμματος επιτάχυνσης του OK!Thess.
Πρόκειται για 11 ομάδες με καινοτόμες προτάσεις στα πεδία του τουρισμού, του αθλητισμού, της ασφάλισης, του επιχειρηματικού λογισμικού και άλλων μορφών τεχνολογίας.
Οι ομάδες που έχουν επιλεγεί για το τρίμηνο πρόγραμμα επιτάχυνσης θα παρακολουθήσουν μια σειρά από υποχρεωτικά εξειδικευμένα εργαστήρια/ masterclasses σε θεμελιώδη θέματα επιχειρηματικότητας, εβδομαδιαίο coaching από έμπειρα στελέχη και mentoring από κορυφαίους επιχειρηματίες της περιοχής σχετικά με τις ανάγκες της κάθε ομάδας.
Από την αρχή της λειτουργίας του OK!Thess μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί οκτώ κύκλοι του προγράμματος επιτάχυνσης μέσω των οποίων έχουν λάβει υποστήριξη 68 επιχειρηματικές προσπάθειες. Από τις ιδέες που ωρίμασαν στο OK!Thess έχουν ξεκινήσει οικονομική δραστηριότητα οι 25 και κάποιες από αυτές έχουν πελάτες σε όλο τον κόσμο, ενώ 30 βρίσκονται ακόμη σε διαδικασία διερεύνησης. Ήδη έχουν δημιουργηθεί περισσότερες από 100 θέσεις εργασίας από εταιρείες που ξεκίνησαν τη δραστηριότητα τους ως ομάδες του OK!Thess.
Οι ομάδες που εντάσσονται στον 9ο κύκλο επιτάχυνσης του ΟΚ!Thess είναι:
- Whiise: Μια εκπαιδευτική πλατφόρμα που στόχο έχει να βοηθήσει τους μουσικούς να επιταχύνουν την επαγγελματική τους εξέλιξη μέσα από επιλεγμένο online περιεχόμενο και αποκλειστικά masterclasses.
- Creativehash: Μια κοινωνική πλατφόρμα με ολοκληρωμένες εξατομικευμένες δοκιμασίες που έχει στόχο να βοηθήσει ανθρώπους του δημιουργικού τομέα να αυτοβελτιωθούν, να αναπτύξουν το πορτφόλιό τους και να βρουν ευκολότερα εργασία.
- Up For What: Πρόκειται για μια διαδικτυακή πλατφόρμα η οποία με την χρήση διαφόρων παραμέτρων βοηθάει τους χρήστες να αναζητήσουν εύκολα και γρήγορα την αθλητική δραστηριότητα που τους ενδιαφέρει.
- Easybooks: Η εφαρμογή Εasybooks βοηθά μικρές και νεοφυείς επιχειρήσεις με λίγους εργαζόμενους και περιορισμένους πόρους, ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση σε δυνατότητες πληροφοριακών συστημάτων, που μέχρι τώρα έχουν μόνο εταιρείες με ώριμες υποδομές.
- REDOC: Ένα σύνολο εφαρμογών και βάσεων δεδομένων με στοιχεία ακινήτων, δικαιούχων και δικαιωμάτων που βοηθά διαχειριστές ακίνητης περιουσίας να οργανώσουν καλύτερα την πληροφορία και να επιταχύνουν την εργασία τους με τη χρήση μίας ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας που χρησιμοποιεί τις σύγχρονες δυνατότητες των Cloud, BigData και IoT.
- Smart Mobility Solutions: Προσφέρει λύσεις έξυπνης επικοινωνίας στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, της παραγωγής και κατανάλωσης ενέργειας με στόχο τη λήψη αυτόνομων αποφάσεων άμεσα και ορθολογικά με τη χρήση έξυπνων συσκευών (gateway) του διαδικτύου των αντικειμένων (ΙοΤ) και τη συστηματική αυτοματοποίηση διαδικασιών μέσω καινοτόμου πλατφόρμας.
- Ιndima.gr: Οnline πλατφόρμα για τη συμπλήρωση φορολογικών δηλώσεων με τη βοήθεια του διαδικτύου και της τεχνολογίας που στόχο έχει να βοηθήσει τον Έλληνα φορολογούμενο να γλυτώσει πολύτιμο χρόνο.
- INFOMAX: Διαδικτυακή πλατφόρμα σύγκρισης ασφάλισης υγείας για μια απλοποιημένη επιλογή των πλάνων ασφάλισης υγείας ώστε να έχουν οι καταναλωτές μία εξειδικευμένη υποστήριξη στο πρόγραμμα που έχουν επιλέξει.
- Outdoorpoints: Οnline πλατφόρμα με χαρτογραφημένες όλες τις εταιρείες που παρέχουν υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι επισκέπτες θα μπορούν να βρουν άμεσα τη δραστηριότητα που ψάχνουν και να κάνουν online κράτηση ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή.
- Ask4advice: Μια πλατφόρμα που μπορεί να βοηθήσει τους micro-influencers να κεφαλαιοποιήσουν την φήμη τους και να κάνουν one-on-one video συνεδρίες με fans τους.
- Augmented Reality Travel Map: Ένα σύστημα επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) για την online περιήγηση σε τουριστικούς προορισμούς και την αναζήτηση υπηρεσιών με βάση την τιμή, την απόσταση, την περίοδο και προσωπικών ενδιαφερόντων.
Προγράμματα
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!
Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη
Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.
Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.
Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα
Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού
-
ΕκδηλώσειςΣυνέδριο: Οικολογική Κρίση & Οικονομικές Επιπτώσεις
-
ΔιακόσμησηΠώς να κάνετε mix & match με διάφορα στυλ διακόσμησης ανανεώνοντας τον χώρο

