Connect with us

Αυτοκίνητο

SUZUKI SWIFT 1.4 Turbo

Η τελευταία ανανέωση που έχει πραγματοποιήσει ο Ιάπωνας κατασκευαστής

στο swift έχει επιφέρει βελτιώσεις στις

λεπτομέρειες της εμφάνισης αλλά βεβαίως και στο εσωτερικό. Η διαμόρφωση του ταμπλό δείνει τον σύγχρονο χαρακτήρα του μοντέλου. Από την άλλη πλευρά η πρακτικότητα δεν είναι το φόρτε του αλλά το Swift δεν αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού που αποκαλούμε μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο. Αν όμως το λές μέσα σου τότε εμείς το συνιστούμε με το χέρι στην καρδιά.

Εκτός από τις στροφές στα βουνά μας και τα όποια σπιναρίσματα στα φανάρια, με το Swift μπορούν να πραγματοποιηθούν ξεκούραστα ταξίδια αρκετών ωρών, καθώς η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης, παρά τη σφιχτή ανάρτηση, είναι πραγματικά σε καλό επίπεδο.

Άλλη μια σημαντική αλλαγή, είναι ότι πλέον διαθέτει 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων και  αρκετά κοντό. Αυτό ίσως να μην είναι ιδανικό για τα ταξίδια που λέγαμε αλλά ξέρεις ότι μόλις η 6η πάει πολύ ψηλά τότε το κοντέρ έχει γράψει τριψήφιο νούμερο με 2 μπροστά.

Εδώ πρέπει να πούμε ότι τα καθίσματα είναι πολύ καλά,  αρχικά δεν σου γεμίζουν το μάτι, όμω στηρίζουν πολύ καλά τα σώματα των μπροστινών επιβατών. Η χρειά του κινητήρα στον ήχο, εκεί στα ψηλά πεδία του στροφόμετρου, σε κάνει να θέλεις συνεχώς να βρίσκεσαι εκεί για να τον ακούς. Ο κινητήρας δεν αποδεικνύεται ιδιαίτερα αχόρταγος σε καύσιμο. Είναι καλή η εικόνα του και σε αυτόν τον τομέα.

Λόγω διαστάσεων, το Swift είναι πολύ καλό για τις αστικές μετακινήσεις, ενώ και το πεντάθυρο

αμάξωμά του -διατίθεται και σε τρίθυρο- συμβάλλει και αυτό στην καθημερινή πρακτικότητα. Η ανάρτησή του μπορεί να είναι λίγο σφιχτή, άλλωστε δε θα είχε νόημα το συνθετικό sport στην ονομασία του σε αντίθετη περίπτωση, ωστόσο αμβλύνει με σωστό τρόπο τις ανωμαλίες και δεν κουράζει, ούτε κάνει αισθητή με θόρυβο τη λειτουργία της. Σε αστικές συνθήκες επίσης, η ελαστικότητα του κινητήρα και το κιβώτιο των 6 σχέσεων βοηθούν ιδιαίτερα για να κινείται κανείς οικονομικά και χαλαρά. Ωστόσο κάτω από τις 4.000 περίπου στροφές, όπου ο θόρυβος και η κατανάλωση μένουν πιο πίσω, δεν πρέπει κανείς να έχει και απαιτήσεις δυναμικών επιδόσεων. Είπαμε ότι είναι 1.4cc με turbo.

Από εκεί και πέρα έχει όλο το μηχανολογικό πακέτο για να κάνει την οδήγηση πολύ καλή, ενώ και η εμφάνισή του υποστηρίζει τις διαθέσεις του. Πιθανά να είναι λίγο περισσότερο φλύαρο αισθητικά στο εμπρός του μέρος μετά το τελευταίο facelift, το προτιμούσαμε στην πρώτη του εκδοχή, ωστόσο ξεχωρίζει από τα 1.3 και 1.2 αδέλφια του με πειστικό τρόπο.

Στο διαταύτα είναι ένα πολύ καλό μικρό αυτοκίνητο για την πόλη, με κινητήρα που θα σας πάει  πολύ μακρυά με επιδόσεις που ζηλεύουν κ πολύ μεγαλύτερα.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

SEAT LEON FR 1.5 eTSI mHEV : Sport είναι και φαίνεται

Οδηγούμε το κομψό Seat Leon στην ήπια υβριδική εκδοχή του,  με τον ήπιας υβριδικής υποβοήθησης turbo κινητήρα βενζίνης των 1.5 λίτρων και 150 ίππων.

Η πρώτη οπτική επαφή με το νέο Seat Leon δεν προκαλεί έκπληξη. Το αυτοκίνητο διατηρεί βασικές γραμμές του προηγούμενου μοντέλου, με πιο γλυπτές όμως επιφάνειες και πιο δυναμικές απολήξεις τόσο του εμπρός, όσο και του πίσω μέρους. Τα στενά φωτιστικά σώματα είναι στο πνεύμα της εποχής και συνολικά η φόρμα του αυτοκινήτου είναι αθλητική και ευχάριστη, χάρη στις σωστές αναλογίες. 

Οι διαστάσεις του αμαξώματος έχουν αυξηθεί αρκετά, το μήκος για παράδειγμα είναι μεγαλύτερο κατά 8,6 εκατοστά στα 4,368 μέτρα, παραμένουν όμως συμπαγείς. Σημαντικά αυξημένο είναι και το μεταξόνιο, στα 2,684 μέτρα. Στην έκδοση FR, οι τροχοί έχουν διάμετρο 18 ιντσών, ενώ η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή σε σχέση με αυτή τις εισαγωγικές εκδόσεις εξοπλισμού Style και Xcellence. 

Η πραγματική έκπληξη έρχεται από το εσωτερικό, το οποίο είναι ιδιαίτερα προσεγμένο. Τα υλικά είναι κορυφαία, η μείωση των διακοπτών χαρακτηριστική και η σχεδίαση πολύ «καθαρή» και αφαιρετική. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με τις τέσσερις δυνατότητες διαμόρφωσης είναι από πολύ αναλυτικός έως και μίνιμαλ, κατ’ επιλογήν του οδηγού, ενώ η μεγάλη οθόνη του συστήματος πολυμέσων έχει μια πολύ ευπρόσδεκτη και εργονομική κλίση προς τον οδηγό.

Το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ξεχωριστοί διακόπτες για τον κλιματισμό -τριών ζωνών παρακαλώ- δεν δημιουργεί πρόβλημα. Ωστόσο το λειτουργικό σύστημα έχει κάποιες αστοχίες ή ιδιαιτερότητες αν προτιμάτε. Όπως, για παράδειγμα, το μενού ρυθμίσεων για τον ήχο, το οποίο είναι προσβάσιμο για ελάχιστα δευτερόλεπτα και μόνο όταν ενεργοποιηθεί η ρύθμιση της έντασης.

Σε επίπεδο χώρων η αύξηση του μεταξονίου αλλά και του μήκους έχουν προσδώσει μια νέα διάσταση στο εσωτερικό, όπου τουλάχιστον τέσσερις επιβάτες θα νοιώσουν ιδιαίτερα ευπρόσδεκτοι, ακόμα και αν το ύψος τους ξεπερνά το μέσο όρο. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 380 λίτρα, με δυνατότητα επέκτασης στα 1.301 σε διθέσια διάταξη, ωστόσο το κατώφλι φόρτωσης βρίσκεται αρκετά ψηλά.

Εξαιρετική είναι η θέση οδήγησης, όπως μας έχουν άλλωστε συνηθίσει τα Leon και στις προηγούμενες γενιές τους. Το κάθισμα ρυθμίζεται καθ’ ύψος, προσφέρει πολύ καλή στήριξη και σκληρότητα, ενώ και το τιμόνι ρυθμίζεται τόσο τηλεσκοπικά, όσο και καθ’ ύψος. Η εργονομία των διακοπτών είναι άψογη και η ορατότητα σε όλα τα όργανα αβίαστη.

Ο κινητήρας αποτελεί μια ήδη γνωστή ποσότητα, ακόμα και σε αυτή την πιο πρόσφατη, ήπια υβριδική εκδοχή του. Ο mHEV eTSi των 1.5 λίτρων διαθέτει επιπλέον μια μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν ηλεκτρικό κινητήρα/εναλλάκτη/μίζα, ο οποίος υποβοηθά το θερμικό κινητήρα σε κάποιες λειτουργίες του. Η ηλεκτρική ενέργεια που ανακτάται κατά την πέδηση ή την επιβράδυνση αποθηκεύεται στην 48V μπαταρία, η οποία με τη σειρά της παρέχει ενέργεια στο 3 σε 1 ηλεκτρικό μοτέρ, που συνδέεται με το θερμικό μέσω ιμάντα.

Στην πράξη, το ήπια υβριδικό σύστημα προσφέρει ταχύτατη σε απόκριση λειτουργία start/stop, τη δυνατότητα παύσης του κινητήρα εν κινήσει (διατηρώντας λειτουργικά το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης και το υδραυλικό σύστημα πέδησης) και τέλος την υποβοήθηση του κινητήρα κατά τη φάση της επιτάχυνσης από στάση. Ταυτόχρονα, ο eTSi διατηρεί και το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων υπό μερικό φορτίο, με αποτέλεσμα να διαθέτει στη φαρέτρα του πολλά βέλη εναντίον της υψηλής κατανάλωσης.

Ο eTSi των 1.5 λίτρων συνεργάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Στα χέρια μας, όλα τα σενάρια λειτουργίας του ήπιου υβριδικού συστήματος απέδωσαν εξαιρετικά, όπως και η συνεργασία κινητήρα – κιβωτίου. Το μοτέρ έχει δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών, το κιβώτιο αλλάζει αστραπιαία σχέσεις τόσο προς τα επάνω, όσο και προς τα κάτω, ενώ υπάρχει διακριτή διαφοροποίηση ανάμεσα στα προγράμματα λειτουργίας Eco, Normal και Sport. Στο Individual, που επίσης είναι διαθέσιμο, ο οδηγός μπορεί να αποθηκεύσει τις δικές του προτιμήσεις.

Οι 150 ίπποι και τα 250 Nm της ροπής που αποδίδονται μόλις στις 1.500 σ.α.λ. δεν ιδρώνουν διόλου στην αλλαγή της κινητικής κατάστασης των 1.361 κιλών -με οδηγό- του αμαξώματος. Τα 221 χλμ./ώρα της μέγιστης ταχύτητας και τα 8,4 δλ. που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της επιτάχυνσης από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, αποδεικνύουν ότι το Leon διαθέτει μια έντονα σπορ διάσταση. Με την αρωγή δε του ταχύτατου κιβωτίου, όλα γίνονται πιο εύκολα και απολαυστικά. Η Seat δηλώνει μέση κατανάλωση κατά WLTP 5,6 – 6,4 λίτρα/100 χλμ. Στην πράξη, η μέση δική μας σε όλες τις συνθήκες ήταν στα περίπου 7.0 λίτρα, ωστόσο με χαλαρή διάθεση, σε ταξίδι ή σε αμιγώς επαρχιακές διαδρομές αυτή μπορεί να πέσει στο επίπεδο των 6,0 – 6,5 λίτρων.

Ως σύνολο, το νέο Seat Leon 1.5 eTSI mHEV είναι ιδιαίτερα ευχάριστο και εύκολο στην οδήγηση. Το  τιμόνι δίνει καλή πληροφόρηση, οι αντιδράσεις του αμαξώματος παραμένουν πάντα στο πλαίσιο της ουδετερότητας, χωρίς έντονες υποστροφικές ή υπερστροφικές τάσεις, ενώ η πρόσφυση από τους μεγάλους τροχούς είναι εξαιρετική, τόσο η ελκτική όσο και η πλευρική.

Εξαιρετικό λοιπόν  το Seat Leon 1.5 eTSI mHEV. Στο ταμείο θα ζητήσει 26.890 ευρώ για την έκδοση της δοκιμής, τα οποία είναι κατά τι λιγότερα από ανταγωνιστικά μοντέλα με ίδιο εξοπλισμό και ισχύ κινητήρα. Γεγονός που το καθιστά εκτός από κορυφαίο σε απόδοση, κορυφαίο και ως αγορά. 

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

Ford Mustang Mach-E AWD E/R 351hp : Η εξέλιξη των ηλεκτρικών Crossover

Δεν είναι μόνο ηλεκτρική, αλλά επίσης έντονα sport και αυτό ξεκινάει από το όνομά της. Η Ford τόλμησε με τη νέα Mustang Mach-E σε όλα τα επίπεδα. 

Η Ford κάνει την είσοδό της στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων με το εμβληματικό όνομα της Mustang σε Crossover εκδοχή, η οποία δεν έχει καμία σχέση με το pony car που γνωρίζαμε έως σήμερα. 

Οι σχεδιαστές της Mach-E έχουν διατηρήσει τα γνωστά στοιχεία ταυτότητας της οικογένειας Mustang, όπως το μακρύ και δυναμικό καπό, η σχεδίαση των ώμων του αμαξώματος, οι επιθετικοί προβολείς και, το σήμα κατατεθέν, τα πίσω φώτα με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία. 

Στο εσωτερικό συνεχίζεται η ίδια φιλοσοφία. Το ταμπλό αποτελείται από δύο επίπεδα, που παραπέμπουν στο γνώριμο εσωτερικό των Mustang, αλλά με μια τεράστια οθόνη αφής 15,5 ιντσών, με κατακόρυφο προσανατολισμό, στο κέντρο του. Υπάρχει άλλη μία, μικρότερη, οθόνη 10 ιντσων μπροστά από τον οδηγό, που του δίνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται.

Μέσα από τη μεγάλη οθόνη γίνεται ο χειρισμός του πιο προηγμένου τεχνολογικού πακέτου που έχει παρουσιάσει η Ford. Μέσα από ένα ιδιαίτερα εύχρηστου γραφικού περιβάλλοντος, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να χειρίζεται ένα τεράστιο πλήθος ρυθμίσεων. Στη βάση της οθόνης μάλιστα υπάρχει ένας περιστροφικός διακόπτης για τη ρύθμιση της έντασης του ήχου. Η Ford έδωσε πολύ μεγάλη σημασία στο λογισμικό που χρησιμοποιείται στο αυτοκίνητο, για να το κάνει σύγχρονο και επίκαιρο, με δυνατότητα over the air ανανεώσεων.

Η Mustang Mach-E διαθέτει αμάξωμα που φλερτάρει περισσότερο με τα SUV παρά με τα παραδοσιακά σπορ  muscle car, με προφανές κέρδος  στους εσωτερικούς χώρους. Μέσα στην Mach-E 5 ενήλικες θα βολευτούν με μεγάλη άνεση. Τόσο εμπρός όσο και πίσω υπάρχει άπλετος χώρος για τα πόδια και τα κεφάλια τους. Το επίπεδο πάτωμα κάνει τη ζωή τους πολύ πιο εύκολη ενώ ειδικά οι πίσω κάθονται πολύ άνετα καθώς το πάτωμα δεν είναι πολύ υπερυψωμένο και τα πόδια τους έχουν πολύ φυσιολογικές γωνίες. Για τις αποσκευές τους, ο χώρος πίσω από τα καθίσματα είναι 402 λίτρα, με επιπλέον 82  στο εμπρός μέρος.

Η τετρακίνητη Mustang Mach-E της δοκιμής αποδίδει ισχύ 351 ίππους και ροπή 580 Nm, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις  5,1 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χιλιόμετρα/ώρα, ωστόσο όλες οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις μέχρι αυτό το όριο είναι καταιγιστικές. Όσον αφορά την αυτονομία, η τετρακίνητη έκδοση  με την μπαταρία extended-range της δοκιμής υπόσχεται 540 χιλιόμετρα, η οποία όμως μπορεί να επιτευχθεί μόνο στην πόλη. Στο δρόμο, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρία διαφορετικά προφίλ οδήγησης, τα Whisper, Active και Untamed.

Αναφορικά με τη φόρτιση, η Mach-E έχει  on board φορτιστή 11 kWh για ανάκτηση σε σημεία εναλλασσόμενου ρεύματος που επιτρέπει την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας των 98,7 Kwh σε σχεδόν 9 ώρες.  Σε φορτιστές συνεχούς ρεύματος υποστηρίζει ανάκτηση έως 150 kW η οποία μπορεί να προσθέσει 171 χλμ. για κάθε δέκα λεπτά φόρτισης, η αλλιώς πλήρωση με ρεύμα από 0%-80% της χωρητικότητας της μπαταρίας σε 45 λεπτά. 

Η νέα πλατφόρμα της Mustang Mach-E έχει αναπτυχθεί από την Ford Team Edison για να αξιοποιεί πλήρως τις επιδόσεις, την κατανομή βάρους και την άμεση επιτάχυνση που προσφέρει η ηλεκτροκίνηση. Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες ανάμεσα στους άξονες και χαμηλά για να ενισχύουν τη δυναμική συμπεριφοορά.

Στις καθημερινές συνθήκες η Mustang Mach-E είναι πολύ ήσυχη και άνετη, ενώ δείχνει έτοιμη να «καταβροχθίσει» τις μεγάλες αποστάσεις χωρίς να κουράζει καθόλου τους επιβάτες. Όταν όμως ζητηθεί από τον οδηγό, τα γονίδια Mustang ενεργοποιούνται και το αυτοκίνητο δείχνει πρόθυμο να τον ακολουθήσει σε πολύ πιο γρήγορο ρυθμό.

Η Mustang Mach-E κεφαλαιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο την τεράστια παράδοση της Ford και την περνά στη σύγχρονη εποχή με πολύ προσεγμένο τρόπο. Η μεγάλη αυτονομία της συνάδει με τον GT χαρακτήρα της και προσφέρει μια λύση μηδενικών ρύπων ιδανική για τις συνθήκες κίνησης στη χώρα μας. Με κόστος που ξεκινά από τις 62.000 περίπου ευρώ και φτάνει στις 85.000 ευρώ περίπου της κορυφαίας GT (74.000 ευρώ είναι η τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής), η Ford παίζει στο γήπεδο πολλών premium κατασκευαστών. Με βάση την απόδοση, δεν έχει όμως να φοβάται το παραμικρό για την έκβαση του αγώνα διότι είναι εξαιρετική.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

Peugeot 3008 1.5d EAT8 Το πρότυπο των οικογενειακών SUV

Με το 3008 ξεκίνησε όχι μόνο η μεταμόρφωση της Peugeot αλλά και ολόκληρης της κατηγορίας των SUV,  που λόγω αυτού του μοντέλου γνώρισε τεράστια άνθηση. 

Με μια περιορισμένης έκτασης αισθητική ανανέωση στο τέλος του 2020, το Peugeot 3008 δεύτερης γενιάς συνεχίζει να συγκινεί τους οδηγούς, παρότι έχουν περάσει σχεδόν 7 χρόνια από την πρώτη του παρουσίαση. 

Με κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό, εντυπωσιακή αισθητική στο αμάξωμα και σύγχρονα μηχανικά μέρη, το Peugeot 3008 συνεχίζει να αποτελεί το πρότυπο στην κατηγορία των συμπαγών οικογενειακών SUV. Επίσης, η μεγάλη γκάμα των κινητήρων του δίνει λύσεις σε κάθε ανάγκη. Εμείς το οδηγούμε με τον κινητήρα diesel των 1.5 λίτρων. Ο οποίος, παρόλες τις φήμες, αποτελεί ένα από τα καλύτερα σύνολα ανεξαρτήτως κατασκευαστή, με εντυπωσιακή οικονομία και υψηλή απόδοση. 

Αισθητικά, στην Peugeot επέλεξαν να μην επέμβουν δραστικά σε μια τόσο πετυχημένη συνταγή, επιλογή που φαντάζει απόλυτα δικαιολογημένη καθώς το μοντέλο παραμένει απόλυτα επίκαιρο και σύγχρονο. Έτσι, περιορίστηκαν σε μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες αισθητικά και, διατηρώντας τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, πρόσθεσαν και δύο plug-in υβριδικές για να συμπληρώσουν την γκάμα. 

Η μεγαλύτερη και πιο προφανής αλλαγή στο ανανεωμένο 3008 αφορά το εμπρός μέρος του. Το μάτι πέφτει αμέσως στα νέα φώτα ημέρας, που έχουν το χαρακτηριστικό σχήμα που είναι πλέον σήμα κατατεθέν των μοντέλων της μάρκας. Καινούρια είναι και η μάσκα, που δεν έχει πλαίσιο και ενώνει τα LED φωτιστικά σώματα (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις) ενώ ανασχεδίαση έχει δεχτεί και ο προφυλακτήρας. 

Στο πίσω μέρος ελαφρώς ανανεωμένα είναι τα φωτιστικά σώματα. Διατηρούν τη βασική σχεδίαση με τις τρεις «νυχιές», που όμως τώρα κάθε μία από αυτές είναι μια τριάδα από LED φώτα, ενώ τα φλας είναι κυλιόμενα. Συνολικά το 3008 παραμένει σύγχρονο και ξεχωριστό. Δεσπόζει στο δρόμο και σε αυτό βοηθά το ψηλό αμάξωμα και η απόσταση των 21,5 εκατοστών από την επιφάνεια του οδοστρώματος. 

Στο εσωτερικό του Peugeot 3008 οι αλλαγές είναι ακόμα λιγότερες και αυτό δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3” που είναι ευανάγνωστος και προσφέρει πλήθος πληροφοριών. Όπως είναι η πρακτική της Peugeot, ο οδηγός βλέπει τα όργανα πάνω από το μικρής διαμέτρου τιμόνι, που είναι επίπεδο στο πάνω και στο κάτω μέρος του. Υπάρχει επίσης η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, από την οποία γίνεται ο χειρισμός του συστήματος πολυμέσων και του κλιματισμού. Λίγο πιο κάτω βρίσκονται οι ιδιαίτερα ποιοτικοί διακόπτες «piano keys». Όλα είναι στη θέση τους και πολύ εύχρηστα. 

Ο συνολικός σχεδιασμός, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και η γενικότερη αίσθηση στο εσωτερικό του 3008 δείχνουν ξεκάθαρα την προσπάθεια της Peugeot να δώσει premium χαρακτήρα. Υπάρχουν πολύ καλής ποιότητας πλαστικά στα περισσότερα σημεία και ο συνδυασμός με το ύφασμα είναι πολύ καλός. Οι χώροι επίσης είναι άπλετοι για όλους τους επιβάτες, που θα βρουν πολλές και πρακτικές θήκες για να μικροαντικείμενά τους αλλά και για τις αποσκευές τους στο μεγάλο χώρο αποσκευών των 520 λίτρων. 

Ο premium χαρακτήρας του 3008 εκφράζεται και με τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Άριστη ποιότητα κύλισης, εξαιρετική ηχομόνωση και άνετη ανάρτηση συνθέτουν αυτήν την εικόνα. Παρά τον όγκο, το αυξημένο ύψος από το έδαφος και την ανάρτηση που φιλτράρει τόσο καλά τις ανωμαλίες, το 3008 παραμένει ένα ιδιαίτερα σταθερό αυτοκίνητο. Ο οδηγός νιώθει ότι έχει πάντα τον έλεγχο και λαμβάνει αρκετή πληροφορία από το τιμόνι. Ως αποτέλεσμα, πάντα αισθάνεται σιγουριά, η οποία ενισχύεται από την παρουσία μιας πλήρους σουίτας βοηθημάτων, που φροντίζουν πολύ διακριτικά να αποφεύγονται οι υπερβολές. Επίσης, οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και η απόσταση από το έδαφος αφήνουν το περιθώριο για κίνηση και μακριά από την άσφαλτο. 

Ο σύγχρονος κινητήρας diesel των 1.5 λίτρων αποδίδει πλέον 130 ίππους και προσφέρει δυναμικές επιδόσεις, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10.8 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 192 χλμ./ώρα. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας συνδυαζόταν με το σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, σύνολο ιδανικό για να εκμεταλλευτεί κανείς και τις εκτός δρόμου δυνατότητες, σε συνδυασμό με τα προγράμματα οδήγησης Eco, Normal και Sport. 

Εντυπωσιακή είναι και η μέση κατανάλωση των 6 περίπου λίτρων σε πραγματικές συνθήκες, που επιτρέπει στον οδηγό να πραγματοποιεί με περισσή άνεση μεγάλα ταξίδια.

Συνολικά το 3008 δέχτηκε μια πολύ μικρή αλλά και ιδιαίτερα επιτυχημένη ανανέωση, διατηρεί το σύγχρονο χαρακτήρα του και είναι πιο ενδιαφέρον παρά ποτέ. Όπως και το καλό κρασί, το πέρασμα των ετών βελτιώνει το εμβληματικό SUV της Peugeot, επιτρέποντας τη σύγκριση ακόμα και με πολύ νεότερα μοντέλα ανταγωνιστών. 

Video: https://youtu.be/qctJCMeuy2M

Continue Reading

Trending