Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Τhe People’s Trust Ενισχύουμε τους Επιχειρηματίες του Αύριο

Τhe Peoples Trust

Ενισχύουμε τους Επιχειρηματίες του Αύριο

O οργανισμός

Με την αυξανόμενη ανεργία (και τον αποκλεισμό χρηματοδότησης από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα) , γεννήθηκε η επιτακτική ανάγκη για την ύπαρξη ενός οργανισμού που θα υποστηρίζει ανθρώπους με όνειρο να δημιουργήσουν επιχειρηματικά, αλλά με ελάχιστες δυνατότητες να το κάνουν πράξη. Το The People’s Trust δημιουργήθηκε για να καλύψει αυτό ακριβώς το κενό.

Στόχος του οργανισμού είναι να συμβάλει στη μείωση της ανεργίας μέσω της ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας και της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας. Παρέχει στους επιχειρηματίες τα εφόδια που χρειάζονται για να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε βιώσιμες επιχειρήσεις.

Το The People’s Trust ιδρύθηκε το 2016 και είναι ένας ιδιωτικά χρηματοδοτούμενος  μη – κερδοσκοπικός οργανισμός. Υποστηρίζει νεοσύστατες και υφιστάμενες μικρές επιχειρήσεις όλων των κλάδων, παρέχοντας οικονομική αρωγή μέχρι το ποσό των €10.000 την οποία συνδυάζει με υπηρεσίες επιχειρηματικής ανάπτυξης όπως συμβουλευτική υποστήριξη, δικτύωση με άλλους φορείς και οργανισμούς που ενισχύουν την επιχειρηματικότητα αλλά και με επιχειρήσεις που έχουν χρηματοδοτηθεί από τον οργανισμό, πρόσβαση σε επιχειρηματικές θερμοκοιτίδες και επιταχυντές. Ο οργανισμός υποστηρίζει επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο Νομό Αττικής και στο Νομό Θεσσαλονίκης.

Το The Peoples Trust απευθύνεται σε:

  • Νέους επιχειρηματίες που θέλουν να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση
  • Υφιστάμενους επιχειρηματίες που θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα
  • Όλους τους κλάδους
  • Όλες τις ηλικίες (από 18 ετών και άνω)

Ο οργανισμός αναζητά ανθρώπους με δεξιότητες και ταλέντο, χωρίς ωστόσο η επιχειρηματική εμπειρία να αποτελεί προϋπόθεση.

Paul Kidner, Γενικός Διευθυντής, The People’s Trust

Κριτήρια για τη χορήγηση χρηματοδότησης:

  • Βιωσιμότητα του επιχειρηματικού σχεδίου/ιδέας
  • Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας
  • Καινοτομία
  • Προοπτικές επέκτασης

Τα σημαντικότερα κριτήρια και αυτά που ανταποκρίνονται στον βασικό σκοπό του οργανισμού είναι η βιωσιμότητα του επιχειρηματικού σχεδίου/ιδέας και η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Η καινοτομία και οι δυνατότητες επέκτασης είναι επιθυμητά αλλά προαιρετικά κριτήρια.

Στοιχεία για τη δράση του οργανισμού:

  • Aπό τον Σεπτέμβριο του 2016 έως σήμερα, το The People’s Trust έχει υποστηρίξει 192 επιχειρήσεις οι οποίες έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 300 νέες θέσεις εργασίας
  • Από αυτές τις επιχειρήσεις το 56,2% είναι νεοσύστατες, ενώ το 40,4% έχει δημιουργηθεί από γυναίκες επιχειρηματίες
  • Ο μέσος όρος ηλικίας των ενδιαφερόμενων που κάνουν αίτηση στον οργανισμό είναι τα 38,5 χρόνια.
  • Οι επιχειρήσεις που έχει υποστηρίξει το The People’s Trust δραστηριοποιούνται σε πολλούς και διαφορετικούς κλάδους όπως αυτός του τουρισμού, του αγροτικού τομέα και της αγροτεχνολογίας, του τεχνολογικού τομέα, της εστίασης, της εκπαίδευσης κ.α.
  • Το The People’s Trust δέχεται αιτήσεις για χρηματοδότηση σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τη σχετική φόρμα εδώ: https://www.thepeoplestrust.org/aitisi
  • Ιδρυτικός δωρητής του οργανισμού είναι το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη

Website: www.thepeoplestrust.org

Επιχειρηματικότητα

Tο Epsilon Digital του Ομίλου Epsilon Net επιλέγει η FARCOM για την ηλεκτρονική της τιμολόγηση

Η FARCOM, μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες καλλυντικών στην Ελλάδα, με 50 χρόνια δυναμικής παρουσίας στο χώρο της ομορφιάς, που εξάγει τα προϊόντας της σε περισσότερες από 53 χώρες, επέλεξε το  Epsilon Digital, την αυτοματοποιημένη, τεχνολογικά καινοτόμα και ασφαλή, SaaS, υπηρεσία πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης του Ομίλου Epsilon Net. Με την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης Epsilon Digital, η FARCOM αυτοματοποιεί τη διαδικασία αποστολής και αυθεντικοποιήσης των παραστατικών της από το πληροφοριακό της σύστημα στην ΑΑΔΕ, απολαμβάνοντας, παράλληλα, σημαντικά οφέλη.

Το Epsilon Digital, ένα από τα πρώτα λογισμικά που έλαβαν αδειοδότηση από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, ως λογισμικό παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης, είναι μια λύση που εξασφαλίζει την αυθεντικοποίηση, αποδοχή και αρχειοθέτηση των τιμολογίων/παραστατικών με αυτοματοποιημένες διαδικασίες διαβίβασης παραστατικών πωλήσεων στην ΑΑΔΕ και στους τελικούς λήπτες. Η λύση καλύπτει όλες τις επιχειρήσεις και κλάδους της αγοράς, με ασφάλεια και εγκυρότητα, καθώς διαθέτει πιστοποιήσεις ISO, ενώ συνδέεται με τις εφαρμογές του Ομίλου Epsilon Net, καθώς και με εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών. Το Epsilon Digital προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία χρήστη, μέσα από ένα φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον με διακρίσεις στις κατηγορίες «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρηματικού Μοντέλου» και στην «Εισαγωγή_Νέου_Καινοτόμου_Προϊόντος» των Impact BITE Awards 2021 και στα Accounting Awards 2020.

Με την ολοκλήρωση και την παραλαβή της λύσης, η FARCOM θα έχει τη δυνατότητα να: 1) απλοποιήσει την καθημερινότητα των χρηστών της και να αυξήσει την παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα τους 2) εκδίδει, διαβιβάζει και διαχειρίζεται εύκολα, γρήγορα, με ασφάλεια και πιστοποιημένα τον τεράστιο όγκο των παραστατικών της, χωρίς χρήση φορολογικού μηχανισμού, 3) εξυπηρετεί καλύτερα τους πελάτης της, αφού μέσω της αυτόματης αποστολής των παραστατικών μειώνονται τα σημεία τριβής και επιτυγχάνεται υψηλό επίπεδο συνεργασίας και διαφάνεια των σχέσεων 4) λαμβάνει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και από οπουδήποτε, αφού το Epsilon Digital επικοινωνεί σε real time με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ και 5) να ελαχιστοποιεί τα κόστη της, αφού δεν απαιτεί επενδύσεις σε εξοπλισμό ή υποδομές, ενώ, παράλληλα, μειώνει σημαντικά το χρόνο τιμολόγησης επιτυγχάνοντας τη μετάβαση σε paperless office, διασφαλίζοντας έγκαιρη και έγκυρη προσαρμογή σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο νομοθετικό περιβάλλον. 

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η  ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω πιστοποιημένου παρόχου βελτιώνει την αξιοπιστία των συναλλαγών, καθώς οποιοσδήποτε μπορεί να ελέγξει σε ιστοσελίδα του παρόχου την αυθεντικότητα ενός τιμολογίου, με χρήση του QR code, που φέρουν υποχρεωτικά τα ψηφιακά τιμολόγια. Την υλοποίηση του έργου έχει αναλάβει η Epsilon SingularLogic, μέλος του Ομίλου Epsilon Net, leader στην ελληνική αγορά πληροφορικής με εξειδικευμένη τεχνογνωσία σε συστήματα ERP, CRM, RETAIL WMS, MOBILE, MIS, που καθημερινά υποστηρίζουν τις ανάγκες της μεγαλύτερης εγκατεστημένης βάσης στην Ελλάδα με πάνω από 50.000 μεγάλες επιχειρήσεις.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Θέματα φορολογίας εισοδήματος / Η δυνατότητα υποβολής ξεχωριστών δηλώσεων μεταξύ των συζύγων και οι φορολογικές παράμετροι του θέματος

Μόλις πριν από μερικές μέρες τέθηκε σε λειτουργία η ειδική εφαρμογή της ΑΑΔΕ, για την υποβολή ξεχωριστών δηλώσεων, η οποία και θα είναι ανοικτή έως και τις 28/2, οπότε και λήγει η σχετική προθεσμία. 

  • Να διευκρινίσουμε καταρχάς, ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα δεν αφορά πιθανές περιπτώσεις διαζευγμένων, που ούτως ή άλλως υποβάλλουν ξεχωριστές δηλώσεις. Αφορά έγγαμους που για διάφορους λόγους επιθυμούν να υποβάλλουν ξεχωριστά δήλωση, ανά προσωπικό ΑΦΜ.
  • Αυτή η αίτηση αφορά την κάθε χρονιά διακριτά. Δηλαδή, ανδρόγυνα που επέλεξαν πέρσι να υποβάλλουν δηλώσεις χώρια, θα πρέπει να επαναλάβουν τις ίδιες ενέργειες. Η αίτηση μπορεί να υποβληθεί είτε και από τους δύο συζύγους είτε από έναν εξ αυτών.
  • Επίσης, τα τέκνα μπορούν να δηλωθούν κανονικά ως προστατευόμενα μέλη και στις δύο δηλώσεις.

Συμφέρει η υποβολή ξεχωριστής δήλωσης;

Όταν προ μερικών ετών τέθηκε σε πρώτη εφαρμογή το συγκεκριμένο μέτρο, είχαμε δεχθεί αρκετά σχετικά ερωτήματα. Κατά πόσο δηλαδή συμφέρει φορολογικά η υποβολή δύο ξεχωριστών δηλώσεων από τους έγγαμους. Τότε, βρισκόμασταν ακόμα εν μέσω δημοσιονομικής επιτήρησης. Δεν υπήρχε ούτε υγειονομική κρίση ούτε πανδημία. Αντίθετα, το μόνιμο πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας ήταν η βαθιά ύφεση. Όταν λοιπόν ανακοινώθηκε ότι παρέχεται η δυνατότητα υποβολής ξεχωριστών δηλώσεων από τα ζευγάρια, υπήρχαν ανδρόγυνα που αναρωτήθηκαν αν υπάρχει κάποιο φορολογικό όφελος. Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων η απάντηση είναι όχι, είναι κατά βάση ανώφελο και μάλιστα δημιουργούνται και κάποια παράπλευρα πιθανά θέματα. 

Εξαιρούνται κάποιες πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις όπως για παράδειγμα αν κάποιος εκ των συζύγων έχει οφειλές προς το Δημόσιο, με ότι αυτό ενδεχομένως συνεπάγεται για τη διενέργεια συγκεκριμένων κινήσεων και ενεργειών. Και πάλι, η υποβολή χωριστών δηλώσεων προτείνεται υπό προϋποθέσεις και δεν σημαίνει βέβαια ότι αποτελεί πανάκεια.

Παρόλα αυτά, εξετάζονται κατά περίπτωση όλα τα δεδομένα και προτείνονται οι ανάλογες λύσεις. Το σύνηθες όμως είναι ότι, όχι μόνο δεν προκύπτει κάποιο ουσιαστικό όφελος με την υποβολή ξεχωριστών δηλώσεων, αλλά ενδέχεται να προκύψουν και κάποια προβλήματα.

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα όλων, αποτελεί η κάλυψη της ετήσιας τεκμαρτής δαπάνης. Αυτό που πάντοτε τονίζουμε, είναι ότι η κάλυψη των τεκμηρίων αποτελεί οικογενειακή υπόθεση. Έτσι, πιθανή διαφορά τεκμαρτής δαπάνης σε έναν εκ των συζύγων, καλύπτεται με τα εισοδήματα του άλλου, οπότε και δεν προκύπτουν απρόοπτες φορολογικές επιβαρύνσεις. Το ίδιο ευνοϊκό καθεστώς υπάρχει και στο θέμα των απαιτούμενων αποδείξεων βάσει εισοδήματος. Είναι μάλιστα σχετικά σύνηθες είτε ο σύζυγος είτε η σύζυγος να μην χρησιμοποιούν με την ίδια συχνότητα τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες τους κατά τις συναλλαγές τους και σε θεωρητικό επίπεδο να μην φτάνουν το 30% του ατομικού τους εισοδήματος. Και εδώ όμως, με την κοινή δήλωση υπάρχει αλληλοκάλυψη πιθανών διαφορών οπότε και επίσης δεν υφίσταται κάποιο ζήτημα.   

Το αρχικό πλάνο για τις υποβολές των δηλώσεων

Στις προθέσεις του οικονομικού επιτελείου είναι η υποβολή των δηλώσεων που αφορούν τα εισοδήματα του 2021, να ξεκινήσει φέτος, όσο γίνεται ταχύτερα. Γίνονται μάλιστα σχετικές αναφορές ακόμα και για εκκίνηση υποβολής των δηλώσεων από τον Μάρτιο. Ήδη, βάσει απόφασης που εκδόθηκε προ ημερών, οι επιχειρήσεις υποχρεούνται στην ηλεκτρονική υποβολή των βεβαιώσεων αποδοχών έως τις 28 Φεβρουαρίου. Αρκεί όμως η θεσμοθέτηση της σχετικής απόφασης και είναι εφικτή η εφαρμογή του αρχικού πλάνου ή μήπως το αρχικό χρονοδιάγραμμα αποτελεί απλά ένα φιλόδοξο σχέδιο που εκ των πραγμάτων θα ανατραπεί;

Εξετάζοντας το αντίστοιχο ιστορικό, των τελευταίων ετών, θα διαπιστώσουμε ότι το σύστημα τίθεται σε παραγωγική λειτουργία συνήθως τον Μάιο του εκάστοτε έτους. Κι αυτό, καθώς παρατηρούνται πολύ μεγάλες καθυστερήσεις στην προσυμπλήρωση βασικών κωδικών του εντύπου της δήλωσης, που εκδίδονται κυρίως από υπηρεσίες του ευρύτερου δημοσίου τομέα. 

Ειδική μνεία επίσης, θα πρέπει να κάνουμε και σε μια ακόμα σημαντικότατη παράμετρο. Ένα πολύ μεγάλο τμήμα (και) της παρελθούσας χρήσης, πέρασε με την αγορά να τελεί εν υπνώσει. Με επιχειρήσεις που βάσει νομοθεσίας, για ένα αρκετά μεγάλο διάστημα είτε παρέμειναν κλειστές είτε γενικότερα υπολειτουργούσαν. Είχαμε λοιπόν, πολλές πληττόμενες επιχειρήσεις, από διάφορους κλάδους. Καθώς και ακόμα περισσότερους πληττόμενους εργαζόμενους σε αυτές τις επιχειρήσεις. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να θεωρούμε ως δεδομένο ότι σε πάρα πολλές περιπτώσεις που αφορούν και επιχειρήσεις αλλά και φορολογούμενους γενικότερα, θα χρειαστεί είτε το Υπουργείο Οικονομικών είτε η ΑΑΔΕ να προχωρήσουν σε νομοθετικές παρεμβάσεις.   

Παναγιώτης Τσένος

φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων / συγγραφέας φορολογικών & οικονομικών μελετών

tsenos.gr 

[email protected] 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

EPSILON NET: Δυναμική είσοδος στην αγορά του λογισμικού για φαρμακεία με την εξαγορά του 100% της εταιρίας πληροφορικής CSA

Η EPSILON NET ανακοινώνει τη συμφωνία απόκτησης ποσοστού 100%  στην  εταιρία με την επωνυμία «ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ Α.Ε ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ» και το διακριτικό τίτλο «CSA» (εφεξής CSA), η οποία δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη εξειδικευμένων  λύσεων πληροφορικής και συστημάτων αυτοματισμού για φαρμακεία και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της εμπορίας & διακίνησης του φαρμάκου στην Ελλάδα (www.csagreece.com).

Η CSA δραστηριοποιείται από το 1985 στην ανάπτυξη λογισμικού για μικρές και μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις, επενδύοντας συνεχώς σε τεχνολογίες αιχμής και σε ανθρώπινο δυναμικό ώστε οι εφαρμογές της να προσφέρουν υψηλό επίπεδο ευχρηστίας και διαλειτουργικότητας. Η εταιρία διαθέτει ολοκληρωμένες εφαρμογές και λύσεις στον τομέα του φαρμάκου και πιο συγκεκριμένα :

➢ Την εφαρμογή FARMAKON για τα φαρμακεία – σημεία λιανικής πώλησης. Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί και καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του ελληνικού φαρμακείου σε διασύνδεση με την ΗΔΙΚΑ, τον ΕΟΠΠΥ και τα λοιπά ασφαλιστικά ταμεία

➢ Το εξειδικευμένο πληροφοριακό σύστημα FARMAKON ΕRP για φαρμακαποθήκες και εταιρίες χονδρικής που δραστηριοποιούνται στους τομείς των φαρμάκων, παρα-φαρμακευτικών  σκευασμάτων και καλλυντικών 

➢ Εφαρμογή σύνδεσης με τα γερμανικής τεχνολογίας ρομποτικά συστήματα ROWA Vmax για την αυτοματοποίηση στη διαχείριση προϊόντων και στην εκτέλεση παραγγελιών

Η συστηματική και μακροχρόνια προσπάθεια της διοίκησης της εταιρίας και των στελεχών της, έχουν οδηγήσει την CSA σε ηγετική θέση με μερίδιο πάνω από 50% στη συγκεκριμένη κάθετη αγορά του φαρμάκου και στην εξυπηρέτηση με λύσεις λογισμικού άνω των 5.200 φαρμακείων στο σύνολο περίπου των 10.400 που δραστηριοποιούνται σε όλη την Ελλάδα (σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το 2020). 

Αξίζει να επισημανθεί, ότι το ελληνικό φαρμακείο έχει πλέον αναδειχθεί ως βασικό σημείο παροχής υπηρεσιών πρωτοβάθμιας υγείας (υπηρεσίες εμβολιασμού έναντι της γρίπης, διενέργεια rapid test) και ο χώρος του φαρμάκου και της υγείας, ευρύτερα, αποτελεί έναν από τους πλέον προνομιακούς τομείς σε θέματα ανάπτυξης καινοτομίας, τεχνολογικών αυτοματισμών και συστήματα Business Intelligence (BI) με αποτέλεσμα η εξαιρετική δυναμική του τομέα των φαρμακείων και γενικότερα του τομέα του φαρμάκου & των παρα-φαρμακευτικών σκευασμάτων, να δημιουργεί συνεχώς νέες ανάγκες για επιπλέον λειτουργικότητα στη χρήση των λογισμικών με τη χρήση Web και Cloud συστημάτων. 

Η τάση αυτή ενισχύεται ιδιαίτερα την τελευταία περίοδο λόγω του COVID-19 και θα αποτελέσει με την υποστήριξη του Ομίλου της Epsilon Net, τη βάση για την περαιτέρω μελλοντική ανάπτυξη της εταιρίας. Παράλληλα, ο Όμιλος με γνώμονα την ολοκληρωμένη συμβολή του στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ιδιωτικού τομέα, τόσο για τα φαρμακεία και τις εταιρίες εμπορίας φαρμάκου, όσο και για όλους τους υπόλοιπους κλάδους που δραστηριοποιείται, έχει αναλύσει το σύνολο των νέων δυνατοτήτων χρηματοδότησης που θα προκύψουν το προσεχές διάστημα από τα χρηματοδοτικά εργαλεία του «Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας» & του «ΕΣΠΑ 2021-2027».

Στην EPSILON NET θα μεταβιβαστεί από 5 μετόχους φυσικά πρόσωπα, ποσοστό 100% της CSA. Το συνολικό τίμημα για την εξαγορά και απόκτηση ποσοστού 100% της CSA θα ανέλθει σε 2,73 εκατ. Ευρώ. Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας για τη χρήση του 2021, διαμορφώθηκε σε 2,75 εκατ. ευρώ  με εκτιμώμενο EBITDA ύψους 455 χιλ. ευρώ και εκτιμώμενα κέρδη προ φόρων για το 2021 ύψους 380 χιλ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η εταιρία είχε την 31/12/2021 ταμειακά διαθέσιμα ύψους 295 χιλ. ευρώ και δανεισμό ύψους 386 χιλ. ευρώ, ενώ θα πρέπει να τονισθεί ότι η εταιρία κατέχει και αυτόνομο κτηριακό συγκρότημα γραφείων και αποθηκευτικών χώρων σε κεντρικό οδικό άξονα στον Δήμο Αγίας Παρασκευής Αττικής εκτιμώμενης εμπορικής αξίας περίπου 1 εκ ευρώ.

Η συγκεκριμένη εξαγορά, αφενός μεν υλοποιεί τον στρατηγικό σχεδιασμό της EPSILON NET για είσοδο σε ειδικές κάθετες αγορές, παρέχοντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες με στόχο τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης, αφετέρου αποτελεί το πρώτο βήμα για τη σταδιακή επέκταση των δραστηριοτήτων του Ομίλου στα συστήματα πληροφορικής για τον τομέα της Υγείας.

Ο Όμιλος ακολουθεί με συνέπεια και συνέχεια τον επιχειρηματικό του σχεδιασμό σε επίπεδο συνεχούς οργανικής ανάπτυξης, ενώ, παράλληλα, προχωρεί σε εξαγορές και τεχνολογικές συνεργασίες με στόχο την αύξηση των μεριδίων αγοράς και του συνόλου των οικονομικών μεγεθών του.

Ο κ. Ιωάννης Μίχος, Ιδρυτής του Ομίλου, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου & Διευθύνων Σύμβουλος της EPSILON NET, δήλωσε τα παρακάτω:

«Το 2021 ήταν μια χρονιά ορόσημο για τον Όμιλό μας. Όπως έχουμε ήδη εκτιμήσει, η επιτυχία του 2021 θα είναι η έναρξη ενός νέου δημιουργικού κύκλου, με έντονους αναπτυξιακούς ρυθμούς στους τομείς που η εταιρία δραστηριοποιείται με έμφαση στις Web και Cloud τεχνολογίες. 

Με την ένταξη της CSA, ξεκινάμε την δραστηριοποίησή μας στον ειδικό χώρο των συστημάτων πληροφορικής για την Υγεία. Μαζί με τα στελέχη της CSA, έχουμε σχεδιάσει και θα υλοποιήσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναβάθμισης των συστημάτων της εταιρίας και δημιουργίας νέων εργαλείων για το Ελληνικό Φαρμακείο και τον ευρύτερο τομέα του Φαρμάκου.  

Η μεγάλη οικογένεια των εταιριών του Ομίλου Epsilon Net, συνεχίζει με όραμα, ανθρωποκεντρική προσέγγιση και προσήλωση στην εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών μας. Κεντρικός μας στόχος παραμένει να παράγουμε καθημερινά αξία για τους ανθρώπους μας, τους συνεργάτες και τους μετόχους μας».

Ο κ. Χρήστος Δελημαργάς, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου & Διευθύνων Σύμβουλος της CSA, δήλωσε τα παρακάτω:

«Μετά από 36 χρόνια δημιουργικής πορείας στον τομέα της πληροφορικής και έχοντας δημιουργήσει μια σειρά καταξιωμένων εφαρμογών για τα φαρμακεία και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην εμπορία του φαρμάκου, η εταιρία μας ήρθε η ώρα να ξεκινήσει μια νέα σελίδα στην επιτυχημένη πορεία της και να ενταχθεί στην μεγάλη οικογένεια του Ομίλου της Epsilon Net.

Με την διοικητική και τεχνολογική ομάδα της Epsilon Net έχουμε ήδη σχεδιάσει την  υλοποίηση ενός καινοτομικού σχεδίου αναβάθμισης των εφαρμογών μας και δημιουργίας νέων εργαλείων & υπηρεσιών για τον Έλληνα Φαρμακοποιό και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο τομέα της υγείας, με έμφαση στις Cloud τεχνολογίες και στο E-commerce. 

Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους χιλιάδες πελάτες της εταιρίας μας για την μακροχρόνια συνεργασία μας & την εμπιστοσύνη τους και κυρίως τα  στελέχη & το προσωπικό μας για την καθημερινή τους προσπάθεια και την συνεισφορά τους όλα τα προηγούμενα χρόνια. Με την αρωγή και του Ομίλου της Epsilon Net, συνεχίζουμε όλοι μαζί, δίπλα στους πελάτες μας με οδηγό την πολύχρονη εμπειρία μας και την τεχνολογική καινοτομία». 

Continue Reading

Trending