Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Εγκαίνια του Πολυχώρου Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης στη Νέα Σμύρνη

Τη δέσμευση ότι το υπουργείο Εσωτερικών και η Αυτοδιοίκηση θα προστατεύουν και θα αναβαθμίσουν το περιβάλλον, επεκτείνοντας το πρόγραμμα ανταποδοτικής ανακύκλωσης σε ολόκληρη τη χώρα, ανέλαβε ο υπουργός Εσωτερικών κ. Τάκης Θεοδωρικάκος σε χαιρετισμό του στα εγκαίνια του νέου Πολυχώρου Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης στη Νέα Σμύρνη.

Η Νέα Σμύρνη είναι μια από τις πέντε πόλεις στις οποίες εφαρμόζεται το πιλοτικό πρόγραμμα «Νέα Γενιά Ανακύκλωσης» του υπουργείου Εσωτερικών, για την ανταποδοτική ανακύκλωση. Έχουν προηγηθεί τα εγκαίνια σε αντίστοιχους Πολυχώρους σε Καλλιθέα, Ναύπλιο και έπονται στα Ιωάννινα και στην Άνδρο.

Τα εγκαίνια του Πολυχώρου στη Νέα Σμύρνη έγιναν παρουσία του Μητροπολίτη Συμεών και παρέστησαν ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης, ο Δήμαρχος Νέας Σμύρνης Σταύρος Τζουλάκης, ο Δήμαρχος Δάφνης-Υμηττού Αναστάσιος Μπινίσκος, η Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Μαρία Ανδρούτσου, ο πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης Νίκος Χιωτάκης και ο Σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα περιβάλλοντος κ. Γιώργος Κρεμλής. Στην εκδήλωση συμμετείχαν μαθητές του 6ου και 7ου Γυμνασίου Νέας Σμύρνης.

Όπως είπε ο κ. Θεοδωρικάκος προσβλέπει πάρα πολύ στη συμμετοχή της νεολαίας στην υλοποίηση του προγράμματος και τόνισε: «Ο υπουργός και η Τοπική Αυτοδιοίκηση είμαστε ταυτισμένοι, είμαστε ένα, ενώνουμε τις προσπάθειές μας γιατί έχουμε έναν κοινό στόχο: Να υπηρετήσουμε όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από τις πολιτικές τοποθετήσεις των πολιτών και των δημάρχων».

Μετά την τελετή των εγκαινίων ο υπουργός Εσωτερικών κ. Θεοδωρικάκος  δήλωσε:

«Συνεχίσαμε από τη Νέα Σμύρνη τη μεγάλη πρωτοβουλία του υπουργείου Εσωτερικών με το πιλοτικό πρόγραμμα της Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης. Είναι η νέα γενιά ανακύκλωσης που στηρίζεται στους νέους ανθρώπους που υποστηρίζουν με τη σειρά τους αυτήν την προσπάθεια, την προσπάθεια της ανταποδοτικής ανακύκλωσης από την οποία βγαίνουμε όλοι ωφελημένοι: oι πολίτες, οι Δήμοι, το κράτος και πάνω απ’ όλα το περιβάλλον. Η συνέχεια της πρωτοβουλίας μας είναι την Κυριακή στα Γιάννενα. Σήμερα, από τη Νέα Σμύρνη, το μήνυμα της αισιοδοξίας συνεχίζεται με τη συμμετοχή εκατοντάδων παιδιών, μικρών μαθητών. Όλα τα στοιχεία που έχει το υπουργείο Εσωτερικών δείχνουν ότι η προσπάθεια αυτή έχει μεγάλη απήχηση. Επεκτείνεται στην Περιφέρεια Αττικής όπως τις επόμενες μέρες θα ανακοινώσει ο Περιφερειάρχης κ. Πατούλης, και στη συνέχεια σε όλη την Ελλάδα».

Στην προσφώνησή του ο Δήμαρχος Νέας Σμύρνης κ. Σταύρος Τζουλάκης μεταξύ άλλων επισήμανε ότι το πρόγραμμα θα επιτύχει μόνο αν υπάρχει συνεργασία της εκπαιδευτικής κοινότητας και της Αυτοδιοίκησης. Μεταξύ άλλων είπε: 

«Στο «Σπιτάκι» αυτό θα μπορούν οι κάτοικοι της Νέας Σμύρνης να ανακυκλώσουν πλαστικές, μεταλλικές, γυάλινες συσκευασίες ενώ θα λαμβάνουν αυτόματα κουπόνι που θα εξοφλείται σε συνεργαζόμενα Super Market. Κύριε Υπουργέ, πιστεύουμε σε αυτή την πρωτοβουλία και θα την στηρίξουμε. Πιστεύουμε, επίσης, ότι η ανακύκλωση πρέπει να είναι προτεραιότητα κάθε σύγχρονου δήμου. Για τον λόγο αυτόν εμείς, ως Δήμος, που πιστεύουμε στην αειφόρα ανάπτυξη, έχουμε βάλει στόχο το 2020 να φτάσουμε το 30% στα ανακυκλούμενα υλικά.

Κύριε Υπουργέ έχετε βάλει ψηλά τον πήχυ και το Πιλοτικό αυτό Πρόγραμμα με τίτλο «Νέα Γενιά Ανακύκλωσης» θα πετύχει μόνο εάν συνεργαστούν η εκπαιδευτική κοινότητα, οι φορείς της πόλης και η Τοπική Αυτοδιοίκηση».

 

Στον χαιρετισμό του ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης  είπε ότι το 2020 θα είναι για την Αττική έτος ανακύκλωσης και επανεκκίνησης μια καλύτερης ζωής.  Με στόχο η Αττική να γίνει «πράσινη» Περιφέρεια. Μεταξύ άλλων είπε:

«Πρώτον, η Αττική όχι μόνο θα γίνει Πράσινη Περιφέρεια, όχι μόνο στην κυκλική ανακύκλωση αλλά και στην κυκλική οικονομία. Συγχρόνως θα δημιουργήσει εκείνες τις δυνατότητες ώστε να μεταλαμπαδεύσει παντού αυτή τη διάθεση.

Σήμερα λοιπόν εγκαινιάζουμε αυτό το σπιτάκι ανακύκλωσης. Είναι έξυπνο σπιτάκι, διότι πάνω από όλα δίνει καθαρό ανακυκλώσιμο υλικό. 

Δεύτερον, δημιουργεί τη διάθεση σαν ένα παιχνίδι, σε κάθε παιδί που βλέπουμε εδώ κοντά μας, να μπορεί όχι μόνο να βάλει το δικό του προσωπικό στοίχημα, αλλά και συγχρόνως να πάρει την ανταπόδοση αυτής της προσπάθειάς του.

Τρίτον, συμβάλει σε αυτό που λέμε υγεία και ζωή του αύριο, συμβάλει στη δική του ζωή».

 

Όπως ανακοίνωσε ο κ. Πατούλης, στις 30 Ιανουαρίου, στο Ζάππειο θα γίνει παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο θα συμβάλλουν οι Δήμοι της Αττικής στο ζήτημα αυτό και στη διαχείριση των στερεών αποβλήτων.

«Εκεί θα δούμε πώς 66 δήμοι σε όλη την Αττική, θα δώσουν το δικό τους δείγμα γραφής μέσα και από την ανταποδοτικότητα και από τον καφέ κάδο, το είπατε για τα βιοαπόβλητα, καθώς επίσης και τις πράσινες γωνιές και γενικότερα πώς θα συγκροτήσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα διαχειριστούμε τα στερεά απόβλητα.  Είμαι αισιόδοξος,  γιατί βλέπουμε παιδιά, βλέπουμε δημάρχους, βλέπουμε ηγεσίες της σημερινής κυβέρνησης που πιστεύουν ότι το αύριο βρίσκεται μέσα από τη σωστή διαχείριση των στερεών αποβλήτων.  Εμείς είμαστε εδώ, μαζί με την αυτοδιοίκηση, για να πούμε 2020 το έτος της Ανακύκλωσης, το έτος για μια επανεκκίνηση για μια καλύτερη ζωή.

Να είστε καλά, καλή δύναμη σε αυτό το ταξίδι».

 

Στον χαιρετισμό του ο κ. Θεοδωρικάκος είπε:

«Καλημέρα και ευχαριστώ όλους.

Παιδιά, πάνω απ’ όλα ευχαριστώ εσάς. Χωρίς εσάς δεν μπορεί να πετύχει αυτή η προσπάθεια. Εσείς θα κάνετε τη νέα γενιά ανακύκλωσης μόδα. Εσείς θα κάνετε αυτήν την πρωτοβουλία να πετύχει και να ξαναδώσει αυτοπεποίθηση σε όλους μας.

Σεβασμιώτατε, θέλω ιδιαιτέρως να σας ευχαριστήσω γιατί η Εκκλησία μπορεί να παίξει ένα σπουδαίο ρόλο στην επιτυχία αυτής της προσπάθειας. Και με τα θερμά λόγια που απευθύνατε, μας δίνετε κι εσείς δύναμη ότι θα είναι και η Εκκλησία μαζί μας σε αυτήν την προσπάθεια.

Θέλω να ευχαριστήσω το Σύστημα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης γιατί τα 45 σπιτάκια στους πέντε δήμους της χώρας είναι προσφορά του Συστήματος Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης. Μιας προσπάθειας η οποία μέσα στο 2020, όπως είπε νωρίτερα ο Περιφερειάρχης κ. Πατούλης, θα επεκταθεί κατ’ αρχήν σε όλη την Περιφέρεια Αττικής και με την αποφασιστική συνδρομή και του υπουργείου Εσωτερικών θα επεκταθεί σε ολόκληρη την Ελλάδα. Θα γίνει η νέα μόδα, γιατί πιστεύω ότι είναι υγεία, είναι πολιτισμός, είναι αγάπη για τους συνανθρώπους μας, είναι αγάπη για τα παιδιά μας, είναι αγάπη για το αύριο το οποίο οφείλουμε να παραδώσουμε σε αυτά τα παιδιά, τα οποία πιστεύω, ειλικρινά, ότι θα είναι πρωταγωνιστές αυτής της προσπάθειας.

Κύριε Δήμαρχε, στελέχη της Αυτοδιοίκησης.

Ευχαριστώ για την παρουσία σας. Θέλω να περάσω ένα μήνυμα σήμερα. Ο υπουργός και η Τοπική Αυτοδιοίκηση είμαστε ταυτισμένοι, είμαστε ένα, ενώνουμε τις προσπάθειές μας γιατί έχουμε έναν κοινό στόχο: Να υπηρετήσουμε όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από τις πολιτικές τοποθετήσεις των πολιτών και των δημάρχων. Δεν με ενδιαφέρουν προσωπικά αυτές οι τοποθετήσεις. Και έχω βρει ανθρώπους από όλους τους πολιτικούς χώρους με τους οποίος έχουμε μια πολύ δημιουργική συνεργασία. Αυτό είναι το μέτρο της δικής μας προσπάθειας. Η ενότητα των δυνάμεών μας. Ο πρωθυπουργός  Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος ενισχύει με όλες τις δυνάμεις του αυτήν την πρωτοβουλία- και η αγάπη του για το περιβάλλον είναι πασίγνωστη από την εποχή που ήταν απλός βουλευτής και πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής- μας έχει μεταφέρει ένα μήνυμα το οποίο το εννοώ απολύτως: Οι Έλληνες είμαστε πολύ λίγοι για να είμαστε διχασμένοι. Οφείλουμε να είμαστε ενωμένοι. Οφείλουμε να πάμε όλοι μαζί μπροστά την πατρίδα μας. Και μη κοροϊδευόμαστε, στα πιο πολλά συμφωνούμε.

Η Αυτοδιοίκηση, λοιπόν, μαζί με το υπουργείο Εσωτερικών, θα διασφαλίσουμε το περιβάλλον. Θα το αναβαθμίσουμε. Θα το στηρίξουμε. Προχθές ήμασταν μαζί στον ΣΠΑΥ, όλη αυτή η ευρύτερη περιοχή που ορίζεται από τον Φαληρικό όρμο που ξεκινά από το Μοσχάτο και την Καλλιθέα και φθάνει σε όλη τη νότια έκταση, έχει το μεγάλο πλεονέκτημα ότι γειτνιάζει με τον Υμηττό. Θα έλεγα ότι είναι ένα πολύ όμορφο σύμβολο και ομοίωμα της γαλάζιας και πανέμορφης πατρίδας μας. Γιατί αυτή είναι η Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα με το γαλάζιο της θάλασσας και του ουρανού της, που οφείλουμε να προστατεύουμε και με το πράσινο που έχουν τα πανέμορφα βουνά της, ένα από αυτά είναι μόλις πέντε λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Είναι ευθύνη του υπουργείου Εσωτερικών, μαζί με την Αυτοδιοίκηση, μαζί με τους Δήμους, μαζί με την περιφέρεια Αττικής να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας. Αυτό πιστεύω ότι θέλουν τα παιδιά. Αυτό είναι και το μέτρο της επιτυχίας και της δουλειάς που έχουμε να κάνουμε για να πετύχουμε.

Συνεχίζουμε λοιπόν, και σας ευχαριστώ για τη συνεργασία και για την ενότητα που δείχνουμε όλοι μαζί».

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επιχειρηματική ευελιξία υψηλόβαθμα στελέχη

Είναι τα υψηλόβαθμα στελέχη σε συνεχή ετοιμότητα;

Επιχειρήσεις και οργανισμοί έχουν επενδύσει σε ανθρώπους με υψηλές προδιαγραφές, που συνήθως έχουν το ανώτατο επίπεδο γνώσεων (επιθυμητό προσόν: μεταπτυχιακός τίτλος ή σε ελάχιστες περιπτώσεις διδακτορικό), πολυετή εμπειρία στην ίδια ή σε συναφή δραστηριότητα, με την οποία ασχολούνται στην παρούσα επιχείρηση ή οργανισμό, και ειδικές ανά περίπτωση δεξιότητες.

Αναφερόμαστε στα υψηλόβαθμα στελέχη με μεγάλες αποδοχές, ικανοποιητικό πακέτο επιπρόσθετων παροχών (-bonus-) με τη μορφή οικονομικής ενίσχυσης, ακόμη και με παροχή επαυξημένου ποσοστού επί των πραγματοποιούμενων πωλήσεων, προσφοράς κινητού τηλεφώνου, επαγγελματικού αυτοκινήτου με ορισμένη χρήση καυσίμων, δικαιώματος ελεύθερης χρήσης του διαδικτύου με χρέωση της εταιρείας ή προσφοράς ενός φορητού προσωπικού υπολογιστή, κ.λ.π.

Είναι αλήθεια, ότι η επιβίωση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων ή των οργανισμών στην υπάρχουσα παγκοσμιοποιημένη ανταγωνιστική αγορά απαιτεί από την επιχείρηση ευελιξία, ετοιμότητα και δράση με υψηλή αποτελεσματικότητα. Η στασιμότητα είναι ανεπίτρεπτη. Απεναντίας, η ταχύτητα προσαρμογής και η σωστή δράση βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν τις αλλαγές με επιτυχία υιοθετώντας  σύγχρονες μεθόδους και αρχές. Σε όλα αυτά, κυρίαρχος είναι ο ρόλος των υψηλόβαθμων στελεχών. Είναι άραγε αυτά τα στελέχη, ανά πάσα στιγμή, σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις, να διαχειριστούν αλλαγές ή κρίσεις προς όφελος της επιχείρησης ή του οργανισμού;

Πολλές είναι οι περιπτώσεις στελεχών, που δε διέγνωσαν έγκαιρα την κρίση που πλησίαζε την επιχείρηση ή δεν μπόρεσαν να δράσουν έγκαιρα στις αναμενόμενες και αναγκαίες αλλαγές πριν έρθει η κρίση στην επιχείρηση.

Ένας από τους λόγους είναι ότι πολλά στελέχη εγκλωβίζονται στις δικές τους απόψεις και εκτιμήσεις και συχνά αρνούνται να αποδεχτούν και δυσκολότερα να πιστέψουν στη χρήσιμη πληροφορία, που κυκλοφορεί μέσα στην επιχείρηση από τους ανθρώπους της που είναι πιο κοντά στις αγορές, στους πελάτες, στους προμηθευτές, στους ανταγωνιστές και μάλιστα σε ημερήσια βάση.

Άλλος λόγος είναι η αδυναμία ύπαρξης ενός συστήματος που να απεγκλωβίζει τα υψηλόβαθμα στελέχη από τις πεποιθήσεις τους και να τους θέτει σε διαρκή επαγρύπνηση και ετοιμότητα. Αυτό θα οδηγήσει στην αναγνώριση του κινδύνου και την εφαρμογή μιας προληπτικής ή διορθωτικής ενέργειας πολύ πριν η κρίση πλησιάσει την επιχείρηση ή η επίδοση της επιχείρησης ακολουθήσει πτωτική πορεία. Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο που μέτοχοι, επενδυτές, εργαζόμενοι αλλά και πελάτες, απορροφούν, σε μικρό ή μεγάλο ποσοστό, τον κακό χειρισμό των καταστάσεων από τα υψηλόβαθμα στελέχη, τα οποία κατά κύριο λόγο έχουν το βάρος των ευθυνών που απορρέουν από τις αποφάσεις τους σε στρατηγικό επίπεδο.

Πως λοιπόν θα διεγερθούν τα υψηλόβαθμα στελέχη να βρίσκονται σε συνεχή και πλήρη ετοιμότητα προς κάθε κατεύθυνση και μπροστά σε κάθε απειλή ή κίνδυνο; Είναι οι επιπρόσθετες παροχές που θα υποκινήσουν ανώτατα, ανώτερα ή μεσαία στελέχη; Είναι χρήσιμη η εκτίμηση αποδοτικότητας στελέχους σε συσχετισμό με το ποσοστό  χρήσης της επιπρόσθετης παροχής;

Η έρευνα και ο έλεγχος για το αν οι επιπρόσθετες παροχές συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των υψηλόβαθμων στελεχών εκτός εργασίας περισσότερο από το να τους υποκινούν να λειτουργούν ως εργαλεία για την αύξηση της αποδοτικότητάς τους,  πιθανόν να βοηθήσουν την επιχείρηση ή τον οργανισμό σε μια πιο ορθολογική παροχή των ειδικών αμοιβών.

Πράγματι, η ετοιμότητα των υψηλόβαθμων στελεχών σε κάθε κίνδυνο ή απαίτηση αλλαγής μπορεί να αναπτυχθεί και να βελτιώνεται διαρκώς, αν τα στελέχη έχουν το ενδιαφέρον και η επιχείρηση τα υποκινεί και αξιολογεί την απόδοσή τους, σε συνάρτηση με τις υψηλές αμοιβές και παροχές και τον βαθμό που αυτές χρησιμοποιούνται για την βελτίωση της επίδοσης της επιχείρησης ή του οργανισμού.

Της Στέλλας Γκιώση,

Οικονομολόγου MBA, EXECUTIVE

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

8+1 Συμβουλές για Καλύτερη Προώθηση Προϊόντων και Υπηρεσιών

Η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Είναι ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις επικοινωνούν την αξία και τα οφέλη των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στους καταναλωτές, επηρεάζοντας την απόφαση αγοράς. Χωρίς κατάλληλη προώθηση, ακόμη και το πιο καινοτόμο προϊόν μπορεί να παραμείνει άγνωστο στο κοινό και να μην αποδώσει τα αναμενόμενα κέρδη. Σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός είναι έντονος και οι καταναλωτές έχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ, η ανάγκη για αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ γίνεται επιτακτική. Οι καταναλωτές σήμερα έχουν πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών και είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί.

Έτσι, η ανάπτυξη μιας ισχυρής στρατηγικής προώθησης μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

  1. Γνωρίστε τους Πελάτες σας – Τα χαρακτηριστικά των πελατών σας (ηλικία, εισοδήματα, φύλο, εκπαίδευση, οικογενειακή κατάσταση, επάγγελμα, τόπος κατοικίας) πρέπει να αποτελούν τον οδηγό της επιλογής των μεθόδων προώθησης που θα επιλέξετε: ηλεκτρονική ή έντυπη αλληλογραφία, προβολή σε εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, διαδίκτυο, κ.α.
  2. Προϋπολογίστε – Εξετάστε τον προϋπολογισμό σας και καθορίσετε τι μπορείτε να διαθέσετε στην προώθηση. Εξετάστε τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας και υπολογίστε πόσο ξοδεύουν για το μάρκετινγκ τους.  Ζητήστε από τις διαφημιστικές εταιρείες να σας δώσουν αναλυτικά στοιχεία απόδοσης διαφημίσεων ανά κλάδο και γεωγραφική περιοχή.
  3. Μοιράστε τα Χρήματά σας – Επιλέξτε περισσότερες από μια μεθόδους για την προσέγγιση των ομάδων και της αγοράς που στοχεύετε.  Επιστολές, έντυπη και ηλεκτρονική διαφήμιση, ραδιόφωνο, κ.α. λειτουργούν συνδυαστικά για την ενίσχυση του μηνύματος. Το βασικό στοιχείο είναι η επανάληψη.
  4. Σκεφτείτε Δημιουργικά – Μερικές φορές οι καλύτερες ιδέες απαιτούν περισσότερη έμπνευση παρά χρήματα. Σκεφτείτε νέες μεθόδους προώθησης της επωνυμίας σας:  σε χαρτί περιτυλίγματος, σε ποντίκια των υπολογιστών, κλπ.
  5. Προωθήστε το Προφίλ σας – Η προώθηση του προφίλ σας διαφημίζει το όνομα σας, το τι είστε ή το βασικό σας μήνυμα, δημιουργεί και διατηρεί την παρουσία σας στην αγορά. Η διαφήμιση προϊόντων αποσκοπεί σε άμεσες ενέργειες, όπως η προώθηση κάποιας ειδικής έκπτωσης, ή το να πείσετε τους πελάτες να τηλεφωνούν για περισσότερες πληροφορίες.
  6. Μετρήστε το Αποτέλεσμα – Χρησιμοποιήστε μια ειδική προσφορά, ή το όνομα ενός πωλητή σας για να διευκολυνθείτε στη μέτρηση της επιτυχίας ή αποτυχίας κάποιας συγκεκριμένης διαφήμισης.
  7. Αξιολογήστε και Εκτιμήστε – Αφιερώστε χρόνο με τους πελάτες σας για να προσδιορίστε γιατί είναι ικανοποιημένοι ή όχι. Ετοιμάστε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο για τον προσδιορισμό του τρόπου ζωής τους και το κίνητρο των αγορών τους.
  8. Μην το παραμελείτε – Πολλές επιχειρήσεις δεν θεωρούν τη διαφήμιση ως ένα πάγιο έξοδο. Αν δεν επενδύετε χρήματα στη διαφήμιση οι πωλήσεις γενικώς θα πέσουν. Καθορίστε τα έξοδα διαφήμισης μέσα στον προϋπολογισμό σας και ακολουθήστε το σχέδιο σας σε καλές και κακές οικονομικές περιόδους.
  9. Μη γίνεστε ο Διαφημιστής σας – Πολλές επιχειρήσεις αγωνίζονται για την αύξηση των πωλήσεών τους χωρίς να ξοδεύουν χρήματα στη διαφήμιση. Είναι αποτελεσματικότερο το να ξοδέψετε κάτι παραπάνω και να συνεργαστείτε με κάποια διαφημιστική εταιρεία ή έναν ειδικό σύμβουλο, παρά να προσπαθείτε μόνοι σας να παράγετε τη διαφήμισή σας. Οι διαφημίσεις που δεν σχεδιάζονται επαγγελματικά μπορεί να μην αποφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα και πολλές φορές να δώσουν κακή εικόνα της επιχείρησής σας.
Continue Reading

Trending