Connect with us

Επιχειρηματικότητα

«ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ» : Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ.

Παρακολουθώντας την διεθνή πολιτική σκηνή και μάλιστα σε εκείνο το επίπεδο που οι δυνατοί και ισχυροί της γης μοιράζουν συμφέροντα και  ίσως τον κόσμο ολόκληρο, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον σαν παρατηρητές να μελετήσουμε πως διαχειρίζονται τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους, ώστε να πετύχουν αυτό που θεωρούν  εξαρχής δεδομένο, την αποτελεσματική διαπραγμάτευση και την επίτευξη των στόχων τους.

Για τους επαγγελματίες  που ασχολούνται με τη διαμεσολάβηση και τη διαπραγμάτευση είναι πάντα άξιο μελέτης και ιδιαίτερης προσοχής,  πως τελικά επιτυγχάνονται συμφωνίες στο επίπεδο όπου πολιτικοί σαν τον Vladimir Putin  ή την Hilary Klinton   ή  την  Christine Langarde  διαχειρίζονται τη δική τους ψυχολογία  καθώς και την ψυχολογία του αντιπάλου τους, αφ’ υψηλού και με απόλυτη σιγουριά και με ποια χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους καταφέρνουν να ισορροπούν  τους δύσκολους ρόλους τους και τη ηγετική τους δύναμη και να θεωρούνται πάντοτε κερδισμένοι, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα.

Σε ένα προφανές επίπεδο οι άνθρωποι αυτοί δείχνουν εξαρχής σκληροί και αμετακίνητοι στις διεκδικήσεις τους. Πολλές φορές ματαιώνουν εξαρχής την  προσέγγιση, άλλοτε επιδιώκουν να δημιουργήσουν σύγχυση και προσβολές στους αντιπάλους  τους , καμιά φορά φοβέρες και απειλές  καθώς και άλλες τεχνικές για να δείξουν την δύναμη και την υπεροχή τους. Το πρώτο αυτό βήμα τους είναι η τεχνική να αποκτήσουν πλεονέκτημα εξαρχής δημιουργώντας αρρωστημένη ενόχληση στην άλλη πλευρά . Πολλές φορές ενισχύουν την υπερβολή αυτή με μεγάλες σιωπές, βαρεμάρα και αδιαφορία, δημιουργώντας την αίσθηση του ανεξερεύνητου αγνώστου ή επιδιώκοντας την  εξάντλησης της υπομονής του αντιπάλου , για να σκιαγραφήσουν τις αντοχές του. Τεχνικές όμως που είναι απόλυτα γνωστές και στις δύο πλευρές και που δεν αποτελούν παρά την πρόκληση της διαχείρισης της διαπραγμάτευσης μεταξύ  πραγματικά  δύσκολων αντιπάλων. Καμιά φορά η διαπίστωση και η αναγνώριση ενός δύσκολου αντιπάλου, που δεν δείχνει a priori  την  επιθυμία να βρεθεί κοινό έδαφος, μπορεί να είναι και η πιο καθαρή μάχη.

Τα εγχειρίδια διαπραγμάτευσης είναι πολύ σαφή στον καθορισμό της τακτικής και της τεχνικής  : Η επιδίωξη είναι να βρεθεί η « ζώνη συναλλαγής»  και να ακουμπήσουν πάνω της τα θεμελιώδη συμφέροντα των μερών που ενώ φαίνονται αδιαπραγμάτευτα είναι στην ουσία  ο λόγος της επαφής και ο πυρήνας της μάχης. Για να θεωρηθεί κανείς κατάλληλος να συμμετέχει σε αυτό το επίπεδο των διαπραγματεύσεων, θα πρέπει να είναι ικανός  να διαχειρίζεται τον εαυτό του έξω από συναισθήματα και προσωπικές ευαισθησίες​,​με σιδηρά πειθαρχία. Αυτό το χαρακτηριστικό θα μπορούσε να θεωρηθεί εγγενές στην προσωπικότητα των πολιτικών , ωστόσο για πολλούς αποτελεί επίτευγμα συνειδητής κατανόησης και άσκησης.

Ας φωτίσουμε λίγο το σκηνικό με τις συμβουλές των ειδικών :

Όλο το μυστικό είναι η διαπίστωση ότι ο παραλογισμός και οι υπερβολές της άλλης πλευράς δεν αποτελούν παρά μία πανοπλία και θα πρέπει να υπερβείς την εγωκεντρική σου άμυνα​ και τάση ​να πάρεις τα πράγματα προσωπικά, ώστε να μπορέσεις να κοιτάξεις μέσα από την πανοπλία, αξιολογώντας την ποιότητα των αντοχών του αντιπάλου σου.

Μην αντιδράτε και μην απαντάτε με κανένα τρόπο σε μια παράλογη συμπεριφορά , ιδιαίτερα κάνοντας παρατηρήσεις ή μονομερείς υποχωρήσεις . Το πρώτο θα χειροτερέψει τα πράγματα το δεύτερο θα ενθαρρύνει την άλλη πλευρά να διατηρήσει την κακή συμπεριφορά. Μην χάνετε την ηρεμία σας εξαιτίας του εκνευρισμού που δημιουργείται από την κατάσταση. Αντίθετα πάρτε το χρόνο σας ή κάντε ένα διάλλειμα και προστατεύστε τον εαυτό σας από τον να χάσετε την ψυχραιμία σας.

Κανείς δεν είναι προετοιμασμένος για την ψυχραιμία, παρά αυτός που έχει προπονηθεί αρκετά και για μεγάλο χρονικό διάστημα προηγουμένως . Ενας τρόπος διαχείρισης είναι η προετοιμασία με τους συνεργάτες και τους συμμάχους σας σε προηγούμενο χρόνο, ώστε να ετοιμάσετε τα πιθανά σενάρια και τους ρόλους διαχείρισης από νωρίς. Καμιά φορά ακόμη και ατάκες και συλλογισμοί προετοιμασμένοι από πριν μπορούν να οδηγήσουν την σκέψη σας αποτελεσματικά σε μια  «cool»  και ουδέτερη διάθεση  που θα σας κρατήσει στην επιθυμητή σας στρατηγική. Προβάρετε κάθε μορφή αντίδρασης  ακόμη και την πιο υπερβολική και δημιουργείστε εναλλακτικές. Κάντε το αρκετές φορές ώστε να γίνει συνειδητή φύση σας .

Είναι απαραίτητη και η γνωριμία και η μελέτη , από πριν με τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του αντιπάλου, τους συμμάχους και συνεργάτες του, τους εχθρούς και τους ανταγωνιστές του. Πολλές φορές και η επικοινωνία μαζί τους μπορεί να δώσει μία άλλη οπτική γωνία της πραγματικότητας και να αποκαλύψει άλλες αιτίες και άλλες διαδρομές που συνυπάρχουν μαζί με τις προφανείς.

Μην εμφανίζεσθε μόνος σας στη διαπραγμάτευση όση αυτοπεποίθηση και αν διαθέτετε. Ένα σύνολο συνεργατών και συμβούλων διαμορφώνει την εντύπωση ενός καλά οργανωμένου επιτελείου και επιβάλλει στον αντίπαλο την προσοχή στην συμπεριφορά του καθώς διαμορφώνει ένα σύνθετο ακροατήριο. Το να ενθαρρύνεται και ​η​ άλλη πλευρά να συνοδεύεται από συνεργάτες είναι επίσης καλή ιδέα. Μη φοβάστε τα πολλά άτομα ούτε τις πολλές γνώμες , στο επίπεδο της διαπραγμάτευσης δημιουργείται μία ορμή , ένα momentum για την διαμόρφωση μίας λύσης , διαφορετικά ή συνάντηση δεν θα πραγματοποιούνταν.

Χρησιμοποιείστε πρώτα τις προτάσεις σας που έχουν ξεκάθαρη περιγραφή των συμφερόντων σας  και φαίνονται σαφή και ρεαλιστικά από την κοινή γνώμη και λογική χωρίς να προσβάλουν την άλλη πλευρά. Θα ήταν προτιμότερο να βάλετε εξαρχής στο τραπέζι και τα οφέλη της άλλης πλευράς δείχνοντας ότι είστε προετοιμασμένοι και διατεθειμένοι για την εύρεση κοινού τόπου και αμοιβαίας ωφελιμότητας.

Τέλος μετά από κάθε συνάντηση δημιουργείστε μία περίληψη με τα θέματα που αποκαλύφθηκαν και αναδείχθηκαν και στείλτε το σε όλα τα μέρη που έχουν εμπλακεί  στη συνάντηση και έχουν συμφέρον από αυτήν. Με τον τρόπο αυτό ενημερώνετε την άλλη πλευρά ότι έχετε επίγνωση του παιγνιδιού και της τεχνικής που χρησιμοποιεί και άρα ότι είστε ένας ισάξιος αντίπαλος.

 

Marianna Tsoulia

Accredited Mediator,Consultant

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Wine Professional & Sommelier [email protected] Αθήνα 2022-2023

Το πετυχημένο Wine Professional & Sommelier Course ξεκινά τον Νοέμβριο του 2022 στην  Αθήνα και γίνεται το εργαλείο για κάθε επίδοξο επαγγελματία που θέλει να ανταπεξέλθει  στις ολοένα και μεγαλύτερες απαιτήσεις που προκύπτουν στο χώρο της εστίασης, με σκοπό  η διεύρυνση των γνώσεων του και των δεξιοτήτων του να αποτελέσουν «όπλο» στην  συγκεκριμένη αγορά, με πιστοποίηση Sommelier ή Wine Professional. 

Η θεματολογία του, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει γευσιγνωσία, διεθνή και ελληνικό  αμπελώνα, service-Οινοχοΐα, συνδυασμό φαγητού- κρασιού, αποστάγματα, marketing πωλήσεις.

Συνοπτικά το πρόγραμμα θα διεξαχθεί ως εξής: 

ΤΜΗΜΑΤΑ: 

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022- Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023 

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022- Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023 

Ημέρες σεμιναρίων: Δευτέρα-Τετάρτη & Τρίτη- Πέμπτη 

Ώρες σεμιναρίων: 

ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ 

Τμήμα μεσημεριανό: 13.30-16.30 

Ημερομηνίες & Θεματολογία: 

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου & Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2022 Εισαγωγή στο κρασί (Βασικές αρχές  αμπελουργίας, βασικές αρχές οινολογίας, terroir κ.λπ.) 

Δευτέρα 7 & Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022 Μυστικά της Γευσιγνωσίας (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 14 & Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022 Κυριότερες ποικιλίες – Στυλ κρασιών (Δοκιμή  κρασιών) 

Δευτέρα 21 , Τετάρτη 23, Δευτέρα 28 & Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022 Γαλλικός Αμπελώνας  (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 5, Τετάρτη 7 & Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022 Ιταλικός Αμπελώνας (Δοκιμή  κρασιών) 

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022 Αμπελώνες Ισπανίας & Πορτογαλίας (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Γερμανίας, Αυστρίας & άλλων χωρών (Δοκιμή  κρασιών) 

Τετάρτη 11 & Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Νέου Κόσμου (Δοκιμή κρασιών) Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2023 Ενισχυμένα κρασιά από όλο τον κόσμο 

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023 Αφρώδη κρασιά από όλο τον κόσμο 

Τετάρτη 25 , Δευτέρα 30 Ιανουαρίου & Τετάρτη 31, & Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου  

2023 Ελληνικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Βάση της πιστοποίησης, ο χρόνος που απαιτείται για τον Ελληνικό Αμπελώνα  είναι 3 ώρες. Στο συγκεκριμένο θέμα επειδή είμαστε στην Ελλάδα θα  

αφιερώσουμε 12 ώρες ( ένα μικρό course για τον Ελληνικό Αμπελώνα) 

Τετάρτη 8 & Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023 Συνδυασμός φαγητού – κρασιού (Θεωρία)

Τετάρτη 15, Δευτέρα 20 & Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023 Αποστάγματα 

Τετάρτη 1 , Παρασκευή 3 & Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 Service (Πρακτική εξάσκηση) Τετάρτη 8 & Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023 Διαχείριση κάβας – Λίστα – Τιμοκατάλογος 

Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023 Τεχνικές πωλήσεων – Τεχνική παρουσιάσεων-Digital wine  marketing/Social Selling/Social Media Marketing 

ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ 

1o τμήμα μεσημεριανό: 13.30 – 16.30 

2ο τμήμα βραδινό: 18.30 – 21.30 

Ημερομηνίες & Θεματολογία: 

Τρίτη 1 & Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022 Εισαγωγή στο κρασί (Βασικές αρχές αμπελουργίας,  βασικές αρχές οινολογίας, terroir κ.λπ.) 

Τρίτη 8 & Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022 Μυστικά της Γευσιγνωσίας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 15 & Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022 Κυριότερες ποικιλίες – Στυλ κρασιών (Δοκιμή  κρασιών) 

Τρίτη 22 ,Πέμπτη 24 Νοεμβρίου, Τρίτη 29 Νοεμβρίου & Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου  

2022 Γαλλικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 6, Πέμπτη 8 & Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022 Ιταλικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022 Αμπελώνες Ισπανίας & Πορτογαλίας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Γερμανίας, Αυστρίας & άλλων χωρών (Δοκιμή  κρασιών) 

Πέμπτη 12 & Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Νέου Κόσμου (Δοκιμή κρασιών) Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023 Ενισχυμένα κρασιά από όλο τον κόσμο 

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023 Αφρώδη κρασιά από όλο τον κόσμο 

Πέμπτη 26, Τρίτη 31 Ιανουαρίου, Πέμπτη 2 & Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023 Ελληνικός  Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Βάση της πιστοποίησης, ο χρόνος που απαιτείται για τον Ελληνικό Αμπελώνα  είναι 3 ώρες. Στο συγκεκριμένο θέμα επειδή είμαστε στην Ελλάδα θα αφιερώσουμε 12 ώρες ( ένα μικρό course για τον Ελληνικό Αμπελώνα) 

Πέμπτη 9 & Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023 Συνδυασμός φαγητού – κρασιού (Θεωρία)

Πέμπτη 16, Τρίτη 21 & Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023 Αποστάγματα 

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου , Πέμπτη 2 & Τρίτη 7 Μαρτίου 2023 Service (Πρακτική εξάσκηση) Πέμπτη 9 & Τρίτη 14 Μαρτίου 2023 Διαχείριση κάβας – Λίστα – Τιμοκατάλογος 

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023 Τεχνικές πωλήσεων – Τεχνική παρουσιάσεων-Digital wine  marketing/Social Selling/Social Media Marketing 

Σύνολο ωρών παρακολούθησης: 102 ώρες 

Κόστος για παρακολούθηση όλου του Course: 1300,00 € 

Δυνατότητα παρακολούθησης μεμονωμένα ανά θέμα. 

Κόστος: 45,00 € / 3ωρο 

Στο τέλος του course θα διεξαχθούν εξετάσεις πιστοποίησης. 

* Κατάλογος επιπλέον κόστους για τη συμμετοχή στις εξετάσεις: 

Certified Wine Professional: 148,80 € 

Certified Sommelier: 148,80 € 

• Κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης των συμμετεχόντων υπάρχει πιθανότητα αναβολής  ή ακύρωσης του σεμιναρίου όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο. Σε περίπτωση ακύρωσης  τα χρήματα επιστρέφονται. 

• Απαραίτητη η προπληρωμή για την κράτηση θέσης. Πληρωμή με καταβολή του  αντιτίμου σε Τραπεζικό Λογαριασμό. 

Απολαύστε υπεύθυνα. 

Κρατήσεις στα τηλέφωνα 2121006520 (13.00 – 20.00), 6906663419 (13.00 – 20.00) και στα  e-mail: [email protected] [email protected][email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Στο Παρίσι και την διεθνή έκθεση τουρισμού IFTM 2022 η CHC Group

Στην έκθεση τουρισμού International & French Travel Market – IFTM – Top Résa 2022, την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση για τη Γαλλική αγορά και μια από τις σημαντικότερες διεθνώς, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το διάστημα 20 – 22 Σεπτεμβρίου, συμμετείχε η CHC Group.

Την έκθεση επισκέφτηκαν περισσότεροι από 34.000 επαγγελματίες του τουρισμού που αντιπροσώπευαν 200 προορισμούς και 1.700 brands, με στόχο την αύξηση των τουριστικών ροών και των πωλήσεων, την ενίσχυση της εικόνας των τουριστικών προορισμών, την ανασκόπηση των τάσεων και των αλλαγών της αγοράς, καθώς και τη διενέργεια συναντήσεων μεταξύ των επαγγελματιών για τον καθορισμό νέων συμφωνιών.

Σε δήλωσή του ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της CHC Group Ζαχαρίας Α. Χνάρης, τόνισε: «Στην Ελλάδα, η Γαλλική αγορά πήγε πολύ καλά, σχεδόν άριστα, το 2022 και οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, με ανοδικές τάσεις για τον τόπο μας. Έχουμε πλέον επιστρέψει στους γνώριμους ρυθμούς των διεθνών εκθέσεων, γεγονός που σημαίνει νέες ευκαιρίες για συνεργασίες και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του ελληνικού τουρισμού. Αυτό είδαμε και στην IFTM 2022, όπου μεταξύ άλλων, συμμετείχαμε και στην όμορφη εκδήλωση του Οργανισμού Voyage PRIVEE, που όπως συνηθίζει κάθε χρόνο, αναλύει την τρέχουσα περίοδο, βραβεύει ξενοδοχεία και ψυχαγωγεί τους καλεσμένους του. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά όλα τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, τις διεθνείς εκθέσεις που καθορίζουν το μέλλον του τουρισμού. Καλλιεργούμε κλίμα, αναπτύσσουμε σχέσεις, δημιουργούμε συνεργασίες και κλείνουμε τις συμφωνίες για τις επόμενες χρονιές. Γιατί στην CHC Group, γνωρίζουμε καλά τους κανόνες του παιχνιδιού.».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ολοκλήρωση διαδικασιών για την ίδρυση Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών κρέατος

Ολοκληρώθηκαν στο Παρίσι οι διαβουλεύσεις των έξι  βασικών ιδρυτικών μελών του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Οργανώσεων Κρέατος, της Γαλλικής INTERBEV, της Ελληνικής EDOK, η οποία συμμετείχε με τριμελή αποστολή, της Ιταλικής INTERCARNEITALIA, των Ισπανικών PROVACUNO και INTEROVIC  και της Πολωνικής POLISH BEEF ASSOCIATION. 

Αρχικά στην συνεδρίαση  μελετήθηκε, συμφωνήθηκε και υπογράφηκε, το πλαίσιο των βασικών αρχών λειτουργίας  καθώς επίσης και οι στόχοι του Συνδέσμου. Επίσης αποφασίστηκαν οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις, που αφορούν το μέλλον της κτηνοτροφίας και όλου του τομέα του κρέατος. 

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη δημιουργία ενός αποδεκτού, από όλους τους εταίρους, ορισμού της βιωσιμότητας της κτηνοτροφίας στην ΕΕ.

Συζητήθηκε επίσης η πορεία των διαπραγματεύσεων με ακόμη τέσσερεις ευρωπαϊκές χώρες, που ήδη συμφωνήθηκε να αποτελέσουν και αυτές ιδρυτικά μέλη του Συνδέσμου.

Η ολομέλεια των έξι ιδρυτικών μελών, μεταξύ των οποίων και η ΕΔΟΚ, μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων θα ορίσει την  ημερομηνία διακήρυξης της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Κρέατος, που αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, περί τα μέσα Νοεμβρίου. 

Σκοπός της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου είναι να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα υπεράσπισης των συμφερόντων των ευρωπαίων κτηνοτρόφων και καταναλωτών, αρχής  γενομένης  από την  επαναδιαπραγμάτευση αποφάσεων που ενοχοποιούν την κτηνοτροφία και την κατανάλωση κρέατος.

Continue Reading

Trending