Αυτοκίνητο
KIA STONIC 1.0L TGDI

Έχουμε στα χέρια μας το νέο Stonic συνδυασμένο με τον «χιλιάρη» υπερτροφοτούμενο T-GDI βενζινοκινητήρα των 120 ίππων.
Στα ατού του, το γεγονός ότι παρότι τρικύλινδρος δεν έχει κραδασμούς ή ενοχλητικούς θορύβους. Προσθέστε και τη ροπή των 172 Nm, η οποία παρότι δε δίνει δυναμικό «παρών» στις χαμηλές στροφές, αρχίζει να γίνεται αισθητή όταν η βελόνα στο στροφόμετρο περάσει τις 1.800 στροφές.
Αν δεν έχεις παράλογες απαιτήσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας θα ικανοποιηθείς από τις επιδόσεις, με την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 12 δευτ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει 181 χλμ./ώρα.Βέβαια από πλευράς μέσης κατανάλωσης θα μπορούσε να τα πάει λίγο καλύτερα ο βενζινοκινητήρας, καθώς εντός της πόλης εύκολα μας δείχνει και 7,5 λίτρα/100 χλμ., ωστόσο στον αυτοκινητόδρομο μπορείς να πετύχεις 6,3 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση 5,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 125 γρ./χλμ.).
Στα καλά και το μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο που συνδυάζεται με το συγκεκριμένο βενζινοκινητήρα, καθώς έχει σωστή κλιμάκωση και μαλακό σε αίσθηση λεβιέ, ενώ τα κουμπώματα του επιτυγχάνονται σωστά.
Να πούμε ότι μας αρέσει να κυκλοφορούμε με το νέο Stonic, καθώς έχει μια ιδιαίτερα μοντέρνα και νεανική εικόνα. Ξεχωρίζει ανάμεσα στο πλήθος για τα ψηλά τοποθετημένα στενόμακρα LED φώτα ημέρας, ενώ ακριβώς από κάτω βρίσκονται οι τετραγωνισμένοι προβολείς, οι οποίοι εντάσσονται σε ένα προστατευτικό πλαστικό πλαίσιο.
Παράλληλα το παρών δίνει και η χαρακτηριστική εξάγωνη μάσκα της KIA ονόματι Cascading. Περιμετρικά το νέο Stonic προστατεύεται από πλαστικό, το οποίο γίνεται παχύτερο πάνω από τους θόλους των τροχών. Δυο επίπεδων είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα με τα χαμηλότερα να βρίσκουν επίσης καταφύγιο μέσα στο επεκτεινόμενο πλαστικό περίβλημα.
Το εσωτερικό του νέου STONIC σχεδιαστικά είναι πολύ καλό. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ενώ ο ευανάγνωστος αναλογικός πίνακας οργάνων ενσωματώνει στο κέντρο του μια οθόνη πολλαπλών πληροφοριών.
Από πλευράς ποιότητας υλικών παρότι τα πλαστικά στο σύνολο τους είναι σκληρά αυτό δε συνεπάγεται κακή συναρμογή και φτηνό αποτέλεσμα στο μάτι. Παρά την ελαφριά κλίση της οροφής ο «αέρας» για τα κεφάλια των δυο πίσω επιβατών είναι καλός, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πόδια τους (μεταξόνιο 2.600 χλστ.).
Το πορτμπαγκάζ ίσως αρχικά να φανεί ρηχό, ωστόσο στην πράξη προσφέρει 361 λίτρα, τα οποία αυξάνονται στα 1.143 λίτρα όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Κάτω από δάπεδο του πορτμπαγκάζ ευτυχώς βρήκαμε ρεζέρβα ανάγκης και όχι κιτ επισκευής ελαστικού.
Το νέο Stonic προσφέρεται για χαλαρωτική οδήγηση, καθώς κινείται αρκετά ήρεμα πάνω στην άσφαλτο. Η ανάρτηση του μεριμνά κυρίως για την άνεση χωρίς ταυτόχρονα να γέρνει έντονα στις στροφές, ενώ συνολικά η ποιότητα κύλισης είναι μια ευχάριστη έκπληξη. Το τιμόνι παρέχει επαρκή αίσθηση σε γενικές γραμμές, ενώ μόνο αν το παρακάνεις θα γίνει κάπως ασαφές.
Οι παραπάνω λόγοι λοιπόν μας οδήγησαν να θέλουμε να οδηγούμε το νέο Stonic και για να δώσουμε και σε εσάς έναν καλό λόγο αυτός είναι η τιμή των 16.590 ευρώ (έκδοση Style με 1.0 T-GDI βενζινοκινητήρα 120 ίππων).
Κώστας Νικολακόπουλος
Lifestyle
Hyundai Tucson – To SUV – πρότυπο για το 2022

Το Hyundai Tucson τέταρτης γενιάς αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία των SUV με την πρωτοποριακή αισθητική αλλά και την καινοτόμο τεχνολογία του.
Δεκάδες βραβεύσεις με αποκορύφωμα τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της χρονιάς 2022» για την Ελλάδα, πιστοποιούν με τον πιο εμφατικό τρόπο την αρτιότητα του νέου Hyundai Tucson. Το ολοκαίνουριο Hyundai Tucson αποτελεί το νέο πρότυπο των SUV. Εξηλεκτρισμένες εκδόσεις κινητήρων βενζίνης και diesel, υβριδικές και plug in υβριδικές, δίνουν την απάντηση σε κάθε ερώτημα και την ιδανική λύση σε κάθε δίλημμα.
Χωρίς να το συνδέει τίποτα με το παρελθόν, παρά μόνο η αποδεδειγμένη αξιοπιστία της μάρκας, το ολοκαίνουριο Hyundai Tucson έχει εξελιχθεί με κέντρο το σύγχρονο άνθρωπο και τις ανάγκες του.
Σε επίπεδο απόδοσης, το καινοτόμο σύστημα CVVD ων κινητήρων SmartStream βενζίνης και diesel μεταβάλλει συνεχώς το βύθισμα αλλά και το χρονισμό των βαλβίδων, με αποτέλεσμα απαράμιλλη ισχύ και ροπή, σε συνδυασμό με κορυφαία ποιότητα λειτουργίας και αποδοτικότητα. Η ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V έρχεται να βελτιώσει την εμπειρία οδήγησης και να μειώσει την κατανάλωση, ενώ η πλήρως υβριδική έκδοση είναι η πρώτη παγκοσμίως με συνδυασμό κινητήρα turbo και ηλεκτρικού. Τέλος, η plug-in υβριδική έκδοση του Tucson δίνει τη δυνατότητα της κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά σε όλες τις αστικές μετακινήσεις, χωρίς το άγχος της αυτονομίας στο ταξίδι.
Στο νέο Hyundai Tucson με κινητήρες diesel η αποδιδόμενη ισχύς ξεκινά από τους 136 ίππους, ανεβαίνει στους 150 και 180 ίππους στις εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης. Το πρωτοποριακό, πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης, παράγει συνδυαστική ισχύ 230 ίππων και ροπή 350Νm από κινητήρα 1.6 λίτρων, ενώ στην Plug-in Hybrid εκδοχή του η ιπποδύναμη ανεβαίνει στους 265 ίππους, με κατανάλωση 1,38 λίτρα/100 χλμ!
Το πρωτοποριακό χειροκίνητο κιβώτιο iMT, με τον αυτόματο συμπλέκτη που επιτρέπει τη λειτουργία coasting εξασφαλίζει ένα επιπλέον όφελος οικονομίας, ενώ τα αυτόματα κιβώτια 7 και 6 σχέσεων τα επιπρόσθετα οφέλη της ευκολίας και της άνεσης. Τα προαιρετικά συστήματα έξυπνης τετρακίνησης HTRAC, σε συνδυασμό με τα προγράμματα Terain Mode Selector και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, συνθέτουν ένα σύνολο με απαράμιλλη ενεργητική ασφάλεια.
Τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης SmartSense προσφέρουν 18 λειτουργίες, στις οποίες περιλαμβάνονται από ευφυές Cruise Control που προσαρμόζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου με βάση και τις πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης, έως ειδοποίηση για επερχόμενο όχημα την ώρα που κάποιος επιβάτης ανοίγει την πόρτα του. Για πρώτη φορά μάλιστα στην κατηγορία των C SUV, στους έξι αερόσακους για την προστασία των επιβατών, προστίθεται ένας έβδομος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.

Τη μοναδική εμπειρία στο νέο Hyundai Tucson απογειώνουν οι ψηφιακές τεχνολογίες, που προσφέρουν μοναδικές δυνατότητες σε οδηγό και επιβάτες. Ο πίνακας οργάνων με την οθόνη υψηλής ευκρίνειας των 10,25 ιντσών αλλάζει ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης (Eco, Normal, Sport) που έχει επιλεγεί, ενώ προβάλλει κατά προτεραιότητα σημαντικά μηνύματα, εικόνες ή ειδοποιήσεις.
Το σύστημα πολυμέσων, με τη μεγάλη οθόνη 8 ή 10,25 ιντσών, ενσωματώνει κάθε πιθανή σύνδεση (Apple CarPlay και Android Auto, δυνατότητα ελέγχου δύο τηλεφώνων μέσω bluetooth, 4 θύρες USB) και επιπλέον, με την εφαρμογή BlueLink δίνει την ευχέρεια να επικοινωνεί ο οδηγός με το αυτοκίνητο μέσω κινητού και με φωνητικές εντολές, ώστε να γνωρίζει τη θέση του, να ενημερώνεται για βασικές λειτουργίες και ρυθμίσεις, ακόμα και να το μετακινεί σε πολύ στενούς χώρους στάθμευσης, στην έκδοση plug-in hybrid.
Για την απόλυτη άνεση των επιβατών, μια νέα τεχνολογία Multi Air Mode διαχέει ιδανικά τον αέρα από τους κλασικούς αλλά και κρυφούς αεραγωγούς περιμετρικά στο εσωτερικό, ενώ ο κλιματισμός τριών ζωνών σε συνδυασμό με τα αεριζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα προσφέρουν ιδανικές συνθήκες μετακίνησης.

Διαθέσιμο σε δεκάδες διαφορετικούς συνδυασμούς κινητήρων – εξοπλισμών στην ελληνική αγορά, το νέο Hyundai Tucson διατίθεται και με το επίπεδο εξοπλισμού N-Line, το οποίο προσθέτει δυναμισμό και σπορ στιλιστικά στοιχεία στο ήδη εντυπωσιακό αμάξωμα και εσωτερικό.
Με πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων και τιμές που ξεκινούν από τις 28.090 ευρώ, το νέο Hyundai Tucson αποτελεί το πρότυπο των οικογενειακών SUV, σε κάθε επίπεδο.
Lifestyle
Fiat 500 Electric: 500 καράτια

Το νέο Fiat 500, το πλέον εμβληματικό αυτοκίνητο πόλης, γιορτάζει τα 65α του γενέθλια με την πιο προηγμένη και ταυτόχρονα πιο προσιτή τεχνολογία ηλεκτρικής κίνησης.
Η πραγματική επανάσταση που δημιούργησε το 1957 η παρουσίαση του Fiat 500, επαναλαμβάνεται σήμερα πιο επίκαιρη παρά ποτέ. Ένα πανέμορφο και προσιτό αυτοκίνητο πόλης τότε, που έδινε τη δυνατότητα στο ευρύ κοινό να ζήσει το όνειρο της αυτόνομης μετακίνησης, επανέρχεται ακριβώς με τα ίδια χαρακτηριστικά στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, δίνοντας τη δυνατότητα της ηλεκτροκίνησης σε όλους.
Αισθητικά το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 είναι ένα βιομηχανικό κόσμημα, ακριβώς όπως και ο πρόγονός του. Έχει σαρώσει σε παγκόσμιο επίπεδο τα βραβεία βιομηχανικού σχεδιασμού και καινοτόμου αισθητικής, ταυτόχρονα όμως είναι προσαρμοσμένο απόλυτα στις σημερινές αστικές συνθήκες και ανάγκες. Γι’ αυτό είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του που είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (hatchback, cabrio και 3+1), οι οποίες δίνουν τις λύσεις πρακτικότητας και ευελιξίας που αναζητά κάθε οδηγός.

Με ένα πλήρως ψηφιακό, εντυπωσιακό αλλά και πρακτικό εσωτερικό, το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 δίνει νέα διάσταση στις καθημερινές μετακινήσεις. Αντίστοιχα εντυπωσιακές είναι οι δυνατότητες συνδεσιμότητας, με το νέο ηλεκτρικό 500 να είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που εφοδιάζεται με το σύστημα πολυμέσων UConnect 5, το οποίο εκτός των άλλων προσφέρει ασύρματη λειτουργία Mirroring για κινητά τόσο με Android Auto όσο και με Apple CarPlay, αλλά και συμβατότητα με δίκτυα 5G.
Στην έκδοση με την μπαταρία των 42kWh, εξασφαλίζει αυτονομία έως και 460 χλμ. σε αστικές συνθήκες και 320χλμ. σε μικτές συνθήκες (WLTP). Οι εκδόσεις που εφοδιάζονται με μπαταρία 42 kWh διαθέτουν κινητήρα ισχύος 118 ίππων (87kW) και εξαιρετικές επιδόσεις, με την επιτάχυνση από στάση έως τα 100χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 9 δλ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.
Το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 φέρνει την «επανάσταση» στην πόλη και λόγω της ευκολίας που προσφέρει. Διαθέτει σύστημα φόρτισης με δυνατότητα έως 85kW, στοιχείο που του επιτρέπει σε κατάλληλο δίκτυο να φορτίζει (0%-80%) σε μόλις 35 λεπτά.

Κατασκευασμένο στο Τορίνο, το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 αξιοποιεί όλες τις καινοτόμες τεχνολογίες κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προσφέροντας στον ιδιοκτήτη του πρωτοφανή αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής. Αυτές αποδεικνύονται αφενός από την 5ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000χλμ., αφετέρου από την 8ετη κάλυψη για έως και 160.000χλμ. της σωστής λειτουργίας της συστοιχίας των μπαταριών, που αφορούν στο σύνολο των εκδόσεων του αμιγώς ηλεκτρικού 500. Με τα παραπάνω δεδομένα, ο ιδιοκτήτης ενός νέου ηλεκτρικού Fiat 500 απολαμβάνει την απόλυτη σιγουριά της σωστής λειτουργίας του αυτοκινήτου του για πολλά χρόνια, μαζί με το χαμηλότερο δυνατό κόστος χρήσης, το οποίο είναι εξαιρετικά μειωμένο συγκριτικά με οποιαδήποτε αυτοκίνητο που διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Εξαιρετικά αποδοτικό αλλά και προσιτό, το νέο ηλεκτρικό 500 μπορεί να αποκτηθεί σήμερα πιο εύκολα παρά ποτέ, με την εφαρμογή του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ». Με την επιδότηση που προβλέπεται, οι τιμές της οικογένειας του μοντέλου ξεκινούν από τις 25.550 ευρώ για την έκδοση 500e (RED). Όλες οι εκδόσεις του ηλεκτρικού 500 αξιοποιούν το μέγιστο όφελος των 8.000 ευρώ που προβλέπει το «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», καθώς και τις δυνητικές επιπλέον παροχές του. Το πλαίσιο του κρατικού προγράμματος περιλαμβάνει και επιπρόσθετα οφέλη, όπως για παράδειγμα επιπλέον 1.000 ευρώ bonus απόσυρσης συμβατικού αυτοκινήτου, επιπρόσθετη επιδότηση πολύτεκνων οικογενειών και αυξημένη επιδότηση νέων αγοραστών κάτω των 29 ετών, καθιστώντας ακόμα πιο συμφέρουσα την απόκτηση ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος.
Lifestyle
Volvo V60 Recharge T6: Γνήσιο σκανδιναβικό τέκνο

Το Volvo V60 Recharge T6 συνδυάζει όλα τα θετικά στοιχεία ενός αμαξώματος τύπου wagon, με
την κομψότητα, την άνεση και τις εξαιρετικές επιδόσεις.
Η Volvo είχε πάντα στη γκάμα της wagon αυτοκίνητα, τα οποία μάλιστα, προ της επέλασης των SUV,
είχαν ένα πολύ σημαντικό μερίδιο πωλήσεων. Ως εταιρεία που απευθυνόταν ανέκαθεν σε οικογένειες
που έδιναν έμφαση στην ασφάλεια, οι wagon εκδόσεις αποτελούσαν για τη Volvo ιερό δισκοπότηρο.
Οι καιροί αλλάζουν όμως και πλέον τα SUV μοντέλα είναι περισσότερα από τα συμβατικά και στη
γκάμα της Volvo. Έτσι, πλέον με το πρόθεμα V που αφορά στις wagon εκδοχές, είναι διαθέσιμα μόνο
τα V90 και V60.

Εκ των δύο, το V60 έχει και το μεγαλύτερο νόημα για μια οικογένεια τεσσάρων ή πέντε μελών, καθώς
με το κομψό αμάξωμα των 4,77 μέτρων μήκους, μπορεί να καλύψει με το παραπάνω τις ανάγκες της.
Σε αυτό έρχεται να βοηθήσει και ο μεγάλος χώρος αποσκευών με όγκο 529 λίτρων, ο οποίος μάλιστα
είναι εκμεταλλεύσιμος έως και την οροφή του αυτοκινήτου, σε αντίθεση με μια τετράθυρη λιμουζίνα.
Παρότι στην Ελλάδα τα wagon αμαξώματα δεν έγιναν ποτέ ευρέως αποδεκτά, έχουν τεράστια
πλεονεκτήματα πρακτικότητας. Επιπρόσθετα, στην περίπτωση του Volvo V60 Recharge T6, αυτό δεν
στερείται κομψότητας αλλά και δυναμισμού. Θα έλεγε μάλιστα κανείς ότι έχει ακόμα μεγαλύτερο
ενδιαφέρον συνολικά από αυτό της τετράθυρης sedan εκδοχής.
Στην υποκειμενικότητα της αισθητικής το αυτοκίνητο έχει να αντιτάξει την αντικειμενικότητα των
δεδομένων που θέτουν τα προηγμένα μηχανικά του μέρη, αλλά και την ευελιξία χρήσης που επιτρέπει
η υβριδική, plug-in μηχανολογική του συγκρότηση.

Για την κίνηση λοιπόν φροντίζει μια έκδοση του 2λιτρου turbo συνόλου βενζίνης με 253 ίππους, που
συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 145 ίππων. Ο δεύτερος, σε αντίθεση με τον πρώτο που δίνει
κίνηση στους εμπρός τροχούς, κινεί τους πίσω. Η συνδυαστική ισχύς είναι 350 ίπποι και επαρκεί για
να κινήσει πολύ γρήγορα το αυτοκίνητο. Όπως και σε όλα τα plug-in υβριδικά, το σύστημα φροντίζει
ώστε εφ’ όσον υπάρχει επάρκεια ενέργειας στη μπαταρία, να κινεί το αυτοκίνητο το ηλεκτρικό μοτέρ.
Στην απαίτηση του συνόλου της ισχύος ή σε πολύ υψηλές ταχύτητες, εμπλέκεται στο παιχνίδι και ο
θερμικός κινητήρας, ή όταν η ενέργεια της μπαταρίας τείνει προς το μηδέν. Το λογισμικό ωστόσο του
αυτοκινήτου φροντίζει ώστε να υπάρχει πάντα ρεύμα στην μπαταρία, ώστε να εξυπηρετείται τόσο η
ανάγκη για μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς υπό συνθήκες ελλιπούς πρόσφυσης, ή
παροχή πλήρους ισχύος για κάποιο διάστημα, όπως για παράδειγμα στις προσπεράσεις.
Από εκεί και πέρα ο οδηγός έχει τη δυνατότητα, μέσω των προγραμμάτων οδήγησης Hybrid (το οποίο
είναι το προεπιλεγμένο με την εκκίνηση του αυτοκινήτου) Power και Pure, να μεταβάλλει τα
χαρακτηριστικά τις απόδοσης. Στο πρώτο, τα πράγματα συμβαίνουν όπως τα περιγράψαμε, στο
δεύτερο ο θερμικός κινητήρας είναι σχεδόν πάντα σε λειτουργία, ενώ στο τρίτο χρησιμοποιείται μόνο
ηλεκτρική ενέργεια για την κίνηση -εφ’ όσον υπάρχει αρκετή αποθηκευμένη.

Ο οδηγός μπορεί να καλύψει κατά το μέγιστο 40 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά, αν οι μπαταρίες είναι
πλήρως φορτισμένες. Ή να αφήσει το σύστημα να αποφασίζει. Με τις μπαταρίες ελάχιστα
φορτισμένες, η μέση κατανάλωση είναι περίπου 7,2 λίτρα/100 χλμ. Εξαιρετικά δηλαδή συγκρατημένα,
για ένα αυτοκίνητο 350 ίππων και βάρους άνω των 2 τόνων.
Χάρη στα εξαιρετικά χαρακτηριστικά απόδοσης της ανάρτησης και την κορυφαία ηχομόνωση, το
Volvo V60 Recharge T6 είναι απολαυστικό στο ταξίδι και μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά άμεσα και
γρήγορα -η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 5,4 δλ. Οι προσπεράσεις γίνονται εν
ριπή οφθαλμού και για αυτό το λόγο με τη μέγιστη ασφάλεια, ενώ οι μέσες ωριαίες ταχύτητες μπορούν να παραμένουν υψηλές.
Με πέντε αστέρια στις δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού αξιολόγησης Euro NCAP, το V60
αποτελεί μια κάψουλα κορυφαίας ασφάλειας, αλλά και άνεσης για όλους τους επιβάτες. Οι οποίοι,
επιπρόσθετα, απολαμβάνουν ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεση, χάρη και στον πληρέστατο εξοπλισμό
όλων των εκδόσεων. Εμπρός από τον οδηγό ο πίνακας οργάνων, λιτός αισθητικά αλλά πληρέστατος
πληροφοριακά, υλοποιείται μέσω μιας οθόνης 12,3 ιντσών, με δυνατότητα εξατομίκευσης. Στο κέντρο
του ταμπλό μια κάθετη ψηφιακή οθόνη αφής αποτελεί το κέντρο ελέγχου όλων των λειτουργιών του
multimedia, του συστήματος κλιματισμού, του συστήματος πλοήγησης και πολλών λειτουργιών του
αυτοκινήτου και των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης.
Με κόστος 50.876, το Volvo V60 Recharge T6 αποτελεί την ιδανική επιλογή από άποψη value for
money, εντός τόσο της γκάμα του μοντέλου, όσο και συγκριτικά με τον ευρύτερο ανταγωνισμό. Αν δεν
έχετε θέμα με αυτό τον τύπο αμαξώματος, αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση στην premium οικογενειακή κατηγορία.
https://youtu.be/luScny2XYhk
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Μαρία Οικονομάκου: “Όραμα της η Δημιουργία”
-
Τουρισμός
Δήλωση του Προέδρου της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιου
-
Επιχειρηματικότητα
Η HATZI FILAX GROUP ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
ΤΗΣ «ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.» -
Lifestyle
1ο Φεστιβάλ, Παιδί, Διατροφή και Περιβάλλον με θέμα «Η Υγεία του Πλανήτη… περνάει μέσα από το πιάτο μας».
-
Επιχειρηματικότητα
«Διαχείριση Χρόνου» στα Super Market ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ από την Hatzi Filax Group
-
Επιχειρηματικότητα
Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Το 2 ο Trophy Meet-up στην Αθήνα ανέδειξε τη δυναμική του αγροδιατροφικού κλάδου για τις νεοφυείς επιχειρήσεις
-
Επιχειρηματικότητα
Παρόν και το Ελληνο-Ινδικό Επιμελητήριο στο «Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρούτων και Λαχανικών» που Διοργάνωσε η ΔΕΘ-HELEXPO στη Θεσσαλονίκη
-
Ψυχολογία
Πώς να αποκτήσεις ακριβώς αυτό που θέλεις;