Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Τι χρειάζεται μια επιχείρηση για να πετύχει; Καλό marketing ή καλό προϊόν;

Ζούμε σε μια εποχή που πρέπει το μυαλό μας να δουλεύει με χίλια. Πρώτον γιατί μπορεί να το κάνει, δεύτερον γιατί είναι ωραίο να δουλεύει το μυαλό με χίλια και τρίτον γιατί αν δεν το κάνει τότε θα υπάρχει πρόβλημα.

Αυτή την στιγμή που μιλάμε όλοι γνωρίζουμε πως οι επιχειρήσεις ψάχνουν τρόπους για να επιβιώσουν. Συνήθως υπάρχει μια παγίδα. Ποια είναι αυτή η παγίδα που πέφτουν οι περισσότερες επιχειρήσεις; Ή δεν έχουν καλό προϊόν ή δεν έχουν καλό marketing για να προωθήσουν το προϊόν τους.

Για ποιον λόγο και τα δύο είναι πάρα πολύ σημαντικά;

Ας ξεκινήσουμε να δούμε τι κάνει το καθ’ ένα..

Το marketing θα φέρει τον πελάτη στην πόρτα της επιχείρησης σου. Και θα αγοράσει, γιατί το έπεισες ότι το προϊόν σου είναι πάρα πολύ καλό. Όμως εάν δεν έχεις ένα καλό προϊόν, στην ουσία είναι σαν να έχεις έναν κουβά τρύπιο που βάζεις πελάτες από πάνω αλλά από κάτω οι πελάτες αυτοί φεύγουν γιατί το προϊόν σου δεν είναι καλό.. Το αποτέλεσμα; Συνέχεια να είσαι στον αγώνα, να πληρώνεις marketers, να πληρώνεις διαφημιστές, να πληρώνεις την Google, το Facebook, τους Developers, SEO, να κάνεις διάφορες κινήσεις, καμπάνιες, κ.ο. Δεν δουλεύει αυτό.

Τώρα από την άλλη πλευρά του νομίσματος αν έχεις ένα τέλειο προϊόν αλλά δεν έχεις τον κατάλληλο τρόπο για να το επικοινωνήσεις με τους ανθρώπους σου τότε πάλι είναι πρόβλημα. Γιατί; Γιατί ποτέ κανένας δεν θα ξέρει ότι αυτό το προϊόν υπάρχει εκεί πέρα έξω. Δηλαδή μπορεί να έχεις κάτι πολύ ωραίο κι εγώ να μην το ξέρω ότι το έχεις. Πώς θα μπορούσα να το μάθω;

Αν θέλεις να πετύχεις..

Άρα λοιπόν εάν θέλεις να πετύχεις και να δημιουργήσεις μια αξιοπρεπέστατη επιχείρηση που να είναι μήνα με τον μήνα όλο και καλύτερη χρειάζεται να έχεις και τα δύο. Και ναι ξέρω, δεν θα έχει ανοδική πορεία συνέχεια αλλά θα κάνει κάποια σκαμπανεβάσματα η γραμμή ανάπτυξης όπως συμβαίνει σε όλες τις επιχειρήσεις και μετά θα έχει μια σταδιακή πορεία με μια ελαφριά τάση προς τα πάνω ή σταθερότητας. Και αυτό είναι τέλειο. Γιατί συνήθως υπάρχει πτωτική τάση. Γιατί; Για τον λόγο που προαναφέραμε: Γιατί πολλές φορές λείπει ένα από τα δύο.

  • Έτσι λοιπόν θέλω να σκεφτείς το εξής:
  • Απ’ το μηδέν έως το δέκα εσύ πόσο ενθουσιασμένος είσαι με αυτό που δίνεις στους ανθρώπους σου; Αν δεν είσαι δέκα 100% βελτίωσε το.
  • Απ’ το μηδέν έως το δέκα με τον τρόπο που έχεις στήσει την καμπάνια σου πόσο αποτελεσματική είναι; Την μετράς; Ξέρεις ακριβώς τι συμβαίνει;

Ας μιλήσουμε τώρα και σαν καταναλωτές και σαν υπάλληλοι..

Γιατί αυτό μας αφορά;

Αν λοιπόν είσαι υπάλληλος, και θέλεις να εξασφαλίσεις τα χρήματα σου, θέλεις να είσαι σίγουρος ότι θα πληρώνεσαι μήνα με τον μήνα, πρέπει να ξέρεις ότι η επιχείρηση στην οποία πας να εργαστείς έχει λογική και μπορεί να είναι κερδοφόρα. Γιατί αν η επιχείρηση δεν είναι κερδοφόρα κι εσύ δεν θα πληρώνεσαι αργά ή γρήγορα.

Άρα τι χρειάζεται; Χρειάζεται να αρχίσεις να βλέπεις στις επιχειρήσεις που πας να δουλέψεις αν έχουν υπόσταση. Έχουν ένα καλό προϊόν; Και ειδικά αν είσαι πωλητής. Έχουν ένα καλό προϊόν; Υπάρχει ένα καλό σύστημα που προωθεί αυτό το προϊόν έξω στην αγορά έτσι ώστε να υπάρχει μια επαναλαμβανόμενη μηνιαία κίνηση για να μπορεί να κάνει τζίρους η εταιρεία, για να μπορείς κι εσύ να πληρώνεσαι τέλος του μήνα, να έχεις λόγο, να έχεις ρόλο μέσα σε αυτό;

Πάντα υπάρχει επιλογή..

Και τώρα θα μου πεις “Μα, ρε συ Μάνο, με όλα αυτά που γίνονται έχω την επιλογή να ψάξω για όλα αυτά;” Η αλήθεια είναι ότι πάντα έχουμε την επιλογή αλλά επειδή έχουμε μοτίβα περιορισμών μέσα στον εγκέφαλο μας δεν μας επιτρέπει να την δούμε.

Τώρα, δεν σου λέω ότι είναι απλό, δεν σου λέω ότι είναι εύκολο, δεν σου λέω ότι αύριο θα βρεις πάρα πολλές εταιρίες, αλλά εάν θέλεις πραγματικά να είσαι όσο πιο σίγουρος θέλεις στην καριέρα σου ψάξε να βρεις εταιρίες οι οποίες έχουν υπόσταση. Ή τουλάχιστον ξεκίνα από αυτό.

Ας κλείσω λοιπόν πάλι απευθυνόμενος στους επιχειρηματίες: Δες τι χρειάζεται να κάνεις για να βελτιώσεις την ποιότητα του προϊόντος και δες τι χρειάζεται να κάνεις για να βελτιώσεις τον τρόπο που επικοινωνείς το μήνυμα του προϊόντος σου. Και όλα θα πάνε υπέροχα.

Πηγή: www.manolisischakis.gr

Επιχειρηματικότητα

TEDxUniWA Hackathon Pre-event

Το Hackathon Pre-event powered by kovald του πρώτου TEDx του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής είναι η απόλυτη εμπειρία διάδοσης καινοτόμων ιδεών και είναι γεγονός! Το Σάββατο 15 και την Κυριακή 16 Μαΐου 2021 θα πραγματοποιηθεί το πρώτο Hackathon Pre-event powered by kovald του TEDx Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Είναι η πρώτη φορά που ένας διαγωνισμός καινοτομίας και επιχειρηματικότητας θα διεξαχθεί μέσα στα πλαίσια διοργάνωσης ενός ελληνικού TEDx event. Ο διαγωνισμός καινοτομίας και επιχειρηματικότητας Hackathon πραγματοποιείται στα πλαίσια της διοργάνωσης του πρώτου συνεδρίου του TEDx University of West Attica, η οποία θα πραγματοποιηθεί κατά το τέλος Ιουνίου διαδικτυακά. 

Το TEDx είναι ένα συνέδριο που θίγει καίρια κοινωνικά, πολιτιστικά και επιστημονικά ζητήματα και έχει σημαντικό αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Το TEDxUniWA διοργανώνεται, κυρίως, από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, οι οποίοι σεβόμενοι τον κοινωνικό χαρακτήρα της διοργάνωσης, εργάζονται εθελοντικά. Το όραμά τους, οι αξίες τους και όλα όσα πρεσβεύουν γίνονται φανερά μέσα από τα projects και τις δράσεις τους που πραγματοποιούνται σε σημαντικό βαθμό σύμφωνα με τους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης του Ο.Η.Ε. για το 2030. Ο χαρακτήρας της διοργάνωσης είναι αμιγώς ανθρωποκεντρικός, καθότι αποτελεί σημείο σύγκλισης και καμπής ανάμεσα στην τεχνολογική και κοινωνική καινοτομία. Εν καιρώ κοινωνικοοικονομικής κρίσης και πανδημίας το TEDxUniWA θα αποτελέσει παράγοντα αισιοδοξίας, έμπνευσης και κινήτρου ενάντια σε κάθε ψυχική και πνευματική κατάπτωση συντελεστών και θεατών.

Στο Hackathon Pre-event powered by kovald καταρτισμένοι innovators θα λειτουργήσουν ως μέντορες σε φοιτήτριες και φοιτητές/επίδοξοι startuppers, που θα παρουσιάσουν την ιδέα τους σε μία επιτροπή καθηγητών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, τα μέλη της οποίας θα κρίνουν τους νικητές. Οι τρεις νικήτριες ομάδες, προκειμένου να υλοποιήσουν την ιδέα τους, θα κερδίσουν βραβεία αξίας υψηλότερης των 10.000 ευρώ, θα γνωρίσουν καταξιωμένους επιχειρηματίες και θα ζήσουν μία αναντικατάστατη εμπειρία καινοτομίας και επιχειρηματικότητας, που λίγοι θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν!

Μπορείτε να παραμείνετε συντονισμένοι στην επίσημη ιστοσελίδα https://tedxuniwa.com, στη Facebook σελίδα και στον Instagram λογαριασμό του TEDxUniWA, για να ενημερώνεστε πρώτοι για όλες τις δράσεις και τα επερχόμενα events!

TEDxUniWA Hackathon Pre-event powered by kovald

Με την ευγενική χορηγία των:

kovald, Teleperformance, The Cube Athens, Estée Lauder 

Στοιχεία Επικοινωνίας: 

Web: https://tedxuniwa.com 

Social media: Facebook | Instagram | Youtube

E-mails: [email protected]  |  [email protected] 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Εορτασμός της Παγκόσμιας Εβδομάδας Coaching με το Masterclass και τη διάσημη coach και πολυβραβευμένη συγγραφέα Τζιλ Δούκα MCC.

Με χαρά σας ανακοινώνεται πως στις 17 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί το αγγλόφωνο Masterclass «Do you want to become a Life Coach and support others? Learn how!», με αφορμή τον εορτασμό της φετινής International Coaching Week. 

Εισηγήτρια του Masterclass είναι η Τζιλ Δούκα, η μοναδική Ελληνίδα coach σε επίπεδο MCC με παγκόσμιο bestseller στο ενεργητικό της. Επίσημο και διαπιστευμένο μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Coaching (ICF), διαθέτει μια μακρόχρονη πορεία στο executive coaching και στο mentoring, με αποτέλεσμα να ηγείται ενός δομημένου προγράμματος σπουδών στη διαπιστευμένη από τον ICF Global Academy of Coaching.

Η θεματική του Masterclass ξετυλίγει τις βασικές έννοιες που βοηθούν κάποιον να ξεκινήσει σωστά τις σπουδές του στο life coaching, αναλύοντας τις προϋποθέσεις, προσδιορίζοντας τους στόχους και θέτοντας τις προσδοκίες στις σωστές τους διαστάσεις. Aποτελεί στην ουσία μια αξιόπιστη πυξίδα πλοήγησης σε ένα επάγγελμα με ανταγωνιστικούς όρους και υψηλές απαιτήσεις.

Μαζί με την Τζιλ Δούκα, επιτυχημένοι απόφοιτοι της Global Academy of Coaching καταθέτουν την προσωπική τους εμπειρία καθώς και τη διαδρομή που διέγραψαν από την πρώτη εγγραφή στη σχολή μέχρι την πρακτική άσκηση, την αποφοίτηση και την ίδρυση και εδραίωση της δικής τους επιχείρησης coaching. 

Για την έγκαιρη εγγραφή τους στο Masterclass «Do you want to become a Life Coach and support others? Learn how!», οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να επισκέπτονται τον εξής σύνδεσμο της εκδήλωσης https://globalacademyofcoaching.com/masterclass/

Επειδή το Masterclass θα διεξαχθεί δωρεάν, οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επαγγελματική Κατάρτιση Ανέργων

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΝΕΡΓΩΝ» του Άξονα Προτεραιότητας «Ανάπτυξη και αξιοποίηση ικανοτήτων ανθρώπινου δυναμικού-Ενεργός κοινωνική ενσωμάτωση» του Ε.Π. Πελοπόννησος

ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ

τους/τις ενδιαφερόμενους/ες  που κατοικούν στους Δήμους Γορτυνίας, Μεγαλόπολης και Τρίπολης και πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στην εν λόγω Πράξη: 

α) είναι άνεργοι, εγγεγραμμένοι/ες στα Μητρώα Ανεργίας του ΟΑΕΔ και με κάρτα ανεργίας σε ισχύ ή σε ειδικό κατάλογο του ΟΑΕΔ, εκτός Μητρώου ανεργίας. 

β) είναι κάτοικοι των Δήμων Γορτυνίας, Μεγαλόπολης και Τρίπολης (εκτός αστικού ιστού),  

Έμφαση θα δοθεί σε μακροχρόνια άνεργα άτομα χωρίς εξειδίκευση σε κάποιο επάγγελμα ή με εξειδίκευση και εμπειρία σε θέσεις εργασίας που έχουν καταργηθεί λόγω της μακρόχρονης ύφεσης.

Με βάση τα παραπάνω η Πράξη περιλαμβάνει τις εξής ενέργειες:

•Προσέλκυση ωφελούμενων ανέργων – Δράσεις δημοσιότητας

•Επαγγελματική κατάρτιση διάρκειας 410 ωρών (350 θεωρίας και 60 ώρες Πρακτικής άσκησης με την μορφή CaseStυdies) 

•Πιστοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησαν οι καταρτιζόμενοι.

•Συντονισμός, Διαχείριση, Παρακολούθηση της πράξης- Υποστηρικτικές Ενέργειες

•Αποτίμηση της αποτελεσματικότητας εκτέλεσης της δράσης.

Με την εφαρμογή των ενεργειών αυτών τα αποτελέσματα που αναμένεται να προκύψουν είναι:

Σύνολο ωφελουμένων:260
Εκ των οποίων:
αριθμός ανδρών ωφελουμένων:110
αριθμός γυναικών ωφελουμένων150

Τα αντικείμενα κατάρτισης των ωφελούμενων θα είναι τα παρακάτω :

  • Στέλεχος εμπορίας, διαφήμισης και προώθησης αγροδιατροφικών προϊόντων     
  • Μεταποίηση και τυποποίηση  καινοτόμων αγροτικών προϊόντων
  • e-Commerce – Hospitality Sales & Marketing
  • Στέλεχος οργάνωσης και διοίκησης τουριστικών & πολιτιστικών επιχειρήσεων
  • Εφοδιαστική αλυσίδα – logistics
  • Νέες τεχνολογίες στην μεταποιητική βιομηχανία

Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει συνοπτικά τα εξής στάδια:

  • Δημοσιοποίηση – προσέλκυση ωφελουμένων,.
  • Ενημέρωση υποψηφίων για την υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών.
  • Έλεγχος επιλεξιμότητας ωφελουμένων.
  • Σύνταξη καταλόγου με όλους τους επιλέξιμους υποψηφίους  που πληρούν τα on-off κριτήρια ένταξης (να είναι άνεργοι και να είναι κάτοικοι της περιοχής παρέμβασης), με αιτιολόγηση για τις απορριφθείσες αιτήσεις.
  • Εφαρμογή κριτηρίων μοριοδότησης από την ομάδα έργου για την επιλογή των ωφελουμένων 
  • Σύνταξη καταλόγου των ωφελουμένων, που επιλέγονται για να συμμετάσχουν στην πράξη, καθώς και των επιλαχόντων.
  • γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων στους ενδιαφερόμενους και εξέταση τυχόν ενστάσεων.
  • Οριστικοποίηση του καταλόγου των τελικών ωφελουμένων και προγραμματισμός τμημάτων.

Αιτήσεις 

Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων και τα σχετικά με την εκδήλωση ενδιαφέροντος έντυπα (ενημερωτικό σημείωμα, ερωτηματολόγιο, ανακοινώσεις) στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.arcadianet.gr , καθώς και στo γραφείο της Εταιρείας Ανάπτυξης Πελοποννήσου «Αγαπήνωρ» (25ης Μαρτίου 14, 22100 Τρίπολη, Τηλ: 2710230233)

Όσοι/ες επιθυμούν να συμμετάσχουν στην Πράξη μπορούν, αυτοπροσώπως ή μέσω άλλου εξουσιοδοτημένου προσώπου να προσέρχονται στην ανωτέρω διεύθυνση και να καταθέτουν τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά συμμετοχής έως την Παρασκευή 18/06/2021, και ώρες 09:00-14:00.

Continue Reading

Trending