Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Τhe People’s Trust Ενισχύουμε τους Επιχειρηματίες του Αύριο

Τhe Peoples Trust

Ενισχύουμε τους Επιχειρηματίες του Αύριο

O οργανισμός

Με την αυξανόμενη ανεργία (και τον αποκλεισμό χρηματοδότησης από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα) , γεννήθηκε η επιτακτική ανάγκη για την ύπαρξη ενός οργανισμού που θα υποστηρίζει ανθρώπους με όνειρο να δημιουργήσουν επιχειρηματικά, αλλά με ελάχιστες δυνατότητες να το κάνουν πράξη. Το The People’s Trust δημιουργήθηκε για να καλύψει αυτό ακριβώς το κενό.

Στόχος του οργανισμού είναι να συμβάλει στη μείωση της ανεργίας μέσω της ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας και της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας. Παρέχει στους επιχειρηματίες τα εφόδια που χρειάζονται για να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε βιώσιμες επιχειρήσεις.

Το The People’s Trust ιδρύθηκε το 2016 και είναι ένας ιδιωτικά χρηματοδοτούμενος  μη – κερδοσκοπικός οργανισμός. Υποστηρίζει νεοσύστατες και υφιστάμενες μικρές επιχειρήσεις όλων των κλάδων, παρέχοντας οικονομική αρωγή μέχρι το ποσό των €10.000 την οποία συνδυάζει με υπηρεσίες επιχειρηματικής ανάπτυξης όπως συμβουλευτική υποστήριξη, δικτύωση με άλλους φορείς και οργανισμούς που ενισχύουν την επιχειρηματικότητα αλλά και με επιχειρήσεις που έχουν χρηματοδοτηθεί από τον οργανισμό, πρόσβαση σε επιχειρηματικές θερμοκοιτίδες και επιταχυντές. Ο οργανισμός υποστηρίζει επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο Νομό Αττικής και στο Νομό Θεσσαλονίκης.

Το The Peoples Trust απευθύνεται σε:

  • Νέους επιχειρηματίες που θέλουν να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση
  • Υφιστάμενους επιχειρηματίες που θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα
  • Όλους τους κλάδους
  • Όλες τις ηλικίες (από 18 ετών και άνω)

Ο οργανισμός αναζητά ανθρώπους με δεξιότητες και ταλέντο, χωρίς ωστόσο η επιχειρηματική εμπειρία να αποτελεί προϋπόθεση.

Paul Kidner, Γενικός Διευθυντής, The People’s Trust

Κριτήρια για τη χορήγηση χρηματοδότησης:

  • Βιωσιμότητα του επιχειρηματικού σχεδίου/ιδέας
  • Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας
  • Καινοτομία
  • Προοπτικές επέκτασης

Τα σημαντικότερα κριτήρια και αυτά που ανταποκρίνονται στον βασικό σκοπό του οργανισμού είναι η βιωσιμότητα του επιχειρηματικού σχεδίου/ιδέας και η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Η καινοτομία και οι δυνατότητες επέκτασης είναι επιθυμητά αλλά προαιρετικά κριτήρια.

Στοιχεία για τη δράση του οργανισμού:

  • Aπό τον Σεπτέμβριο του 2016 έως σήμερα, το The People’s Trust έχει υποστηρίξει 192 επιχειρήσεις οι οποίες έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 300 νέες θέσεις εργασίας
  • Από αυτές τις επιχειρήσεις το 56,2% είναι νεοσύστατες, ενώ το 40,4% έχει δημιουργηθεί από γυναίκες επιχειρηματίες
  • Ο μέσος όρος ηλικίας των ενδιαφερόμενων που κάνουν αίτηση στον οργανισμό είναι τα 38,5 χρόνια.
  • Οι επιχειρήσεις που έχει υποστηρίξει το The People’s Trust δραστηριοποιούνται σε πολλούς και διαφορετικούς κλάδους όπως αυτός του τουρισμού, του αγροτικού τομέα και της αγροτεχνολογίας, του τεχνολογικού τομέα, της εστίασης, της εκπαίδευσης κ.α.
  • Το The People’s Trust δέχεται αιτήσεις για χρηματοδότηση σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τη σχετική φόρμα εδώ: https://www.thepeoplestrust.org/aitisi
  • Ιδρυτικός δωρητής του οργανισμού είναι το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη

Website: www.thepeoplestrust.org

Επιχειρηματικότητα

Φιλοσοφία της κάθε εταιρείας η εκπαίδευση του ανθρωπίνου δυναμικού

Στην εταιρεία ΜΕΪΔΑΝΗΣ η σχέση με τους πελάτες είναι ο διαρκής στόχος 35 και πλέον ετών, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αλλά και ο ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας. Μιας επιτυχίας που μεταφράζεται τα τελευταία 10 χρόνια σε 3πλασιαμό των καταστημάτων της και της δύναμής της και σε υπερδιπλασιασμό του κύκλου εργασιών της.

Βασισμένη σ’ αυτό της το πλεονέκτημα, η εταιρεία αποφάσισε να κάνει το επόμενο βήμα, να υιοθετήσει τις πλέον σύγχρονες τάσεις στην πελατοκεντρική διοίκηση, να περάσει από την κουλτούρα της άριστης εξυπηρέτησης του πελάτη στην κουλτούρα  δημιουργίας άριστης εμπειρίας για τον πελάτη!

Συμπαραστάτης στην προσέγγισή της αυτή υπήρξε η Hatzi FΙlax Training Group, η οποία ανέλαβε την εκπαίδευση του προσωπικού Customer Service στο Customer Experience Model, με ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα διάρκειας 5 εβδομάδων που – με πρωτοποριακό υλικό και μεθόδους – προσέφερε γνώσεις και δεξιότητες τόσο στη διαχείριση πελατών όσο και στη διαχείριση χρόνου, τη συνεργασία, την ομαδικότητα, με γνώμονα πάντα την ικανοποίηση και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του πελάτη.

Γιατί η εποχή μας είναι η «εποχή του πελάτη» και εστιάζει πλέον στην αλλαγή φιλοσοφίας και κουλτούρας. Μια επιχείρηση δεν αρκεί να προσφέρει μία απλή εξυπηρέτηση στους πελάτες που την εμπιστεύονται. Πρέπει να του προσφέρει μία ασυναγώνιστη εμπειρία!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Σταδιακή ενίσχυση της θέσης των Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών

Για 8η συνεχή χρονιά, η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP πραγματοποίησε δειγματοληπτική έρευνα για τη «Γυναικεία Επιχειρηματικότητα», με εστίαση στη Γυναίκα-Ανώτατο Στέλεχος. Στην έρευνα συμμετείχαν Γυναίκες Επιχειρηματίες ή/και Ανώτατα Στελέχη από τις 1.200 μεγαλύτερες εταιρείες που διευθύνονται από γυναίκες βάσει κύκλου εργασιών 2017-2018. Το δείγμα περιείχε 144 επιχειρήσεις (το 12% του πληθυσμού της έρευνας) από διάφορους κλάδους της ελληνικής οικονομίας (βιομηχανία, εμπόριο, υπηρεσίες), που δραστηριοποιούνται σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.

Δήλωση του Νικήτα Κωνσταντέλλου, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ICAP:
“Ενισχύεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια η διείσδυση των γυναικών στις ανώτερες βαθμίδες της Ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής, επιβεβαιώνοντας την αυξανόμενη αποδοχή τους στις διοικήσεις των επιχειρήσεων. Έτσι, 8.577 εταιρείες έχουν στο τιμόνι τους Γυναίκες, καταλαμβάνοντας το 24,9% επί συνόλου 34.473 εταιρειών που έχουν δημοσιεύσει οικονομικά στοιχεία για τη χρήση 2017, μερίδιο αυξημένο σε σχέση με την περσινή μελέτη (24,2%). Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσοστό διείσδυσης των γυναικών στις υψηλόβαθμες θέσεις αυξήθηκε κατά 5 περίπου ποσοστιαίες μονάδες μέσα σε μία πενταετία.

Βασικό χαρακτηριστικό της Γυναικείας παρουσίας στο τιμόνι των επιχειρήσεων είναι ότι αυτή εντοπίζεται κυρίως σε εταιρείες μικρότερου μεγέθους. Έτσι, συναντάμε Γυναίκες στην κορυφή στο 26% του συνόλου των πολύ μικρών εταιρειών (με κύκλο εργασιών <€2 εκατ.), ενώ στις μεγάλου μεγέθους εταιρείες (>€50 εκατ.) το ποσοστό των γυναικών που διοικούν περιορίζεται σε 10%.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι εταιρείες με Γυναίκες επικεφαλής παρουσιάζουν πολύ καλύτερες επιδόσεις κερδοφορίας, σε σύγκριση με το σύνολο των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, το 2017 πέτυχαν ένα περιθώριο μικτού κέρδους 28,5%, έναντι αντίστοιχου δείκτη 23,9% του συνόλου των εταιρειών και περιθώριο καθαρού κέρδους 5,0% έναντι αντίστοιχου 3,3% για το σύνολο των επιχειρήσεων.

Με βάση τα ευρήματα πρωτογενούς έρευνας σε 1.200 μεγαλύτερες εταιρείες με Γυναίκες επικεφαλής, διαπιστώθηκε ότι αυτές είναι υψηλού μορφωτικού επιπέδου, αφού το 89% κατέχει πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και εξ’ αυτών το 49% κατέχει και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.

Οι Γυναίκες επικεφαλής εργάζονται σκληρά, δεδομένου ότι το 86% εξ αυτών απασχολούνται πέραν του καθιερωμένου ωραρίου, ενώ παράλληλα έχουν αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις. Επίσης, θεωρούν ότι υπερτερούν των ανδρών συναδέλφων τους στον τομέα της καλύτερης κατανόησης συναδέλφων, στις επικοινωνιακές δεξιότητες και στο επίπεδο της διορατικότητας. Οι γονείς θεωρούν ότι αποτέλεσαν το σημαντικότερο πρότυπό τους στην επαγγελματική τους διαδρομή. Επιπλέον, δείχνουν επιμονή και εργατικότητα, ενώ θεωρούν ως τη σημαντικότερη ανταμοιβή τους την προσωπική ανάπτυξη (70%), την καταξίωση και αναγνώριση τους στο επαγγελματικό περιβάλλον (52%). Τα κυριότερα επιτεύγματα τους στην επαγγελματική τους πορεία εστιάζονται στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα (50%), καθώς και στην επιτυχημένη ανάπτυξη και επέκταση των εταιρειών που διοικούν (50%).

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν ότι η ανάληψη ρίσκου και πρωτοβουλιών από γυναίκες διαγράφει νέες προοπτικές και συνεπώς πρέπει να αποτελούν σημαντικό στόχο τόσο της Πολιτείας όσο και των επιχειρήσεων, ώστε να αξιοποιηθεί ακόμη περισσότερο το πολύτιμο κεφάλαιο που λέγεται Γυναίκες.”

Περισσότερες Πληροφορίες: Γραφείο Τύπου Ομίλου εταιρειών ICAP
Φρατζέσκα Σιδερή, Communications & Marketing Senior Manager
Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 2 |176 76 Καλλιθέα | T: 210 7200 495, 210 7200 000 | M: 6936 735143 | [email protected] | [email protected] | www.icap.gr

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Τουριστικά – Ταξιδιωτικά Γραφεία»

Αύξηση στον κύκλο εργασιών τους παρουσιάζουν από το 2016 οι επιχειρήσεις εκμετάλλευσης τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων της χώρας. Σε ολόκληρη τη χώρα εκτιμάται ότι λειτουργούν περίπου 3.500 τουριστικά γραφεία. Τα παραπάνω προκύπτουν από την κλαδική μελέτη «Τουριστικά – Ταξιδιωτικά Γραφεία» που εκπόνησε πρόσφατα η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP ΑΕ και η οποία εστιάζει στις τουριστικές επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται γραφεία εισερχόμενου, εσωτερικού και εξερχόμενου τουρισμού.

Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο, Senior Consultant Οικονομικών Μελετών της ICAP, o οποίος επιμελήθηκε της εν λόγω κλαδικής μελέτης, ο εισερχόμενος τουρισμός καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης για τουριστικές υπηρεσίες στην Ελλάδα. Ανοδικά κινήθηκε για 6η συνεχή χρονιά η τουριστική κίνηση προς τη χώρα μας το 2018, οπότε και αφίχθηκαν 30,1 εκατ. τουρίστες, καταγράφοντας αύξηση 10,8% σε σχέση με το 2017. Το 36,7% των συνολικών αφίξεων αφορά αφίξεις μέσω οργανωμένων ταξιδιών (περίπου 10 εκατ. αφίξεις το 2017). Σε σχέση με τον εξερχόμενο τουρισμό, το 2018 πραγματοποιήθηκαν από ημεδαπούς 795 χιλ. προσωπικά ταξίδια στο εξωτερικό (αύξηση 28% σε σχέση με το 2017). Επίσης, συνολικά 7,9 εκατ. ήταν ο αριθμός των ταξιδιών κάθε είδους που πραγματοποιήθηκαν από τους ημεδαπούς το 2018 (αύξηση 6% σε σχέση με το 2017).

Continue Reading

Trending