Connect with us

Αυτοκίνητο

HYUNDAI KONA 1.0cc 120hp

Πρώτη εντύπωση με το νέο κορεάτικο crossover; ΆΨΟΓΗ κ Θα σας εξηγήσουμε ευθείς αμέσως.

Πήρα εμ για 7 ημέρες στα χέρια μας το νέο Kona συνδυασμένο με τον «χιλιάρη» υπερτροφοτούμενο T-GDI βενζινοκινητήρα των 120 ίππων.

Στα ατού του συγκαταλέγεται ότι παρότι είναι τρικύλινδρος δεν παράγει κραδασμούς ή ενοχλητικούς θορύβους. Προσθέστε και τη ροπή των 172 Nm, η οποία παρότι δε δίνει δυναμικό «παρών» στις χαμηλές στροφές, αρχίζει να γίνεται αισθητή όταν η βελόνα στο στροφόμετρο πλησιάσει τις 1.800 σ.α.λ.

Αν δεν έχεις παράλογες απαιτήσεις για τα δεδομένα θα ικανοποιηθείς από τις επιδόσεις, με την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 12 δευτ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει 181 χλμ./ώρα.

Βέβαια από πλευράς κατανάλωσης θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα ο βενζινοκινητήρας, καθώς εντός της πόλης μπορεί να κάψει 7,7 λίτρα/100 χλμ., ωστόσο στον αυτοκινητόδρομο μπορείς να πετύχεις 6,1 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση 5,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 125 γρ./χλμ.).

Στα θετικά είναι και το μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο που συνδυάζεται με το συγκεκριμένο βενζινοκινητήρα, καθώς έχει σωστή κλιμάκωση και μαλακό σε αίσθηση λεβιέ, ενώ τα κουμπώματα του επιτυγχάνονται σωστά κ άμεσα.

Να πούμε ότι μας αρέσει να κυκλοφορούμε με το νέο Kona, καθώς έχει μια ιδιαίτερα μοντέρνα και νεανική εικόνα. Ξεχωρίζει ανάμεσα στο πλήθος για τα ψηλά τοποθετημένα στενόμακρα LED φώτα ημέρας, ενώ ακριβώς από κάτω βρίσκονται οι τετραγωνισμένοι προβολείς, οι οποίοι εντάσσονται σε ένα προστατευτικό πλαστικό πλαίσιο.

Παράλληλα το παρών δίνει και η χαρακτηριστική εξάγωνη μάσκα της Hyundai ονόματι “Cascading”. Περιμετρικά το νέο Kona προστατεύεται από αρκετό πλαστικό, το οποίο γίνεται παχύτερο πάνω από τους θόλους των τροχών. Δυο επίπεδων είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα με τα χαμηλότερα να βρίσκουν επίσης καταφύγιο μέσα στο επεκτεινόμενο πλαστικό περίβλημα.

Σχεδιαστικά το εσωτερικό του νέου Kona είναι νεανικό κ όμορφο. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ενώ ο ευανάγνωστος αναλογικός πίνακας οργάνων ενσωματώνει στο κέντρο του μια οθόνη πολλαπλών πληροφοριών.

Από πλευράς ποιότητας υλικών παρότι τα πλαστικά στο σύνολο τους είναι σκληρά αυτό δε συνεπάγεται κακή συναρμογή και φτηνό αποτέλεσμα στο μάτι. Παρά την ελαφριά κλίση της οροφής ο «αέρας» για τα κεφάλια των δυο πίσω επιβατών δεν είναι ασφυκτικός, αλλά είναι ικανοποιητικός, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πόδια τους (μεταξόνιο 2.600 χλστ.).

Το πορτμπαγκάζ ίσως αρχικά να φανεί ρηχό, ωστόσο στην πράξη προσφέρει 361 λίτρα, τα οποία αυξάνονται στα 1.143 λίτρα όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ  βρήκαμε ρεζέρβα ανάγκης.

Το νέο Kona προσφέρεται για χαλαρωτική οδήγηση, καθώς κινείται αρκετά ήρεμα πάνω στην άσφαλτο. Η ανάρτηση του μεριμνά κυρίως για την άνεση χωρίς ταυτόχρονα να γέρνει έντονα στις στροφές, ενώ συνολικά η ποιότητα κύλισης είναι μια ευχάριστη. Το τιμόνι παρέχει επαρκή αίσθηση σε γενικές γραμμές, ενώ μόνο αν το παρακάνεις θα γίνει κάπως ασαφές.

Οι παραπάνω λόγοι λοιπόν μας οδήγησαν μετά από επτά ημέρες συμβίωσης μαζί του, να δώσουμε και σε εσάς έναν ερέθισμα για να το οδηγήσετε κ με έναν ακόμα καλό λόγο την τιμή των 16.590 ευρώ (έκδοση Style με 1.0 T-GDI βενζινοκινητήρα 120 ίππων).

Επίσης εάν χρειαστείτε ανταλλακτικά μπορείτε να βρείτε εδώ antallaktikaexartimata.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτοκίνητο

SUZUKI VITARA 1.0L 4X4

Σίγουρα δεν είναι το πρώτο τεστ με το ανανεωμένο VITARA όμως η χρήση του μικρού βενζινοκινητήρα του ενός λίτρου με τους 112 ίππους και τα 170 Nm ροπής σε συνδυασμό με το πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο και την τετρακίνηση δημιουργεί ένα τεράστιο ερώτημα.

Μπορεί ένα τόσο μικρό στο σύνολο, μηχανικά, να ανταποκριθεί στις ανάγκες ενός μοντέλου με καλή κ δοκιμασμένη τετρακίνηση;

Η απάντηση είναι πως τα καταφέρνει πραγματικά καλύτερα από ό,τι περιμέναμε. Ο συνδυασμός κινητήρα – κιβωτίου κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα των 1.150 κιλών. Διαβάζοντας τα τεχνικά  βλέπεις 12 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και 180 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, όμως η αίσθηση που αποκομίζεις πίσω από το τιμόνι είναι πολύ καλύτερη. Σε αυτό συμβάλλει η αυτόματη τετρακίνηση με τα πράγματα να γίνονται καλύτερα όταν γυρίσεις τον επιλογέα στην επιλογή Sport. Εκτός από τη μετάδοση που αποκτά πιο σπορ προσανατολισμό, πιο άμεση γίνεται και η απόκριση του κινητήρα. Τον ίδιο δρόμο ακολουθούν και οι αναρτήσεις οι οποίες γίνονται πιο σφιχτές. Τα παραπάνω σού επιτρέπουν να κινηθείς γρήγορα ενώ η μικρή χωρητικότητα του κινητήρα δεν άφησε την κατανάλωση να ξεπεράσει, όπως και αν κινηθήκαμε, τα 8.3 λτ./100 χλμ. Επί τη ευκαιρία να αναφέρουμε ότι οι εκπομπές CO2 είναι στα 129 γρ./χλμ. Αυτό σημαίνει ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι 155 ευρώ/έτος.

Η άσφαλτος όμως «τελειώνει» και σειρά βεβαίως έχει το χώμα. Στην αρχή οδηγείς έτσι κάπως διστακτικά όμως, όσο προχωράς καταλαβαίνεις ότι το Vitara δεν είναι ένα αυτοκίνητο που φοβάται να σκονιστεί ή να λασπωθεί. Ακόμα και αν βρεις μπροστά σου κάποια πιο δύσκολη κατάσταση, θα καταφύγεις και πάλι στον επιλογέα της τετρακίνησης, θα επιλέξεις το κλείδωμα της μετάδοσης και αυτό θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο ώστε να συνεχίσεις την διαδρομή σου.

Χαρακτηριστικό της προσοχής που έχει δοθεί στις εκτός δρόμου ικανότητες είναι ότι ακόμα και στην έκδοση με τον χιλιάρη κινητήρα υπάρχει σύστημα ελέγχου κατάβασης προκειμένου να σε βοηθάει σε δύσκολα και γλιστερά κομμάτια. Οι Ιάπωνες έχουν φροντίσει να μεριμνήσουν και για την περίπτωση που βρεθείς σε χιονισμένο τοπίο, αφού υπάρχει το snow mode.

Σύμμαχος στην κίνηση τόσο στο ασφαλτοστρωμένο τερέν όσο και εκτός αυτού είναι το χειροκίνητο κιβώτιο των πέντε σχέσεων. Ο επιλογέας είναι αρκετά σαφής, επιτρέποντας να επιλέγεις την κατάλληλη σχέση με ευκολία, χωρίς να ψάχνεσαι την πιο κρίσιμη στιγμή.

Το διαταύτα είναι πως το Vitara είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να καλύψει, τόσο τον ήσυχο όσο και τον ανήσυχο οδηγό, όσο και εκείνον που αναζητά αποδράσεις, ακόμα και εκεί που ο δρόμος δεν είναι στρωμένος με άσφαλτο, ή είναι <ακροπολικός>. Εννοείτε πως αν φροντίσεις να το εφοδιάσεις με ένα λίγο χωμάτινο σετ ελαστικών, θα σε εκπλήξει με τις ικανότητές του.

Κώστας Νικολακόπουλος

 

Continue Reading

Αυτοκίνητο

MERCEDES CABRIO E200

Κοντεύει το καλοκαίρι; Εκεί που λέμε πως ζέστανε ο καιρός και όλα μπαίνουν στη θέση τους, αρχίζει μια βροχή κ τα καταστρέφει όλα. Έχουμε το ανοιχτό αυτοκίνητο στα χέρια μας και μόνο ανοιχτό δεν το βλέπουμε. Έχουμε τη δυνατότητα να εκτιμήσουμε την κουκούλα της, που όταν είναι κλειστή είναι πολύ λειτουργική με την έννοια πως απομονώνει τους θορύβους του περιβάλλοντος και κρατάει την καμπίνα σε κατάσταση πολιτισμικής ησυχίας.  Το ηχοσύστημα είναι πολύ καλό κ κάνει τη δουλειά του Τα πλευρικά παράθυρα χωρίς πλαίσια, κλείνουν ερμητικά και συνολικά, το αυτοκίνητο ταξιδεύει τους επιβάτες του με χαρακτήρα ενός πολύ καλού coupe. Όλα δίνουν ποιότητα, Mercedes. Η κατανάλωση μένει σχετικά χαμηλά και έχουμε δει μέχρι στιγμής, σταθερά 8 λίτρα καυσίμου. Το 9άρι αυτόματο στο Sport+ πρόγραμμα δείχνει πολύ καλή διάθεση γρήγορων αλλαγών ενώ στο Comfort πρόγραμμα σου δίνει την εντύπωση του CVT. Συνολικά, η Ε 200 Cabriolet δικαιώνει τις επιλογές των μηχανικών της εταιρείας, έχοντας στον υπερθετικό βαθμό τα χαρακτηριστικά εκείνα που κάνουν τα αυτοκίνητα με το τριάκτινο αστέρι πραγματικά να ξεχωρίζουν. Όταν πέσει λίγο ο ήλιος παίρνεις τον δρόμο στην νοτιοανατολικά της αττικής και την πας όσο θέλεις.

Η διάθεση είναι πολύ καλή και η υποστήριξη υποδειγματική. Η κουκούλα ανοίγει κ κλείνει και με το πάτημα του πλήκτρου στο κλειδί, όταν είσαι απ’ έξω. Δεν είναι η δύναμη που σε κάνει να τρελαίνεσαι. Αντιστοιχούν λίγο παρακάτω από 9.5 κιλά ανά ίππο σε αυτή την κούκλα. Δεν είναι οι επιδόσεις το στοιχείο της. Όμως, δεν μπορείς να μην παρατηρήσεις και να μην εντυπωσιαστείς, από τον τρόπο που συνδυάζεται το εξαιρετικό κοντρόλ του στιβαρότατου πλαισίου, με τη μαλακή ανάρτηση. Στρίβεις καλά και δυναμικά ενώ το αμάξωμα γέρνει από την ανάρτηση αλλά δεν στρεβλώνει έτσι όπως θα περίμενες ή που θα θεωρούσες φυσιολογικό, από ένα αυτοκίνητο με 4,8 μέτρα μήκος. Το 9άρι αυτόματο είναι ας πω βελούδινο στις αλλαγές. Η πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα κάνει ακριβώς το ίδιο και έτσι σου μένει να απολαύσεις την πολυτέλεια του δερμάτινου σαλονιού. Νύχτα, με τον ουρανό πάνω από το κεφάλι σου και ωραία μουσικούλα. Για όσο κρατήσει, κιαλλο κιάλλο. Συνδυάζοντας την ανοιχτή διάθεση του αυτοκινήτου με τον πολιτισμένο κινητήρα που δίνουν στον οδηγό ότι χρειάζεται χωρίς υπερβολές, το μοντέλο αποδεικνύεται απολαυστικό από τη στιγμή που θα μπεις στην πολυτελή του καμπίνα και θα αρχίσεις να ρολάρεις. Η ανάρτηση πάρα πολύ καλή, με διάθεση να ισιώνει τα πάντα στο πέρασμα του αυτοκινήτου, έρχεται και κάνει ιδανικές τις μετακινήσεις.

Στο διαταύτα είναι ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο για 4 επιβάτες οι οποίοι θα μετακινηθούν αποτελεσματικά, αλλά κυρίως με ασφάλεια κ με πολλά μα πάρα πολλά μάτια κ κεφάλια να γυρίζουν.

Continue Reading

Αυτοκίνητο

KODIAQ 2.0L D 190HP

Kodiaq λοιπόν με κινητήρα turbo diesel 2 λίτρων, απόδοσης 190 ίππων, αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων (paddles στο τιμόνι) διπλού συμπλέκτη και κίνηση σε όλους τους τροχούς. Έχει ηλεκτρονικό διαφορικό EDS το οποίο κλειδώνει και τους δύο άξονες ώστε να μην ολισθαίνουν οι τροχοί. Υπο κανονοικές συνθήκες η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς. Το πιο ισχυρό SUV της Skoda, μέχρι να έρθει στην Ελλάδα κ το RS με τους 240 ίππους, έρχεται κ με επταθέσια έκδοση, δείχνοντας τον δρόμο, σε όσους αναζητούν επιδόσεις με μεγάλους χώρους.

 

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει τα καθίσματα με επένδυση από αλκαντάρα κ βέβαια δεσπόζουν οι τεράστιοι χώροι. Το Kodiaq που παρά το βάρος του έχει πολύ καλή αίσθηση σε ότι αφορά το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο αναλόγως με τον τρόπο που κινείται ο οδηγός προσαρμόζεται ως προς την αίσθηση. Στο δρόμο το αυτοκίνητο κάθεται πραγματικά πολύ καλά και αν επιλέξεις το sport πρόγραμμα οδήγησης (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual και Snow ) σου βγάζει μεγάλη αδρεναλίνη λόγω ήχου, που θυμίζει βενζινοκινητήρα παρά πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος στις άλλες επιλογές δεν ακούγεται, που σημαίνει πόσο πολύ εκτός των άλλων οι τεχνικοί έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα της ηχομόνωσης της καμπίνας.

Το αυτοκίνητο δε πρόκειται να απογοητεύσει τον ιδιοκτήτη του ακόμα κ στην καθημερινή χρήση, μαζί με το αυτόματο κιβώτιο. O κινητήρας με την μεγάλη ροπή είναι πρόθυμος κ σε κάθε πάτημα του γκαζιού, όμως το κύριο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου είναι ότι είναι έτσι φτιαγμένο, αναλόγως τις διαθέσεις του οδηγού. Δλδ Θέλεις να κινηθείς γρήγορα πάρα τον όγκο του και τα περίπου 1.900 κιλά; Μπορείς. Θέλεις αργά και ήρεμα ακόμα και εντός των τειχών; Δεν θα σου χαλάσει το χατίρι. Να μιλήσουμε όμως και για τους χώρους. Οι οποίοι είναι πραγματικά άφθονοι είτε για 5 είτε ακόμα και για εφτά, ασχέτως σωματικής διάπλασης. Οι χώροι των αποσκευών στην 5θέσια έκδοση είναι 725 λίτρα, 230 στην 7θέσια που αυξάνονται στα 715 όταν αναδιπλωθεί η τρίτη σειρά.

Στο διαταύτα λοιπόν είναι ένα μεγάλο suv με πολύ καλές επιδόσεις, τεράστιους χώρους, εύκολα θα καθίσεις πίσω σταυροπόδι, το οποίο ναι λίγο θα κουνήσει στον δρόμο  λόγο διαστάσεων αλλά θα σε πάει με ασφάλεια. Ένα αρνητικό αλλά για όλες τις εταιρείες είναι τα ελαστικά χαμηλού προφίλ για τους δρόμους της χώρας μας.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending