Connect with us

Εκδηλώσεις

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το cocktailparty της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας!

Η αντίστροφη μέτρηση για την Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, Athens Fashion Week ξεκίνησε με ένα μοναδικό party την Κυριακή 29 Οκτωβρίου στο Rooftop Nyx στο Academias Hotel. Αγαπημένοι σχεδιαστές μόδας, influencers, μοντέλα, καλλιτέχνες, εκπρόσωποι των ΜΜΕ και όχι μόνο έδωσαν το παρόν, διασκέδασαν με καταπληκτικές μουσικές επιλογές, απόλαυσαν δροσερά cocktails και υπέροχες γαστρονομικές δημιουργίες που είχε ετοιμάσει ο χορηγός φιλοξενίας, το πεντάστερο πολυτελές ξενοδοχείο Academias Hotel, Αutograph Collection by Marriott. 

Κατά τη διάρκεια του event οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια μικρή γεύση των συλλογών που θα παρουσιαστούν στην 33η Εβδομάδα μόδας καθώς οι συμμετέχοντες σχεδιαστές μόδας ήρθαν συνοδευόμενοι από την μούσα τους που αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τις δημιουργίες τους, ντυμένη με ρούχο της κολεξιόν που θα παρουσιάσουν.

Μεταξύ των καταξιωμένων σχεδιαστών πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους το cocktail party: Λάκης Γαβαλάς, Βασίλης Ζούλιας, Ορσαλία Παρθένη, Δημήτρης Ντάσιος, Γιάννης Τόγκος, Μάριος Τόγκος, Τάσος Μητρόπουλος, Χαρά Λεμπέση, Ειρήνη Αγγελόπουλος, Περικλής Κονδυλάτος,  Χάρης Τσιάρας (οίκος μόδας Νίκος – Τάκης), Δημήτρης Στρέπκος, Χάρης Ρώμας, Άννα Πρέλεβιτς, Τεα Πρέλεβιτς, Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, Σούλα Λιάκου, Βάσια Χόντου, Μαρία Λεμονιά.

Επίσημος χορηγός του party  ήταν η πολυβραβευμένη και αναγνωρισμένη διεθνώς για την ποιότητά της, βότκα Stoli. Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να την απολαύσουν είτε σε δροσιστικά κοκτέιλ, είτε σκέτη με πάγο.

H εταιρεία Deals ήταν χορηγός του party με τις σοκολάτες πολυτελείας Valrhona και τα κρασιά by Ott Blanc και Prosecco Zardetto.

Στο τέλος του party το Athens Fashion Week ευχαρίστησε τους καλεσμένους με  goodie bags έκπληξη που περιείχε δώρα από όλους τους χορηγούς της διοργάνωσης.

Ο μακροβιότερος θεσμός του κλάδου της μόδας στην Ελλάδα, Athens Fashion Week έρχεται από 1η Νοέμβριου έως και 4 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο με δημιουργίες από κορυφαίους Έλληνες σχεδιαστές και αγαπημένα fashion brands από Ελλάδα και εξωτερικό,

Η Cosmote tv έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική τηλεοπτική προβολή της εβδομάδας μόδας και θα παρουσιάσει ένα μοναδικό τηλεοπτικό show με παρουσιάστρια την ταλαντούχα Άννα Πρέλεβιτς σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί!

Το Athens Fashion Week  θα καλυφθεί από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com που καλύπτει όλα τα Fashion Weeks ανά τον κόσμο, το LOfficiel Arabia, το Elle Serbia,  από την Ιταλία το LOfficiel ,  το Pitty Magazine και το Office Magazine, το Sigma Cyprus κ.α.

Χορηγοί της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:

Η Colgate που φοράει το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετέχει ως Gold Sponsor στο Athens Fashion Week. Εκεί θα «γνωρίσετε» την οδοντόκρεμα Colgate Max White Ultra που χαρίζει λευκότερα δόντια σε μόλις 3 ημέρες χάρη στη μοναδική της και κλινικά αποδεδειγμένη τεχνολογία λεύκανσης.Κατά τη διάρκεια του event, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα και να φωτογραφηθούν στο special booth, ενώ θα τους περιμένουν και διάφορα δώρα έκπληξη!

Το HUAWEI WATCH GT4 είναι ο χορηγός – των “New Designers Awards”.  Το HUAWEI WATCH GT4, χτίζοντας στην 10ετή εμπειρία της Huawei στον τομέα των smartwatches, κάνει ένα τολμηρό “Fashion Forward” βήμα από τα κλασικά σχέδια της σειράς GT, εισάγοντας νέα σχεδιαστικά στοιχεία, διατηρώντας, όμως, τη σύγχρονη γεωμετρική αισθητική των προκατόχων του. Το νέο smartwatch της Huawei συνδυάζει το στυλ με τις τεχνολογικές καινοτομίες και λειτουργίες ευεξίας και φυσικής κατάστασης. Οι παρευρισκόμενοι θα μπορούν να το δουν από κοντά, να το δοκιμάσουν και να μάθουν όλα τα μυστικά αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες του στο maximum!

Fashion Design Project by Starbucks. Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους στην Ελλάδα, μια χώρα με ισχυρή παράδοση στον καφέ, οι φίλοι του καφέ αγκάλιασαν τα Starbucks, επιλέγοντας τον χώρο των καταστημάτων όχι μόνο ως το χώρο στον οποίο απολαμβάνουν εξαιρετικής ποιότητας καφέ, αλλά και ως το δικό του στέκι. Αυτή τη σεζόν η αγαπημένη εταιρεία καφέ θα είναι χορηγός μετονομασίας του Fashion Design Project και καλεί όλους όσους αγαπούν την μόδα  να σχεδιάσουν ένα ρούχο που να εκφράζει το στυλ και τη προσωπικότητα τους χρησιμοποιώντας τα 3 χρώματα των Starbucks (βαθύ κόκκινο, φούξια και πράσινο).

To SYOSS, μια από τις πιο αγαπημένες μάρκες περιποίησης, βαφών & styling μαλλιών θα είναι ο επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week. Επιδεικνύοντας τη δέσμευσή του στην καινοτομία και την υψηλή ποιότητα, το SYOSS εγγυάται λάμψη και εντυπωσιακά looks, αναδεικνύοντας τις νέες τάσεις της μόδας για Όμορφα μαλλιά, Κάθε μέρα.

Με το δυναμικό tagline “Rethink Fashion”, το Persil, ως επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week, επιδιώκει να υπογραμμίσει τη σημασία της βιώσιμης μόδας και την ανάγκη για μια πιο υπεύθυνη κατανάλωση. Ενώνοντας την τέχνη της μόδας με την περιβαλλοντική συνείδηση, η Persil στρέφεται προς το μέλλον, υιοθετώντας την φιλοσοφία μιας πιο βιώσιμης σκηνής μόδας.

H εταιρεία Demak up γιορτάζει τα 45 χρόνια της με την επετειακή συσκευασία DEMAK’ UP EXPERT οβάλ δίσκοι βαμβακιού η οποία κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό και κάνει την φροντίδα της επιδερμίδας δική σας γιορτή! Η ολοκληρωμένη σειρά ντεμακιγιάζ, δίσκοι βαμβακιού και υγρά μαντηλάκια, κατάλληλα για κάθε τύπο επιδερμίδας και κάθε περίσταση θα είναι στη διάθεση των επισκεπτών του Fashion Week.

Τα Hondos Center  όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashion brand θα είναι χορηγός της διοργάνωσης και επιφυλάσσει στους επισκέπτες της πολλές εκπλήξεις.

Στην Εβδομάδα Μόδας θα γνωρίσουμε καλυτέρα την Version, την κορυφαία εταιρεία αντιγηραντικής περιποίησης δέρματος με παράδοση 30+ ετών στον χώρο των δερμοκαλλυντικών. Με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, ανταποκρίνεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες κάθε τύπου επιδερμίδας, με στόχο την καθημερινή προστασία και φροντίδα του δέρματος.

Χορηγοί σίτισης της 33ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας είναι η αγαπημένη εταιρεία Starbucks και η εταιρεία my nutri που δημιουργήθηκε για να βάλει την υγιεινή διατροφή και την κίνηση στην καθημερινότητα του Έλληνα, με στόχο μία καλύτερη ζωή. Οι  υπηρεσίες της my nutri είναι πρωτόγνωρες στην ελληνική πραγματικότητα και εγγυόνται ορατά αποτελέσματα που θα αλλάξουν τη ζωή κάθε ανθρώπου που θέλει να γίνει καλύτερος και να ζήσει καλύτερα.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας επέστρεψε…!

Προπώληση εισιτήριων viva.gr ή στο site της διοργάνωσης www.athensfashionweek.gr

Τα νέα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.athensfashionweek.gr  και τις επίσημες σελίδες της στα social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/athensfashionweekofficial

Εκδηλώσεις

Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.

Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.

Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.

Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.

Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.

Σχετικά με την Coffee Island

Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.

Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η Νοτιοανατολική Ευρώπη ηγέτης στον ευρωπαϊκό και διατλαντικό ενεργειακό χάρτη

9ο Ενεργειακό Φόρουμ Νοτιοανατολικής Ευρώπης (SEEF2025)

Η Νοτιοανατολική Ευρώπη ηγέτης στον ευρωπαϊκό και διατλαντικό ενεργειακό χάρτη

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 9ου Southeast Europe Energy Forum (SEEF2025) που διοργάνωσαν το  Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο  και η Ελληνική Ένωση για την Ενεργειακή Οικονομία (HAEE) σε στρατηγική συνεργασία με το Atlantic Council  και το Global Energy Institute του Εμπορικού Επιμελητηρίου των ΗΠΑ την Παρασκευή, στο ξενοδοχείο MET στη Θεσσαλονίκη.

Όπως τόνισε ο Πρόεδρος του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου κ. Ιωάννης Δ. Σαρακάκης κατά την έναρξη του συνεδρίου «Η πρόοδος στις ανανεώσιμες πηγές, η αποθήκευση ενέργειας, η υπεράκτια αιολική ενέργεια, η δέσμευση άνθρακα, το υδρογόνο και οι ψηφιακές τεχνολογίες μεταμορφώνουν το ενεργειακό τοπίο. Είναι οι συγκεκριμένοι δρόμοι για επενδύσεις, δημιουργία θέσεων εργασίας και κοινή ευημερία. Οι συνιστώσες αυτές δίνουν στην Νοτιοανατολική Ευρώπη την ευκαιρία να τοποθετηθεί ως ηγέτης στον ευρωπαϊκό και διατλαντικό ενεργειακό χάρτη. Η περιοχή μας βρίσκεται σε σταυροδρόμι — γεωγραφικά, στρατηγικά και πολιτικά. Περιβαλλόμενη από συγκρούσεις και αβεβαιότητες, η Νοτιοανατολική Ευρώπη μπορεί να εξελιχθεί είτε σε ανάχωμα είτε σε γέφυρα. Επιλέγοντας τη διασυνδεσιμότητα, ενισχύοντας τη συνεργασία στην περιοχή και αγκαλιάζοντας τις μετασχηματιστικές τεχνολογίες, μπορούμε να μετατρέψουμε την ευαλωτότητα σε ανθεκτικότητα και τις προκλήσεις σε βιώσιμη ανάπτυξη. Η Ελλάδα, με τη στρατηγική της θέση, τον δυναμικό ιδιωτικό τομέα και τις ισχυρές διατλαντικές σχέσεις της, είναι μοναδικά τοποθετημένη για να αποτελέσει κομμάτι αυτού του μετασχηματισμού».

Ο Γενικός Διευθυντής του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου κ. Ηλίας Σπυρτούνιας υπογράμμισε ότι:

«Ο παγκόσμιος ενεργειακός τομέας βρίσκεται σήμερα στο μέσον μιας βαθιάς μεταμόρφωσης, που διαμορφώνεται από τις διπλές πιέσεις της κλιματικής αλλαγής και της γεωπολιτικής. Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν πρόσφατα αναπροσανατολίσει την πολιτική τους, δίνοντας νέα έμφαση στην ανάπτυξη πετρελαίου και φυσικού αερίου και στην ενεργειακή ανεξαρτησία, ενώ συνεχίζουν να συνεργάζονται στρατηγικά με τους συμμάχους τους για την προώθηση της καινοτομίας, των υποδομών και των καθαρότερων τεχνολογιών. Αυτή η αναπροσαρμογή έχει σημαντικές επιπτώσεις για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η οποία αναδεικνύεται όλο και περισσότερο σε κρίσιμο κόμβο διαμετακόμισης, αποθήκευσης και επενδύσεων. Για την περιοχή μας, πρόκειται για μια καίρια στιγμή. Η στρατηγική θέση της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και ο πλούτος των συμβατικών και ανανεώσιμων πόρων της, την καθιστούν μοναδικά ικανή να συμβάλει τόσο στην ασφάλεια εφοδιασμού όσο και στην καθαρή ενεργειακή μετάβαση. Η επίτευξη των κοινών μας στόχων — διαφοροποίηση, απανθρακοποίηση και τεχνολογική καινοτομία — απαιτεί όραμα, ρεαλισμό και ισχυρές συνεργασίες.»

Ο Δρ Κώστας Ανδριοσόπουλος, Πρόεδρος της Επιτροπής Ενέργειας του Ελληνο-Αμερικανικού  Εμπορικού Επιμελητήριου ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Tους τελευταίους μήνες, πολλά έχουν ειπωθεί σχετικά με τις εξελίξεις στον τομέα της ενέργειας. Έχουμε γίνει μάρτυρες ακόμη μίας γεωπολιτικής αναταραχής που ξεδιπλώνεται παγκοσμίως, φέρνοντας αβεβαιότητα και πολυπλοκότητα στις διεθνείς αγορές. Παρατηρείται σημαντική μεταβολή στις ροές ενέργειας από διαφορετικά καύσιμα, γεγονός που επηρεάζει άμεσα το ενεργειακό μείγμα, τη δυναμική και την οικονομία πολλών κλάδων και χωρών. Κάθε χώρα επηρεάζεται με τον δικό της τρόπο, ανάλογα με τη δομή του ενεργειακού της συστήματος και τις συνθήκες της αγοράς της. Αντιμετωπίζουμε πολλές αλλαγές και προκλήσεις, αλλά και μεγάλες ευκαιρίες να μετατρέψουμε αυτές τις προκλήσεις σε θετικά αποτελέσματα και σε μακροχρόνια ανάπτυξη. Στην καρδιά αυτού του μετασχηματισμού βρίσκεται η υποδομή, η οποία αποτελεί τη ραχοκοκαλιά όλων όσων συζητούμε. Τα τελευταία εννέα χρόνια, όσο εξελισσόταν το Forum, η Θεσσαλονίκη αναδεικνύεται σε σημαντικό ενεργειακό κόμβο για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.»

Ο Δρ. Σπύρος Παπαευθυμίου, Πρόεδρος ΗΑΕΕ , Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης στην εισήγησή του τόνισε: «Η Νοτιοανατολική Ευρώπη βρίσκεται στην καρδιά της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης. Η περιοχή μας δεν είναι μόνο γέφυρα ανάμεσα στον Βορρά, τον Νότο, την Ανατολή και τη Δύση· είναι και πεδίο δοκιμής, όπου η ενεργειακή ασφάλεια, η ενοποίηση των αγορών και η απανθρακοποίηση πρέπει να προχωρούν ταυτόχρονα. Τα τελευταία χρόνια μας υπενθύμισαν ότι η ενέργεια δεν είναι απλώς ένα εμπόρευμα· είναι στρατηγικός πυλώνας σταθερότητας, ευημερίας και ανθεκτικότητας. Ωστόσο, οι προκλήσεις παραμένουν. Το υψηλό ενεργειακό κόστος εξακολουθεί να βαραίνει τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις. Τα κενά στις υποδομές επιβραδύνουν την ένταξη των ΑΠΕ. Και οι γεωπολιτικές εντάσεις μας θυμίζουν πόσο εύθραυστα είναι τα ενεργειακά μας συστήματα. Η αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων απαιτεί συνεργασία—όχι μόνο μεταξύ κυβερνήσεων, αλλά και με ηγέτες της αγοράς, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και την κοινωνία των πολιτών. Γι’ αυτό οι σημερινές μας συζητήσεις είναι τόσο κρίσιμες.»

Στο 9ο SEEF2025 συμμετείχαν κυβερνητικοί εκπρόσωποι από χώρες της ΝΑ Ευρώπης, policy-makers, πανεπιστημιακοί και ειδικοί στα θέματα ενέργειας καθώς  και εκπρόσωποι της επιχειρηματικής κοινότητας του κλάδου της ενέργειας από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Φεστιβάλ «Γεύσεις Θεσσαλονίκης Εκλεκτές»

Φεστιβάλ «Γεύσεις Θεσσαλονίκης Εκλεκτές»

Με εξαιρετική επιτυχία ολοκληρώθηκε το διήμερο Φεστιβάλ με τίτλο «Γεύσεις Θεσσαλονίκης
Εκλεκτές», που διοργάνωσε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης η ΑΝΕΘ ΑΟΤΑ στο Πάρκο Ξαρχάκου
(Πάρκο ΧΑΝΘ) , ως εταίρος του Διατοπικού Σχεδίου Συνεργασίας

«Γεύσεις Ελλήνων Εκλεκτές ΙΙ: Ελληνικός Γαστρονομικός Πολιτισμός» του τοπικού προγράμματος
CLLD/LEADER (Λαγκαδά, Βόλβη, κλπ), Μέτρο 19, Υπόμετρο 19.3, του ΠΑΑ 2014-2020. Το σχέδιο
υλοποιείται με τη συμμετοχή 22 ΟΤΔ – εταίρων από όλη την Ελλάδα και συντονιστή την Αναπτυξιακή
Πάρνωνα (https://platosplate.gr/project/) .

Στο Φεστιβάλ με θέμα τη μοναδική γαστρονομική ταυτότητα της περιοχής παρέμβασης, συμμετείχαν
παραγωγοί και επιχειρήσεις της περιοχής με τοπικά και παραδοσιακά προϊόντα : μελιού, κρασιών,
αποσταγμάτων, ζυμαρικών, γαλακτοκομικών, χυμών, αβγών, δημητριακών, οσπρίων, φρούτων και
λαχανικών, για τα οποία οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν και να δοκιμάσουν,
αναδεικνύοντας έτσι τις εκλεκτές γεύσεις και τις παραδοσιακές συνταγές της περιοχής και
συμβάλλοντας παράλληλα στην ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ των επιχειρηματικών φορέων της
περιοχής παρέμβασης.


Οι παραγωγοί που συμμετείχαν ήταν:
– Αβγά: Τσακίρης family
– Δημητριακά: Εντελβάϊς Μονοπρόσωπη ΙΚΕ
– Αποστάγματα: Dorodouli Distillery
– Γαλακτοκομκά – Τυροκομικά «Υγεία» -Παπαδόπουλος, Κώτελης, Παναγιωτίδης,
Βογιατζής
– Κρασί: Οινοποιείο Τρυφωνίδη, Μεσήμβρια Οινοποιητική, Οίνοι Αδάμ
– Μελισσοκομικά προϊόντα : Beekeeper Family – Papadopulos, MeliMpampa
– Όσπρια: Horafi
– Παραδοσιακά προϊόντα: Αγροτικός Συνεταιρισμός Καλαμωτού «Η Κυψέλη»,
Γυναικείος Αγροτικός Συνεταιρισμός Παραδοσιακών προϊόντων Αγίου Αντωνίου,
Γυναικείος Αγροτικός Συνεταιρισμός Ανατολικού «Βαλμάδα», «Το Πιροσκί»
– Σαλέπι Θεσσαλονίκης: Τσακιρίδης
– Φρούτα και λαχανικά – Ένωση Αγροτών και Καλλιεργητών Β. Ελλάδος
– Χυμός ρόδι: Οικογένεια Κωστακίδη

Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής και
έμπειροι επαγγελματίες του χώρου μαγείρεψαν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, με χαρακτηριστικά
προϊόντα της περιοχής τα οποία στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία να γευτούν οι επισκέπτες.
Οι συνταγές που παρουσιάστηκαν ήταν:
-Τας Κεμπάπ – Πειραματική Σ.Α.Ε.Κ. Τουρισμού Μακεδονίας – Σταυρούλα Κεϊσίδου

– Περέκ – Γυναικείος Αγροτικός Συνεταιρισμός Παραδοσιακών προϊόντων Αγίου
Αντωνίου – Μαρία Κουκουρού
– Filikas (γλυκά πιτάκια) με σάλτσα καραμέλας και αφρό κανέλας – La Chef Levi – Ντάρια
Περεβέρζεβα
– Κεφτεδάκια με σάλτσα μαϊντανού και καρύδι – Η Ακαδημία – Κώστας Elvis Μάρκου
– Πλιγουρότο με μοσχιό (χταπόδι)κρασάτο – ΨΙ by Μεζέν – Κωνσταντίνος Βανίδης
– Εκλέρ – Συντεχνία Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης – Υβόννη
Δεκαράκη

Καθ’ όλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ, παιδιά, αλλά και μεγάλοι, είχαν την ευκαιρία να
διασκεδάσουν σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, όπου το 6ο Σύστημα Ναυτοπροσκόπων Λευκού
Πύργου Θεσσαλονίκης οργάνωσαν παιχνίδια με θέμα τη γαστρονομία και την ενεργοποίηση και των
πέντε αισθήσεων.

Continue Reading

Trending