Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Έρευνα της ICAP «Το Σύγχρονο Γυναικείο Μάνατζμεντ»

6η εσπερίδα «High Heels on High Hills«

Συζητήθηκαν καυτά ζητήματα του σύγχρονου Γυναικείου Μάνατζμεντ,

και παρουσιάστηκε έρευνα της ICAP για την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα.

 

Στον εναρκτήριο Χαιρετισμό της εκδήλωσης, η Κατερίνα Παπακώστα, Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, αναγνώρισε τις Γυναίκες ως πολύτιμους πόρους της Εθνικής οικονομίας, τους οποίους η Πολιτεία δεν έχει την πολυτέλεια να αφήσει στο περιθώριο. Σημείωσε δε, ότι προκειμένου οι σύγχρονες Γυναίκες Μάνατζερ, να βρουν τον μίτο της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας, θα πρέπει η Χώρα να αποκτήσει μια Εθνική στρατηγική για την οικογένεια. Κλείνοντας, αναφέρθηκε στην ανάγκη εναρμόνισης  της καριέρας με την οικογένεια, ως μια ουσιαστική διεκδίκηση  της ισότητας και της συμμετοχής για τις επόμενες γενιές Ελληνίδων.

Τη σκυτάλη πήρε ο Νικήτας Κωνσταντέλλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΙCAP, ο οποίος αφού χαιρέτισε και ευχαρίστησε τις συμμετέχουσες, δήλωσε: «Πιστεύω ότι οι Εταιρείες  δεν έχουν αξιοποιήσει επαρκώς το Γυναικείο κεφαλαίο, κυρίως γιατί υπάρχουν προκαταλήψεις και στερεότυπα πρωτίστως από τους Άνδρες αλλά  και από τις Γυναίκες, που δεν βοηθούν να κλείσει η ψαλίδα των ανισοτήτων. Χρειάζεται λοιπόν πολύ δουλειά από τις επιχειρήσεις που πρέπει να έχουν συγκεκριμένα πλάνα με μετρήσιμους στόχους. Ενδεικτικά, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία στην Ελλάδα, η απασχόληση στους Άνδρες είναι κατά 7 μονάδες μεγαλύτερη από τις Γυναίκες, οι Άνδρες εκπροσωπούνται με τριπλάσιο ποσοστό στις Ανώτατες Διευθυντικές και Διοικητικές βαθμίδες και αμείβονται κατά 18% περισσότερο από τις συναδέλφους τους. Είναι χαρά μας, που στην ICAP εφαρμόζουμε ειδική Πολιτική,για την στήριξη του Γυναικείου κεφαλαίου, με μετρήσιμα αποτελέσματα τα οποία βελτιώνονται συνεχώς».

Η Α.Ε. Πρέσβης της Σουηδίας στην Ελλάδα, Charlotte Sammelin, στην ομιλία της, υποστήριξε ότι η ισότητα των φύλων δεν αποτελεί απλό ή μονοδιάστατο στόχο, αλλά ζήτημα δικαιοσύνης και δημοκρατίας κρίσιμο μεν, για την επίλυση των προκλήσεων της κοινωνίας, προϋπόθεση δε, για τη βιώσιμη ανάπτυξη της. Μάλιστα τόνισε την σημασία εφαρμογής τόσο ενός κρατικού προϋπολογισμού αλλά και μεταρρυθμίσεων κοινωνικής πρόνοιας που ν΄ ανταποκρίνονται στους στόχους της Πολιτείας. Μιλώντας για την Ισότητα των Φύλων στην Ελλάδα σε σχέση με την Σουηδία, σχολίασε ότι η διαφορά μεταξύ των χωρών δεν σχετίζεται με τη νοοτροπία και επεσήμανε ότι οι πολιτικές για την ισότητα των Φύλων θα πρέπει να αναγνωριστούν και να υλοποιηθούν ως συνειδητή απόφαση των Πολιτικών, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι ανισότητες.

Ακολούθως, ο Γιώργος Πατούλης, Δήμαρχος Αμαρουσίου και Πρόεδρος  της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), αναφέρθηκε στη συμβολή και στην αξία της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Οικονομία. Παράλληλα τόνισε τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν από την Πολιτεία αλλά και την Τοπική Αυτοδιοίκηση στη δημιουργία ενός ευνοϊκότερου περιβάλλοντος για το γυναικείο επιχειρείν και απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση προς όλους τους φορείς επιχειρηματικότητας και όσους δραστηριοποιούνται γύρω από αυτήν, να υποστηρίξουν τον δημόσιο διάλογο και να τοποθετηθούν με συγκεκριμένες λύσεις – προτάσεις.

Η Σταματίνα Παντελαίου, Director Οικονομικών και Κλαδικών Μελετών της ICAP Group, παρουσίασε και ανέλυσε τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας της ICAP για την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα. Σύμφωνα με αυτά, στο 24,2% ανήλθε η συμμετοχή των εταιρειών που διοικούνται από γυναίκες το 2016, επί συνόλου του Εταιρικού τομέα, σαφώς αυξημένη συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια, γεγονός το οποίο καταδεικνύει την σταδιακή ενδυνάμωση της τάσης διείσδυσης των γυναικών στις ανώτερες βαθμίδες της ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής.

Οι Γυναίκες Ανώτατα Στελέχη διακρίνονται για την αποτελεσματική διοίκησή τους, καθώς και για την καλύτερη διαχείριση του κόστους των εταιρειών που διοικούν, αφού οι εταιρείες τους εμφανίζουν αρκετά καλύτερες οικονομικές επιδόσεις σε όλους σχεδόν τους δείκτες κερδοφορίας και αποδοτικότητας σε σύγκριση με το σύνολο των επιχειρήσεων.

Αναζοωγονητική έκπληξη της εκδήλωσης, αποτέλεσε το ευχάριστο, γεμάτο ενέργεια, διάλειμμα που επιφύλαξε στις συμμετέχουσες η ICAP, σε συνεργασία των «Holmes Place» όπου εξειδικευμένη performer-γυμνάστρια της γνωστής αλυσίδας health clubs, ξεσήκωσε το κοινό με ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα ασκήσεων, για ευεξία και τόνωση.

Σημαντικά τα μηνύματα που εξάχθηκαν στη Συζήτηση Panel Ανωτάτων Στελεχών με θέμα: «Ξετυλίγοντας το Μίτο του Σύγχρονου Γυναικείου Management» υπό το συντονισμό του Νικήτα Κωνσταντέλλου.

Η Νίκη Κουτσιανά, Founder of APIVITA & Chairman of SYMBEEOSIS, δήλωσε ότι οι Γυναίκες με όραμα και όνειρο, προκειμένου να ηγηθούν και να επιτύχουν πρέπει να έχουν τη σύμπραξη των ανδρών και τη συμβίωση, να βγουν από το comfort zone τους και με ηθική να ενσκήψουν στις ευκαιρίες.

Η Κατερίνα Souha Mousbeh, Διευθύνουσα Σύμβουλος, MIDEAST Travel Worldwide υποστήριξε ότι οι Γυναίκες, ιδιαίτερα οι ξένες που θέλουν να διαπρέψουν στην Ελλάδα,  πρέπει να καταβάλουν πολύ μεγάλη προσπάθεια για να τις δεχθούν / αναγνωρίσουν οι Άνδρες, ως ισότιμες στον επιχειρείν. Τόνισε δε, μέσα από το προσωπικό της παράδειγμα επιχειρηματικής εξέλιξης, ότι η ενοχή δεν πρέπει να υπάρχει στις Γυναίκες διότι μπορούν να βρουν την ισορροπία τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική / οικογενειακή ζωή λειτουργώντας με σεβασμό και πίστη στον πελάτη και την οικογένεια.

Η Αποστολίνα Τσαλταμπάση, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος (Σ.Ε.Γ.Ε.), πληροφόρησε τον κοινό για τον ρόλο και τα προγράμματα του Σ.Ε.Γ.Ε. και του Μεσογειακού Δικτύου Επιχειρηματιών Γυναικών (με τον ρόλο της ως Αντιπροεδρος). Σημείωσε δε, ότι οι αυτοδημιούργητες Γυναίκες επιχειρηματίες πιέζονται συναισθηματικά και αντιμετωπίζουν σημαντικούς κοινωνικούς φραγμούς, οι οποίοι καθιστούν δύσκολη τη διείσδυση  τους σε ανδροκρατούμενα επαγγέλματα. Με στόχο την ανάπτυξή της Γυναίκας, σε θέσεις καίριες γύρω από το business, δήλωσε ότι ο Σ.Ε.Γ.Ε. συμβάλει στην ηθική και συναισθηματική τους  υποστήριξη μέσω προγραμμάτων Coaching & Mentoring τα οποία ενισχύουν την ανάληψη επιχειρηματικού ρίσκου.

Οι συμμετέχοντες στο workshop της εκδήλωσης ‘The Professional Tree of Life” με την υποστήριξη των έμπειρων  Coaches της Διεύθυνσης Human Capital Consulting της ICAP είχαν την μοναδική ευκαιρία να καταγράψουν τα κομβικά σημεία της επαγγελματικής τους πορείας, να αναγνωρίσουν τις δυνατότητές τους και να τολμήσουν να ονειρευτούν. Μέσα από τη βιωματική αυτή διαδικασία που διεξήγαγαν οι κ.κ. Μαρία Κοκκίνου, Γαλήνη Ηλιοπούλου και Εύη Κουτσούγερα,  πέτυχαν να μοιραστούν αξίες, εμπειρίες, επιθυμίες και στόχους και να εμπνεύσουν  ο ένας τον άλλον με αντικείμενο την  προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη.

Πλούσια ήταν και η Κλήρωση Δώρων, που μοίρασε Υπηρεσίες και Προϊόντα αξίας άνω των 1.500 ευρώ.

Η εσπερίδα “High Heels on High Hills” της ICAP Group, πραγματοποιήθηκε για 6η συνεχή χρονιά με τη συμμετοχή 200 Επιχειρηματιών και Ανωτάτων Στελεχών και παρουσιάστρια-συντονίστρια την Reputation Management and Communications Specialist κα. Κατερίνα Γκαγκάκη.

Ολοκληρώθηκε με το Veranda Networking Cocktail στην Προεδρική Σουίτα του ξενοδοχείου, με θέα στην Ακρόπολη.

Συζητήθηκαν καυτά ζητήματα του σύγχρονου Γυναικείου Μάνατζμεντ,

και παρουσιάστηκε έρευνα της ICAP για την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα.

Στον εναρκτήριο Χαιρετισμό της εκδήλωσης, η Κατερίνα Παπακώστα, Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, αναγνώρισε τις Γυναίκες ως πολύτιμους πόρους της Εθνικής οικονομίας, τους οποίους η Πολιτεία δεν έχει την πολυτέλεια να αφήσει στο περιθώριο. Σημείωσε δε, ότι προκειμένου οι σύγχρονες Γυναίκες Μάνατζερ, να βρουν τον μίτο της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας, θα πρέπει η Χώρα να αποκτήσει μια Εθνική στρατηγική για την οικογένεια. Κλείνοντας, αναφέρθηκε στην ανάγκη εναρμόνισης  της καριέρας με την οικογένεια, ως μια ουσιαστική διεκδίκηση  της ισότητας και της συμμετοχής για τις επόμενες γενιές Ελληνίδων.

Τη σκυτάλη πήρε ο Νικήτας Κωνσταντέλλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΙCAP, ο οποίος αφού χαιρέτισε και ευχαρίστησε τις συμμετέχουσες, δήλωσε: «Πιστεύω ότι οι Εταιρείες  δεν έχουν αξιοποιήσει επαρκώς το Γυναικείο κεφαλαίο, κυρίως γιατί υπάρχουν προκαταλήψεις και στερεότυπα πρωτίστως από τους Άνδρες αλλά  και από τις Γυναίκες, που δεν βοηθούν να κλείσει η ψαλίδα των ανισοτήτων. Χρειάζεται λοιπόν πολύ δουλειά από τις επιχειρήσεις που πρέπει να έχουν συγκεκριμένα πλάνα με μετρήσιμους στόχους. Ενδεικτικά, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία στην Ελλάδα, η απασχόληση στους Άνδρες είναι κατά 7 μονάδες μεγαλύτερη από τις Γυναίκες, οι Άνδρες εκπροσωπούνται με τριπλάσιο ποσοστό στις Ανώτατες Διευθυντικές και Διοικητικές βαθμίδες και αμείβονται κατά 18% περισσότερο από τις συναδέλφους τους. Είναι χαρά μας, που στην ICAP εφαρμόζουμε ειδική Πολιτική,για την στήριξη του Γυναικείου κεφαλαίου, με μετρήσιμα αποτελέσματα τα οποία βελτιώνονται συνεχώς».

Η Α.Ε. Πρέσβης της Σουηδίας στην Ελλάδα, Charlotte Sammelin, στην ομιλία της, υποστήριξε ότι η ισότητα των φύλων δεν αποτελεί απλό ή μονοδιάστατο στόχο, αλλά ζήτημα δικαιοσύνης και δημοκρατίας κρίσιμο μεν, για την επίλυση των προκλήσεων της κοινωνίας, προϋπόθεση δε, για τη βιώσιμη ανάπτυξη της. Μάλιστα τόνισε την σημασία εφαρμογής τόσο ενός κρατικού προϋπολογισμού αλλά και μεταρρυθμίσεων κοινωνικής πρόνοιας που ν΄ ανταποκρίνονται στους στόχους της Πολιτείας. Μιλώντας για την Ισότητα των Φύλων στην Ελλάδα σε σχέση με την Σουηδία, σχολίασε ότι η διαφορά μεταξύ των χωρών δεν σχετίζεται με τη νοοτροπία και επεσήμανε ότι οι πολιτικές για την ισότητα των Φύλων θα πρέπει να αναγνωριστούν και να υλοποιηθούν ως συνειδητή απόφαση των Πολιτικών, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι ανισότητες.

Ακολούθως, ο Γιώργος Πατούλης, Δήμαρχος Αμαρουσίου και Πρόεδρος  της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), αναφέρθηκε στη συμβολή και στην αξία της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Οικονομία. Παράλληλα τόνισε τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν από την Πολιτεία αλλά και την Τοπική Αυτοδιοίκηση στη δημιουργία ενός ευνοϊκότερου περιβάλλοντος για το γυναικείο επιχειρείν και απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση προς όλους τους φορείς επιχειρηματικότητας και όσους δραστηριοποιούνται γύρω από αυτήν, να υποστηρίξουν τον δημόσιο διάλογο και να τοποθετηθούν με συγκεκριμένες λύσεις – προτάσεις.

Η Σταματίνα Παντελαίου, Director Οικονομικών και Κλαδικών Μελετών της ICAP Group, παρουσίασε και ανέλυσε τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας της ICAP για την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα. Σύμφωνα με αυτά, στο 24,2% ανήλθε η συμμετοχή των εταιρειών που διοικούνται από γυναίκες το 2016, επί συνόλου του Εταιρικού τομέα, σαφώς αυξημένη συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια, γεγονός το οποίο καταδεικνύει την σταδιακή ενδυνάμωση της τάσης διείσδυσης των γυναικών στις ανώτερες βαθμίδες της ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής.

Οι Γυναίκες Ανώτατα Στελέχη διακρίνονται για την αποτελεσματική διοίκησή τους, καθώς και για την καλύτερη διαχείριση του κόστους των εταιρειών που διοικούν, αφού οι εταιρείες τους εμφανίζουν αρκετά καλύτερες οικονομικές επιδόσεις σε όλους σχεδόν τους δείκτες κερδοφορίας και αποδοτικότητας σε σύγκριση με το σύνολο των επιχειρήσεων.

Αναζοωγονητική έκπληξη της εκδήλωσης, αποτέλεσε το ευχάριστο, γεμάτο ενέργεια, διάλειμμα που επιφύλαξε στις συμμετέχουσες η ICAP, σε συνεργασία των «Holmes Place» όπου εξειδικευμένη performer-γυμνάστρια της γνωστής αλυσίδας health clubs, ξεσήκωσε το κοινό με ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα ασκήσεων, για ευεξία και τόνωση.

Σημαντικά τα μηνύματα που εξάχθηκαν στη Συζήτηση Panel Ανωτάτων Στελεχών με θέμα: «Ξετυλίγοντας το Μίτο του Σύγχρονου Γυναικείου Management» υπό το συντονισμό του Νικήτα Κωνσταντέλλου.

Η Νίκη Κουτσιανά, Founder of APIVITA & Chairman of SYMBEEOSIS, δήλωσε ότι οι Γυναίκες με όραμα και όνειρο, προκειμένου να ηγηθούν και να επιτύχουν πρέπει να έχουν τη σύμπραξη των ανδρών και τη συμβίωση, να βγουν από το comfort zone τους και με ηθική να ενσκήψουν στις ευκαιρίες.

Η Κατερίνα Souha Mousbeh, Διευθύνουσα Σύμβουλος, MIDEAST Travel Worldwide υποστήριξε ότι οι Γυναίκες, ιδιαίτερα οι ξένες που θέλουν να διαπρέψουν στην Ελλάδα,  πρέπει να καταβάλουν πολύ μεγάλη προσπάθεια για να τις δεχθούν / αναγνωρίσουν οι Άνδρες, ως ισότιμες στον επιχειρείν. Τόνισε δε, μέσα από το προσωπικό της παράδειγμα επιχειρηματικής εξέλιξης, ότι η ενοχή δεν πρέπει να υπάρχει στις Γυναίκες διότι μπορούν να βρουν την ισορροπία τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική / οικογενειακή ζωή λειτουργώντας με σεβασμό και πίστη στον πελάτη και την οικογένεια.

Η Αποστολίνα Τσαλταμπάση, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος (Σ.Ε.Γ.Ε.), πληροφόρησε τον κοινό για τον ρόλο και τα προγράμματα του Σ.Ε.Γ.Ε. και του Μεσογειακού Δικτύου Επιχειρηματιών Γυναικών (με τον ρόλο της ως Αντιπροεδρος). Σημείωσε δε, ότι οι αυτοδημιούργητες Γυναίκες επιχειρηματίες πιέζονται συναισθηματικά και αντιμετωπίζουν σημαντικούς κοινωνικούς φραγμούς, οι οποίοι καθιστούν δύσκολη τη διείσδυση  τους σε ανδροκρατούμενα επαγγέλματα. Με στόχο την ανάπτυξή της Γυναίκας, σε θέσεις καίριες γύρω από το business, δήλωσε ότι ο Σ.Ε.Γ.Ε. συμβάλει στην ηθική και συναισθηματική τους  υποστήριξη μέσω προγραμμάτων Coaching & Mentoring τα οποία ενισχύουν την ανάληψη επιχειρηματικού ρίσκου.

Οι συμμετέχοντες στο workshop της εκδήλωσης ‘The Professional Tree of Life” με την υποστήριξη των έμπειρων  Coaches της Διεύθυνσης Human Capital Consulting της ICAP είχαν την μοναδική ευκαιρία να καταγράψουν τα κομβικά σημεία της επαγγελματικής τους πορείας, να αναγνωρίσουν τις δυνατότητές τους και να τολμήσουν να ονειρευτούν. Μέσα από τη βιωματική αυτή διαδικασία που διεξήγαγαν οι κ.κ. Μαρία Κοκκίνου, Γαλήνη Ηλιοπούλου και Εύη Κουτσούγερα,  πέτυχαν να μοιραστούν αξίες, εμπειρίες, επιθυμίες και στόχους και να εμπνεύσουν  ο ένας τον άλλον με αντικείμενο την  προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη.

 

Πλούσια ήταν και η Κλήρωση Δώρων, που μοίρασε Υπηρεσίες και Προϊόντα αξίας άνω των 1.500 ευρώ.

Η εσπερίδα “High Heels on High Hills” της ICAP Group, πραγματοποιήθηκε για 6η συνεχή χρονιά με τη συμμετοχή 200 Επιχειρηματιών και Ανωτάτων Στελεχών και παρουσιάστρια-συντονίστρια την Reputation Management and Communications Specialist κα. Κατερίνα Γκαγκάκη.

Ολοκληρώθηκε με το Veranda Networking Cocktail στην Προεδρική Σουίτα του ξενοδοχείου, με θέα στην Ακρόπολη.

Επιχειρηματικότητα

Βράβευση 5 αστέρων

Η Affidea Θεσσαλονίκης βραβεύτηκε με 5 αστέρια για την ασφάλεια των ασθενών

Σημαντικότατη διάκριση για το διαγνωστικό κέντρο της Affidea στη Θεσσαλονίκη από την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Ακτινολογίας. Τιμήθηκε με 5 αστέρια επιβράβευσης – που είναι τα περισσότερα – για τη συμβολή της στην ασφάλεια των ασθενών ως προς τη δόση ακτινοβολίας και από πλευράς ακτινοπροστασίας, παραμένοντας για άλλα τρία χρόνια στη λίστα «EuroSafe Wall of Stars».

Πιο συγκεκριμένα, η Affidea Θεσσαλονίκης κατάφερε να ανανεώσει τα 5 αστέρια της για την υψηλή ποιότητα των ιατρικών υπηρεσιών της αλλά και για την ασφάλεια των ασθενών της, ενώ ταυτόχρονα κατατάσσεται στη λίστα ‘Wall of Stars’ μαζί με την «αφρόκρεμα» των καλύτερων νοσοκομείων της Ευρώπης.

To ‘EuroSafe Imaging Stars’ είναι μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ακτινολογικής Εταιρείας (European Society of Radiology), η οποία στοχεύει στη δημιουργία ενός δικτύου Ιατρικών Μονάδων Απεικόνισης υψηλής ποιότητας, με εφαρμογή αυστηρών μέτρων ακτινοπροστασίας.

Σχολιάζοντας τη διάκριση, ο Θεόδωρος Καρούτζος, Διευθύνων Σύμβουλος της Affidea Ελλάδος, δήλωσε: «Αυτή είναι μια σπουδαία διάκριση για το κέντρο μας και αποτελεί μια απόδειξη για τον τρόπο με τον οποίο η Affidea προσφέρει άριστη προστασία από την ακτινοβολία και την ασφάλεια των ασθενών. Η αποστολή μας στην Affidea είναι να κάνουμε την υγειονομική περίθαλψη καλύτερη, για όλους. Οι ασθενείς αποτελούν προτεραιότητα για εμάς και προσπαθούμε πάντοτε να παρέχουμε πιο ακριβείς διαγνώσεις, με τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας. Μέσω της κλίμακας του δικτύου μας, των ψηφιακών δυνατοτήτων μας, της τεχνολογίας αιχμής και της δέσμευσής μας για την κλινική αριστεία, η Affidea εξακολουθεί να αποτελεί τον προτιμώμενο φορέα παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην Ελλάδα».

Τα διαγνωστικά κέντρα της Affidea συμμετέχουν μέσω του ‘EuroSafe Imaging Stars’ σε προγράμματα ακτινοπροστασίας, ενημέρωσης και ασφάλειας των εξεταζόμενων όπως το «Is Your Imaging EuroSafe?» συνεισφέροντας στην προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας των εξετάσεων και της ασφάλειας των εξεταζόμενων στην καθημερινή πράξη.

O Eπιστημονικός Διευθυντής της Affidea Ελλάδος, Δημήτριος Δαραβίγκας, ανέφερε: «Είναι μεγάλη ικανοποίηση για όλους εμάς στην Affidea που ένα ακόμη κέντρο του ομίλου μας τιμήθηκε με 5 αστέρια από τον θεσμό Eurosafe Imaging – Wall of Stars. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια στο διαγνωστικό κέντρο της Θεσσαλονίκης εφαρμόζουμε καθημερινά το πρόγραμμα Dose Excellence, το οποίο μας επιτρέπει να ελέγχουμε τη δόση ακτινοβολίας σε κάθε εξέταση αξονικής τομογραφίας και να την περιορίζουμε όσο αυτό είναι δυνατό. Στόχος μας είναι να πραγματοποιούμε εξετάσεις αξονικής τομογραφίας, λαμβάνοντας εικόνες υψηλής διαγνωστικής ακρίβειας και αξίας, με τη λιγότερη δυνατή ακτινική επιβάρυνση για τον εξεταζόμενο».

Η Affidea είναι ο πιο βραβευμένος φορέας παροχής υπηρεσιών εξωνοσοκομειακής περίθαλψης για την ασφάλεια των ασθενών και την ακτινοπροστασία από την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Ακτινολογίας, δεδομένου ότι το 50% των κέντρων που επιβραβεύονται στην Ευρώπη με την ανώτατη αυτή διάκριση από το ESR, ανήκουν στην Affidea.

Σχετικά με την Affidea

Η Affidea είναι ο κορυφαίος φορέας παροχής υπηρεσιών Εξωνοσοκομειακής Φροντίδας και ιδιαίτερα Διαγνωστικής Απεικόνισης και Ακτινοθεραπείας στην Ευρώπη, με δραστηριότητα σε 16 χώρες και 245 ιατρικά κέντρα. Στην Ελλάδα, ξεκίνησε την λειτουργία της το 2005,  με στόχο την παροχή ολοκληρωμένων πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας για όλους. Τα εργαστήριά της είναι πιστοποιημένα κατά το διεθνές πρότυπο ISO 9001. Eπιπλέον, τα βιοπαθολογικά της εργαστήρια είναι διαπιστευμένα από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) κατά το ISO 15189. Σήμερα, διαθέτει ένα  Πανελλαδικό Δίκτυο Διαγνωστικών Εργαστηρίων σε πρότυπους ιατρικούς χώρους, με τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης και αισθητικής, ιατρικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής, καταξιωμένους ιατρούς με άρτια επιστημονική κατάρτιση και το πλέον σύγχρονο σύστημα τηλεϊατρικής στην Ελλάδα. Η Affidea Ελλάδος, εφαρμόζοντας πιστά τα υψηλά επίπεδα λειτουργίας της μητρικής εταιρείας, ανταποκρίνεται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ευθύνη εξασφάλισης της άριστης ποιότητας των ιατρικών αποτελεσμάτων στα εργαστήριά της. Με μεθοδική προσέγγιση στην επιλογή και εκπαίδευση του προσωπικού της, καθώς και στην προμήθεια και αναβάθμιση του πλέον σύγχρονου εξοπλισμού, η Affidea εξασφαλίζει υπεύθυνα ότι παραμένει στην πρωτοπορία των ιατρικών εξελίξεων, με αφοσίωση στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων που την εμπιστεύονται.

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Τρόποι για να διαχειριστώ τον χρόνο μου

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε δύο ανθρώπους με το ίδιο βιοτικό επίπεδο, τον Βαγγέλη και την Μαρία, στους οποίους δίνουμε 10.000 € κάθε μήνα.

Στο τέλος του πρώτου δεκαημέρου, ο Βαγγέλης δεν έχει λεφτά. Αρχίζει και παίρνει τηλέφωνο “Έλα φίλε/η, μπορείς να μου δανείσεις κάποια χρήματα να περάσω τον μήνα;”

Η Μαρία όμως από την άλλη, όχι μόνο έχει χρήματα για να ζήσει αλλά αποταμιεύει, επενδύει, βοηθάει και άλλους ανθρώπους.

Ποια είναι λοιπόν η διαφορά ανάμεσα στον Βαγγέλη και στην Μαρία; Όλοι καταλαβαίνουμε πως η διαφορά είναι η κατάλληλη διαχείριση του κεφαλαίου τους που είναι τα 10.000 € τον μήνα.

Έτσι λοιπόν ακριβώς, εάν το σκεφτείς, συμβαίνει και με τον χρόνο. Κάθε μέρα όλοι οι άνθρωποι έχουμε το ίδιο κεφάλαιο στην τράπεζα του χρόνου. 24 ώρες. Η διαφορά ανάμεσα σε αυτούς τους ανθρώπους που δεν προλαβαίνουν και σε αυτούς που όχι μόνο προλαβαίνουν αλλά διασκεδάζουν, ζουν, έχουν ανθρώπους, έχουν οικογένεια, έχουν φίλους, έχουν υποχρεώσεις, έχουν φιλανθρωπικό έργο, είναι η διαχείριση τους χρόνου.

Έτσι λοιπόν τι είναι αυτό που χρειάζεται να κάνουμε;

Πρώτα απ’ όλα την κατάλληλη ερώτηση:

“Τι θα μπορούσα να κάνω ούτως ώστε να μπορώ να διαχειριστώ με τον κατάλληλο τρόπο τον χρόνο μου;”

Το #1 είναι να αρχίσεις να βάζεις προτεραιότητες. Τι είναι πιο σημαντικό και τι είναι λιγότερο σημαντικό για εσένα. Όπως καταλαβαίνεις δεν μπορείς να κάνεις τα πάντα. Φαντάσου λοιπόν την Μαρία με αυτά τα 10.000 € να ήθελε να πάρει και Ferrary και βίλα και να ταξιδεύει και να βοηθήσει όλη την Ινδία και όλες τις μέλισσες που πεθαίνουν κάθε χρόνο.. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Έχει μόνο 10.000 €. Και πρέπει με βάσει τα θέλω της και τις ανάγκες της να τα ιεραρχήσει.

Καταλαβαίνω ότι κάποιοι άνθρωποι μπορεί να λένε “Όχι, είναι δύσκολο” αλλά όπως καταλαβαίνεις κάποιες φορές πρέπει να το πεις γιατί αν δεν λες όχι στους άλλους λες όχι στον εαυτό σου, στο μέλλον σου και στην ποιότητα της ζωής που αξίζεις να έχεις. Και εμμέσως αυτό γυρνάει στους άλλους.

Έτσι λοιπόν το #1 είναι να ιεραρχήσουμε τις ανάγκες μας, τα θέλω μας, τις υποχρεώσεις μας και να τα βάλουμε με μια σειρά από το πιο σημαντικό μέχρι το λιγότερο σημαντικό.

Από την στιγμή λοιπόν που κάνεις αυτό το επόμενο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις είναι να αρχίζεις να επαναπροσδιορίζεις τις στρατηγικές σου στους τρόπους συμπεριφοράς σου  με τους οποίους έως τώρα δούλευες, σκεφτόσουν και έπραττες.

Δεν θα ξεχάσω μια συνάντηση που είχα πριν μερικούς μήνες με έναν συνεργάτη μου ο οποίος αφιέρωνε 12 ώρες για να κάνει μια συγκεκριμένη εργασία. Και κάποια στιγμή έχοντας την απορία τον ρώτησα: “Σε παρακαλώ πες μου, τι κάνεις ακριβώς και πώς;” Φαντάσου ότι αυτό που έκανε σε 12 ώρες και δεν το έκανε και πολύ καλά έφτασε να το κάνει μέσα σε 1-2 ώρες και χαλαρά και πολύ καλά. Τι άλλαξε πιστεύεις; Άλλαξε ο τρόπος που σκεφτόταν και  τρόπος που έκανε αυτό που ήταν να κάνει.

Έτσι λοιπόν #1 βάλε προτεραιότητες και #2 άλλαξε τον τρόπο που κάνεις τα πράγματα για να κερδίσεις χρόνο. Γιατί για όλους η ημέρα έχει 24 ώρες και αυτό που θα καθορίσει αν στο τέλος της ημέρας έχεις χρόνο για τον εαυτό σου, για την οικογένεια σου, για τα παιδιά σου, για τους φίλους σου, για αυτά που αγαπάς στην ζωή σου, είναι πώς εσύ θα επιλέξεις να επενδύσεις ή να σπαταλήσεις αυτό το κεφάλαιο του χρόνου σου που σου δίνεται κάθε μέρα.

Πηγή

 

Continue Reading

Έρευνες

Έρευνα «ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ»

Ανοδικά κινήθηκε η συνολική εγχώρια κατανάλωση τυροκομικών προϊόντων τη διετία

2017-2018.

  • Η συνολική εγχώρια παραγωγή τυριών παρουσίασε αύξηση 1,7% το 2017 σε σχέση με το 2016.
  • Το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης καλύπτεται διαχρονικά από τα τυριά ελληνικής παραγωγής (62%-65%).
  • Αύξηση παρουσιάζει και η κατανάλωση εισαγόμενων τυριών με τη συμμετοχή τους να κυμαίνεται στο 35%-38%.
  • Οι εξαγωγές έφτασαν σε υψηλό δεκαετίας το 2017, με τη φέτα να αποσπά το μεγαλύτερο μερίδιο συμμετοχής (76,8%).
  • Τη διετία 2019-2020 προβλέπεται αύξηση της συνολικής εγχώριας κατανάλωσης τυροκομικών προϊόντων με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξης του 2%.

Τα τυροκομικά προϊόντα ως βασικό είδος διατροφής παρουσιάζουν (στο σύνολό τους) χαμηλή ελαστικότητα ζήτησης ως προς την τιμή πώλησης και το διαθέσιμο εισόδημα. Ωστόσο, οι παράγοντες αυτοί διαμορφώνουν τη τελική ζήτηση μεταξύ των επιμέρους κατηγοριών (ποικιλιών) τυριών.

Ο κλάδος των τυροκομικών προϊόντων περιλαμβάνει πληθώρα παραγωγικών επιχειρήσεων, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων είναι μικρού και μεσαίου μεγέθους. Οι μεγάλες βιομηχανικές εταιρείες διαθέτουν οργανωμένα δίκτυα διανομής, καλύπτοντας γεωγραφικά το σύνολο σχεδόν της ελληνικής επικράτειας. Οι μικρομεσαίες παραγωγικές επιχειρήσεις καλύπτουν τις ανάγκες κυρίως των τοπικών αγορών αλλά διοχετεύουν και μέρος των προϊόντων τους σε άλλες (γεωγραφικές) αγορές. Επιπροσθέτως, ο κλάδος περιλαμβάνει σημαντικό αριθμό μικρών οικογενειακών τυροκομείων, τα οποία απευθύνονται αποκλειστικά σε τοπικό επίπεδο. Αξιόλογος είναι και ο αριθμός των εισαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου, οι περισσότερες εκ των οποίων δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο τομέα των ειδών διατροφής. Οι μεγαλύτερες από τις εισαγωγικές εταιρείες του κλάδου διατηρούν ένα ευρύ δίκτυο διανομής και εισάγουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Κάποιες από αυτές διατηρούν και άμεσες σχέσεις/ συνεργασίες με πολυεθνικές εταιρείες του κλάδου των γαλακτοκομικών/ τυροκομικών. Σημαντικό μέρος των εισαγωγών αφορούν προϊόντα που προορίζονται για επαγγελματική χρήση (επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, catering).

Στον εξεταζόμενο κλάδο δραστηριοποιούνται και επιχειρήσεις που ασχολούνται με την τυποποίηση και συσκευασία τυροκομικών προϊόντων για ίδιο λογαριασμό, καθώς και για λογαριασμό τρίτων. Ορισμένες παραγωγικές μονάδες τυροκομικών προϊόντων (αλλά και εισαγωγικές εταιρείες) τυποποιούν οι ίδιες μέρος των προϊόντων τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Τα παραπάνω προκύπτουν από την τελευταία έκδοση της κλαδικής μελέτης «Τυροκομικά Προϊόντα» που εκπόνησε η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Α.Ε.

Η Ελευθερία Παραμαρίτη, Senior Consultant Οικονομικών Μελετών της ICAP, αναφέρει ότι η  συνολική εγχώρια παραγωγή τυριών παρουσίασε αύξηση 1,7% το 2017 σε σχέση με το 2016. Άνοδος της παραγωγής εκτιμάται και για το 2018 με ρυθμό περίπου 2,4%. Η κατηγορία των μαλακών τυριών κατέχει διαχρονικά το μεγαλύτερο μερίδιο στη συνολική παραγωγή τυροκομικών προϊόντων. Ειδικότερα, το ποσοστό συμμετοχής της στο σύνολο της παραγόμενης ποσότητας από τις βιομηχανικές επιχειρήσεις διαμορφώθηκε σε 74,3% το 2017. Το μεγαλύτερο μέρος των μαλακών τυριών αφορά τη φέτα. Τα σκληρά και ημίσκληρα τυριά καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση με το ποσοστό συμμετοχής τους να διαμορφώνεται σε 14,5% το 2017.

Ακολουθεί η κατηγορία των τυριών τυρογάλακτος, η οποία απέσπασε μερίδιο παραγωγής 11,1% το 2017. Τέλος, αμελητέο είναι το ποσοστό συμμετοχής των λιωμένων τυριών στο σύνολο της εγχώριας βιομηχανικής παραγωγής (κυμαίνεται στο 0,1% τα τελευταία έτη). Σημειώνεται ότι η Ελλάδα έχει καταχωρημένα 21 ελληνικά τυριά με προστατευόμενη ονομασία προέλευσης (ΠΟΠ). Η παραγωγή τυριών Π.Ο.Π. κατέλαβε το 63,2% της συνολικής παραγωγής από βιομηχανικές επιχειρήσεις το 2017.

Σύμφωνα με τη Σταματίνα Παντελαίου, Διευθύντρια Οικονομικών Μελετών της ICAP, η συνολική εγχώρια κατανάλωση τυριών παρουσιάζει σημάδια σταθεροποίησης την περίοδο 2015-2016. Το 2017 επανέρχεται σε ανοδική τροχιά καταγράφοντας μικρή άνοδο της

τάξης του 1%, τάση η οποία εκτιμάται ότι συνεχίστηκε και το 2018 με μεγαλύτερο όμως ρυθμό (1,7%). Η εισαγωγική διείσδυση κυμαίνεται στο 35%-38% τα τελευταία έτη. Το ποσοστό εξαγωγικής επίδοσης κυμαίνεται στο 25%-27% περίπου την ίδια περίοδο.

Το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης καλύπτεται διαχρονικά από τα τυριά ελληνικής παραγωγής, το ποσοστό των οποίων διαμορφώθηκε σε 62% το 2017 επί της συνολικής κατανάλωσης. Η κατηγορία «φέτα, τελεμές, μαλακά τυριά» καλύπτει το μεγαλύτερο ποσοστό τόσο στην κατανάλωση ελληνικών τυριών όσο και στο σύνολο της κατανάλωσης τυροκομικών. Το 2017 περίπου το 13% της συνολικής εγχώριας κατανάλωσης αφορούσε τυποποιημένα τυροκομικά προϊόντα. Σημάδια σχετικής σταθεροποίησης παρουσιάζουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (P-L), με το ποσοστό συμμετοχής τους να εκτιμάται στο 10% για το 2017. Όσον αφορά την κατανομή της εγχώριας κατανάλωσης, το κανάλι των supermarkets και τα λοιπά σημεία λιανικών πωλήσεων εκτιμάται ότι απορρόφησαν το 52% περίπου το 2017. Οι επιχειρήσεις τροφοδοσίας, οι χώροι μαζικής εστίασης, οι ξενοδοχειακές μονάδες κλπ. εκτιμάται ότι κάλυψαν το υπόλοιπο 48%.

Στα πλαίσια της μελέτης έγινε εκτεταμένη χρηματοοικονομική ανάλυση παραγωγικών και εισαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου, βάσει επιλεγμένων αριθμοδεικτών. Επίσης, συντάχθηκαν ομαδοποιημένοι ισολογισμοί, βάσει αντιπροσωπευτικού δείγματος εταιρειών.

Από τον ομαδοποιημένο ισολογισμό 28 παραγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου (με δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία για την πενταετία 2013-2017) προκύπτουν τα εξής: το σύνολο του ενεργητικού παρουσίασε σωρευτική αύξηση 44,6% το 2017/2013, τα δε ίδια κεφάλαια αυξήθηκαν κατά 48,5% την ίδια περίοδο. Οι συνολικές πωλήσεις των εταιρειών του δείγματος παρουσίασαν αύξηση 35,4% το 2017 σε σχέση με το 2013. Λόγω συγκράτησης του κόστους τα συνολικά μικτά κέρδη αυξήθηκαν με μεγαλύτερο ρυθμό (39,6%). Οι παραπάνω μεταβολές είχαν σαν αποτέλεσμα τον υπερδιπλασιασμό των λειτουργικών κερδών το 2017 σε σχέση με το 2013. Ανάλογη ανοδική πορεία ακολούθησαν και τα καθαρά (προ φόρων) κέρδη. Σημειώνεται ότι η βελτίωση των οικονομικών μεγεθών την εξεταζόμενη περίοδο οφείλεται εν μέρει και στις ανακατατάξεις που σημειώθηκαν στον κλάδο (απορροφήσεις επιχειρήσεων) τα προηγούμενα χρόνια.

Αντίστοιχα, από τον ομαδοποιημένο ισολογισμό 5 επιχειρήσεων εισαγωγής τυροκομικών (με δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία για την πενταετία 2013-2017) παρατηρούνται τα εξής: το σύνολο του ενεργητικού παρουσίασε αύξηση 15,5% το 2017/2013 και τα συνολικά ίδια κεφάλαια ενισχύθηκαν κατά 8%. Οι συνολικές πωλήσεις των εταιρειών του δείγματος παρουσίασαν αύξηση 9% το 2017 σε σύγκριση με το 2013, ενώ λόγω μείωσης του κόστους τα συνολικά μικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 14,1%. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη διεύρυνση των λειτουργικών κερδών κατά 28,5% το 2017/2013. Ομοίως, τα EBITDA ενισχύθηκαν κατά 24,2% την ίδια περίοδο.

Continue Reading

Trending