Connect with us

Επιχειρηματικότητα

«Ανθρώπινα Δικαιώματα στο Εργασιακό Περιβάλλον»

ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Διεθνές Διαδικτυακό Συνέδριο για τα «Ανθρώπινα Δικαιώματα στο Εργασιακό Περιβάλλον» (“Human Rights in Business”) διοργανώνουν την Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2020, οι Γενικές Γραμματείες Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων & Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Υπουργείου Δικαιοσύνης και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. 

Το Συνέδριο, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρώπης, έχει ως στόχο να ανοίξει το δημόσιο διάλογο για τα ανθρώπινα δικαιώματα στο εργασιακό περιβάλλον, με ιδιαίτερη έμφαση στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, καθώς και να αναδείξει τον ρόλο των επιχειρήσεων στην αλλαγή των κοινωνικών αντιλήψεων και συμπεριφορών. Ο υπότιτλος “Ευημερία μέσω διαφορετικότητας” (Prosperity through diversity) υπογραμμίζει τη σημασία της διαφορετικότητας στην ευημερία μιας χώρας, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρήσεων και των εργαζομένων.  

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά (live streaming) την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020 και ώρα 12:00 (11:00 CET). Αρχικά επρόκειτο να λάβει χώρα στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο των εορτασμών του Thessaloniki EuroPride 2020, αλλά λόγω των μέτρων κοινωνικής απόστασης αποφασίστηκε να διεξαχθεί διαδικτυακά.

Η ελληνική Κυβέρνηση, αναλαμβάνοντας την Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρώπης, έχει θέσει ως προτεραιότητα την προστασία της ζωής, της δημόσιας υγείας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Η συμμετοχή του Πρωθυπουργού της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κυριάκου Μητσοτάκη στις κεντρικές εισηγήσεις του Συνεδρίου σηματοδοτεί το γεγονός ότι τα ανθρώπινα δικαιώματα βρίσκονται στην κορυφή της ατζέντας της ελληνικής Κυβέρνησης. 

Στους εναρκτήριους χαιρετισμούς θα συμμετέχουν ακόμη οι: 

  • Erna Solberg, Πρωθυπουργός της Νορβηγίας 
  • Michele Bachelet, Ύπατη Αρμοστής των Ηνωμένων Εθνών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα
  • Μαργαρίτης Σχοινάς, Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Προώθηση του Ευρωπαϊκού Τρόπου Ζωής 
  • Robert Oliphant, Υφυπουργός Εξωτερικών του Καναδά
  • Dunja Mijatović, Επίτροπος Δικαιωμάτων του Ανθρώπου του Συμβουλίου της ΕυρώπηςΟ Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών αρμόδιος για τα Ευρωπαϊκά Θέματα θα ανοίξει το Συνέδριο και θα καλωσορίσει τους ομιλητές ως Πρόεδρος της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης. 

     

Στο πρώτο πάνελ συζήτησης, με τίτλο «Δημόσια Διοίκηση: Οικοδομώντας Κοινωνίες Διαφορετικότητας Χωρίς Αποκλεισμούς» συμμετέχουν οι: 

  • Robert Oliphant, Υφυπουργός Εξωτερικών του Καναδά
  • Janina Hasenson, Αναπληρώτρια Διευθύντρια και Νομική Σύμβουλος στον Τομέα των  Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Υπουργείου Εξωτερικών της Φινλανδίας 
  • Ιωάννης Ν. Δημητρακόπουλος, Επιστημονικός Σύμβουλος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Θεμελιωδών Δικαιωμάτων 
  • Irena Moozova, Διευθύντρια Ισότητας και Ευρωπαϊκής Ιθαγένειας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
  • Rolf Wenzel, Διοικητής της Τράπεζας Ανάπτυξης του Συμβουλίου της Ευρώπης
  • Το πάνελ συντονίζει η δημοσιογράφος Ξένια Κουναλάκη από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

    Στο πάνελ θα συζητηθούν οι τρόποι με τους οποίους οι Κυβερνήσεις μπορούν να προστατέψουν τα ανθρώπινα δικαιώματα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας από παραβιάσεις δικαιωμάτων, αποκλεισμούς και κατάχρηση εξουσίας, θέτοντας σε εφαρμογή πολιτικές πρόληψης και συμμόρφωσης. Επιπλέον, οι εισηγητές θα παρουσιάσουν βέλτιστες πρακτικές και επιτυχημένα μοντέλα από όλο τον κόσμο, με στόχο την ισχυρότερη συνεργασία μεταξύ κρατών και διεθνών οργανισμών.

    Στο δεύτερο πάνελ συζήτησης, με τίτλο «Εργασιακό Περιβάλλον: Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Ευκαιρίες για την Προώθηση της Διαφορετικότητας και των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων», συμμετέχουν οι:

  • Πέγκυ Αντωνάκου, Γενική Διευθύντρια Νοτιο-Ανατολικής Ευρώπης, GOOGLE 
  • Χάρης Μπρουμίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, VODAFONE  
  • Θεοδόσης Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας, MICROSOFT 
  • Nieves Delgado, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Χορηγός Υποστήριξης ΛΟΑΤΚΙ+ για Ισπανία, Πορτογαλία, Ελλάδα & Ισραήλ, IBM
  • Βασίλειος Ε. Ψάλτης, Διευθύνων Σύμβουλος, ALPHA BANK 
  • Ειρήνη Νικολοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος & Αντιπρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου, WUNDERMAN THOMPSON 
  • Το πάνελ συντονίζει ο Paul Tugwell, δημοσιογράφος, Bloomberg News.

    Το πάνελ θα αναδείξει στρατηγικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, βιώσιμα πλάνα και προγράμματα ενσωμάτωσης του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας. Μια δυναμική και καταλυτική παρότρυνση για δράση θα αναδυθεί με στόχο την εξάλειψη των διακρίσεων στο χώρο εργασίας και τη δημιουργία ενός θετικού εργασιακού περιβάλλοντος για όλους. Το πάνελ θα ανταλλάξει ιδέες και βέλτιστες πρακτικές από όλο τον κόσμο με έμφαση στην ελληνική εμπειρία και πραγματικότητα, με απώτερο στόχο την ευημερία μέσω της διαφορετικότητας.

    Στο τρίτο πάνελ συζήτησης με τίτλο «Κοινωνία: Εξασφαλίζοντας μια Ασφαλή και Ενεργοποιημένη Κοινωνία των Πολιτών για την Προώθηση και Προστασία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» συμμετέχουν οι: 

  • Markus J. Beyrer, Γενικός Διευθυντής, Business Europe
  • Kristine Garina, Πρόεδρος, European Pride Organizers Association
  • Ευάγγελος Χουλιάρας, Εκπρόσωπος Επικοινωνίας, Thessaloniki Pride
  • Lars Henriksen, Πρόεδρος, Copenhagen Pride
  • Salah Husseini, Αναπληρωτής Διευθυντής, Business for Social Responsibility
  • Fabrice Houdart, Διευθύνων Σύμβουλος για Διεθνείς Πρωτοβουλίες Ισότητας, Out Leadership 
  • Ανδρέας Ποττάκης, Συνήγορος του Πολίτη 
  • Το πάνελ συντονίζει ο Δημήτρης Θεοδωρόπουλος, Σύμβουλος Στρατηγικής και Πολιτισμού του Ιδρύματος Ωνάση. 

    Το πάνελ θα αναδείξει τρόπους για την αποτελεσματικότερη άσκηση του θεσμικού ρόλου της κοινωνίας των πολιτών στην προώθηση θετικών πολιτικών για την ουσιαστική συμμετοχή στα κέντρα λήψης αποφάσεων της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας. Οι ομιλητές, από τον αντίστοιχο τομέα εξειδίκευσης του καθενός, θα καταθέσουν συγκεκριμένες προτάσεις για την ενίσχυση της ατζέντας των ίσων δικαιωμάτων.

    Τα συμπεράσματα του Συνεδρίου θα ενσωματώσουν στις τοποθετήσεις τους οι: 

  • Αλέξης Πατέλης, Επικεφαλής Οικονομικός  Σύμβουλος του Πρωθυπουργού
  • Γρηγόρης Δημητριάδης, Γενικός Γραμματέας Εξωστρέφειας και Πρόεδρος Enterprise Greece, Υπουργείο Εξωτερικών 
  • Πάνος Αλεξανδρής, Γενικός Γραμματέας Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Υπουργείο Δικαιοσύνης 
  • Μαρία Συρεγγέλα, Γενική Γραμματέας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων, Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.  
  • Μετά το πέρας του Συνεδρίου στόχος είναι να συσταθεί διεθνής ομάδα εργασίας η οποία θα προτείνει οδικό χάρτη για επόμενες δράσεις.

    Ο σύνδεσμος για να παρακολουθήσετε το Διεθνές Διαδικτυακό Συνέδριο για τα «Ανθρώπινα Δικαιώματα στο Εργασιακό Περιβάλλον» (“Human Rights in Business”) είναι https://humanrightsinbusiness.gr/

    Το Συνέδριο διεξάγεται υπό τον συντονισμό και την υποστήριξη του Enterprise Greece.

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προγράμματα

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!

Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη

Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!

Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης: 

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.

Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.

Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative. 

Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.

Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

BUSINESS COMMUNICATION

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.

Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.

Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις  και τεχνικές.

Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.

  • Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.

  • Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.

  • Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.

  • Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης  σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.

  • Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.

Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!

Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται  ότι η  σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.

1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.

2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.

3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου

4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.

5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας  φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η  «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.

7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.

8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος

σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.

9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα  και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.

10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

της Μαριάννας Τσουλιά.

Continue Reading

Trending