Connect with us

Επιχειρηματικότητα

GYA : Στρατηγικό Μάρκετινγκ

Από το 2019 η GYA Media προσφέρει υπηρεσίες ψηφιακής επικοινωνίας και μάρκετινγκ με εγγύηση απόδοσης (ROI) που σύμφωνα με τα στατιστικά του 2021 είναι, κατά μέσο όρο, +540%. 

H ομάδα μας κατανοεί ότι οι πωλήσεις μπορούν να είναι χρονοβόρες ή και εξαντλητικές και για τον λόγο αυτό έχουμε εστιάσει στην αποτελεσματική συμβουλευτική και εκπαίδευση ώστε να αντιστρέψουμε τους προβληματικούς παράγοντες για λογαριασμό των επιχειρήσεων που μας εμπιστεύονται. Ετσι, η ποσοτικά μετρήσιμη ανάπτυξη και η δημιουργική διαδικτυακή επικοινωνία που εφαρμόζουμε με στρατηγική και προγραμματισμό, κτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης, ενισχύουν την ποιότητα της ψηφιακής εμπειρίας του χρήστη και εδραιώνουν τα αναμενόμενα οφέλη για τους πελάτες μας. 

Στην GYA σεβόμαστε τον χρόνο και τα χρήματα του πελάτη μας και επιτυγχάνουμε την άμεση εφαρμογή των εξατομικευμένων επιλεγμένων υπηρεσιών που μας ζητώνται μέσω των αυτοματοποιημένων, ευκολόχρηστων και κατανοητών διαδικασιών που διαρκούν μόλις 55 λεπτά. «Working with GYA Media, in comparison to the majority of our old partners, has been very smooth, from onboarding to launching and reporting. No time wasted on either side» δήλωσε ο επικεφαλής της Korendy Global. 

Το 2020-21, η GYA Media εστίασε στους κλάδους των e-Commerce και e-Learning ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς εξ αιτίας της πανδημίας. Με προγράμματα που εφάρμοσε υποστήριξε την ψηφιακή ανάπτυξη, ενίσχυσε το εμπορικό σήμα, ενδυνάμωσε την κοινωνική διάδραση και την εμπιστοσύνη μεταξύ πελατών και επιχειρήσεων, εξασφαλίζοντας την συνεχόμενη και σταθερή ανάπτυξη των πωλήσεων όσων αξιοποίησαν τις παραπάνω υπηρεσίες. 

Προσκαλούμε τους δυνητικούς μας πελάτες να προγραμματίσουν μια γρήγορη κλήση γνωριμίας με την ομάδα μας, έτσι ώστε να διαπιστώσουμε και οι δύο εάν ταιριάζουμε να συνεργαστούμε.

Πρωτότυπα Προϊόντα που δημιουργήθηκαν από την GYA Media & Success Cases 

“Jump-Start” – με στόχο την επίτευξη και την υπέρβαση των ετήσιων στόχων απόδοσης start-up εταιρών μέσω crowed-funding. Εφαρμόστηκε από τον Ιανουαρίου 2020 έως Φεβρουαρίου 2021, με έναν από τους ποιο προσφάτους πελάτες μας να συγκεντρώσει 350.000 Λίρες Αγγλίας μέσα στις πρώτες 4 ημέρες, ποσό 14πλάσιο του αρχικού στόχου. 

“POT 90-ημερών” – με στόχο τις μηδενικές απώλειες χρόνου και χρήματος παρέχει εγγυήσεις για την ποιότητα και την απόδοση των παρεχομένων υπηρεσιών. Δημιουργήθηκε τον Δεκέμβριο του 2020 και με στρατηγικά βήματα οδηγεί τόσο στην ταχεία ανάπτυξη και στην ευρύτατη παρουσία προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά όσο και στις πολυεπίπεδες διεθνείς επιτυχίες. 

“Next-Level” – με στόχο την υποστήριξη και την σταδιακή ανάπτυξη των personal brands και των brands σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελευθέρων επαγγελματιών. Δημιουργήθηκε τον Απρίλιο 2022 και προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες ανά κλάδο ενδιαφέροντος. 

E-books – Online εγχειρίδια που περιλαμβάνουν καλές πρακτικές (best-practices) και εκπαιδευτικά video ανά πλατφόρμα επικοινωνίας και ανα κλάδο επιχειρηματικότητας. Παρουσιάστηκαν στην αγορά τον Ιούνιο 2022 και προσφέρουν απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων μέσω της ετερόχρονης ψηφιακής εκμάθησης, με άμεση πρόσβαση στην εξειδικευμένη ομάδα μας για εξατομικευμένη υποστήριξη. 

CSR δράσεις της GΥA 

Στο πλαίσιο της υπεύθυνης επιχειρηματικής συμπεριφοράς, η GYA Media χορηγεί σε ετήσια βάση με υπηρεσίες υποστήριξης ψηφιακής επικοινωνίας και οργάνωσης ψηφιακών εκδηλώσεων το ECOCITY, μια εθελοντική, μη κερδοσκοπική οργάνωση που εστιάζει στο αστικό περιβάλλον και στην ποιότητα ζωής του πολίτη. 

Παράλληλα, προγράμματα, εκστρατείες και δράσεις του ECOCITY με προσανατολισμό την κοινωνική ανάπτυξη, την αειφόρα, την βιώσιμη κινητικότητα, την κλιματική αλλαγή και την κυκλική οικονομία, στηρίζονται ψηφιακά με τις αρχές των B2C, B2B, B2G και G2C έργων με στόχο την αύξηση της κοινωνικής ευαισθητοποίησης, της τροποποίησης της συμπεριφοράς σχετικά με τα μεγάλα περιβαλλοντικά ζητήματα αλλά και τη διαδικτυακή διάδραση των νέων στην Ευρώπη, υπό την αιγίδα των προγραμμάτων EU-LIFE και του Πρασινου Ταμείου. 

Μάθετε περισσότερα και κλείστε ενα δωρεάν ραντεβού συμβουλευτικής, εδώ: https://www.gya-media.com/nextlevel

Επιχειρηματικότητα

5  + 1 TIPS…. Ορθής Επικοινωνίας!

BUSINESS COMMUNICATION

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.

Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.

Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις  και τεχνικές.

Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.

  • Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας  τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.

  • Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.

  • Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.

  • Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης  σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.

  • Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.

Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!

Από την Έλενα Τζήκα | Σύμβουλο Επικοινωνίας

Continue Reading

Προγράμματα

Προτεραιότητα του Επιμελητηρίου Αρκαδίας η ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας

«Το Επιμελητήριο Αρκαδίας με τη νέα του σύνθεση έχει ιδρύσει τμήμα γυναικείας και νεανικής επιχειρηματικότητας και ήδη έχει σχεδιάσει συγκεκριμένες δράσεις και έχει αναλάβει πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση» δήλωσε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιάννης Τρουπής κατά τη διάρκεια της ανοιχτής δράσης του Συνεργατικού Χώρου Εργασίας Ark Coworking Space τη Δευτέρα. 

Τη δεδομένη χρονική στιγμή, σύμφωνα με τον κ. Τρουπή, οι ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης είναι πολλές και σημαντικές, ειδικά λόγω των προσκλήσεων επιχειρηματικότητας στο πλαίσιο του Προγράμματος Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης και για το σκοπό αυτό το Επιμελητήριο Αρκαδίας έχει αναπτύξει έντονη δραστηριότητα για την ενημέρωση του επιχειρηματικού κόσμου. 

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου αναφέρθηκε επίσης σε μια πολύ σημαντική κατάκτηση για την Αρκαδία και την Περιφέρεια Πελοποννήσου, τη δημιουργία γραφείου του ΕΦΕΠΑΕ, του φορέα αξιολόγησης και ελέγχου των επιχορηγούμενων επενδυτικών σχεδίων, στους χώρους του Επιμελητηρίου Αρκαδίας. «Η επιτυχία αυτή είναι προϊόν συνεργασίας με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Δημήτριο Πτωχό και τους υπόλοιπους Προέδρους των Επιμελητηρίων. Και είναι βέβαιο ότι θα μπορέσουμε να υποστηρίξουμε καλύτερα και πιο άμεσα τις επιχειρήσεις της Πελοποννήσου». 

Ο κ. Τρουπής χαρακτήρισε τέλος το Ark ένα φιλόξενο χώρο με σημαντική ήδη δραστηριότητα στην υποστήριξη της επιχειρηματικότητας και την ανάδειξή της. Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στηρίζει το συγκεκριμένο χώρο και τις επιχειρήσεις που έχουν ήδη ενταχθεί στο πρόγραμμα φιλοξενίας του. 

Κεντρικό ρόλο στην ανοιχτή δράση αυτή είχαν τα μέλη του τμήματος γυναικείας επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου Αρκαδίας και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου η Αν. Πρόεδρος του Τμήματος Μεταποίησης κα. Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, η κα Άννα Γαβρήλου και η κα. Ματίνα Παράσχου.

Η κα Γαβρήλου στην τοποθέτησή της σημείωσε τους πολυδιάστατους ρόλους που καλούνται να εξυπηρετήσουν οι γυναίκες και την υστέρηση που παρουσιάζουν, σύμφωνα με στατιστικά δεδομένα, στο επιχειρείν. Τόνισε ωστόσο την ικανοποίησή της για τη διαπίστωση ότι η συνθήκη αυτή δείχνει να αλλάζει τα τελευταία χρόνια και πρόσθεσε ότι το Επιμελητήριο Αρκαδίας έχει στοχεύσει στρατηγικά στην περαιτέρω ενίσχυσή της γυναικείας επιχειρηματικότητας. 

Η κα Παράσχου, η οποία είναι παράλληλα Πρόεδρος του ΔΣ της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας «Αγαπήνωρ» από την πλευρά της, αναφέρθηκε στο δύσκολο ανταγωνισμό που συνάντησε όταν δραστηριοποιήθηκε επιχειρηματικά σε έναν «ανδροκρατούμενο» επαγγελματικό χώρο. Δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου Αρκαδίας που στοχεύουν στην ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας.

Ειδικότερα, επισήμανε τα επιμορφωτικά σεμινάρια σε τομείς όπως το marketing, η ψηφιακή τεχνολογία και η χρηματοοικονομική διαχείριση κ.α. Παράλληλα, υπογράμμισε τις συνεχείς παρεμβάσεις του Επιμελητηρίου προς τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να αναπτυχθούν ειδικά προγράμματα που θα στηρίξουν τη γυναικεία επιχειρηματικότητα. Τέλος, αναφέρθηκε στην ανάγκη για δικτύωση των γυναικών επιχειρηματιών, ώστε να ενισχυθούν οι συνεργασίες και οι επαφές μεταξύ τους.

Η κα Παρασκευοπούλου – Σύριου τέλος, η οποία είναι παράλληλα Γενική Γραμματέας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Βιομηχανικής Περιοχής Τρίπολης, αναφέρθηκε στο γεγονός ότι οι γυναίκες επιχειρηματίες στη ΒΙ.ΠΕ. Τρίπολης είναι μειοψηφία. Σημείωσε βέβαια ότι πολλές γυναίκες πλέον βγαίνουν μπροστά και αναλαμβάνουν ρόλους και πρωτοβουλίες κάτι που μέχρι σήμερα δεν ήταν αναμενόμενο.    

Continue Reading

Προγράμματα

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στηρίζει την Καινοτομία και την Περιβαλλοντική Συνείδηση

Με συνέπεια στον ρόλο του ως φορέας ανάπτυξης, καινοτομίας και κοινωνικής ευθύνης, το Επιμελητήριο Αρκαδίας έδωσε το «παρών» σε δύο σημαντικές εκδηλώσεις με επίκεντρο την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και την περιβαλλοντική παιδεία.

Regional Growth Conference στην Πάτρα

Με ενεργό και ουσιαστικό ρόλο συμμετείχαν τα μέλη της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στο κορυφαίο φόρουμ για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, το Regional Growth Conference (RGC 2025), το οποίο διεξήχθη στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, με συνδιοργανωτή το ίδιο το Πανεπιστήμιο.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η Αχαϊκή Επιμελητηριακή Ανάπτυξη  (ΑΧ.ΕΠ.ΑΝ) πραγματοποίησε workshop για τον ρόλο των αναπτυξιακών Εταιρειών ως βασικοί μοχλοί τοπικής και περιφερειακής αναπτυξιακής.

Το Επιμελητήριο εκπροσωπήθηκε από τα μέλη της Διοίκησης της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου «Αγαπήνωρ», την Πρόεδρο κα. Ματίνα Παράσχου, την Αντιπρόεδρο κα. Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, το μέλος του ΔΣ κα. Άννα Γαβρήλου και τον Υπεύθυνο της εταιρείας «Αγαπήνωρ» κ. Νικόλαο Μεγρέμη.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου συμμετείχαν σε γόνιμες συζητήσεις, ανταλλάσσοντας απόψεις με εκπροσώπους φορέων και εισηγητές από όλο το φάσμα της αγοράς, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον διάλογο για την ενίσχυση της καινοτομίας και στρατηγικές συνεργασίας και δικτύωσης των αναπτυξιακών εταιρειών.

Περιβαλλοντική δράση «Εν αρχή ην η φύσις»

Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Υπηρεσιών, κ. Κώστας Καλαμαράς, συμμετείχε ενεργά στη στην εκδήλωση της διήμερης περιβαλλοντικής δράσης «Εν αρχή ην η φύσις», που πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Τρίπολης και σε συνεργασία με τον ΦΟΔΣΑ Πελοποννήσου, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας και το Επιμελητήριο Αρκαδίας.

Στον χαιρετισμό του, ο κ. Καλαμαράς χαρακτήρισε την εκδήλωση ως ουσιαστική επένδυση στην περιβαλλοντική παιδεία και στο μέλλον της κοινωνίας μας, ενώ τόνισε τη σημασία της σύνδεσης της εκπαίδευσης με την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Όπως επεσήμανε, η αειφορία αποτελεί συλλογική ευθύνη που μας αφορά όλους.

Η συμμετοχή και συνεργασία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στις παραπάνω εκδηλώσεις επιβεβαιώνει τη διαρκή προσήλωση του στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και τη δημιουργία συνεργειών για την ανάπτυξη της Αρκαδίας.

Continue Reading

Trending