Connect with us

Αυτοκίνητο

PEUGEOT 308 1.6d

Με μόνα αρνητικά στοιχεία το τούνελ στο κέντρο του πίσω μέρους που δεν εξυπηρετεί στη μεταφορά 3ου επιβάτη, το δυσπρόσιτο ρυθμιστή κλίσης της πλάτης του καθίσματος και μια μικρή τάση εγκάρσιας μετατόπισης του πίσω άξονα, σε όλα τα υπόλοιπα πεδία το 308 είναι από πολύ καλό έως εξαιρετικό. Ο κινητήρας είναι ακόμα πιο πολιτισμένος, το κιβώτιο πολύ καλό στη λειτουργία του και η μέση πραγματική κατανάλωση διατηρείται στην περιοχή των 5-6 λίτρων/100 χλμ. Πολύ πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός, με highlight τη μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος infotainment. Το κόστος αγοράς του  φέρνει το 308 αντιμέτωπο με μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας, που και το κύρος και τους χώρους έχουν ώστε να αποτελέσουν μια διαφορετική ενναλακτική για κάθε υποψήφιο αγοραστή με οικογενειακές ανάγκες. Πέρα πάντως των χρηματοοικονομικών δεδομένων που ο καθένας μπορεί να κρίνει ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του, εμείς είναι γεγονός πως δεν χαρήκαμε καθόλου επιστρέφοντας το αυτοκίνητο, που είναι ιδιαίτερα ευχάριστο τόσο στην πόλη, όσο και στο ταξίδι και συνολικά ένα από τα πλέον εστιασμένα στην οδήγηση μικρά – μεσαία μοντέλα.Κάναμε ένα ταξίδι 770 περίπου χιλιομέτρων με το Peugeot και τελικά γυρίσαμε στην Αθήνα, με μέση κατανάλωση 5,6 λίτρα. Εξαιρετική επίδοση, τόσο στην κάλυψη απόστασης όσο και στην κατανάλωση, καθώς το αυτοκίνητο ήταν φορτωμένο με 4 άτομα  και περίπου 80 κιλά αποσκευές.

Με καλή ισχύ, σχετικά χαμηλό βάρος και άμεση οδική συμπεριφορά, είναι απολαυστικό τόσο στις μεγάλες ταχύτητες, όσο και στο επαρχιακό δίκτυο. Ένα μόνο χαρακτηριστικό της λειτουργίας της πίσω ανάρτησης επηρεάζει λίγο αρνητικά τη συνολικά εξαιρετική εικόνα: όταν αλλάζεις κατεύθυνση και ο δρόμος έχει ανωμαλίες, νιώθεις τον πίσω άξονα να μετατοπίζεται εγκάρσια για κάποια χιλιοστά, ακριβώς όπως όταν ξεκινάει μια τάση  υπερστροφής. Το φαινόμενο δεν παίρνει διαστάσεις, παρότι μειώνοντας την ισχύ μέσα στη στροφή το πίσω μέρος ανοίγει την τροχιά του αλλά αρχικά σου προκαλεί υποψία για κάποια απότομη αντίδραση που τελικά δεν έρχεται. Ειδική μνεία πρέπει να αποδώσουμε επίσης και στην ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία του μοτέρ που, όπως διαπίστωσαν οι λιγότεροι σχετικοί με τα σύγχρονα diesel σύνολα, ακούγεται και λειτουργεί σαν βενζίνη. Είναι βλέπετε και το κόκκινο του στροφόμετρου στις 5.000 σ.α.λ. που μπερδεύει μερικούς που πραγματικά δεν αντιλαμβάνονται. 

Στο πολύ καλό εσωτερικό του 308 η φιλοξενία 4 ατόμων είναι άνετη. Ωστόσο στους δύο πίσω, τρίτος δεν χωράει κ υπεύθυνο γι’ αυτό δεν είναι τόσο το πλάτος,  αλλά το τούνελ που υπάρχει στο κέντρο. Ένα ακόμα μικρότερο σφάλμα, εργονομίας αυτή τη φορά, αφορά στον περιστροφικό ρυθμιστή της κλίσης της πλάτης των εμπρός καθισμάτων. Αν το χεράκι σου είναι αρκούντως αντρικό, μετά βίας χωρά μεταξύ του καθίσματος και της μεσαίας κολόνας του αμαξώματος, πόσο δε μάλλον ώστε να τον περιστρέψει κιόλας. Από την άλλη πλευρά δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στην ύπαρξη ρεζέρβας, που είναι απείρως προτιμότερη από το κιτ επιδιόρθωσης γιατί τα ελαστικά δεν χάνουν αέρα μόνο από μικρές οπές. Ειδικά στην Ελλάδα, πιο συχνά σκίζονται.

Επίσης μια σπάνια παροχή, στην κυριολεξία, αφορά στην κανονικότατη πρίζα οικιακού τύπου στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας, στις πίσω θέσεις, στην οποία μπορεί να συνδεθεί οποιαδήποτε συσκευή για να φορτιστεί ή να λειτουργήσει χωρίς την ανάγκη μετασχηματιστή, αρκεί να είναι εντός των προδιαγραφών που αναγράφονται. Ο χώρος αποσκευών τέλος δεν είναι αχανής, έχει όμως τα λίτρα όγκου, 420 συγκεκριμένα, που είναι απαραίτητα για τις αποσκευές τεσσάρων ατόμων. Αισθητικά το 308 με το συμπαγές αμάξωμά του με το περιορισμένο μήκος (4.253 μέτρα) και το μεγάλο πλάτος (1.80 μέτρα) έχει δυναμικές αναλογίες και γλυπτή εικόνα. Η έκπληξη έρχεται με το που ανοίγεις την πόρτα του οδηγού, καθώς η εικόνα του ταμπλό είναι πολύ καλή.

Στο κέντρο δεσπόζει φυσικά η ψηφιακή οθόνη αφής, μέσω της οποίας ελέγχεται η  λειτουργία των συστημάτων ήχου, πλοήγησης, διασύνδεσης συσκευών και φυσικά προβάλλονται οι πληροφορίες του υπολογιστή ταξιδιού. Βρίσκεις την σωστή θέση οδήγησης και θέασης των οργάνων και απολαμβάνεις ένα στιβαρό πλαίσιο και ένα ιδιαίτερα ευέλικτο αυτοκίνητο. Ο κινητήρας είναι επίσης μια θετική αποκάλυψη με πολιτισμένη -για diesel πάντα- λειτουργία και δυναμική παρουσία.

Στο διαταύτα είναι μία πολύ καλή επιλογή

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Test drive Fiat 500 Electric

Fiat 500 Electric

Το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης

Το Fiat 500, το πλέον εμβληματικό αυτοκίνητο πόλης, είναι διαθέσιμο με την πιο προηγμένη και ταυτόχρονα πιο προσιτή τεχνολογία ηλεκτρικής κίνησης.

Η πραγματική επανάσταση που δημιούργησε το 1957 η παρουσίαση του Fiat 500, επαναλαμβάνεται σήμερα πιο επίκαιρη παρά ποτέ. Ένα πανέμορφο και προσιτό αυτοκίνητο πόλης τότε, που έδινε τη δυνατότητα στο ευρύ κοινό να ζήσει το όνειρο της αυτόνομης μετακίνησης, επανέρχεται ακριβώς με τα ίδια χαρακτηριστικά στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, δίνοντας τη δυνατότητα της ηλεκτροκίνησης σε όλους.

Αισθητικά το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 είναι ένα βιομηχανικό κόσμημα, ακριβώς όπως και ο πρόγονός του. Έχει σαρώσει σε παγκόσμιο επίπεδο τα βραβεία βιομηχανικού σχεδιασμού και καινοτόμου αισθητικής, ταυτόχρονα όμως είναι προσαρμοσμένο απόλυτα στις σημερινές αστικές συνθήκες και ανάγκες. Γι’ αυτό είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του που είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (hatchback, cabrio και 3+1), οι οποίες δίνουν τις λύσεις πρακτικότητας και ευελιξίας που αναζητά κάθε οδηγός.

Με ένα πλήρως ψηφιακό, εντυπωσιακό αλλά και πρακτικό εσωτερικό, το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 δίνει νέα διάσταση στις καθημερινές μετακινήσεις. Αντίστοιχα εντυπωσιακές είναι οι δυνατότητες συνδεσιμότητας, με το νέο ηλεκτρικό 500 να είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που εφοδιάζεται με το σύστημα πολυμέσων UConnect 5, το οποίο εκτός των άλλων προσφέρει ασύρματη λειτουργία Mirroring για κινητά τόσο με Android Auto όσο και με Apple CarPlay, αλλά και συμβατότητα με δίκτυα 5G.

Στην έκδοση με την μπαταρία των 42kWh, εξασφαλίζει αυτονομία έως και 460 χλμ. σε αστικές συνθήκες και 320χλμ. σε μικτές συνθήκες (WLTP). Οι εκδόσεις που εφοδιάζονται με μπαταρία 42 kWh διαθέτουν κινητήρα ισχύος 118 ίππων (87kW) και εξαιρετικές επιδόσεις, με την επιτάχυνση από στάση έως τα 100χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 9 δλ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.

Το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 φέρνει την «επανάσταση» στην πόλη και λόγω της ευκολίας που προσφέρει. Διαθέτει σύστημα φόρτισης με δυνατότητα έως 85kW, στοιχείο που του επιτρέπει σε κατάλληλο δίκτυο να φορτίζει (0%-80%) σε μόλις 35 λεπτά.

Κατασκευασμένο στο Τορίνο, το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 αξιοποιεί όλες τις καινοτόμες τεχνολογίες κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προσφέροντας στον ιδιοκτήτη του πρωτοφανή αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής. Αυτές αποδεικνύονται αφενός από την 5ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000χλμ., αφετέρου από την 8ετη κάλυψη για έως και 160.000χλμ. της σωστής λειτουργίας της συστοιχίας των μπαταριών, που αφορούν στο σύνολο των εκδόσεων του αμιγώς ηλεκτρικού 500. Με τα παραπάνω δεδομένα, ο ιδιοκτήτης ενός νέου ηλεκτρικού Fiat 500 απολαμβάνει την απόλυτη σιγουριά της σωστής λειτουργίας του αυτοκινήτου του για πολλά χρόνια, μαζί με το χαμηλότερο δυνατό κόστος χρήσης, το οποίο είναι εξαιρετικά μειωμένο συγκριτικά με οποιαδήποτε αυτοκίνητο που διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Εξαιρετικά αποδοτικό αλλά και προσιτό, το νέο ηλεκτρικό 500 μπορεί να αποκτηθεί σήμερα πιο εύκολα παρά ποτέ, με την εφαρμογή του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ». Με την επιδότηση που προβλέπεται, οι τιμές της οικογένειας του μοντέλου ξεκινούν από τις 21.800 ευρώ. Όλες οι εκδόσεις του ηλεκτρικού 500 αξιοποιούν το μέγιστο όφελος των 8.000 ευρώ που προβλέπει το «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», καθώς και τις δυνητικές επιπλέον παροχές του.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Honda Greece παρουσίαση των νέων μοντέλων

Η Honda Greece προσφέρει για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή αγορά, την πιο διευρυμένη εξηλεκτρισμένη mainstream γκάμα της και το γεγονός αυτό αποτέλεσε την ιδανική ευκαιρία για τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη να πραγματοποιήσει με μεγάλη επιτυχία, τη μεγαλύτερη παρουσίαση των νέων μοντέλων της μάρκας στο ελληνικό κοινό.

Στον υπέροχο χώρο του The Εllinikon Experience Centre, με τη συμμετοχή όλων των δημοσιογράφων που καταπιάνονται με την αυτοκίνηση και την κινητικότητα στην Ελλάδα, παρουσιάστηκαν:

  • Το ολοκαίνουργιο και συναρπαστικό υβριδικό Honda ZR-V, το πρώτο SUV με σπορ premium χαρακτήρα που παρουσιάζει η Honda και που εμπίπτει στην κατηγορία D SUV.
  • Το εντυπωσιακό Honda e:Ny1, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της μάρκας το οποίο συνδυάζει εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της Honda, με τεχνολογία αιχμής στον ηλεκτροκινητήρα και
  • Την έκτη γενιά του Honda CR-V – του κορυφαίου SUV της Honda για την Ευρώπη και παγκόσμιου best seller μοντέλου της μάρκας. Πρόκειται για το ασφαλέστερο CR-V που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα καθώς είναι το πρώτο μοντέλο της Honda στην Ευρώπη που προσφέρει το Honda SENSING 360, το πιο πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας για την υποστήριξη του οδηγού.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης η Μαρία Ξυτάκη, Corporate Affairs and Communications Manager, καλωσόρισε τους καλεσμένους και μίλησε για τη στρατηγική βιωσιμότητας της Honda και του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Εν συνεχεία, ο Δημήτρης Κανατάς, Business Unit Director Automotive Consumer Solutions παρουσίασε την εμπορική στρατηγική του Ομίλου όσον αφορά τα επιβατικά οχήματα ενώ ο Κωνσταντίνος Στέφας, Marketing Supervisor Honda Cars & Mitsubishi Motors πραγματοποίησε μία εις βάθος προϊοντική παρουσίαση των νέων μοντέλων ενώ παράλληλα έκανε μία ανάλυση της ελληνικής αγοράς του αυτοκινήτου. Τέλος, ο Γιώργος Ξυνταράκης, Business Unit Director Mobility & Leasing της Kinsen-Europcar Greece, παρουσίασε τους εναλλακτικούς τρόπους απόκτησης μέσω leasing των νέων μοντέλων της Honda που προσφέρει η Saracakis Leasing.

Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οδηγικά τις δυνατότητες των νέων μοντέλων σε μία βροχερή διαδρομή δίπλα στη θάλασσα, φτάνοντας μέχρι το Σούνιο.

Όλη η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ελαχιστοποίησης των παραγόμενων απορριμμάτων καθώς εφαρμόστηκαν zero waste πρακτικές.
Επιπλέον, με την ολοκλήρωση του γεύματος και με σκοπό την καταπολέμηση της σπατάλης φαγητού, όσες μερίδες δεν καταναλώθηκαν, διατέθηκαν μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε – Καμία Μερίδα Φαγητού Χαμένη» στη Φιλανθρωπική οργάνωση «Φαγητό για Ζωή» η οποία βοηθά καθημερινά 135 οικογένειες.

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Παρουσίαση τα ολοκαίνουργια ASX και COLT

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας της Mitsubishi Motors στην Ελλάδα από το 1963, πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία, στον υπέροχο χώρο του The Ellinikon Experience Centre, την παρουσίαση των ολοκαίνουργιων ASX και Colt στο ελληνικό κοινό με τη συμμετοχή όλων των δημοσιογράφων που καταπιάνονται με την αυτοκίνηση και την κινητικότητα στην Ελλάδα. Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οδηγικά τις δυνατότητες των νέων μοντέλων σε μία βροχερή διαδρομή δίπλα στη θάλασσα, φτάνοντας μέχρι το Σούνιο.

H έλευση της νέας γενιάς ASX και του ολοκαίνουργιου Colt στην ευρωπαϊκή αγορά σηματοδοτούν μία συναρπαστική στιγμή για τη Mitsubishi Motors καθώς έρχονται να εμπλουτίσουν την ευρωπαϊκή γκάμα της μάρκας η οποία εκτός από αυτά τα δύο νέα μοντέλα, αποτελείται και από το Space Star και το Eclipse Cross PHEV ενώ για το 2024, αναμένεται η παρουσίαση ενός ακόμη SUV που θα είναι η ναυαρχίδα της μάρκας.

  • Το ολοκαίνουργιο COLT, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να κατακτήσει την πόλη, κάνει το ντεμπούτο του σε μία πολύ σημαντική χρονιά για τη Mitsubishi Motors η οποία επιστρέφει στην καρδιά της κατηγορίας Β στην Ευρώπη. Βασιζόμενο στη βαριά κληρονομιά του και έχοντας πουλήσει πάνω από 1,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε έξι γενιές από το 1978 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη, προσφέρει την τέλεια ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και αποδοτικότητας καθώς και μία προηγμένη, εξηλεκτρισμένη υβριδική επιλογή (HEV). Επιπλέον, διαθέτει Προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης Οδηγού που αναβαθμίζουν τα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης και οδηγικής απόλαυσης.
  • Η νέα γενιά ASX τοποθετείται στην καρδιά της B-SUV κατηγορίας με τις υψηλότερες πωλήσεις και τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην αγορά. Αναπτύχθηκε ειδικά για την Γηραιά Ήπειρο και παραλαμβάνει τη σκυτάλη από την προηγούμενη εξαιρετικά επιτυχημένη γενιά ASX, η οποία πούλησε σχεδόν 380.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Είναι διαθέσιμο με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης, mild-hybrid, full hybrid και Plug in Hybrid που του εξασφαλίζουν αποδοτικότητα και επιδόσεις ενώ παράλληλα φέρνει προηγμένες τεχνολογίες και δυνατότητες εξατομίκευσης συνδυάζοντας το εκλεπτυσμένο στυλ και αναβαθμίζοντας τα επίπεδα άνεσης.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης η Μαρία Ξυτάκη, Corporate Affairs and Communications Manager, καλωσόρισε τους καλεσμένους και μίλησε για τη στρατηγική βιωσιμότητας της Honda και του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Εν συνεχεία, ο Κωνσταντίνος Στέφας, Marketing Supervisor Honda Cars & Mitsubishi Motors πραγματοποίησε μία εις βάθος προϊοντική παρουσίαση των νέων μοντέλων ενώ παράλληλα έκανε μία ανάλυση της ελληνικής αγοράς του αυτοκινήτου. Τέλος, ο Γιώργος Ξυνταράκης, Business Unit Director Mobility & Leasing της Kinsen-Europcar Greece, παρουσίασε τους εναλλακτικούς τρόπους απόκτησης μέσω leasing των νέων μοντέλων της Mitsubishi Motors που προσφέρει η Saracakis Leasing.

Όλη η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ελαχιστοποίησης των παραγόμενων απορριμμάτων καθώς εφαρμόστηκαν zero waste πρακτικές.
Επιπλέον, με την ολοκλήρωση του γεύματος και με σκοπό την καταπολέμηση της σπατάλης φαγητού, όσες μερίδες δεν καταναλώθηκαν, διατέθηκαν μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε – Καμία Μερίδα Φαγητού Χαμένη» στη Φιλανθρωπική οργάνωση «Φαγητό για Ζωή» η οποία βοηθά καθημερινά 135 οικογένειες.

Continue Reading

Trending