Lifestyle
The Sustainable Floor: To 1ο υβριδικό Online Store & Co Working Space στη Μόδα.
Kόντρα στην συρρίκνωση της Μόδας αλλά και την πανδημία, ξεκινά η φετινή ακαδημαϊκή χρονιά για τον όμιλο επιχειρήσεων μόδας AthensFashionClub.
Η Βυτινίδου Μαρία, Σχεδιάστρια, Ιδρύτρια της Σχολής Μόδας ΑthensFashionClub αλλά και της 1ης Θερμοκοιτίδας Μόδας ‘The Fashion Gate’, δαιμόνια επίσης επιχειρηματίας παθιασμένη με την εκπαίδευση των νέων δημιουργών, μας έχει συνηθίσει σε καινοτόμες δράσεις.
Η νέα της επιχειρηματική της δραστηριότητα, ‘The Sustainable Floor’ ετοιμάζεται να κατακτήσει τις καρδιές των Fashion Entrepreneurs αλλά και να διαμορφώσει μία νέα αντίληψη για το σύγχρονο επιχειρείν στη Μόδα σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Ο διόρωφος χώρος του ‘The Sustainable Floor’ που θυμίζει νεοϋορκέζικο loft. To industrial στιλ με urban διάθεση εντυπωσιάζει. Τα κεραμιδί τούβλα στον τοίχο, αποτελούν τον ιδανικό καμβά για avant garde φωτογραφήσεις μόδας. Στο βάθος, κούκλες στην σειρά ντυμένες με οικολογικά ενδύματα από οργανικό βαμβάκι, φελλό από την Πορτογαλία, υφάσματα από γάλα, ανακυκλωμένο μαλλί, πολύχρωμα υφαντά καμωμένα σε παραδοσιακό αργαλιό και μεταξωτό Σουφλίου. Oτι πρέπει λοιπόν, για ένα δημιουργικό περιβάλλον που φιλοξενεί ανθρώπους της μόδας αλλά και της επιχειρηματικότητας.
Η σχεδιάστρια περιγράφει πως αντιλαμβάνεται την καινοτομία στη μόδα και πως διαμορφώνει η ίδια τις νέες αξίες στην Ελληνική αγορά.
- Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub έχει ξεχωρίσει τα τελευταία 8 χρόνια μέσα από πολλές καινοτόμες δράσεις που αφορούν την μόδα και κυρίως του νέους δημιουργούς και την ανάπτυξή τους. Πως ξεκίνησε αυτή η πρωτοπορία στη Μόδα για εσάς και πως την εξελίσσετε;
Η ευρηματικότητα, η ενσωμάτωση της τεχνολογίας αλλά και το πάθος μας, έδωσαν μεγάλο προβάδισμα στην AthensFashionClub και την ανέδειξαν σε ηγετική μορφή στον χώρο της μόδας σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η Σχολή μας είχε αυτή την ταυτότητα από την πρώτη ημέρα που ξεκίνησε.
Το σύγχρονο επιχειρείν στη Μόδα απαιτεί πλέον soft skills, γρήγορα αντανακλαστικά, ταχύτητα, συνεργατικότητα, κριτική σκέψη και κυρίως διάθεση για καινοτομία.
Στην Σχολή AthensFashionClub, υιοθετήσαμε από την αρχή το μοντέλο του φιλανδικού συστήματος εκπαίδευσης, διακρίνοντας τα ιδιαίτερα ταλέντα των σπουδαστών μας και αναπτύσσοντάς τα μέσα από την μεθοδολογία των project based learning. Τα Creative Labs, όπως μας αναφέρουν οι ίδιοι οι σπουδαστές, αποτελούν εφαλτήρια έμπνευσης και δημιουργίας.
Παράλληλα, ο προσανατολισμός της εκπαίδευσης στην σχολή μας δεν λειτουργεί με ‘σιλό’. Το αποτέλεσμα της επιτυχίας της δικής μας εκπαιδευτικής μεθοδολογίας είναι ο συνδυαστικός χαρακτήρας όλων των μαθημάτων, ώστε οι απόφοιτοί μας να είναι multitasking και να ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας. Ετσι, όλοι οι Σχεδιαστές, Στυλίστες, Πατρονίστ, εκπαιδεύονται πέρα από τα βασικά μαθήματα κορμού σε σύγχρονα μαθήματα όπως Social Media, Presentation & Communication skills, Marketing & Advertising και κυρίως στην Επιχειρηματικότητα.
Μέσα όμως από αυτό το πρίσμα ξεχωρίζει ένα πιο μεγάλο δικό μας όραμα. Αυτό, της ανάπτυξης της ελληνικής μόδας και της ανάδειξης του ταλέντου των νέων Ελλήνων δημιουργών στο εξωτερικό. Αυτήν την αντίληψη, θέλουμε να την μεταφέρουμε και την μετατρέψουμε σε κοινό στόχο του οικοσυστήματος που δημιουργούμε γύρω μας.
Μαζί με τον σύζυγό μου Ευάγγελο Δημητρακόπουλο, ο οποίος είναι Κλωστοϋφαντουργός Μηχανικός και Διευθυντής της Σχολής με μεταπτυχιακές σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο, μεγάλη εμπειρία στη βιομηχανία και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, βρήκαμε τον τρόπο να εφαρμόσουμε αποτελεσματικά αυτήν την στρατηγική μέχρι και σήμερα: Επενδύουμε στην Καινοτομία, αναπτύσσουμε τις δράσεις μας στο εξωτερικό, πάμε κόντρα στην
συρρίκνωση της μόδας στην Ελλάδα.
Η πίστη μας στην πεποίθηση ότι μπορούμε να συνεισφέρουμε σημαντικά στην εξέλιξη των σπουδαστών και αποφοίτων μας, πέτυχε μέσα σε 8 χρόνια να μας κάνει ιδιαίτερα σημαντικούς ως θεσμό εκπαίδευσης και επιχειρηματικής ανάπτυξης, στο αντικείμενο της Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας στη Μόδα.
Εδώ, στο μικρό σαλονάκι με τον λευκό καναπέ, κάνουμε πολλές συζητήσεις με τους σπουδαστές μας. Συνήθως επιχειρηματικού ενδιαφέροντος, με λίγη δόση εκλεπτισμού και υπερβολής για το ακατόρθωτο.
Η καινοτόμος δομή ‘Τhe Sustainable Floor’ θα ενθουσιάσει κάθε νέο Σχεδιαστή, Στυλίστα και κάθε επαγγελματία μόδας, καθώς αναμένεται να δώσει λύση σε πολλά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην έναρξη της επιχείρησής τους οι σύγχρονοι Startuppers.
- Πως δημιουργήθηκε η ιδέα και πότε θα ξεκινήσει την λειτουργία του ο χώρος ‘The Sustainable Floor με δεδομένους τους περιορισμούς του Covid-19 την φετινή χρονιά;
Φέτος, ξεκινάμε δυναμικά τον χειμώνα με την επέκταση της σχολής AthensFashionClub σε ένα 3ο χώρο στο κέντρο της Αθήνας, δίπλα στις δύο ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις.

Αυξάνουμε πλέον τον χώρο της εκπαίδευσης στα 1000 τμ και με δεδομένο ότι η χρονιά που διανύουμε έχει πολλές ιδιαιτερότητες λόγω Covid-19, είμαστε έτοιμοι να λειτουργήσουμε με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και τους κανονισμούς ασφαλείας είτε με φυσική παρουσία στον χώρο, είτε εξ αποστάσεως μέσω της ειδικά σχεδιασμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας E-Learning.
Η έκπληξη που επιφυλάσσουμε για τους σοβαρούς οραματιστές της μόδας με την ονομασία ‘The Sustainable Floor’ θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο 2020.
Την ιδέα του 1ου Υβριδικού Μοντέλου Λειτουργίας Online Store & Co-Working Space, την επεξεργαζόμασταν δύο χρόνια περίπου μέσα από τις ανάγκες των αποφοίτων μας, οι οποίοι αναζητούσαν χώρους στέγασης των εμπορικών δραστηριοτήτων τους με χαμηλά κόστη λειτουργίας αλλά και με ταυτόχρονη υποστήριξη στην έναρξη και ανάπτυξη του fashion brand τους από εμάς.
Την ανάγκη της επιχειρηματικής τους ανάπτυξης, την καλύψαμε μέσω της Θερμοκοιτίδας Μόδας ‘The Fashion Gate’ και μάλιστα πετυχημένα με 4 εμπορικές αποστολές σε διεθνείς εκθέσεις. Οι συμμετέχοντες σχεδιαστές που αναπτύχθηκαν μέσω της Θερμοκοιτίδας μας, ήταν στοχευμένοι από την αρχή για πώληση χονδρική των προϊόντων τους στο εξωτερικό και είχαν ήδη έδρα της επιχείρησής τους.
Τώρα πλέον με το μοντέλο λειτουργίας του ‘The Sustainable Floor’ μπορούμε να υποστηρίξουμε σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό τους νέους σχεδιαστές, οι οποίοι επιθυμούν να ξεκινήσουν την εμπορική τους δραστηριότητα με μικρά και ουσιαστικά βήματα ουσιαστικά μέσω ενός Ατελιέ, που εξυπηρετεί είτε ανάγκες χονδρικής είτε λιανικής πώλησης.
Ταυτόχρονα, καλύπτουμε πολλές περισσότερες ανάγκες από αυτές που αντιλαμβάνεται ότι έχει ο νέος δημιουργός στα πρώτα του επιχειρηματικά του βήματα και του παρέχουμε μία μοναδική αίσθηση ασφάλειας μέσα σε ένα περιβάλλον δημιουργικότητας αλλά και επιχειρηματικότητας μαζί.
- Ποιο είναι το ακριβές μοντέλο λειτουργίας του ‘The Sustainable Floor’ και όλα τα οφέλη που προκύπτουν από την συμμετοχή του σε αυτό για ένα νέο σχεδιαστή;
Η δημιουργία του 1ου υβριδικού Online Store & Co-Working Space αποτελεί ένα ‘άλμα’ για την εποχή αλλά και τον χώρο της ελληνικής μόδας.
Ο νέος σχεδιαστής χρειάζεται δομές υποστήριξης στα πρώτα του βήματα στην επιχειρηματικότητα μέχρι να ορθοποδήσει και αυτό ακριβώς προσφέρουμε μέσω του ‘Τhe Sustainable Floor’. Αποτελεί την συνέχεια του έργου επιχειρηματικής εκπαίδευσης της Θερμοκοιτίδας Μόδας ‘The Fashion Gate’.
Το υβριδικό αυτό μοντέλο του Online Store & Co-Working Space αποτελεί μία μοναδική δομή για τα Ελληνικά αλλά και τα Ευρωπαϊκά δεδομένα καθώς δημιουργήθηκε μέσα από τις ανάγκες της σύγχρονης Ελληνικής κοινωνίας και Μόδας.
Εμπλουτίσαμε το πρόγραμμα της Θερμοκοιτίδας ‘The Fashion Gate’ και παρέχουμε στον νέο σχεδιαστή μόδας εκτός από συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις με στόχο την πώληση των προϊόντων του, επιπλέον στέγαση και υποστήριξη της επιχείρησής του σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο.
Διδάσκοντας Fashion Business, τόσο στην Σχολή AthensFashionClub όσο και στην Θερμοκοιτίδα Μόδας, διαπίστωσα ότι ο νέος δημιουργός μπορεί να πετύχει πολλά περισσότερα για το fashion brand του όταν βρίσκεται κοντά σε δομές υποστήριξης όπως η Θερμοκοιτίδα μας αλλά και μέσα σε ένα ενεργό community όπου όλοι αντιμετωπίζουν ίδιες δυσκολίες και προβληματισμούς με αυτόν και προσπαθούν από κοινού να βρουν καινοτόμες λύσεις.
Το ‘The Sustainable Floor’ αποτελεί το μοναδικό υβριδικό μοντέλο Online Store & Co-Working Space στην Ελλάδα, το οποίο απαντά σε όλα τα ερωτήματα μίας νεοφυούς επιχείρησης μόδας, που την απασχολούν θέματα χαμηλού κόστους λειτουργίας, έξοδα στέγασης, οικονομικά ρίσκα και γρήγορη ανάπτυξη πωλήσεων των προϊόντων με ευελιξία μέσα στις επιπτώσεις της πανδημίας.
Εχει δύο βασικές λειτουργίες: Κατάστημα με φυσικό χώρο ή E-shop (Online Store and Pop Up Store ) και συνεργατικός χώρος (Co Working Space).
Η επιτυχία αυτού του μοντέλου λειτουργίας συνίσταται στο γεγονός ότι ο κάθε νέος Επιχειρηματίας μόδας – Σχεδιαστής μπορεί να επιλέξει είτε να ενοικιάσει ένα μέρος του χώρου για να το χρησιμοποιήσει ως φυσικό κατάστημα για ένα σύντομο χρονικό διάστημα που ξεκινά από την μία ημέρα έως 6 μήνες για να πουλά τα προϊόντα του (Online Store / Pop Up Store) είτε να μισθώσει ένα πλήρως εξοπλισμένο χώρο – για χρήση του ως έδρα της επιχείρησής του ή εργαστήριο ραφής και προβολής των Συλλογών του (Co-Working Space).
Μέσα στις εγκαταστάσεις του χώρου υπάρχει όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός όπως πάγκοι εργασίας και κοπής υφασμάτων, γαζωτικές, κοπτοράπτες, καλόγηροι και πολλές άλλες διευκολύνσεις για να ξεκινήσει ένας σχεδιαστής από το σχέδιο και να καταλήξει σε παραγωγή συλλογής.
Οποιο μοντέλο λειτουργίας και αν επιλέξει μέσα από τις υπηρεσίες του ‘The Sustainable Floor’ είναι σίγουρο ότι θα λειτουργήσει την επιχείρησή του με πολύ μεγαλύτερη οικονομική και επιχειρηματική ασφάλεια από ότι μόνος του.
Εδώ και χρόνια, υπάρχει μέσω της Σχολής Mόδας AthensFashionClub, ένα ολόκληρο δίκτυο συνεργατών για να ανταποκριθεί στις ανάγκες του νέου δημιουργού, όπως μοδίστρες, πατρονίστ, βιοτέχνες, προμηθευτές υλικών και υφασμάτων, εργοστάσια τυπωμάτων και βαφής, στυλίστες, φωτογράφοι, digital marketing agencies και πολλοί ακόμα συνεργάτες εξειδικευμένοι στη μόδα.
- Πως διακρίνετε ο χώρος ‘The Sustainable Floor’ ανάμεσα στους τόσους συνεργατικούς χώρους που ήδη υπάρχουν;
Ας μην μπερδεύουμε το ‘The Sustainable Floor’ με τους απλούς Co-Working Spaces που παρέχουν στέγαση και παροχές σε επιχειρήσεις.
Οι υπηρεσίες του ‘The Sustainable Floor’ δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για επαγγελματίες μόδας και μέσα από την συσσωρευμένη εμπειρία μας, τεχνογνωσία και κατάρτηση ετών στην βιομηχανία της μόδας. Δεν παρέχουμε ένα απλό ενοικιαστήριο χαμηλού κόστους αλλά μία ολόκληρη κουλτούρα επιχειρηματικής ανάπτυξης για να γίνουν αυτά τα fashion brands βιώσιμα και να μπορέσουν οι νέοι δημιουργοί να αναδείξουν το ταλέντο τους.
Μέσα στα 250 τμ του ‘The Sustainable Floor’, η δημιουργικότητα παντρεύεται με την εργατικότητα. Αναπτύσσονται συνεργατικές σχέσεις, γίνεται ανταλλαγή εμπειριών και τεχνογνωσίας, υπάρχει αλληλοϋποστήριξη, πραγματοποιούνται κοινά projects, αναζητούνται κοινοί προμηθευτές και συνεργάτες.
Bασικός συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε όλους τους φιλοξενούμενους του ‘The Sustainable Floor’ είναι τα εκπαιδευτικά workshops που θα πραγματοποιούνται κάθε μήνα και στα οποία θα δίνονται ομαδικά projects για την αλληλεπίδραση του community.
Το μοντέλο αυτό εκπαίδευσης είναι αντίθετο με την μοναχικότητα στην επιχειρηματικότητα και έχει αποδειχθεί μέσα από μελέτες ότι μακροπρόθεσμα ενισχύει την απόδοση του κάθε σχεδιαστή, την δημιουργικότητά του και το συναίσθημα του ‘ανήκω σε μία ιδιαίτερη οικογένεια’. Η παραγωγικότητά του εμπλουτίζεται από τις εμπειρίες των ΄συγκατοίκων του’, γίνεται πιο κοινωνικός, έρχεται αντιμέτωπος πιο συχνά με το γνωστό comfort zone και στο τέλος της ημέρα υπάρχει μία αίσθηση ανανέωσης και διαφορετικότητας!
Θέλετε κάτι τελευταίο;
Η μοναδικότητα λοιπόν του ‘The Sustainable Floor’ είναι η κοινότητα των ‘Unicorns’ που θα φιλοξενήσει! Ξεχωριστές προσωπικότητες, μοναδικοί δημιουργοί, παθιασμένοι startuppers, μελλοντικοί επιχειρηματίες μόδας!
- Βρισκόμαστε ακόμα σε εποχή όπου ο Covid-19 βάζει φρένο σε πολλές αποφάσεις μας και στην έναρξη νέων εμπορικών δραστηριότητων. Τι ευελιξία παρέχει το ‘The Sustainable Floor’ για τους νέους δημιουργούς μέσα στους περιορισμούς της πανδημίας;
Η πανδημία ξεκίνησε και μπορεί να έχει και μεγάλη συνέχεια. Τι πρέπει να κάνουν λοιπόν οι νέοι δημιουργοί? Να σταματήσουν να δημιουργούν, να σταματήσουν να σκέφτονται, να σταματήσουν να ονειρεύονται ή να πορευτούν με ένα πιο ευέλικτο σχήμα σε ότι αφορά τους στόχους τους;
Θεωρήσαμε επιβεβλημένη την δημιουργία του Online Store, μέσω του οποίου ο κάθε σχεδιαστής θα πουλά τις συλλογές και τα προϊόντα του εντός και εκτός Ελλάδος, με την δική του ταυτότητα και label. Επομένως υπάρχουν δύο κανάλια διανομής των προϊόντων για τους συμμετέχοντες, το φυσικό κατάστημα Pop Up Store και το Online Store.

Θα ήταν πολύ αναχρονιστικό να ξεκινούσαμε μία καινοτόμα μονάδα ανάπτυξης των νέων δημιουργών μόδας, με μοντέλα του παρελθόντος.
Η λειτουργία του Online Store αποτελεί τη ναυαρχίδα των υπηρεσιών του ‘The Sustainable Floor’ καθώς συμπληρώνει αποτελεσματικά την δυνατότητα προώθησης και πωλήσεων των προϊόντων σε Ελλάδα και εξωτερικό, ακόμα και μέσα στην πανδημία.
Με αυτόν τον τρόπο, ο νέος δημιουργός μπορεί να πουλήσει τα ενδύματα, υποδήματα, τσάντες, αξεσουάρ που δημιουργεί, τις συλλογές του, μέσα από πολλά κανάλια διανομής και να στοχεύσει σε περισσότερες και πιο εύρωστες αγορές. Ετσι λοιπόν, όλοι οι δημιουργοί μόδας μπορούν να πωλούν τα προϊόντα τους Offline και Online ταυτόχρονα, είτε μέσω του ‘Pop-Up Store’ είτε μέσω του ‘Online Store’, ο καθένας με το δικό του label.
- Πως λειτουργεί το ‘Pop-Up Store’ για τους συμμετέχοντες του ‘The Sustainable Floor’;
Η Βιομηχανία της Μόδας στο εξωτερικό χρησιμοποιεί ολοένα αυξανόμενα το μοντέλο λειτουργίας του ‘Pop Up Store’, καθώς καθιστά την λιανική πώληση πιο άμεση, ευέλικτη και σύμφωνα με τις ανάγκες του νέου επιχειρηματία, γεγονός που σημαίνει εκκίνηση της επιχείρησης με χαμηλά κόστη και δοκιμαστικά μέχρι να γίνει επικερδής με σταθερότητα.
Ο νέος Επιχειρηματίας μπορεί να μισθώσει τον χώρο που θέλει, στα τετραγωνικά που θέλει, για το χρονικό διάστημα που θέλει, στο budget που θέλει! Τι καλύτερο από αυτό;
- Πως λειτουργεί ο συνεργατικός χώρος πολλών δημιουργών στο Co-Working Space;
Το συνεργατικό Ατελιέ για τον δειγματισμό ενδυμάτων, υποδημάτων, αξεσουάρ μέσα στο Designer’s Co-Working Space, ακολουθεί την ίδια λογική του χαμηλού κόστους έναρξης επιχείρησης για ένα νέο δημιουργό. Σε αυτόν τον χώρο θα μπορεί να δειγματίσει τα προϊόντα του, να τα σχεδιάσει, να τα κατασκευάσει, να δημιουργήσει network συνεργατών με την κοινότητα του ‘The Sustainable Floor’ και να μοιραστεί μαζί τους τις ίδιες ανησυχίες ως νεοφυής επιχείρηση.
Παράλληλα, αν το επιθυμεί υπάρχει ένα πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει υπηρεσίες Virtual Office, γραμματείας, marketing, visual merchandising, υπηρεσίες styling, δυνατότητα στουντιακής φωτογράφησης συλλογής μέσα στον χώρο, τεχνική υποστήριξη, εξοπλισμό, εκπαίδευση, δικτύωση και σύνδεση με Showroom του εξωτερικού.
Φέτος, εφαρμόζοντας πιστά τα μέτρα ασφαλείας που αφορούν τον Covid-19, θα φιλοξενήσουμε μέσα σε ένα χώρο 250 τμ μέχρι 15 νέους δημιουργούς και θα τηρηθεί αυστηρά λίστα προτεραιότητας με βάση το πρώτο ραντεβού που θα γίνει στον χώρο μας και ένα score βαθμολογίας που αντικατοπρίζει την ετοιμότητα του νέου σχεδιαστή για επιχειρηματική δραστηριότητα.
Τα πρώτα ραντεβού στον χώρο ξεκινούν από την 1 Οκτωβρίου και οι συμμετοχές θα κλείσουν στις 30 Νοεμβρίου.
Hδη από τώρα έχουμε δηλωμένες συμμετοχές από τους σπουδαστές και αποφοίτους της σχολής μας, όμως ανοίγουμε την αγκαλιά μας σε όλους όσους έχουν φιλόδοξα πλάνα για τη μόδα και θέλουν να μοιραστούν μαζί μας το όραμά τους και τους στόχους τους.
- Πότε ακριβώς ξεκινά η λειτουργία του ‘The Sustainable Floor’ και με τι κόστη;
Αν δεν υπάρξει κάποιο περιοριστικό μέτρο που αφορά την πανδημία, θα ξεκινήσουμε ιδανικά γύρω στις 15 Δεκεμβρίου ώστε να συμπέσει το εορταστικό κλίμα των Χριστουγέννων με τις δράσεις που ετοιμάζουμε. Διαφορετικά, η έναρξη θα γίνει με το νέο έτος 2021.
Το κόστος συμμετοχής όπως είπαμε είναι χαμηλό και ξεκινά από τα 150 ευρώ/μήνα για την χρήση του συνεργατικού χώρου Co-Working Space που θα φιλοξενήσει τις ανάγκες ενός σχεδιαστή για ραφή και δειγματισμό των συλλογών του. Οι υπηρεσίες που προσφέρει ο χώρος είναι πολλές περισσότερες όπως αναλύσαμε προηγουμένως και στο πρώτο ραντεβού γίνεται μία διάγνωση των αναγκών του νέου δημιουργού.
Η διαδικασία συμμετοχής είναι η εξής: Συμπληρώνει το ειδικό ερωτηματολόγιο και απαντά στα ερωτήματα σχετικά με τους στόχους του μέσα στο επόμενο εξάμηνο. Αυτό το σημείο είναι πολύ κομβικό, γιατί η επιλογή των επιπλέον υπηρεσιών όπως για παράδειγμα συμμετοχή σε ειδικά workshops ή consulting σε θέματα επιλογής υφασμάτων για τις συλλογές του, θα καθορίσει το end point της παραμονής του στον ‘The Sustainable Floor’ και την εξέλιξή του.
Στόχος μας είναι η ανάπτυξη των νέων δημιουργών, ώστε κάποια στιγμή να αποχωρήσουν από τον ‘The Sustainable Floor’ βελτιωμένοι και όχι να ‘λιμνάζουν’ δίπλα μας για πάντα.
Οι πρώτοι 15 σχεδιαστές που θα πληρούν τις προϋποθέσεις ετοιμότητας για επιχειρηματική δραστηριότητα, θα ενταχθούν στον χώρο για τους πρώτους 6 μήνες.
- Ποια θα είναι η εξέλιξη του ‘The Sustainable Floor’ στην Αθήνα και πως μπορούν να ωφεληθούν οι νέοι δημιουργοί της Κρήτης, που από όσο γνωρίζουμε τους υποστηρίζετε με ειδικά προνόμια λόγω της καταγωγής σας;
Το roadmap για τη επιτυχημένη δράση του ‘Τhe Sustainable Floor’ είναι σε συνάρτηση με τους σχεδιαστές μόδας που θα φιλοξενήσει στην δομή του καθώς και με την περίοδο κρίσης την οποία διανύουμε.
Οι πρώτοι 15 νέοι σχεδιαστές-δημιουργοί που θα φιλοξενηθούν στην δομή της Αθήνας, θα επιλεγούν με αυστηρά κριτήρια ως προς την δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα καλό πελατολόγιο και πωλήσεις για τους πρώτους 6 μήνες. Φυσικά, θα βρισκόμαστε συνέχεια δίπλα τους για να υποστηρίξουμε το Business Model Canvas που θα συζητήσουμε στην αρχή της συνεργασίας μας.
Μία ακόμη ιδέα που εξετάζουμε είναι η δημιουργία ενός ετήσιου fashion show από τους συμμετέχοντες του ‘The Sustainable Floor’. Αυτό όμως θέλουμε να το δούμε σε συνάρτηση με τους περιορισμούς λόγω Covid-19 και σε σχέση με τον τρόπο που θα πραγματοποιούνται από εδώ και στο εξής οι εβδομάδες μόδας.
Το επόμενο βήμα εκτός Αθηνών θα γίνει με ένα 2ο ‘The Sustainable Floor’ στο Ηράκλειο Κρήτης, από το οποίο κατάγομαι και έχουμε επίσης πολλούς σπουδαστές μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας E-Learning. Λόγω της καταγωγής μου από την Κρήτη, υποστηρίζω προσωπικά την ανάπτυξη των νέων δημιουργών και μέσω της σχολής AthensFashionClub και της θερμοκοιτίδας The Fashion Gate με ειδικές παροχές στα δίδακτρα και προσωπική συμβουλευτική στο αντικείμενο της εμπορικότητας μίας συλλογής.
Επίσης, εδώ και 5 χρόνια, ως σχεδιάστρια αναπτύσσω την επιχειρηματικότητα και την συνεργασία με τις τοπικές υφάντριες ώστε να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο, Κρητικό, Ελληνικό, οικολογικό και εξαγώγιμο ένδυμα με έμπνευση από την παράδοση της Κρήτης.
Από την άλλη, υπάρχει από την πλευρά μας ένα όραμα για επέκταση και δημιουργία δικτύου στο εξωτερικό, το οποίο έχει ήδη επικοινωνηθεί με φορείς που επενδύουν στην Νεοφυή Επιχειρηματικότητα και οι οποίοι εξέφρασαν την άποψη ότι οι δυνατότητες ανάπτυξής του αγγίζουν την παγκόσμια κλίμακα.
- Θέλετε να απευθύνετε κάτι τελευταίο στους νέους σχεδιαστές μόδας-επιχειρηματίες;
Να μην φοβάστε να τολμάτε και να μην φοβάστε την αποτυχία. Τα λάθη μας μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι δάσκαλοί μας. Ολοι οι μεγάλοι εφευρέτες πέρασαν από εκεί. Είναι όλα μέρος του παιγνιδιού. Το ένδυμα δεν σταμάτησε ποτέ να αποτελεί είδος βασικής ανάγκης αλλά και πολυτέλειας ταυτόχρονα.
Να φοβάστε όμως την στασιμότητα.
Στο ‘The Sustainable Floor’ θα χαρούμε να δούμε μαζί την επιχειρηματικότητα στη μόδα στην σωστή της διάσταση και να δώσουμε την δυνατότητα σε όλους τους παθιασμένους νέους σχεδιαστές μόδας να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους μαζί μας!
O χώρος ‘Τhe Sustainable Floor’ θα λειτουργήσει από τις 15 Δεκεμβρίου 2020, στο κέντρο της Αθήνας, Τζώρτζ 10, 1ος όροφος, Πλατεία Κάνιγγος.
Εκδηλώσεις
Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου
Το μεγάλο ραντεβού της μελισσοκομίας
Το μεγάλο γιορτινό ραντεβού του κόσμου της μελισσοκομίας, το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας, διοργανώνεται στις 5, 6 και 7 Δεκεμβρίου, στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.
Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και περιμένει να υποδεχτεί και φέτος χιλιάδες καταναλωτές αλλά και τους φίλους μελισσοκόμους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ.
Δίνει τη δυνατότητα στους μικρούς μελισσοκόμους να διαθέσουν την παραγωγή τους απευθείας στον καταναλωτή.
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Αποτελεί τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και έναν άριστο τρόπο για την προβολή του Ελληνικού Μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας όσο και στο καταναλωτικό κοινό, που κατακλύζουν κάθε χρόνο τους χώρους του.
Επιπλέον, αποτελεί τον τόπο για τη σύναψη εμπορικών και επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ των παραγωγών και των επιχειρήσεων παραγωγής και διακίνησης μελισσοκομικών προϊόντων.
Στόχος του Φεστιβάλ είναι η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης.
Στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ πραγματοποιείται η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού».
Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί το «16ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας» με τη συνεργασία των φορέων και επιστημόνων του κλάδου, καθώς και ο «5ος Διαγωνισμός Μελιού», που έχει ως στόχο την ανάδειξη του καλύτερου μελιού και τη γνωριμία του καταναλωτικού και εμπορικού κοινού με τον πλούτο και την ποιότητα των ελληνικών μελιών.
Στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες και θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου. Στον τομέα αυτό θα παρουσιαστούν μηχανήματα και μελισσοκομικός εξοπλισμός, κυψέλες, μελισσοεφόδια, μελισσοκομικές ζυγαριές, προϊόντα καταπολέμησης ασθενειών μελισσών, εξοπλισμός μελισσοκόμου και πολλά άλλα.
Το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, όπου θα διεξαχθεί το Φεστιβάλ είναι ένα σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο μέσα στον εμπορικό άξονα της Αθήνας, εκατό μέτρα από το σταθμό του Μετρό Ανθούπολης. Περιλαμβάνει εκθεσιακό χώρο 6.600 τετραγωνικών μέτρων και άνετο parking.
Εκδηλώσεις
Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.
Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.
Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.
Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.
Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.
Σχετικά με την Coffee Island
Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.
Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr
Μόδα
Η ψυχολογία των χρωμάτων | Ανακαλύψτε τα κατάλληλα χρώματα για κάθε περίσταση και κερδίστε εντυπώσεις!
Γνωρίζετε ότι τα χρώματα που φοράτε επιδρούν στην ψυχολογία αλλά και την φυσιολογία τόσο την δική σας όσο και των άλλων;
Κάποια χρώματα είναι τόσο αποτελεσματικά που θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε Χρωματικές Βιταμίνες!
Φορέστε τα κατάλληλα χρώματα και αποσπάστε την καλύτερη αντίδραση των άλλων.
Βασικές Χρωματικές Βιταμίνες:
ΑΣΠΡΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Καθαριότητα, Ωριμότητα, Φρεσκάδα, Φουτουρισμός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Νοσοκομειακός, Άχρωμος, Ψυχρός, Ουδέτερος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Στην παραδοσιακή ιατρική για να προβάλλουμε άμεμπτη καθαριότητα και υγιεινή
Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε έντονη αντίθεση
Να προβάλλουμε περισσότερη εξουσία
Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα προοδευτικό image
Σε μία νύφη
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Όταν έχουμε μικρό χρόνο να αφιερώσουμε για τον εαυτό μας δείχνει το παραμικρό ψεγάδι
Σε σκονισμένες και βρώμικες περιοχές
ΜΑΥΡΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Μυστηριώδες, Δυνατό, Ραφινάτο, Επίσημο
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Χωρίς ζωή, Ακατάδεκτος, Πένθιμος, Καθόλου φιλικός, Γενική απορρόφηση ζωής και απουσία χρώματος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Ένδειξη σεβασμού σε κατάσταση πένθους
Σε τολμηρές εμφανίσεις με έντονους συνδυασμούς με τα άλλα χρώματα
Όταν θέλουμε να κρατήσουμε τους άλλους σε απόσταση
Σε ένα επίσημο γεύμα ή μία δεξίωση
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Όταν δεν είναι στην εποχή σας, σας χλομιάζει και χάνεται η έκφραση από τα μάτια σας
Στον επαγγελματικό χώρο
Όταν εργάζεστε με παιδιά
Όταν συναναστρέφεστε ηλικιωμένους
Σε ένα γάμο
Στην τηλεόραση
Αν δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στον εαυτό σας
ΜΠΛΕ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Ειρήνη, Εμπιστοσύνη, Τάξη, Σταθερότητα, Το περισσότερο επαγγελματικό χρώμα
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Συντηρητικός, Αναμενόμενος, Τυπικός
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Στον επαγγελματικό χώρο
Στις στολές, αστυνομία, αεροπορία
Οι μέτριοι τόνοι του μπλε εκπέμπουν δύναμη και σιγουριά
Στην τηλεόραση είναι το πιο φιλικό χρώμα
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Στη διαφήμιση
Μπλε + Δημιουργικότητα δεν είναι συνώνυμα
Όταν δε θέλουμε να προβάλλουμε μία πολύ συντηρητική εικόνα
ΠΡΑΣΙΝΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Αυτοδύναμος, Ανθεκτικός, Επίμονος, Καλλιεργημένος, Με καλή ανατροφή, Αξιόπιστος
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Βαρετός, Πείσμων, Κινδυνόφοβος, Προβλέψιμος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Όταν είστε πολύ στρεσαρισμένοι, κουρασμένοι το πράσινο σας τονώνει
Μετά από εκθαμβωτικές μέρες σας φέρνει πίσω στη γη δημιουργώντας περισσότερη ισορροπία
Οι σκούροι τόνοι, όπως το πράσινο του δάσους, της ελιάς και του έλατου είναι αξιόπιστες αλλαγές από το μπλε – navy στο χώρο εργασίας
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Σε πολιτική συγκέντρωση ακόμα και οικολογική γιατί φαίνεται ότι οι ιδέες σας είναι ξεπερασμένες
Όταν διαφοροποιείτε τις θέσεις σας μπροστά σε ένα σύνολο
Σε υψηλού επιπέδου επαγγελματικές συναντήσεις ακόμα και με έναν τολμηρό καπιταλιστή δε θα πείσετε ότι θα τους οδηγήσετε σε επιτυχία
ΚΑΦΕ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Γήινος, Οικείος, Κοινωνικός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Βαρετός, Αναμενόμενος, Μη εκλεπτυσμένος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Όταν θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των άλλων
Όταν θέλετε οι άλλοι να είναι πιο ανοικτοί μαζί σας
Είναι το λιγότερο απειλητικό χρώμα και θεωρείται σαν μία ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ
Διαφορετική εναλλαγή από το γκρι
Στο δικαστήριο δημιουργεί την εντύπωση της ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Διευθυντής επιχείρησης γιατί δείχνει ότι δε σας αρέσει να παίρνετε ρίσκα
Στο χρηματιστήριο
Όταν συναντάτε φίλους με προσωπικά προβλήματα
Σαν καθιερωμένος/η σύζυγος θα εξαφανιστείτε στο δάσος
ΓΚΡΙ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Σεβαστός κοινωνικά, Ουδέτερος, Εξισορροπημένος
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Αναμενόμενος, Άστατος, Ευμετάβλητος, Απατηλός
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Στο επαγγελματικό περιβάλλον είναι το πιο σίγουρο χρώμα για ταγιέρ και κοστούμια
Δίνει λιγότερη εξουσία από ότι το μπλε-navy
Είναι γοητευτικά για μία επαγγελματική εμφάνιση και ιδιαίτερα όταν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να σας θυμούνται
Για επαγγελματικό ντύσιμο με έντονες αντιθέσεις προβάλλει νεωτερισμό
Σε μία συνέντευξη Όταν έχετε το ρόλο του διαιτητή
Όταν θέλετε να είστε αμερόληπτοι
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Όταν θέλετε να διακριθείτε
Όταν θέλετε να κάνετε πρόταση γάμου
Σε δημιουργικούς τομείς εργασίας.
Εάν δουλεύετε με παιδιά
Εάν θέλετε να δράσετε ως καταλύτης και να κάνετε τα πράγματα να συμβούν.
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Το χρώμα της ομορφιάς, Της δύναμης, Της γενναιότητας, Της υγείας, Του πλούτου
Του έρωτα, Της επικοινωνίας, Αυτοκρατορικό, Αυτοπεποίθησης
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Επιθετικότητα, Επιβολή, Τυραννικό, Απειλητικό, Le mystere de la vie, Απαγορευμένη περιοχή, Παγανιστικό
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Όταν προβάλλετε σιγουριά
Υποστήριξη των απόψεων σας
Γίνεστε συναρπαστικοί
Όταν είστε κουρασμένοι και θέλετε περισσότερη ενέργεια
Όταν θέλετε να σας θυμούνται
Όταν θέλετε να κερδίσετε το ενδιαφέρον του άλλου φύλου
Όταν προβάλλετε εξουσία χωρίς να
φοβίσετε τους άλλους
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ: Όταν δε θέλετε να δείξετε επιθετικότητα και αυταρχικότητα
Όταν είστε πάρα πολύ κουρασμένοι
Στην 1η συνάντηση με τα πεθερικά σας
Στο δικαστήριο
Όταν δίνετε μία επαγγελματική συνέντευξη δείχνει ότι δεν είστε συνεργάσιμος
Στην τηλεόραση
ΚΙΤΡΙΝΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Χαρούμενος, Ζωηρός, Ελπιδοφόρος, Διεγερτικός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Παρορμητικός, Βαρετός, Ανεμοστρόβιλος, Άστατος, Ευμετάβλητος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Για να δείξετε και να γίνετε πιο χαρούμενοι
Όταν έχετε χαρούμενη διάθεση
Όταν εργάζεστε με παιδιά είναι το καλύτερο χρώμα
Στα γενέθλια σας
Εάν θέλετε να αναγνωριστείτε μέσα στο πλήθος
Σαν φωσφορίζον χρώμα μέσα στο σκοτάδι
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Σε έναν χωρισμό
Όταν συμβουλεύετε κάποιον και ειδικά τα παιδιά σας δε θα σας πάρουν στα σοβαρά
Σε ένα επαγγελματικό γεύμα
Εάν ζείτε σε ένα ηλιόλουστο περιβάλλον όλα τα κίτρινα ηλεκτρίζονται
ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Ζωντανός, Ενθουσιώδης, Κοινωνικός, Διασκεδαστικός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Επιπόλαιος, Ιδιότροπος, Μη αναμενόμενος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Εάν θέλετε να είστε εμφανείς στο σκοτάδι και είστε πάνω σε ποδήλατο ή κάνετε joking
Εάν θέλετε να φορέσετε ένα χρώμα που θα σας τονώσει
Όταν έχετε ένα αδιάφορο επάγγελμα
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Σε επαγγελματικές συναντήσεις είναι το λιγότερο επαγγελματικό χρώμα
Όταν κάνετε δίαιτα – προσέξτε τα… fast food
Όταν θέλετε να είστε ιδιαίτερα κομψοί
-
ΥγείαΠώς να ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα άσκησης
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
ΓαστρονομίαΤο μέλλον του fine dining: Τα trends & οι εμπειρίες που αξίζει να δοκιμάσεις
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού

