Επιχειρηματικότητα
Έρχεται το #JobFestival 2022 στις 18 & 19 Νοεμβρίου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Ταυτόχρονα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά το μεγαλύτερο και πληρέστερο φεστιβάλ εργασίας, το #JobFestival 2022, θα συγκεντρώσει εργοδότες και υποψήφιους την Παρασκευή 18 και το Σάββατο 19 Νοεμβρίου από τις 10:00 μέχρι τις 18:00.
Περισσότεροι από 300 εργοδότες από όλους τους κλάδους δραστηριότητας θα βρίσκονται στο Ζάππειο Μέγαρο και στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, αξιολογώντας υποψήφιους και βιογραφικά για 3.000 ανοιχτές θέσεις εργασίας σχεδόν όλων των ειδικοτήτων.
Συνεχίζοντας την επιτυχημένη δράση του, το #JobFestival 2022 του skywalker.gr δημιουργεί το κατάλληλο περιβάλλον για να μπορέσουν όλοι οι επισκέπτες να πραγματοποιήσουν με επιτυχία το ξεκίνημά τους στην αναζήτηση εργασίας ή το επόμενο βήμα στην καριέρα τους.
Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.
Βασικός σκοπός του #JobFestival 2022, που φέτος τελεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του δήμου Θεσσαλονίκης, είναι η ενίσχυση της απασχολησιμότητας με τη φυσική συνάντηση εργοδοτών με υποψήφιους εργαζομένους.
Στη διάρκεια του ανανεωμένου και πάντα επίκαιρου φεστιβάλ οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τις εταιρίες που τους ενδιαφέρουν είτε μέσα από μια συνέντευξη εργασίας είτε μέσα από μια σύντομη συνομιλία και την κατάθεση του βιογραφικού τους στους εταιρικούς εκπροσώπους.
Άλλος σημαντικός λόγος επίσκεψης του φεστιβάλ είναι η πληθώρα workshops με διαδραστικό χαρακτήρα, τα οποία απευθύνονται σε αναζητούντες και ήδη έχοντες εργασία. Οι θεματικές ενότητές τους είναι η ενίσχυση στην αναζήτηση εργασίας και η ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων. Για την παρακολούθηση των εργαστηρίων χρειάζεται προεγγραφή στη σελίδα του φεστιβάλ, ενώ δίδονται βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Επίσης, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε πολλές παράλληλες δράσεις, όπως:
- Check your CV by Career in Progress στην Αθήνα και Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη.
- Interview tips by ActionAid στην Αθήνα και Δομή Αποσχόλησης και Σταδιοδρομίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Career up στη Θεσσαλονίκη.
- Mapping your skills by InfinityGreece στη Θεσσαλονίκη.
- Business photoshooting by ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ στην Αθήνα και AggelouPhoto στη Θεσσαλονίκη.
- LinkedIn tips by CVexperts και WorkWise στην Αθήνα και Nelipot στη Θεσσαλονίκη.
- Προσωπικό coaching ICF Greece στην Αθήνα και HCCMA στη Θεσσαλονίκη.
- Dress code by Find my style στην Αθήνα και Katerina Giannakaki στη Θεσσαλονίκη.
- Αλλαγή καριέρας by Odyssea στην Αθήνα.
- Ψυχομετρικά τεστ by Evalion-SHL στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
- Εργασιακά δικαιώματα by Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες στην Αθήνα και ΙΝΕ/ΓΣΕΕ στη Θεσσαλονίκη.
- Design your Career path by Career Design στην Αθήνα.
- Elevator pitch by AIESEC στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
- Online gamification by OWIWI στην Αθήνα.
- Διαφορετικότητα στην εργασία by Solidarity στην Αθήνα.
- Συμβουλευτική επιχειρηματιών & startuppers by ΚΕΜΕΛ στην Αθήνα.
- Α’ βοήθειες στον χώρο εργασίας by Ελληνική Ένωση Έρευνας & Διάσωσης Εθελοντών Αττικής και Ερυθρός Σταυρός στη Θεσσαλονίκη.
- Boost your confidence by Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου στη Θεσσαλονίκη.
- Motivational CV paragraph by BEST στη Θεσσαλονίκη.
- Networking tips by Finance Club στη Θεσσαλονίκη.
- Job searching by ΑΡΣΙΣ στη Θεσσαλονίκη.
- Πλατφόρμα-Εργασία Θεσσαλονίκη by Δήμο Θεσσαλονίκης στη Θεσσαλονίκη.
- Game you up by Great Escape στη Θεσσαλονίκη.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επισκεφθούν το www.jobfestival.gr, να δουν τις προσφερόμενες θέσεις εργασίας, να στείλουν το βιογραφικό τους σε αυτές που τους ενδιαφέρουν και να δηλώσουν συμμετοχή στο φεστιβάλ, καθώς και στα workshops.
Επιπλέον, μπορούν να δουν το video του #JobFestival 2022 σε αυτό το link.
Το skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2021 περισσότερες από 7.000 εταιρίες δημοσίευσαν στο skywalker.gr περισσότερες από 84.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 10.700.000.
Η διοργάνωση του #JobFestival 2022 πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:
Υπό την αιγίδα: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χορηγός: INFOTEAM, XENIOS GATE, SUNLIGHT GROUP ENERGY STORAGE SYSTEMS, TASKUS
Υποστηρικτές: ELIVI, NISSI BEACH RESORT, DOMES RESORTS, MMBS, OBRELA SECURITY INDUSTRIES, PHOENIX ENGINEERING, INSURANCE BEAT, CAMPEÓN GAMING, DAIOS COVE, ΚΑΥΚΑΣ, TGI FRIDAYS, EPSILON NET, TIMAC AGRO | ΛΥΔΑ, PEOPLECERT, BETA SIMULATION SOLUTIONS, ΚΡΙ ΚΡΙ, KAIZEN GAMING, WEBHELP
Drink Partner: ΔΙΩΝΗ RAINBOW WATERS
Gift Partner: MARGARITIS BAGS
Υποστηρικτές παράλληλων δράσεων: CAREER IN PROGRESS, ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ACTIONAID, ΔΟΜΗ ΑΠΟΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, CAREER UP, INFINITYGREECE, ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ AGGELOUPHOTO, CVEXPERTS, WORKWISE, NELIPOT, ICF GREECE, HCCMA, FIND MY STYLE, KATERINA GIANNAKAKI, ODYSSEA, EVALION-SHL, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, CAREER DESIGN, AIESEC, OWIWI, SOLIDARITY, ΚΕΜΕΛ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΔΟΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, BEST, FINANCE CLUB, ΑΡΣΙΣ, ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, GREAT ESCAPE
Χορηγοί επικοινωνίας: ΜAD, MAD RADIO, STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, ZOUGLA, Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ, WE 89.4, 1055 ROCK, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, E-DAILY, E-RADIO, INSIDER, VORIA.GR, AGRINIO PRESS, LARISSANET.GR, MAGDA’S NEWS, FLOW MAGAZINE, THAT’S LIFE, AGRINIO NEWS.GR, GOVA STILETO, NEOPOLIS.GR, START UP.GR, BUSINESS NEWS.GR, FRAPRESS, STARTUPPER, KALIMERA ARKADIA.GR, BUSINESS TODAY, EMEA.GR, LESVOS POST.COM, ATHENS ART, PINK, LARISSA PRESS, IΠΟΡΤΑ, SIGMA MEDIA GROUP, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, SCHOOLS.GR, ILIA WEB.GR, ΠΑΤΡΙΝΟΡΑΜΑ, PARIANOS TYPOS.GR, SYROS PRESS, UNI-TIES.GR, LIGHT-RADIO.NET, HELLENIC MEDIA GROUP, LET IT BE.GR, ΜΗΛΕΪΚΑ ΝΕΑ, BULL MP.COM, STENT, STENTORAS.GR, SETTLE.GR
Site: https://jobfestival.gr/
Facebook Event: https://www.facebook.com/events/1324005538342196
YouTube Video: https://youtu.be/HsYG7QBotUI
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:
Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, skywalker.gr, 210 9730280, εσωτ. 231, [email protected]
Προγράμματα
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!
Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη
Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.
Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.
Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα
Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού
-
ΕκδηλώσειςΣυνέδριο: Οικολογική Κρίση & Οικονομικές Επιπτώσεις
-
ΔιακόσμησηΠώς να κάνετε mix & match με διάφορα στυλ διακόσμησης ανανεώνοντας τον χώρο

