Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Δύο εντατικά bootcamps από το Youthnest στους χώρους της ΔΕΘ

Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει.

 

2 σύντομα αλλά εντατικά bootcamps έρχονται να αλλάξουν τον τρόπο που αντιμετωπίζετε την εργασία σας! Ο σχεδιασμός υπηρεσιών και ο σχεδιασμός ενός έργου αποτελούν τον πυρήνα της εργασίας όλων μας. Ο ΣΩΣΤΟΣ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ σχεδιασμός τους όμως κρίνουν το αποτέλεσμα!

Τι εννοούμε με τον όρο “υπηρεσία’’; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κρύβεται πίσω από μια επιτυχημένη υπηρεσία; Ένα φροντιστήριο, ένα εστιατόριο, ένα ξενοδοχείο, ένα e-shop, μια online παραγγελία, ένα σύστημα delivery, ένα γραφείο marketing, αποτελούν παραδείγματα διαφορετικών υπηρεσιών.

Τι εννοούμε με τον όρο “project’’; Μια πώληση, μια εκδήλωση, ένα κατάστημα, μια εργασία για τη σχολή, ακόμα και μια σημαντική συνάντηση, αποτελούν όλα πτυχές ενός project.

Τα δύο Bootcamp που σχεδίασε το Youthnest για εσάς αποτελούν μια ολοκληρωμένη και διαδραστική εκπαίδευση 2 ημερών, η οποία θα σας μάθει όλες τις αρχές του σωστού σχεδιασμού μιας υπηρεσίας (service design) και τις αρχές εκτέλεσης ενός σωστού project (έργου).

 Σε ποιους απευθύνονται

Ανεξαρτήτως ενασχόλησης ή αντικειμένου σπουδών, το εργαστήριο απευθύνεται σε επαγγελματίες του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, νέους επιχειρηματίες, start-upers, φοιτητές και γενικότερα σε όποιον επιθυμεί να να εξελίξει τις εργασιακές του δεξιότητες πάνω στη διαχείριση ενός έργου ή στον σχεδιασμό σωστών υπηρεσιών.

 

  • Γιατί να πάρετε μέρος στο Bootcamp “Service Design for all’’:

 

Στο Youthnest κάνουμε την καινοτομία προσιτή και κατανοητή σε όλους μέσα από την προώθηση των πιο σύγχρονων εργαλείων. Μέσα στο εργαστήριο “Service Design for all” θα μάθετε:

  • Παραδείγματα επιτυχημένων υπηρεσιών (π.χ. Νetflix)
  • Να αντιλαμβάνεστε ολιστικά την υπηρεσίας σας αλλά και να αναγνωρίζετε τα διακριτά μέρη της υπηρεσίας που παρέχετε
  • Να “μπαίνετε στη θέση” του χρήστη της υπηρεσίας σας και να αναγνωρίζετε τη διάθεση του
  • Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιτυχία υπηρεσία σας
  • Πώς να οργανώνετε τις ροές εργασίας
  • Πώς να επικοινωνείτε σωστά τις παροχές που προσφέρει η υπηρεσία σας
  • Επιπλέον πηγές, όπως βιβλία, online courses, video κ.λπ.
  • Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον
  • Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο   feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας
  • Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς

Πρόγραμμα Bootcamp “Service Design for all’’:

Τετάρτη 12/02

18:00-18:30 Εισαγωγή στο σχεδιασμό υπηρεσιών

18:30-19:30 Η δομή μιας σωστής υπηρεσίας (Service Design)

19:30-20:00 Πώς σχεδιάζετε μια υπηρεσία με βάση τις ανάγκες σας

20:00-21:00 Η προσέγγιση του χρήστη της υπηρεσίας σας (User research)

 

Πέμπτη 13/02

18:00-18:30 Το ταξίδι του χρήστη σας (User Journey)

18:30-19:30 Ανάλυση των πτυχών της υπηρεσίας (Service Blueprint)

19:30-20:30 Δοκιμές και βελτιώσεις της υπηρεσίας σας (Prototyping)

20:30-21:00 Θεωρία και κλείσιμο

 

 

  • Γιατί να πάρετε μέρος στο Bootcamp “Project Management for all’’:

 

Μέσα στο εργαστήριο “Project Management for all” θα μάθετε:

  • Τη δομή ενός σωστού και επιτυχημένου project
  • Τις έννοιες που καθορίζουν ένα επιτυχημένο project (milestones, scope, gantt chart κ.λπ.)
  • Διαχείριση κρίσεων μέσα στο project
  • Δεξιότητες (skills) που απαιτούνται από έναν επιτυχημένο project manager 
  • Πρακτικά online εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις την επόμενη μέρα στον εργασιακό σου χώρο
  • Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον
  • Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο   feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας
  • Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς

 

Πρόγραμμα Bootcamp “Project Management for all’’:

Τετάρτη 19/02

18:00-18:30 Εισαγωγή στο project management

18:30-19:30 Ο ρόλος του project manager (δεξιότητες, τεχνολογία και ευκαιρίες)

19:30-20:00 1ο βήμα: Εκκίνηση ενός project (Initiation)

20:00-21:00 2ο βήμα: Σχεδιασμός ενός project (Planning)

 

Πέμπτη 20/02

18:00-18:30 3ο βήμα: Εκτέλεση ενός project (Execution)

18:30-19:00 Crisis management κατά τη διάρκεια ενός έργου

19:00-20:00 4ο βήμα: Ολοκλήρωση ενός project (Closing)

20:00-21:00 Πρακτικά online εργαλεία διαχείρισης έργου

Διαδικασία συμμετοχής

Το Bootcamp “Service Design for all’’ θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12/02 (18:00-21:00) και την Πέμπτη 13/02 (18:00-21:00) στους χώρους της ΔΕΘ-HELEXPO.

Το Bootcamp για το “Project Management for all” θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19/02 (18:00-21:00) και την Πέμπτη 20/02 (18:00-21:00) στους χώρους της ΔΕΘ-HELEXPO.

Οι θέσεις για το bootcamp είναι περιορισμένες! Για να διασφαλίσεις μια από αυτές, συμπλήρωσε τη φόρμα συμμετοχής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τα επόμενα βήματα.

 Θα χαρούμε να σας δούμε σε ένα από τα δύο Bootcamp μας…ή και στα δύο!

 60€ γενική είσοδος για ένα bootcamp

50€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι) (Με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας ή κάρτας ΟΑΕΔ)

100€ συμμετοχή και στα δύο bootcamps (Service Design for all & Project management for all)

Περιλαμβάνεται καφές και ελαφρύ σνακ

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο μας!

 Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

 

 

 

Επιχειρηματικότητα

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ.

«ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ»: Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ

Παρακολουθώντας τη διεθνή πολιτική σκηνή, και μάλιστα σε εκείνο το επίπεδο όπου οι δυνατοί και ισχυροί της γης μοιράζουν συμφέροντα –ίσως και τον κόσμο ολόκληρο– έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ως παρατηρητές, να μελετήσουμε πώς διαχειρίζονται τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους ώστε να πετύχουν αυτό που θεωρούν εξαρχής δεδομένο: την αποτελεσματική διαπραγμάτευση και την επίτευξη των στόχων τους.

Για τους επαγγελματίες που ασχολούνται με τη διαμεσολάβηση και τη διαπραγμάτευση είναι πάντα άξιο μελέτης και ιδιαίτερης προσοχής το πώς τελικά επιτυγχάνονται συμφωνίες στο επίπεδο όπου οι πολιτικοί διαχειρίζονται τόσο τη δική τους ψυχολογία όσο και την ψυχολογία του αντιπάλου τους, αφ’ υψηλού και με απόλυτη σιγουριά, και με ποια χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους καταφέρνουν να ισορροπούν τους δύσκολους ρόλους τους, την ηγετική τους δύναμη, και να θεωρούνται πάντοτε κερδισμένοι ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα.

Σε ένα προφανές επίπεδο, οι άνθρωποι αυτοί δείχνουν εξαρχής σκληροί και αμετακίνητοι στις διεκδικήσεις τους. Πολλές φορές ματαιώνουν εξαρχής την προσέγγιση, άλλοτε επιδιώκουν να δημιουργήσουν σύγχυση και προσβολές στους αντιπάλους τους, καμιά φορά φοβέρες και απειλές, καθώς και άλλες τεχνικές για να δείξουν τη δύναμη και την υπεροχή τους. Το πρώτο αυτό βήμα είναι η προσπάθεια να αποκτήσουν πλεονέκτημα εξαρχής δημιουργώντας αρρωστημένη ενόχληση στην άλλη πλευρά. Πολλές φορές ενισχύουν αυτή την υπερβολή με μεγάλες σιωπές, βαρεμάρα και αδιαφορία, δημιουργώντας την αίσθηση του ανεξερεύνητου αγνώστου ή επιδιώκοντας την εξάντληση της υπομονής του αντιπάλου για να σκιαγραφήσουν τις αντοχές του. Τεχνικές όμως που είναι γνωστές και στις δύο πλευρές και δεν αποτελούν παρά την πρόκληση της διαχείρισης της διαπραγμάτευσης μεταξύ πραγματικά δύσκολων αντιπάλων. Καμιά φορά η αναγνώριση ενός δύσκολου αντιπάλου που δεν δείχνει a priori την επιθυμία να βρεθεί κοινό έδαφος είναι και η πιο καθαρή μάχη.

Τα εγχειρίδια διαπραγμάτευσης είναι σαφή: η επιδίωξη είναι να βρεθεί η «ζώνη συναλλαγής» και να τοποθετηθούν πάνω της τα θεμελιώδη συμφέροντα των μερών που, ενώ φαίνονται αδιαπραγμάτευτα, είναι στην ουσία ο λόγος της επαφής και ο πυρήνας της μάχης. Για να θεωρηθεί κάποιος κατάλληλος να συμμετέχει σε αυτό το επίπεδο διαπραγματεύσεων, πρέπει να είναι ικανός να διαχειρίζεται τον εαυτό του πέρα από συναισθήματα και προσωπικές ευαισθησίες, με σιδηρά πειθαρχία. Αυτό μπορεί να είναι εγγενές χαρακτηριστικό, ωστόσο για πολλούς αποτελεί επίτευγμα συνειδητής κατανόησης και άσκησης.

Οι ειδικοί συμβουλεύουν ότι όλο το μυστικό βρίσκεται στη διαπίστωση ότι ο παραλογισμός και οι υπερβολές της άλλης πλευράς δεν αποτελούν παρά μία πανοπλία. Πρέπει να υπερβείς την εγωκεντρική σου άμυνα και την τάση να πάρεις τα πράγματα προσωπικά, ώστε να μπορέσεις να κοιτάξεις μέσα από την πανοπλία και να αξιολογήσεις την ποιότητα των αντοχών του αντιπάλου σου.

Μην αντιδράτε και μην απαντάτε σε παράλογη συμπεριφορά, ιδιαίτερα με παρατηρήσεις ή μονομερείς υποχωρήσεις. Το πρώτο θα χειροτερέψει τα πράγματα, το δεύτερο θα ενθαρρύνει την άλλη πλευρά να διατηρήσει την κακή συμπεριφορά. Μην χάνετε την ηρεμία σας εξαιτίας του εκνευρισμού που δημιουργείται. Αντίθετα, πάρτε τον χρόνο σας ή κάντε ένα διάλειμμα και προστατέψτε τον εαυτό σας από το να χάσετε την ψυχραιμία σας.

Κανείς δεν είναι προετοιμασμένος για ψυχραιμία παρά μόνο αυτός που έχει προπονηθεί αρκετά και για μεγάλο διάστημα. Ένας τρόπος διαχείρισης είναι η προετοιμασία με συνεργάτες και συμμάχους από πριν, ώστε να ετοιμάσετε πιθανά σενάρια και ρόλους. Ακόμη και προετοιμασμένες ατάκες και συλλογισμοί μπορούν να οδηγήσουν τη σκέψη σας σε μια «cool» και ουδέτερη διάθεση που θα σας κρατήσει στη στρατηγική σας. Προβάρετε κάθε πιθανή αντίδραση, ακόμη και την πιο υπερβολική, και δημιουργήστε εναλλακτικές. Κάντε το αρκετές φορές ώστε να γίνει δεύτερη φύση.

Απαραίτητη είναι επίσης η γνώση, από πριν, των δυνάμεων και των αδυναμιών του αντιπάλου, των συμμάχων και συνεργατών του, των εχθρών και των ανταγωνιστών του. Πολλές φορές η επικοινωνία μαζί τους δίνει νέα οπτική και αποκαλύπτει άλλες αιτίες ή διαδρομές που συνυπάρχουν με τις προφανείς.

Μην εμφανίζεστε μόνοι στη διαπραγμάτευση, όσο μεγάλη αυτοπεποίθηση κι αν έχετε. Ένα σύνολο συνεργατών και συμβούλων δημιουργεί την εικόνα οργανωμένου επιτελείου και επιβάλλει στον αντίπαλο προσοχή στη συμπεριφορά του. Ακόμη και το να συνοδεύεται και η άλλη πλευρά από συνεργάτες είναι θετικό. Μην φοβάστε τα πολλά άτομα ή τις πολλές γνώμες· σε αυτό το επίπεδο δημιουργείται momentum προς μια λύση – διαφορετικά η συνάντηση δεν θα γινόταν.

Χρησιμοποιήστε πρώτα τις προτάσεις σας που περιγράφουν με σαφήνεια τα συμφέροντά σας και φαίνονται ρεαλιστικές και μη προσβλητικές για την άλλη πλευρά. Προτιμότερο είναι να θέσετε εξαρχής και τα οφέλη της άλλης πλευράς, δείχνοντας ότι είστε προετοιμασμένοι και διατεθειμένοι να βρείτε κοινό τόπο και αμοιβαία ωφέλιμη λύση.

Τέλος, μετά από κάθε συνάντηση δημιουργήστε περίληψη με τα θέματα που αναδείχθηκαν και στείλτε τη σε όλα τα μέρη που εμπλέκονται και έχουν συμφέρον. Έτσι ενημερώνετε την άλλη πλευρά ότι έχετε επίγνωση του παιχνιδιού και της τεχνικής που χρησιμοποιεί, άρα ότι είστε ισάξιος αντίπαλος.


της Μαριάννας Τσούλια

Continue Reading

Προγράμματα

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!

Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη

Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!

Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης: 

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.

Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.

Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative. 

Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.

Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

BUSINESS COMMUNICATION

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.

Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.

Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις  και τεχνικές.

Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.

  • Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.

  • Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.

  • Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.

  • Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης  σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.

  • Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.

Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!

Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας

Continue Reading

Trending