Επιχειρηματικότητα
Έρευνα της ICAP «Το Σύγχρονο Γυναικείο Μάνατζμεντ»
6η εσπερίδα «High Heels on High Hills«
Συζητήθηκαν καυτά ζητήματα του σύγχρονου Γυναικείου Μάνατζμεντ,
και παρουσιάστηκε έρευνα της ICAP για την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα.
Στον εναρκτήριο Χαιρετισμό της εκδήλωσης, η Κατερίνα Παπακώστα, Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, αναγνώρισε τις Γυναίκες ως πολύτιμους πόρους της Εθνικής οικονομίας, τους οποίους η Πολιτεία δεν έχει την πολυτέλεια να αφήσει στο περιθώριο. Σημείωσε δε, ότι προκειμένου οι σύγχρονες Γυναίκες Μάνατζερ, να βρουν τον μίτο της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας, θα πρέπει η Χώρα να αποκτήσει μια Εθνική στρατηγική για την οικογένεια. Κλείνοντας, αναφέρθηκε στην ανάγκη εναρμόνισης της καριέρας με την οικογένεια, ως μια ουσιαστική διεκδίκηση της ισότητας και της συμμετοχής για τις επόμενες γενιές Ελληνίδων.
Τη σκυτάλη πήρε ο Νικήτας Κωνσταντέλλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΙCAP, ο οποίος αφού χαιρέτισε και ευχαρίστησε τις συμμετέχουσες, δήλωσε: «Πιστεύω ότι οι Εταιρείες δεν έχουν αξιοποιήσει επαρκώς το Γυναικείο κεφαλαίο, κυρίως γιατί υπάρχουν προκαταλήψεις και στερεότυπα πρωτίστως από τους Άνδρες αλλά και από τις Γυναίκες, που δεν βοηθούν να κλείσει η ψαλίδα των ανισοτήτων. Χρειάζεται λοιπόν πολύ δουλειά από τις επιχειρήσεις που πρέπει να έχουν συγκεκριμένα πλάνα με μετρήσιμους στόχους. Ενδεικτικά, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία στην Ελλάδα, η απασχόληση στους Άνδρες είναι κατά 7 μονάδες μεγαλύτερη από τις Γυναίκες, οι Άνδρες εκπροσωπούνται με τριπλάσιο ποσοστό στις Ανώτατες Διευθυντικές και Διοικητικές βαθμίδες και αμείβονται κατά 18% περισσότερο από τις συναδέλφους τους. Είναι χαρά μας, που στην ICAP εφαρμόζουμε ειδική Πολιτική,για την στήριξη του Γυναικείου κεφαλαίου, με μετρήσιμα αποτελέσματα τα οποία βελτιώνονται συνεχώς».
Η Α.Ε. Πρέσβης της Σουηδίας στην Ελλάδα, Charlotte Sammelin, στην ομιλία της, υποστήριξε ότι η ισότητα των φύλων δεν αποτελεί απλό ή μονοδιάστατο στόχο, αλλά ζήτημα δικαιοσύνης και δημοκρατίας κρίσιμο μεν, για την επίλυση των προκλήσεων της κοινωνίας, προϋπόθεση δε, για τη βιώσιμη ανάπτυξη της. Μάλιστα τόνισε την σημασία εφαρμογής τόσο ενός κρατικού προϋπολογισμού αλλά και μεταρρυθμίσεων κοινωνικής πρόνοιας που ν΄ ανταποκρίνονται στους στόχους της Πολιτείας. Μιλώντας για την Ισότητα των Φύλων στην Ελλάδα σε σχέση με την Σουηδία, σχολίασε ότι η διαφορά μεταξύ των χωρών δεν σχετίζεται με τη νοοτροπία και επεσήμανε ότι οι πολιτικές για την ισότητα των Φύλων θα πρέπει να αναγνωριστούν και να υλοποιηθούν ως συνειδητή απόφαση των Πολιτικών, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι ανισότητες.
Ακολούθως, ο Γιώργος Πατούλης, Δήμαρχος Αμαρουσίου και Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), αναφέρθηκε στη συμβολή και στην αξία της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Οικονομία. Παράλληλα τόνισε τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν από την Πολιτεία αλλά και την Τοπική Αυτοδιοίκηση στη δημιουργία ενός ευνοϊκότερου περιβάλλοντος για το γυναικείο επιχειρείν και απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση προς όλους τους φορείς επιχειρηματικότητας και όσους δραστηριοποιούνται γύρω από αυτήν, να υποστηρίξουν τον δημόσιο διάλογο και να τοποθετηθούν με συγκεκριμένες λύσεις – προτάσεις.
Η Σταματίνα Παντελαίου, Director Οικονομικών και Κλαδικών Μελετών της ICAP Group, παρουσίασε και ανέλυσε τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας της ICAP για την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα. Σύμφωνα με αυτά, στο 24,2% ανήλθε η συμμετοχή των εταιρειών που διοικούνται από γυναίκες το 2016, επί συνόλου του Εταιρικού τομέα, σαφώς αυξημένη συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια, γεγονός το οποίο καταδεικνύει την σταδιακή ενδυνάμωση της τάσης διείσδυσης των γυναικών στις ανώτερες βαθμίδες της ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής.
Οι Γυναίκες Ανώτατα Στελέχη διακρίνονται για την αποτελεσματική διοίκησή τους, καθώς και για την καλύτερη διαχείριση του κόστους των εταιρειών που διοικούν, αφού οι εταιρείες τους εμφανίζουν αρκετά καλύτερες οικονομικές επιδόσεις σε όλους σχεδόν τους δείκτες κερδοφορίας και αποδοτικότητας σε σύγκριση με το σύνολο των επιχειρήσεων.
Αναζοωγονητική έκπληξη της εκδήλωσης, αποτέλεσε το ευχάριστο, γεμάτο ενέργεια, διάλειμμα που επιφύλαξε στις συμμετέχουσες η ICAP, σε συνεργασία των «Holmes Place» όπου εξειδικευμένη performer-γυμνάστρια της γνωστής αλυσίδας health clubs, ξεσήκωσε το κοινό με ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα ασκήσεων, για ευεξία και τόνωση.
Σημαντικά τα μηνύματα που εξάχθηκαν στη Συζήτηση Panel Ανωτάτων Στελεχών με θέμα: «Ξετυλίγοντας το Μίτο του Σύγχρονου Γυναικείου Management» υπό το συντονισμό του Νικήτα Κωνσταντέλλου.
Η Νίκη Κουτσιανά, Founder of APIVITA & Chairman of SYMBEEOSIS, δήλωσε ότι οι Γυναίκες με όραμα και όνειρο, προκειμένου να ηγηθούν και να επιτύχουν πρέπει να έχουν τη σύμπραξη των ανδρών και τη συμβίωση, να βγουν από το comfort zone τους και με ηθική να ενσκήψουν στις ευκαιρίες.
Η Κατερίνα Souha Mousbeh, Διευθύνουσα Σύμβουλος, MIDEAST Travel Worldwide υποστήριξε ότι οι Γυναίκες, ιδιαίτερα οι ξένες που θέλουν να διαπρέψουν στην Ελλάδα, πρέπει να καταβάλουν πολύ μεγάλη προσπάθεια για να τις δεχθούν / αναγνωρίσουν οι Άνδρες, ως ισότιμες στον επιχειρείν. Τόνισε δε, μέσα από το προσωπικό της παράδειγμα επιχειρηματικής εξέλιξης, ότι η ενοχή δεν πρέπει να υπάρχει στις Γυναίκες διότι μπορούν να βρουν την ισορροπία τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική / οικογενειακή ζωή λειτουργώντας με σεβασμό και πίστη στον πελάτη και την οικογένεια.
Η Αποστολίνα Τσαλταμπάση, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος (Σ.Ε.Γ.Ε.), πληροφόρησε τον κοινό για τον ρόλο και τα προγράμματα του Σ.Ε.Γ.Ε. και του Μεσογειακού Δικτύου Επιχειρηματιών Γυναικών (με τον ρόλο της ως Αντιπροεδρος). Σημείωσε δε, ότι οι αυτοδημιούργητες Γυναίκες επιχειρηματίες πιέζονται συναισθηματικά και αντιμετωπίζουν σημαντικούς κοινωνικούς φραγμούς, οι οποίοι καθιστούν δύσκολη τη διείσδυση τους σε ανδροκρατούμενα επαγγέλματα. Με στόχο την ανάπτυξή της Γυναίκας, σε θέσεις καίριες γύρω από το business, δήλωσε ότι ο Σ.Ε.Γ.Ε. συμβάλει στην ηθική και συναισθηματική τους υποστήριξη μέσω προγραμμάτων Coaching & Mentoring τα οποία ενισχύουν την ανάληψη επιχειρηματικού ρίσκου.
Οι συμμετέχοντες στο workshop της εκδήλωσης ‘The Professional Tree of Life” με την υποστήριξη των έμπειρων Coaches της Διεύθυνσης Human Capital Consulting της ICAP είχαν την μοναδική ευκαιρία να καταγράψουν τα κομβικά σημεία της επαγγελματικής τους πορείας, να αναγνωρίσουν τις δυνατότητές τους και να τολμήσουν να ονειρευτούν. Μέσα από τη βιωματική αυτή διαδικασία που διεξήγαγαν οι κ.κ. Μαρία Κοκκίνου, Γαλήνη Ηλιοπούλου και Εύη Κουτσούγερα, πέτυχαν να μοιραστούν αξίες, εμπειρίες, επιθυμίες και στόχους και να εμπνεύσουν ο ένας τον άλλον με αντικείμενο την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη.
Πλούσια ήταν και η Κλήρωση Δώρων, που μοίρασε Υπηρεσίες και Προϊόντα αξίας άνω των 1.500 ευρώ.
Η εσπερίδα “High Heels on High Hills” της ICAP Group, πραγματοποιήθηκε για 6η συνεχή χρονιά με τη συμμετοχή 200 Επιχειρηματιών και Ανωτάτων Στελεχών και παρουσιάστρια-συντονίστρια την Reputation Management and Communications Specialist κα. Κατερίνα Γκαγκάκη.
Ολοκληρώθηκε με το Veranda Networking Cocktail στην Προεδρική Σουίτα του ξενοδοχείου, με θέα στην Ακρόπολη.
Συζητήθηκαν καυτά ζητήματα του σύγχρονου Γυναικείου Μάνατζμεντ,
και παρουσιάστηκε έρευνα της ICAP για την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα.
Στον εναρκτήριο Χαιρετισμό της εκδήλωσης, η Κατερίνα Παπακώστα, Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, αναγνώρισε τις Γυναίκες ως πολύτιμους πόρους της Εθνικής οικονομίας, τους οποίους η Πολιτεία δεν έχει την πολυτέλεια να αφήσει στο περιθώριο. Σημείωσε δε, ότι προκειμένου οι σύγχρονες Γυναίκες Μάνατζερ, να βρουν τον μίτο της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας, θα πρέπει η Χώρα να αποκτήσει μια Εθνική στρατηγική για την οικογένεια. Κλείνοντας, αναφέρθηκε στην ανάγκη εναρμόνισης της καριέρας με την οικογένεια, ως μια ουσιαστική διεκδίκηση της ισότητας και της συμμετοχής για τις επόμενες γενιές Ελληνίδων.
Τη σκυτάλη πήρε ο Νικήτας Κωνσταντέλλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΙCAP, ο οποίος αφού χαιρέτισε και ευχαρίστησε τις συμμετέχουσες, δήλωσε: «Πιστεύω ότι οι Εταιρείες δεν έχουν αξιοποιήσει επαρκώς το Γυναικείο κεφαλαίο, κυρίως γιατί υπάρχουν προκαταλήψεις και στερεότυπα πρωτίστως από τους Άνδρες αλλά και από τις Γυναίκες, που δεν βοηθούν να κλείσει η ψαλίδα των ανισοτήτων. Χρειάζεται λοιπόν πολύ δουλειά από τις επιχειρήσεις που πρέπει να έχουν συγκεκριμένα πλάνα με μετρήσιμους στόχους. Ενδεικτικά, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία στην Ελλάδα, η απασχόληση στους Άνδρες είναι κατά 7 μονάδες μεγαλύτερη από τις Γυναίκες, οι Άνδρες εκπροσωπούνται με τριπλάσιο ποσοστό στις Ανώτατες Διευθυντικές και Διοικητικές βαθμίδες και αμείβονται κατά 18% περισσότερο από τις συναδέλφους τους. Είναι χαρά μας, που στην ICAP εφαρμόζουμε ειδική Πολιτική,για την στήριξη του Γυναικείου κεφαλαίου, με μετρήσιμα αποτελέσματα τα οποία βελτιώνονται συνεχώς».
Η Α.Ε. Πρέσβης της Σουηδίας στην Ελλάδα, Charlotte Sammelin, στην ομιλία της, υποστήριξε ότι η ισότητα των φύλων δεν αποτελεί απλό ή μονοδιάστατο στόχο, αλλά ζήτημα δικαιοσύνης και δημοκρατίας κρίσιμο μεν, για την επίλυση των προκλήσεων της κοινωνίας, προϋπόθεση δε, για τη βιώσιμη ανάπτυξη της. Μάλιστα τόνισε την σημασία εφαρμογής τόσο ενός κρατικού προϋπολογισμού αλλά και μεταρρυθμίσεων κοινωνικής πρόνοιας που ν΄ ανταποκρίνονται στους στόχους της Πολιτείας. Μιλώντας για την Ισότητα των Φύλων στην Ελλάδα σε σχέση με την Σουηδία, σχολίασε ότι η διαφορά μεταξύ των χωρών δεν σχετίζεται με τη νοοτροπία και επεσήμανε ότι οι πολιτικές για την ισότητα των Φύλων θα πρέπει να αναγνωριστούν και να υλοποιηθούν ως συνειδητή απόφαση των Πολιτικών, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι ανισότητες.
Ακολούθως, ο Γιώργος Πατούλης, Δήμαρχος Αμαρουσίου και Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), αναφέρθηκε στη συμβολή και στην αξία της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Οικονομία. Παράλληλα τόνισε τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν από την Πολιτεία αλλά και την Τοπική Αυτοδιοίκηση στη δημιουργία ενός ευνοϊκότερου περιβάλλοντος για το γυναικείο επιχειρείν και απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση προς όλους τους φορείς επιχειρηματικότητας και όσους δραστηριοποιούνται γύρω από αυτήν, να υποστηρίξουν τον δημόσιο διάλογο και να τοποθετηθούν με συγκεκριμένες λύσεις – προτάσεις.
Η Σταματίνα Παντελαίου, Director Οικονομικών και Κλαδικών Μελετών της ICAP Group, παρουσίασε και ανέλυσε τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας της ICAP για την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα. Σύμφωνα με αυτά, στο 24,2% ανήλθε η συμμετοχή των εταιρειών που διοικούνται από γυναίκες το 2016, επί συνόλου του Εταιρικού τομέα, σαφώς αυξημένη συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια, γεγονός το οποίο καταδεικνύει την σταδιακή ενδυνάμωση της τάσης διείσδυσης των γυναικών στις ανώτερες βαθμίδες της ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής.
Οι Γυναίκες Ανώτατα Στελέχη διακρίνονται για την αποτελεσματική διοίκησή τους, καθώς και για την καλύτερη διαχείριση του κόστους των εταιρειών που διοικούν, αφού οι εταιρείες τους εμφανίζουν αρκετά καλύτερες οικονομικές επιδόσεις σε όλους σχεδόν τους δείκτες κερδοφορίας και αποδοτικότητας σε σύγκριση με το σύνολο των επιχειρήσεων.
Αναζοωγονητική έκπληξη της εκδήλωσης, αποτέλεσε το ευχάριστο, γεμάτο ενέργεια, διάλειμμα που επιφύλαξε στις συμμετέχουσες η ICAP, σε συνεργασία των «Holmes Place» όπου εξειδικευμένη performer-γυμνάστρια της γνωστής αλυσίδας health clubs, ξεσήκωσε το κοινό με ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα ασκήσεων, για ευεξία και τόνωση.
Σημαντικά τα μηνύματα που εξάχθηκαν στη Συζήτηση Panel Ανωτάτων Στελεχών με θέμα: «Ξετυλίγοντας το Μίτο του Σύγχρονου Γυναικείου Management» υπό το συντονισμό του Νικήτα Κωνσταντέλλου.
Η Νίκη Κουτσιανά, Founder of APIVITA & Chairman of SYMBEEOSIS, δήλωσε ότι οι Γυναίκες με όραμα και όνειρο, προκειμένου να ηγηθούν και να επιτύχουν πρέπει να έχουν τη σύμπραξη των ανδρών και τη συμβίωση, να βγουν από το comfort zone τους και με ηθική να ενσκήψουν στις ευκαιρίες.
Η Κατερίνα Souha Mousbeh, Διευθύνουσα Σύμβουλος, MIDEAST Travel Worldwide υποστήριξε ότι οι Γυναίκες, ιδιαίτερα οι ξένες που θέλουν να διαπρέψουν στην Ελλάδα, πρέπει να καταβάλουν πολύ μεγάλη προσπάθεια για να τις δεχθούν / αναγνωρίσουν οι Άνδρες, ως ισότιμες στον επιχειρείν. Τόνισε δε, μέσα από το προσωπικό της παράδειγμα επιχειρηματικής εξέλιξης, ότι η ενοχή δεν πρέπει να υπάρχει στις Γυναίκες διότι μπορούν να βρουν την ισορροπία τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική / οικογενειακή ζωή λειτουργώντας με σεβασμό και πίστη στον πελάτη και την οικογένεια.
Η Αποστολίνα Τσαλταμπάση, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος (Σ.Ε.Γ.Ε.), πληροφόρησε τον κοινό για τον ρόλο και τα προγράμματα του Σ.Ε.Γ.Ε. και του Μεσογειακού Δικτύου Επιχειρηματιών Γυναικών (με τον ρόλο της ως Αντιπροεδρος). Σημείωσε δε, ότι οι αυτοδημιούργητες Γυναίκες επιχειρηματίες πιέζονται συναισθηματικά και αντιμετωπίζουν σημαντικούς κοινωνικούς φραγμούς, οι οποίοι καθιστούν δύσκολη τη διείσδυση τους σε ανδροκρατούμενα επαγγέλματα. Με στόχο την ανάπτυξή της Γυναίκας, σε θέσεις καίριες γύρω από το business, δήλωσε ότι ο Σ.Ε.Γ.Ε. συμβάλει στην ηθική και συναισθηματική τους υποστήριξη μέσω προγραμμάτων Coaching & Mentoring τα οποία ενισχύουν την ανάληψη επιχειρηματικού ρίσκου.
Οι συμμετέχοντες στο workshop της εκδήλωσης ‘The Professional Tree of Life” με την υποστήριξη των έμπειρων Coaches της Διεύθυνσης Human Capital Consulting της ICAP είχαν την μοναδική ευκαιρία να καταγράψουν τα κομβικά σημεία της επαγγελματικής τους πορείας, να αναγνωρίσουν τις δυνατότητές τους και να τολμήσουν να ονειρευτούν. Μέσα από τη βιωματική αυτή διαδικασία που διεξήγαγαν οι κ.κ. Μαρία Κοκκίνου, Γαλήνη Ηλιοπούλου και Εύη Κουτσούγερα, πέτυχαν να μοιραστούν αξίες, εμπειρίες, επιθυμίες και στόχους και να εμπνεύσουν ο ένας τον άλλον με αντικείμενο την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη.
Πλούσια ήταν και η Κλήρωση Δώρων, που μοίρασε Υπηρεσίες και Προϊόντα αξίας άνω των 1.500 ευρώ.
Η εσπερίδα “High Heels on High Hills” της ICAP Group, πραγματοποιήθηκε για 6η συνεχή χρονιά με τη συμμετοχή 200 Επιχειρηματιών και Ανωτάτων Στελεχών και παρουσιάστρια-συντονίστρια την Reputation Management and Communications Specialist κα. Κατερίνα Γκαγκάκη.
Ολοκληρώθηκε με το Veranda Networking Cocktail στην Προεδρική Σουίτα του ξενοδοχείου, με θέα στην Ακρόπολη.

Προγράμματα
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!
Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη
Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.
Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.
Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα
Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού
-
ΕκδηλώσειςΣυνέδριο: Οικολογική Κρίση & Οικονομικές Επιπτώσεις
-
ΔιακόσμησηΠώς να κάνετε mix & match με διάφορα στυλ διακόσμησης ανανεώνοντας τον χώρο

