Connect with us

Αυτοκίνητο

HYUNDAI KONA 1.0cc 120hp

Πρώτη εντύπωση με το νέο κορεάτικο crossover; ΆΨΟΓΗ κ Θα σας εξηγήσουμε ευθείς αμέσως.

Πήρα εμ για 7 ημέρες στα χέρια μας το νέο Kona συνδυασμένο με τον «χιλιάρη» υπερτροφοτούμενο T-GDI βενζινοκινητήρα των 120 ίππων.

Στα ατού του συγκαταλέγεται ότι παρότι είναι τρικύλινδρος δεν παράγει κραδασμούς ή ενοχλητικούς θορύβους. Προσθέστε και τη ροπή των 172 Nm, η οποία παρότι δε δίνει δυναμικό «παρών» στις χαμηλές στροφές, αρχίζει να γίνεται αισθητή όταν η βελόνα στο στροφόμετρο πλησιάσει τις 1.800 σ.α.λ.

Αν δεν έχεις παράλογες απαιτήσεις για τα δεδομένα θα ικανοποιηθείς από τις επιδόσεις, με την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 12 δευτ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει 181 χλμ./ώρα.

Βέβαια από πλευράς κατανάλωσης θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα ο βενζινοκινητήρας, καθώς εντός της πόλης μπορεί να κάψει 7,7 λίτρα/100 χλμ., ωστόσο στον αυτοκινητόδρομο μπορείς να πετύχεις 6,1 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση 5,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 125 γρ./χλμ.).

Στα θετικά είναι και το μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο που συνδυάζεται με το συγκεκριμένο βενζινοκινητήρα, καθώς έχει σωστή κλιμάκωση και μαλακό σε αίσθηση λεβιέ, ενώ τα κουμπώματα του επιτυγχάνονται σωστά κ άμεσα.

Να πούμε ότι μας αρέσει να κυκλοφορούμε με το νέο Kona, καθώς έχει μια ιδιαίτερα μοντέρνα και νεανική εικόνα. Ξεχωρίζει ανάμεσα στο πλήθος για τα ψηλά τοποθετημένα στενόμακρα LED φώτα ημέρας, ενώ ακριβώς από κάτω βρίσκονται οι τετραγωνισμένοι προβολείς, οι οποίοι εντάσσονται σε ένα προστατευτικό πλαστικό πλαίσιο.

Παράλληλα το παρών δίνει και η χαρακτηριστική εξάγωνη μάσκα της Hyundai ονόματι “Cascading”. Περιμετρικά το νέο Kona προστατεύεται από αρκετό πλαστικό, το οποίο γίνεται παχύτερο πάνω από τους θόλους των τροχών. Δυο επίπεδων είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα με τα χαμηλότερα να βρίσκουν επίσης καταφύγιο μέσα στο επεκτεινόμενο πλαστικό περίβλημα.

Σχεδιαστικά το εσωτερικό του νέου Kona είναι νεανικό κ όμορφο. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ενώ ο ευανάγνωστος αναλογικός πίνακας οργάνων ενσωματώνει στο κέντρο του μια οθόνη πολλαπλών πληροφοριών.

Από πλευράς ποιότητας υλικών παρότι τα πλαστικά στο σύνολο τους είναι σκληρά αυτό δε συνεπάγεται κακή συναρμογή και φτηνό αποτέλεσμα στο μάτι. Παρά την ελαφριά κλίση της οροφής ο «αέρας» για τα κεφάλια των δυο πίσω επιβατών δεν είναι ασφυκτικός, αλλά είναι ικανοποιητικός, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πόδια τους (μεταξόνιο 2.600 χλστ.).

Το πορτμπαγκάζ ίσως αρχικά να φανεί ρηχό, ωστόσο στην πράξη προσφέρει 361 λίτρα, τα οποία αυξάνονται στα 1.143 λίτρα όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ  βρήκαμε ρεζέρβα ανάγκης.

Το νέο Kona προσφέρεται για χαλαρωτική οδήγηση, καθώς κινείται αρκετά ήρεμα πάνω στην άσφαλτο. Η ανάρτηση του μεριμνά κυρίως για την άνεση χωρίς ταυτόχρονα να γέρνει έντονα στις στροφές, ενώ συνολικά η ποιότητα κύλισης είναι μια ευχάριστη. Το τιμόνι παρέχει επαρκή αίσθηση σε γενικές γραμμές, ενώ μόνο αν το παρακάνεις θα γίνει κάπως ασαφές.

Οι παραπάνω λόγοι λοιπόν μας οδήγησαν μετά από επτά ημέρες συμβίωσης μαζί του, να δώσουμε και σε εσάς έναν ερέθισμα για να το οδηγήσετε κ με έναν ακόμα καλό λόγο την τιμή των 16.590 ευρώ (έκδοση Style με 1.0 T-GDI βενζινοκινητήρα 120 ίππων).

Επίσης εάν χρειαστείτε ανταλλακτικά μπορείτε να βρείτε εδώ antallaktikaexartimata.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

SUZUKI  IGNIS: Διαφορετικό από τα άλλα

SUZUKI  IGNIS 1.2  HYBRID

Το Ignis σχεδιαστικά είναι ένα αυτοκίνητο διαφορετικό από τα άλλα. Η Suzuki πήρε στοιχεία από την δική της παράδοση και τα ενσωμάτωσε πραγματικά πολύ επιτυχημένα στην εξωτερική εμφάνιση του μικρού αυτού SUV. Οι τρεις χαρακτηριστικές γραμμές τις πίσω κολώνας (Progressive Triad το ονομάζει η Suzuki), που τις βλέπουμε και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, αλλά και η πλαισίωση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, μας έρχονται από την 10ετία του 80 και τα μικρά σπορ αυτοκίνητα των Ιαπώνων Fronte Coupe και Cervo αντίστοιχα. Παράλληλα οι μαύρες εμπρός κολώνες και η σχεδίαση του καπό στις άκρες πάνω από τους προβολείς ανήκουν επίσης στα highlights της εμφάνισης προερχόμενα από τα Swift και Vitara. Μοντέρνο και νεο ρετρό παράλληλα το Ignis, με ένα σχήμα που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς με τη φρεσκάδα να συγκαταλέγεται επίσης στα δυνατά του σημεία.

Η σχεδιαστική παρέκκλιση από τα συνηθισμένα συνεχίζεται και στο αυστηρό εσωτερικό του Ignis που χωρίζεται χρωματικά σε δύο επίπεδα. Σκουρόχρωμο από πάνω μέχρι τη μέση, λευκό από εκεί και κάτω, όπως και το μεγαλύτερο μέρος στις πόρτες, το εσωτερικό του μικρού SUV της Suzuki παρουσιάζεται ευχάριστο και φωτεινό, έχοντας αποβάλλει την κλασική μουντάδα, με τα χειριστήρια για το κλιματιστικό να ξεχωρίζουν επίσης για την σχεδίαση και την διάταξή τους. Τα πλαστικά είναι σε γενικές γραμμές σκληρά, αλλά η υφή τους είναι προσεγμένη και σε συνδυασμό με τα υψηλά επίπεδα συναρμογής το Ignis παρουσιάζεται ποιοτικό και σε αυτόν το τομέα.

Κανένα πρόβλημα για αυτούς που κάθονται μπροστά αλλά κανένα πρόβλημα και για δύο άτομα που θα κάτσουν στο πίσω κάθισμα ακόμη και αν πλησιάζουν σε ύψος τα 1,85 μ. Το κάθισμα για τους πίσω δίνει παράλληλα την δυνατότητα αλλαγής κλίση,ς ενώ μπορεί να συρθεί προσφέροντας ακόμη περισσότερες επιλογές. Τα 204 λίτρα του χώρου αποσκευών, 56 λιγότερα σε σχέση με την προσθιοκίνητη έκδοση, σίγουρα δεν συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων τιμών σε αυτές τις διαστάσεις αμαξώματος. Με κανονικό σχήμα ο χώρος είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος και με τα καθίσματα αναδιπλωμένα η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.086 λίτρα.

Την κίνηση του υβριδικού Ignis έχει αναλάβει το 4κύλινδρο Dualjet μοτέρ της Suzuki, το οποίο έχει ως υποβοήθηση έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα. Αυτό το ηλεκτρικό μοτέρ φέρνει στην ζωή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, τον υποβοηθά στις επιταχύνσεις, ενώ λειτουργεί σαν γεννήτρια, φορτίζοντας την κλασική μπαταρία μολύβδου αλλά και μία μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται περίπου κάτω από τη θέση του οδηγού. Η φόρτιση πραγματοποιείται κάθε φορά που το αυτοκίνητο φρενάρει ή παίρνετε το πόδι σας από το γκάζι από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα και πάνω (π.χ. όταν κινείστε παρατεταμένα σε κατηφόρα). Στόχος του ήπιου υβριδικού συστήματος δεν είναι η βελτίωση των απόλυτων επιδόσεων αλλά η μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου και στην πράξη το Ignis θα περιορίσει εύκολα την κατανάλωσή του κάτω από τα 5,8 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτή χρήση. Το μοτέρ των 90 ίππων δεν προβληματίζεται καθόλου στο να κινήσει σβέλτα το πολύ ελαφρύ Ignis, το οποίο, ακόμη και στην 4κίνητη έκδοσή του, δεν ξεπερνά σε βάρος τα 920 ανακοινώσιμα κιλά. Είναι εύστροφο, ακούγεται εντός της καμπίνας όταν οι στροφές ξεπερνούν το μεσαίο φάσμα λειτουργίας (ευχάριστα ωστόσο), ενώ ο επιλογέας του μακριού σε κλιμάκωση κιβωτίου είναι ελαφρύς και ακριβής κάνοντας τις γρήγορες αλλαγές παιχνιδάκι. Θα θέλαμε βεβαίως να είχε και έκτη ταχύτητα.

Το μοντέλο της Suzuki δεν περιορίζεται φυσικά μόνο στις εντός δρόμου αναζητήσεις σας. Θα βγει με αξιώσεις και στο χώμα με σύμμαχο το μικρό βάρος αλλά και την σχετικά μεγάλη απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 180 χλστ. Με ένα σετ πιο χωμάτινα ελαστικά θα βγάλει ακόμη περισσότερο το πνεύμα περιπέτειας από μέσα σας με το Hill Descent Control να ελέγχει σωστά την ταχύτητα στις κατηφόρες με μεγάλες κλίσεις και το Hill Hold να κάνει επίσης καλά την δουλειά του στην εκκίνηση στις ανηφόρες. Όπως και να έχει το Ignis θα καλύψει εύκολα και με το παραπάνω τις εκτός δρόμου ανάγκες και ανησυχίες του μέσου οδηγού.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

Αυτό το Corsa η Opel το χρειαζόταν!

NEO   OPEL  CORSA

Το Opel Corsa είναι ένα πολύ σημαντικό αυτοκίνητο για την αγορά της χώρας μας. Στην πορεία του έχει αναδειχθεί σε ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα συνολικά στην Ελλάδα, ευρισκόμενο μέσα στο Top 3 των πωλήσεων κάθε χρονιάς από το 2006 μέχρι τώρα.  Το 2006, το 2011 και το 2012 το Corsa είχε καταφέρει να πάρει τον τίτλο του best-seller συνολικά της Ελληνικής αγοράς.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η άφιξη στη χώρα μας της νέας, 6ης γενιάς του Corsa είναι ένα πολύ σημαντικό νέο, από τη στιγμή μάλιστα που επιπλέον το καινούργιο μοντέλο έχει αναβαθμιστεί και ανανεωθεί στο ακέραιο σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Τιμολογιακά, το νέο Opel Corsa στη χώρα μας έρχεται σε τιμές από 13.580 ευρώ για την ατμοσφαιρική βενζινοκίνητη έκδοση 1.2-75 PS. Το 1.200άρι turbo των 100 ίππων κοστίζει από 14.380 ευρώ, ενώ το κορυφαίο βενζινοκίνητο 1.2 turbo 130 PS, 17.280 ευρώ. Στη diesel έκδοση της δοκιμής μας το κόστος του νέου Opel Corsa είναι από 15.980 ευρώ, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ESP με Hill Hold, 6 αερόσακους, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, cruise control, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 5 ιντσών, air condition, αυτόματα φώτα, καθώς και το πακέτο ασφάλειας με 5 διαφορετικά συστήματα ασφαλείας.

Η εμφάνιση του νέου Opel Corsa φέρνει νέα δεδομένα για την αισθητική προσέγγιση των αυτοκινήτων της μάρκας. Κατ’ αρχάς θα πρέπει να σημειωθεί ότι από πλευράς διαστάσεων το νέο Corsa έχει χαμηλότερο ύψος κατά 48 mm σε σχέση με πριν, φέρνοντας παράλληλα πιο κοντά στο έδαφος τη θέση οδήγησης κατά 28 mm. Αυτό το γεγονός επέτρεψε στους σχεδιαστές της μάρκας να του προσδώσουν ένα σχήμα πιο αεροδυναμικό, που δείχνει να ρέει, με λιγότερο κάθετη σχεδίαση για το εμπρόσθιο μέρος και περισσότερο κεκλιμένες μπροστινές κολώνες οροφής. Τα μπροστινά φώτα, με το χαρακτηριστικό δάκρυ στην άκρη τους αγκαλιάζουν το αμάξωμα, ενώ ο προφυλακτήρας δίνει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος το Corsa ακολουθεί μια κουπέ σχεδίαση, με πόρτα χώρου αποσκευών που κόβει τα λεπτά στρογγυλεμένα φώτα, η αεροτομή είναι ψηλά τοποθετημένη και 3D σχεδίαση για το λογότυπο της Opel. Όμορφη είναι και η διχρωμία για το αμάξωμα (οροφή σε μαύρο χρώμα), ενώ μια διαφορετική σπορτίφ νότα αποτελεί η χρωμιωμένη εξάτμιση της έκδοσης GS Line.

Χωρίς  προβλήματα θα μεταφερθούν 4 ενήλικες επιβάτες στο εσωτερικό του νέου Corsa. Στο μπροστινό τμήμα, οδηγός και συνοδηγός θα νιώσουν άνετα έχοντας τον απαιτούμενο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Στο πίσω μέρος από την άλλη, ο χώρος για τα πόδια των επιβατών ικανοποιεί, ενώ αυτός για τα κεφάλια απλώς επαρκεί. Το πλάτος είναι και με το παραπάνω αρκετό για τη μεταφορά 2 ενηλίκων. Στο πορτ-μπαγκάζ, τα 309 λίτρα χωρητικότητας είναι ένα καλό νούμερο για την κατηγορία. Σημαντικό πλεονέκτημα του νέου Corsa αποτελεί το μεγαλύτερο άνοιγμα της πίσω πόρτας συγκριτικά με αυτό του προηγούμενου.

Ο 1.500άρης turbodiesel κινητήρας προέρχεται από την PSA και είναι ένα από τα καλύτερα compact diesel μοτέρ της αγοράς. Στην περίπτωση του Corsa αποδίδει 102 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και κυρίως, 25,5 kgm ροπής στις 1.750, ενώ συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Χαρακτηριστικό του μοτέρ αυτού αποτελεί η άμεση παροχή της ροπής από χαμηλά και μέχρι και το μεσαίο φάσμα περιστροφής του. Εκμεταλλευόμενο μάλιστα και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου (κάτω από 1.100 κιλά χωρίς οδηγό), προσφέρει γρήγορες επιδόσεις και 0-100 km/h σε 10,2 sec. Το κιβώτιο με τη μακριά κλιμάκωση δεν πνίγει τον κινητήρα αφού η ροπή είναι άφθονη, ενώ από την άλλη τον βοηθά να αναδειχθεί ιδιαίτερα στο πεδίο της οικονομίας. Αυτό σε πραγματικές συνθήκες σημαίνει ότι μια μέση τιμή κάτω από 5,0 lt./100 km είναι πολύ εύκολο να επιτευχθεί οδηγώντας το αυτοκίνητο, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και σε συνθήκες πίεσης, η κατανάλωση στο trip computer δύσκολα θα ξεπεράσει τα 6,0 lt./100 km. Σημειώστε ότι η έκδοση GS Line του Corsa προσφέρει και τη χαρτογράφηση Sport του μοτέρ, η οποία χαρίζει μια ελαφρώς πιο σπιρτόζικη απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού.

Αυτό το Corsa η Opel το χρειαζόταν! Το νέο μοντέλο έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο σε τομείς όπου το προηγούμενο έπασχε, ενώ παράλληλα διατηρεί τη χρηστικότητα και ευχρηστία του. Η diesel έκδοση είναι μια επιλογή που προσφέρει καλή οικονομία χρήσης και σίγουρα προτείνεται σε αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως. Ωστόσο είμαστε εν αναμονή και της δοκιμής των εκδόσεων με μοτέρ βενζίνης – και ιδίως της πιο ενδιαφέρουσας με τον 1.2 turbo των 100 ίππων, για να δούμε ποια τελικά είναι αυτή που συγκεντρώνει περισσότερα πλεονεκτήματα.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

PEUGEOT  208: «Αέρας Νεανικότητας και Ενέργειας»

ΝΕΟ  PEUGEOT  208

Η Peugeot χάρισε μία πραγματικά έντονη προσωπικότητα στη νέα γενιά του 208, αποτελώντας ένα μέρος μίας νέας φιλοσοφίας της γαλλικής μάρκας. Είναι πλέον premium εξοπλισμένο με τολμηρό design, ενώ παράλληλα διαθέτει έναν αέρα νεανικότητας και ενέργειας. Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο η εταιρεία βάζει στόχο να σαρώσει στο νεανικό κοινό και κυρίως στις γυναίκες.

Η εντυπωσιακή εξωτερική εικόνα του 208 συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου διακρίνονται τα ακριβά πλαστικά, η εξαιρετική συναρμογή, οι μοντέρνες γραμμές και γενικότερα η πολύ καλή αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίνητο μπαίνοντας μέσα.

Φυσικά η Peugeot επένδυσε πολύ στην τεχνολογία, γι’αυτό και ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι μοναδικός, ενώ δεν υπάρχει σε κανένα άλλο αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας. Το Peugeot i-Cockpit 3D με τη φουτουριστική 3D ολογραφική του οθόνη, βρίσκεται περίπου στο ύψος των ματιών σας. Οι πληροφορίες για τη λειτουργία του αυτοκινήτου και την οδήγηση, απεικονίζονται σε 2 επίπεδα ανάλογα με τη σημαντικότητα ή το χαρακτήρα επείγοντος της ενημέρωσης (ασφάλεια, υποβοήθηση οδηγού, πλοήγηση). Εσείς ρυθμίστε την εμφάνιση των πληροφοριών που επιθυμείτε. Το σύστημα πλοήγησης σας οδηγεί μέσω της ενσωματωμένης υπηρεσίας «TomTom Traffic», παρέχοντας ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο, για τις συνθήκες κυκλοφορίας.

Όλες οι πληροφορίες είναι εύκολα αναγνώσιμες, ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Ανάλογα με τις προδιαγραφές του εξοπλισμού, ο 3D πίνακας οργάνων στο Peugeot i-Cockpit εμφανίζει πληροφορίες που μπορούν να διαβαστούν σε δύο επίπεδα. Στο άνω ψηφιακό τμήμα οι πληροφορίες παρουσιάζονται σε μορφή ολογράμματος. Τα δεδομένα εμφανίζονται, κοντά ή πιο μακριά στα μάτια του οδηγού ανάλογα με τη σημασία ή την επείγουσα ανάγκη, αυξάνοντας έτσι την ταχύτητα αντίδρασης κατά περίπου μισό δευτερόλεπτο. Στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό και πάνω από τους διακόπτες αεροπορικού τύπου, βρίσκεται η οθόνη αφής των 5, 7 ή 10 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση). Θα πρέπει όμως να μπορείτε να κοιτάτε ψηλότερα από το τιμόνι για να έχετε πλήρη εικόνα των πληροφοριών.

Τιμόνι μικρών διαστάσεων
Τιμόνι μικρής διαμέτρου που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ευκολία χειρισμών και βελτιωμένη αίσθηση στην οδήγηση. Με τα χέρια σε πιο κλειστή θέση, η προσπάθεια στους ελιγμούς γίνεται πιο ξεκούραστη, η προσπάθεια στη φάση του στριψίματος ελαχιστοποιείται, με αποτέλεσμα η ανταπόκριση του οδηγού να γίνεται πιο άμεση, και η θέση οδήγησης πιο χαλαρή.

 

Έχει σχετικά μικρό τιμόνι όμως πρέπει να κάτσεις λίγο ψηλά για να μπορέσεις να διαβάζεις καλά τον πίνακα των οργάνων.

Οι κινητήρες είναι οι γνωστοί του ομίλου με τον συγκεκριμένο να δίνει καλές επιδόσεις στον όχημα.

ΔΙΑΤΑΥΤΑ

Είναι ένα μικρό καλό όχημα το οποίο θα σας πάει άνετα και με ασφάλεια στις μετακινήσεις σας. Θα αισθάνεστε πολύ μπροστά λόγο των τεχνολογικών προτερημάτων που έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

 

Κωστας Νικολακόπουλος

 

Continue Reading

Trending