Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Alstom:  Παραδίδει ολοκληρωμένα έργα υποδομής για την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό «Χαϊδάρι-Πειραιάς»



Alstom:  Παραδίδει ολοκληρωμένα έργα υποδομής για την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό «Χαϊδάρι-Πειραιάς»
Η νέα διευρυμένη γραμμή με τους τρεις νέους σταθμούς θα εξυπηρετεί 130.000 επιβάτες ημερησίωςΜείωση του χρόνου διαδρομής μεταξύ του λιμανιού του Πειραιά και του  Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών “Ελευθέριος Βενιζέλος”   στα 55 λεπτάΑναβάθμιση των 76 υφιστάμενων χώρων τεχνικού εξοπλισμού στις γραμμές 2 και 3


Η Alstom, παγκόσμιος ηγέτης στην έξυπνη και βιώσιμη κινητικότητα, ολοκλήρωσε τις εργασίες υποδομής και για τους έξι σταθμούς της επέκτασης της Γραμμής 3 Χαϊδάρι – Πειραιάς του μετρό της Αθήνας, συμμετέχοντας στην κοινοπραξία με την επωνυμία «Κοινοπραξία J&P ΑΒΑΞ Α.Ε- Ghella SpA  Alstom Transport S.A.». Οι τρεις πρώτοι σταθμοί είχαν ήδη παραδοθεί προς εμπορική χρήση τον Ιούλιο του 2020.

Το αντικείμενο της Alstom περιλάμβανε τον σχεδιασμό, την προμήθεια και την εγκατάσταση του συστήματος ισχύος έλξης, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτροφόρου τροχιάς, της παροχής μέσης τάσης και της διανομής χαμηλής τάσης. Στο πλαίσιο του έργου, πραγματοποιήθηκε  αναβάθμιση λογισμικού στους 76 υφιστάμενους χώρους τεχνικού εξοπλισμού των γραμμών 2 και 3, που βρίσκονται ήδη σε λειτουργία.

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, η Alstom εγκατέστησε την επί μακρόν δοκιμασμένη λύση αστικής μετακίνησης για εποπτικό έλεγχο και συλλογή δεδομένων (SCADA), “Iconis”, για την παροχή ενέργειας, παρέχοντας μια κλιμακωτή λύση υψηλής απόδοσης και επιτρέποντας τον βελτιστοποιημένο έλεγχο της ενέργειας.

«Η Alstom συνεχίζει να παρέχει σύγχρονες λύσεις κινητικότητας για την Ελλάδα, κάτι που κάνει τα τελευταία 40 χρόνια. Η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς προσφέρει μια απρόσκοπτη και ταχύτερη υπηρεσία μετακίνησης από το διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας προς το λιμάνι του Πειραιά», δήλωσε ο Σταύρος Βλάχος, MD Alstom Greece.

Στο πλαίσιο της έναρξης λειτουργίας των τριών νέων σταθμών, η Alstom επεκτείνει το σύστημα αυτόματης επιτήρησης συρμών (ATS), που επίσης βασίζεται στην πλατφόρμα Iconis, για να καλύψει ολόκληρο το δίκτυο των γραμμών 2 & 3 της Αττικό Μετρό. Χάρη στο σύστημα ATS, η κυκλοφορία είναι ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη, καθώς εξασφαλίζει την κεντρική διαχείριση των δρομολογίων, τον αυτόματο καθορισμό της διαδρομής και την αναγνώριση των συρμών, επιτρέποντας στους υπεύθυνους ρυθμιστές κυκλοφορίας να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή την κατάσταση κάθε συρμού στο δίκτυο και να αποφεύγουν τυχόν κινδύνους.

Τώρα που έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία, η Γραμμή 3 θα συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το κέντρο της Αθήνας και άλλους σημαντικούς συγκοινωνιακούς κόμβους, όπως το Αεροδρόμιο και τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών. Το λιμάνι του Πειραιά θα συνδέεται με το Διεθνές Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος σε μόλις 55 λεπτά. Η γραμμή θα εξυπηρετεί πάνω από 130.000 επιβάτες καθημερινά, μετατρέποντας τον Σταθμό Πειραιά στον μεγαλύτερο συγκοινωνιακό κόμβο της Περιφέρειας Αττικής.

Κατά τη διάρκεια της 30χρονης ιστορίας του, το Iconis έχει βελτιστοποιήσει τις επιδόσεις των αστικών μεταφορών σε περισσότερες από 20 χώρες, όπως η Γαλλία, η Ελβετία, η Ιταλία, ο Καναδάς και η Ινδία. Το Iconis είναι ένα σύστημα κέντρου ελέγχου που αποτελείται από δομοστοιχεία τα οποία καλύπτουν διαφορετικά προϊόντα όπως το ATS, το SCADA ή το ολοκληρωμένο κέντρο ελέγχου και ασφάλειας (ICS ή ICSC).

Με 40ετή και πλέον παρουσία στην Ελλάδα, η Alstom έχει συμμετάσχει με επιτυχία στις μεγαλύτερες κατασκευές συγκοινωνιακών υποδομών στη χώρα, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής των γραμμών 2 & 3 του Μετρό της Αθήνας, του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Αθήνας και της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό στον Πειραιά. Επιπλέον, η Alstom είναι ο προμηθευτής των 25 τραμ τελευταίας γενιάς Citadis X05. Τον Ιούνιο του 2021, η Alstom υπέγραψε τη σύμβαση για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ένα από τα μεγαλύτερα ετοιμοπαράδοτα έργα στην Ευρώπη.

Επιχειρηματικότητα

Ευκαιρίες δωρεάν εκπαίδευσης και συμβουλευτικής για MKO

Οι αιτήσεις για τα επιτυχημένα προγράμματα Incubator & Accelerator του HIGGS μόλις άνοιξαν!

Για μια ακόμα χρονιά το HIGGS ανακοινώνει την έναρξη υποβολής αιτήσεων για τα προγράμματα Incubator, GSE Incubator και Accelerator. Τα τρία εξειδικευμένα προγράμματα του HIGGS, τα οποία προσφέρονται διαδικτυακά στοχεύουν στην υποστήριξη των οργανώσεων της Κοινωνίας των Πολιτών, παρέχοντας δωρεάν εκπαίδευση και συμβουλευτική.

Το πρόγραμμα Accelerator έχει στόχο την υποστήριξη ώριμων οργανώσεων με λειτουργία άνω των 2 ετών, σε ζητήματα στρατηγικής, business plan, διαμόρφωσης προτάσεων και οικονομικής βιωσιμότητας. Το πρόγραμμα έχει εξάμηνη διάρκεια και περιλαμβάνει δωρεάν εκπαίδευση και συμβουλευτική για (έως) 8 μη-κερδοσκοπικές οργανώσεις. Ο Accelerator, με έναρξη τον Νοέμβριο του 2023, θα υλοποιηθεί σε 2 τρίμηνα, με εξειδικευμένα γνωστικά αντικείμενα το καθένα, ξεκινώντας με ένα εντατικό Bootcamp 2 εβδομάδων. 

Τα προγράμματα Incubator και GSE Incubator (Green & Social Entrepreneurship Incubator) απευθύνονται σε νεοσύστατες ΟΚοιΠ (Αστικές Μη Κερδοσκοπικές Εταιρείες, Σωματεία, Κοιν.Σ.Επ. Ένταξης) και φορείς κοινωνικής και πράσινης επιχειρηματικότητας αντίστοιχα, προσφέροντας τους τα απαραίτητα εφόδια μέσω εκπαίδευσης και συμβουλευτικής, ώστε να εξασφαλίσουν σωστό στρατηγικό σχεδιασμό, εσωτερική οργάνωση και λειτουργία. Ο στόχος των προγραμμάτων αυτών, είναι οι φορείς που ολοκληρώνουν την εκπαίδευση να είναι σε θέση να διασφαλίσουν τη βιωσιμότητα και ανάπτυξή τους, είτε μέσω της προσέλκυσης χρηματοδότησης, είτε μέσω της ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας (GSE Incubator), σχετικής με το αντικείμενό τους. Τα προγράμματα Incubator και GSE Incubator, αφορούν αποκλειστικά φορείς που είναι σε διαδικασία εκκίνησης/ λειτουργίας/ επανεκκίνησης και έχουν αποκτήσει νομική υπόσταση τα τελευταία 2 χρόνια.

Η έναρξη των δωρεάν προγραμμάτων Incubator και GSE Incubator γίνεται κάθε Νοέμβριο και η διάρκειά τους κυμαίνεται από 12 έως 24 μήνες, ενώ και τα δύο προγράμματα μπορούν να δεχτούν (έως) 5 ενδιαφερόμενους φορείς το καθένα. 

Στο πλαίσιο των 3 προγραμμάτων συμπεριλαμβάνονται 4 εβδομάδες υποχρεωτικής εντατικής εκπαίδευσης (Bootcamp), εργαστήρια και σεμινάρια, one-to-one συναντήσεις και mentorship με εξειδικευμένους συνεργάτες και ειδικούς, αλλά και ευκαιρίες networking με άλλες ελληνικές και διεθνείς Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, μέσα μαζικής επικοινωνίας, αλλά και χρηματοδότες.

Η περίοδος υποβολής αιτήσεων και για τα 3 προγράμματα (Incubator, GSE Incubator και Accelerator) ξεκινά τη Δευτέρα 28 Αυγούστου και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2023. 

Για την κατάθεση αιτήσεων καθώς και για περισσότερες πληροφορίες γύρω από τα προγράμματα μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω links: 

Υποστηρικτές και Χορηγοί 

Μεγάλοι Δωρητές του προγράμματος Accelerator είναι το  Ίδρυμα Costas M. Lemos Foundation και το Κοινωφελές  Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση

Το GSE Incubator υλοποιείται σε συνεργασία με το NBG Business Seeds – Πρόγραμμα Στήριξης Επιχειρηματικότητας της Εθνικής Τράπεζας. 

Επικοινωνία για τα Μ.Μ.Ε 

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε:

Αναστασία Ψωμά

Project Manager Acceleratorτηλ: +30 211 411 6300

Κιν: +30 6975 206  888email: [email protected]

Λίγα λόγια για το HIGGS

To HIGGS είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2015 με την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Τo HIGGS, είναι πρωτοπόρο στο οικοσύστημα της Κοινωνίας των Πολιτών, καθώς είναι ο πρώτος και μεγαλύτερος κόμβος (hub) υποστήριξης μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και άλλων πρωτοβουλιών που έχουν θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο στην Ελλάδα. 

Σε μόλις 7 χρόνια λειτουργίας  (2015 – 2022), η ομάδα του HIGGS υποστήριξε 204 μη κερδοσκοπικές οργανώσεις από όλη την Ελλάδα, βοηθώντας τες να διασφαλίσουν χρηματοδοτήσεις άνω των 11.000.000€, να δημιουργήσουν 861 νέες θέσεις εργασίας και να εξυπηρετήσουν περισσότερους από 360.000 ωφελούμενους. 

Μέσα από καλά δομημένα προγράμματα (Incubator, Accelerator, Green & Social Entrepreneurship Incubator), προσφέρουμε δωρεάν εκπαίδευση και εξειδικευμένη συμβουλευτική σε ΜΚΟ πανελλαδικά. Ως κόμβος ενημέρωσης, πληροφόρησης και συνεργασίας, προωθούμε τη δικτύωση όλων των stakeholders του οικοσυστήματος. Παρακολουθώντας στενά τον χώρο της Κοινωνίας των Πολιτών και τις ανάγκες του, συντάσσουμε σχετικές μελέτες, δημιουργούμε εργαλεία ενδυνάμωσης ικανοτήτων (capacity building) και μέτρησης κοινωνικού αντικτύπου και διοργανώνουμε εκδηλώσεις με σκοπό τη διάχυση τεχνογνωσίας και το άνοιγμα σχετικών διαλόγων. 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ολοκλήρωση της εκπόνησης μελετών του έργου «Μελέτες για τη χάραξη στρατηγικής εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων» από την Ένωση Ελλήνων Χημικών

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν στο πλαίσιο του Έργου «Μελέτες για τη χάραξη στρατηγικής εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων», οι ακόλουθες μελέτες:

Μελέτη προϋποθέσεων για χημικές και φυσικές δοκιμές σε μια ευρεία κατηγορία βιομηχανικών προϊόντων για εξαγωγές σε τρίτες χώρες.

Αντικείμενο της μελέτης: η προώθηση της εξωστρέφειας προϊόντων της χημικής βιομηχανίας και την προσέγγιση των παραγωγών / μεταποιητών / επιχειρήσεων βιομηχανικών προϊόντων προς τρίτες χώρες και αναπτυσσόμενες αγορές με προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Μελέτη απλοποίησης της διαδικασίας Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης των Επιχειρήσεων και διερεύνηση των σύγχρονων περιβαλλοντικών τεχνολογιών που μπορούν να ενσωματωθούν.

Αντικείμενο της μελέτης: η περιγραφή των διαδικασιών για την περιβαλλοντική αδειοδότηση των έργων και δραστηριοτήτων – προτάσεις για απλούστευση, συγκρίνοντας με το ισχύον νομικό πλαίσιο.

Το έργο εντάσσεται στην εγκεκριμένη πράξη με τίτλο: «Mελέτες για τη χάραξη στρατηγικής εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων» με Κωδικό MIS 5104625, η οποία έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

HATZI FILAX GROUP: “PEOPLE IN MARKET IN ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ”

HATZI FILAX GROUP, εταιρεία Reskilling και Upskilling, στα πλαίσια του θεσμού «People In Market In Κέντρο Ανάπτυξης Στελεχών»  σε συνεργασία με την Διοίκηση της Μarket In, ολοκλήρωσε μία ημερίδα Εξέλιξης Περιφερειακών Διευθυντών με σκοπό την πλήρωση της θέσης του Διευθυντή Πωλήσεων της Εταιρείας. 

Το Κέντρο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 24/7/2023, ακολουθώντας την φιλοσοφία και δέσμευση της Market In για:

·         Την επιλογή των καταλληλότερων στελεχών για ανέλιξη

·        Την άμεση κάλυψη αναγκών σε στελέχη εσωτερικά της Εταιρείας

·        Την δημιουργία βάσης για ανάπτυξη μελλοντικών στελεχών μέσω εκπαίδευσης 

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία, μέσω σεναρίων περίπτωσης και ασκήσεων προσομοίωσης,  να παρουσιάσουν δεξιότητες και δυνατά σημεία που άπτονται στο ρόλο Διευθυντή Πωλήσεων  και να αξιοποιήσουν την δυνατότητα ανέλιξης τους μέσα στην Market In.

Continue Reading

Trending